…Και τρώγοντας βρώμικα ρούχα τρώνε απαγορευμένα χρήματα ….

Και τα ρούχα και μπρόκαλε την εμφάνιση των πράξεων των Φαραώ και την ασχήμια του περπατήματος ….

…Όσον αφορά τα ρούχα, που είναι παντελόνια, το νόημά του είναι το ίδιο στην έκφραση, είτε γυναίκα είτε σκλάβα, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει παντελόνι, είτε θα χτυπήσει ένα σκλάβος ή μια γυναίκα και θα το αφαιρέσει από αυτόν, είτε με θάνατο είτε με ζωή, και αν δεν έχει σκλάβος ή γυναίκα, τότε θα έχει κάτι να του πάει ….

…Ντύνοντας τη ρόμπα : για όποιον το φοράει, το αγοράζει, ή το ράβει και την κοιλιά του, και αν είναι φτωχός, καθίσταται απαραίτητος επειδή ωθεί το κρύο ενδεικτικό της φτώχειας, και αν ο Σουλτάνος ​​τον συναντήσει, θα το λάβει, και ήταν καλός και είχε επένδυση και μέσα του ήταν τα χρήματα μιας ηπείρου, που είναι το βαμβάκι μέσα σε αυτό, όπως θησαυρός και χρήματα στο σπίτι των χρημάτων. . Και αν ήταν ανύπαντρος παντρεύτηκε, και το πρόσωπό της ήταν το ίδιο, και η επένδυση της ήταν η σύζυγός του, και το βαμβάκι ήταν η προίκα της, και οι χορδές ήταν διαθήκες και άψογο, και αν την έβαζε και δεν φορούσε τον άντρα του γιου ή της κόρης της , ή ένα συμβόλαιο γάμου με άλλους, ή μια ομάδα συζύγων χωρισμένη, ειδικά αν ήταν παλιά και διπλωμένη . Και όλα αυτά ήταν τις χειμερινές μέρες στο Aban για να το φορέσω . Όσο για τη φθορά το καλοκαίρι, είναι θεία από μια γυναίκα, θρησκεία, ασθένεια, φυλάκιση, αγωνία ή αγωνία για χάρη της γυναίκας . Αν ήταν από τον λαό του πολέμου, θα φορούσε το έθνος του και θα δεχόταν τον εχθρό του στην τιμή του πολέμου ….

…Το καπάκι : ένα μακρινό ταξίδι ή να παντρευτεί μια γυναίκα, ή να αγοράσει μια υπηρέτρια, να την τοποθετήσει στο κεφάλι, να χτυπήσει έναν κυβερνήτη και έναν κυβερνήτη, και να αποκτήσει καλό από έναν πρόεδρο ή τη δύναμη του ανώτερου του και να το αφαιρέσει είναι παράδοξο για τον αφεντικό, και αν το βλέπει σπασμένο ή βρώμικο, τότε το αφεντικό του τον πλησιάζει τόσο πολύ . Εάν απομακρυνθεί από το κεφάλι του από έναν άγνωστο νεαρό άνδρα ή μια άγνωστη αρχή, τότε είναι ο θάνατος του αφεντικού του και ο διαχωρισμός μεταξύ τους με θάνατο ή ζωή . Εάν βλέπει μια μπάρταλα στο κεφάλι του, ζει στον περιορισμό του αφεντικού του . Εάν είναι λευκό, τότε θα πέσει ένας κυβερνήτης εάν το φοράει, και αν όχι, τότε είναι η θρησκεία του με την οποία είναι γνωστός . Και όποιος βλέπει έναν βασιλιά δίνει στους άντρες καλανάν, τότε προεδρεύει των προέδρων του λαού και τους δίνει τις πολιτείες . Φορώντας την κουκούλα ανάποδα άλλαξε το κεφάλι του από τη συνήθεια του . Εάν βλέπει την κουκούλα του ιμάμη ως μανία ή λαμπρότητα, τότε στο Ισλάμ καθοδηγεί ο Θεός Παντοδύναμος, και με τους Μουσουλμάνους που είναι αγαπητοί σε αυτούς . Αν ήταν κρύο όπως το ένιωθαν οι δίκαιοι, τότε είναι σαν αυτούς και ακολουθεί τα ίχνη τους στην επιφάνεια . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως βρώμικο καπάκι ή γεγονός, είναι απόδειξη των αμαρτιών που έχει διαπράξει . Εάν μια γυναίκα βλέπει κουκούλα στο κεφάλι της, θα παντρευτεί αν είναι . Και αν ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει καπό στρουμφ, σκίουρο ή αλεπού, αν το αφεντικό του είναι σουλτάνος, τότε είναι άδικος και απατηλός, και αν ο αρχηγός του είναι νομικός, τότε είναι κακόβουλη θρησκεία, και αν το αφεντικό του είναι έμπορος τότε είναι ένα κακόβουλο κατάστημα, και αν το καπάκι είναι από γούνα προβάτου, τότε ισχύει . Ένας άντρας ήρθε στη διασταύρωση και είπε : Είδα ότι ένας εχθρός μου ήταν ένας faqih με μαύρα ρούχα και ένα μαύρο φούτερ, ενώ οδηγούσε σε έναν μαύρο γάιδαρο . Έτσι του είπε : Η μαύρη κουκούλα του είναι η υπόθεση κρίσης και κρίσης του, και τα μαύρα ρούχα θα τον πληγούν, και ο μαύρος γάιδαρος είναι καλός, και μια κατάσταση με δεσμό που δέχεται, και το μαντήλι είναι υπηρέτης . Και αυτό που βλέπει σε αυτόν είναι μια νεανική, μια καινοτομία, μια ομορφιά ή μια γαλήνη, γιατί είναι η υπηρέτρια ….

