Φορώντας μαλλί : ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που τον βαρύνει . Ο ύπνος στο μαλλί είναι τραυματισμός από την πλευρά της γυναίκας . Το καίγοντας μαλλί είναι διαφθορά στο χρέος και τα χρήματα εξαφανίζονται . Το να το φοράς για μελετητές είναι ασκητικό και αν βλέπει ένα σκύλο να φοράει μαλλί, δείχνει ότι ένας κακός άνθρωπος χρηματοδοτεί με τα χρήματα ενός αξιότιμου άνδρα ….

Και όποιος το βλέπει σαν να του λέγεται, Εβραίος, φορώντας λευκά ρούχα, και μισεί αυτό το όνομα, τότε θα περιμένει σε κίνδυνο

…Εάν κάποιος βλέπει το πρόσωπό του μαύρο και φοράει λευκά ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι γεννά μια κόρη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και αν κάποιος από αυτούς κηρύξει στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο ». Ο Διοικητής των Πιστών είδε τον Μαχντί, ο Θεός να τον έχει έλεος, στον ύπνο του, σαν το πρόσωπό του να είναι μαύρο, οπότε παρακολουθούσε με πανικό, και κάλεσε τον Ιμπραήμ Μπιν Αμπντουλάχ αλ-Κιρμάνι, οπότε σηκώθηκε από τον Ο Σέρτζαν, και του είπε τα οράματά του, και είπε : Θα έχετε μια κόρη, και απαγγέλλει αυτόν τον στίχο, και τον έφερε μια κόρη εκείνη τη νύχτα, οπότε ήταν χαρούμενος από αυτό και το καλύτερο βραβείο του ….

…Το Blackness είναι σε ένα όνειρο που θα πληρώσω και χρήματα . Το σκοτάδι αυτού που έχει συνηθίσει να το φοράει δεν είναι δόξα και θλίψη . Και ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός να τον έλεος, έβγαλε όλα τα χρήματα της μαυρίλας . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι παντρεύτηκε μια κοντή μαύρη γυναίκα, το μαύρο της οποίας ήταν η αφθονία των χρημάτων της και η βραχύτητά της ήταν η συντόμευση της ζωής της . Και όποιος είδε ότι κάποιος του έδωσε έναν μαύρο σκύλο Nubian, θα του δοθούν σάκοι άνθρακα . Και ειπώθηκε : Οι μαύροι δεν επαινούν τα οράματά του λόγω της κακής μνείας στα λόγια του και θα τονιστεί το μαύρο στο σώμα . Το λευκό λιοντάρι σε ένα όνειρο δείχνει όμορφο έπαινο, παύσεις αμαρτιών και πίστη μετά από δυσπιστία, οπότε όποιος έχει λευκά χέρια αλλά όχι το σώμα του δείχνει την εμφάνιση αξιοπρέπειας για όσους έχουν δικαιοσύνη και νίκη επί των εχθρών, εγγύτητα με τους πρεσβύτερους και ανύψωση το θέμα . Και όλοι οι κακοί Νταν του Σουδάν, ο Habash αγαπούν κάτι ….

…Το τσιμπούρι : ανήκει στο παντελόνι, και ειπώθηκε ότι είναι χρήματα, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε στο παντελόνι του ένα τσιμπούρι, ότι του απαγορεύεται η γυναίκα του ή του γεννά δύο κόρες αν είναι έγκυος , και αν βλέπει σαν να βάζει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, τότε δεν φιλάει τον γιο του . Και αν δει ότι έχει αποκοπεί το εισιτήριο του, τότε κακοποιεί τη σύζυγό του ή την απομονώνει τη στιγμή του γάμου . Αν δει το γαργάλημά του ζωντανό, τότε ο γαμπρός του είναι εχθρός του . Και όποιος βλέπει το κρότωμά του ως αίμα, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας ή βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του μοιχείου . Και όποιος πιστεύει ότι φοράει ράνα, τότε υπόκειται σε κηδεμονία πάνω από μια πόλη αν αξίζει το κράτος και ένας μη κυβερνήτης έχει μια πλούσια γυναίκα που δεν έχει στενό σύντροφο ή συγγενή ….

