Παπούτσια Εάν βλέπετε τα παπούτσια σας βρώμικα και φθαρμένα, αυτό προβλέπει ότι η αποτυχία σας να ανταποκριθείτε στις επικρίσεις που σας διατυπώνονται θα κάνει τους εχθρούς σας να πολλαπλασιαστούν . Αν ονειρευόσασταν ότι τα παπούτσια σας ήταν βαμμένα μαύρα, αυτό σημαίνει βελτίωση της κατάστασής σας και ένα σημαντικό γεγονός που θα φέρει ευχαρίστηση και ικανοποίηση στην καρδιά σας . Εάν βλέπετε νέα παπούτσια σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει αλλαγές που θα είναι υπέρ σας . Εάν τα παπούτσια ασκούν πίεση στα πόδια σας και σας προκαλούν πόνο, τότε θα είστε επιρρεπείς σε κοροϊδία των ενοχλητικών φίλων σας . Εάν δείτε τα κορδόνια σας χαλαρά, αυτό προβλέπει προβλήματα, απώλειες και προβλήματα υγείας . Εάν χάσετε τα παπούτσια σας, αυτό σημαίνει διαμάχη, εγκατάλειψη και διαζύγιο . Αν δείτε σε ένα όνειρο ότι τα παπούτσια σας κλέφτηκαν τη νύχτα και παραμείνετε με ένα ζευγάρι κάλτσες, τότε αυτό σημαίνει ότι θα υποστείτε απώλειες, αλλά θα αποκομίσετε κέρδη από άλλες επιχειρήσεις . Εάν ένα κορίτσι βλέπει ότι τα παπούτσια της φαίνονται όμορφα ενώ είναι στα πόδια της, θα πρέπει να προσέχει να μην γνωρίζει περισσότερους ξένους ή να κάνει σχέσεις μαζί τους ….

Φορώντας κάλτσες, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει στη θάλασσα και το φοράει με όπλα είναι ο Παράδεισος . Και οι νέες παντόφλες είναι μια σωτηρία από την ατυχία και μια προστασία από τα χρήματα . Και αν δεν έχει όπλο, τότε είναι πολύ ανήσυχος και έντονος σε ανησυχία . Και ειπώθηκε ότι μια στενή παντόφλα είναι ένα χρέος, ένας περιορισμός και ένας περιορισμός, και αν είναι εκτεταμένος, τότε πρόκειται για χρήματα, και αν είναι νέο αποδίδεται στην προστασία, τότε είναι καλύτερο για ιδιοκτήτης, και αν έχει χαρακτήρα, τότε είναι πιο αδύναμο για την προστασία, και αν αποδίδεται στην ανησυχία, τότε αυτό που ήταν το πιο σοφό είναι μακρύτερο από την ανακούφιση. Παντόφλες με ρούχα και ρούχα, είναι μια αύξηση στο επίπεδο και τη χωρητικότητα της σύνταξης . Και οι παντόφλες στα καλάθια του χειμώνα είναι καλύτερες, και το καλοκαίρι είναι . Εάν βλέπει τον khuffa και δεν το φοράει, τότε θα κερδίσει χρήματα από τους μη αραβικούς ανθρώπους και η απώλεια των παντοφλών που αποδίδονται στην προστασία, το στολίδι θα φύγει . Εάν αποδόθηκε σε ανησυχία και χρέη, ήταν ανακούφιση από αυτούς, και φορώντας αφελείς παντόφλες υποδηλώνει γάμο με μια παρθένα, εάν κάτω από το πόδι του ήταν σπασμένο, υπέδειξε έναν παρθένο γάμο. Εάν χαθεί ή αποκοπεί, χωρίζει τη γυναίκα του. Εάν πουλήσει τις παντόφλες, η γυναίκα θα πεθάνει. Εάν βλέπει ότι αναπηδά με την ελαφρότητα ενός λύκου ή μιας αλεπούς, γιατί είναι ανήθικος άντρας που τον σκοτώνει στη γυναίκα του, και όποιος φοράει μοναχικές παντόφλες, χτυπιέται από μια γυναίκα, και αν υπάρχει ένα μπάλωμα στο κάτω από τις παντόφλες, τότε παντρεύεται μια γυναίκα με έναν γιο . Δεν συνιστάται η χρήση κόκκινων παντοφλών για όσους θέλουν να ταξιδέψουν . Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι είχε κλέψει την ελαφρόπετρα από τον Χάμαν ….

