Η Surat Al-Shuaraa δείχνει μια απόσπαση της προσοχής από την άσχημη ομιλία, τα ψέματα και την ανηθικότητα και μπορεί να υποδηλώνει τη δυσκολία του αναγνώστη

Και όποιος βλέπει τον Tawasiah τον μπαίνει ενώ είναι σε καλή κατάσταση, τότε θα ερμηνεύσει με δύο τρόπους την επίτευξη της διαβίωσης και της ασφάλειας, και εάν είναι σε άσχημη μορφή ή έχει αυτό που αρνείται, τότε μπορεί να είναι αγωγή για έναν κυβερνήτη , και αν τον βλέπει να τον καλεί σε ένα συγκεκριμένο θέμα, τότε η ερμηνεία του σχετικά με την έννοια αυτού του θέματος ….

Και όποιος βλέπει έναν από τους τόμους ανέκδοτων και χιούμορ, ή διαβάζει οτιδήποτε από αυτά, θα εκδώσει μια άσχημη και σκανδαλώδη πράξη ….

Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα σκοτεινό βουνό, τότε είναι μια καταστροφή και μια καταστροφή, και μπορεί να είναι ένας άδικος βασιλιάς, διεφθαρμένος της θρησκείας, μια άσχημη εμφάνιση ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα της κατανάλωσης κρεμμυδιών ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές: απαγορευμένο χρήμα, απουσία και λύπη, και ειπώθηκε ότι το όραμα των κρεμμυδιών ερμηνεύεται με άσχημη κακία στα λόγια του για μικρή θρησκεία ….

…Είναι σε ένα όνειρο που δείχνει την απόκρυψη των πραγμάτων, και ίσως ο σύντροφος δηλώνει μυστικά στον σύντροφο, και η σύζυγος που κρύβει τις υποθέσεις του πάνω από ένα άτομο τον προστατεύει από το να βλέπει τους άλλους, και αν είναι δάσκαλος, δείχνει ότι αυξάνει την κατάσταση από αυτόν που τον αναφέρθηκε, όπως μια γυναίκα, ένα παιδί ή ένα σπίτι . Η άγνωστη κάλυψη είναι μια ανησυχία για εκείνους που το είδαν σε ένα όνειρο, και αν είναι στην πόρτα ενός καταστήματος, τότε είναι μια ανησυχία για τη ζωή . Και αν είναι στην πόρτα ενός σπιτιού, τότε είναι μια ανησυχία του κόσμου και το παλιό πέπλο δεν διαρκεί . Και όποιος βλέπει ένα κάλυμμα σχισμένο από χαρά και επιτυγχάνει ευχαρίστηση, και το μαύρο μυστικό είναι από χρήματα, και το πέπλο στην πόρτα του τζαμιού είναι από τη θρησκεία . Η γνωστή απόκρυψη που βλέπεις σε ένα όνειρο δεν βλάπτει ούτε ωφελεί . Και το πέπλο εκτός από τα μέρη του είναι αυτά και η θλίψη, και στα μέρη του δεν υπάρχει ερμηνεία αυτού, και όποιος βλέπει ένα πέπλο εκτός από μια πόρτα ή μια είσοδο ή σε ένα κρυφό μέρος, είναι μεγάλη ανησυχία και ισχυρή φόβος, τότε οι συνέπειές του θα είναι καλές και ευεξίες, και αυτό που είναι μεγαλύτερο και αδύναμο είναι ισχυρότερο και πιο σοβαρό, και αυτό που είναι λεπτό είναι πιο εύκολο και αδύναμο . Και αν βλέπει ότι ο χιτώνας αποκόπτεται ή εξαφανίζεται, τότε η ανησυχία και η θλίψη αφαιρούνται από το μυαλό του . Και η κουρτίνα, αν ένας άντρας το βλέπει, τότε παντρεύεται μια γυναίκα που τον κρύβει από την αμαρτία, τη φτώχεια και την ανάγκη, και επίσης αν μια γυναίκα δεν έχει σύζυγο . Το κάλυμμα στην πόρτα του σπιτιού αφορά τις γυναίκες . Οι φθαρμένοι χιτώνες είναι εφήμεροι . Οι νέοι χιτώνες είναι μεγάλοι . Το μακρύ σχισμένο χιτώνα είναι ένα επείγον κλαδί, και το πλάτος σχίζεται, το πλάτος του ιδιοκτήτη του σχίζεται . Οι μαύροι χιτώνες είναι από τον βασιλιά . Και οι λευκοί ή πράσινοι χιτώνες Mahmoud Al-Aqeba . Εάν το καταζητούμενο, φοβισμένο, φυγά, ή εξαφανισμένο άτομο βλέπει ένα πέπλο σε ένα κρεβάτι, τότε είναι ένα κάλυμμα για αυτό . Και όσο μεγαλύτερη η χιτώνα, τόσο μεγαλύτερη και μεγαλύτερη και άσχημη ήταν η ανησυχία του . Η αφθονία των κουρτινών σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της αδυναμίας των συνθηκών . Ίσως οι κουρτίνες δείχνουν την απόκρυψη σε θέματα, και η αποκάλυψή τους είναι απόδειξη αποκάλυψης . Δείτε επίσης την εμπιστευτικότητα ….

