…Είναι σε ένα όνειρο σταθερότητα στη θρησκεία . Μπορεί να αναφέρεται σε παιδιά ή αδράνεια από ταξίδια ή ασθένειες . Και ο περιορισμός δείχνει την ευγένεια εκείνων που την περιορίζουν σε ένα όνειρο . Και ο περιορισμός του αργύρου καθορίζεται στο θέμα του γάμου . Εάν είναι από ορείχαλκο, τότε είναι ανθεκτικό στην ατυχία του και αν είναι κατασκευασμένο από μόλυβδο, τότε είναι σταθερό σε ένα θέμα αδυναμίας και αδυναμίας . Αν είναι από σχοινί, τότε είναι σταθερότητα στη θρησκεία . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι απόδειξη υποκρισίας . Ο περιορισμός για τον έμπορο είναι οι αποσκευές ενός κουταλιού και ο ενδιαφερόμενος έχει την ανησυχία του και ο ασθενής έχει τη διάρκεια της ασθένειάς του . Και όποιος πιστεύει ότι είναι δεσμευμένος για χάρη του Θεού, τότε είναι επιμελής στο θέμα των παιδιών του . Και όποιος βλέπει ότι είναι δεμένος σε μια πόλη, τότε είναι ο έποικος του . Εάν βλέπει ότι είναι συνδεδεμένος σε ένα σπίτι, θα πληγεί με μια γυναίκα . Εάν ο περιορισμός είναι στενός, το θέμα είναι αυστηρό για αυτόν . Και ο περιορισμός των ευχαριστημένων θα είναι πάντα ευχαριστημένος . Και αν το δεσμευμένο βλέπει ότι έχει αυξήσει έναν άλλο περιορισμό, και αν είναι άρρωστος, τότε πεθαίνει, και εάν βρίσκεται σε φυλακή, η φυλάκισή του είναι μεγάλη . Και όποιος βλέπει ότι είναι δεσμευμένος και φοράει πράσινα ρούχα, το ανάστημά του είναι θέμα θρησκείας και απόκτησης ανταμοιβής, και αν είναι λευκό, τότε το ανάστημά του είναι θέμα γνώσης και νομολογίας, ομορφιάς και ομορφιάς, και αν είναι κόκκινο, τότε το ανάστημά του είναι θέμα διασκέδασης και χαράς, και αν είναι κίτρινο, τότε το ανάστημα του είναι σε ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι δεσμεύεται από μια χρυσή αλυσίδα, περιμένει χρήματα που έχουν φύγει . Και όποιος βλέπει ότι έχει συσχετιστεί με έναν άλλο άντρα σε ένα δίσκο δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία, φοβάται γι ‘αυτόν την αντίποινα του Σουλτάνου για όσα λέει ο Θεός Παντοδύναμος : ( Και βλέπετε τους εγκληματίες εκείνη την ημέρα να δένονται με χειροπέδες ) , και ο περιορισμός είναι πρώτος και η φτώχεια . Δείτε επίσης fol ή δείτε καλώδιο ….

…Η αλυσίδα υποδηλώνει σε ένα όνειρο μια μακρόχρονη γυναίκα, διαρκή χαλάλ χρήματα . Και μπορεί να υποδηλώνει απειλή και υπόσχεση . Και η αλυσίδα σε ένα όνειρο είναι ανυπάκουη αν το δει στο χέρι ή στο λαιμό του . Αυτός που βλέπει μια αλυσίδα στο λαιμό του θα παντρευτεί . Κακοί τρόποι . Και η σειρά δείχνει την πολυπλοκότητα των πραγμάτων . Και όποιος είδε ότι ήταν δεμένος με μια αλυσίδα, το κατάλαβε . Και όποιος βλέπει την αλυσίδα θραύσης και αδικείται, θα κερδίσει . Η αλυσίδα του Khosrau δείχνει τη δικαιοσύνη του βασιλιά που βλέπει στη χώρα του ….

…Όσο για το λαιμό και το λαιμό, είναι το μέρος της εμπιστοσύνης και της θρησκείας, εκτός από το ότι η εμπιστοσύνη των δύο εξαρτώμενων είναι μια από τις εμπιστοσύνη των γυναικών, και όποιος βλέπει μια αύξηση σε αυτά χωρίς το σώμα είναι η δύναμη του ιδιοκτήτη τους να εκτελεί η εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει μια ανεπάρκεια σε αυτά, η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού. Εάν ο λαιμός του πουλιού είναι αξιέπαινος, τότε είναι καλή πράξη, και αν είναι αντίθετη, τότε είναι καλή πράξη. Και όποιος βλέπει στο λαιμό του ένα Κοράνι ή ένα σκέλος, τότε δείχνει την αξία και την εκπλήρωση της διαθήκης και της αλήθειας. Και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του περιβάλλεται από ένα φίδι και αυτό που μισεί κατά την αφύπνιση του δεν επαινείται. Και κατέκτησε τον εχθρό του, και ειπώθηκε ότι κέρδισε χρήματα, δικαιοσύνη και εμπιστοσύνη…

…Όσον αφορά την ποινή : όποιος δει το χέρι του δεμένο στο λαιμό του, θα χτυπήσει χρήματα στα οποία δεν πληρώνει . Λέγεται ότι απαγορεύει την αμαρτία . Εάν βλέπει ότι τα χέρια του είναι δεμένα, αυτό δείχνει τη σοβαρότητα του τσιμπήματος . Εάν το μουλάρι είναι Sajur, το οποίο περιβάλλεται από σίδερο και ξύλο στη μέση, αυτό υποδηλώνει την υποκρισία του . Και όποιος βλέπει ότι είναι αλυσοδεμένος και αλυσοδεμένος, τότε είναι άπιστος που καλεί το Ισλάμ . Και όποιος πιστεύει ότι έχει κάνει κακοποίηση, θα πέσει σε μεγάλη ταλαιπωρία από φυλάκιση ή αλλιώς, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Πάρτε τον και καλύψτε τον .~ Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε μια γυναίκα και είπε : Είδα έναν άνδρα με αλυσίδα και γάντζο και της είπε : Το μουλάρι και το σαμογκούρ είναι φτιαγμένα από ξύλο, γιατί αυτός είναι ένας άνδρας που ισχυρίζεται ότι είναι από τους Άραβες και δεν είναι ειλικρινής στην περίπτωσή του . Ήταν όπως είπε . Και αφηγήθηκε ότι ο Ιμάμης Αλ-Σαφειά είδε στη φυλακή σαν να σταυρώθηκε με τον Διοικητή των Πιστών, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, στην πλάτη του, και τα οράματά του έφτασαν σε ορισμένους από τους εκφραστές, οπότε είπε : Ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος θα διαδώσει τη μνήμη του και θα αυξήσει τη φήμη του, έτσι το θέμα του έφτασε αυτό που έφτασε . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα την εποχή του Yazid ibn al-Muhallab και είπε : Είδα σαν να σταυρώθηκε η Qatada και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος με τιμή και ακούει από αυτόν . Η Qatada εκείνες τις ημέρες αποθάρρυνε τους ανθρώπους να βγουν έξω με τον Yazid, και τους έκανε να καθίσουν…

