…Το γάλα είναι σε ένα όνειρο η φύση του Ισλάμ, και είναι επιτρεπόμενα χρήματα . Και τα χρήματα για πηγμένο γάλακτος απαγορεύονται λόγω της οξύτητας και της εξόδου του λίπους του . Και όποιος βλέπει ότι τα στήθη παράγουν γάλα από αυτήν, ότι ο κόσμος τον οδηγεί . Το γάλα ενός ατόμου είναι περιορισμός και σφίξιμο για τις μητέρες που θηλάζουν και θηλάζουν, και αν δει ότι έχει αγοράσει μια γυναίκα που θηλάζει για να θηλάσει τον γιο του, τότε μεγαλώνει τον γιο του στη δημιουργία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που έπινε το γάλα μιας γυναίκας θα κέρδιζε χρήματα και κέρδος . Και όποιος είδε ότι έπινε γάλα αλόγου, ο Σουλτάνος ​​το άρεσε και το πήρε καλό από αυτό . Και όποιος έπινε το γάλα της Ραμέκα, συνάντησε έναν βασιλιά . Και το γάλα βοοειδών είναι επιτρεπόμενα χρήματα από τον Σουλτάνο και μια καλή διαβίωση . Το γάλα είναι ύπουλο και το άρμεγμα της καμήλας είναι πρόβλημα. Εάν το άρμεγμα και το γάλα βγαίνει είναι αίμα, τότε είναι στη δύναμή του, και αν το άρμεγμα είναι δηλητήριο, τότε συγκεντρώνει παράνομα χρήματα . Και το γάλα γύρης είναι ένα ένστικτο στη θρησκεία, οπότε όποιος πίνει από αυτό είναι σταθερός στην ενστικτώδη φύση, προσεύχεται, νηστεία, zakat και δωρεές, και για τον πότη του έχει επιτρεπόμενα χρήματα και σοφία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια καμήλα και έπινε από το γάλα της, τότε θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα, και αν είναι παντρεμένος, τότε θα γεννηθεί ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια αγελάδα και έπινε το γάλα της και ήταν σκλάβος, τότε απελευθερώνεται, ακόμη και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος . Το γάλα των αιγοπροβάτων είναι χρήματα που πρέπει να πληρωθούν από τους Άραβες και τους μη Άραβες . Και όποιος είδε ότι έπινε το πρόβειο γάλα θα είχε καλή, άνεση και ευχαρίστηση . Και το γάλα της λιονταρίνας είχε χρήματα για το μουστάκι του και θριάμβευσε του εχθρού του . Και το γάλα του αετού είναι δόξα και νίκη επί ενός ισχυρού και γενναιόδωρου εχθρού . Και το γάλα της τίγρης σε όσους το πίνουν δείχνουν εχθρότητα . Το γάλα του λύκου είναι ένας καλός και σοβαρός φόβος, και βλάπτει τα προς το ζην όσων το πίνουν, και ειπώθηκε : Είναι χρήμα και δύναμη, και όποιος δει ότι το έπινε θα αποκτήσει την προεδρία . Το χοιρινό γάλα θα αλλάξει το μυαλό του πότη του και θα φύγει . Το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος για τον πότη του, και αυτό που λαμβάνει από το χέρι ενός καταπιεστή, και ειπώθηκε : Όποιος το έπινε θα κερδίσει δύναμη και ηγεσία στους λαούς της χώρας του . Και ειπώθηκε : Οι Αλβανοί όλων των τεράτων αμφιβάλλουν για τη θρησκεία . Και το γάλα της ζέβρας είναι μια ασθένεια μετά την οποία υπάρχει μια θεραπεία . Το γάλα του Doe έχει μια μικρή διαβίωση . Και το άρμεγμα και το τσούξιμο γάλα είναι καλό πράγμα ανάμεσα σε αυτόν και τους εχθρούς του . Το γάλα αλεπού είναι μια μικρή ασθένεια, μετά από μια σύντομη ανάρρωση και μια διαβίωση . Το γάλα ενός οικιακού γαϊδουριού είναι μια απλή ασθένεια, όπως και το γάλα ενός μουνιού . Και όποιος βλέπει ότι το γάλα βγαίνει από τη γη, είναι η εμφάνιση της καταπίεσης και της καταστροφής, στην οποία ρίχνει αίμα . Το γάλα των προβάτων είναι αξιοπρεπές χρήμα, το αγελαδινό γάλα είναι πλούσιο και το γάλα μουλάρι είναι σκληρό και τρομερό . Το χοιρινό γάλα είναι μια μεγάλη επιτυχία . Και το ανθρώπινο γάλα για τους άρρωστους εάν το πίνει είναι θεραπεία για την ασθένεια . Το γάλα του σκύλου και η ασθένεια ή ο φόβος των αιλουροειδών . Το γάλα υποδηλώνει χρήματα, αυξάνοντας τη ζωή και την εγκυμοσύνη, την εμφάνιση μυστικών, γνώσεων και μονοθεϊσμών, και υποδεικνύει φάρμακα για ιατρική και βιοπορισμό . Το αγελαδινό γάλα, τα πρόβατα, η καμήλα και οι βούβαλοι συγκεντρώνουν όλα χρήματα . Το γάλα του θηρίου και του πουλιού, αν βρεθεί, είναι λίγα χρήματα, ειδικά το γάλα του κουνελιού και το γάλα της φοράδας . Και μοιχεία γάλακτος μάραθου και αλεπούς . Το ανθρώπινο γάλα είναι μια εμπιστοσύνη που δεν πρέπει να ξοδεύεται σε κανέναν εκτός από τον Κύριό του . Το γάλα του άγνωστου από το θηρίο είναι η δόξα και η δραστηριότητα των ασθενών, και η σωτηρία από τη φυλακή, ή τα χρήματα που σφετερίζονται ….

