Ύφανση του ενδύματος : Δηλώνει ταξίδι . Εάν υφαίνει το ένδυμά του και μετά το κόψει, τότε το θέμα που ζήτησε έχει φτάσει στο τέλος του και διακόπτεται . Εάν βρισκόταν σε διαμάχη, διακόπηκε και εάν ήταν υπό κράτηση, αφέθηκε ελεύθερος . Και η ύφανση του βαμβακιού, του μαλλιού, των μαλλιών και του αραβισμού είναι όλα ίδια . Βλέποντας το ρούχο διπλωμένο ως ταξίδι, και απλώνοντας το ρούχο κατά την άφιξή του από ένα ταξίδι ή την άφιξη του απουσιάζοντάς του ….

Και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος έχει αφαιρέσει τα ρούχα του, απομακρύνεται από την κηδεμονία εάν είναι κυβερνήτης, ή έχει χτυπηθεί από μια περιουσία εάν είναι ιδιοκτήτης ενός χωριού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ω γιος του Αδάμ, ο ο διάβολος δεν σε πειράζει . ~…

Mizar : μια γυναίκα . Και al-Malhfa : μια γυναίκα . Και Al-Tailasan : Ένας άνθρωπος γεννιέται ή είναι πιο αγαπητός σε αυτόν . Το rida είναι η θρησκεία του ατόμου που είναι φορέας ….

…Ο ιερέας του Abu Said είπε ότι ο πλούτος είναι φτώχεια . Και όποιος βλέπει ότι είναι πλούσιος, τότε του λείπει, και μερικοί από αυτούς έλεγαν ένα όραμα των πλουσίων στους ανθρώπους της θρησκείας και της δικαιοσύνης, πεποίθηση, σύμφωνα με τον Αμπντ-Αζίζ αλ-Ντιρίνι : Η ικανοποίηση βρήκε την προέλευση του πλούτου . .. έτσι προσκολλήθηκε με τα περιθώρια της και φορούσε μερικά από τα κοσμήματά της φορώντας ένα φόρεμα … έτσι δεν φθείρεται ούτε παραβιάζει…

…Ρούχα Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) , καθώς δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα ρούχα είναι δροσερά και μπερδεμένα και είναι ισχυρότερα στην ερμηνευτική από το μαλλί . Και το κρύο ριγέ στη θρησκεία είναι καλύτερο από αυτόν τον κόσμο . Και η ψυχρότητα από τον Αλμπρισμό είναι απαγορευμένα χρήματα . Τα δύο πλάσματα είναι θολωτά ενδύματα, οπότε όποιος βλέπει σαν να φορούσε δύο ρούχα δημιουργίας κομμένα το ένα πάνω από το άλλο, δείχνει τον θάνατό του . Το φόρεμα ήταν σχισμένο αδιάκοπα, το πλάτος του σχίστηκε . Και ένα σχισμένο φόρεμα είναι απόδειξη αιδοίου, όπως η επιβίωση και ο γάμος . Εάν μια γυναίκα βλέπει το πουκάμισό της με κοντά ρούχα, είναι περιορισμένη και παραβιάζεται το πέπλο της . Και όποιος δακρύζει το πουκάμισό του στον εαυτό του, διαμαρτύρεται με την οικογένειά του και ακυρώνει τα προς το ζην, εάν φοράει πουκάμισα σχισμένα το ένα πάνω στο άλλο, τότε αυτή είναι η φτώχεια και η φτώχεια του γιου του . Αν δείτε τη δημιουργία πάνω από τον άπιστο, τότε είναι η κακή του κατάσταση στον κόσμο του και στο μέλλον . Και τα άσχημα συνονθύλευμα ρούχα λέγεται ότι υποδηλώνουν απώλεια και ανεργία . Το ρύπο είναι αν είναι στα ρούχα, στο σώμα ή στα μαλλιά . Και η βρωμιά με ρούχα χωρίς λίπος υποδηλώνει διαφθορά της θρησκείας και την αφθονία των αμαρτιών, και αν είναι με λίπος, τότε είναι η διαφθορά του κόσμου, το πλύσιμο από βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από σπέρμα είναι μετάνοια από πορνεία, το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από δολοφονία, και το πλύσιμο από την παρθενία είναι μετάνοια από παράνομο κέρδος . Και αφαιρέστε τα βρώμικα ρούχα, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Όσον αφορά το βρεγμένο σε ένα ένδυμα, είναι εμπόδιο στο ταξίδι, ή από την εντολή τους σε αυτό, και δεν ολοκληρώνεται έως ότου στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος είδε ότι είχε νέα ρούχα, θα είχε σπασμένα χρήματα ….