…Ο ποταμός του κρασιού είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Θεού Παντοδύναμου και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του Παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Και το όραμα της λεύκας και των παιδιών της ιδιοσυγκρατικής στάσης σε εγρήγορση με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι μια ένδειξη των πράξεων τους, ή για αυτό που θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως στέγαση, αφθονία, και είδη ευχαρίστησης . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την απόκτηση υψηλών θέσεων, τη φθορά πολυτελών ρούχων, το παντρεμένο μετάξι και τον πλούτο και την καλοσύνη . Το κρασί είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Παντοδύναμου Θεού και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος, και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία, και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Το όραμα της λεύκας και τα παιδιά της ιδιοσυγκρασιακής στάσης ξύπνησαν με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι ενδεικτικό των πράξεων τους, ή του τι θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως η στέγαση, η ευχαρίστηση της ζωής, και τα είδη των απολαύσεων . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την επίτευξη υψηλών θέσεων, φορώντας πολυτελή ρούχα, παντρεμένα μετάξια και πλούτο και καλοσύνη . Και το όραμα του Ραντβάν, ειρήνης σε αυτόν, ο φύλακας του παραδείσου, δείχνει την καλοσύνη του ταμία του βασιλιά και του αγγελιοφόρου του να εκπληρώσει την υπόσχεση, να εκπληρώσει τις ανάγκες και να απαντήσει στο αίτημα . Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο και δεν τρώει τα φρούτα του ή το ποτό του από τα ποτάμια του, τότε δεν θα επωφεληθεί από αυτό που έχει αποκτήσει από τη γνώση . Όποιος βλέπει ότι εκδιώχθηκε από τον Ουρανό, δεν έχει την ιστορία του Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι είναι παράδεισος περιαγωγής, αυτό δείχνει τη διαβίωση και την υψηλή του κατάσταση, και την ασφάλεια από τον φόβο . Και όποιος φοβόταν και είδε ότι είχε μπει στον Ουρανό αισθάνθηκε καθησυχαστικός, και αν ανησυχούσε, θα ανακουφίστηκε από την ταλαιπωρία του, και αν ήταν άγαμος παντρεύτηκε ….

…Ο ιερέας του Abu Said είπε ότι ο πλούτος είναι φτώχεια . Και όποιος βλέπει ότι είναι πλούσιος, τότε του λείπει, και μερικοί από αυτούς έλεγαν ένα όραμα των πλουσίων στους ανθρώπους της θρησκείας και της δικαιοσύνης, πεποίθηση, σύμφωνα με τον Αμπντ-Αζίζ αλ-Ντιρίνι : Η ικανοποίηση βρήκε την προέλευση του πλούτου . .. έτσι προσκολλήθηκε με τα περιθώρια της και φορούσε μερικά από τα κοσμήματά της φορώντας ένα φόρεμα … έτσι δεν φθείρεται ούτε παραβιάζει…

Φορώντας μαλλί : ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που τον βαρύνει . Ο ύπνος στο μαλλί είναι τραυματισμός από την πλευρά της γυναίκας . Το καίγοντας μαλλί είναι διαφθορά στο χρέος και τα χρήματα εξαφανίζονται . Το να το φοράς για μελετητές είναι ασκητικό και αν βλέπει ένα σκύλο να φοράει μαλλί, δείχνει ότι ένας κακός άνθρωπος χρηματοδοτεί με τα χρήματα ενός αξιότιμου άνδρα ….

…Ντύσιμο Εάν ονειρεύεστε ότι φοράτε ένα βρώμικο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι θα εργαστείτε για να διορθώσετε ένα λάθος σε ακατάλληλη στιγμή . Αλλά αν το ρούχο είναι καθαρό, αυτό σημαίνει ότι ο πλούτος σας θα αυξηθεί και θα αυξηθεί . Αλλά αν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι φοράει φόρεμα, τότε αυτό προβλέπει ότι θα είναι μια καλή βοήθεια για τον σύζυγό της ….