Είναι σε ένα όνειρο δηλώνει έναν όρκο και ένας όρκος υποδηλώνει νηστεία . Και όποιος βλέπει ένα άτομο που έχει νηστεία σπάσει τη νηστεία του, τότε αρρωσταίνει, ή χτυπάει έναν μουσουλμάνο, και αν δεν νηστεύει από ξεχασμό, θα έχει καλή διαβίωση και όποιος βλέπει ότι νηστεύει θα λάβει τιμή και μετάνοια, ή εξιλεωμένος για όρκο ή Χατζ, ή αν δει ότι νηστεύει τον μήνα του Ραμαζανιού και ήταν αναλφάβητος, απομνημόνευσε το Κοράνι. Ο Θεός Παντοδύναμος ανησυχεί για αυτόν, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν ήταν σε μια αυταπάτη, θα οδηγούσε, και αν ήταν στο χρέος, ξόδεψε το χρέος του . Και όποιος βλέπει ότι παραβιάζει σκόπιμα τη νηστεία τον μήνα του Ραμαζανιού, τότε σκοτώνει σκόπιμα έναν άνδρα και χάνει έναν από τους νόμους του Ισλάμ . Και όποιος βλέπει ότι παραβιάζει το μήνα του Ραμαζανιού, μπορεί να ταξιδέψει υπακοή στον Θεό Παντοδύναμο . Η νηστεία μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο του ασθενούς, τη χαρά και την ευχαρίστηση ή την αφοσίωση στον Παντοδύναμο Θεό . Εάν ο νηστικός σε ένα όνειρο είναι άρρωστος, δείχνει την ανάρρωσή του, και αν σπάσει το νηστείο, είναι απόδειξη της εμφάνισης απαγορευμένων πραγμάτων . Η νηστεία του Ραμαζανιού σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ασφάλειας από φόβο ή εξόφλησης του χρέους και μετάνοιας των ανθρώπων . Η νηστεία των έξι ημερών του Σαββάτου είναι απόδειξη της επιδιόρθωσης της προσευχής, της καταβολής zakat, ή της λύπης για όσα έχασε . Η νηστεία Δευτέρα και Πέμπτη αποτελεί απόδειξη του δεσμού της συγγένειας και της φιλίας με αυτούς . Η νηστεία των λευκών ημερών σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη της διαίρεσης της θρησκείας ή της διδασκαλίας του Κορανίου . Η νηστεία του δέκατου Muharram σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη ασκητισμού, ευσέβειας και προσκυνήματος . Η νηστεία την ημέρα της Αράφα είναι απόδειξη αποδοχής ελεημοσύνης . Η νηστεία των δέκα ημερών του Dhu al-Hijjah σε ένα όνειρο δείχνει ότι θα ευλογήσει το τέλος της ζωής του με ένα καλό συμπέρασμα ή την εκπλήρωση μιας υποσχεμένης υπόσχεσης . Η νηστεία της ημέρας της Ashura σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη ότι κάνουν καλές πράξεις και μάρτυρες πειρασμού και ασφάλειας από αυτούς, στους μάρτυρες των εποχών και των γιορτών, και εάν η γυναίκα του είναι έγκυος, έρχεται σε ένα καλό παιδί και έχει επιτρεπόμενο πλούτο . Η νηστεία του μήνα Ρατζάμπ σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη υψηλού επιπέδου υπηρεσίας ζωολογικού κήπου . Η νηστεία Shaban σε ένα όνειρο δείχνει ότι οι αναβολείς λαμβάνουν ένα αίτημα για κέρδος στο κατάστημα . Η νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της διάπραξης αμαρτιών και αμαρτιών . Η νηστεία της δικαιοσύνης σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της απελευθέρωσης του αιχμάλωτου, της μετάνοιας του αμαρτωλού και της πληρωμής των χρεών . Η νηστεία ενός όρκου σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της ικανοποίησης των αναγκών, της χαράς και της ευτυχίας . Η νηστεία για πάντα σε ένα όνειρο υποδηλώνει ότι έχει θεσπίσει μια δύσκολη Σουντά, και μπορεί να ήταν πολύ σιωπή . Και αν νηστεύει μια μέρα και σπάσει μια μέρα σε ένα όνειρο, ίσως ένας συνδυασμός μιας σκλάβης και μιας ελεύθερης γυναίκας, ή ενός ντάμμι και μιας μουσουλμάνας . Το να κάνεις ό, τι χαλάει το όνειρο σε ένα όνειρο δείχνει να σπάσεις τη διαθήκη, να ευνοήσεις την αγάπη του κόσμου για το μέλλον, και να πέσεις σε αυτό που χρειάζεται μετάνοια από έναν όρκο και άλλους . Και το σπάσιμο της νηστείας μετά τη νηστεία είναι απόδειξη της ανάρρωσης του ασθενούς . Όποιος είδε ότι ήταν νηστεία για πάντα και ήταν μεταξύ των λαών της δικαιοσύνης και της καλοσύνης έδειξε ότι πρέπει να αποφύγει τις αμαρτίες . Όποιος βλέπει ότι αναπληρώνει το Ραμαζάνι θα αρρωστήσει και όποιος νηστεύει εθελοντικά δεν θα αρρωστήσει εκείνο το έτος . Και όποιος είδε ότι νηστούσε για οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον Θεό, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά ….