…Όσο για τα σορτς και το μαντήλι, μια υπηρέτρια που του άρεσε, ή μια θρησκευτική γυναίκα, όποιος είδε ότι χτύπησε ένα ζευγάρι παντελόνι χτύπησε επίσης μια σκλαβιά ή μια γυναίκα, και όποιος είδε ότι υπήρχε ατύχημα στο παντελόνι και το πέπλο, το απέδωσε σε αυτή τη σκλαβιά και τη γυναίκα. Όσο για τα υπόλοιπα ρούχα που βρίσκονται πάνω από το πουκάμισο, ερμηνεύστε τα ανάλογα με τους κινδύνους και τα χρώματα τους. Ή ένα μπρόκαλο, γιατί είναι μια δύναμη που του προσκρούει, χρήματα και καλοσύνη ανάλογα με τον κίνδυνο της επένδυσης και του που βρέθηκε, και αν είδε ότι πήρε μερικά από αυτά τα ρούχα από αυτόν ή είχε καεί, τότε η εξαφάνιση αυτής της εξουσίας από αυτόν, και αν είδε ότι είχε κλαπεί ή χαθεί, τότε επιβλέπει την εξαφάνιση αυτού από αυτόν, και αυτή η εξαφάνιση δεν λαμβάνει χώρα. Ένας άντρας σε έναν κυβερνήτη και όποιος βλέπει ότι έχει βρωμιά ή βρωμιά στα ρούχα του, τότε αυτό είναι ανησυχίες και θλίψεις ή αμαρτίες και πέπλα, και αν τους δει καθαρό λευκό ή νέο, τότε δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και του καλού του κατάσταση και αποχώρηση των ανησυχιών του, και αν τους δει με μια σπασμένη εμφάνιση, τότε θα τους υποφέρει και τη φτώχεια τόσο πολύ, και αν δει σε ένα ένδυμα φοράει ένα έμπλαστρο, τότε είναι οι αμαρτίες του συντρόφου του και διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του μαστίζονται από αυτόν ενώ τα φοράει, και αν ταξιδεύει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει, και αν πρόκειται για θέμα που δεν έχει γίνει για αυτόν και για οποιονδήποτε βλέπει ότι πουλάει τα μέρη των ρούχων του, τότε είναι καλό για αυτόν και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτόν για τον αγοραστή…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ένα λευκό φίδι και το σηκώνει, τότε ερμηνεύεται από μια ομαλή έκβαση και αν το φίδι είναι μαύρο και γύρω του είναι μια νεαρή ζωή, τότε ερμηνεύεται αυξάνοντας το γκόμενα και το μαύρο χώμα, και αν είναι πράσινο, ερμηνεύεται από δύο εχθρούς, οπότε αφήστε τον να προστατευτεί από αυτούς ….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε στον Ιμπν Σιρίν : Έβλεπα σαν ένας άντρας να κρέμεται από τον ουρανό με μια αλυσίδα και το μισό του σώματός του ήταν μαύρο, το μισό από το σώμα του λευκό, και είχε μια ουρά σαν αυτή ενός γαϊδουριού . Ο Ibn Sirin είπε : Είμαι αυτός ο άνθρωπος. Όσο για το λευκό μισό του σώματός μου, ήταν για μένα κατά τη διάρκεια της ημέρας, και το μαύρο μισό επέστρεψε τη νύχτα και την αλυσίδα με την οποία κρέμασα από τον ουρανό, οπότε με ανέφερε ότι ανέβηκε ποτέ στον ουρανό, και για αμαρτία, είναι ένα χρέος που με συναντά, και προσεύχομαι σε αυτό, και ήταν όπως το διέσχισε ….