…Σπάνια, ορισμένοι δίκαιοι άνθρωποι είδαν τα κεντρικά γραφεία του Καμάλι να φορούν ένα σουνιτό φόρεμα, και εκείνη τη στιγμή δεν ήταν δουλειά του, τότε ο συγγραφέας του είδε ότι φορούσε ένα φόρεμα, οπότε μπήκε στην έδρα του Καμάλι από την οδό Μεντίνα, και ο παρατηρητής τον ενημέρωσε για αυτό. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα, ο δικαστής των δικαστών στο al-Sham al-Mahrousa πέθανε και ο συγγραφέας του ανέλαβε τον αξιότιμο Σουλτανάτο του Karak al-Mahrous ….

…Η Kisaa Dreams of Clothing δείχνει ότι τα έργα θα οδηγήσουν σε επιτυχία ή αποτυχία καθώς τα ρούχα φαίνεται να είναι ασφαλή και καθαρά ή βρώμικα και κληρονομικά . Αν δείτε όμορφα αλλά ξεπερασμένα ρούχα, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε πλούτο, αλλά ότι θα περιφρονείτε τις προοδευτικές ιδέες . Εάν απορρίψετε το ντεμοντέ ρούχα, θα απαλλαγείτε από το τρέχον περιβάλλον και θα μπείτε σε νέες σχέσεις, νέα έργα και νέες σχέσεις αγάπης, και αυτά θα σας μετατρέψουν σε διαφορετικό άτομο . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με λευκά ρούχα, αυτό δείχνει έντονες αλλαγές και σχεδόν πάντα θα βρείτε την αλλαγή να φέρει θλίψη . Εάν περπατάτε με ένα άτομο που φοράει λευκά, τότε αυτό υποδηλώνει την ασθένεια ή τη θλίψη κάποιου, εκτός αν το άτομο που είδατε στο όνειρο είναι κορίτσι ή παιδί και τότε θα έχετε ένα ευχάριστο περιβάλλον για μια εποχή του έτους, τουλάχιστον . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με μαύρα ρούχα, αυτό προβλέπει διαμάχες, απογοητεύσεις και ζοφερή υγεία . Εάν το όνειρο αναφέρεται στην εργασία, τότε το έργο θα είναι κάτω από τις προσδοκίες . Εάν βλέπετε κίτρινα ρούχα, αυτό προβλέπει επικείμενη ευχαρίστηση και οικονομική πρόοδο . Εάν το κίτρινο θεωρείται φάσμα που εξαφανίζεται σε αφύσικο φως, μπορεί να αναμένεται το αντίθετο . Θα είστε τυχεροί αν ονειρευτήκατε κίτρινο πανί . Εάν ονειρεύεστε ένα μπλε ρούχο, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο ρούχο, αυτό προβλέπει ότι θα ξεφύγετε από τους τετράγωνους εχθρούς αλλάζοντας τη δημόσια πρόθεσή σας εγκαίρως . Εάν βλέπετε πράσινα ρούχα, αυτό είναι ένα σύμβολο καλής ευημερίας και ευτυχίας . Εάν δείτε ένα πολύχρωμο κάλυμμα, αυτό προβλέπει γρήγορες αλλαγές και μια συνένωση κακών και καλών επιρροών στο μέλλον σας . Εάν ονειρευόσασταν δυσανάλογα ρούχα, αυτό συνεπάγεται συγκρούσεις στα συναισθήματά σας και ότι πιθανότατα θα κάνετε λάθος σε ένα έργο . Εάν βλέπετε ενήλικες ή νεαρούς άνδρες με κατάλληλα ρούχα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι αναλαμβάνετε μια εργασία που δεν έχετε καμία τάση προς, και θα οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών ανησυχιών . Εάν μια γυναίκα δει ότι είναι αναστατωμένη για το μανδύα της, αυτό προβλέπει ότι θα συναντήσει διαγωνισμούς που προκαλούν τον θυμό της σε σχέση με την αναζήτησή της για κάποια κοινωνική διάκριση . Ο θαυμασμός για τα ρούχα των άλλων δείχνει ότι θα είναι ευάλωτη σε φόβους ζήλιας από τους φίλους της . Το να ονειρεύεσαι να χάσεις ρούχα υποδηλώνει διαταραχές στη δουλειά σου και σε θέματα αγάπης . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι ντυμένο στα μαύρα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρει από θλίψη και απογοήτευση εξαγνισμού . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι συνάντησε άλλο, φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα με ένα πένθος πέπλο στο πρόσωπό της, κατασκευασμένο από κρεπ ύφασμα, αυτό προβλέπει ότι όποιος την θεωρεί σχεδόν ίση θα την ξεπεράσει και θα προκαλέσει την απογοήτευσή της ενάντια στις γυναίκες γενικά . Ο ονειροπόλος που ερμηνεύει το όνειρο για το ντύσιμο πρέπει να προσέχει εάν τα πράγματα φαίνονται φυσιολογικά . Εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα και το φως δεν σχετίζεται με τον κόσμο, παρόλο που τα χρώματα είναι φωτεινά, προσέξτε, γιατί η κακή διαχείριση ενός αξιόλογου σχεδίου θα σας προκαλέσει βλάβη . Υπάρχουν λίγα όνειρα από τα οποία εξαφανίζεται το στοιχείο του κακού, όπως και μερικά έργα στον κόσμο που ξυπνά, στα οποία αποφεύγεται το στοιχείο της τύχης ….

