…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι φορούσε ένα νέο Quba, και αν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι η επιθυμία ενός κράτους, τιμής και κύρους, και εάν δεν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι θλίψη , θλίψη και ευθύνη ….

…Η χρήση όλων των όπλων είναι ένας παράδεισος από τους εχθρούς . Η ασπίδα είναι ασυλία στη θρησκεία . Είναι ευλογία για το κοινό και προστασία από ατυχίες και ίντριγκες . Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Οι Sarabels σε προστατεύουν από τη ζέστη και ο Sarabil σε προστατεύει προς τιμή σου. Ομοίως, θα σας ολοκληρώσει την ευλογία του ». Και ο Παντοδύναμος είπε : «Και τον μάθαμε να φτιάχνει ρούχα για εσάς, για να σας προστατεύει από τη δύναμή σας »….

Φορώντας κάλτσες, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει στη θάλασσα και το φοράει με όπλα είναι ο Παράδεισος . Και οι νέες παντόφλες είναι μια σωτηρία από την ατυχία και μια προστασία από τα χρήματα . Και αν δεν έχει όπλο, τότε είναι πολύ ανήσυχος και έντονος σε ανησυχία . Και ειπώθηκε ότι μια στενή παντόφλα είναι ένα χρέος, ένας περιορισμός και ένας περιορισμός, και αν είναι εκτεταμένος, τότε πρόκειται για χρήματα, και αν είναι νέο αποδίδεται στην προστασία, τότε είναι καλύτερο για ιδιοκτήτης, και αν έχει χαρακτήρα, τότε είναι πιο αδύναμο για την προστασία, και αν αποδίδεται στην ανησυχία, τότε αυτό που ήταν το πιο σοφό είναι μακρύτερο από την ανακούφιση. Παντόφλες με ρούχα και ρούχα, είναι μια αύξηση στο επίπεδο και τη χωρητικότητα της σύνταξης . Και οι παντόφλες στα καλάθια του χειμώνα είναι καλύτερες, και το καλοκαίρι είναι . Εάν βλέπει τον khuffa και δεν το φοράει, τότε θα κερδίσει χρήματα από τους μη αραβικούς ανθρώπους και η απώλεια των παντοφλών που αποδίδονται στην προστασία, το στολίδι θα φύγει . Εάν αποδόθηκε σε ανησυχία και χρέη, ήταν ανακούφιση από αυτούς, και φορώντας αφελείς παντόφλες υποδηλώνει γάμο με μια παρθένα, εάν κάτω από το πόδι του ήταν σπασμένο, υπέδειξε έναν παρθένο γάμο. Εάν χαθεί ή αποκοπεί, χωρίζει τη γυναίκα του. Εάν πουλήσει τις παντόφλες, η γυναίκα θα πεθάνει. Εάν βλέπει ότι αναπηδά με την ελαφρότητα ενός λύκου ή μιας αλεπούς, γιατί είναι ανήθικος άντρας που τον σκοτώνει στη γυναίκα του, και όποιος φοράει μοναχικές παντόφλες, χτυπιέται από μια γυναίκα, και αν υπάρχει ένα μπάλωμα στο κάτω από τις παντόφλες, τότε παντρεύεται μια γυναίκα με έναν γιο . Δεν συνιστάται η χρήση κόκκινων παντοφλών για όσους θέλουν να ταξιδέψουν . Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι είχε κλέψει την ελαφρόπετρα από τον Χάμαν ….