…Όσο για το μάτι : το χρέος και η διορατικότητα του ανθρώπου με την οποία μπορεί να δει καθοδήγηση και αυταπάτη . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, δείχνει αύξηση της καλοσύνης και της θρησκείας του . Αν δει ότι το στομάχι του έχει χωρίσει ανοιχτό και βλέπει τα μάτια στο στομάχι του, τότε είναι αιρετικός, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Ο Θεός δεν έκανε έναν άνθρωπο από δύο καρδιές στην κοιλιά του ». Εάν βλέπει τα μάτια του ως τα μάτια ενός άλλου παράξενου, άγνωστου ατόμου, το όραμά του δείχνει ότι τα μάτια του έχουν φύγει και κάποιος άλλος θα τον καθοδηγήσει . Εάν ο άντρας είναι γνωστός, τότε ο ονειροπόλος θα παντρευτεί την κόρη του και θα τα πάει καλά μαζί του . Αν έβλεπε ότι τα μάτια του είχαν φύγει, τα παιδιά του πέθαναν και όποιος είδε ότι ήταν τυφλά μάτια ενώ ήταν απομακρυσμένος, θα έδειχνε την έκταση της εξορίας του μέχρι που πέθανε . Αν έβλεπε σαν τα μάτια του να είναι από σίδερο, θα ήταν πολύ ανήσυχος που θα οδηγούσε στην καταστροφή του καλύμματος . Αν δει ότι έχει ανοίξει τα μάτια του σε έναν άνδρα, θα εξετάσει το θέμα του και θα τον βοηθήσει . Και αν βλέπει σαν να τον έχει δει κακό, τότε τον μισεί, και αν βλέπει σαν να ακούει με το μάτι και κοιτάζει με το αυτί, τότε οδηγεί την οικογένεια και την κόρη του να διαπράξει αμαρτίες . Και όποιος βλέπει στην παλάμη του ένα μάτι ενός ανθρώπου ή ένα μάτι ζώου, θα του δοθούν χρήματα σε είδος . Και όποιος βλέπει σαν να έχει κοιτάξει το μάτι και του αρέσει και το επικροτεί, τότε κάνει κάτι που βλάπτει τη θρησκεία του . Και θρησκεία μαυρισμένων ματιών . Awal-blue αίρεση, και Al-Shahla παραβιάζει τη θρησκεία . Και το πράσινο είναι μια θρησκεία που έρχεται σε αντίθεση με τις θρησκείες . Εάν βλέπει ένα μάτι ή μάτια στην καρδιά του, τότε είναι καλός στη θρησκεία όσο είναι ελαφρύς . Αν έβλεπε ότι είχε διαπράξει πορνεία, θα κοίταζε τις γυναίκες . Εάν βλέπει ότι τα μάτια του είναι μαύρα, τότε κοιτάζει ύποπτα τη γυναίκα του φίλου του, η οξύτητα της όρασης είναι καλή για όλους τους ανθρώπους, και όποιος έχει παιδιά και βλέπει αυτό το όραμα δείχνει ότι είναι άρρωστοι, επειδή τα παιδιά είναι σαν τα μάτια λατρεύονται . Ο Al-Hajjaj bin Yusef είδε σαν τα μάτια του να πέσουν στην αγκαλιά του, οπότε ο αδελφός του Μωάμεθ και ο γιος του Μωάμεθ θρήνησαν γι ‘αυτόν . Μερικοί από τους Εβραίους είδαν μια σκλαβιά στον ουρανό ή μια σκλάβια, οπότε διηγήθηκε τα οράματά του για τον Μπαράμι και είπε: «Θα χτυπήσει χρήματα από το εμπόριο ». Εάν ο κατασκευαστής το δει, θα έχει χρήματα από την κατασκευή του . Και οι βλεφαρίδες : σε ερμηνεία και προστασία για τη θρησκεία . Επειδή είναι ισχυρότερο για τα μάτια από τα φρύδια . Λέγεται ότι η δικαιοσύνη και η διαφθορά οφείλονται στο παιδί και τα χρήματα . Εάν βλέπει σαν τα περιθώρια των ματιών του να είναι πολλά καλά, τότε η θρησκεία του είναι απαραβίαστη . Εάν βλέπει σαν να κάθεται στη σκιά των περιθωρίων των ματιών του, εάν είναι θρησκεία και κάτοχος της γνώσης, τότε ζει κάτω από τη σκιά της θρησκείας του . Αν είναι ο ιδιοκτήτης ενός κόσμου, τότε παίρνει τα χρήματα των ανθρώπων και κρύβεται, και αν βλέπει σαν να μην έχει τα μάτια του, τότε σπαταλά τη σαρία της θρησκείας . Αν κάποιος το μαδήσει, τότε ο εχθρός του τον συμβουλεύει στη θρησκεία του . Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά του να είναι άσπρα, υποδηλώνει μια ασθένεια που τον επηρεάζει από το κεφάλι, τα μάτια, τα αυτιά ή τον γομφίο . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έπαιρνα μούσι και να το δανείσω μέχρι να την εξαλείψω . Είπε : Τρώτε την κληρονομιά του θείου σας και δεν έχει άλλο κληρονόμο εκτός από εσάς. Εάν τρώτε κάτι από αυτό, θα κληρονομήσετε στο βαθμό αυτό . Και όποιος είδε ότι η γενειάδα του ήταν λευκή, λαμπερή, θα κέρδιζε περηφάνια στο πρόσωπο, το όνομα και τη μνήμη της χώρας, επειδή η γενειάδα του Αβραάμ, ειρηνικά, ήταν λευκή . Εάν βλέπει ότι είναι στεφάνι, τότε χτυπά το πρόσωπο και την αξιοπρέπεια . Εάν βλέπει ότι είναι πιο σκοτεινό και καλύτερο από το ξύπνημα, και είναι μαύρο στο ξύπνημα, τότε χτυπά το κύρος, την υπερηφάνεια, την αξιοπρέπεια και την ομορφιά . Εάν βλέπει ότι είναι γκρίζος και εξακολουθεί να υπάρχει κάτι μαύρο, τότε είναι αξιοπρεπής . Αν δεν μένει τίποτα από το σκοτάδι του, τότε θα λείπει και θα πάει προς αυτό . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου είναι λευκή και ότι τη λεύκωα έτσι ώστε η χρωστική ουσία να μην είναι προσκολλημένη σε αυτό και ο άντρας ήταν νέος με μαύρη γενειάδα, οπότε είπε : Το λευκό είναι έλλειψη της περιουσίας σας και θέλετε να την καλύψετε και το ήξερε . Είπε : επικυρώθηκε ….

