Βραχιόλι Αν ένας άνδρας δει ένα βραχιόλι στο χέρι του, είναι σφιχτό . Εάν το βραχιόλι είναι από χρυσό ή ασήμι, τότε είναι ένας άνθρωπος που είναι κατάλληλος για την αναζήτηση καλών πράξεων . Και όποιος βλέπει ένα χρυσό βραχιόλι στο χέρι του, το χέρι του θα είναι πολύτιμο . Και αν ένας άγγελος δει τον τοίχο των χεριών του κοπαδιού του, τότε είναι ευγενικός σε αυτούς, και προσαρμόζεται στη θεραπεία τους, και θα λάβουν κέρδος και ευλογία . Εάν το χέρι του Σουλτάνου είναι κλειστό, ανοίγει στο χέρι του με την αναφορά της διαθήκης . Το βραχιόλι θα γεννήσει έναν άνδρα ή έναν υπηρέτη . Ένα βραχιόλι για γυναίκες είναι μια ευλογία και ευχαρίστηση . Και όποιος δει ένα βραχιόλι από ασήμι, τα χρήματά του θα αυξηθούν . Το βραχιόλι είναι για άνδρες που το φορούν και είναι διακοσμητικό για γυναίκες . Εάν το βραχιόλι βρίσκεται στους νεκρούς, τότε είναι στον παράδεισο . Το βραχιόλι είναι σύζυγος για πτυχίο . Και ειπώθηκε : Τα ασημένια βραχιόλια είναι θρησκεία και ευσέβεια για όσους τα φορούν σε ένα όνειρο, επειδή είναι μεταξύ των κοσμημάτων των ανθρώπων του Παραδείσου . Και αν τα βραχιόλια ήταν από οστά ή ελεφαντόδοντο, τότε αυτό μπορεί να υποδηλώνει σκλάβες-γυναίκες και ελεύθερους άντρες . Και τα βραχιόλια μπορεί να υποδηλώνουν θλίψη και απελπισία . Και το βραχιόλι μπορεί να υποδεικνύει τι συμβαίνει στη χώρα ή εισέρχεται ή εξέρχεται ….

…Το βραχιόλι : Αν το βλέπει ένας άντρας, τότε το χέρι του είναι στενό. Αν είναι ένα ασημένιο βραχιόλι, τότε είναι ένας άνθρωπος που είναι ικανός να επιδιώκει καλές πράξεις, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Αφήστε χαλαρά βραχιόλια από ασήμι ». Και αν έχει εχθρούς, ο Θεός θα τον βοηθήσει . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα βραχιόλι από χρυσό, το χέρι του θα αποδώσει, και αν δει έναν βασιλιά που φύλαξε το κοπάδι του, θα είναι ευγενικός μαζί τους και θα επανορθώσει μαζί τους, και θα λάβουν κέρδος, διατροφή και ευλογία, και η εξουσία του παραμένει . Εάν το χέρι του Σουλτάνου είναι κλειστό, ανοίγει στα χέρια του με ένα αρσενικό και μια φωνή . Και ειπώθηκε ότι το βραχιόλι από ασήμι δείχνει έναν γιο και έναν υπηρέτη, και ειπώθηκε ότι το ασημένιο βραχιόλι είναι ένα επιπλέον ποσό χρημάτων, και το βραχιόλι αναφέρθηκε επίσης στην αρχή του κεφαλαίου ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι έχει ένα βραχιόλι χρυσού στο χέρι του, τότε ερμηνεύεται ως κληρονομιά, και ίσως οι λαοί της δικαιοσύνης θα έχουν αύξηση της υπακοής και των καλών του πράξεων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ότι θα είναι κατασκευασμένα από χρυσά βραχιόλια . ~…