…Ρούχα Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) , καθώς δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα ρούχα είναι δροσερά και μπερδεμένα και είναι ισχυρότερα στην ερμηνευτική από το μαλλί . Και το κρύο ριγέ στη θρησκεία είναι καλύτερο από αυτόν τον κόσμο . Και η ψυχρότητα από τον Αλμπρισμό είναι απαγορευμένα χρήματα . Τα δύο πλάσματα είναι θολωτά ενδύματα, οπότε όποιος βλέπει σαν να φορούσε δύο ρούχα δημιουργίας κομμένα το ένα πάνω από το άλλο, δείχνει τον θάνατό του . Το φόρεμα ήταν σχισμένο αδιάκοπα, το πλάτος του σχίστηκε . Και ένα σχισμένο φόρεμα είναι απόδειξη αιδοίου, όπως η επιβίωση και ο γάμος . Εάν μια γυναίκα βλέπει το πουκάμισό της με κοντά ρούχα, είναι περιορισμένη και παραβιάζεται το πέπλο της . Και όποιος δακρύζει το πουκάμισό του στον εαυτό του, διαμαρτύρεται με την οικογένειά του και ακυρώνει τα προς το ζην, εάν φοράει πουκάμισα σχισμένα το ένα πάνω στο άλλο, τότε αυτή είναι η φτώχεια και η φτώχεια του γιου του . Αν δείτε τη δημιουργία πάνω από τον άπιστο, τότε είναι η κακή του κατάσταση στον κόσμο του και στο μέλλον . Και τα άσχημα συνονθύλευμα ρούχα λέγεται ότι υποδηλώνουν απώλεια και ανεργία . Το ρύπο είναι αν είναι στα ρούχα, στο σώμα ή στα μαλλιά . Και η βρωμιά με ρούχα χωρίς λίπος υποδηλώνει διαφθορά της θρησκείας και την αφθονία των αμαρτιών, και αν είναι με λίπος, τότε είναι η διαφθορά του κόσμου, το πλύσιμο από βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από σπέρμα είναι μετάνοια από πορνεία, το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από δολοφονία, και το πλύσιμο από την παρθενία είναι μετάνοια από παράνομο κέρδος . Και αφαιρέστε τα βρώμικα ρούχα, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Όσον αφορά το βρεγμένο σε ένα ένδυμα, είναι εμπόδιο στο ταξίδι, ή από την εντολή τους σε αυτό, και δεν ολοκληρώνεται έως ότου στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος είδε ότι είχε νέα ρούχα, θα είχε σπασμένα χρήματα ….