Είναι σε ένα όνειρο ένα κάλυμμα και ένα κάλυμμα . Και η μελάγχρωση στα γένια είναι απόδειξη υποκρισίας και ανεντιμότητας . Και η κατάθλιψη αυτού που αξίζει τον εαυτό του προσποιείται ότι είναι ευλογίες και εξαναγκάζει τους εχθρούς, και αποδείξεις ασφάλειας από τον φόβο, και για εκείνους που δεν τον ταιριάζουν, αποδείξεις αγωνίας και ταλαιπωρίας, χρέη και εγκατάλειψη αγαπημένων . Και η απόφαση για τη χρώση του κεφαλιού της γυναίκας είναι η ίδια με τον κανόνα της χρώσης των μαλλιών της γενειάδας . Και το σκοτεινό των γκρίζων μαλλιών είναι δύναμη, βαρβαρότητα και κύρος, και αν δει ότι το έβαψε με χέννα, τότε είναι σουντά σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Αν κουνήσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, κρύβει τα χρήματα του αφεντικού του . Αν τους πρόδωσε όλους, τότε κρύβει τη φτώχεια του και ζητάει ένα πρόσωπο μεταξύ των ανθρώπων . Εάν πριν από την ποίηση η χρωστική ουσία, είναι καλλωπισμένη με ικανοποίηση και στη συνέχεια αποκαλύπτεται . Αν έβλεπε ότι ήταν βαμμένο με χέννα, και πριν από τη μελάγχρωση, τότε είναι ανίδεος άνθρωπος, αλλά μετανοεί και απομακρύνεται από το λάθος του . Και αν ένας άνθρωπος δει ότι τα δάχτυλά του έχουν χρωματιστεί με χέννα, τότε αυξάνει τον έπαινο, και αν δει την παλάμη του να ξυρίζεται, θα κερδίσει ευδαιμονία στα μέσα διαβίωσής του, τότε βλέπει ότι το δεξί του χέρι έχει πεταχτεί, τότε σκοτώνει ένας άντρας. Από τα χρήματά του ή από τα κέρδη του . Εάν βλέπει ότι τα χέρια του είναι χαραγμένα με χέννα, τότε προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι λόγω αναγκαιότητας ή έλλειψης κέρδους, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και ίσως είναι σχεδόν διάσημος για την απόκτηση των χεριών του, και επιτυγχάνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι το χέρι της είναι χαραγμένο, τότε εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι αλήθεια, και αν η χαρακτική είναι από χρυσό, τότε είναι ένα ευγενικά εξαγορασμένο τέχνασμα . Και αν η επιγραφή είναι από πηλό, τότε είναι έπαινος στον Θεό Παντοδύναμο, και αν βλέπει ότι έπεσε με χέννα, τότε ο σύζυγός της είναι καλός σε αυτό, και αν βλέπει ότι το έχει εφαρμόσει και δεν αποδέχεται το χρωστική ουσία, τότε ο σύζυγός της δεν δείχνει την αγάπη της . Αν δει ότι τα χέρια της είναι χαραγμένα μεταξύ τους, τότε θα μολυνθεί με τα παιδιά της . Εάν το χέρι ενός ανθρώπου είναι χαραγμένο με χρυσό, εξαπατά και τα χρήματα του ή τα προς το ζην του χάνονται σε αυτό . Εάν μια γυναίκα δει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό, τότε πληρώνει τα χρήματά της στον άντρα της, ώστε να μπορεί να το φάει και να λάβει από τον άντρα της χαρά, δύναμη και κατάσταση . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ξυρίστηκαν, και τα είχε χαράξει, τότε θα χτύπησε την οικογένειά του, και αν το είδε μια γυναίκα, θα τραυματίστηκε από τον σύζυγό της . Το κουμπαρά είναι μια ζοφερή ζωή . Και όποιος πεθάνει το χέρι του σε ένα σφάγιο, θα επιτύχει την ηρεμία . Και όποιος βλέπει τα χέρια του να είναι χρωματισμένα έχει παραβλέψει την καταστροφή του τι είναι στο χέρι του . Και όποιος βλέπει μια χρωστική στο χέρι του με ένα τεντωμένο πανί, νικήθηκε στη διαμάχη και είναι ανίκανος για τον εχθρό του . Και η μελάγχρωση είναι μια διακόσμηση και χαρά για γυναίκες και άνδρες, εκτός αν ξεπερνούν τα συνηθισμένα . Και ο αποχρωματισμός υποδηλώνει απόκρυψη πράξεων και υπακοής, απόκρυψη της φτώχειας από τα μάτια των ανθρώπων, και ίσως υποδηλώνει υποκρισία και υποκρισία εάν βαφεί σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους . Και τα φτερά των χεριών και των ποδιών στολίζουν το σπίτι του, τους σκλάβους του, και τα χρήματά του, με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος για αυτόν να φορέσει μετάξι και χρυσό για τα παιδιά, και για τις γυναίκες είναι ευχαρίστηση, καλά ρούχα και χαρά, γιατί είναι ένα από τα στολίδια τους στο γάμο . Και η αιμοσφαιρίνη μπορεί να βρίσκεται στα χέρια και τα πόδια, όπως η δράση των γυναικών. Φοβόταν πολύ τα χρήματά του ή τον σύντροφό του, μέχρι την αιμοσφαιρίνη . Και όποιος βλέπει ότι είναι βαμμένο χωρίς χέννα, αυτό που μισεί θα συμβεί σε αυτόν . Το μαυρίσματος των μαλλιών υποδηλώνει την ατυχία και τη διαφθορά της επιχείρησης, επειδή λέγεται : Το πρώτο που θα μαυριστεί είναι ο Φαραώ ….