…Ψυχοθεραπεία Ορισμένες διαταραχές του ύπνου, όπως εφιάλτες, ενοχλητικά όνειρα, περπάτημα κατά τη διάρκεια του ύπνου και ομιλία κατά τη διάρκεια του ύπνου, προκαλούνται από ανεπίλυτα προβλήματα και συγκρούσεις και τις γύρω εμπειρίες. Επομένως, το άτομο πρέπει να υποβληθεί σε ψυχολογική θεραπεία, όπως γίνεται μέσω της διαδικασίας συναισθηματικής εκφόρτισης και ελεύθερης σύνδεσης για να εντοπίσει τέτοιες συγκρούσεις και να προσπαθήσει να τις εξηγήσει στον ασθενή και στη συνέχεια να αυξήσει το Astbesarh με το οποίο τον βοήθησε να επιστρέψει στον κανονικό ύπνο και να δει : ~ Εγκυκλοπαίδεια Ψυχιατρικής ~ – Τόμος Ι – δ . Αμπντέλ Μόνεμ Ελ Χέφνι . ~ Διαταραχές συμπεριφοράς και θεραπεία τους .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : The Jathoom : Προέρχεται από το ρητό μας : Το άτομο ή το ζώο σκαρφαλωμένο , και το νόημά του παρέμεινε στη θέση του και δεν έφυγε , ή τι σημαίνει : να κολλήσει στο έδαφος, οπότε αυτός σκαρφαλωμένο . Ένας εφιάλτης και λέγεται Word σε Jathaam ή al Koran 🙁 έγιναν στο σπίτι τους Jtman ) ( χρήσεις : 78 ) Αυτή η αραβική λέξη ονομάζεται μπαρόκ Alnidlan , μπορεί να βρίσκεται σε πίεση στο στήθος του ύπνου δεν μπορεί να κινηθεί με τον (1). Για να φανεί αυτό , θα εξηγήσω σε σας ως προς το αν ο ίδιος είδε έναν άνδρα σε ένα όνειρο , έτσι – που ονομάζεται Paljathom περιγράφεται στην έννοια ο ίδιος ο κοιμώμενος Bshi Ε σίγαση , ούτε μπορεί να σωτηρίας , και προσπαθεί να ξυπνήσει , δεν μπορεί μόνο μετά από επίπονες προσπάθειες Ο Vistiqz έφτασε στην κούραση του με μεγάλη ποσότητα ιδρώτα και το χέρι , και ταραχώθηκε , και η αίσθηση αυτής της υπόθεσης ήρθε σε αυτόν πριν ξυπνήσει ο Kalmchlol , και ελπίζει ότι μια διαφάνεια , χωρίς αμφιβολία ότι αυτή η περίπτωση που ο άνθρωπος έπεσε στον ύπνο του πανικού . Η ειρήνη σ ‘αυτόν γνωρίζουν πότε τους συντρόφους του να τρέμω αυτή την προσευχή : « Θα αναζητήσουν καταφύγιο στα λόγια του Θεού, γεμάτος θυμό και από τον κακό της Αυτού σκλάβους και από τους δαίμονες του κακού Βιβλιογραφία , και να παρακολουθήσουν » (2). Όπως αναφέρεται στο isti’aadhah του εκφοβισμού σε ένα όνειρο που διηγείται ο Malik είπε : Ο Khalid bin Walid είπε στην πώληση! : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ , είμαι σε ένα όνειρο . Είπε ειρήνη σ ‘αυτόν : « Πες : Θα αναζητήσουν καταφύγιο με τον Αλλάχ«s τέλεια Ichaelmat από το κακό του θυμού και μαρτύριο και το κακό λατρεία , και Βιβλιογραφία των δαιμόνων , και να παρακολουθήσουν »(3). Εδώ ο διαλογιζόμενος σε αυτές τις συνομιλίες παρατήρησε ότι ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν κατευθύνει τον υπηρέτη όταν βλέπετε τέτοια ενοχλητικά όνειρα , εφιάλτες , καθοδηγούμενοι από την προσφυγή στο Θεό και αναζητάτε καταφύγιο μαζί του από το κακό του θυμού και της αγωνίας , και τη Βιβλιογραφία των δαιμόνων και της ενόχλησης , με σκοπό να μην τον παρακολουθούν , και οργάνωσαν μια καθιστική διαμαρτυρία -σε Θεός Esme Θεό . Δεν είναι καμία αμφιβολία ότι η αντανάκλαση της κατάστασης των ανθρώπων προειδοποίηση σήμερα, όταν οι περισσότεροι από τους μακριά από τον Θεό και να βασίζονται στο κόσμο και τις απολαύσεις και την απόσταση από το βιβλίο του Αλλάχ και wird Ρήσεις , και να αντικατασταθεί από την ακρόαση μουσικών οργάνων και τραγούδια, έτσι ώστε μερικοί νέοι να κοιμούνται και να ακούνε μουσική στα ακουστικά τους και αν αυτοί τον παρευρίσκονται στον Μουλά Ikh και να τον κατεβάσουν στο έλεος; Αλλά σήμερα που τα τζαμιά έχουν μολυνθεί από τη μουσική , έγιναν σαν να στερούνται . Αυτό συμβαίνει λόγω των κινητών συσκευών, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν γίνει μουσικά κομμάτια που βλάπτουν την ακοή των προσκυνητών κατά τη διάρκεια των προσευχών τους , και των οποίων οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να αποτρέψουν την κάθοδο του ελέους και την παρουσία των αγγέλων , σύμφωνα με τον Abu Bakr bin Musa που είπε : Ήμουν με τον Salem bin Abdullah bin Omar , οπότε πέρασα τη συντροφιά της μητέρας των αγοριών σε αυτό κουδούνια , ο Salem ήρθε να περάσει τον πατέρα του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~οι άγγελοι δεν τους συνοδεύουν Rkpo jingle , ~ και Algelgel : μικρό κουδούνι που συνδέεται με το λαιμό των ζώων (4). Πολλοί έχουν επιλέξει οι άνθρωποι σήμερα είναι μακριά από τον Θεό , και η απόσταση από το Κοράνι , και η απόσταση από το αρσενικό , και ως εκ τούτου αντικαταστάθηκε από την επιλογή της καλής συντροφιά κακό Balrvqh , είναι ο Θεός στο έργο του βιβλίο λέει : ) omn ζωντανή αναφορά Ραχμάν αντίθεση του διαβόλου του είναι ο σύζυγός του ) ( Zukhruf : 36 ). Τι σημαίνει : εμφανίζει για τον Ραχμάν και την ενοποίησή του Αντίθετα με όποιον κάνει τον σύντροφό του του διαβόλου, είναι ο σύντροφός του σε αυτόν τον κόσμο και στη Φωτιά (5). Και αυτός ο διάβολος τον εξωραΐζει με το ψέμα και το κακό , τον βαριέται με το μυστήριο και την υπακοή, και κάνει τις πιο ευτυχισμένες στιγμές του με διασκέδαση, μουσική και τραγούδι , και έτσι είναι απαραίτητο να τον κρατά υπεύθυνο και σωστό γι ‘αυτό , και να μοιάζει με το δίκαιος και ο τελευταίος που θυμάται τον Θεό να στέκεται και να ξεκουράζεται και στο πλευρό τους , η ανάμνηση δεν χωρίζεται από τη γλώσσα τους , οι άνθρωποι στο Gflathm έκοψαν τον Flathm . Θεωρείται επίσης ότι αυτού του είδους τα οράματα είναι έρημα και φοβισμένα από αυτά , εξήγησέ του να αναζητήσει καταφύγιο μαζί τους , ο πέτρινος γιος που είπε στο al- Fath αναφέρθηκε στη συνταγή ότι ζητά καταφύγιο από το κακό όραμα είναι αληθινό , αφηγείται ο Sa ‘ Ο eed ibn Mansoor και ο Ibn Abi Shaybah και ο Abdul Razak isnaads, ο Ibrahim Nakha’i είπε : ~ Αν είδατε σε ένα όνειρο αυτό που μισεί, αφήστε τον να πει αν ξυπνήσει : Ζητώ καταφύγιο με τον Aazt από τους αγγέλους και τους αγγελιοφόρους του Θεού. αυτό το κακό που με χτυπάει όπου το όραμά μου ο Μάολ στα θρησκευτικά Dnaaa ~(6). Σας συμβουλεύω ότι όλοι οι ύπνοι εδώ ήθελαν να διαβάσουν περίεργο πριν από τον ύπνο των ρημάτων και μπορούν να βρεθούν πιο εύκολα από πολλά φυλλάδια σε τζαμιά και βιβλιοθήκες , και το πιο σημαντικό από αυτά τα περίεργα : 1 – Κατάσταση της καρέκλας . 2 – « Πες, είναι ο Θεός είναι ένας » 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ) , ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ). 4 – Ζητώ καταφύγιο στα πλήρη λόγια του Θεού από το κακό που έχει δημιουργήσει . 5 _ Ζητώ καταφύγιο στα λόγια του Θεού γεμάτα από κάθε διάβολο και κάθε μάτι είναι σημαντικό για το έθνος . 6 _ Στο όνομα του Θεού, που δεν βλάπτει τίποτα με το όνομά του στη Γη ούτε στους Ουρανούς και είναι η Ακοή, το Γνωρίζοντας . 7 _ Το όνομά σας Κυρίου βάλει την πλευρά μου και ο Κύριός σου να το φορέσετε πάνω , αν μου άρπαξε τον εαυτό μου Varahmha , και τον έστειλε το αποθηκεύσετε, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων δίκαιος σκλάβους . 8 _ Ω Θεέ μου, παραδίδω τον εαυτό μου και σε κατευθύνω σε εσένα και εξουσιοδότησα την παραγγελία μου σε σένα , και η πλάτη μου σε εσένα θέλει GATT και το δέος σου , όχι καταφύγιο ούτε σε άφησε μόνο σε σένα , εξασφάλισε το βιβλίο σου, το οποίο είχε αποκαλύψει και Npik ότι στείλατε . 9 _ στο όνομά σου Ω Θεέ μου, πεθαίνω και ζω . 10 – στίχοι των τριών ημερών του Sura αρχικό στίχο . : «Ο Θεός είναι ό, τι είναι στους ουρανούς και ό, τι είναι στη γη, και ότι εκδηλώνεις ό, τι υπάρχει στον εαυτό σου …» οι στίχοι . Αυτά Awrad είναι – αν θέλει ο Θεός – Caldra, που σας προστατεύει από PROD καταραμένο Σατανά και των βλαβών του , και αυτό είναι ακριβώς όπως τη μάχη άρχισε και το φόρεμα της πόλεμο, The άφιξη των δόρατα και σπαθιά να τον έχουμε δυσκολίες , και μέχρι τον και τον έβλαψε για να το αποτρέψει από το φόρεμα και έτσι, που κοιμάται και καταφύγει πριν κοιμηθεί αυτό το παράξενο . ________________________________ (1 ) διαμεσολαβητής λεξικού – op – r (107 ). (2 ) Η hasan hadits που διηγείται ο Imam Tirmidhi στο βιβλίο αποκαλεί την πόρτα αυτού που ο Gah κρατούσε επαίνους με το χέρι – op – 0 που διηγήθηκε από τον Imam Ahmad στην παλάμη των Almktherin συντρόφων, φοίνικας Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, μπορεί να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένοι με αυτούς – op – Και αφηγήθηκε από τον Abu Dawood στο Βιβλίο Ιατρικής, Bab How to Raqqa – προηγούμενη αναφορά -. (3 ) οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν ( σελ. 19 ) – op – και αναφέρθηκαν από τον Ιμάμ Ibn Hajar στο al- Fath (371/12 ) και αποδόθηκαν στον Ιμάμ Μαλίκ και γυναίκες, διαφορετικά Bosanao, είπε αρχικά Abu Dawood, Tirmidhi και ταξινομήθηκε ως κυβερνήτης Και διορθώστε το . Δείτε : Zaad για τον γιο των αξιών ( 2/468 ) – op -. (4 ) Αφηγήθηκε από τις γυναίκες του Ιμάμ στις διακοσμήσεις πορτών Algela Gel βιβλίο , ο Ιμάμ Αχμάντ στην παλάμη των συντρόφων του Almktherin , ο φοίνικας Abdullah ibn Umar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, σκηνοθέτης στη δεξιά αλυσίδα του Albany (4 \ 493 ) – μια αναφορά νωρίτερα -. (5 ) ερμηνεία του Ibn Abbas – op – ( σελ. 413 ). (6 ) Βλέπε : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Βλέπε : Zaad Ibn αξίες – op – (365 \ 2 ) , είπα : απέδειξε ότι πολλοί επιστήμονες έχουν την επίδραση των σύγχρονων ανθρώπων των τζιν και είπαν : είναι το πραγματικό αποτέλεσμα εάν το φαινόμενο δεν είναι ορατό . Και συνήγαγαν την είσοδο αέρα, μικροβίων και άλλων στο ανθρώπινο σώμα . Αυτό επιβεβαιώνει τα δυνατότητα των εισέρχονται στο Jinn στο ανθρώπινο σώμα, όπως επίσης . ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Σπάνια, ορισμένοι δίκαιοι άνθρωποι είδαν τα κεντρικά γραφεία του Καμάλι να φορούν ένα σουνιτό φόρεμα, και εκείνη τη στιγμή δεν ήταν δουλειά του, τότε ο συγγραφέας του είδε ότι φορούσε ένα φόρεμα, οπότε μπήκε στην έδρα του Καμάλι από την οδό Μεντίνα, και ο παρατηρητής τον ενημέρωσε για αυτό. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα, ο δικαστής των δικαστών στο al-Sham al-Mahrousa πέθανε και ο συγγραφέας του ανέλαβε τον αξιότιμο Σουλτανάτο του Karak al-Mahrous ….