…Ψυχοθεραπεία Ορισμένες διαταραχές του ύπνου, όπως εφιάλτες, ενοχλητικά όνειρα, περπάτημα κατά τη διάρκεια του ύπνου και ομιλία κατά τη διάρκεια του ύπνου, προκαλούνται από ανεπίλυτα προβλήματα και συγκρούσεις και τις γύρω εμπειρίες. Επομένως, το άτομο πρέπει να υποβληθεί σε ψυχολογική θεραπεία, όπως γίνεται μέσω της διαδικασίας συναισθηματικής εκφόρτισης και ελεύθερης σύνδεσης για να εντοπίσει τέτοιες συγκρούσεις και να προσπαθήσει να τις εξηγήσει στον ασθενή και στη συνέχεια να αυξήσει το Astbesarh με το οποίο τον βοήθησε να επιστρέψει στον κανονικό ύπνο και να δει : ~ Εγκυκλοπαίδεια Ψυχιατρικής ~ – Τόμος Ι – δ . Αμπντέλ Μόνεμ Ελ Χέφνι . ~ Διαταραχές συμπεριφοράς και θεραπεία τους .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : The Jathoom : Προέρχεται από το ρητό μας : Το άτομο ή το ζώο σκαρφαλωμένο , και το νόημά του παρέμεινε στη θέση του και δεν έφυγε , ή τι σημαίνει : να κολλήσει στο έδαφος, οπότε αυτός σκαρφαλωμένο . Ένας εφιάλτης και λέγεται Word σε Jathaam ή al Koran 🙁 έγιναν στο σπίτι τους Jtman ) ( χρήσεις : 78 ) Αυτή η αραβική λέξη ονομάζεται μπαρόκ Alnidlan , μπορεί να βρίσκεται σε πίεση στο στήθος του ύπνου δεν μπορεί να κινηθεί με τον (1). Για να φανεί αυτό , θα εξηγήσω σε σας ως προς το αν ο ίδιος είδε έναν άνδρα σε ένα όνειρο , έτσι – που ονομάζεται Paljathom περιγράφεται στην έννοια ο ίδιος ο κοιμώμενος Bshi Ε σίγαση , ούτε μπορεί να σωτηρίας , και προσπαθεί να ξυπνήσει , δεν μπορεί μόνο μετά από επίπονες προσπάθειες Ο Vistiqz έφτασε στην κούραση του με μεγάλη ποσότητα ιδρώτα και το χέρι , και ταραχώθηκε , και η αίσθηση αυτής της υπόθεσης ήρθε σε αυτόν πριν ξυπνήσει ο Kalmchlol , και ελπίζει ότι μια διαφάνεια , χωρίς αμφιβολία ότι αυτή η περίπτωση που ο άνθρωπος έπεσε στον ύπνο του πανικού . Η ειρήνη σ ‘αυτόν γνωρίζουν πότε τους συντρόφους του να τρέμω αυτή την προσευχή : « Θα αναζητήσουν καταφύγιο στα λόγια του Θεού, γεμάτος θυμό και από τον κακό της Αυτού σκλάβους και από τους δαίμονες του κακού Βιβλιογραφία , και να παρακολουθήσουν » (2). Όπως αναφέρεται στο isti’aadhah του εκφοβισμού σε ένα όνειρο που διηγείται ο Malik είπε : Ο Khalid bin Walid είπε στην πώληση! : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ , είμαι σε ένα όνειρο . Είπε ειρήνη σ ‘αυτόν : « Πες : Θα αναζητήσουν καταφύγιο με τον Αλλάχ«s τέλεια Ichaelmat από το κακό του θυμού και μαρτύριο και το κακό λατρεία , και Βιβλιογραφία των δαιμόνων , και να παρακολουθήσουν »(3). Εδώ ο διαλογιζόμενος σε αυτές τις συνομιλίες παρατήρησε ότι ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν κατευθύνει τον υπηρέτη όταν βλέπετε τέτοια ενοχλητικά όνειρα , εφιάλτες , καθοδηγούμενοι από την προσφυγή στο Θεό και αναζητάτε καταφύγιο μαζί του από το κακό του θυμού και της αγωνίας , και τη Βιβλιογραφία των δαιμόνων και της ενόχλησης , με σκοπό να μην τον παρακολουθούν , και οργάνωσαν μια καθιστική διαμαρτυρία -σε Θεός Esme Θεό . Δεν είναι καμία αμφιβολία ότι η αντανάκλαση της κατάστασης των ανθρώπων προειδοποίηση σήμερα, όταν οι περισσότεροι από τους μακριά από τον Θεό και να βασίζονται στο κόσμο και τις απολαύσεις και την απόσταση από το βιβλίο του Αλλάχ και wird Ρήσεις , και να αντικατασταθεί από την ακρόαση μουσικών οργάνων και τραγούδια, έτσι ώστε μερικοί νέοι να κοιμούνται και να ακούνε μουσική στα ακουστικά τους και αν αυτοί τον παρευρίσκονται στον Μουλά Ikh και να τον κατεβάσουν στο έλεος; Αλλά σήμερα που τα τζαμιά έχουν μολυνθεί από τη μουσική , έγιναν σαν να στερούνται . Αυτό συμβαίνει λόγω των κινητών συσκευών, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν γίνει μουσικά κομμάτια που βλάπτουν την ακοή των προσκυνητών κατά τη διάρκεια των προσευχών τους , και των οποίων οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να αποτρέψουν την κάθοδο του ελέους και την παρουσία των αγγέλων , σύμφωνα με τον Abu Bakr bin Musa που είπε : Ήμουν με τον Salem bin Abdullah bin Omar , οπότε πέρασα τη συντροφιά της μητέρας των αγοριών σε αυτό κουδούνια , ο Salem ήρθε να περάσει τον πατέρα του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~οι άγγελοι δεν τους συνοδεύουν Rkpo jingle , ~ και Algelgel : μικρό κουδούνι που συνδέεται με το λαιμό των ζώων (4). Πολλοί έχουν επιλέξει οι άνθρωποι σήμερα είναι μακριά από τον Θεό , και η απόσταση από το Κοράνι , και η απόσταση από το αρσενικό , και ως εκ τούτου αντικαταστάθηκε από την επιλογή της καλής συντροφιά κακό Balrvqh , είναι ο Θεός στο έργο του βιβλίο λέει : ) omn ζωντανή αναφορά Ραχμάν αντίθεση του διαβόλου του είναι ο σύζυγός του ) ( Zukhruf : 36 ). Τι σημαίνει : εμφανίζει για τον Ραχμάν και την ενοποίησή του Αντίθετα με όποιον κάνει τον σύντροφό του του διαβόλου, είναι ο σύντροφός του σε αυτόν τον κόσμο και στη Φωτιά (5). Και αυτός ο διάβολος τον εξωραΐζει με το ψέμα και το κακό , τον βαριέται με το μυστήριο και την υπακοή, και κάνει τις πιο ευτυχισμένες στιγμές του με διασκέδαση, μουσική και τραγούδι , και έτσι είναι απαραίτητο να τον κρατά υπεύθυνο και σωστό γι ‘αυτό , και να μοιάζει με το δίκαιος και ο τελευταίος που θυμάται τον Θεό να στέκεται και να ξεκουράζεται και στο πλευρό τους , η ανάμνηση δεν χωρίζεται από τη γλώσσα τους , οι άνθρωποι στο Gflathm έκοψαν τον Flathm . Θεωρείται επίσης ότι αυτού του είδους τα οράματα είναι έρημα και φοβισμένα από αυτά , εξήγησέ του να αναζητήσει καταφύγιο μαζί τους , ο πέτρινος γιος που είπε στο al- Fath αναφέρθηκε στη συνταγή ότι ζητά καταφύγιο από το κακό όραμα είναι αληθινό , αφηγείται ο Sa ‘ Ο eed ibn Mansoor και ο Ibn Abi Shaybah και ο Abdul Razak isnaads, ο Ibrahim Nakha’i είπε : ~ Αν είδατε σε ένα όνειρο αυτό που μισεί, αφήστε τον να πει αν ξυπνήσει : Ζητώ καταφύγιο με τον Aazt από τους αγγέλους και τους αγγελιοφόρους του Θεού. αυτό το κακό που με χτυπάει όπου το όραμά μου ο Μάολ στα θρησκευτικά Dnaaa ~(6). Σας συμβουλεύω ότι όλοι οι ύπνοι εδώ ήθελαν να διαβάσουν περίεργο πριν από τον ύπνο των ρημάτων και μπορούν να βρεθούν πιο εύκολα από πολλά φυλλάδια σε τζαμιά και βιβλιοθήκες , και το πιο σημαντικό από αυτά τα περίεργα : 1 – Κατάσταση της καρέκλας . 