…Το όραμα των ματιών ερμηνεύεται από τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός ή του οποίου τα μάτια έχουν εξαντληθεί έχει χάσει το μυαλό του στην ανυπακοή, το διαπράττει και λέγεται ότι έχει λίγη γνώση και δεν καταλαβαίνει τα θέματα . Λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά του και ζήτησε τις ανάγκες του. Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε δείχνει τη θλίψη του. Εάν είναι στενοχωρημένος, το άγχος και η ταλαιπωρία του εξαφανιστούν, και όποιος βλέπει ότι ήταν τυφλός και έπειτα είδε, τότε καθοδηγείται στην αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, τότε θα καθοδηγήσει ένα χαμένο άτομο στο αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός έχει φύγει το μισό της θρησκείας του και έχει χτυπήσει μια σοβαρή αμαρτία και λέγεται ότι βλέπει ένα όφελος από τον αδερφό του και ελπίζει να μεγαλώσει και ίσως θα απαλλαγεί από την αγωνία και την αμαρτία και ειπώθηκε ότι αν είχε έναν αδελφό ή γιο που θα πεθάνει, και ίσως τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του θα φύγει, τότε αυτό που είχε απομείνει θα διευθετηθεί, και λέγεται ότι θα ήταν από τους ανθρώπους Ο Παράδεισος και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το μισώ αυτό σε ένα όνειρο επειδή ο διάβολος ήταν τυφλός και το ίδιο και ο αντίχριστος και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του ενώ ήταν ένα άτομο άνεσης και δικαιοσύνης και δεν έχει γιο ή έναν αδελφό, τότε τα χρήματά του πέφτουν στα μάτια, και λέγεται ότι είναι εκτεθειμένος, και όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη, τότε η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του και επιβλέπει την καταστροφή της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι η στάχτη του μειώνεται από την όρασή του, προς τα έξω ή προς τα μέσα, αυτή είναι μια αύξηση στη θρησκεία του στο βαθμό που εμφανίζεται και ποιος είδε ότι θεραπεύει τα μάτια του είναι σε πέντε πτυχές, η καλοσύνη στη θρησκεία του, η αύξηση των χρημάτων του, και η χάρη ενός ματιού Η άφιξη ενός αδελφού από ένα ταξίδι και η ύπαρξη μιας χώρας, και όποιος βλέπει ότι είναι φορώντας ρούχα με σκοπό το στολισμό, τότε έρχεται με κάτι από αυτόν που παίρνει στολίδι και καλοσύνη στο βαθμό αυτό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένος ή φτωχός, επωφελήθηκε από καλά χρήματα. Απαγορεύεται για έναν κόλπο ή πρωκτό, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους. Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τότε τρώει από τα χρήματα εκείνου που βλέπει τα προς το ζην με τα μάτια του, τότε είναι εγκληματίας και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε είναι το τα μάτια ενός ανθρώπου ή κάποιου άλλου, τότε έχει χρήματα για όλες τις συνθήκες και όποιος βλέπει την καρδιά του με ένα μάτι, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και μια σοφία που λέει που βγαίνει από την καρδιά του…