…Ο χρυσός δεν είναι αξιέπαινος στην ερμηνεία του ότι δεν του άρεσε η λέξη και το κίτρινο χρώμα του, και η ερμηνεία του για τη θλίψη και ένα πρόστιμο χρημάτων, και το βραχιόλι από αυτό αν το φοράει είναι κληρονομιά στο χέρι του, οπότε όποιος το βλέπει φοράει κάτι χρυσό, τότε παντρεύεται με έναν ανίκανο άνθρωπο, και όποιος χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, τα χρήματά του έχουν φύγει ή τους χτυπήσουν όσο τους χτύπησε χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος μαζί του και του πρόστιμο, και αν το είδε ο χρυσός πήγαινε, υποστήριξε σε ένα θέμα μίσους και έπεσε στις γλώσσες των ανθρώπων, και όποιος είδε το σπίτι του με ένα madhhab ή από χρυσό, η φωτιά συνέβη . Και όποιος βλέπει πάνω του ένα κολιέ ή ασήμι ή χάντρες ή την ουσία ενός κηδεμόνα και μιμείται μια εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει δύο βραχιόλια από χρυσό ή ασήμι πάνω του, κάτι κακό θα του συμβεί από αυτά που κατέχουν τα χέρια του και το ασήμι είναι καλύτερο από το χρυσό, και δεν υπάρχει καλύτερο στο βραχιόλι και ο βαρετός, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε: « Είδα ότι ήταν σαν να υπήρχαν δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου, και φυσούσα τους ανέβηκαν και έπεσαν, έτσι ο Μοζαϊλίμα, ο ψεύτης και ο αλ-Άνσι, ο ιδιοκτήτης της Σάνα , τους πήραν. Και όποιος πιστεύει ότι έχει αστράγαλο από χρυσό ή ασήμι, θα βιώσει φόβο ή περιορισμό και αυτοσυγκράτηση . Και λέγεται ότι οι ανδρικοί αστράγαλοι είναι οι αλυσίδες τους και τίποτα από κοσμήματα δεν είναι κατάλληλο για άντρες σε ένα όνειρο, εκτός από ένα κολιέ, ένα κολιέ, ένα δαχτυλίδι και ένα σκουλαρίκι . Όλα τα κοσμήματα για τις γυναίκες είναι στολίδι και ίσως η ερμηνεία του βραχιολιού και του αστραγάλου για τον άντρα είναι ξεχωριστή . Εάν ο χρυσός δεν κοσμήσει, τότε επιβάλλεται πρόστιμο και εάν κοσμήσει, τότε είναι πιο αδύναμος στο κακό, επειδή έχει εισέλθει άλλο όνομα . Και ειπώθηκε ότι τα γυναικεία κοσμήματα υποδηλώνουν τις γυναίκες στα παιδιά τους, οπότε ο χρυσός είναι για τα αρσενικά τους, το ασήμι για τα θηλυκά τους, και το αρσενικό μπορεί να αναφέρεται στα αρσενικά, και το θηλυκό στα θηλυκά . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα συνάντησε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα ένα μπολ με χρυσό, και έσπασε και έσπευσε στο έδαφος, οπότε το ζήτησα, αλλά δεν το βρήκα, οπότε είπε : Είστε άρρωστος σκλάβος ή σκλάβος; Είπε ναι, είπε : Πεθαίνει . Ένα άτομο είδε σαν τα μάτια του να είναι χρυσά, οπότε ήθελε τα μάτια του να φύγουν ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει χρυσό, τότε θα τους χτυπήσει και κάτι που μισεί, ή τα χρήματά του θα φτάσουν στο βαθμό που είδε ότι χτύπησε χρυσό, και ο γνωστός αριθμός είναι καλύτερος από τον άγνωστο αριθμό, και όποιος δει ότι έχει χτυπήσει γνωστά δηνάρια, θα πληγεί με ανησυχία τόσο πολύ, και αν είναι άγνωστοι δεν γνωρίζει τον αριθμό τους, τότε η ανησυχία του θα είναι ισχυρότερη και ισχυρότερη. Είδε ότι ένας άντρας του έδινε δηνάρια, ήταν ένας αδικημένος άντρας, και αν έβλεπε ότι το πλήρωσε σε κάποιον, τότε είναι άδικος και ίσως τα δηνάρια ήταν αν ήταν πέντε από τις πέντε καθημερινές προσευχές και αν κάτι χάθηκε από αυτό, τότε σπαταλά μερικές από τις πέντε προσευχές, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα δηνάριο, τότε θα χτυπήσει ένα παιδί και μπορεί να του έχει αναλάβει χρήματα, οπότε είναι προδότης. Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του έδωσε δηνάρια, τότε είναι ασφαλής από την καταπίεση και τα δηνάρια είναι λιγότερο από τη σκόνη, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει χρυσό φτιαγμένο σαν αγγείο και κοσμήματα και τα παρόμοια, τότε θα τους χτυπήσει περισσότερο από τα δηνάρια, και όποιος πιστεύει ότι λιώνει χρυσό, του λένε κακές λέξεις και είναι απαλλαγμένος από αυτό που δεν υπάρχει…