…Ντύσιμο Εάν ονειρεύεστε ότι φοράτε ένα βρώμικο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι θα εργαστείτε για να διορθώσετε ένα λάθος σε ακατάλληλη στιγμή . Αλλά αν το ρούχο είναι καθαρό, αυτό σημαίνει ότι ο πλούτος σας θα αυξηθεί και θα αυξηθεί . Αλλά αν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι φοράει φόρεμα, τότε αυτό προβλέπει ότι θα είναι μια καλή βοήθεια για τον σύζυγό της ….

…Η Kisaa Dreams of Clothing δείχνει ότι τα έργα θα οδηγήσουν σε επιτυχία ή αποτυχία καθώς τα ρούχα φαίνεται να είναι ασφαλή και καθαρά ή βρώμικα και κληρονομικά . Αν δείτε όμορφα αλλά ξεπερασμένα ρούχα, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε πλούτο, αλλά ότι θα περιφρονείτε τις προοδευτικές ιδέες . Εάν απορρίψετε το ντεμοντέ ρούχα, θα απαλλαγείτε από το τρέχον περιβάλλον και θα μπείτε σε νέες σχέσεις, νέα έργα και νέες σχέσεις αγάπης, και αυτά θα σας μετατρέψουν σε διαφορετικό άτομο . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με λευκά ρούχα, αυτό δείχνει έντονες αλλαγές και σχεδόν πάντα θα βρείτε την αλλαγή να φέρει θλίψη . Εάν περπατάτε με ένα άτομο που φοράει λευκά, τότε αυτό υποδηλώνει την ασθένεια ή τη θλίψη κάποιου, εκτός αν το άτομο που είδατε στο όνειρο είναι κορίτσι ή παιδί και τότε θα έχετε ένα ευχάριστο περιβάλλον για μια εποχή του έτους, τουλάχιστον . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με μαύρα ρούχα, αυτό προβλέπει διαμάχες, απογοητεύσεις και ζοφερή υγεία . Εάν το όνειρο αναφέρεται στην εργασία, τότε το έργο θα είναι κάτω από τις προσδοκίες . Εάν βλέπετε κίτρινα ρούχα, αυτό προβλέπει επικείμενη ευχαρίστηση και οικονομική πρόοδο . Εάν το κίτρινο θεωρείται φάσμα που εξαφανίζεται σε αφύσικο φως, μπορεί να αναμένεται το αντίθετο . Θα είστε τυχεροί αν ονειρευτήκατε κίτρινο πανί . Εάν ονειρεύεστε ένα μπλε ρούχο, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο ρούχο, αυτό προβλέπει ότι θα ξεφύγετε από τους τετράγωνους εχθρούς αλλάζοντας τη δημόσια πρόθεσή σας εγκαίρως . Εάν βλέπετε πράσινα ρούχα, αυτό είναι ένα σύμβολο καλής ευημερίας και ευτυχίας . Εάν δείτε ένα πολύχρωμο κάλυμμα, αυτό προβλέπει γρήγορες αλλαγές και μια συνένωση κακών και καλών επιρροών στο μέλλον σας . Εάν ονειρευόσασταν δυσανάλογα ρούχα, αυτό συνεπάγεται συγκρούσεις στα συναισθήματά σας και ότι πιθανότατα θα κάνετε λάθος σε ένα έργο . Εάν βλέπετε ενήλικες ή νεαρούς άνδρες με κατάλληλα ρούχα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι αναλαμβάνετε μια εργασία που δεν έχετε καμία τάση προς, και θα οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών ανησυχιών . Εάν μια γυναίκα δει ότι είναι αναστατωμένη για το μανδύα της, αυτό προβλέπει ότι θα συναντήσει διαγωνισμούς που προκαλούν τον θυμό της σε σχέση με την αναζήτησή της για κάποια κοινωνική διάκριση . Ο θαυμασμός για τα ρούχα των άλλων δείχνει ότι θα είναι ευάλωτη σε φόβους ζήλιας από τους φίλους της . Το να ονειρεύεσαι να χάσεις ρούχα υποδηλώνει διαταραχές στη δουλειά σου και σε θέματα αγάπης . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι ντυμένο στα μαύρα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρει από θλίψη και απογοήτευση εξαγνισμού . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι συνάντησε άλλο, φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα με ένα πένθος πέπλο στο πρόσωπό της, κατασκευασμένο από κρεπ ύφασμα, αυτό προβλέπει ότι όποιος την θεωρεί σχεδόν ίση θα την ξεπεράσει και θα προκαλέσει την απογοήτευσή της ενάντια στις γυναίκες γενικά . Ο ονειροπόλος που ερμηνεύει το όνειρο για το ντύσιμο πρέπει να προσέχει εάν τα πράγματα φαίνονται φυσιολογικά . Εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα και το φως δεν σχετίζεται με τον κόσμο, παρόλο που τα χρώματα είναι φωτεινά, προσέξτε, γιατί η κακή διαχείριση ενός αξιόλογου σχεδίου θα σας προκαλέσει βλάβη . Υπάρχουν λίγα όνειρα από τα οποία εξαφανίζεται το στοιχείο του κακού, όπως και μερικά έργα στον κόσμο που ξυπνά, στα οποία αποφεύγεται το στοιχείο της τύχης ….

