…Ο Ριζουάν, ειρήνη σε αυτόν, είναι ο φύλακας των ουρανών, και το να βλέπεις σε ένα όνειρο είναι μια συνεχής ευχαρίστηση, και το όραμά του δείχνει επίσης τον ταμία του βασιλιά και τον αγγελιοφόρο της καλοσύνης και την εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, την εκπλήρωση των αναγκών και την απάντηση ικεσία . Και όποιος ήταν θυμωμένος με την εξουσία του πάνω του, πέτυχε ικανοποίηση από αυτόν, ειδικά επειδή του έδωσε κάτι από τους καρπούς του Παραδείσου ή το κάλυψε με κάτι από την ανάλυσή του, ή επρόκειτο να τον γνωστοποιήσει, της ευχαρίστησης του Θεού Παντοδύναμου και δείχνοντας τις ευλογίες σε αυτόν κρυφά και δημόσια . Και το όραμά του δείχνει χάρη, διατροφή και ικανοποίηση από τον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει ότι είναι στον Ουρανό, και οι άγγελοι τον χαιρετούν, και τον μπαίνουν από κάθε πόρτα, ο Θεός θα τον συγχωρήσει και θα τον συγχωρήσει, και θα φτάσει με μακρά υπομονή στο καλό . Και όποιος βλέπει τον Ραντβάν, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την εξαφάνιση του άγχους του, τη χαλάρωση του στήθους του και την καλή του ζωή ….

…Το καζάνι είναι σε ένα όνειρο ο φύλακας ενός σπιτιού από τους απογόνους των Χριστιανών, και αν είναι από χαλκό, τότε είναι από τους απογόνους των Εβραίων, τους πιο ισχυρούς και πλουσιότερους από αυτούς . Ο λέβητας είναι ένας αξιόπιστος διαχειριστής, στα χέρια του οποίου εκτελούνται δύσκολα θέματα, όπως ο μεσολαβητής μεταξύ του βασιλιά και των υπηκόων του ή του ιδιοκτήτη της αστυνομίας ….

…Το τουρμπάνι : Αν ένας άντρας κυκλοφόρησε μαζί του ή το είδε στο κεφάλι του και δεν ανέφερε τίποτα άλλο, τότε κοιτάς την κατάστασή του και αν ο σουλτάνος ​​ήταν ο πρώτος που ήταν ο φύλακας του κράτους, αλλιώς θα είχε προεδρία της έκτασης του μεγαλείου και της ομορφιάς του, και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, εάν υπερβαίνει το όριό του, και δεν βλάπτει το μαύρο ή το σφυρίχτρα του, γιατί προέρχεται από τις στολές των ευγενών των Αράβων και των τουρμπάνων είναι οι κορώνες τους . Είναι για τον άγαμο ενδεικτικό του γάμου, και για εκείνους που έχουν ένα σημάδι του αρσενικού παιδιού . Δείχνει επίσης σε ένα άτομο τον πατέρα του, την εξουσία του, τον κύριό του, τον δάσκαλό του και τον δάσκαλό του . Εάν το γυρίζει στο κεφάλι του ή το στριφογυρίζει στο χέρι του, ταξιδεύει ή ταξιδεύει με χρήματα, έναν σύντροφο ή έναν συγγενή ….

…Το άλμα σημαίνει θλίψη ή αιδοίο σε ένα όνειρο . Και το άλμα είναι ο φύλακας των μυστικών ….

…Ο ποταμός του κρασιού είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Θεού Παντοδύναμου και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του Παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Και το όραμα της λεύκας και των παιδιών της ιδιοσυγκρατικής στάσης σε εγρήγορση με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι μια ένδειξη των πράξεων τους, ή για αυτό που θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως στέγαση, αφθονία, και είδη ευχαρίστησης . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την απόκτηση υψηλών θέσεων, τη φθορά πολυτελών ρούχων, το παντρεμένο μετάξι και τον πλούτο και την καλοσύνη . Το κρασί είναι απόδειξη της μέθης από την αγάπη του Παντοδύναμου Θεού και το μίσος για την αιμομιξία Του . Και ο μήνας του μέλιτος είναι απόδειξη της επιστήμης και του Κορανίου . Η κατανάλωση των καρπών του παραδείσου θα έχει ως αποτέλεσμα καλές πράξεις, συζύγους και παιδιά . Το Ευλογημένο Δέντρο είναι ένα σημάδι εκείνου που αναζήτησε καταφύγιο στη σκιά του και βασίστηκε σε αυτό για το καλό του μέλλοντος, και ίσως υποδηλώνει παύση και φιλανθρωπία για τη λατρεία, και το όφελος από τους συντρόφους και τους άρχοντες του πλούτου και η Surat al-Muntaha είναι ένα σημάδι όλων που επιτυγχάνουν τον σκοπό όλων όσων υποσχέθηκαν . Ίσως τα δέντρα του Παραδείσου να είναι ενδεικτικά των εργαζομένων μελετητών, των κορυφαίων ιμάμη, της λεύκας και των παιδιών του συντρόφου τους . Το όραμα της λεύκας και τα παιδιά της ιδιοσυγκρασιακής στάσης ξύπνησαν με τις σχέσεις, και το όραμα των εργαζομένων πάνω τους είναι ενδεικτικό των πράξεων τους, ή του τι θεωρείται ευλογημένο σε αυτόν τον κόσμο, όπως η στέγαση, η ευχαρίστηση της ζωής, και τα είδη των απολαύσεων . Η είσοδος στα παλάτια του υποδηλώνει την επίτευξη υψηλών θέσεων, φορώντας πολυτελή ρούχα, παντρεμένα μετάξια και πλούτο και καλοσύνη . Και το όραμα του Ραντβάν, ειρήνης σε αυτόν, ο φύλακας του παραδείσου, δείχνει την καλοσύνη του ταμία του βασιλιά και του αγγελιοφόρου του να εκπληρώσει την υπόσχεση, να εκπληρώσει τις ανάγκες και να απαντήσει στο αίτημα . Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο και δεν τρώει τα φρούτα του ή το ποτό του από τα ποτάμια του, τότε δεν θα επωφεληθεί από αυτό που έχει αποκτήσει από τη γνώση . Όποιος βλέπει ότι εκδιώχθηκε από τον Ουρανό, δεν έχει την ιστορία του Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι είναι παράδεισος περιαγωγής, αυτό δείχνει τη διαβίωση και την υψηλή του κατάσταση, και την ασφάλεια από τον φόβο . Και όποιος φοβόταν και είδε ότι είχε μπει στον Ουρανό αισθάνθηκε καθησυχαστικός, και αν ανησυχούσε, θα ανακουφίστηκε από την ταλαιπωρία του, και αν ήταν άγαμος παντρεύτηκε ….

…Al-Jawalqi : Ένας άνθρωπος που υποκινεί τους ανθρώπους να ταξιδεύουν και ειπώθηκε ότι είναι ένας άνθρωπος στον οποίο οι άνθρωποι αποκαλύπτουν τα μυστικά τους . Και το συναίσθημα του συναισθήματος : ένας άνθρωπος που βλάπτει τους πλούσιους και ωφελεί τους φτωχούς . Ο συλλέκτης αποσκευών είναι συλλέκτης του κόσμου . Και ο χαλκός είναι ο ιδιοκτήτης του δεκάτου . Και ο φύλακας δείχνει την εμφάνιση των μυστικών . Και τα περιστέρια έχουν σεξουαλική επαφή με ανθρώπους για αμαρτία, και είναι επίσης οι αξίες για τις οποίες δηλώνουν τα περιστέρια, επειδή τα περιστέρια υποδηλώνουν πολλά πράγματα ….

…Al-Muizz : Ashraf Al- Rijal . Και όποιος το βλέπει σαν να ακολουθεί ένα πρόβατο ενώ περπατάει, δεν το ακολουθεί, γιατί η κοσμική του ζωή είναι ανασταλμένη στη Σουντά του και στερείται όσων θέλει . Και ο μηχανισμός είναι τα χρήματα της γυναίκας και των αιγών, μιας σκλάβης ή μιας διεφθαρμένης γυναίκας, επειδή εκτίθεται στη γυμνή χωρίς αμαρτία . Το λίπος είναι πλούσιο και το πενιχρό είναι φτωχό . Και τα λόγια των αιγών δείχνουν τη γονιμότητα και την καλοσύνη . Και η ποίηση των κατσικιών είναι χρήματα, ο Αιγόκερως γεννιέται και η αγκαλιά είναι μια αραβική γυναίκα . Και η συγκέντρωση των προβάτων σε ένα μέρος, ίσως οι άνδρες να μαζευτούν εκεί για ένα θέμα, και όποιος βοσκώνει τα πρόβατα είναι ο φύλακας του λαού ….

…Η αγορά : υποδηλώνει το τζαμί, όπως και το τζαμί σημαίνει την αγορά, επειδή και οι δύο ανταλλάσσουν το και το κέρδος . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα πεδίο μάχης στο οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας κόσμος χάνει σε αυτό. Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στο ρητό του : « Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει ». Οι άνθρωποι των αγορών αγωνίζονται εναντίον του άλλου με τον εαυτό τους και τα χρήματά τους . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν ανταμοιβές ανταμοιβής και κέρδους, όπως το σπίτι της γνώσης, τα ομόλογα και η περίοδος Χατζ . Και από ό, τι πωλείται στην αγορά, συμπεράσματα για αποδεικτικά στοιχεία . Όλα αυτά δεν ήταν ότι η αγορά ήταν άγνωστη, οπότε η αγορά κρέατος είναι σαν ένα μέρος πολέμου με αίμα και σίδερο . Και η αγορά της ουσίας και των λεπτών λινών μοιάζει με το λαιμό της zikir και ο ρόλος της γνώσης . Και η αγορά συναλλάγματος, κάτι σαν το σπίτι των ηγεμόνων, λόγω των διαφορών στην ομιλία, το βάρος και την ισορροπία . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία ή κέρδος σε ένα εμπόρευμα, και αν ήταν ξύπνιος σε μια τζιχάντ, έχασε το μαρτύριο και ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ, το έχασε ή το χαλάσει, και Αν ήταν μαθητής της γνώσης, σταμάτησε να το κάνει ή έχασε ένα ραντεβού και ζήτησε κάτι άλλο από το Θεό, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό, τότε έχασε την προσευχή της εκκλησίας στο τζαμί . Όσο για εκείνον που κλέβει στην αγορά του την πώληση και την αγορά του, εάν είναι ματζαχίντ, είναι προσκυνητής, και αν είναι προσκυνητής που απαγορεύεται να κυνηγά, να έχει σεξουαλική επαφή ή απόλαυση, και αν ήταν μελετητής που ήταν άδικο στη συζήτησή του ή προδόθηκε στα fatwas του, αλλιώς είδε την προσευχή του, ή ο ιμάμης του προηγήθηκε με την κλίση ή την προσκύνησή του, ή δεν ολοκληρώθηκε Αυτό είναι στην προσευχή του, γιατί αυτή είναι η χειρότερη κλοπή, όπως στην έκθεση . Όσο για τη γνωστή αγορά : όποιος το βλέπει είναι γεμάτο από ανθρώπους, ή βλέπει μια φωτιά που έχει πέσει μέσα της, ή ένα καθαρό νερόμυλο που τρέχει στη μέση του, ή το σανό είναι γεμισμένο στα καταστήματά του, ή ένας καλός άνεμος χτυπάει μέσα του, επιτυγχάνεται η επιβίωση των ανθρώπων της, και είναι συνηθισμένοι στα κέρδη, και η υποκρισία θα έρθει σε αυτούς . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν υπνηλία, ή τα μαγαζιά είναι κλειστά, ή η αράχνη τους έχει περιστραφεί ή σε ό, τι πωλείται, τότε υπάρχει κατάθλιψη, ή διακοπές έχει πέσει στους ανθρώπους της . Και αν δει μια αγορά που έχει μετακινηθεί, το καθεστώς του μετανάστη έχει μετακινηθεί στην ουσία αυτού που έχει μετακινηθεί, όπως η αγορά λινού, όπου βλέπετε τους μπάτλερ, γιατί αυξάνει τα κέρδη των κατασκευαστών , καθώς τα εμπορεύματα διαχωρίζονται και αφήνονται . Και αν το δουν οι ιδιοκτήτες κεραμικής και λειψυδρίας, τα κέρδη τους θα μειωθούν και τα κέρδη τους θα είναι αδύναμα . Και αν το είδαν οι ιδιοκτήτες των κατσαρολών και των ταψιών, μια δοκιμασία θα κατέβαινε πάνω του, είτε από φωτιά, ποτάμι, είτε από κατεδάφιση, ή παρόμοια . Μερικοί από αυτούς είπαν : η ελάχιστη αγορά, η διεύρυνση της αγοράς, το εύρος του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές λόγω των ανθρώπων που συναντιούνται με αυτήν . Όσο για εκείνον που ζει από την αγορά, είναι καλό σημάδι αν βλέπει σε αυτό μια μεγάλη δημιουργία ή δουλειά, αλλά εάν η αγορά είναι ήρεμη, τότε δείχνει την ανεργία των εμπόρων ….