…Ο χρυσός είναι ένα απαράδεκτο πράγμα σε ένα όνειρο . Είπε : Είναι συννεφιά . Και όποιος βλέπει ότι φορούσε κάτι χρυσό, θα παντρευτεί ανθρώπους που είναι ανίκανοι γι ‘αυτόν . Και αν χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, θα τον χτύπησαν όσο χτύπησε το χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος και τον πρόστιμο . Αν δει ότι διαλύει χρυσό, παραμερίζεται σε μίσος και πέφτει στη γλώσσα των ανθρώπων . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα μεγάλο κομμάτι χρυσού, θα αποκτούσε εξουσία και θα κυβερνούσε . Και όποιος βλέπει ότι έχει βρει υγιή δηνάρια, θα δει το πρόσωπο του βασιλιά και θα επιστρέψει από αυτό με ασφάλεια . Αν έβλεπε ότι είχε ρίξει χρυσό, θα είχε υποστεί κακό και καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι από χρυσό, θα πληγεί από φωτιά . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι χρυσά και γίνονται ακίνητα . Και όποιος είδε ότι τα μάτια του ήταν χρυσά, ο θείος μου όρασή του . Όποιος πιστεύει ότι έχει ένα κολιέ από χρυσό, ασήμι, χάντρες ή ουσία, είναι ο φύλακας του κράτους και αναλαμβάνει μια εμπιστοσύνη . Το να βλέπεις το χρυσό δείχνει χαρά και τα προς το ζην, καλές πράξεις και ανακουφισμένες ανησυχίες, σύζυγοι και παιδιά, γνώση και καθοδήγηση . Εάν ο χρυσός σε ένα όνειρο έγινε ασήμι, αυτό δείχνει μια αλλαγή στην κατάσταση των γυναικών, των χρημάτων, των παιδιών και των υπαλλήλων, από μια αύξηση σε μια μείωση, όπως και το ασήμι, αν έγινε χρυσός σε ένα όνειρο, δείχνει την καλή κατάσταση του σύζυγοι, οικογένεια ή φυλή . Εκείνοι που υφαίνονται με χρυσό και άλλες παρόμοιες προσφορές στο Θεό, μπορούν να δοξαστούν, και για εκείνους που είναι επιχρυσωμένοι με χρυσό, αυτό δείχνει μια μίμηση των παιδιών αυτού του κόσμου ή των πράξεων των ανθρώπων του μέλλοντος . Ο καθαρός χρυσός και το ασήμι υποδηλώνουν την ειλικρίνεια, την αγνότητα της πρόθεσης και τη σωστή διαθήκη, και η περιστροφή του χρυσού και του αργύρου συνέχισε τα προς το ζην, καθώς και το τεντωμένο από χαλκό και σίδηρο ….