…Ο Al-Kirmani είπε: Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι βρίσκεται στις αγορές και στους δρόμους χωρίς φόρεμα, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν έκλεψε και ο κλέφτης ερμήνευε σε έναν άνδρα, τότε είναι ένα άτομο που φτάνει ο σύζυγός της, και αν αποδίδεται σε μια γυναίκα, τότε ο σύζυγός της πλήττεται από μια επιτρεπόμενη γυναίκα, και ειπώθηκε ότι αν η γυναίκα χάσει αυτό που βάζει στο κεφάλι της Όποιος φοράει φόρεμα, πέπλο, μάσκα ή κάτι παρόμοιο αυτό, και δεν τον βρήκε με το κεφάλι και τα μαλλιά της ανοιχτά. Αυτή ήταν μια κακή φήμη, ή ένα διαζύγιο από τον άντρα της, μια καταστροφή που συνέβη σε αυτόν, μια κακή εμφάνιση για αυτήν, ή μια καταστροφή που την παρενέβη από την πλευρά της αδελφής, της μητέρας ή του θείου της, και τα παρόμοια, και εάν όχι Έχει σύζυγο, οπότε ό, τι μεταβιβάζεται στον άντρα θα επιστρέψει σε αυτήν, και αν η γυναίκα βλέπει ότι φοράει τουρμπάνι άνδρα, τότε παντρεύεται και αν βλέπει ότι είναι μεθυσμένος ή είναι πεπεισμένος για κάτι ασυνήθιστη, τότε θα αντικαταστήσει τον σύζυγό της με κάποιον άλλο, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα φοράει τι φορούν οι γυναίκες στο κεφάλι τους εάν ο άντρας φοράει κάτι από αυτό, τότε εκτίθεται λόγω μιας γυναίκας μεταξύ των ανθρώπων ….

…Όσο για τα αλίπαστα άλλων φαγητών, είναι απροσδιόριστα στο πρόσωπό του, και είπε ο Ιμπν Σιρίν, όποιος είδε ότι κάποιος έβαλε στο στόμα του ένα ωραίο κομμάτι γλυκό, γλυκό φαγητό, ακούει μια ομιλία που του άρεσε ή φιλήθηκε συγγενείς, και αν το αλίπαστο ήταν ένα παχύ φαγητό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Ο καθρέφτης : Όποιος κοιτάζει το πρόσωπό του από τους εργένηδες, θα παντρευτεί κάποιον άλλο και θα ρίξει το πρόσωπό του, και αν έχει εγκυμοσύνη που έρχεται σαν αυτόν, είτε ο θεατής είτε η γυναίκα, και μπορεί να υποδηλώνει τη διάσπαση των συζύγων , έως ότου βλέπει το πρόσωπό του στη γη των άλλων και στον τόπο όπου βρίσκεται, και η δομή του θεατή έχει χωριστεί σε αυτό. Είναι η περιγραφή και οι ελπίδες του, και αν τους κοιτάξει να διορθώσουν το πρόσωπό του ή να σκοτεινιάζει τα μάτια του, τότε κοιτάζει το θέμα των αδελφών του, φοβερό, και ο καθρέφτης του μπορεί να δείχνει στην καρδιά του, οπότε αυτό που είδε από τη σκουριά ήταν ανομία και θόλωσε την καρδιά του . Και αυτός που κοιτάζει σε ασημί καθρέφτη παίρνει κάτι κακό στο πρόσωπό του . Και κοιτάζοντας στον καθρέφτη του σουλτάνου τον απομόνωσε από την εξουσία του, και βλέποντας τον ομόλογό του στη θέση του, και ίσως έφυγε από τη γυναίκα του και τον διαδέχθηκε ομόλογό του 0 και ειπώθηκε ότι ο καθρέφτης είναι η γυναίκα του άνδρα και η κατάταξή του είναι τόσο μεγάλη Καθώς ο καθρέφτης και η μεγαλειότητά της, αν βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό είναι μεγαλύτερο, η θέση του σε αυτό ανεβαίνει και αν το πρόσωπό του είναι ωραίο σε αυτόν, ο καθρέφτης του θα βελτιωθεί. Εάν βλέπει τη γενειάδα του μαύρη σε αυτό με ένα καλό πρόσωπο και διαφέρει από αυτήν την ποιότητα σε εγρήγορση, τότε τιμά τους ανθρώπους και βελτιώνει τη θέση τους στον τομέα αυτού του κόσμου . Ομοίως, αν δει τη γενειάδα του, μια επίπεδη, άτριχη γενειάδα . Εάν τη βλέπει ως λευκή, τότε θα στερείται και θα αυξήσει το καθεστώς του και θα ενισχύσει τη θρησκεία του . Εάν βλέπει λευκά μαλλιά στο πρόσωπό του όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε έχει φύγει και η θρησκεία του ενισχύεται, και ομοίως κοιτάζοντας σε έναν ασημένιο καθρέφτη, η τιμή θα χαθεί . Ένας άλλος είπε : Ο καθρέφτης είναι γυναίκα και αν δει τον κόλπο μιας γυναίκας στον καθρέφτη, θα έχει αιδοίο . Και να κοιτάς στον καθρέφτη γεμάτο ανησυχίες, και στον σκουριασμένο καθρέφτη άσχημα . Αν βλέπει σαν να κοιτάζει σε καθρέφτη, τότε αναζητά ανακούφιση από αυτόν μέσα τους . Εάν δεν είναι σε θέση να την τρίψει λόγω του μεγάλου αριθμού σκουριάς, τότε δεν μπορεί να βρει ανακούφιση . Και ειπώθηκε ότι αν το έβλεπε σαν να κοίταζε στον καθρέφτη, και αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε και αν η σύζυγός του απουσίαζε, συναντήθηκε μαζί της . Αν κοιτάξει στον καθρέφτη από πίσω της, διαπράττει ανηθικότητα από τη σύζυγό του, και είναι απομονωμένος αν είναι κυβερνήτης και οι φυτεύσεις του θα φύγουν αν εξαντληθεί . Και αν μια γυναίκα κοιτάζει στον καθρέφτη και είναι έγκυος, γεννά ένα κορίτσι που μοιάζει με αυτήν ή η κόρη της γεννά ένα κορίτσι . Εάν κανένα από αυτά δεν ήταν να παντρευτεί τον άντρα της με μια άλλη γυναίκα που έχει αντίστοιχο, τότε θα δει την ομοιότητά της . Ομοίως, αν ένα αγόρι είδε ότι κοίταζε στον καθρέφτη ενώ οι γονείς του γεννούσαν, θα χτύπησε έναν αδερφό σαν αυτόν και τον ομόλογό του . Ομοίως, αν το έβλεπε ένα κορίτσι, θα χτύπησε μια αδερφή σαν αυτήν, και επίσης αν ένας άντρας το είδε και ήταν έγκυος με έναν γιο που ήταν σαν αυτόν ….

…Βόειο κρέας : δείχνει κόπωση, επειδή έχει αργή πέψη και δείχνει έλλειψη εργασίας λόγω της τραχύτητάς του . Και ειπώθηκε ότι το βόειο κρέας, αν ήταν ψητό, ήταν ασφαλές από φόβο . Και αν η γυναίκα του οραματιστή είναι έγκυος, τότε θα γεννήσει ένα αγόρι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Αν ήρθε με ένα ωραίο μοσχάρι .~ Στο τελευταίο της ιστορίας . Και ό, τι η φωτιά χτύπησε σε εγρήγορση, είναι στον ύπνο που έχει αμαρτήσει . Και όποιος βλέπει στον ύπνο σαν να τρώει το κρέας ενός ταύρου, παρουσιάζεται σε έναν κυβερνήτη . Ο παχουλός μοσχάρι Alhniv Bishara πολύ γρήγορα, και να είναι το ευαγγέλιο όσο και η παχυσαρκία, και ειπώθηκε ότι ο Rizk και γόνιμος και η επιβίωση του φόβου, και το μαγειρεμένο βόειο κρέας προτιμούσαν να περπατήσουν στο όραμά του, έτσι πρέπει ο Θεός Παντοδύναμος στο οποίο χάρη στον στίχο : ~ Τα μπολ Kajawab γλάστρες αυστηρή Work Al Dawood Ευχαριστώ ~….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Όσον αφορά τη χαρίσα, είναι στο πρόσωπό της και όποιος βλέπει ότι έχει μαγειρευτεί από ωραίο πρόβειο κρέας, θα αποκτήσει καλό και όφελος, και αν είναι με παχύ κρέας, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του και λέγεται ότι είναι η εμφάνιση ενός παιδιού ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι αν είναι με ωραίο πρόβειο κρέας, καθαρά είδη και έχει καλή γεύση, τότε δείχνει την καλοσύνη και το όφελος, και αν είναι διαφορετικά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Αν είναι με ωραίο κρέας και καθαρές ανάγκες, τότε δείχνει την ευτυχία της ζωής και την απόκτηση οφέλους, χάριτος και άνεσης, και αν είναι με παχύ κρέας, τότε ερμηνεύεται ενάντια σε αυτό . ~…

…Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

…Το Jaber Moroccan, Narges, είναι ένα ωραίο αγόρι με ομορφιά ….

…Σε ένα όνειρο, είναι ενδεικτικό της επιστροφής των καταθέσεων, ή της σωτηρίας του ασθενούς από την ασθένειά του, ή του φυλακισμένου από τη φυλακή του, και ίσως αυτό δείχνει τη συνάντηση με τους απόντες . Και ο θάνατος σε ένα όνειρο είναι μια ανεπάρκεια στη θρησκεία, η διαφθορά σε αυτό και ένα ύψος στον κόσμο, αν συνοδεύεται από κλάμα και κραυγή, εφόσον δεν είναι θαμμένο στη βρωμιά, και αν είναι θαμμένο δεν ελπίζει ότι ο Σαλάχ . Και όποιος είδε ότι πέθανε και δεν υπήρχε πτώμα, αυτό υποδηλώνει την κατεδάφιση ενός σπιτιού από το σπίτι του, και ειπώθηκε : Μάλλον, αυτό είναι τυφλό στο όραμά του και μακρά στη ζωή του . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος είναι ένα ταξίδι ή φτώχεια . Λέγεται : Ο θάνατος είναι απολύτως γάμος, γιατί ο νεκρός χρειάζεται άρωμα και πλύσιμο σαν παντρεμένος . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε και είναι έγκυος και δεν θαφτεί, θα νικήσει τους εχθρούς του . Και όποιος βλέπει ότι έζησε μετά το θάνατό του, θα γίνει πλούσιος μετά τη φτώχεια του ή να μετανοήσει για την αμαρτία του . Και όποιος είναι νεκρός του είπε ότι δεν πέθανε, είναι στο ιερό των μαρτύρων . Και όποιος βλέπει τον νεκρό είναι άρρωστο, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του . Εάν οι άνθρωποι των τάφων βγαίνουν και τρώνε όλο το φαγητό των ανθρώπων, τότε η τιμή του φαγητού αυξάνεται . Αυτό που λέει ο νεκρός για τον εαυτό του ή για κάποιον άλλο σε ένα όνειρο είναι αληθινό και αληθινό . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο σε καλή κατάσταση ενώ γελάει, είναι έτσι . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, κηρύττει σε έναν άκαρπο άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο δρόμο ενός νεκρού, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι του . Και όποιος είδε ότι ο ιμάμης πέθανε, η χώρα θα καταστράφηκε και το αντίστροφο . Ο θάνατος είναι τύψεις από μια μεγάλη αμαρτία . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε γυμνός, τότε θα είναι φτωχός, και αν είναι σε μια κουβέρτα, ο κόσμος θα απλοποιηθεί για αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ο γιος του πέθανε, θα σωθεί από τον εχθρό του . Και όποιος είδε ότι είχε πεθάνει και θαφτεί, τότε ένας σκλάβος έδειξε ότι είχε απελευθερωθεί και αν δεν ήταν παντρεμένος, ανέφερε ότι είχε παντρευτεί και αν ο ασθενής είδε ότι είχε παντρευτεί, θα πεθάνει . Και ο θάνατος είναι ένας καλός οδηγός για όσους φοβούνται ή είναι λυπημένοι, και ο θάνατος των αδελφών δείχνει τον θάνατο των εχθρών . Και όποιος βλέπει ότι είναι μεταξύ ενός λαού νεκρών, τότε είναι μεταξύ ενός λαού υποκρισίας . Και όποιος βλέπει ότι συνοδεύει έναν νεκρό, θα ταξιδέψει πολύ μακριά . Και όποιος βλέπει ότι είναι στο μπάνιο, η εντολή του θα υψωθεί, και θα σωθεί από αμαρτίες, ανησυχίες και χρέη . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο ότι είναι ζωντανός, θα ζήσει γι ‘αυτόν μια νεκρή ύλη . Εάν δει τον νεκρό να είναι απασχολημένος ή κουρασμένος, τότε αυτό τον αποσπά την προσοχή από αυτό που είναι, και αν είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για το χρέος του . Και αν είδε ότι το πρόσωπό του ήταν μαυρισμένο, τότε πέθανε με δυσπιστία . Και όποιος βλέπει ότι έχει αναστήσει τους νεκρούς, Εβραίους ή Χριστιανούς, ή αίρεση, τους χαιρετά στα χέρια του . Εάν βλέπει ότι φέρνει τους νεκρούς στη ζωή, τότε καθοδηγεί τους χαμένους ανθρώπους . Και όποιος δει ζωντανός δίνει στους νεκρούς κάτι που μπορεί να φάει ή να πιει, οπότε είναι κακό που τον βάζει στα χρήματά του . Εάν δει τον νεκρό και του δώσει τροφή, θα κερδίσει μια αξιοπρεπή διαβίωση . Αν δει ότι ο νεκρός έχει πάρει το χέρι του, τότε τα χρήματα θα πέσουν στην κατοχή του από μια απελπιστική πλευρά . Η συνομιλία με τους νεκρούς είναι μεγάλη ζωή, και η λήψη από τους νεκρούς είναι πρόνοια . Και όποιος βλέπει ότι μιλάει στους νεκρούς, τότε θα υπάρχει άρνηση μεταξύ αυτού και του λαού . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται έναν γνωστό νεκρό, επωφελείται από τον αποθανόντα με γνώση ή χρήματα που άφησε πίσω του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι δέχεται ένα νεκρό άτομο και το άτομο της όρασης είναι άρρωστο, τότε δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα και βλέπει ότι είναι ζωντανή, τότε το ζωντανό θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει το φθαρμένο ή βρώμικο πουκάμισό του, τότε θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός χτυπιέται ζωντανός, οι ζωντανοί έχουν φέρει διαφθορά στη θρησκεία του . Και όποιος δει έναν νεκρό να τον χτυπά, θα βελτιωθεί από το ταξίδι . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό κοιμισμένο, ο ύπνος του θα ξεκουραστεί στο μέλλον . Και αν δει ένα ζωντανό άτομο να κοιμάται με ένα νεκρό άτομο, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Και όποιος βλέπει ότι είναι ζωντανός ανάμεσα στους νεκρούς, ταξιδεύει πολύ μακριά και καταστρέφει τη θρησκεία του, και αν δει ότι είναι με τους νεκρούς ενώ είναι ζωντανός, τότε αναμιγνύεται με τους ανθρώπους στη θρησκεία τους, τη διαφθορά . Και όποιος δει τον νεκρό ανάμεσα στους άπιστους φορώντας παλιά ρούχα, τότε θα είναι σε κακή κατάσταση στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και του λέει ότι δεν πεθαίνει ποτέ, τότε είναι στο ιερό των μαρτύρων και είναι ευλογημένος στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ότι η μητέρα του πεθαίνει, τότε ο κόσμος του φεύγει και χαλάει την κατάστασή του . Και όποιος βλέπει ότι ο αδερφός του πέθανε και είναι άρρωστος, τότε αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του πεθαίνει, η βιομηχανία της στην οποία εξαντλείται η ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, θα μεσολαβήσει για έναν διεφθαρμένο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγεται στη θάλασσα, τότε πνίγεται στις αμαρτίες . Και όποιος είδε ότι οι νεκροί βγήκαν από τους τάφους τους, αυτοί που ήταν στη φυλακή θα αφέθηκαν ελεύθεροι . Ίσως ο θάνατος να δείχνει ξαφνικά την ταχύτητα του πλούτου για τους φτωχούς . Ο θάνατος των προφητών, ειρήνη επάνω τους, σε ένα όνειρο είναι μια αδυναμία στη θρησκεία, και η ζωή τους είναι το αντίθετο . Ίσως ο θάνατος του επιστήμονα να υποδηλώνει την εμφάνιση αίρεσης στη θρησκεία, τον θάνατο των γονέων σε έλλειψη ανεφοδιασμού, ο θάνατος της συζύγου είναι ένας κόσμος που φεύγει και ο θάνατος του παιδιού μια αρσενική διακοπή . Και οι προσευχές των νεκρών για τους νεκρούς είναι άκυρες πράξεις . Βλέποντας τους νεκρούς πολυθεϊστές σε ένα όνειρο είναι εχθροί ….