…Και όποιος είδε ότι κατέστρεψε το σπίτι κάποιου άλλου, θα έπαιρνε χρήματα από άλλους ….

Και όποιος βλέπει ότι το δάχτυλό του φυτρώνει κάπου αλλού, καθυστερεί την προσευχή μέχρι την επόμενη προσευχή ….

Και όποιος είδε ότι φορούσε γαμπρό και δεν άξιζε, τότε θα έπαιρνε καλό όνομα μεταξύ των ανθρώπων, και οι υποθέσεις του θα συγκεντρωθούν και θα συμπεριληφθούν, και θα αποκτήσει καλό, και για τη συμμορία, είναι το στολίδι. και λαμπρότητα της γυναίκας και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν αφαιρεθεί από το κεφάλι της, και ίσως η συμμορία υποδεικνύει το συγκρότημα για τη γυναίκα πάνω από τον άντρα ….

Όποιος βλέπει τον εαυτό του να κάνει ασπίδα : Χτίζει μια οχυρωμένη πόλη . Το να φοράς ασπίδα δείχνει επίσης έναν αδελφό Zuhair ή τον Ibn Shafiq . Και τα ρούχα του για εμπόριο είναι μια αρετή που θα αποκτήσει από το μόνιμο εμπόριο, την ασφάλεια και τη διατήρηση . Και η ασπίδα ήταν χρήματα και βασιλιάς . Και ειπώθηκε ότι αυτό που καλύπτεται από όπλα, όπως η ασπίδα, το αυγό, το jawshan, τα στήθη και το πόδι, υποδηλώνουν τα ενδύματα του ενδύματος, και το jawshan είναι σαν ασπίδα, εκτός από το ότι είναι ισχυρότερο, διατηρείται και ισχυρότερη . Και ειπώθηκε ότι η φθορά του δείχνει τον γάμο μιας ισχυρής, αγαπητής γυναίκας και μιας όμορφης γυναίκας με χρήματα . Όσο για τη συγχώρεση και το αυγό, όποιος βλέπει στο κεφάλι του μια συγχώρεση ή ένα αυγό, είναι σίγουρος για την απώλεια των χρημάτων του, και θα λάβει τιμή και τιμή . Και ειπώθηκε ότι αν το αυγό έχει υψηλή αξία, δείχνει μια πλούσια και όμορφη γυναίκα, και αν δεν είναι υψηλή, δείχνει μια άσχημη γυναίκα, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ένα σίδερο αυγό, έφτασε σε έναν πολύ καλό δρόμο . Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ Είδα αν ήμουν σε μια ασπίδα ευάλωτη, πόλη της Vooltha . Και εγώ Mirdif ram, τάγμα Voolth ram . Και αν είδα το σπαθί μου με τον Zulfikar όχι, ο Voolth δεν θα είναι μέσα σου . Και εγώ είδα βόδια να σφάζονται, ο Voolth νεκρός από τους συντρόφους μου . ~ Και τα αντιβράχια του σιδήρου είναι άντρες των συγγενών του, οπότε όποιος τον δει με δύο βοηθούς, ενισχύεται από τα χέρια ενός άνδρα των συγγενών του . Λέγεται ότι συνόδευσε δύο μεγάλους ισχυρούς άντρες, και η ερμηνεία μπορεί να έχει πέσει στον γιο ή τον αδελφό του . Και όποιος βλέπει πάνω του δύο σιδερένια πόδια, γεννιούνται και δυναμώνουν σε ένα ταξίδι ….

Λέγεται ότι αυτός που βλέπει ότι φοράει γούνα καθόλου τις χειμερινές μέρες, ότι θα ερμηνευτεί με καλό και όφελος, και τις καλοκαιρινές μέρες το ισοδύναμο, αλλά είναι λυπημένος και κουρασμένος ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει έναν νεκρό να φορά καλά ρούχα είναι ένα σημάδι ότι ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, και αν τον δει διαφορετικά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι φορούσε ένα νέο Quba, και αν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι η επιθυμία ενός κράτους, τιμής και κύρους, και εάν δεν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι θλίψη , θλίψη και ευθύνη ….