…Τι συμβουλή έχετε για κάποιον που ανησυχεί και φοβάται τα όνειρα που βλέπει και μπορεί να είναι υπερβολικό; Δεν είστε ο μόνος που υποφέρει. Αυτός είναι ένας από τους ευγενείς συντρόφους, που είναι : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf λέγοντας : Συνήθιζα να βλέπω το όραμα να με αρρωσταίνει μέχρι που άκουσα τον Προφήτη, την ειρήνη και τις ευλογίες του Θεού να του λένε : (Το καλό όραμα είναι από τον Θεό . Και αν δει αυτό που μισεί, ας ζητήσει καταφύγιο στον Θεό από το κακό του και από το κακό του Σατανά, και αφήστε τον να δραπετεύσει τρεις φορές, και να μην πει σε κανέναν γι ‘αυτό, γιατί δεν θα τον βλάψει .) Συμφωνήθηκε . Στο μυθιστόρημα 🙁 Θα μπορούσα να δω το όραμα Oary από αυτά αλλά δεν το Ozml ) κανένα : Προσάρτηση Oary Humazah μάτι και ακινησία, όπως ο πυρετός μου έρχεται από το φόβο της ονομαστικής μου αξίας στο μυαλό μου . Και Azmal : συνδυάζοντας το hamza και σφίγγοντας το zai και το meme, δεν θα τυλιχτώ και θα καλυφθώ με κρύο πυρετό . Και στο μυθιστόρημα ( εκτός από αυτό δεν το επαναλαμβάνω ). Και στην αφήγηση ( Αν έβλεπα το όραμα είναι βαρύτερο για μένα από ένα βουνό ). Ω, ο αδερφός μου και η αδερφή μου, για να μην πανικοβληθείτε και να φοβηθείτε, και καταφεύγοντας στην καθαρή σουντά, θα βρείτε μια χρήσιμη συνταγή για αυτό που ήρθε στο Σαχχ : ( Εάν κάποιος από εσάς δει ένα όραμα που μισεί, αφήστε τον να γυρίσει και στρίψτε αριστερά του τρεις φορές και ζητήστε από τον Θεό για το καλό του και αναζητήστε καταφύγιο με τον Θεό από το κακό του ) , και σε μια αφήγηση : ( Αφήστε τον Θεό να καταφύγει στον Θεό από τον Σατανά τρεις φορές ) , στο μυθιστόρημα ( και τους θυμίζει ένα από αυτά που μην τον βλάψετε ). Και όποιος κάνει αυτή τη συνταγή, το όνειρό του δεν πέφτει και μπορεί να πέσει σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο . Ο Θεός ξέρει…

Φορώντας κάλτσες, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει στη θάλασσα και το φοράει με όπλα είναι ο Παράδεισος . Και οι νέες παντόφλες είναι μια σωτηρία από την ατυχία και μια προστασία από τα χρήματα . Και αν δεν έχει όπλο, τότε είναι πολύ ανήσυχος και έντονος σε ανησυχία . Και ειπώθηκε ότι μια στενή παντόφλα είναι ένα χρέος, ένας περιορισμός και ένας περιορισμός, και αν είναι εκτεταμένος, τότε πρόκειται για χρήματα, και αν είναι νέο αποδίδεται στην προστασία, τότε είναι καλύτερο για ιδιοκτήτης, και αν έχει χαρακτήρα, τότε είναι πιο αδύναμο για την προστασία, και αν αποδίδεται στην ανησυχία, τότε αυτό που ήταν το πιο σοφό είναι μακρύτερο από την ανακούφιση. Παντόφλες με ρούχα και ρούχα, είναι μια αύξηση στο επίπεδο και τη χωρητικότητα της σύνταξης . Και οι παντόφλες στα καλάθια του χειμώνα είναι καλύτερες, και το καλοκαίρι είναι . Εάν βλέπει τον khuffa και δεν το φοράει, τότε θα κερδίσει χρήματα από τους μη αραβικούς ανθρώπους και η απώλεια των παντοφλών που αποδίδονται στην προστασία, το στολίδι θα φύγει . Εάν αποδόθηκε σε ανησυχία και χρέη, ήταν ανακούφιση από αυτούς, και φορώντας αφελείς παντόφλες υποδηλώνει γάμο με μια παρθένα, εάν κάτω από το πόδι του ήταν σπασμένο, υπέδειξε έναν παρθένο γάμο. Εάν χαθεί ή αποκοπεί, χωρίζει τη γυναίκα του. Εάν πουλήσει τις παντόφλες, η γυναίκα θα πεθάνει. Εάν βλέπει ότι αναπηδά με την ελαφρότητα ενός λύκου ή μιας αλεπούς, γιατί είναι ανήθικος άντρας που τον σκοτώνει στη γυναίκα του, και όποιος φοράει μοναχικές παντόφλες, χτυπιέται από μια γυναίκα, και αν υπάρχει ένα μπάλωμα στο κάτω από τις παντόφλες, τότε παντρεύεται μια γυναίκα με έναν γιο . Δεν συνιστάται η χρήση κόκκινων παντοφλών για όσους θέλουν να ταξιδέψουν . Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι είχε κλέψει την ελαφρόπετρα από τον Χάμαν ….