…Έχει ο Ιμάμης Μωάμεθ μπιν Σιρίν ένα βιβλίο για την ερμηνεία των ονείρων; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα στα οποία προέκυψε ένα μεγάλο λάθος . Οι περισσότεροι βλέπουν ότι πολλοί αποδίδουν το πιο διάσημο βιβλίο για τα όνειρα στον Ιμάμη Μωάμεθ μπιν Σιρίν , ενώ η σωστή άποψη είναι ότι αυτό δεν ισχύει . Αλλά από πού προήλθε από αυτό το βιβλίο; Τι πρέπει να κάνω σε αυτό το θέμα; Γι ‘αυτό λένε : Δεν είναι σωστό να αποδώσει οποιοδήποτε βιβλίο σχετικά με την ερμηνεία του οράματος , όπως : «Η έκφραση του οράματος ,» ή «The επιλέξει ομιλία του στην ερμηνεία των ονείρων », ή άλλοι γι’ αυτό , και έχει έχει αποδειχθεί ότι ο Ιμπν Σιρίν είπε : Αν ήσουν ένα βιβλίο, δεν θα έπαιρνες τα μηνύματα του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού. . Αυτό σημαίνει ότι δεν πήρε ένα βιβλίο αρχικά . Και περαιτέρω απόδειξη : ότι το βιβλίο που του αποδίδονται έχει πολλές αφηγήσεις από που είναι μετά ιμάμη Μοχάμεντ Μπιν Sirin ο οποίος πέθανε το έτος : 110 AH , όπως : Abu Saeed του ιεροκήρυκα και ζήλια , και όλες οι προηγούμενες μελετητές που μεταφράζεται σε Ibn Sirin δεν ανέφεραν ότι είναι χίλια , ούτε σε έκφραση , ούτε σε ζήλια. Αντίθετα , είπαν ότι κάποια πράγματα καταρατήθηκαν από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφηγούνται την κατάρα του με την αλυσίδα μετάδοσης , όπως έκανε ο Ιμάμης Μπαχαρί στο al-Sahih . Μεταξύ εκείνων που τον απέδωσαν κατά λάθος : Ibn al-Nadim στο ~ Al-Fihrist ~ σ. 439, και Al- Khalil σε « Tabaqat Al- Ma`bareen », και Ιμπν Shaheen στο Al- Ishārat σ. 24, αλλά δεν ανέφεραν την αυθεντικότητα του ποσοστού του βιβλίου που έχει τα σωστά στοιχεία , και μπορείτε να ρωτήσετε εδώ : Ποιο είναι το διάσημο βιβλίο που αποδίδεται στον Ibn Sirin; Λέω : είναι επίσης κάτι παραπάνω από ένας από τους ανακριτές που είπε στον ιεραπό του Αμπού Σάιντ , και ο οποίος είπε ότι αυτός ο παγκοσμίως διάσημος μπιν Χασάν γραπτώς, ~ έγραψε επιστήμονες που προειδοποίησαν για το ~ c 2, σελ. 275 έως 284….

…Ομοίως, αν δει ότι το χέρι του ή όλα τα χέρια του ήταν προσκολλημένα στο λαιμό του χωρίς γιακά στο λαιμό του, και με αυτό υπήρχε κάτι που δείχνει πράξεις δικαιοσύνης, προς ένα τζαμί ή σε ένα μονοπάτι από τα μονοπάτια του Παντοδύναμου Θεού, τότε σταμάτησε τις αμαρτίες ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι δεμένο στο λαιμό του, αυτό δείχνει την αθλιότητα του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Μην κάνετε το χέρι σας δεμένο στο λαιμό σας .~…

…Και όποιος νομίζει ότι σκοτώθηκε από κάποιον του οποίου το λαιμό χτυπήθηκε, στη συνέχεια, αν ήταν ένας σκλάβος που απελευθέρωσε τον εαυτό του λόγω της Παντοδύναμος λέει, « Λύστε το λαιμό , » και λέγεται ότι είχε απαλλαγεί από πόνο και θλίψη. Εάν ο δολοφόνος ήταν γυναίκα, ευνούχος ή αγόρι που δεν έφτασε στο όνειρο, ή άντρας χωρίς γενειάδα, τότε δείχνει ποιος παίρνει την ψυχή του, είτε πρόκειται για θάνατο, δολοφονία ή κάτι άλλο ….

…Είδε ένα πουλί στο λαιμό του, το πουλί ήταν ευπρόσδεκτο, είναι μια καλή δουλειά, αν και ο Μαχμούντ δεν λέει ότι το αντίθετο είναι « κάθε άνθρωπος στο λαιμό του, το αεροπλάνο Όλζιμνα »….

…Λέγεται ότι το όραμα της γύρω θάλασσας ανήκει σε έναν άπιστο που επικρατεί, ή όποιος τον ταιριάζει σε λόγια και πράξεις εάν είναι ένας από τους τεράστιους μουσουλμάνους βασιλιάδες ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα φίδι στο λαιμό του περιτριγυρισμένο από αυτό, θα παρακρατήσει το zakat γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Θα περικυκλώσουν ό, τι θα απομείνουν την Ημέρα της Ανάστασης ~…