…Εάν βλέπει ότι ο ιμάμης ή ο σουλτάνος ​​ακολουθεί τον Προφήτη, μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, τότε θα υπερασπιστεί τον Σαντάν του . Αν δει ότι έχει αφαιρέσει ένα χάρακα στη θέση του, ένας γέρος θα είναι δυνατός . Και αν ο φύλακας στη θέση του είναι νεαρός, μισούσε κατά τη διάρκεια της θητείας του από μερικούς από τους εχθρούς του, και ο κυβερνήτης τον απομόνωσε στον ύπνο, και το κράτος του ήταν σε εγρήγορση ….

…Ο χρυσός είναι ένα απαράδεκτο πράγμα σε ένα όνειρο . Είπε : Είναι συννεφιά . Και όποιος βλέπει ότι φορούσε κάτι χρυσό, θα παντρευτεί ανθρώπους που είναι ανίκανοι γι ‘αυτόν . Και αν χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, θα τον χτύπησαν όσο χτύπησε το χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος και τον πρόστιμο . Αν δει ότι διαλύει χρυσό, παραμερίζεται σε μίσος και πέφτει στη γλώσσα των ανθρώπων . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα μεγάλο κομμάτι χρυσού, θα αποκτούσε εξουσία και θα κυβερνούσε . Και όποιος βλέπει ότι έχει βρει υγιή δηνάρια, θα δει το πρόσωπο του βασιλιά και θα επιστρέψει από αυτό με ασφάλεια . Αν έβλεπε ότι είχε ρίξει χρυσό, θα είχε υποστεί κακό και καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι από χρυσό, θα πληγεί από φωτιά . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι χρυσά και γίνονται ακίνητα . Και όποιος είδε ότι τα μάτια του ήταν χρυσά, ο θείος μου όρασή του . Όποιος πιστεύει ότι έχει ένα κολιέ από χρυσό, ασήμι, χάντρες ή ουσία, είναι ο φύλακας του κράτους και αναλαμβάνει μια εμπιστοσύνη . Το να βλέπεις το χρυσό δείχνει χαρά και τα προς το ζην, καλές πράξεις και ανακουφισμένες ανησυχίες, σύζυγοι και παιδιά, γνώση και καθοδήγηση . Εάν ο χρυσός σε ένα όνειρο έγινε ασήμι, αυτό δείχνει μια αλλαγή στην κατάσταση των γυναικών, των χρημάτων, των παιδιών και των υπαλλήλων, από μια αύξηση σε μια μείωση, όπως και το ασήμι, αν έγινε χρυσός σε ένα όνειρο, δείχνει την καλή κατάσταση του σύζυγοι, οικογένεια ή φυλή . Εκείνοι που υφαίνονται με χρυσό και άλλες παρόμοιες προσφορές στο Θεό, μπορούν να δοξαστούν, και για εκείνους που είναι επιχρυσωμένοι με χρυσό, αυτό δείχνει μια μίμηση των παιδιών αυτού του κόσμου ή των πράξεων των ανθρώπων του μέλλοντος . Ο καθαρός χρυσός και το ασήμι υποδηλώνουν την ειλικρίνεια, την αγνότητα της πρόθεσης και τη σωστή διαθήκη, και η περιστροφή του χρυσού και του αργύρου συνέχισε τα προς το ζην, καθώς και το τεντωμένο από χαλκό και σίδηρο ….