…Και όποιος βλέπει ότι θηλάζει από ένα άτομο ή ένα ζώο από ένα μέρος που δεν απαιτεί θηλασμό, τότε ζητά ένα δύσκολο θέμα, και αν πάρει κάτι από αυτόν, θα φτάσει το ποσό που σκόπευε, αλλά με δυσκολία ….

…Ο ποταμός του κρασιού είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Θεού Παντοδύναμου και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του Παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Και το όραμα της λεύκας και των παιδιών της ιδιοσυγκρατικής στάσης σε εγρήγορση με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι μια ένδειξη των πράξεων τους, ή για αυτό που θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως στέγαση, αφθονία, και είδη ευχαρίστησης . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την απόκτηση υψηλών θέσεων, τη φθορά πολυτελών ρούχων, το παντρεμένο μετάξι και τον πλούτο και την καλοσύνη . Το κρασί είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Παντοδύναμου Θεού και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος, και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία, και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Το όραμα της λεύκας και τα παιδιά της ιδιοσυγκρασιακής στάσης ξύπνησαν με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι ενδεικτικό των πράξεων τους, ή του τι θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως η στέγαση, η ευχαρίστηση της ζωής, και τα είδη των απολαύσεων . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την επίτευξη υψηλών θέσεων, φορώντας πολυτελή ρούχα, παντρεμένα μετάξια και πλούτο και καλοσύνη . Και το όραμα του Ραντβάν, ειρήνης σε αυτόν, ο φύλακας του παραδείσου, δείχνει την καλοσύνη του ταμία του βασιλιά και του αγγελιοφόρου του να εκπληρώσει την υπόσχεση, να εκπληρώσει τις ανάγκες και να απαντήσει στο αίτημα . Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο και δεν τρώει τα φρούτα του ή το ποτό του από τα ποτάμια του, τότε δεν θα επωφεληθεί από αυτό που έχει αποκτήσει από τη γνώση . Όποιος βλέπει ότι εκδιώχθηκε από τον Ουρανό, δεν έχει την ιστορία του Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι είναι παράδεισος περιαγωγής, αυτό δείχνει τη διαβίωση και την υψηλή του κατάσταση, και την ασφάλεια από τον φόβο . Και όποιος φοβόταν και είδε ότι είχε μπει στον Ουρανό αισθάνθηκε καθησυχαστικός, και αν ανησυχούσε, θα ανακουφίστηκε από την ταλαιπωρία του, και αν ήταν άγαμος παντρεύτηκε ….

…Και όποιος βλέπει στο λαιμό του ένα Κοράνι, ένα σχοινί ή ένα σύρμα, δείχνει την αρετή και την εκπλήρωση της διαθήκης, της αλήθειας, της γνώσης και του Κορανίου ….

…Και ο al-Kirmani είπε ότι το να το φοράς για ένα άτομο που πηγαίνει σε πολέμους δείχνει ένα καρφί, και αν όχι για αυτό τότε δεν είναι, και αν το χρώμα του είναι πράσινο ή λευκό, τότε δείχνει αύξηση του χρέους, και αν είναι κίτρινο τότε ερμηνεύεται από την αδυναμία και την ασθένεια, και αν είναι μπλε τότε υποδηλώνει την καταστροφή, και αν είναι μαύρο τότε δείχνει θλίψη και αγωνία, και αν είναι χρωματισμένο, δείχνει την κανονικότητα των υποθέσεων του, και εάν είναι παλιά και σκισμένα, δείχνει τη θλίψη και την έλλειψη χρημάτων ….