…Όσο για τον Αλ-Νταράτ : Όποιος βλέπει ότι είναι ανάμεσα σε έναν λαό που βγήκε από έναν κόλπο χωρίς τη θέλησή του, τότε θα έχει ανακούφιση από τη θλίψη και τις δυσκολίες και θα έχει μια συκοφαντία σε αυτόν . Εάν σκοτώνει σκόπιμα και έχει μια δυνατή και βρώμικη φωνή, τότε μιλά άσχημα λόγια, ή κάνει μια άσχημη πράξη και παίρνει άσχημο έπαινο από αυτόν για την έκταση της βρωμιάς του, και είναι αηδιαστικό με αυτή τη φωνή . Εάν τον βλέπει να βρωμάει χωρίς ήχο, τότε είναι ένας άσχημος έπαινος που δεν είναι αηδιαστικός όσο και η βρωμιά του, και εάν πυροδοτείται μεταξύ ενός λαού, εάν βρίσκονται σε αναταραχή ή απαλλάσσονται από αυτούς, και εάν είναι σε δυσκολία μετασχηματισμού είναι εύκολο . Εάν πυροβολήσει σκληρά, θα κάνει το αφόρητο . Αν κρυβόταν εύκολα, θα έκανε ό, τι μπορούσε να αντέξει ….

Εάν βγει ένα ψάρι, γεννά μια άσχημη κόρη

Και όποιος είδε ότι τρώει το κρέας της ύαινας του, τότε αυτό δείχνει μια ταλαιπωρία μάγισσας από μια άσχημη γυναίκα, και δεν γνωρίζει αυτό και την συνέπεια αυτής της σωτηρίας, και αν έπινε από το γάλα της, αυτό είναι λάθος ….

…Όσον αφορά το σκόρδο, ερμηνεύεται με άσχημη συκοφαντία, και ειπώθηκε ότι είναι απαγορευμένα χρήματα, και το φαγητό που μαγειρεύεται υποδηλώνει μετάνοια ….

…Οι μάγοι ερμηνεύονται από ψεύτικη ομιλία, ψέματα, πειθαρχίες, άσχημη πράξη, και ανίερο έργο χωρίς προέλευση ή κλαδί, και είναι άδικος εχθρός, προδοτικός, παραπλανητικός και κακός ….

…Ο κωμικός, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την αποκατάσταση, την ιατρική και την αθωότητα από την ασθένεια, και ίσως υποδηλώνει τον υφαντή και το κέντημα . Και όποιος βλέπει ότι η γυμνή γυναίκα του εμφανίζεται από το φόρεμά της, τότε την καλύπτει με σχεδία, μετά την ρίχνει άσχημη, τότε ζητά συγγνώμη χωρίς δικαιολογία . Και όποιος βλέπει ότι φοράει το ρούχο του, τσακώνονται με έναν από τους συγγενείς του και συνοδεύει κάποιον που δεν είναι καλός . Και ευτυχία, ο ιδιοκτήτης των εκπτώσεων . Και ειπώθηκε : Η συγχώρεση είναι μια αντιστροφή της αμαρτίας . Και ειπώθηκε : Συγγνώμη για το ψέμα ….

Και φάτε το νόστιμο πράγμα : την καλοσύνη του να ζεις και να ζεις . Αν δει ότι δοκιμάζει κάτι άγνωστο, η σκέψη του ήταν η γεύση του, τότε δείχνει θάνατο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Κάθε ψυχή δοκιμάζει θάνατο ». Και αν έβλεπε ότι δοκίμασε κάτι που δεν μισούσε ή παρακαλώ, δείχνει φτώχεια και φόβο ….

…Αν το βλέπει σαν να πίνει από το οικείο σώμα της ή μια γεύση της ομάδας της, τότε δουλεύει με ένα αίτημα για γνώση, και αυτή η γνώση γίνεται μάστιγα για αυτόν, και λέγεται ότι οι υποθέσεις του είναι δύσκολες γι ‘αυτόν, και τα οράματά του δείχνουν ότι χύνεται αίμα ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι κάθε ποτό που πίνετε για φάρμακο δείχνει την καλοσύνη και την καλοσύνη στον κόσμο, και κάθε ξινό ποτό με αλλαγή στη γεύση δείχνει θλίψη και θλίψη ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το όραμα των δέντρων των οποίων τα φρούτα έχουν καλή γεύση και μυρίζει καλά, γιατί είναι καλό στη θρησκεία όσον αφορά την πρόταση και σε αντίθεση με αυτό που εκφράζει διαφορετικά ….

…Όσο για το sakhtura, ο Ibn Sirin είπε ότι το al-Sakhtura ερμηνεύεται ως τα χρήματα που λαμβάνονται όσο μεγάλα είναι, και όσο πιο καλό έχει η γεύση, τόσο ελαφρύτερα ….

…Όσο για το λευκό θείο, αποσπάται με mumbo, και το κίτρινο καταστρέφεται από ασθένεια και δυσκολία από το άρωμα της μυρωδιάς του και το μίσος του για γεύση, δεν είναι καλό και το θείο μεταφέρεται με παράνομα χρήματα ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι όποιος σπόρος ήταν κάτι από φαγητό οποιουδήποτε είδους, είτε ήταν φρούτο είτε άλλο, το οποίο είναι γλυκό, τότε είναι καλό και ευεργετικό. Αν είναι από αυτό που είναι πικρό, τότε είναι μια ασθένεια και μπορεί να είναι μια ασθένεια και αν είναι από όξινη, τότε είναι ασθένεια και ασθένεια και αν είναι κάτι που είναι αλμυρό ή δεν έχει γεύση, τότε είναι έτσι , και αν προέρχεται από ό, τι δεν τρώγεται αλλά χρησιμοποιείται στην καλλιέργεια, τότε είναι χρήμα και ευλογία, και αν προέρχεται από ό, τι τρώγεται και ωφελείται από αυτό, τότε είναι καλό, όφελος, ευλογία, κέρδος και εμπόριο, και ειπώθηκε ότι το όραμα του bazir αποκλίνει με κόπωση και δυσκολία επειδή δεν συμβαίνει χωρίς αυτό, καθώς και στη φύτευση και την εξαγωγή όσων εξάγονται από αυτό ….

Και όποιος βλέπει ότι ρέει από έναν υγρό τύπο υδάτινου τροχού, τότε είναι καλό, όφελος, ευχαρίστηση και δυσκολία κοντά σε αυτό που αποδεικνύεται από το διαχωρισμό των ποταμών. Περισσότερο σε αυτό είναι ένας τύπος που μισεί τη γεύση ή τα παρόμοια ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι έχει πιάσει ένα κοράκι με υπερβολική γεύση, τότε θα πιάσει ένα κενό λάθος από εξαπάτηση και ψέματα .~…

Και όποιος είδε ότι έπινε ζεστό νερό από τη θάλασσα, τότε συνέβη μια ατυχία και ήταν θυμωμένοι, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, « Έδωσαν ζεστό νερό. » Και αν είχε μια αποκρουστική γεύση και οσμή, τότε θα ήταν μια νίκη για τον αντίπαλό του, και ίσως αυτό ήταν οδυνηρό ζουν από το βασιλιά ….

…Η πικρία, που κυριαρχείται από την πικρή γεύση, η οποία σε ένα όνειρο είναι καλή για τον ιδιοκτήτη της ….