Λέγεται ότι όποιος βλέπει ότι φοράει δύο κάλτσες, θα παντρευτεί δύο γυναίκες .)…

Όσον αφορά τη χρήση ασπίδας, ερμηνεύεται ως αδελφός Dhahir ή ανιψιός. Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος βλέπει ότι έχει φορέσει ασπίδα, είναι ασφαλής από κάθε ατυχία .~…

Και όποιος βλέπει ότι προσπαθεί να φορέσει μια περιοχή, ταξιδεύει στο Σουλτάνο και παίρνει ένα πρόσωπο ….

Και όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, δείχνει θρησκεία και λατρεία. Και όποιος βλέπει ότι φοράει κόκκινα ρούχα, θα σκοτωθεί και μια διαφωνία όπως το κόκκινο και τη φήμη της, ή θα έχει κηδεμονία εάν το ζητάει ή στολίδι και χαρά με μια πόρνη στη θρησκεία, και εάν το Η γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα, τότε έχει καλοσύνη. Φορά μαύρα ρούχα, οπότε υποφέρει από ανησυχίες και θλίψεις, εκτός εάν είναι αυτός που το φοράει ενώ ξυπνά και το ξέρει, και αν δει ότι φοράει μπλε ρούχα, η θρησκεία του δεν είναι καλή και όποιος βλέπει ότι φοράει κίτρινα ρούχα, τότε αρρωσταίνει και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα ένδυμα που του απαγορεύεται ή ότι τον μισεί, πράγμα που δείχνει ότι οι γυναίκες δεν τους αρέσουν. Απαγορεύεται, και όποιος βλέπει ότι φοράει μάλλινα ρούχα, επειδή το μαλλί είναι το καλύτερο από τα ρούχα, τότε χτυπά πολλά χρήματα που επιτρέπονται, ασκητικά και δίκαια στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι φοράει βαμβακερό ένδυμα ή μαλλιά ή μαλλιά , τότε ερμηνεύει χωρίς μαλλί και όποιος πιστεύει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και αν έχει έγκυο γυναίκα, έρχεται με μια γυναίκα και αν όχι έχει μια έγκυο γυναίκα που έχει φόβο και βλάβη στον εαυτό του και στα χρήματά του. Αν δει ότι έχει αλλάξει από αυτήν την κατάσταση, τότε θα σωθεί. Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φοράει ανδρικά ρούχα, τότε είναι καλό γι ‘αυτήν και εξουσία για τον άντρα της…

Αν βλέπει σαν ένας γνωστός κόσμος να σηκωθεί από ένα μέρος που φοράει καινούργια και χαρούμενα ρούχα, τότε τα πράγματα θα ζήσουν γι ‘αυτούς και θα τα κυνηγήσουν, και ο Iqbal και το κράτος ανανεώνονται γι’ αυτούς, και εάν θρηνούν ή τα ρούχα τους είναι ακάθαρτοι, τότε γίνονται φτωχοί και διαπράττουν ανηθικότητα ….

Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει πράσινα ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας ….

Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να φοράτε μετάξι για τους νεκρούς, επειδή είναι ένα από τα αντικείμενα του μέλλοντος, και τώρα έχουν πεθάνει από αυτόν τον κόσμο ….

Και όποιος βλέπει ότι φοράει το πουκάμισό του ανάποδα, τότε δείχνει την υποκρισία του και όποιος βλέπει ένα σκισμένο πουκάμισο πάνω του δείχνει ότι έχει αποκαλύψει το μυστικό του ….

Και ο al-Kirmani είπε ότι το να το φοράς για ένα άτομο που πηγαίνει σε πολέμους δείχνει ένα καρφί, και αν όχι για αυτό τότε δεν είναι, και αν το χρώμα του είναι πράσινο ή λευκό, τότε δείχνει αύξηση του χρέους, και αν είναι κίτρινο τότε ερμηνεύεται από την αδυναμία και την ασθένεια, και αν είναι μπλε τότε υποδηλώνει την καταστροφή, και αν είναι μαύρο τότε δείχνει θλίψη και αγωνία, και αν είναι χρωματισμένο, δείχνει την κανονικότητα των υποθέσεων του, και εάν είναι παλιά και σκισμένα, δείχνει τη θλίψη και την έλλειψη χρημάτων ….