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του να κάνει ασπίδα : Χτίζει μια οχυρωμένη πόλη . Το να φοράς ασπίδα δείχνει επίσης έναν αδελφό Zuhair ή τον Ibn Shafiq . Και τα ρούχα του για εμπόριο είναι μια αρετή που θα αποκτήσει από το μόνιμο εμπόριο, την ασφάλεια και τη διατήρηση . Και η ασπίδα ήταν χρήματα και βασιλιάς . Και ειπώθηκε ότι αυτό που καλύπτεται από όπλα, όπως η ασπίδα, το αυγό, το jawshan, τα στήθη και το πόδι, υποδηλώνουν τα ενδύματα του ενδύματος, και το jawshan είναι σαν ασπίδα, εκτός από το ότι είναι ισχυρότερο, διατηρείται και ισχυρότερη . Και ειπώθηκε ότι η φθορά του δείχνει τον γάμο μιας ισχυρής, αγαπητής γυναίκας και μιας όμορφης γυναίκας με χρήματα . Όσο για τη συγχώρεση και το αυγό, όποιος βλέπει στο κεφάλι του μια συγχώρεση ή ένα αυγό, είναι σίγουρος για την απώλεια των χρημάτων του, και θα λάβει τιμή και τιμή . Και ειπώθηκε ότι αν το αυγό έχει υψηλή αξία, δείχνει μια πλούσια και όμορφη γυναίκα, και αν δεν είναι υψηλή, δείχνει μια άσχημη γυναίκα, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ένα σίδερο αυγό, έφτασε σε έναν πολύ καλό δρόμο . Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ Είδα αν ήμουν σε μια ασπίδα ευάλωτη, πόλη της Vooltha . Και εγώ Mirdif ram, τάγμα Voolth ram . Και αν είδα το σπαθί μου με τον Zulfikar όχι, ο Voolth δεν θα είναι μέσα σου . Και εγώ είδα βόδια να σφάζονται, ο Voolth νεκρός από τους συντρόφους μου . ~ Και τα αντιβράχια του σιδήρου είναι άντρες των συγγενών του, οπότε όποιος τον δει με δύο βοηθούς, ενισχύεται από τα χέρια ενός άνδρα των συγγενών του . Λέγεται ότι συνόδευσε δύο μεγάλους ισχυρούς άντρες, και η ερμηνεία μπορεί να έχει πέσει στον γιο ή τον αδελφό του . Και όποιος βλέπει πάνω του δύο σιδερένια πόδια, γεννιούνται και δυναμώνουν σε ένα ταξίδι ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, δείχνει θρησκεία και λατρεία. Και όποιος βλέπει ότι φοράει κόκκινα ρούχα, θα σκοτωθεί και μια διαφωνία όπως το κόκκινο και τη φήμη της, ή θα έχει κηδεμονία εάν το ζητάει ή στολίδι και χαρά με μια πόρνη στη θρησκεία, και εάν το Η γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα, τότε έχει καλοσύνη. Φορά μαύρα ρούχα, οπότε υποφέρει από ανησυχίες και θλίψεις, εκτός εάν είναι αυτός που το φοράει ενώ ξυπνά και το ξέρει, και αν δει ότι φοράει μπλε ρούχα, η θρησκεία του δεν είναι καλή και όποιος βλέπει ότι φοράει κίτρινα ρούχα, τότε αρρωσταίνει και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα ένδυμα που του απαγορεύεται ή ότι τον μισεί, πράγμα που δείχνει ότι οι γυναίκες δεν τους αρέσουν. Απαγορεύεται, και όποιος βλέπει ότι φοράει μάλλινα ρούχα, επειδή το μαλλί είναι το καλύτερο από τα ρούχα, τότε χτυπά πολλά χρήματα που επιτρέπονται, ασκητικά και δίκαια στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι φοράει βαμβακερό ένδυμα ή μαλλιά ή μαλλιά , τότε ερμηνεύει χωρίς μαλλί και όποιος πιστεύει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και αν έχει έγκυο γυναίκα, έρχεται με μια γυναίκα και αν όχι έχει μια έγκυο γυναίκα που έχει φόβο και βλάβη στον εαυτό του και στα χρήματά του. Αν δει ότι έχει αλλάξει από αυτήν την κατάσταση, τότε θα σωθεί. Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φοράει ανδρικά ρούχα, τότε είναι καλό γι ‘αυτήν και εξουσία για τον άντρα της…

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι φορούσε ένα νέο Quba, και αν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι η επιθυμία ενός κράτους, τιμής και κύρους, και εάν δεν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι θλίψη , θλίψη και ευθύνη ….

…Η χρήση όλων των όπλων είναι ένας παράδεισος από τους εχθρούς . Η ασπίδα είναι ασυλία στη θρησκεία . Είναι ευλογία για το κοινό και προστασία από ατυχίες και ίντριγκες . Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Οι Sarabels σε προστατεύουν από τη ζέστη και ο Sarabil σε προστατεύει προς τιμή σου. Ομοίως, θα σας ολοκληρώσει την ευλογία του ». Και ο Παντοδύναμος είπε : «Και τον μάθαμε να φτιάχνει ρούχα για εσάς, για να σας προστατεύει από τη δύναμή σας »….

…Αν βλέπει σαν ένας γνωστός κόσμος να σηκωθεί από ένα μέρος που φοράει καινούργια και χαρούμενα ρούχα, τότε τα πράγματα θα ζήσουν γι ‘αυτούς και θα τα κυνηγήσουν, και ο Iqbal και το κράτος ανανεώνονται γι’ αυτούς, και εάν θρηνούν ή τα ρούχα τους είναι ακάθαρτοι, τότε γίνονται φτωχοί και διαπράττουν ανηθικότητα ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει έναν νεκρό να φορά καλά ρούχα είναι ένα σημάδι ότι ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, και αν τον δει διαφορετικά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Ο Abu Said είπε ότι ο ιεροκήρυκας φορώντας κάλτσες είναι ένα ταξιδιωτικό κατάστημα και ο Daiqama δείχνει μια στενή, θρησκεία και τις παροχές τους και ο Daiqama δείχνει μετά τον κόλπο είτε όπως υποδεικνύεται από την ανησυχία, ποιος ήταν ο σοφότερος που απέχει πολύ από τον κόλπο, αλλά είναι ήλπιζα την εγγύτητα γιατί είναι εάν περιορίσετε τις συνέπειες vulva και το νέο χρήμα προστασίας των μοκασίνων Και αν η φθορά παντόφλων είναι ακριβώς όπως τα ρούχα εκείνων με υψηλές θέσεις, τότε είναι πλήρης σε κύρος και ικανότητα ζωής ….