2 – « Πες, είναι ο Θεός είναι ένας » 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ) , ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ). 4 – Ζητώ καταφύγιο στα πλήρη λόγια του Θεού από το κακό που έχει δημιουργήσει . 5 _ Ζητώ καταφύγιο στα λόγια του Θεού γεμάτα από κάθε διάβολο και κάθε μάτι είναι σημαντικό για το έθνος . 6 _ Στο όνομα του Θεού, που δεν βλάπτει τίποτα με το όνομά του στη Γη ούτε στους Ουρανούς και είναι η Ακοή, το Γνωρίζοντας . 7 _ Το όνομά σας Κυρίου βάλει την πλευρά μου και ο Κύριός σου να το φορέσετε πάνω , αν μου άρπαξε τον εαυτό μου Varahmha , και τον έστειλε το αποθηκεύσετε, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων δίκαιος σκλάβους . 8 _ Ω Θεέ μου, παραδίδω τον εαυτό μου και σε κατευθύνω σε εσένα και εξουσιοδότησα την παραγγελία μου σε σένα , και η πλάτη μου σε εσένα θέλει GATT και το δέος σου , όχι καταφύγιο ούτε σε άφησε μόνο σε σένα , εξασφάλισε το βιβλίο σου, το οποίο είχε αποκαλύψει και Npik ότι στείλατε . 9 _ στο όνομά σου Ω Θεέ μου, πεθαίνω και ζω . 10 – στίχοι των τριών ημερών του Sura αρχικό στίχο . : «Ο Θεός είναι ό, τι είναι στους ουρανούς και ό, τι είναι στη γη, και ότι εκδηλώνεις ό, τι υπάρχει στον εαυτό σου …» οι στίχοι . Αυτά Awrad είναι – αν θέλει ο Θεός – Caldra, που σας προστατεύει από PROD καταραμένο Σατανά και των βλαβών του , και αυτό είναι ακριβώς όπως τη μάχη άρχισε και το φόρεμα της πόλεμο, The άφιξη των δόρατα και σπαθιά να τον έχουμε δυσκολίες , και μέχρι τον και τον έβλαψε για να το αποτρέψει από το φόρεμα και έτσι, που κοιμάται και καταφύγει πριν κοιμηθεί αυτό το παράξενο . ________________________________ (1 ) διαμεσολαβητής λεξικού – op – r (107 ). (2 ) Η hasan hadits που διηγείται ο Imam Tirmidhi στο βιβλίο αποκαλεί την πόρτα αυτού που ο Gah κρατούσε επαίνους με το χέρι – op – 0 που διηγήθηκε από τον Imam Ahmad στην παλάμη των Almktherin συντρόφων, φοίνικας Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, μπορεί να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένοι με αυτούς – op – Και αφηγήθηκε από τον Abu Dawood στο Βιβλίο Ιατρικής, Bab How to Raqqa – προηγούμενη αναφορά -. (3 ) οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν ( σελ. 19 ) – op – και αναφέρθηκαν από τον Ιμάμ Ibn Hajar στο al- Fath (371/12 ) και αποδόθηκαν στον Ιμάμ Μαλίκ και γυναίκες, διαφορετικά Bosanao, είπε αρχικά Abu Dawood, Tirmidhi και ταξινομήθηκε ως κυβερνήτης Και διορθώστε το . Δείτε : Zaad για τον γιο των αξιών ( 2/468 ) – op -. (4 ) Αφηγήθηκε από τις γυναίκες του Ιμάμ στις διακοσμήσεις πορτών Algela Gel βιβλίο , ο Ιμάμ Αχμάντ στην παλάμη των συντρόφων του Almktherin , ο φοίνικας Abdullah ibn Umar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, σκηνοθέτης στη δεξιά αλυσίδα του Albany (4 \ 493 ) – μια αναφορά νωρίτερα -. (5 ) ερμηνεία του Ibn Abbas – op – ( σελ. 413 ). (6 ) Βλέπε : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Βλέπε : Zaad Ibn αξίες – op – (365 \ 2 ) , είπα : απέδειξε ότι πολλοί επιστήμονες έχουν την επίδραση των σύγχρονων ανθρώπων των τζιν και είπαν : είναι το πραγματικό αποτέλεσμα εάν το φαινόμενο δεν είναι ορατό . Και συνήγαγαν την είσοδο αέρα, μικροβίων και άλλων στο ανθρώπινο σώμα . Αυτό επιβεβαιώνει τα δυνατότητα των εισέρχονται στο Jinn στο ανθρώπινο σώμα, όπως επίσης . ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Ο Al-Kirmani είπε: Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι βρίσκεται στις αγορές και στους δρόμους χωρίς φόρεμα, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν έκλεψε και ο κλέφτης ερμήνευε σε έναν άνδρα, τότε είναι ένα άτομο που φτάνει ο σύζυγός της, και αν αποδίδεται σε μια γυναίκα, τότε ο σύζυγός της πλήττεται από μια επιτρεπόμενη γυναίκα, και ειπώθηκε ότι αν η γυναίκα χάσει αυτό που βάζει στο κεφάλι της Όποιος φοράει φόρεμα, πέπλο, μάσκα ή κάτι παρόμοιο αυτό, και δεν τον βρήκε με το κεφάλι και τα μαλλιά της ανοιχτά. Αυτή ήταν μια κακή φήμη, ή ένα διαζύγιο από τον άντρα της, μια καταστροφή που συνέβη σε αυτόν, μια κακή εμφάνιση για αυτήν, ή μια καταστροφή που την παρενέβη από την πλευρά της αδελφής, της μητέρας ή του θείου της, και τα παρόμοια, και εάν όχι Έχει σύζυγο, οπότε ό, τι μεταβιβάζεται στον άντρα θα επιστρέψει σε αυτήν, και αν η γυναίκα βλέπει ότι φοράει τουρμπάνι άνδρα, τότε παντρεύεται και αν βλέπει ότι είναι μεθυσμένος ή είναι πεπεισμένος για κάτι ασυνήθιστη, τότε θα αντικαταστήσει τον σύζυγό της με κάποιον άλλο, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα φοράει τι φορούν οι γυναίκες στο κεφάλι τους εάν ο άντρας φοράει κάτι από αυτό, τότε εκτίθεται λόγω μιας γυναίκας μεταξύ των ανθρώπων ….