Η χρήση όλων των όπλων είναι ένας παράδεισος από τους εχθρούς . Η ασπίδα είναι ασυλία στη θρησκεία . Είναι ευλογία για το κοινό και προστασία από ατυχίες και ίντριγκες . Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Οι Sarabels σε προστατεύουν από τη ζέστη και ο Sarabil σε προστατεύει προς τιμή σου. Ομοίως, θα σας ολοκληρώσει την ευλογία του ». Και ο Παντοδύναμος είπε : «Και τον μάθαμε να φτιάχνει ρούχα για εσάς, για να σας προστατεύει από τη δύναμή σας »….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Το να βγάλεις το σανδάλι είναι υπηρέτης ή γυναίκα . Και η επιθυμητή σόλα εάν υπάρχει δρόμος και ταξίδι σε αυτό, και αν το χαλινάρι του είναι κομμένο, μένει από ένα ταξίδι, και εάν οι παγίδες ή τα ηνία του κόβονται ή η σόλα είναι σπασμένη, τότε του παρουσιάζεται ένα θέμα που τον εμπόδισε να ταξιδέψει λόγω της αντιπάθειας του και της θέλησής του να ταξιδέψει σύμφωνα με το χρώμα της σόλας του. Και αν ήταν κόκκινο, ήταν απόλαυση, και αν ήταν πράσινο, ήταν για τη θρησκεία, και αν ήταν κίτρινο, ήταν μια ψευδαίσθηση . Επειδή είδε ότι είχε ένα παπούτσι, και ο βασιλιάς μιας γυναίκας δεν περπάτησε μέσα του . Φορώντας τα δεμένα σε μια γυναίκα . Αν ήταν ακουστική, ήταν παρθένα και, επίσης, αν ήταν ντυμένη, δεν φορούσε, και η γυναίκα αποδόθηκε στο χρώμα της σόλας και αν είδε ότι περπατούσε με σανδάλια, τότε ένα από αυτά αφαιρέθηκε από το πόδι του, και άφησε έναν αδελφό ή σύντροφο . Το να φοράτε σανδάλια ενώ περπατάτε είναι ένα ταξίδι στη στεριά. Εάν τα φοράει και δεν περπατάει μέσα τους, τότε είναι μια γυναίκα που παντρεύεται . Αν είδε ότι περπατούσε στην περιοχή του, είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Η τριχωτή σόλα είναι χρήματα και η ακτή είναι γυναίκα . Και η σόλα του συμμετέχοντα είναι μια κόρη και αν το βλέπει σαν να φορούσε νέα, τριχωτά, καλά ντυμένα σανδάλια, δεν συσχετίστηκε μαζί της ούτε φορούσε μια παρθένα . Αν βλέπει σαν να έχει κοπεί η φτέρνα της, τότε είναι απίστευτη γυναίκα . Λέγεται ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς δύο μάρτυρες . Εάν δεν είχε τα ηνία, παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Εάν βλέπει σαν η σόλα του να είναι διπλωμένη και η κάτω πλάκα να είναι χωρισμένη και να μην πέσει, η σύζυγός του γεννά ένα κορίτσι . Εάν η πλάκα προσκολληθεί στην πλάκα, η ζωή του κοριτσιού θα παραταθεί με τη μητέρα της και αν πέσει, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει σαν να έχει επιδιορθώσει τη σόλα του, τότε αντικαθιστά το ελάττωμα στο θέμα της συζύγου του και βελτιώνει τη συνουσία μαζί της . Αν κάποιος άλλος το επιδιορθώσει, αυτό δείχνει διαφθορά στη γυναίκα του, οπότε αν σπρώξει τη σόλα του στο παπούτσι για να το διορθώσει, τότε βοηθά τη σύζυγό του να διαπράξει ανήθικη πράξη . Εάν βλέπει σαν να περπατά με σόλα, τότε θα χωρίσει τη γυναίκα του ή θα αφήσει τον σύντροφό του . Λέγεται ότι αυτό το όραμα δείχνει ότι έχει σεξουαλική επαφή με μια από τις συζύγους του χωρίς την άλλη ή ότι ταξιδεύει ελλιπής . Αν έβλεπε σαν να πέφτει η σόλα του ή να πέσει στο νερό, τότε η σύζυγός του θα επιβλέπει την καταστροφή και μετά θα παραδώσει . Αν δει έναν άντρα που έκλεψε το σανδάλια του και το έβαλε, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, τον γνωρίζει και το αποδέχεται . Και η σόλα από ασήμι είναι ελεύθερη και όμορφη, και οι σφαίρες είναι μια αδύναμη γυναίκα, και η φωτιά είναι μια γυναίκα που μοιάζει, και το ξύλο είναι μια ύπουλη υποκριτική γυναίκα, και η μαύρη σόλα είναι μια πλούσια γυναίκα με επιείκεια, και τα πέλματα της το χρώμα είναι μια σύγχυση γυναίκα . Και από την αγελάδα είναι από τους Πέρσες, και από τα δέρματα των αλόγων προέρχεται από τους Άραβες, και από το δέρμα των λιονταριών είναι από το σκοτάδι των σουλτάνων . Και η λινό σόλα είναι μια κρυφή γυναίκα που διαβάζει άπταιστα το Βιβλίο του Θεού . Και ειπώθηκε ότι η απογείωση των σανδαλιών είναι ασφαλής και η επίβλεψη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Βγάλτε τα σανδάλια σας ». Ένας άνδρας ρώτησε τον Ibn Sirin, και είπε : Είδα ότι τα παπούτσια μου είχαν παραπλανηθεί και τα βρήκα μετά από δυσκολία . Είπε : Ψάχνετε χρήματα και μετά τα βρίσκετε μετά από δυσκολίες . Λέγεται ότι το περπάτημα στη σόλα είναι ένα ταξίδι υπακοής στον Θεό Παντοδύναμο, και ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνθρωπο που είδε σανδάλια στα πόδια του και είπε : Ταξιδεύετε στη γη των Αράβων . Και ειπώθηκε ότι η σόλα δείχνει τον αδελφό . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να περπατούσα στα παπούτσια μου, και το χαλινάρι ενός από αυτά κόπηκε, οπότε το άφησα και πήγα μόνα μου . Του είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα αδερφό; Είπε : Ναι . Είπε : Πήγατε στο έδαφος μαζί, οπότε τον αφήσατε εκεί και επέστρεψε; Είπε : Ναι . Τότε ο Ιμπν Σιρίν ανακάλυψε και είπε : Δεν βλέπω τον αδερφό σου, αλλά έχει εγκαταλείψει τη θρησκεία μας . Η Ford πένθος σύντομα ….