…Και όποιος βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άντρα να αφαιρεί την κουκούλα του από το κεφάλι του, ερμήνευσε το θάνατο του αφεντικού του, και το καθαρό άσπρο καπάκι ήταν καλό στη θρησκεία και στον κόσμο, και το μαύρο ήταν μαύρο και το πράσινο αύξησε την ευσέβεια και τη δικαιοσύνη σε θέματα , και φορώντας την κουκούλα ανάποδα δείχνει ότι το αφεντικό του τον άλλαξε λόγω ενός κόσμου ….

Φορώντας χρυσό και ασήμι : Οι γυναίκες είναι πάντως καλές . Και αν κάποιος δει ότι έχει χτυπήσει χρυσό, θα του επιβληθεί πρόστιμο ή θα έχει χρήματα όσο είδε, αλλά θα θυμωμένος με έναν αυταρχικό . Ό, τι είναι φτιαγμένο από χρυσό είναι σαν αγγείο ή κοσμήματα ή παρόμοια, είναι πιο αδύναμο στην ερμηνεία και πιο εύκολο . Ό, τι είναι ένα πιάτο ή πλινθώματα, είναι πιο ισχυρό και εύγλωττο στο κακό ….

…Το όραμα των ματιών ερμηνεύεται από τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός ή του οποίου τα μάτια έχουν εξαντληθεί έχει χάσει το μυαλό του στην ανυπακοή, το διαπράττει και λέγεται ότι έχει λίγη γνώση και δεν καταλαβαίνει τα θέματα . Λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά του και ζήτησε τις ανάγκες του. Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε δείχνει τη θλίψη του. Εάν είναι στενοχωρημένος, το άγχος και η ταλαιπωρία του εξαφανιστούν, και όποιος βλέπει ότι ήταν τυφλός και έπειτα είδε, τότε καθοδηγείται στην αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, τότε θα καθοδηγήσει ένα χαμένο άτομο στο αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός έχει φύγει το μισό της θρησκείας του και έχει χτυπήσει μια σοβαρή αμαρτία και λέγεται ότι βλέπει ένα όφελος από τον αδερφό του και ελπίζει να μεγαλώσει και ίσως θα απαλλαγεί από την αγωνία και την αμαρτία και ειπώθηκε ότι αν είχε έναν αδελφό ή γιο που θα πεθάνει, και ίσως τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του θα φύγει, τότε αυτό που είχε απομείνει θα διευθετηθεί, και λέγεται ότι θα ήταν από τους ανθρώπους Ο Παράδεισος και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το μισώ αυτό σε ένα όνειρο επειδή ο διάβολος ήταν τυφλός και το ίδιο και ο αντίχριστος και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του ενώ ήταν ένα άτομο άνεσης και δικαιοσύνης και δεν έχει γιο ή έναν αδελφό, τότε τα χρήματά του πέφτουν στα μάτια, και λέγεται ότι είναι εκτεθειμένος, και όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη, τότε η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του και επιβλέπει την καταστροφή της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι η στάχτη του μειώνεται από την όρασή του, προς τα έξω ή προς τα μέσα, αυτή είναι μια αύξηση στη θρησκεία του στο βαθμό που εμφανίζεται και ποιος είδε ότι θεραπεύει τα μάτια του είναι σε πέντε πτυχές, η καλοσύνη στη θρησκεία του, η αύξηση των χρημάτων του, και η χάρη ενός ματιού Η άφιξη ενός αδελφού από ένα ταξίδι και η ύπαρξη μιας χώρας, και όποιος βλέπει ότι είναι φορώντας ρούχα με σκοπό το στολισμό, τότε έρχεται με κάτι από αυτόν που παίρνει στολίδι και καλοσύνη στο βαθμό αυτό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένος ή φτωχός, επωφελήθηκε από καλά χρήματα. Απαγορεύεται για έναν κόλπο ή πρωκτό, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους. Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τότε τρώει από τα χρήματα εκείνου που βλέπει τα προς το ζην με τα μάτια του, τότε είναι εγκληματίας και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε είναι το τα μάτια ενός ανθρώπου ή κάποιου άλλου, τότε έχει χρήματα για όλες τις συνθήκες και όποιος βλέπει την καρδιά του με ένα μάτι, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και μια σοφία που λέει που βγαίνει από την καρδιά του…

…Η Mizar είναι σε ένα όνειρο μια ελεύθερη γυναίκα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μια γυαλισμένη κόκκινη ρόμπα, τότε κατηγορείται για υποψία και αν βγαίνει από το σπίτι της φορώντας πέπλο, αυτή η υποψία θα εξαπλωθεί από αυτήν . Εάν βλέπει τον άντρα της με φόβο, τότε κατηγορείται για υποψία και παραμένει σε αυτήν . Και το τσάρο της γυναίκας δείχνει τον γάμο της ….

Το να βγάλεις το σανδάλι είναι υπηρέτης ή γυναίκα . Και η επιθυμητή σόλα εάν υπάρχει δρόμος και ταξίδι σε αυτό, και αν το χαλινάρι του είναι κομμένο, μένει από ένα ταξίδι, και εάν οι παγίδες ή τα ηνία του κόβονται ή η σόλα είναι σπασμένη, τότε του παρουσιάζεται ένα θέμα που τον εμπόδισε να ταξιδέψει λόγω της αντιπάθειας του και της θέλησής του να ταξιδέψει σύμφωνα με το χρώμα της σόλας του. Και αν ήταν κόκκινο, ήταν απόλαυση, και αν ήταν πράσινο, ήταν για τη θρησκεία, και αν ήταν κίτρινο, ήταν μια ψευδαίσθηση . Επειδή είδε ότι είχε ένα παπούτσι, και ο βασιλιάς μιας γυναίκας δεν περπάτησε μέσα του . Φορώντας τα δεμένα σε μια γυναίκα . Αν ήταν ακουστική, ήταν παρθένα και, επίσης, αν ήταν ντυμένη, δεν φορούσε, και η γυναίκα αποδόθηκε στο χρώμα της σόλας και αν είδε ότι περπατούσε με σανδάλια, τότε ένα από αυτά αφαιρέθηκε από το πόδι του, και άφησε έναν αδελφό ή σύντροφο . Το να φοράτε σανδάλια ενώ περπατάτε είναι ένα ταξίδι στη στεριά. Εάν τα φοράει και δεν περπατάει μέσα τους, τότε είναι μια γυναίκα που παντρεύεται . Αν είδε ότι περπατούσε στην περιοχή του, είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του . Η τριχωτή σόλα είναι χρήματα και η ακτή είναι γυναίκα . Και η σόλα του συμμετέχοντα είναι μια κόρη και αν το βλέπει σαν να φορούσε νέα, τριχωτά, καλά ντυμένα σανδάλια, δεν συσχετίστηκε μαζί της ούτε φορούσε μια παρθένα . Αν βλέπει σαν να έχει κοπεί η φτέρνα της, τότε είναι απίστευτη γυναίκα . Λέγεται ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς δύο μάρτυρες . Εάν δεν είχε τα ηνία, παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Εάν βλέπει σαν η σόλα του να είναι διπλωμένη και η κάτω πλάκα να είναι χωρισμένη και να μην πέσει, η σύζυγός του γεννά ένα κορίτσι . Εάν η πλάκα προσκολληθεί στην πλάκα, η ζωή του κοριτσιού θα παραταθεί με τη μητέρα της και αν πέσει, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει σαν να έχει επιδιορθώσει τη σόλα του, τότε αντικαθιστά το ελάττωμα στο θέμα της συζύγου του και βελτιώνει τη συνουσία μαζί της . Αν κάποιος άλλος το επιδιορθώσει, αυτό δείχνει διαφθορά στη γυναίκα του, οπότε αν σπρώξει τη σόλα του στο παπούτσι για να το διορθώσει, τότε βοηθά τη σύζυγό του να διαπράξει ανήθικη πράξη . Εάν βλέπει σαν να περπατά με σόλα, τότε θα χωρίσει τη γυναίκα του ή θα αφήσει τον σύντροφό του . Λέγεται ότι αυτό το όραμα δείχνει ότι έχει σεξουαλική επαφή με μια από τις συζύγους του χωρίς την άλλη ή ότι ταξιδεύει ελλιπής . Αν έβλεπε σαν να πέφτει η σόλα του ή να πέσει στο νερό, τότε η σύζυγός του θα επιβλέπει την καταστροφή και μετά θα παραδώσει . Αν δει έναν άντρα που έκλεψε το σανδάλια του και το έβαλε, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, τον γνωρίζει και το αποδέχεται . Και η σόλα από ασήμι είναι ελεύθερη και όμορφη, και οι σφαίρες είναι μια αδύναμη γυναίκα, και η φωτιά είναι μια γυναίκα που μοιάζει, και το ξύλο είναι μια ύπουλη υποκριτική γυναίκα, και η μαύρη σόλα είναι μια πλούσια γυναίκα με επιείκεια, και τα πέλματα της το χρώμα είναι μια σύγχυση γυναίκα . Και από την αγελάδα είναι από τους Πέρσες, και από τα δέρματα των αλόγων προέρχεται από τους Άραβες, και από το δέρμα των λιονταριών είναι από το σκοτάδι των σουλτάνων . Και η λινό σόλα είναι μια κρυφή γυναίκα που διαβάζει άπταιστα το Βιβλίο του Θεού . Και ειπώθηκε ότι η απογείωση των σανδαλιών είναι ασφαλής και η επίβλεψη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Βγάλτε τα σανδάλια σας ». Ένας άνδρας ρώτησε τον Ibn Sirin, και είπε : Είδα ότι τα παπούτσια μου είχαν παραπλανηθεί και τα βρήκα μετά από δυσκολία . Είπε : Ψάχνετε χρήματα και μετά τα βρίσκετε μετά από δυσκολίες . Λέγεται ότι το περπάτημα στη σόλα είναι ένα ταξίδι υπακοής στον Θεό Παντοδύναμο, και ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνθρωπο που είδε σανδάλια στα πόδια του και είπε : Ταξιδεύετε στη γη των Αράβων . Και ειπώθηκε ότι η σόλα δείχνει τον αδελφό . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να περπατούσα στα παπούτσια μου, και το χαλινάρι ενός από αυτά κόπηκε, οπότε το άφησα και πήγα μόνα μου . Του είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα αδερφό; Είπε : Ναι . Είπε : Πήγατε στο έδαφος μαζί, οπότε τον αφήσατε εκεί και επέστρεψε; Είπε : Ναι . Τότε ο Ιμπν Σιρίν ανακάλυψε και είπε : Δεν βλέπω τον αδερφό σου, αλλά έχει εγκαταλείψει τη θρησκεία μας . Η Ford πένθος σύντομα ….