Φορώντας χρυσό και ασήμι : Οι γυναίκες είναι πάντως καλές . Και αν κάποιος δει ότι έχει χτυπήσει χρυσό, θα του επιβληθεί πρόστιμο ή θα έχει χρήματα όσο είδε, αλλά θα θυμωμένος με έναν αυταρχικό . Ό, τι είναι φτιαγμένο από χρυσό είναι σαν αγγείο ή κοσμήματα ή παρόμοια, είναι πιο αδύναμο στην ερμηνεία και πιο εύκολο . Ό, τι είναι ένα πιάτο ή πλινθώματα, είναι πιο ισχυρό και εύγλωττο στο κακό ….

…Αν δείτε νυφικά, τότε αυτό δείχνει ότι θα συμμετάσχετε στην επιχείρηση της Σάρα και θα συναντήσετε νέους φίλους . Εάν δείτε νυφικά χρωματισμένα ή γεμάτα, τότε αυτό προβλέπει ότι θα χάσετε τις οικείες σχέσεις με ένα άτομο που είναι θαυμάσιος θαυμαστής ….

…Λέγεται ότι αυτός που βλέπει ότι φοράει γούνα καθόλου τις χειμερινές μέρες, ότι θα ερμηνευτεί με καλό και όφελος, και τις καλοκαιρινές μέρες το ισοδύναμο, αλλά είναι λυπημένος και κουρασμένος ….

…Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να φοράτε μετάξι για τους νεκρούς, επειδή είναι ένα από τα αντικείμενα του μέλλοντος, και τώρα έχουν πεθάνει από αυτόν τον κόσμο ….

…Εάν μια έγκυος γυναίκα δει ότι έχει πεθάνει και μείνει έγκυος και οι άνθρωποι της φωνάζουν χωρίς ήχο κλήσης ή Νώε, τότε θα γεννήσει έναν γιο και θα είναι ευχαριστημένος μαζί του ….

Φορώντας μαλλί : ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που τον βαρύνει . Ο ύπνος στο μαλλί είναι τραυματισμός από την πλευρά της γυναίκας . Το καίγοντας μαλλί είναι διαφθορά στο χρέος και τα χρήματα εξαφανίζονται . Το να το φοράς για μελετητές είναι ασκητικό και αν βλέπει ένα σκύλο να φοράει μαλλί, δείχνει ότι ένας κακός άνθρωπος χρηματοδοτεί με τα χρήματα ενός αξιότιμου άνδρα ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσπαθεί να φορέσει μια περιοχή, ταξιδεύει στο Σουλτάνο και παίρνει ένα πρόσωπο ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει πράσινα ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει το πουκάμισό του ανάποδα, τότε δείχνει την υποκρισία του και όποιος βλέπει ένα σκισμένο πουκάμισο πάνω του δείχνει ότι έχει αποκαλύψει το μυστικό του ….

…Όσον αφορά τη χρήση ασπίδας, ερμηνεύεται ως αδελφός Dhahir ή ανιψιός. Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος βλέπει ότι έχει φορέσει ασπίδα, είναι ασφαλής από κάθε ατυχία .~…

…Και όποιος είδε ότι φορούσε γαμπρό και δεν άξιζε, τότε θα έπαιρνε καλό όνομα μεταξύ των ανθρώπων, και οι υποθέσεις του θα συγκεντρωθούν και θα συμπεριληφθούν, και θα αποκτήσει καλό, και για τη συμμορία, είναι το στολίδι. και λαμπρότητα της γυναίκας και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν αφαιρεθεί από το κεφάλι της, και ίσως η συμμορία υποδεικνύει το συγκρότημα για τη γυναίκα πάνω από τον άντρα ….

…Και όποιος βλέπει ότι η γυναίκα του είναι έγκυος, ελπίζει για κάτι από την κοσμοθεωρία, και η εγκυμοσύνη είναι καλή για τους άνδρες και τις γυναίκες σε κάθε περίπτωση ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο γάιδαρος του έχει μείνει έγκυος, θα ερμηνεύσει την άφιξη μιας ελπίδας που ελπίζει ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια έγκυος γυναίκα έχει πεθάνει, θα γεννήσει έναν άνδρα γιο και θα είναι ευχαριστημένος μαζί του και θα αποκτήσει όφελος από αυτόν, και ίσως ο θάνατος δείχνει διαζύγιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια στείρα γυναίκα έχει μείνει έγκυος, τότε είναι απόδειξη της καλοσύνης και της καλοσύνης σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον ….