…Παντοδύναμος σε ένα όνειρο είπε Αμπού αλ – Κασίμ, Χουσεΐν μπιν Harun, Acre, είπε : Πείτε μας Αμπού Γιακούμπ Ισχάκ Μπιν Ιμπραήμ Ouzai, είπε : Πες μου Abdul Rahman bin Wasel Αμπού Zarah Alhadhara, είπε : Πείτε μας Αμπού Αμπντουλάχ Altistri, είπε : εγώ είδα σε ένα όνειρο, σαν η Ανάσταση σηκώθηκα και σηκώθηκα από τον τάφο μου, και ήρθα με ένα αρκουδάκι και την οδήγησα, τότε ανέβηκε στον ουρανό, και υπήρχε ένας παράδεισος σε αυτό, και ήθελα να πάω κάτω, και μου είπαν ότι αυτό δεν είναι το μέρος σου, οπότε με ανέβασε σε έναν ουρανό, σε κάθε ουρανό υπάρχει ένας παράδεισος, έως ότου έγινα ψηλότερα σε δύο υψόμετρα, και κατέβηκα, Τότε ήθελα να καθίσω, και ήμουν είπε : Κάθεις πριν δεις τον Κύριό σου, τον Ανώτατο, τον Μεγαλοπρεπή; Είπα : Όχι, τότε σηκώθηκα και περπατούσαν μαζί μου, οπότε δες, από τον Θεό τον Ευλογημένο και Παντοδύναμο, Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, μπροστά του, ειρήνη σε αυτόν, και όταν ο Αδάμ με είδε, με κάθισε με δεξιά του, κάθισε για βοήθεια, και είπα: Κύριε, άφησε τον Σεΐχη να σε συγχωρήσει, άκουσα λοιπόν τον Θεό Παντοδύναμο να λέει : Σηκωθείτε, Αδάμ, μας έχουν συγχωρήσει για εσάς . Ο Bu Ali al-Hasan bin Muhammad al-Zubairi μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ ibn al-Musayyib μας είπε, είπε ότι ο Abdullah bin Hanif μας είπε, είπε ο ανιψιός του Bishr bin al-Harath, είπε : Ένας άνδρας ήρθε σε εμένα και είπε: Είσαι ο Bishr bin al-Harath; Είπα : Ναι, είπε, είδα τον Παντοδύναμο Κύριο σε ένα όνειρο λέγοντας : Έρχεσαι ως άνθρωπος, και πες του: Αν μου προσκύνησαν σε καυτά κάρβουνα, δεν θα έδινα τις ευχαριστίες μου όταν θα έδειχνα το όνομά σας στους ανθρώπους . Ο Ahmed bin Abi Imran al-Sufi μας είπε για τη Μέκκα, την οποία ο Θεός Παντοδύναμος φρουρούσε. Είπε ότι μου είπε ο Abu Bakr al-Tarsusi, είπε : Ο Uthman al-Ahwal, μαθητής του Kharaz, μου είπε τον Abu Saeed, και όταν είχε περάσει το τρίτο της νύχτας, μου φώναξε, Uthman, σηκωθείτε, έτσι Σηκώθηκα και έκαψα . Μου είπε : Δυστυχώς, είδα την ώρα σαν να ήμουν στο εξής, και η Ανάσταση είχε σηκωθεί, και στάθηκα μπροστά στον Κύριό μου, και βροντούσα, και δεν έμεινε κανένα τρίχωμα εκτός από το ότι είχε πεθάνει , λοιπόν, είπε: Είσαι αυτός που μου παραπέμπει στην ακρόαση της Salma και της Buthaina, αν δεν ήξερα ότι είσαι ειλικρινής σε αυτό, θα σε βασανίζατε, δεν βασανίζομαι από κανέναν από τους κόσμους ….

…Αμπού Sa’eed είπε ο ιεροκήρυκας το ένα μέρα γυναίκα ήρθε στο πέρασμα Ahwani είπε για τον : Είδα και αν ο σύζυγός μου μου έδωσε Nrjdzisa και παρέδωσε Dharta Asa είπε, και προσκολλάται σε διαζύγιο σας Bdhartk άκουσε τα λόγια του ποιητή : δεν για την εποχή των Νάργις … αλλά το Σύμφωνο με τον Λας…

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε : Είδα το ξύρισμα του κεφαλιού μου και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, και ότι μια γυναίκα με συνάντησε και με έβαλε στον κόλπο της, και είδα τον πατέρα μου να με απαιτεί επειγόντως, και μετά με κράτησε . Έτσι το είπε στους συντρόφους του, και είπε ότι το πήρα, και για το πουλί που βγήκε από μένα, την ψυχή μου, και τη γυναίκα που με έφερε στον κόλπο της, η γη σκάβει για μένα και απουσιάζω σε αυτό, και για τον πατέρα μου που με ρωτάει και στη συνέχεια τον κλειδώνει μακριά μου, προσπαθεί να χτυπηθεί από αυτό που μου συνέβη . Τότε ο οραματιστής σκοτώθηκε μάρτυρας . Και ένας άλλος είδε σαν να ξυρίζει το κεφάλι του με το χέρι του, έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση και είπε : Πληρώνετε το χρέος σας ….

Εάν βλέπει σαν αίμα να καίει την ουρήθρα του ή να τον πληγώνει, τότε έρχεται σε μια διαζευγμένη γυναίκα, ή σε μια γυναίκα με ένα χαράμ, και δεν το ξέρει αυτό

…Και όποιος βλέπει σαν να καίει μια φωτιά για να την κάψει, τότε ζητά τη βοήθεια μιας σκληρής αρχής στη σοβαρότητα της φτώχειας, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι άναψε φωτιά και καίει μια φωτεινή φωτιά, τότε δίνει γέννηση ενός αγοριού, και η συνάντηση του σπινθήρα και της σκανδάλης υποδηλώνει μια κηδεμονία και την κανονικότητά της, επειδή η πέτρα είναι σκληρή και ο σίδηρος είναι βάναυσος και με μεγάλη δύναμη και το κάψιμο της φωτιάς ανάμεσα σε δύο πέτρες που πολεμούν δύο ανήθικους άντρες και σβήνουν Καταπραϋντική ταλαιπωρία ….

…Η φωτιά στρέφεται σε ένα όνειρο, εκτός αν καίει τον ονειροπόλο . Προκαλεί συνεχή επιτυχία για τους ναυτικούς και τους ταξιδιώτες στη θάλασσα και στην ξηρά . Εάν ονειρεύεστε να καίγεται το σπίτι σας, αυτό σημαίνει έναν φίλο, υπάκουα παιδιά και προσεκτικούς υπηρέτες . Εάν ένας επιχειρηματίας ονειρεύεται ότι το μαγαζί του καίγεται ενώ τον παρακολουθεί, τότε αυτό προβλέπει μεγάλη πρόοδο στην εργασία και ένα κερδοφόρο προϊόν . Αν ονειρευόταν ότι αντιστάθηκε στη φωτιά και δεν έκαψε, τότε αυτό σημαίνει ότι θα είναι πολλή δουλειά και θα ανησυχεί για τη διαχείριση των υποθέσεων του . Εάν βλέπει ερείπια στη θέση του μετά τη φωτιά, τότε αυτό προβλέπει άθλια τύχη . Θα ήταν σχεδόν έτοιμος να σταματήσει να προσπαθεί να συγκεντρώσει καλή τύχη και εξαιρετική δουλειά λόγω της έλλειψης χρησιμότητας σε αυτό, αλλά η αόρατη καλή τύχη θα τον ξαναζωντανεύει . Εάν ονειρεύεστε να κάνετε φωτιά, αυτό σας επιτρέπει να περιμένετε πολλές ευχάριστες εκπλήξεις . Θα πρέπει να επισκεφθείτε φίλους πολύ μακριά . Για τους ναυτικούς που βλέπουν μια πυρκαγιά σημαίνει μια ασφαλή και κερδοφόρα κρουαζιέρα . Όσο για τους άντρες της λογοτεχνίας, δείχνει πρόοδο και τιμή . Όσο για τους επιχειρηματίες, δείχνει απεριόριστη επιτυχία ….

…Και όποιος βλέπει σαν να καίει η φωτιά στο σπίτι του και δεν υπάρχει καπνός για αυτό, τότε θα ευλογήσει το προσκύνημα, ο Θεός Παντοδύναμος πρόθυμος, και όποιος βλέπει μια λαμπερή φωτιά σε μια σκοτεινή νύχτα, θα πληγεί με δύναμη, ευχαρίστηση και τιμή, γιατί ο Παντοδύναμος είπε στην ιστορία του Μωυσή ότι ξεχάσω μια φωτιά, και αποκτά δύναμη και πρόσωπο και προφητεία. Όσο για τη φωτεινή φωτιά στην οποία δεν υπάρχει καπνός, είναι για τον κυβερνήτη. Και για τον έμπορο ένα κέρδος, τη μόνη γυναίκα και το ποτό της φωτιάς, άσχημα λόγια από τον Σουλτάνο ….

…Πιάζοντας φωτιά : ψάχνοντας για ένα ζήτημα μέχρι να γίνει σαφές σε αυτόν, όποιος το βλέπει σαν να έβαλε φωτιά για να προσευχηθεί μαζί του, ένας σκληροπυρηνικός άνθρωπος που έχει εξουσία και ένας ισχυρός άντρας με δύναμη με τη σοβαρότητα της φτώχειας και τη χρήση του από αυτό, ζήτησαν βοήθεια από αυτούς, γιατί αν συναντηθούν θεμελιώσουν τη βάση των ηγεμόνων του Σουλτάνου, και το δείχνουν, γιατί η πέτρα είναι ένας σκληρός άνθρωπος Ο Σίδηρος είναι ένας άνθρωπος με δύναμη και η φωτιά είναι δύναμη . Και αν η γυναίκα είδε ότι έβαλε φωτιά, τότε έκαψε και φωτίστηκε με την έκρηξή της, γέννησε ένα αγόρι, και αν είδε ότι χτύπησε μια πέτρα σε μια πέτρα, και χτύπησε μια φωτιά από αυτά, τότε δύο σκληροί άνδρες πολεμούν σκληρά και τους απαγάγουν στον αγώνα τους, επειδή η σπίθα με σπαθιά, και ορισμένοι είπαν ότι η σκανδάλη του χτυπήματος του δείχνει τον γάμο του εργένη. Η φωτιά αναστέλλεται, επειδή η γυναίκα μείνει έγκυος και το παιδί βγαίνει μεταξύ των συζύγων, και μπορεί να υποδηλώνει το κακό μεταξύ τους ή μεταξύ δύο αντιπάλων ή δύο συντρόφων, και οι σπινθήρες είναι οι λέξεις του κακού μεταξύ τους, και εάν καίει ένα ένδυμα ή σώμα, αυτό το κακό λαμβάνει χώρα σε χρήματα, τιμή ή σώμα . Και αν κάνατε ένα Κοράνι ή ένα θέαμα, αυτό ήταν ένα ελάττωμα στη θρησκεία ….

…Ο Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun μας είπε, με την εξουσία του Abu Muhammad al-Marashi, σχετικά με την εξουσία του Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, ο οποίος είπε : Κατάλαβα το πιο σωστό του al-Shafi’i , Malik, και Ahmad bin Hanbal, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, και όλοι όσοι οδηγούν στη νομολογία, οπότε διαφωνούσα με τις δηλώσεις τους και τις διαφορές τους σε θέματα, οπότε μου άρεσε να παίρνω τα πιο σωστά λόγια τους, ζήτησα από τον Θεό Παντοδύναμο για να μου δείξει τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στον ύπνο, οπότε έπεσε στο μυαλό μου ότι θα βλέπατε την Παρασκευή το βράδυ, οπότε όταν το βράδυ της Παρασκευής ήταν μαγικό και τελείωσα το τριαντάφυλλο μου, Πίσω περιμένοντας το μουζέν, τα μάτια μου με κατέκλυσαν και έπεσα στο μυαλό μου ότι ο Προφήτης προσευχήθηκε, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη έρχεται σε μένα, έτσι ένας άντρας με μπήκε με παλέτες και λευκά ρούχα, και χαιρέτησε και κάθισε Τότε ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ήρθε και τον χαιρέτησε και τον φίλησε ανάμεσα στα μάτια του τον ξαφνικά στο επίθετο που ήταν μαζί μου, και στην ποιότητα που ήταν μαζί μου, και με μια ομάδα συντρόφων του, οπότε κάθισε και κάθισε ανάμεσα στα χέρια του. Τον ρώτησα για ζητήματα και μετά τελείωσα με αυτό που είχα νομολογία, γι ‘αυτό τον ρώτησα για ένα ζήτημα και είπε : Είμαι σύμφωνα με όσα λέει, και κούνησε προς τα μέσα μπροστά του . Τότε τον ρώτησα για έναν άλλο, και είπε : Σύμφωνα με αυτό που το λέει αυτό, τότε τον ρώτησα για τα ζητήματα της διαφωνίας, και αυτός ήταν στο χέρι του κάθε μέρα και λέει για αυτό που λέει αυτό, οπότε έπεσε σε το μυαλό μου ότι ήταν Ahmed bin Hanbal . Είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχετε δοκιμαστεί . Ήταν υπομονετικός και μου είπε : Δες τι του έκανε ο Θεός, τότε γύρισε σε μένα και είπε : Προσευχήσου μαζί μας την επόμενη μέρα, οπότε είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν το χρειάζομαι . Στη συνέχεια, η προσευχή καθιερώθηκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, ήρθε προς τα εμπρός και προσευχήθηκε μαζί μας λέγοντας : Ειρήνη σε σας και το έλεος του Θεού . Πήγα λοιπόν στα δεξιά μου και μετά συνειδητοποίησα ότι έβλεπα την τσίμπα ….

…Το kanun, αν σε ένα όνειρο, είναι φτιαγμένο από σίδερο, αναφέρεται σε μια γυναίκα από ένα νοικοκυριό ορθών και ισχυρών ανθρώπων . Και αν είναι από το μηδέν, τότε προέρχεται από το νοικοκυριό των ιδιοκτητών των παγκόσμιων αντικειμένων και των διακοσμήσεών τους . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι από το νοικοκυριό των ιδιοκτητών αποσκευών στους οποίους υποκρισία . Και αν ήταν φτιαγμένο από γύψο, τότε είναι μια οικογένεια ανθρώπων που μιμούνται τους Φαραώ . Αν είναι από πηλό, τότε είναι ένα νοικοκυριό θρησκευτικών ιδιοκτητών . Και το Canon δείχνει την κατάσταση . Και όποιος βλέπει μια φωτιά να καίει σε έναν κανόνα ή έναν φούρνο, αυτό δείχνει τα παιδιά των οραματιστών . Και το κανόνι δείχνει τις τιμές του σπιτιού, οπότε όποιος βλέπει ότι ανάβει φωτιά σε έναν κανόνα χωρίς φαγητό, τότε ερεθίζει έναν άντρα με λόγια κουτσομπολιού ή διαμάχης . Εάν το πεπρωμένο είναι η αξία του νοικοκυριού, τότε η γυναίκα είναι ο σύζυγός της . Το Kanun μπορεί να αναφέρεται στη σύζυγο και στο πεπρωμένο του συζύγου, καθώς το καίει με τα λόγια της ενώ τηγανίζει και κυμαίνεται κατά τη διάρκεια του βρασμού της . Εάν το κανόνι είναι άδειο, δείχνει ανησυχία και αγωνία, και αν υπάρχει φωτιά σε αυτό, τότε είναι η εκπλήρωση των αναγκών και της διατροφής . Και ο Κανούν μπορεί να αναφέρεται στον λαμπτήρα, στον άμβωνα και στην καρέκλα μετά τον τοκετό, και να υποδεικνύει την ολοκλήρωση των πραγμάτων και τη διευκόλυνση των δύσκολων, και ίσως τον πατέρα ή τη μητέρα ή την έγκυο γυναίκα, ή το σπίτι για όποιον κατεβαίνει . Ίσως ο Κανόνας αναφέρεται στον μήνα της Canon . Αυτός που κατέχει κανόνι ή τον βλέπει να παντρευτεί εάν είναι άγαμος, και αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος και αν είναι ανήθικος, θα μετανοήσει επειδή είναι ο τόπος της φωτιάς, και η φωτιά είναι εκφοβισμός και καθοδήγηση ….

…Και όποιος βλέπει μια μεγάλη φωτιά που δεν μοιάζει με αυτήν τη φωτιά έχει κατατεθεί και πεταχτεί σε αυτήν, τότε θα σωθεί από εκείνους που φοβούνται και προειδοποιούν ….

…Η ανακούφιση μετά από αγωνία και αγωνία 99 – – Με την εξουσία του Khalid bin Yazid Al-Azdi, μου είπε ο Abdullah bin Yaqoub bin Dawood, είπε : Ο πατέρας μου είπε ότι ο Mahdi με κλειδώνει σε ένα πηγάδι και έχτισε ένα θόλο πάνω του, και Έμεινα εκεί για δεκαπέντε προσκυνητές έως ότου πέρασε η διαδοχή του al-Rasheed, και κάθε μέρα μου δόθηκε ένα καρβέλι και ένα φλιτζάνι νερό. Έδωσε οδηγίες στις ώρες για προσευχή. Όταν το κεφάλι του κεφαλιού δεκατριών προσκυνητών ήρθε σε μένα στον ύπνο μου και είπε : Είμαστε στον Ιωσήφ, Κύριε, οπότε τον έφερε έξω από το κάτω μέρος ενός κοίλου και ένα σύννεφο γύρω του. Είπε : Ευχαρίστησα τον Θεό και είπε : Ο κόλπος έχει έρθει. Είπε : Έμεινα γύρω και δεν είδα τίποτα, οπότε όταν ήρθε ο επικεφαλής της χρονιάς, ήρθε. Ο επόμενος μου είπε : Είθε ο Θεός να τον φέρει στο Faraj ότι έχει κάτι καθημερινά στη δημιουργία του. Είπε : Τότε έστησα έναν κύκλο και δεν βλέπω τίποτα. Τότε ήρθε αυτό που έρχεται μετά το έτος και είπε : Μπορεί η αγωνία στην οποία έχω πάει να είναι μια σχετική ανακούφιση, οπότε φοβάται και έρχεται ο ξένος. : όταν έγινε Naudet, σκέφτηκα ότι ο Oozn προσεύχεται το μαύρο σχοινί Vdly Li και μου είπε : Θα σκληρύνω τη μέση του, και έκανα το Vokhrgeony όταν συνάντησα το οπτικό syncope οπτικό Vantlgulwa Pei που εισήγαγε ένα δωρεάν στο καλό και μου είπαν : ειρήνη ο Διοικητής των πιστών, είπα : Χαιρετίστε τον Διοικητή των πιστών και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω σας , ο Μαχντί είπε : Δεν είμαι σε αυτό. Είπα : Ειρήνη σε σας, Διοικητής των Πιστών, και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού να σας φέρουν, Ω, ο Αλ-Χαντί είπε : Δεν είμαι μαζί του. Είπα : Ειρήνη σε σας, ο ηγέτης των πιστών, και το έλεος και τις ευλογίες του Θεού. Είπε : Al-Rasheed, έτσι είπα : Al-Rasheed. Είπε: Ναι Ιακώβ, γιος του Δαβίδ, ο Θεός δεν μεσολάβησε για κανέναν, εκτός από το ότι μετέφερε ένα κορίτσι για μένα στο λαιμό μου απόψε, και ανέφερα να με φέρεις στο λαιμό Σου και έπεσα για σένα από το μέρος που ήμουν και σε έφερα έξω. Είπε : Με τίμησε και πλησίασε τη θέση μου. Είπε : Τότε ο Yahya bin Khaled με μεταμφιέστηκε σαν να φοβόταν ότι ξεπέρασε τον Διοικητή των Πιστών χωρίς αυτόν, έτσι τον φοβόμουν, γι ‘αυτό ζήτησα το Χατζ, οπότε μου έδωσε άδεια, και εξακολουθούσε να κατοικεί στη Μέκκα μέχρι πέθανε εκεί (1)….