…Φύλαξη : Εάν βλέπει ότι κάποιος άλλος τον φυλάει , τότε βρίσκεται σε κίνδυνο, επειδή ο Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, αρκεί ο σύντροφός του να τον φρουρούσε, ήταν σε κίνδυνο. Όταν ο Θεός Παντοδύναμος τον ανακουφίζει , είπε στους συντρόφους του : « Επιστρέψτε, ο Θεός με προστατεύει» . .. Αν έβλεπε σαν να φρουρούσε κάποιον άλλο, ώστε να μην αδικηθεί, προστατεύει το κακό του Σατανά . Όταν αφηγήθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : « Τρία μάτια δεν μπορούν να αγγιχτούν από φωτιά : Ένα μάτι φρουρεί για χάρη του Θεού. «Η φωτιά στην ερμηνεία είναι δύναμη και ειπώθηκε ότι ο φύλακας των άλλων παρέχει τζιχάντ για αυτά τα νέα που είπαμε ….

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Απόλυση Απόλυση από το γραφείο σε ένα όνειρο, διαζύγιο της συζύγου ή μετάβαση από το ένα επάγγελμα στο άλλο . Και ειπώθηκε : Η απομόνωση είναι μια διαθήκη όπως ακριβώς η διαθήκη είναι απομόνωση και η απομόνωση είναι εντολή . Και όποιος βλέπει ότι απομακρύνεται από έναν κηδεμόνα στη θέση του είναι ένας σεΐχης, τότε το θέμα του ενισχύεται και ότι ο φύλακας στη θέση του είναι ένας νεαρός άνδρας που έχει μισηθεί από μερικούς από τους εχθρούς του κατά τη διάρκεια της θητείας του ….

…Το χαλινάρι θα είναι φύλακας του βασιλιά . Και όποιος οδηγεί με ένα χαλινάρι, ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία κανείς δεν μπαίνει, δικαίωμα να ορκιστεί με έναν ισχυρό όρκο . Και το χαλινάρι είναι ασφαλές, οπότε όποιος βλέπει το στόμα του είναι ασφαλές και δεν μιλάει για κάτι που δεν τον αφορά . Και όποιος είδε το χαλινάρι του αλόγου του, κόπηκε, ο υπηρέτης του πέθανε . Το χαλινάρι δείχνει αλάθητο για το οποίο έδειξαν οι Πέρσες, και ίσως το zakat στα χρήματα που κρατάτε . Και όποιος βλέπει ότι το χαλινάρι του αλόγου του έχει πέσει από το κεφάλι της ή έχει φύγει από το χέρι του, η εντολή του θα χαθεί και η κατάστασή του έχει καταστραφεί ή η γυναίκα του απαγορεύεται γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι είναι ελεύθερος, αρκεί για αμαρτίες . Ίσως η νηστεία υποδηλώνεται με νηστεία ….