…Εάν στο όνειρό σας βλέπετε ένα βραχιόλι γύρω από τα χέρια σας και είναι ένα δώρο από έναν εραστή ή έναν φίλο, είναι επιβεβαίωση ενός πρώιμου γάμου και μιας ευτυχισμένης ένωσης . Εάν ένα κορίτσι χάσει το βραχιόλι της, θα αντιμετωπίσει πολλές απώλειες και αναστατωμένος. Εάν βρει ένα βραχιόλι, θα ενώσει την κατοχή καλής περιουσίας ….

Φορώντας κάλτσες, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει στη θάλασσα και το φοράει με όπλα είναι ο Παράδεισος . Και οι νέες παντόφλες είναι μια σωτηρία από την ατυχία και μια προστασία από τα χρήματα . Και αν δεν έχει όπλο, τότε είναι πολύ ανήσυχος και έντονος σε ανησυχία . Και ειπώθηκε ότι μια στενή παντόφλα είναι ένα χρέος, ένας περιορισμός και ένας περιορισμός, και αν είναι εκτεταμένος, τότε πρόκειται για χρήματα, και αν είναι νέο αποδίδεται στην προστασία, τότε είναι καλύτερο για ιδιοκτήτης, και αν έχει χαρακτήρα, τότε είναι πιο αδύναμο για την προστασία, και αν αποδίδεται στην ανησυχία, τότε αυτό που ήταν το πιο σοφό είναι μακρύτερο από την ανακούφιση. Παντόφλες με ρούχα και ρούχα, είναι μια αύξηση στο επίπεδο και τη χωρητικότητα της σύνταξης . Και οι παντόφλες στα καλάθια του χειμώνα είναι καλύτερες, και το καλοκαίρι είναι . Εάν βλέπει τον khuffa και δεν το φοράει, τότε θα κερδίσει χρήματα από τους μη αραβικούς ανθρώπους και η απώλεια των παντοφλών που αποδίδονται στην προστασία, το στολίδι θα φύγει . Εάν αποδόθηκε σε ανησυχία και χρέη, ήταν ανακούφιση από αυτούς, και φορώντας αφελείς παντόφλες υποδηλώνει γάμο με μια παρθένα, εάν κάτω από το πόδι του ήταν σπασμένο, υπέδειξε έναν παρθένο γάμο. Εάν χαθεί ή αποκοπεί, χωρίζει τη γυναίκα του. Εάν πουλήσει τις παντόφλες, η γυναίκα θα πεθάνει. Εάν βλέπει ότι αναπηδά με την ελαφρότητα ενός λύκου ή μιας αλεπούς, γιατί είναι ανήθικος άντρας που τον σκοτώνει στη γυναίκα του, και όποιος φοράει μοναχικές παντόφλες, χτυπιέται από μια γυναίκα, και αν υπάρχει ένα μπάλωμα στο κάτω από τις παντόφλες, τότε παντρεύεται μια γυναίκα με έναν γιο . Δεν συνιστάται η χρήση κόκκινων παντοφλών για όσους θέλουν να ταξιδέψουν . Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι είχε κλέψει την ελαφρόπετρα από τον Χάμαν ….

…Και όποιος βλέπει σαν να έχει χτυπήσει ένα μπολ με χρυσό, μια στάμνα ή μια κούπα και έχει μια τρύπα, τότε είναι υπηρέτης που το αγοράζει, ή μια γυναίκα την παντρεύει, ή μια υπηρέτρια με κακά ηθικά . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος βλέπει σαν να χρησιμοποιεί σκεύη από χρυσό και ασήμι διαπράττει αμαρτίες, και αυτό που βλέπει για αυτό για τους νεκρούς, οι Σουνίτες, είναι καλά νέα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Περιβάλλονται από χρυσά πιάτα και κύπελλα . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς έχει βραχιόλι στα χέρια του, θα ερμηνεύσει την εμφάνιση ενός άσχημου πράγμα στα χέρια του με μια όμορφη αναφορά, και αν τα βραχιόλια είναι από μέταλλο από μέταλλο ή κάτι από φυτά, τότε ερμηνεύεται ως καθένα από αυτά σύμφωνα με αυτό που εμφανίζεται στην προέλευση της έκφρασης για αυτό το μέταλλο και ειπώθηκε ότι το όραμα του βραχιολιού από την άποψη της φράσης του τι μέταλλο ήταν Κατανεμήθηκε στις γυναίκες και τους άνδρες που αποδίδονται ιδιωτικά σε αυτό το μέταλλο και οι άνδρες με μια γυναίκα επίσης ….