…Πώς μπορώ να απαλλαγώ από το πρόβλημα του να περιμένω κακά γύρω μου , αν δω ένα ονειρεμένο όνειρο; Αυτό είναι ένα παράδειγμα πολλών ερωτήσεων , που έχω δει πάντα , και δεν σας κρύβω ότι ήμουν ένας από αυτούς που έζησαν με αυτό το πρόβλημα , καθώς βλέπω τι θα συμβεί σε μερικούς γύρω μου , και μετά ζω με άγχος και περιμένω τι μπορεί να συμβεί και αυτό το πρόβλημα υπάρχει και σε μερικούς ανθρώπους, σε κατάσταση αφύπνισης !! Από την άποψή μου, η αντίληψή τους για κάτι πριν από την εμφάνισή του μπορεί να είναι του τύπου έμπνευσης . Είναι ότι κάποιος μιλάει για κάτι και ο Θεός αναζωογονεί την αλήθεια στη γλώσσα του . Το Κοράνι εγκρίθηκε σε έξι θέσεις . Ο Omar bin Al-Khattab ήταν εμπνευσμένος. Η αλήθεια γίνεται στη γλώσσα του και το Κοράνι συμφώνησε μαζί του σε έξι μέρη. Ήρθε στο Sahih Μουσουλμάνος μέσω του Abdullah bin Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του. Είπε, ο Umar είπε : [ Ο Κύριός μου συμφώνησε σε τρία : το ιερό του Ιμπραήμ, το πέπλο και το Asara Badr ]. Επίσης, όταν οι γυναίκες του Προφήτη διαμαρτυρήθηκαν εναντίον του με ζήλια, είπε : Μακάρι ο Κύριός του, αν σας διαζύγιο, να τον ανταλλάξει με καλύτερους συζύγους από εσάς, και ο στίχος αποκαλύφθηκε από αυτό . Σε ένα αυθεντικό χαντίθ σύμφωνα με τον Μουσουλμάνο, συμφώνησε με την απαγόρευση της προσευχής για τους υποκριτές [ βλ. Sharh Al-Nawawi on Sahih Muslim 15/167] Και συμφώνησε επίσης σχετικά με την απαγόρευση του αλκοόλ. Ο Al-Nawawi είπε : Αυτό είναι έξι, και δεν υπάρχει τίποτα στη διατύπωση του προηγούμενου χαντίθ για τον Umar που αρνείται την αυξανόμενη έγκριση και ο Θεός ξέρει καλύτερα. Επιστρέφω στο προηγούμενο θέμα και λέω : Μπορεί να οφείλεται σε έναν άλλο λόγο, που είναι το ευαίσθητο συναίσθημα του συναισθήματος για τους άλλους, και το να ζεις με τα προβλήματά τους, όπως συμβαίνει σε μερικές μητέρες ή πατέρες με τα παιδιά τους, για παράδειγμα, έτσι ο πατέρας ή η μητέρα μπορεί να αισθανθούν τον πόνο ενός από τα παιδιά ενώ βρίσκεται σε αποξένωση ή σε κίνδυνο . Μπορεί να πει, για παράδειγμα : Αισθάνομαι ότι το στήθος μου έχει συρρικνωθεί από αυτό και έτσι, και αυτό το θέμα μπορεί να συμβεί σε άλλους που διακρίνονται από αυτά τα χαρακτηριστικά, από ορισμένες ομάδες, όπως ορισμένοι άνδρες ασφαλείας, γιατροί, δάσκαλοι ή άνδρες και γυναίκες νοσοκόμες και άλλοι που έχουν την αίσθηση για το ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό . Αυτό το πρόβλημα μπορεί να προωθηθεί με δύο τρόπους : 1 / Εάν αυτή η διαίσθηση έφτασε μέσα από ένα όνειρο, τότε το ώθησε με τις δηλωμένες προφυλάξεις ενάντια στο μισητό όραμα και ωθεί αυτό το πράγμα που φοβάται ότι θα συμβεί, Θεός . Και αυτός που έχει πληγεί από αυτήν την ποιότητα πρέπει να επιμείνει στον Θεό να προσευχηθεί για να αποτρέψει αυτό το ζήτημα εκ μέρους του, και δεν θα το δει τίποτα από αυτό, Θεός . 2 / Και αν αυτή η διαίσθηση ήρθε μέσω έμπνευσης, τότε το έσπρωξε με την υποπλήρωση ότι ο Θεός θα απομάκρυνε αυτήν την ποιότητα από αυτόν, και ο Θεός ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στην ερώτηση του υπηρέτη, ειδικά σε εκείνους που επιμένουν στην προσευχή, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Στο όραμα των προφητών και των αγγελιοφόρων εν γένει και ειδικότερα το όραμα του Μωάμεθ, άκουσα τον Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, είπε : αγόρασα μια υπηρέτρια που νομίζω ότι είναι τούρκικη και δεν το έκανε Γνωρίστε τη γλώσσα μου, και δεν ξέρω τη γλώσσα της, και οι σύντροφοί μου είχαν έναν γείτονα που μεταφράζει από αυτήν, είπε, οπότε μια μέρα κοιμόταν, έτσι συνειδητοποίησα ενώ έκλαιγε Και φωνάζει και λέει : Ω κύριέ μου, διδάξτε μου το άνοιγμα του βιβλίου, οπότε είπα στον εαυτό μου, κοιτάζω την κακία της, ξέρεις τη γλώσσα μου και δεν μου μιλάς, έτσι οι φίλοι μου συγκεντρώθηκαν και της είπαν : Δεν ήξερες τη γλώσσα του και την ώρα , πώς του μιλάς; Και η υπηρέτρια είπε : Είδα στο όνειρό μου έναν θυμωμένο άνδρα και πολλοί άνθρωποι ήταν πίσω του ενώ περπατούσε, οπότε είπα ποιος είναι αυτός; Είπαν Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν . Τότε είδα έναν άντρα που ήταν καλύτερος από αυτόν και με ανθρώπους ενώ περπατούσε, οπότε είπα ποιος είναι αυτός; Είπαν λοιπόν τον Μωάμεθ, ειρήνη και ευλογίες, γι ‘αυτό είπα ότι θα πάω με αυτό, οπότε ήρθε σε μια μεγάλη πόρτα, που είναι η πύλη του Ουρανού, έτσι χτύπησε και άνοιξε για αυτόν και για τον οποίο μπήκε, και εγώ και δύο γυναίκες μείναμε, οπότε ελέγξαμε την πόρτα και άνοιξε, και ειπώθηκε ότι σε κάποιον που είναι καλός να διαβάσει το άνοιγμα του βιβλίου έχει άδεια, οπότε διάβασαν και τους έδωσαν άδεια, και παραμένουν εγώ . Έτσι μου δίδαξε το άνοιγμα του βιβλίου, είπε, και το δίδαξα με μεγάλη δυσκολία, και όταν το συντήρησα, έπεσε νεκρό . Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον έχει έλεος, είπε : Το όραμα των προφητών, να είναι οι προσευχές του Θεού, είναι ένα από τα δύο πράγματα, είτε ως καλά νέα είτε ως προειδοποίηση . Τότε υπάρχουν δύο απεργίες : μία από αυτές είναι ότι βλέπει έναν προφήτη στην κατάσταση και την εμφάνισή του, γιατί είναι απόδειξη της καλοσύνης του ατόμου του οράματος, της υπερηφάνειας του, της τελειότητας της στάσης του και της νίκης του έναντι εκείνων που είναι εναντίον του, και ο δεύτερος τον βλέπει να αλλάζει την κατάσταση με ένα πρόσωπο συνοφρυώματος. ένας προφήτης, ανέφερε ότι προδίδει τη Γραμματεία και το Σύμφωνο για να καταγγείλει το στίχο : (να θυμάστε τα πράγματα Nqdahm τη διαθήκη τους και τη δυσπιστία τους στους στίχους του Αλλάχ και να σκοτώσουν άδικα τους προφήτες ). Αυτό είναι στο σύνολό του, και όσον αφορά τις λεπτομέρειες : Αν έβλεπε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, στην εμφάνισή του, θα είχε επιτύχει μια μεγάλη εντολή εάν άξιζε αυτό . Επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Είμαι χαλίφης στη γη ) , και αν δει ότι του μίλησε, θα λάβει μια σημείωση του Παντοδύναμου λέγοντας : ( Και ο Αδάμ γνώριζε όλα τα ονόματα )….