…Το τσιμπούρι είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Η γυναίκα είναι αδελφός, γαμπρός και θείος . Και το τσιμπούρι για μια έγκυο κοπέλα . Και όποιος βλέπει μια επιταγή στο παντελόνι του, του απαγορεύεται η γυναίκα του και θα γεννήσει έναν γιο εάν είναι έγκυος . Εάν βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, τότε δεν φιλάει τον γιο του . Αν βλέπει σαν να έχει κόψει το κρότωμά του, τότε κακοποιεί τη σύζυγό του ή την εγκαταλείπει . Εάν βλέπει σαν το κρότωμά του να είναι ζωντανό, τότε ο γαμπρός του είναι εχθρός του . Και όποιος βλέπει ότι το κρότωμά του είναι αίμα, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω της γυναίκας του, ή βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του, και ειπώθηκε : Όποιος είδε ότι φορούσε μια επιταγή στην κατοχή του παντελονιού του, μια κόρη ήταν γεννήθηκε σε αυτόν . Και το τσιμπούρι είναι χαρά για τους λυπημένους και λυπημένους για τους χαρούμενους ….

…Όσον αφορά την αφόδευση : ειπώθηκε ότι είναι η παροχή αδικίας και ειπώθηκε ότι είναι η απόδειξη της ανακούφισης, και όποιος βλέπει ότι είναι καινούργιος, η θλίψη του έχει φύγει . Εάν έχει χρήματα, πρέπει να πληρώσει το zakat για τα χρήματά του . Και αν δει ότι έχει γεννήσει πολλά κόπρανα και ήταν σε ένα ταξίδι, δεν ταξιδεύει και ο δρόμος κόβεται . Τρώγοντας μια παρθένα : για να το πιάσετε και να το αποκτήσετε, απαγορεύεται το χρήμα με λύπη . Ίσως ήταν μια ομιλία που μετανιώνει για την απληστία, και όποιος ανέφερε το γεγονός ήταν στατικός, θα ξόδευε μερικά από τα χρήματά του για ευεξία . Και αν ρωτούσε, ξοδεύει γενικά τα χρήματά του . Εάν ο τόπος της εκδήλωσης είναι γνωστός, όπως η πλύση, τότε τα έξοδά του είναι γνωστά από την επιθυμία του . Εάν είναι άγνωστο, ξοδεύει παράνομα χρήματα σε κάτι που δεν γνωρίζει ότι ούτε ανταμείβεται ούτε ευχαριστεί, και όλα αυτά είναι με την καλοσύνη μιας ψυχής του . Ό, τι βγαίνει από το στομάχι ανθρώπων και ζώων από την κληρονομιά, είναι χρήματα, αλλά η ανάλυσή του και η απαγόρευσή του, όσο μυρίζει, βρώμικα, και οι άνθρωποι το βλάπτουν, εκτός αν είναι κάτι πολύ αγαπητό από την παρθενιά των ανθρώπων που είναι σχεδόν λάσπη, είναι αυτοί ή ο φόβος της εξουσίας . Εάν εισαγάγει ένα νεότερο ανήθικο στα ρούχα του, και αν τον εισαγάγει στο παντελόνι του, θυμώνει τη γυναίκα του και της σώζει την προίκα της, και αν δει ότι έχει δημιουργήσει ένα μέρος και τον έχει καλύψει με βρωμιά, τότε καλύπτει χρήματα . Το τελευταίο για τον εαυτό του έπεσε σε αμαρτία . Αν προκάλεσε παρατεταμένη ασθένεια στο κρεβάτι του, γιατί το κάνει μόνο όταν είναι ξύπνιο, και αυτός που δεν μπορεί να σηκωθεί, και αυτό το όραμα δείχνει επίσης την αποχώρηση του άνδρα από τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε ψωμί με δικαιολογία, έδειξε ότι έτρωγε ψωμί με μέλι ενώ ξύπνησε, και ειπώθηκε ότι είναι αντίθετο με το Σουντάν . Εάν αφόδευσε αθέλητα, μεταφέρετέ το στο χέρι του, γιατί είναι