…Το να βγάλεις το σανδάλι είναι υπηρέτης ή γυναίκα . Και η επιθυμητή σόλα εάν υπάρχει δρόμος και ταξίδι σε αυτό, και αν το χαλινάρι του είναι κομμένο, μένει από ένα ταξίδι, και εάν οι παγίδες ή τα ηνία του κόβονται ή η σόλα είναι σπασμένη, τότε του παρουσιάζεται ένα θέμα που τον εμπόδισε να ταξιδέψει λόγω της αντιπάθειας του και της θέλησής του να ταξιδέψει σύμφωνα με το χρώμα της σόλας του. Και αν ήταν κόκκινο, ήταν απόλαυση, και αν ήταν πράσινο, ήταν για τη θρησκεία, και αν ήταν κίτρινο, ήταν μια ψευδαίσθηση . Επειδή είδε ότι είχε ένα παπούτσι, και ο βασιλιάς μιας γυναίκας δεν περπάτησε μέσα του . Φορώντας τα δεμένα σε μια γυναίκα . Αν ήταν ακουστική, ήταν παρθένα και, επίσης, αν ήταν ντυμένη, δεν φορούσε, και η γυναίκα αποδόθηκε στο χρώμα της σόλας και αν είδε ότι περπατούσε με σανδάλια, τότε ένα από αυτά αφαιρέθηκε από το πόδι του, και άφησε έναν αδελφό ή σύντροφο . Το να φοράτε σανδάλια ενώ περπατάτε είναι ένα ταξίδι στη στεριά. Εάν τα φοράει και δεν περπατάει μέσα τους, τότε είναι μια γυναίκα που παντρεύεται . Αν είδε ότι περπατούσε στην περιοχή του, είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Η τριχωτή σόλα είναι χρήματα και η ακτή είναι γυναίκα . Και η σόλα του συμμετέχοντα είναι μια κόρη και αν το βλέπει σαν να φορούσε νέα, τριχωτά, καλά ντυμένα σανδάλια, δεν συσχετίστηκε μαζί της ούτε φορούσε μια παρθένα . Αν βλέπει σαν να έχει κοπεί η φτέρνα της, τότε είναι απίστευτη γυναίκα . Λέγεται ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς δύο μάρτυρες . Εάν δεν είχε τα ηνία, παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Εάν βλέπει σαν η σόλα του να είναι διπλωμένη και η κάτω πλάκα να είναι χωρισμένη και να μην πέσει, η σύζυγός του γεννά ένα κορίτσι . Εάν η πλάκα προσκολληθεί στην πλάκα, η ζωή του κοριτσιού θα παραταθεί με τη μητέρα της και αν πέσει, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει σαν να έχει επιδιορθώσει τη σόλα του, τότε αντικαθιστά το ελάττωμα στο θέμα της συζύγου του και βελτιώνει τη συνουσία μαζί της . Αν κάποιος άλλος το επιδιορθώσει, αυτό δείχνει διαφθορά στη γυναίκα του, οπότε αν σπρώξει τη σόλα του στο παπούτσι για να το διορθώσει, τότε βοηθά τη σύζυγό του να διαπράξει ανήθικη πράξη . Εάν βλέπει σαν να περπατά με σόλα, τότε θα χωρίσει τη γυναίκα του ή θα αφήσει τον σύντροφό του . Λέγεται ότι αυτό το όραμα δείχνει ότι έχει σεξουαλική επαφή με μια από τις συζύγους του χωρίς την άλλη ή ότι ταξιδεύει ελλιπής . Αν έβλεπε σαν να πέφτει η σόλα του ή να πέσει στο νερό, τότε η σύζυγός του θα επιβλέπει την καταστροφή και μετά θα παραδώσει . Αν δει έναν άντρα που έκλεψε το σανδάλια του και το έβαλε, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, τον γνωρίζει και το αποδέχεται . Και η σόλα από ασήμι είναι ελεύθερη και όμορφη, και οι σφαίρες είναι μια αδύναμη γυναίκα, και η φωτιά είναι μια γυναίκα που μοιάζει, και το ξύλο είναι μια ύπουλη υποκριτική γυναίκα, και η μαύρη σόλα είναι μια πλούσια γυναίκα με επιείκεια, και τα πέλματα της το χρώμα είναι μια σύγχυση γυναίκα . Και από την αγελάδα είναι από τους Πέρσες, και από τα δέρματα των αλόγων προέρχεται από τους Άραβες, και από το δέρμα των λιονταριών είναι από το σκοτάδι των σουλτάνων . Και η λινό σόλα είναι μια κρυφή γυναίκα που διαβάζει άπταιστα το Βιβλίο του Θεού . Και ειπώθηκε ότι η απογείωση των σανδαλιών είναι ασφαλής και η επίβλεψη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Βγάλτε τα σανδάλια σας ». Ένας άνδρας ρώτησε τον Ibn Sirin, και είπε : Είδα ότι τα παπούτσια μου είχαν παραπλανηθεί και τα βρήκα μετά από δυσκολία . Είπε : Ψάχνετε χρήματα και μετά τα βρίσκετε μετά από δυσκολίες . Λέγεται ότι το περπάτημα στη σόλα είναι ένα ταξίδι υπακοής στον Θεό Παντοδύναμο, και ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνθρωπο που είδε σανδάλια στα πόδια του και είπε : Ταξιδεύετε στη γη των Αράβων . Και ειπώθηκε ότι η σόλα δείχνει τον αδελφό . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να περπατούσα στα παπούτσια μου, και το χαλινάρι ενός από αυτά κόπηκε, οπότε το άφησα και πήγα μόνα μου . Του είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα αδερφό; Είπε : Ναι . Είπε : Πήγατε στο έδαφος μαζί, οπότε τον αφήσατε εκεί και επέστρεψε; Είπε : Ναι . Τότε ο Ιμπν Σιρίν ανακάλυψε και είπε : Δεν βλέπω τον αδερφό σου, αλλά έχει εγκαταλείψει τη θρησκεία μας . Η Ford πένθος σύντομα ….