…Και όποιος βλέπει ότι δημιούργησε κάτι από αυτά τα μέρη ή την καλοσύνη τους, τότε η θρησκεία του είναι υποχρεωτική και η διαβίωσή του είναι καλή, και αν είναι άρρωστος τότε θα θεραπευτεί, και αν δει ότι είναι έγκυος, τότε έρχεται σε ένα παιδί ….

…Γιατί τα οράματα και τα όνειρα είναι συχνά συμβολικά; Αυτό το πράγμα είναι χάρη και έλεος από τον Θεό. Εάν το όνειρο ξεδιπλωθεί σε όλους, και έρχεται με καθαρό και άμεσο τρόπο, ειδικά σε αυτόν που τον τρομοκρατεί, τότε η ζωή ενός ατόμου θα γίνει κόλαση, και όλοι θα ασχοληθούν με αυτό που είδε στον ύπνο, και αυτό απαιτεί τη δύναμη της πίστης και της βεβαιότητας που μπορεί να μην είναι διαθέσιμα για τον μέσο άνθρωπο, και ως εκ τούτου οι αγγελιοφόροι, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι επάνω τους, βλέπουν μόνο Πράγματι, τα περισσότερα οράματά τους είναι του τύπου των ειλικρινών οραμάτων, που συμβαίνουν όπως ήταν έχει δει, και ως εκ τούτου έχει αποδειχθεί ότι οι πιο σοβαροί άνθρωποι είναι η μάστιγα των προφητών και μετά εκείνοι που τους χρωματίζουν….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε ένα γνωστό σπίτι, τότε θα χτυπήσει έναν κόσμο ανάλογα με την ικανότητα και την καλοσύνη του σπιτιού. Εάν είναι από γάλα και πηλό, τότε επιτρέπεται, και αν είναι από τούβλα και γύψο απαγορεύεται. Είναι η κατοικία του μέλλοντος, και αν βλέπει ότι μπήκε σε αυτό και έφυγε, πλησιάζει το θάνατο και μετά δραπετεύει, και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του, τα σπίτια του σπιτιού του, το κτίριό τους ή οι στέγες τους έχουν επεκταθεί πέρα από το γνωστό πεπρωμένο τους, τότε αυτή είναι μια ικανότητα στον κόσμο του, και αν βλέπει ότι υπάρχει ένα μάτι στο σπίτι του ή μια υδρορροή που ξεχειλίζει χωρίς βροχή ή βλέπει μια στέγη Το σπίτι του μετακινείται, γιατί κλαίει τα μάτια για τον θάνατο ενός ατόμου σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα πασπαλισμένο σπίτι, θα τον χτυπήσει ανάλογα με την ποσότητα του υγρού και λασπώδους, και όποιος βλέπει ότι είναι πάνω από ένα άγνωστο σπίτι, θα πληγεί μια γυναίκα όσο το σπίτι και ο κίνδυνος. Ένας φτωχός που είναι πλούσιος ή τραυματίστηκε στα χρήματά του και λέγεται ότι το δωμάτιο είναι γυναίκα. Αν δει ότι χτίζει ένα δωμάτιο, τότε είναι με μια γυναίκα, και αν βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα παλιό δωμάτιο και ότι είναι φτωχός, τότε χρεοκοπεί ή…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει λιποθυμήσει και οι άνθρωποι σκουπίζουν τα πρόσωπά τους από τα ούρα του, τότε ένα παιδί θα έρθει σε αυτόν με το οποίο οι άνθρωποι θα ευλογούνται από την καλοσύνη του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει τα μαλλιά σε ένα μέρος όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε δείχνει ότι έχει γίνει ένα χρέος, και τότε ο Θεός Παντοδύναμος είναι σε θέση να το ξεπληρώσει ….

…Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι βρήκε φιστίκια ή κάποιος το έδωσε, αυτό δείχνει ότι υπάρχει καλό και όφελος από έναν άθλιο άνδρα, και αν είναι πικρός ή τρελός, θα θεραπεύσει έναν άθλιο άνδρα »….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι τα μάτια ενός άγνωστου ξένου, δείχνει ότι η όρασή του έχει εξαφανιστεί ….

…Και ο συγγραφέας του είπε ότι τα ανέκδοτα και τα οφέλη είναι τόσο πολλά που εξηγούνται πολύ και συνόψισα και έθεσα σε αυτήν την ενότητα τι είναι κατάλληλο για την πορεία του λόγου στο νόημα και το κατάλληλο. Όποιος βλέπει κάτι από αυτό, αφήστε τον να εξετάσει τα κεφάλαια και τι είναι κατάλληλο σε κάθε κεφάλαιο και να το βρει, και αν δεν ανέφερα στην κορυφή πολλών κεφαλαίων τι είναι μακρύ στην εξαγωγή του επειδή είναι Το νόημα αντιστοιχεί στο νόημα. Εάν ο αναζητητής θεωρεί την εξαγωγή των θυρών και δεν βρει αυτό που είδε και δεν ήξερε με ποια είναι κατάλληλη, τότε κοιτάξτε την πρόταση του κατάλληλου τμήματος και ζήτησα συγνώμη ότι αν οι περαστικοί βασίζονταν σε βιβλία έκφρασης, ειδικά , δεν θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα, αλλά το πέρασμα πρέπει να γνωρίζει την προέλευση της έκφρασης και να εκφράσει τι του φαίνεται για το νόημα. Έγραψε ένα βιβλίο για αυτό και το ονόμασα Ο Διαφωτιστικός Πλανήτης στις Αρχές της Έκφρασης. Έχω συντάξει σε αυτό το βιβλίο μια ξεχωριστή πρόταση σε μέρη που είναι κατάλληλα να αναφερθούν, και το έξυπνο εκφραστικό κατανοεί την αναφορά του και η γνώση των αρχών γίνεται κατανοητή από τους ανθρώπους της έκφρασης ….

…Και όποιος βλέπει ένα χωριό που έχει πάρει τα ζώα του, κόβει τα δέντρα του ή βόσκει την καλλιέργειά του, αυτό δείχνει τη φτώχεια των ανθρώπων του και τη διακοπή των υποθέσεων τους, και τα οράματα της προετοιμασίας των χωριών γονιμότητας και ευλογίας, καθώς και τα ποτίσματά τους και άρδευση ….

…Όσο για το μηρό, τη δύναμη ενός ατόμου, του λαού του και της φυλής του, και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα στολίδι ή επαίσχυντο πράγμα σε αυτό, τότε αποδίδεται σε αυτό. Και όποιος βλέπει ότι ο μηρός του είναι κομμένος, απομακρύνεται από την οικογένειά του και πεθαίνει ένας ξένος, και για τα γόνατα, είναι η δυσκολία ενός ατόμου και η απαίτησή του. Η συμπεριφορά του, και όποιος το βλέπει σε αυτό που είναι στολισμένο ή ντροπιασμένο, τότε αποδίδεται σε αυτούς, και ίσως το πόδι ήταν η ζωή ενός ατόμου. Εάν βλέπει ότι το πόδι του είναι κατασκευασμένο από σίδερο, η ζωή του είναι μεγάλη και τα χρήματα ή το ξύλο του παραμένουν αδύναμα από το να αναζητούν τα προς το ζην για να αναζητήσουν τα προς το ζην, και όποιος βλέπει ότι το πόδι του γυρίζει με άλλο πόδι είναι ένα σημάδι καταστροφής .. ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτένισε τη γενειάδα και το άρωμά του, δείχνει γεγονότα που σκέφτεται για το ενδιαφέρον του και προχωρά στις υποθέσεις του, και αν κάποιος δει ότι το έκανε μαζί του, τότε είναι ο ομόλογός του και αν το έκανε άλλοι, τότε είναι αυτός που σκέφτεται, και για το ξύρισμα της γενειάδας κατά τις ημέρες του Χατζ ή κατά τη διάρκεια των ιερών μηνών, η έκφρασή του είναι σαν να ξυρίζει το κεφάλι όπως αναφέρθηκε παραπάνω ….

…Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει τα σταφύλια και τα βάζει σε κουτάλι ή βάζο ή κάτι τέτοιο, τότε θα μαζέψει πολλά χρήματα από την πλευρά ενός βασιλιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μπει σε έναν κήπο και έχει μαζέψει μερικά από τα φρούτα και τα φρούτα του και τα κατευθύνει στο σπίτι του, αυτό δείχνει ότι υπάρχει καλό και όφελος από τον βασιλιά ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι τα πόδια του έγιναν σαν τα πόδια των πουλιών είναι αξιέπαινη ». Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι χαραγμένα, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

…Όποιος βλέπει μια σκηνή στην οποία υπάρχει φωτιά περιτριγυρισμένη από αυτήν και δεν την βλάπτει, τότε ερμηνεύεται από έναν ένοχο που μετανοεί την αμαρτία του και απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του Fustat δείχνει την επίσκεψη τάφοι των μαρτύρων και προσεύχεται για αυτούς και ίσως αφήνοντας τον κόσμο ως μάρτυρα και ίσως ζώντας στο Άγιο Σπίτι ….

Τα οράματά του για τους ψεύτες Musaylimah και Al-Ansi σχετικά με την εξουσία του Nafi` bin Jubair σχετικά με την εξουσία του Ibn Abbas – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – είπε : Musaylimah ο ψεύτης ήρθε την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ας ευλογεί ο Θεός Του και του δώσω την ειρήνη, οπότε είπε ότι αν ο Μωάμεθ μου έβαλε το ζήτημα μετά από αυτόν, τον ακολούθησα και το παρουσίασα στα ανθρώπινα όντα πολλών από τους ανθρώπους του, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν. Ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit Ibn Qais bin Shammas – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου ένα κομμάτι χαρτί – έως ότου στάθηκε στον Musaylimah μεταξύ των συντρόφων του και είπε : ( Εάν με ρωτούσατε για αυτό το κομμάτι, δεν θα να το δώσει σε σας και δεν θα υπερβαίνει την εντολή του Θεού μέσα σου, και αν κατάφερα να σας διαταράξουν, και σας βλέπω στην οποία έδειξε αυτό που είδα και αυτό αποδεικνύεται απαντάει σας εκ μέρους μου ) στη συνέχεια στράφηκε μακριά από αυτόν ο Ιμπν Αμπάς – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο – και ρώτησα για τα λόγια του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ( Βλέπετε στο οποίο δείξατε ό , τι είδα ) και μου είπε ο Αμπού Χουαρά ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε ( Ενώ κοιμόμουν, είδα στο χέρι μου δύο βραχιόλια χρυσού, η Vohemena θα ήθελε ο Voouhy να ονειρεύεται ότι οι ψεύτες του Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma βγαίνουν μετά από μένα, μια τύφλωση και άλλα Musaylimah . που διηγείται ο κατώφλι του Bukhari Obeid bin Abdullah bin, είπε : Έχουμε ακούσει ότι ο ψεύτης της Musaylimah έδωσε στην πόλη κατεβεί στο κορίτσι, ο Harith Dar ήταν ένα κορίτσι bin Harith κάτω από τον Kraiz – και είναι η μητέρα του Abdullah bin Aamer – έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν να προσευχηθεί ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit bin Ο Qais bin Shammas – ο οποίος ονομάζεται ιεροκήρυκας του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ένα μπαρ στάθηκε πάνω του και αυτός του μίλησε. Ο Musaylama του είπε : Εάν το επιθυμείτε, ας είμαστε ανάμεσα σε εσάς και το θέμα, τότε το βάλατε για εμάς μετά, τότε ο Προφήτης είπε ότι ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ( Εάν μου ρωτήσατε αυτήν τη ράβδο, τι έδωσα εσύ, και θα σε έβλεπα στην οποία το έδειξα αυτό που είδα, και αυτός ο Thabit bin Qais θα σας απαντήσει εκ μέρους μου ), τότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, απέρριψαν. Ubayd Αλλάχ Αμπντουλάχ, δήλωσε : Ρώτησα Αμπντουλάχ μπιν Αμπάς για το όραμα του αγγελιοφόρου του Θεού, την ειρήνη και ευλογία να του το οποίο ανέφερε ανέφερε Ιμπν Αμπάς – μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί τους – μου είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, της ειρήνης πρέπει να είπε : ενώ κοιμάμαι Oreet, έβαλε στα χέρια μου ο Swaran πήγε Vfezathma και ο Lthma μου έδωσε την άδεια Venfajthma Aftara Voolthma ψεύτες να βγουν έξω, είπε οι υπηρέτες του Θεού : ένας – Ansi, ο οποίος σκοτώθηκε Fayrouz στην Υεμένη και ο άλλος Musaylimah ο ψεύτης ….

…Και όποιος βλέπει σαν το στομάχι του να είναι σπασμένο και να βλέπει φωτιά μέσα του, τότε τρώει άδικα τα χρήματα των ορφανών, και η ωφέλιμη φωτιά είναι το φως, και η ερμηνεία του για τους φοβισμένους είναι η ασφάλεια και η καλή τύχη του Σουλτάνου, και του η πλύση υποδηλώνει το shag και η φωτιά ανάβει στην πόρτα του Σουλτάνου για να ωφελήσει τους ανθρώπους ….