ευλογημένος με μια σακούλα απαγορευμένων δηνίων ανάλογα με την ποσότητα των περιττωμάτων και όποιος βλέπει σαν να συμβαίνει στις διερχόμενες αγορές, ή στα λουτρά και στις εκκλησίες, δείχνει το οργή του Θεού εναντίον του και των αγγέλων, και δέχεται ένα μεγάλο σκάνδαλο, μια μεγάλη απώλεια, και την εμφάνιση αυτού που κρύβει ο άνθρωπος Και δείχνει επίσης μια ανεπάρκεια που παρουσιάζεται στους οραματιστές . Εάν εμφανιστεί σε κάδο απορριμμάτων ή στην ακτή της θάλασσας, ή σε μέρος που δεν το αρνείται, τότε είναι απόδειξη της καλοσύνης και της εξάλειψης της ανησυχίας και του πόνου . Εάν βλέπει σαν ένα γνωστό άτομο να τον ρίχνει με κάποια κοπριά των ανθρώπων, τότε αυτό δείχνει εχθρότητα, διαφωνία και αδικία, και θα εκτεθεί σε κάποιον που τον πέταξε μαζί του, και μια μεγάλη ζημιά . Και ο μεγάλος αριθμός των ατόμων σκουπιδιών δείχνει επίσης εμπόδιο στις κινήσεις και τη ζήτηση για πολλές βλάβες . Το μουτζούρωμα είναι ανθρώπινη παραισθησία, ασθένεια ή φόβος . Είναι επίσης ένα καλό σημάδι των άσχημων πράξεων του, και έχουμε δοκιμάσει ότι αυτό είναι από αυτό που ωφελούνται . Όσον αφορά την ατυχία : είναι μια ομιλία που περιέχει ταπείνωση, οπότε όποιος είναι άθλιος θα πληγεί από αγωνία, και αν είναι μεταξύ των ανθρώπων, τότε θα πέσει σε ντροπή . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει περάσει κάποιος άλλος ενώ εισπνέει, τότε θα το περάσει . Όποιος το βλέπει σαν να είναι προσευχή και ένας άνεμος δεν βρωμάει από αυτόν, αναζητά μια ανάγκη, και καλεί τον Θεό για ανακούφιση, και μιλάει λέξεις που περιέχουν ταπείνωση, και αυτό το θέμα γίνεται δύσκολο γι ‘αυτόν ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar είπε: Ερμηνεύεται με τρεις τρόπους: μια γυναίκα, μια σκλάβος και μια υπηρέτρια του σπιτιού . Και όποιος βλέπει ότι η τακτική του είναι νέα, ερμηνεύεται με τη σοβαρότητα του πέους και αν είναι παλιό και μαλακό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι το παντελόνι του ήταν λεπτό, τότε η γυναίκα του θα συλλάβει και θα τον γεννήσει με δύο αν ήταν έγκυος . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, δεν θα δεχθεί το παιδί της . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει κοπεί η ταινία του, κακομεταχειρίζεται τη γυναίκα του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει διαμάχη αίματος, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας, οπότε τον βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του .) Και όποιος το βλέπει σαν να είναι δεμένος από μια ζωή, τα οράματά του δείχνουν ότι ο γαμπρός είναι εχθρός του ….

…Όσον αφορά τα ρούχα, που είναι παντελόνια, το νόημά του είναι το ίδιο στην έκφραση, είτε γυναίκα είτε σκλάβα, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει παντελόνι, είτε θα χτυπήσει ένα σκλάβος ή μια γυναίκα και θα το αφαιρέσει από αυτόν, είτε με θάνατο είτε με ζωή, και αν δεν έχει σκλάβος ή γυναίκα, τότε θα έχει κάτι να του πάει ….