…Το όραμα των ματιών ερμηνεύεται από τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός ή του οποίου τα μάτια έχουν εξαντληθεί έχει χάσει το μυαλό του στην ανυπακοή, το διαπράττει και λέγεται ότι έχει λίγη γνώση και δεν καταλαβαίνει τα θέματα . Λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά του και ζήτησε τις ανάγκες του. Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε δείχνει τη θλίψη του. Εάν είναι στενοχωρημένος, το άγχος και η ταλαιπωρία του εξαφανιστούν, και όποιος βλέπει ότι ήταν τυφλός και έπειτα είδε, τότε καθοδηγείται στην αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, τότε θα καθοδηγήσει ένα χαμένο άτομο στο αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός έχει φύγει το μισό της θρησκείας του και έχει χτυπήσει μια σοβαρή αμαρτία και λέγεται ότι βλέπει ένα όφελος από τον αδερφό του και ελπίζει να μεγαλώσει και ίσως θα απαλλαγεί από την αγωνία και την αμαρτία και ειπώθηκε ότι αν είχε έναν αδελφό ή γιο που θα πεθάνει, και ίσως τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του θα φύγει, τότε αυτό που είχε απομείνει θα διευθετηθεί, και λέγεται ότι θα ήταν από τους ανθρώπους Ο Παράδεισος και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το μισώ αυτό σε ένα όνειρο επειδή ο διάβολος ήταν τυφλός και το ίδιο και ο αντίχριστος και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του ενώ ήταν ένα άτομο άνεσης και δικαιοσύνης και δεν έχει γιο ή έναν αδελφό, τότε τα χρήματά του πέφτουν στα μάτια, και λέγεται ότι είναι εκτεθειμένος, και όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη, τότε η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του και επιβλέπει την καταστροφή της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι η στάχτη του μειώνεται από την όρασή του, προς τα έξω ή προς τα μέσα, αυτή είναι μια αύξηση στη θρησκεία του στο βαθμό που εμφανίζεται και ποιος είδε ότι θεραπεύει τα μάτια του είναι σε πέντε πτυχές, η καλοσύνη στη θρησκεία του, η αύξηση των χρημάτων του, και η χάρη ενός ματιού Η άφιξη ενός αδελφού από ένα ταξίδι και η ύπαρξη μιας χώρας, και όποιος βλέπει ότι είναι φορώντας ρούχα με σκοπό το στολισμό, τότε έρχεται με κάτι από αυτόν που παίρνει στολίδι και καλοσύνη στο βαθμό αυτό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένος ή φτωχός, επωφελήθηκε από καλά χρήματα. Απαγορεύεται για έναν κόλπο ή πρωκτό, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους. Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τότε τρώει από τα χρήματα εκείνου που βλέπει τα προς το ζην με τα μάτια του, τότε είναι εγκληματίας και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε είναι το τα μάτια ενός ανθρώπου ή κάποιου άλλου, τότε έχει χρήματα για όλες τις συνθήκες και όποιος βλέπει την καρδιά του με ένα μάτι, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και μια σοφία που λέει που βγαίνει από την καρδιά του…