…Ο Αλ-Κράμνι είπε: «Αν ο βασιλιάς του έδωσε ένα βραχιόλι, τότε θα έχει έναν γιο ή θα φροντίσει τον αδερφό του ». Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο χρυσά βραχιόλια στο χέρι του, τότε θα κολλήσει σε αυτό που έχει στο χέρι του και μισεί για αυτό που έχει ….

…Ο Al-Kirmani είπε, «Οι γλάστρες από ασήμι και χρυσό χρησιμοποιούνται για τις γυναίκες, και το ασήμι είναι καλό και ο χρυσός είναι αντίθετος »….

…Και όποιος πιστεύει ότι το δαχτυλίδι του είναι χρυσό, τότε ό, τι έχει, δεν του αρέσει και απαγορεύεται, και αν είναι από ασήμι, όλα αυτά που κατέχει είναι επιτρεπτά και καλά, και αν είναι από σίδερο, τότε αυτό που κατέχει είναι ταπεινό και ταπεινό, και αν είναι, ο Jaber al-Maghribi είπε, Όποιος είδε στο δάχτυλό του ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει τη δύναμη και τον πλούτο Αν είναι από ορείχαλκο, τότε δείχνει ότι υπάρχει ένα όφελος από ένα άτομο χαμηλής προέλευσης ….

…Και όποιος βλέπει σαν να λιώνει χρυσό, τότε διαφωνεί για ένα δυσάρεστο ζήτημα που από καιρό υπόκειται στις γλώσσες των ανθρώπων ….

…Ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι : Salah στη θρησκεία και τον κόσμο, και επίτευξη θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι κατέχει ένα ένδυμα από μετάξι ή stabraq ή το φοράει ως στέμμα ή στεφάνι από ρουμπίνι, τότε είναι ένας ευσεβής, θρησκευτικός, κατακτητής και παρ ‘όλα αυτά κατέχει την προεδρία του . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα αγοράσει ένα διπλωμένο μπροκάρ και το απλώσαμε, και υπήρχε σάπιο στη μέση, και του είπε : Αγοράσατε μια ανδαλουσιανή δούλα; Είπε : Ναι . Είπε : Μήπως πανεπιστήμιο; Είπε : Όχι, γιατί δεν την έχω ακόμη θεραπεύσει . Είπε : Μην το κάνεις αυτό, γιατί συγχωρείται . Τότε ο άντρας πήγε και την είδε τις γυναίκες, αν γλιτώθηκε . Ένας άντρας είδε ότι φορούσε brocade, οπότε ρώτησε ένα εκφραστικό και είπε : Μια υπηρέτρια θα παντρευτεί μια όμορφη παρθένα ίσης αξίας ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει χρυσό που έχει φτιαχτεί, ημι-γλάστρες ή οτιδήποτε άλλο, τότε θα τους χτυπήσει ….

…Και η πλοήγηση, είτε πρόκειται για χρυσό είτε ασήμι, ερμηνεύεται από μια ωραία γυναίκα και το ασήμι μπορεί να διακρίνεται ….

…Λέγεται ότι εκείνος που είδε ότι έδωσε ένα χρυσό δαχτυλίδι με τη μορφή δαχτυλιδιών χωρίς αύξηση ή μείωση έχει αντιταχθεί στη θρησκεία και αν είχε επιγραφή που το επαινεί, οι συνέπειές του είναι καλές και αν είναι διαφορετική από τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Όσον αφορά τον χρυσό, ερμηνεύεται με εξουσία ….

Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του βραχιολιού αποτελείται από πέντε πτυχές: ηγεσία, σοφία, εξαπάτηση, θλίψη, γιος ή αδελφός ….

Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να φοράτε μετάξι για τους νεκρούς, επειδή είναι ένα από τα αντικείμενα του μέλλοντος, και τώρα έχουν πεθάνει από αυτόν τον κόσμο ….

Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι φορούσε ένα νέο Quba, και αν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι η επιθυμία ενός κράτους, τιμής και κύρους, και εάν δεν ήταν κατάλληλος για αυτό, τότε είναι θλίψη , θλίψη και ευθύνη ….

Και όποιος είδε ότι φορούσε γαμπρό και δεν άξιζε, τότε θα έπαιρνε καλό όνομα μεταξύ των ανθρώπων, και οι υποθέσεις του θα συγκεντρωθούν και θα συμπεριληφθούν, και θα αποκτήσει καλό, και για τη συμμορία, είναι το στολίδι. και λαμπρότητα της γυναίκας και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν αφαιρεθεί από το κεφάλι της, και ίσως η συμμορία υποδεικνύει το συγκρότημα για τη γυναίκα πάνω από τον άντρα ….

Αν βλέπει σαν ένας γνωστός κόσμος να σηκωθεί από ένα μέρος που φοράει καινούργια και χαρούμενα ρούχα, τότε τα πράγματα θα ζήσουν γι ‘αυτούς και θα τα κυνηγήσουν, και ο Iqbal και το κράτος ανανεώνονται γι’ αυτούς, και εάν θρηνούν ή τα ρούχα τους είναι ακάθαρτοι, τότε γίνονται φτωχοί και διαπράττουν ανηθικότητα ….

Όσον αφορά τη χρήση ασπίδας, ερμηνεύεται ως αδελφός Dhahir ή ανιψιός. Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος βλέπει ότι έχει φορέσει ασπίδα, είναι ασφαλής από κάθε ατυχία .~…

Λέγεται ότι αυτός που βλέπει ότι φοράει γούνα καθόλου τις χειμερινές μέρες, ότι θα ερμηνευτεί με καλό και όφελος, και τις καλοκαιρινές μέρες το ισοδύναμο, αλλά είναι λυπημένος και κουρασμένος ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει έναν νεκρό να φορά καλά ρούχα είναι ένα σημάδι ότι ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, και αν τον δει διαφορετικά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Και ο al-Kirmani είπε ότι το να το φοράς για ένα άτομο που πηγαίνει σε πολέμους δείχνει ένα καρφί, και αν όχι για αυτό τότε δεν είναι, και αν το χρώμα του είναι πράσινο ή λευκό, τότε δείχνει αύξηση του χρέους, και αν είναι κίτρινο τότε ερμηνεύεται από την αδυναμία και την ασθένεια, και αν είναι μπλε τότε υποδηλώνει την καταστροφή, και αν είναι μαύρο τότε δείχνει θλίψη και αγωνία, και αν είναι χρωματισμένο, δείχνει την κανονικότητα των υποθέσεων του, και εάν είναι παλιά και σκισμένα, δείχνει τη θλίψη και την έλλειψη χρημάτων ….

Και όποιος βλέπει ότι φοράει το πουκάμισό του ανάποδα, τότε δείχνει την υποκρισία του και όποιος βλέπει ένα σκισμένο πουκάμισο πάνω του δείχνει ότι έχει αποκαλύψει το μυστικό του ….

Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φοράει πράσινα ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας ….