…Το ρύζι είναι σε ένα όνειρο ένα συμβόλαιο χρημάτων σαν εκατόν χίλια . Ίσως το razza αναφέρεται στο arzilla, οπότε το ξεριζώνοντας από τη θέση του σε ένα όνειρο είναι razia, και η ανανέωσή του ή το σπάσιμο είναι αλάθητο και εξοικονομώντας χρήματα ή γνώσεις . Η Al-Razat μπορεί να έχει δείξει ότι φοράει παντελόνι με γραβάτα ….

…Σκορπιός : Είναι μεταμορφωμένος και είναι ένας τέλειος άνθρωπος που σκοτώνει μερικούς από τους συγγενείς του και αν βλέπει σαν ένας σκορπιός να καίγεται με φωτιά, τότε ο εχθρός του θα πεθάνει . Αν δει ότι έχει πάρει έναν σκορπιό και τον ρίξει στη γυναίκα του, τότε διαπράττει μια ανήθικη πράξη και η πιο σκληρή εχθρότητα είναι . Και ειπώθηκε ότι ένας σκορπιός είναι χρήματα, και η θανάτωσή της είναι χρήματα που πηγαίνουν από αυτόν και στη συνέχεια επιστρέφουν σε αυτόν, και το δάγκωμα της είναι χρήματα που δεν έχουν επιβίωση . Εάν βλέπει έναν σκορπιού στο παντελόνι του, δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας του, και επίσης εάν την δει στο κρεβάτι του, και αν δει ότι κατάπιε έναν σκορπιό, τότε οδηγεί κρυφά στον εχθρό του . Αν βλέπει σκορπιού στο στομάχι του, τότε είναι εχθροί του από τους συγγενείς του. Αν τρώει σάρκα σκορπιού επί τόπου, λαμβάνει απαγορευμένα χρήματα από έναν εχθρό ενός νηματώδους λόγω κληρονομιάς ή κάτι άλλο . Το αγκάθι του σκορπιού, η γλώσσα του ανθρώπου που κουτσομπολεύει και ο σκορπιός στο πρωτότυπο, είναι ένας εχθρός που δεν αλλάζει λόγω της βρωμιάς της γλώσσας του, και όλα τα επιβλαβή έντομα είναι εχθροί όσο και οι ατυχίες τους ….

…Είναι σε όνειρο ένα συμβόλαιο γάμου ή ένα εμπορικό συμβόλαιο . Το συμβόλαιο στο σχοινί είναι το χρέος, και το μαντήλι έχει τη μαρτυρία ενός υπηρέτη, και το παντελόνι έχει ένα συμβόλαιο για μια γυναίκα, και το νήμα πρέπει να επιβεβαιώσει κάτι που θέλει από ένα κράτος, ένα εμπόριο ή έναν γάμο . Η σύμβαση θα διευκολύνει, εάν δεν πραγματοποιηθεί, θα χαλάσει . Τα συμβόλαια μπορεί να είναι διαθήκες και όροι για όσους τα είδαν ….

…Το συμβόλαιο : είναι στο πουκάμισο ένα εμπορικό συμβόλαιο, το σχοινί έχει έγκυρο χρέος, το μαντήλι πρέπει να χτυπήσει έναν υπηρέτη και στο παντελόνι παντρεύεται μια γυναίκα και το νήμα πρέπει να συνάψει μια εντολή κατά την οποία προέρχεται από την κηδεμονία , γάμος ή εμπόριο . Το νήμα που διατηρείται διευκολύνει όπως ζητήθηκε . Εάν όχι, ο στόχος του θα είναι δύσκολος και επιθυμητός . Αν έβλεπε ότι ο κόμβος έπεσε σε οποιοδήποτε από αυτά τα πράγματα χωρίς να το περιπλέξει, τότε δείχνει την αγωνία και την αγωνία του Σουλτάνου, και αν έβλεπε ότι κάποιος άλλος το άνοιξε, αυτός ήταν ο λόγος για την απελευθέρωσή του από αυτόν . Εάν βλέπει σαν να το άνοιξε μετά από προσπάθεια, ξεφεύγει από αυτό μετά από προσπάθεια . Και αν φαίνεται σαν να έχει ανοίξει, τότε ο Θεός Παντοδύναμος θα το απελευθερώσει από ένα μέρος που δεν μετράται ….