…Και ο al-Kirmani είπε ότι το να το φοράς για ένα άτομο που πηγαίνει σε πολέμους δείχνει ένα καρφί, και αν όχι για αυτό τότε δεν είναι, και αν το χρώμα του είναι πράσινο ή λευκό, τότε δείχνει αύξηση του χρέους, και αν είναι κίτρινο τότε ερμηνεύεται από την αδυναμία και την ασθένεια, και αν είναι μπλε τότε υποδηλώνει την καταστροφή, και αν είναι μαύρο τότε δείχνει θλίψη και αγωνία, και αν είναι χρωματισμένο, δείχνει την κανονικότητα των υποθέσεων του, και εάν είναι παλιά και σκισμένα, δείχνει τη θλίψη και την έλλειψη χρημάτων ….

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του να κάνει ασπίδα : Χτίζει μια οχυρωμένη πόλη . Το να φοράς ασπίδα δείχνει επίσης έναν αδελφό Zuhair ή τον Ibn Shafiq . Και τα ρούχα του για εμπόριο είναι μια αρετή που θα αποκτήσει από το μόνιμο εμπόριο, την ασφάλεια και τη διατήρηση . Και η ασπίδα ήταν χρήματα και βασιλιάς . Και ειπώθηκε ότι αυτό που καλύπτεται από όπλα, όπως η ασπίδα, το αυγό, το jawshan, τα στήθη και το πόδι, υποδηλώνουν τα ενδύματα του ενδύματος, και το jawshan είναι σαν ασπίδα, εκτός από το ότι είναι ισχυρότερο, διατηρείται και ισχυρότερη . Και ειπώθηκε ότι η φθορά του δείχνει τον γάμο μιας ισχυρής, αγαπητής γυναίκας και μιας όμορφης γυναίκας με χρήματα . Όσο για τη συγχώρεση και το αυγό, όποιος βλέπει στο κεφάλι του μια συγχώρεση ή ένα αυγό, είναι σίγουρος για την απώλεια των χρημάτων του, και θα λάβει τιμή και τιμή . Και ειπώθηκε ότι αν το αυγό έχει υψηλή αξία, δείχνει μια πλούσια και όμορφη γυναίκα, και αν δεν είναι υψηλή, δείχνει μια άσχημη γυναίκα, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ένα σίδερο αυγό, έφτασε σε έναν πολύ καλό δρόμο . Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ Είδα αν ήμουν σε μια ασπίδα ευάλωτη, πόλη της Vooltha . Και εγώ Mirdif ram, τάγμα Voolth ram . Και αν είδα το σπαθί μου με τον Zulfikar όχι, ο Voolth δεν θα είναι μέσα σου . Και εγώ είδα βόδια να σφάζονται, ο Voolth νεκρός από τους συντρόφους μου . ~ Και τα αντιβράχια του σιδήρου είναι άντρες των συγγενών του, οπότε όποιος τον δει με δύο βοηθούς, ενισχύεται από τα χέρια ενός άνδρα των συγγενών του . Λέγεται ότι συνόδευσε δύο μεγάλους ισχυρούς άντρες, και η ερμηνεία μπορεί να έχει πέσει στον γιο ή τον αδελφό του . Και όποιος βλέπει πάνω του δύο σιδερένια πόδια, γεννιούνται και δυναμώνουν σε ένα ταξίδι ….

Πράσινο : Ο Παντοδύναμος είπε : (σε αυτά τα ρούχα Sondos λαχανικά και Aestbrq ) AL δικαιώματα 21 – σημαίνει ευδαιμονία και καλά χρήματα ( Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat ) Surah Yusuf 46. σημαίνει ότι η ευημερία ήρθε σε μια συνέντευξη με τον Abdullah bin Salam στα δεξιά στην πόρτα των Πρασίνων σε ένα πράσινο όνειρο και νηπιαγωγείο ( είδα σαν να είχε τοποθετηθεί ένας πόλος σε ένα πράσινο λιβάδι …) – που σημαίνει ευδαιμονία, καλή τύχη και καλή δουλειά…