…Ο Abu Said είπε ότι ο ιεροκήρυκας φορώντας κάλτσες είναι ένα ταξιδιωτικό κατάστημα και ο Daiqama δείχνει μια στενή, θρησκεία και τις παροχές τους και ο Daiqama δείχνει μετά τον κόλπο είτε όπως υποδεικνύεται από την ανησυχία, ποιος ήταν ο σοφότερος που απέχει πολύ από τον κόλπο, αλλά είναι ήλπιζα την εγγύτητα γιατί είναι εάν περιορίσετε τις συνέπειες vulva και το νέο χρήμα προστασίας των μοκασίνων Και αν η φθορά παντόφλων είναι ακριβώς όπως τα ρούχα εκείνων με υψηλές θέσεις, τότε είναι πλήρης σε κύρος και ικανότητα ζωής ….

…Η Mizar είναι σε ένα όνειρο μια ελεύθερη γυναίκα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μια γυαλισμένη κόκκινη ρόμπα, τότε κατηγορείται για υποψία και αν βγαίνει από το σπίτι της φορώντας πέπλο, αυτή η υποψία θα εξαπλωθεί από αυτήν . Εάν βλέπει τον άντρα της με φόβο, τότε κατηγορείται για υποψία και παραμένει σε αυτήν . Και το τσάρο της γυναίκας δείχνει τον γάμο της ….

Φορώντας χρυσό και ασήμι : Οι γυναίκες είναι πάντως καλές . Και αν κάποιος δει ότι έχει χτυπήσει χρυσό, θα του επιβληθεί πρόστιμο ή θα έχει χρήματα όσο είδε, αλλά θα θυμωμένος με έναν αυταρχικό . Ό, τι είναι φτιαγμένο από χρυσό είναι σαν αγγείο ή κοσμήματα ή παρόμοια, είναι πιο αδύναμο στην ερμηνεία και πιο εύκολο . Ό, τι είναι ένα πιάτο ή πλινθώματα, είναι πιο ισχυρό και εύγλωττο στο κακό ….