…Όσον αφορά τη βλέννα : όποιος το βλέπει σαν να έχει βλέννα . Επειδή εκπληρώνει το χρέος του, ή σώζει από αυτούς, ή επιτρέπει σε έναν κόσμο να κάνει κάτι που έχουν κάνει . Λέγεται ότι η βλέννα ήταν ο οδηγός του αγοριού, όπως και η απόδειξη ότι το μουνί δημιουργήθηκε από τη βλέννα του λιονταριού . Και όποιος βλέπει ότι οδηγείται στο έδαφος, θα γεννηθεί μια κόρη . Αν έβλεπε σαν να παραβίαζε τη γυναίκα του, θα μείνει έγκυος και θα γεννήσει έναν γιο . Και αν δει τη γυναίκα του να αποβάλλει, θα γεννήσει έναν γιο ή θα απογαλακτιστεί ένας νέος γιος, και όποιος κάνει σεξ στο σπίτι ενός άνδρα, παντρεύεται μια γυναίκα από αυτό το σπίτι, είτε επιτρέπεται είτε απαγορεύεται . Αν κολλήσει στο κρεβάτι ενός άνδρα, τότε προδίδει τη γυναίκα του. Αν κολλήσει στο μαντήλι του, τον προδίδει στον υπηρέτη του. Εάν βλέπει ότι πένθος, και μια γυναίκα παίρνει τον μύτη του, τότε τον εξαπατά και τον αντέχει . Εάν βλέπει σαν να πλένει τη βλέννα κάποιου άλλου, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, και προσπαθεί να τον καλύψει, και όχι να το κρύψει . Αν δει ότι έτρωγε το δικό του μύτη, τρώει τα χρήματα του γιου του . Και αν έφαγε τη βλέννα κάποιου άλλου, έφαγε τα χρήματα του γιου του άλλου . Εάν βλέπει σαν να έχει μύτη στη μύτη του, τότε τα οράματά του δείχνουν το κορδόνι της γυναίκας του . Και αν είδε σαν φτερνίζονταν και ένα ζώο βγήκε από τη μύτη του, αποδίδεται σε αυτό ένα άλλο παιδί . Αν το εξωτερικό ήταν λιοντάρι, τότε ήταν γιος ενός κλέφτη . Αν ήταν περιστέρι, τότε μια αγαπημένη κόρη . Αν δει τη βλέννα του να ρέει, χτυπάει παιδιά σαν κι αυτόν, και αν δει ένα άτομο με βελονιά στο ένδυμά του, θα το συνδέσει με έναν γάμο ….