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, δείχνει θρησκεία και λατρεία. Και όποιος βλέπει ότι φοράει κόκκινα ρούχα, θα σκοτωθεί και μια διαφωνία όπως το κόκκινο και τη φήμη της, ή θα έχει κηδεμονία εάν το ζητάει ή στολίδι και χαρά με μια πόρνη στη θρησκεία, και εάν το Η γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα, τότε έχει καλοσύνη. Φορά μαύρα ρούχα, οπότε υποφέρει από ανησυχίες και θλίψεις, εκτός εάν είναι αυτός που το φοράει ενώ ξυπνά και το ξέρει, και αν δει ότι φοράει μπλε ρούχα, η θρησκεία του δεν είναι καλή και όποιος βλέπει ότι φοράει κίτρινα ρούχα, τότε αρρωσταίνει και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα ένδυμα που του απαγορεύεται ή ότι τον μισεί, πράγμα που δείχνει ότι οι γυναίκες δεν τους αρέσουν. Απαγορεύεται, και όποιος βλέπει ότι φοράει μάλλινα ρούχα, επειδή το μαλλί είναι το καλύτερο από τα ρούχα, τότε χτυπά πολλά χρήματα που επιτρέπονται, ασκητικά και δίκαια στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι φοράει βαμβακερό ένδυμα ή μαλλιά ή μαλλιά , τότε ερμηνεύει χωρίς μαλλί και όποιος πιστεύει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και αν έχει έγκυο γυναίκα, έρχεται με μια γυναίκα και αν όχι έχει μια έγκυο γυναίκα που έχει φόβο και βλάβη στον εαυτό του και στα χρήματά του. Αν δει ότι έχει αλλάξει από αυτήν την κατάσταση, τότε θα σωθεί. Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φοράει ανδρικά ρούχα, τότε είναι καλό γι ‘αυτήν και εξουσία για τον άντρα της…

Ένα πράσινο λιβάδι Ένα πράσινο λιβάδι σε ένα όνειρο προβλέπει την ευτυχία ως μια συνάντηση επανένωσης και μια υπόσχεση να ζήσουμε μαζί σε ένα ευημερούμενο μέλλον ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσπαθεί να φορέσει μια περιοχή, ταξιδεύει στο Σουλτάνο και παίρνει ένα πρόσωπο ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει το πουκάμισό του ανάποδα, τότε δείχνει την υποκρισία του και όποιος βλέπει ένα σκισμένο πουκάμισο πάνω του δείχνει ότι έχει αποκαλύψει το μυστικό του ….

…Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να φοράτε μετάξι για τους νεκρούς, επειδή είναι ένα από τα αντικείμενα του μέλλοντος, και τώρα έχουν πεθάνει από αυτόν τον κόσμο ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει πράσινα ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας ….

…Αν βλέπει σαν ένας γνωστός κόσμος να σηκωθεί από ένα μέρος που φοράει καινούργια και χαρούμενα ρούχα, τότε τα πράγματα θα ζήσουν γι ‘αυτούς και θα τα κυνηγήσουν, και ο Iqbal και το κράτος ανανεώνονται γι’ αυτούς, και εάν θρηνούν ή τα ρούχα τους είναι ακάθαρτοι, τότε γίνονται φτωχοί και διαπράττουν ανηθικότητα ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει έναν νεκρό να φορά καλά ρούχα είναι ένα σημάδι ότι ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, και αν τον δει διαφορετικά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα βουνό είναι πράσινο και καλό, θα αφιερώσει τη θεότητα στον βασιλιά αυτού του τόπου και θα αυξήσει την αξιοπρέπεια και τους υπηρέτες του ….

…Και όποιος βλέπει πολύ πράσινο στο πρόσωπο της γης που δεν γνωρίζει την ουσία του, τότε ερμηνεύεται από τη θρησκεία και την επιβίωση, και μπορεί να ερμηνεύσει το όραμα της φυτείας ή του γρασιδιού στους άντρες εάν στέκεται στο πόδι του ….

…Όσον αφορά το πράσινο καρπούζι, ερμηνεύεται με τρόπους, έτσι το γλυκό είναι ένα όφελος ….