Και όποιος το βλέπει σαν να του λέγεται, Εβραίος, φορώντας λευκά ρούχα, και μισεί αυτό το όνομα, τότε θα περιμένει σε κίνδυνο

Τα πράσινα ρούχα : δύναμη και θρησκεία, αυξανόμενη λατρεία των ζωντανών και των νεκρών, και καλοσύνη με τον Θεό Παντοδύναμο, που είναι τα ενδύματα των ανθρώπων του Παραδείσου . Φορώντας πράσινο επίσης για τους ζωντανούς δείχνει ότι έχει επηρεαστεί μια κληρονομιά και για τους νεκρούς δείχνει ότι βγήκε από αυτόν τον κόσμο ως μάρτυρας ….

…Και όποιος βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άντρα να αφαιρεί την κουκούλα του από το κεφάλι του, ερμήνευσε το θάνατο του αφεντικού του, και το καθαρό άσπρο καπάκι ήταν καλό στη θρησκεία και στον κόσμο, και το μαύρο ήταν μαύρο και το πράσινο αύξησε την ευσέβεια και τη δικαιοσύνη σε θέματα , και φορώντας την κουκούλα ανάποδα δείχνει ότι το αφεντικό του τον άλλαξε λόγω ενός κόσμου ….

…Το κλάμα, εάν σε ένα όνειρο, είναι μια κραυγή, ένα χαστούκι, ένα μαύρο φόρεμα ή μια σχισμή σε μια τσέπη, που δείχνει τη θλίψη . Εάν το κλάμα είναι από φόβο του Παντοδύναμου Θεού, ή για την ακρόαση του Κορανίου, ή για κάποιον που μετανιώνει για μια προηγούμενη αμαρτία, τότε δείχνει χαρά, ευτυχία και την απομάκρυνση των ανησυχιών και της αγωνίας και είναι ένδειξη φόβου ή στη βροχή για όσους έχουν μείνει μακριά από αυτό και το έχουν ανάγκη . Και μπορεί να υποδηλώνει μακροζωία, και μπορεί να υποδηλώνει αύξηση του μονοθεϊσμού εάν αναφέρεται ο Θεός Παντοδύναμος ή δοξάζεται ή επαινείται ….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι μια γυναίκα είναι καλή γυναίκα, και αν είναι κόκκινη, τότε πολεμούσε εξαιτίας μιας γυναίκας, καθώς και για το νέο, χάλκινο φόρεμα, την υπερηφάνεια, την πίστη και την πίστη του άνδρα και το απαλό από αυτό είναι απαλό στη θρησκεία. Ότι ο σύζυγός της βελτιώνει τη συνουσία μαζί της ….

…Το Φως : Μετά το σκοτάδι, για όσους το είδαν στο κοινό, εάν βρισκόταν σε δίκη ή σύγχυση, θα καθοδηγούνται και θα τους γεννήσει η ηθική και εάν έχουν μια αδικία που θα απομακρυνθεί από αυτούς, και αν είναι καμιά φορά, χαίρεστε εκ μέρους τους, πιείτε και λιπαίνετε . Δείχνει τον άπιστο στο Ισλάμ, τον αμαρτωλό στη μετάνοια, τους φτωχούς στους πλούσιους, τον άγαμο πάνω από τη σύζυγο, και την έγκυο γυναίκα να γεννήσει ένα αγόρι, εκτός εάν ήταν περιορισμένος στη σκηνή της, ή τον έβαλε στο φόρεμά της, ή τον έβαλε στην τσέπη της, και της γέννησε ένα όμορφο σκιασμένο κορίτσι . Όσον αφορά τη νύχτα και τη μέρα, είναι δύο δυνάμεις, που αναζητούν η μία την άλλη . Και η νύχτα είναι άπιστη, και η μέρα είναι μουσουλμάνος, επειδή πηγαίνει στο σκοτάδι, και ο Θεός Παντοδύναμος εξέφρασε στο βιβλίο του για τη δυσπιστία με το σκοτάδι, και για τη θρησκεία του με το φως, και μπορεί να υποδηλώνουν τους δύο αντιπάλους και τις δύο ομάδες , και ίσως η νύχτα δείχνει ξεκούραση, και η μέρα δείχνει κόπωση και εξαπάτηση . Ίσως η νύχτα έδειχνε γάμο, και η μέρα έδειχνε διαζύγιο, και ίσως η νύχτα έδειχνε κατάθλιψη και τις διακοπές των τεχνιτών και των ταξιδιωτών, και η ημέρα έδειχνε την υποκρισία των αγορών και των τιμών, και ίσως η νύχτα έδειξε φυλάκιση επειδή αποτρέπει τη δράση με το σκοτάδι της, και η ημέρα δείχνει τη λάμπα, τη σωτηρία και τη σωτηρία, και ίσως η νύχτα δείχνει τη θάλασσα, και η ημέρα δείχνει τη δικαιοσύνη ….