…Ο ποταμός του κρασιού είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Θεού Παντοδύναμου και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του Παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Και το όραμα της λεύκας και των παιδιών της ιδιοσυγκρατικής στάσης σε εγρήγορση με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι μια ένδειξη των πράξεων τους, ή για αυτό που θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως στέγαση, αφθονία, και είδη ευχαρίστησης . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την απόκτηση υψηλών θέσεων, τη φθορά πολυτελών ρούχων, το παντρεμένο μετάξι και τον πλούτο και την καλοσύνη . Το κρασί είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Παντοδύναμου Θεού και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος, και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία, και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Το όραμα της λεύκας και τα παιδιά της ιδιοσυγκρασιακής στάσης ξύπνησαν με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι ενδεικτικό των πράξεων τους, ή του τι θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως η στέγαση, η ευχαρίστηση της ζωής, και τα είδη των απολαύσεων . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την επίτευξη υψηλών θέσεων, φορώντας πολυτελή ρούχα, παντρεμένα μετάξια και πλούτο και καλοσύνη . Και το όραμα του Ραντβάν, ειρήνης σε αυτόν, ο φύλακας του παραδείσου, δείχνει την καλοσύνη του ταμία του βασιλιά και του αγγελιοφόρου του να εκπληρώσει την υπόσχεση, να εκπληρώσει τις ανάγκες και να απαντήσει στο αίτημα . Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο και δεν τρώει τα φρούτα του ή το ποτό του από τα ποτάμια του, τότε δεν θα επωφεληθεί από αυτό που έχει αποκτήσει από τη γνώση . Όποιος βλέπει ότι εκδιώχθηκε από τον Ουρανό, δεν έχει την ιστορία του Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι είναι παράδεισος περιαγωγής, αυτό δείχνει τη διαβίωση και την υψηλή του κατάσταση, και την ασφάλεια από τον φόβο . Και όποιος φοβόταν και είδε ότι είχε μπει στον Ουρανό αισθάνθηκε καθησυχαστικός, και αν ανησυχούσε, θα ανακουφίστηκε από την ταλαιπωρία του, και αν ήταν άγαμος παντρεύτηκε ….

Το καπάκι : ένα μακρινό ταξίδι ή να παντρευτεί μια γυναίκα, ή να αγοράσει μια υπηρέτρια, να την τοποθετήσει στο κεφάλι, να χτυπήσει έναν κυβερνήτη και έναν κυβερνήτη, και να αποκτήσει καλό από έναν πρόεδρο ή τη δύναμη του ανώτερου του και να το αφαιρέσει είναι παράδοξο για τον αφεντικό, και αν το βλέπει σπασμένο ή βρώμικο, τότε το αφεντικό του τον πλησιάζει τόσο πολύ . Εάν απομακρυνθεί από το κεφάλι του από έναν άγνωστο νεαρό άνδρα ή μια άγνωστη αρχή, τότε είναι ο θάνατος του αφεντικού του και ο διαχωρισμός μεταξύ τους με θάνατο ή ζωή . Εάν βλέπει μια μπάρταλα στο κεφάλι του, ζει στον περιορισμό του αφεντικού του . Εάν είναι λευκό, τότε θα πέσει ένας κυβερνήτης εάν το φοράει, και αν όχι, τότε είναι η θρησκεία του με την οποία είναι γνωστός . Και όποιος βλέπει έναν βασιλιά δίνει στους άντρες καλανάν, τότε προεδρεύει των προέδρων του λαού και τους δίνει τις πολιτείες . Φορώντας την κουκούλα ανάποδα άλλαξε το κεφάλι του από τη συνήθεια του . Εάν βλέπει την κουκούλα του ιμάμη ως μανία ή λαμπρότητα, τότε στο Ισλάμ καθοδηγεί ο Θεός Παντοδύναμος, και με τους Μουσουλμάνους που είναι αγαπητοί σε αυτούς . Αν ήταν κρύο όπως το ένιωθαν οι δίκαιοι, τότε είναι σαν αυτούς και ακολουθεί τα ίχνη τους στην επιφάνεια . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως βρώμικο καπάκι ή γεγονός, είναι απόδειξη των αμαρτιών που έχει διαπράξει . Εάν μια γυναίκα βλέπει κουκούλα στο κεφάλι της, θα παντρευτεί αν είναι . Και αν ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει καπό στρουμφ, σκίουρο ή αλεπού, αν το αφεντικό του είναι σουλτάνος, τότε είναι άδικος και απατηλός, και αν ο αρχηγός του είναι νομικός, τότε είναι κακόβουλη θρησκεία, και αν το αφεντικό του είναι έμπορος τότε είναι ένα κακόβουλο κατάστημα, και αν το καπάκι είναι από γούνα προβάτου, τότε ισχύει . Ένας άντρας ήρθε στη διασταύρωση και είπε : Είδα ότι ένας εχθρός μου ήταν ένας faqih με μαύρα ρούχα και ένα μαύρο φούτερ, ενώ οδηγούσε σε έναν μαύρο γάιδαρο . Έτσι του είπε : Η μαύρη κουκούλα του είναι η υπόθεση κρίσης και κρίσης του, και τα μαύρα ρούχα θα τον πληγούν, και ο μαύρος γάιδαρος είναι καλός, και μια κατάσταση με δεσμό που δέχεται, και το μαντήλι είναι υπηρέτης . Και αυτό που βλέπει σε αυτόν είναι μια νεανική, μια καινοτομία, μια ομορφιά ή μια γαλήνη, γιατί είναι η υπηρέτρια ….

…Ο Abu Said είπε ότι ο ιεροκήρυκας φορώντας κάλτσες είναι ένα ταξιδιωτικό κατάστημα και ο Daiqama δείχνει μια στενή, θρησκεία και τις παροχές τους και ο Daiqama δείχνει μετά τον κόλπο είτε όπως υποδεικνύεται από την ανησυχία, ποιος ήταν ο σοφότερος που απέχει πολύ από τον κόλπο, αλλά είναι ήλπιζα την εγγύτητα γιατί είναι εάν περιορίσετε τις συνέπειες vulva και το νέο χρήμα προστασίας των μοκασίνων Και αν η φθορά παντόφλων είναι ακριβώς όπως τα ρούχα εκείνων με υψηλές θέσεις, τότε είναι πλήρης σε κύρος και ικανότητα ζωής ….

Φορώντας μαλλί : ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που τον βαρύνει . Ο ύπνος στο μαλλί είναι τραυματισμός από την πλευρά της γυναίκας . Το καίγοντας μαλλί είναι διαφθορά στο χρέος και τα χρήματα εξαφανίζονται . Το να το φοράς για μελετητές είναι ασκητικό και αν βλέπει ένα σκύλο να φοράει μαλλί, δείχνει ότι ένας κακός άνθρωπος χρηματοδοτεί με τα χρήματα ενός αξιότιμου άνδρα ….

Τα πράσινα ρούχα : δύναμη και θρησκεία, αυξανόμενη λατρεία των ζωντανών και των νεκρών, και καλοσύνη με τον Θεό Παντοδύναμο, που είναι τα ενδύματα των ανθρώπων του Παραδείσου . Φορώντας πράσινο επίσης για τους ζωντανούς δείχνει ότι έχει επηρεαστεί μια κληρονομιά και για τους νεκρούς δείχνει ότι βγήκε από αυτόν τον κόσμο ως μάρτυρας ….

Και όποιος το βλέπει σαν να του λέγεται, Εβραίος, φορώντας λευκά ρούχα, και μισεί αυτό το όνομα, τότε θα περιμένει σε κίνδυνο

…Το κλάμα, εάν σε ένα όνειρο, είναι μια κραυγή, ένα χαστούκι, ένα μαύρο φόρεμα ή μια σχισμή σε μια τσέπη, που δείχνει τη θλίψη . Εάν το κλάμα είναι από φόβο του Παντοδύναμου Θεού, ή για την ακρόαση του Κορανίου, ή για κάποιον που μετανιώνει για μια προηγούμενη αμαρτία, τότε δείχνει χαρά, ευτυχία και την απομάκρυνση των ανησυχιών και της αγωνίας και είναι ένδειξη φόβου ή στη βροχή για όσους έχουν μείνει μακριά από αυτό και το έχουν ανάγκη . Και μπορεί να υποδηλώνει μακροζωία, και μπορεί να υποδηλώνει αύξηση του μονοθεϊσμού εάν αναφέρεται ο Θεός Παντοδύναμος ή δοξάζεται ή επαινείται ….