…Και όποιος βλέπει το πράσινο καρπούζι στην εποχή του τρώει καλύτερα από το κίτρινο καρπούζι, και οι νέοι του είναι καλύτεροι από τους παλιούς, και δεν είναι επιβλαβές ….

…Και όποιος βλέπει ένα πράσινο σκουλήκι, θα ερμηνεύσει μια καλή γυναίκα ….

…Το πράσινο χάπι είναι ένα όνειρο όφελος από έναν έντονο ξένο ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο κήπος μας έχει λίγα φρούτα και δεν έχει πράσινο, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει πολύ πράσινο στο πρόσωπο της γης που ξέρει την ουσία του, τότε είναι χρέος και καλό για αυτόν και για το κοινό, και αν βλέπει σε αυτό φυτικά ή ζιζάνια, τότε είναι χρήμα και γονιμότητα, και όποιος βλέπει μια πρασινωπή γη να στεγνώσει, θα είναι καλό, και αυτό που είναι από το μαστιγμένο φυτό είναι αυτοί και θλίψη, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα γνωστό φυτό, τότε έχει κάνει στη θρησκεία του Και ο κόσμος του είναι τόσο πολύ ως το φύτεμα και ο κίνδυνος του, και όποιος είδε μια φύτευση σε ένα άγνωστο ή γνωστό μέρος εκτός από την καλλιέργεια και τα αυτιά του, συνειδητοποίησε και υπερέβη την κατάστασή του, γιατί είναι άντρες συγκεντρωμένοι στον πόλεμο. Αν συγκεντρώσει, σκοτώνονται, και όποιος βλέπει ότι ένας άνδρας τον παραβιάζει για να το φυτέψει και να το θερίσει, τότε η γυναίκα του έχει διαπράξει μοιχεία, και όποιος δει πράσινα αυτιά, τότε είναι γόνιμα χρόνια. Ήταν ξηρό, γιατί ήταν στείρα χρόνια, και όποιος είδε ότι του δόθηκε σπόρος ή τρώει, τότε παρέχει εκατό και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κάτι από το γκαζόν και το σανό, ή ένας από αυτούς μπαίνει στο σπίτι του, τότε θα έχει πολλά χρήματα και γονιμότητα…

…Και όποιος βλέπει το πράσινο τουρμπάνι με τα υπόλοιπα ρούχα του, δείχνει τη μετάβασή του από αυτόν τον κόσμο με μαρτυρία ….

Λέγεται ότι αυτός που βλέπει ότι φοράει γούνα καθόλου τις χειμερινές μέρες, ότι θα ερμηνευτεί με καλό και όφελος, και τις καλοκαιρινές μέρες το ισοδύναμο, αλλά είναι λυπημένος και κουρασμένος ….

Όσον αφορά τη χρήση ασπίδας, ερμηνεύεται ως αδελφός Dhahir ή ανιψιός. Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος βλέπει ότι έχει φορέσει ασπίδα, είναι ασφαλής από κάθε ατυχία .~…

Και όποιος είδε ότι φορούσε γαμπρό και δεν άξιζε, τότε θα έπαιρνε καλό όνομα μεταξύ των ανθρώπων, και οι υποθέσεις του θα συγκεντρωθούν και θα συμπεριληφθούν, και θα αποκτήσει καλό, και για τη συμμορία, είναι το στολίδι. και λαμπρότητα της γυναίκας και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν αφαιρεθεί από το κεφάλι της, και ίσως η συμμορία υποδεικνύει το συγκρότημα για τη γυναίκα πάνω από τον άντρα ….

Λέγεται ότι όποιος βλέπει ότι φοράει δύο κάλτσες, θα παντρευτεί δύο γυναίκες .)…

…Και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα δέντρο που μεγαλώνει, και όποτε ο άνεμος το κουνάει, παραμένει, τότε σηκώνει τη μνήμη του και αυξάνει την αξία του ….

Και όποιος βλέπει μια απέραντη έρημο καταπράσινη στιγμή, ενώ προσπαθεί και περπατάει μέσα της, δείχνει εγγύτητα με τη δίκαιη εξουσία και είναι ευλογημένη με καλό από αυτόν ….

Και όποιος βλέπει τη Σαθρουάνα γίνεται πράσινη, οπότε είναι καλός και ευλογία ….