…Το μαντήλι είναι κουρασμένο σε ένα όνειρο, και αν δεν δει ότι έβγαλε τη σόλα και περπατούσε χωρίς παπούτσια, τότε θα απέκτησε κηδεμονία . Και ειπώθηκε : Η Alvefa πηγαίνει ανέμελη . Και ειπώθηκε : το διαζύγιο ή ο θάνατος της συζύγου, και όποιος είδε ότι ταξίδεψε χωρίς παπούτσια, θα είναι χρέος που δεν μπορεί να εκπληρώσει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά σε μία σόλα, αφήνει τον σύντροφό του ….

…Ποιο είναι το όραμα της σωστής σόλας που είναι για ταξίδια, μετά ταξιδεύουμε στην ερμηνεία και στο ρεκόρ. Μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι δεν έχει σόλα ή δεν περπατά μαζί της, πατάει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια και αν η σόλα είναι καινούργια, τότε είναι παρθένα, και αν είναι σπασμένη ή κομμένη, τότε είναι παρθένα. Και όποιος είδε ότι περπατούσε σε μια σόλα, ένας από αυτούς διέφερε από το πόδι Του και περπατούσε με μία σόλα, γιατί χωρίζει έναν αδελφό ή τον σύντροφό του στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού με θάνατο ή ζωή, χωρίζει τη γυναίκα του ή πουλά τον υπηρέτη του, και αν δει ότι τα παπούτσια του είχαν κλαπεί από αυτόν ή κάποιος άλλος τα φορούσε και μετά απάντησε σε αυτόν, τότε δολοφόνησε τη γυναίκα ή την υπηρέτρια του και κάποιον άλλον που είδε ότι τα παπούτσια του είχαν ληφθεί από αυτόν ή δεν έχει γείτονες, γιατί είναι ο θάνατος μιας γυναίκας και η παραμονή ενός ταξιδιού λόγω του μίσους της…

…Το μαντήλι είναι κουρασμένο σε ένα όνειρο, και αν δεν δει ότι έβγαλε τη σόλα και περπατούσε χωρίς παπούτσια, τότε θα απέκτησε κηδεμονία . Και ειπώθηκε : Η Alvefa πηγαίνει ανέμελη . Και ειπώθηκε : το διαζύγιο ή ο θάνατος της συζύγου, και όποιος είδε ότι ταξίδεψε χωρίς παπούτσια, θα είναι χρέος που δεν μπορεί να εκπληρώσει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά σε μία σόλα, αφήνει τον σύντροφό του ….

…Ξύλινα παπούτσια Αν ονειρευόσασταν ξύλινα παπούτσια, αυτό υποδηλώνει μοναχικές περιπλοκές και πτώχευση . Οι εραστές θα υποφέρουν από απείθεια ….

…Μισά παπούτσια Εάν ονειρεύεστε περίπου μισά παπούτσια, αυτό προβλέπει ευχάριστη διασκέδαση και διαγωνισμούς ….

…Σε ένα όνειρο είναι το ανάστημα ενός άνδρα, και οι δύο άντρες είναι η δύναμή του σε καλές και κακές στιγμές . Αν είδε ότι τα πόδια του ανέβαιναν στον ουρανό και απομακρύνονταν από αυτόν, τότε ο πατέρας του πέθανε . Αν είδε ότι τους έφεραν, θα απογοητευόταν στα χρήματά του . Αν δει ότι διαπράττει μοιχεία με το πόδι του, τότε περπατά πίσω από τις γυναίκες . Και αν βλέπει ότι περπατά χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κουρασμένος και εμμονή, και αν δει ότι τρώει έναν άνθρωπο, θα αποκτήσει εγγύτητα και μέσα στον Θεό Παντοδύναμο, και οι υποθέσεις του θα είναι επιτυχημένες και όλες τις ανάγκες του εκπληρώνονται από το θέμα της θρησκείας και του κόσμου του . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του καίγονται, αυτό που κατέχει θα αλλάξει και θα αλλάξει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πόδια, τότε είναι καλό και όφελος για τον ταξιδιώτη, και για όσους υπομένουν ηγεσία, και για τους ναυτικούς ένα ταξίδι με πολύ όφελος, για τους φτωχούς υπάρχουν πράγματα για εκείνους που ελπίζουν από καλά πράγματα , για τους πλούσιους, την ασθένεια και την ασθένεια, για τους άρρωστους του ματιού, η όρασή του εξαφανίζεται και για τους κακούς ανθρώπους φυλάκιση, θλίψη και ευθύνη . Και όποιος βλέπει ένα από τα πόδια του ως πέτρα, στεγνώνει και δεν επωφελείται από αυτό . Ένιωσε ότι ο βασιλιάς του Ντας, επηρεάζει δύο άντρες δύο άντρες, περπατώντας σε μια εικόνα του βασιλιά . Και όποιος είδε ότι το πόδι του έκοψε το μισό του χρυσού . Και οι δύο άνδρες είναι πατέρες . Και όποιος έχει ίσιο πόδι ή πολλά δάχτυλα στο πόδι του, θα λάβει άνεση, αδίστακτα και δύναμη . Και όποιος είδε ότι δύο άντρες έκοψαν το χρυσό του, ίσως αυτό δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι σπασμένο, μην πλησιάζετε στον Σουλτάνο για μέρες, αφήστε τον να φύγει από τη χώρα του και να ζητήσει από τον Θεό υγεία . Είπε : Αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι ένα από τα πόδια του είναι μακρύτερο από το άλλο, θα ταξιδέψει και θα πάρει βοήθεια . Και αν είναι πλούσιος, τότε θα αρρωστήσει, γιατί οι πλούσιοι χρειάζονται κάποιον να περπατήσει στις υποθέσεις του . Και ο άντρας του βασιλιά υποδηλώνει τους άντρες του, και αν ένας βασιλιάς δει ότι έχει κόψει έναν άνδρα άλλου βασιλιά, παίρνει σκλάβους των ανδρών του . Και όποιος βλέπει ότι έχει τέσσερα πόδια, εάν είναι φτωχός, τότε ταξιδεύει και παίρνει βοήθεια, και αν είναι πλούσιος τότε αρρωσταίνει, και μπορεί να υποδηλώνει τη μακροζωία και τα γηρατειά του, και αυτό δείχνει στον ασθενή ότι είναι πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά με τρία πόδια, δεν πεθαίνει μέχρι να περπατήσει με το ραβδί, είτε λόγω του γηρατείου του, της μεγάλης διάρκειας ζωής του, είτε λόγω μιας ασθένειας που τον έρχεται . Και ο δικαστής και ο κυβερνήτης εάν βλέπει ότι έχει πολλά πόδια για να περπατήσει, τότε είναι απομονωμένος και δεν περπατά παρά μόνο με πράκτορες . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι φτιαγμένα από σίδερο, δείχνει ότι η μακροζωία του, τα καλά χρήματα στη διαβίωσή του και τα χρήματά του, και αν τα δει από γυαλί, δείχνει την έλλειψη ζωής του και την αδυναμία της ικανότητάς του . Αν τους δει χρυσό, τότε θα τους ζητήσει χρυσό, με πρόστιμο . Και αν τους δει από ασήμι, θα τους ζητήσει να αναζητούν γυναίκες . Και αν τους δει από χαλκό, τους ζήτησε σε πτώχευση . Αν τους δει από το μόλυβδο που δείχνει μούδιασμα ή παράλυση, εκτός αν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε αγωνίζεται μαζί τους στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, ή στέκεται μαζί τους για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και αν δει τη σάρκα των ποδιών του να φύγει, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη του . Και τα δάχτυλα των ποδιών του δείχνουν τις πράξεις της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι οδυνηρά, έχει κυνηγήσει ατυχίες και του επιβάλλεται τιμωρία . Και ειπώθηκε : Αυτός που υποφέρει το πόδι του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη ….