Και όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, δείχνει θρησκεία και λατρεία. Και όποιος βλέπει ότι φοράει κόκκινα ρούχα, θα σκοτωθεί και μια διαφωνία όπως το κόκκινο και τη φήμη της, ή θα έχει κηδεμονία εάν το ζητάει ή στολίδι και χαρά με μια πόρνη στη θρησκεία, και εάν το Η γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα, τότε έχει καλοσύνη. Φορά μαύρα ρούχα, οπότε υποφέρει από ανησυχίες και θλίψεις, εκτός εάν είναι αυτός που το φοράει ενώ ξυπνά και το ξέρει, και αν δει ότι φοράει μπλε ρούχα, η θρησκεία του δεν είναι καλή και όποιος βλέπει ότι φοράει κίτρινα ρούχα, τότε αρρωσταίνει και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα ένδυμα που του απαγορεύεται ή ότι τον μισεί, πράγμα που δείχνει ότι οι γυναίκες δεν τους αρέσουν. Απαγορεύεται, και όποιος βλέπει ότι φοράει μάλλινα ρούχα, επειδή το μαλλί είναι το καλύτερο από τα ρούχα, τότε χτυπά πολλά χρήματα που επιτρέπονται, ασκητικά και δίκαια στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι φοράει βαμβακερό ένδυμα ή μαλλιά ή μαλλιά , τότε ερμηνεύει χωρίς μαλλί και όποιος πιστεύει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και αν έχει έγκυο γυναίκα, έρχεται με μια γυναίκα και αν όχι έχει μια έγκυο γυναίκα που έχει φόβο και βλάβη στον εαυτό του και στα χρήματά του. Αν δει ότι έχει αλλάξει από αυτήν την κατάσταση, τότε θα σωθεί. Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φοράει ανδρικά ρούχα, τότε είναι καλό γι ‘αυτήν και εξουσία για τον άντρα της…

Όποιος βλέπει τον εαυτό του να κάνει ασπίδα : Χτίζει μια οχυρωμένη πόλη . Το να φοράς ασπίδα δείχνει επίσης έναν αδελφό Zuhair ή τον Ibn Shafiq . Και τα ρούχα του για εμπόριο είναι μια αρετή που θα αποκτήσει από το μόνιμο εμπόριο, την ασφάλεια και τη διατήρηση . Και η ασπίδα ήταν χρήματα και βασιλιάς . Και ειπώθηκε ότι αυτό που καλύπτεται από όπλα, όπως η ασπίδα, το αυγό, το jawshan, τα στήθη και το πόδι, υποδηλώνουν τα ενδύματα του ενδύματος, και το jawshan είναι σαν ασπίδα, εκτός από το ότι είναι ισχυρότερο, διατηρείται και ισχυρότερη . Και ειπώθηκε ότι η φθορά του δείχνει τον γάμο μιας ισχυρής, αγαπητής γυναίκας και μιας όμορφης γυναίκας με χρήματα . Όσο για τη συγχώρεση και το αυγό, όποιος βλέπει στο κεφάλι του μια συγχώρεση ή ένα αυγό, είναι σίγουρος για την απώλεια των χρημάτων του, και θα λάβει τιμή και τιμή . Και ειπώθηκε ότι αν το αυγό έχει υψηλή αξία, δείχνει μια πλούσια και όμορφη γυναίκα, και αν δεν είναι υψηλή, δείχνει μια άσχημη γυναίκα, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ένα σίδερο αυγό, έφτασε σε έναν πολύ καλό δρόμο . Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ Είδα αν ήμουν σε μια ασπίδα ευάλωτη, πόλη της Vooltha . Και εγώ Mirdif ram, τάγμα Voolth ram . Και αν είδα το σπαθί μου με τον Zulfikar όχι, ο Voolth δεν θα είναι μέσα σου . Και εγώ είδα βόδια να σφάζονται, ο Voolth νεκρός από τους συντρόφους μου . ~ Και τα αντιβράχια του σιδήρου είναι άντρες των συγγενών του, οπότε όποιος τον δει με δύο βοηθούς, ενισχύεται από τα χέρια ενός άνδρα των συγγενών του . Λέγεται ότι συνόδευσε δύο μεγάλους ισχυρούς άντρες, και η ερμηνεία μπορεί να έχει πέσει στον γιο ή τον αδελφό του . Και όποιος βλέπει πάνω του δύο σιδερένια πόδια, γεννιούνται και δυναμώνουν σε ένα ταξίδι ….