…Όσο για την προσευχή για τους νεκρούς, το συχνό αίτημα και το να ζητά συγχώρεση γι ‘αυτόν, εάν θεωρείται ως ο ιμάμης πάνω του όταν προσεύχεται πάνω του, και ο φύλακας της κηδεμονίας από τον υποκριτικό σουλτάνο . Και όποιος το βλέπει σαν να βρίσκεται πίσω από έναν ιμάμη που προσεύχεται για τους νεκρούς, τότε παρευρίσκεται σε μια συγκέντρωση στην οποία προσεύχονται για τους νεκρούς ….

…Μια γάτα είναι στο όνειρο υπηρέτης και φύλακας για ένα άτομο . Εάν απαγάγετε κάτι από αυτόν, είναι αποφασισμένος και ταλαιπωρημένος με παιδιά και κλέφτες, ή απαγορεύεται να τον μεταχειρίζεται και να παρακρατεί τα χρήματά του . Όποιος πούλησε ένα γατάκι ξόδεψε τα χρήματά του . Και ειπώθηκε : Ένα μουνί υποδηλώνει μια δόλια γυναίκα . Το μουνί γρατσουνίστηκε και δαγκώθηκε από προδοσία του υπηρέτη . Δείτε επίσης γάτα, δείτε γάτα ….

…Όποιος βλέπει ότι κάποιος τον φυλάει είναι ασφαλές, και αν κάποιος φρουρεί, τότε παρέχει τζιχάντ, και ειπώθηκε ότι ο φύλακας και οι φύλακες είναι ασφαλείς από το κακό και την ίντριγκα του Σατανά, και για τον όρκο εάν είναι ειλικρινής σε αυτό, τότε είναι νίκη και αλήθεια, και μπορεί να είναι μια αύξηση της λατρείας και της αγάπης για τον Παντοδύναμο Θεό, και αν είναι ένα ψέμα γι ‘αυτό, αποδεικνύεται για την αμέλεια και την ταπείνωση, και λέγεται ανυπακοή και φτώχεια επειδή ο Παντοδύναμος είπε: « Ορκίζονται όρκο να ψέψουν, ενώ ξέρουν ότι ο Θεός έχει προετοιμάσει σοβαρή τιμωρία για αυτούς. » Όσον αφορά τη δουλειά, δείχνει γάμο και ίσως παντρεύτηκε μια παρθένα επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Οι άνθρωποι του Παραδείσου σήμερα είναι μια δουλειά και είναι άρρωστοι. ~ Λέγεται ότι ο πρωτότοκος δυσφημίστηκε, και για το ερώτημα, αυτό δείχνει ταπεινότητα και επιμέλεια στην αναζήτηση γνώσης, και άλλοι είπαν ότι εάν το θέμα είναι θέμα θρησκείας, τότε είναι Μαχμούντ, και αν είναι για τον κόσμο, τότε δεν είναι Μαχμούντ ….

…Είναι σε ένα όνειρο ο φύλακας του μυστικού, και αν εμφανιστεί κάτι από αυτόν, αυτό το μυστικό αποκαλύπτεται και είναι προδότης . Βλέποντας τα χείλη δείχνει ταξίδι, γυναίκα και μυστικότητα ….

…Η Surat Al-Kahf όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει, όπως είπε ο Nafeh και ο Ibn Katheer, θα είναι μακροχρόνια, ευημερούσα και θα έχει μεγάλη τύχη στη ζωή του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Ζει μέχρι να βαρεθεί η ζωή, θα είναι φύλακας όλων των χαρακτηριστικών της θρησκείας και θα είναι πλούσιος και θα κερδίσει τις φιλοδοξίες . Και ειπώθηκε : Ο φόβος ενός εχθρού και η αλαζονεία το αντιλαμβάνεται και ξεφεύγει από τους εχθρούς ….