…Το όραμα των ματιών ερμηνεύεται από τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός ή του οποίου τα μάτια έχουν εξαντληθεί έχει χάσει το μυαλό του στην ανυπακοή, το διαπράττει και λέγεται ότι έχει λίγη γνώση και δεν καταλαβαίνει τα θέματα . Λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά του και ζήτησε τις ανάγκες του. Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε δείχνει τη θλίψη του. Εάν είναι στενοχωρημένος, το άγχος και η ταλαιπωρία του εξαφανιστούν, και όποιος βλέπει ότι ήταν τυφλός και έπειτα είδε, τότε καθοδηγείται στην αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, τότε θα καθοδηγήσει ένα χαμένο άτομο στο αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός έχει φύγει το μισό της θρησκείας του και έχει χτυπήσει μια σοβαρή αμαρτία και λέγεται ότι βλέπει ένα όφελος από τον αδερφό του και ελπίζει να μεγαλώσει και ίσως θα απαλλαγεί από την αγωνία και την αμαρτία και ειπώθηκε ότι αν είχε έναν αδελφό ή γιο που θα πεθάνει, και ίσως τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του θα φύγει, τότε αυτό που είχε απομείνει θα διευθετηθεί, και λέγεται ότι θα ήταν από τους ανθρώπους Ο Παράδεισος και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το μισώ αυτό σε ένα όνειρο επειδή ο διάβολος ήταν τυφλός και το ίδιο και ο αντίχριστος και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του ενώ ήταν ένα άτομο άνεσης και δικαιοσύνης και δεν έχει γιο ή έναν αδελφό, τότε τα χρήματά του πέφτουν στα μάτια, και λέγεται ότι είναι εκτεθειμένος, και όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη, τότε η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του και επιβλέπει την καταστροφή της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι η στάχτη του μειώνεται από την όρασή του, προς τα έξω ή προς τα μέσα, αυτή είναι μια αύξηση στη θρησκεία του στο βαθμό που εμφανίζεται και ποιος είδε ότι θεραπεύει τα μάτια του είναι σε πέντε πτυχές, η καλοσύνη στη θρησκεία του, η αύξηση των χρημάτων του, και η χάρη ενός ματιού Η άφιξη ενός αδελφού από ένα ταξίδι και η ύπαρξη μιας χώρας, και όποιος βλέπει ότι είναι φορώντας ρούχα με σκοπό το στολισμό, τότε έρχεται με κάτι από αυτόν που παίρνει στολίδι και καλοσύνη στο βαθμό αυτό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένος ή φτωχός, επωφελήθηκε από καλά χρήματα. Απαγορεύεται για έναν κόλπο ή πρωκτό, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους. Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τότε τρώει από τα χρήματα εκείνου που βλέπει τα προς το ζην με τα μάτια του, τότε είναι εγκληματίας και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε είναι το τα μάτια ενός ανθρώπου ή κάποιου άλλου, τότε έχει χρήματα για όλες τις συνθήκες και όποιος βλέπει την καρδιά του με ένα μάτι, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και μια σοφία που λέει που βγαίνει από την καρδιά του…

…Λέγεται ότι αυτός που είδε το πρόσωπό του μαυρισμένο είναι ένας άνθρωπος που αστειεύεται ψεύτης για το ρητό του Παντοδύναμου: « Την Ημέρα της Ανάστασης θα δείτε εκείνους που έχουν πει ψέματα στον Θεό των οποίων τα πρόσωπα είναι μαυρισμένα . ~ Και όποιος βλέπει μια ατέλεια στο πρόσωπό του ή στο πρόσωπο κάποιου άλλου από αυτόν, πηγαίνει κάτω γύρω του, ή ανησυχεί ή θλίψη. Μισεί, και αν είδε ότι φοβούσε το πρόσωπο κάποιου άλλου, θα συνέβαινε κάτι λάθος ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα του εαυτού του ή τη σάρκα κάποιου άλλου και δεν τρώει κανένα φαινόμενο ίχνος, θα φάει από τα δικά του ή τα χρήματα κάποιου άλλου . Εάν δεν είχε καμία επίδραση, τότε χτυπήστε ένα άτομο από το νοικοκυριό του ή άλλους ….