…Οι άνθρωποι του Ουρανού ή οι άνθρωποι της Κόλασης βλέπουν οράματα ή ονειρεύονται; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα για τα οποία έχω σταματήσει πολύ, και μετά από μια μακρά έρευνα για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων του Παραδείσου και των ανθρώπων της Κόλασης, λέω : Ο Παράδεισος είναι η κατοικία της ευλογίας, και τι καλοσύνη, Θεέ Ο Παντοδύναμος λέει στο θεϊκό Χαντίθ που διηγείται ο Μπουχάρι στο Βιβλίο του Παραδείσου και την περιγραφή της ευδαιμονίας του μέσω του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : [ Έχω προετοιμάσει για τους δίκαιους υπηρέτες μου αυτό που δεν είδε κανένα μάτι, κανένα αυτί δεν άκουσε και όχι κινδυνεύει η ανθρώπινη καρδιά ]. Σύμφωνα με αυτό που κάλεσε λέγοντας ειρήνη σε αυτόν για αυτά, όπως αναφέρεται και στο Bukhari, στην ίδια θέση η πρώτη : […….. Μην ουρήσετε, ούτε αφοδεύσετε, ούτε Imitkhton, ούτε Atvlon, Omchathm χρυσός, μόσχος υποψήφιος, και Mjamram Aloe Και οι σύζυγοί τους al-hoor al-ayn, τα ήθη τους για τη δημιουργία ενός άνδρα, σύμφωνα με τον πατέρα τους Αδάμ, εξήντα κύβους στον ουρανό ]. Αυτή η ευδαιμονία είναι αιώνια, και η φωτιά είναι και η κατοικία της αιώνιας δυστυχίας. Al-Sahih έχει επίσης αποδειχθεί ποιο Al-Bukhari διηγήθηκε μέσα από το Αμπού Σαΐντ, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού να του παρέχονται, δήλωσε : […. Ο λαός του παραδείσου ! Αθανασία, δεν υπάρχει θάνατος, λαοί της κόλασης ! Η αθανασία δεν είναι θάνατος ]. Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας στα δεξιά των ανθρώπων του Παραδείσου, και ήρθε στο Χαντίθ μέσω του Abu Huraira με μια αλυσίδα μετάδοσης : [Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται. ] Αυτό το Χαντίθ διορθώθηκε από τον Αλ-Αλ-Άλμπανι, ο Θεός να τον έχει έλεος, στο Αλ-Σιλσιλά Αχ-Σαχχαχ, Ι / 1 σ. : 74 H : 1087 Αντιφάσκει επίσης τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων της κόλασης, καθώς επιθυμούν να τους απαλλάξει ο Θεός από τα βασανιστήρια τους, αλλά δεν έχουν παρά θλίψη, όπως είπε ο Παντοδύναμος. [Και προειδοποιήστε τους την ημέρα της θλίψης, καθώς το θέμα έχει περάσει ενώ είναι αμελή και δεν πιστεύουν ] Maryam : 39….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι είχε γυρίσει τα χέρια του στο λαιμό ενός από τους δίκαιους, τότε δείχνει καθοδήγηση από τον Θεό Παντοδύναμο, και μπορεί να είναι μετάνοια .~…

…Και όποιος βλέπει ότι έφερε τον Σατερουβάνα στο λαιμό του, θα ερμηνεύσει μεταφέροντας την ασφάλεια των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κρεμάσει μια πέτρα από το λαιμό του, τότε θα συμβεί κακό και ερωτευμένο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα άτομο και έκοψε το λαιμό του, τότε θα ξεπληρώσει το χρέος των κακοποιημένων και μπορεί να είναι καλός σε αυτόν, και όποιος βλέπει ότι κάποιος τον χτυπά με ένα σπαθί και κόβει τα μέλη του, τότε αυτό είναι με δύο τρόπους ότι εάν τα μέλη του σώματος χωρίσουν ταξίδια μακριά και τα παιδιά του ή οι απόγονοί του έχουν διασκορπιστεί στις χώρες, και εάν τίποτα δεν χωριστεί από αυτόν, θα ταξιδέψει σύντομα και θα επιστρέψει καλά ….

…Βιώστε το λαιμό μου Βλέποντας αυτήν την ασθένεια σε ένα όνειρο υποδεικνύει ότι θα αρρωστήσετε λίγο και θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες στο εγγύς μέλλον . Και αν βλέπετε άλλους να αρρωσταίνουν, αυτό σημαίνει ότι θα αναστατωθείτε από τα πολλά αιτήματα για βοήθεια και δωρεά σε άλλους ….

…Και όποιος βλέπει μια πληγή ή ένα πύον στο λαιμό του δείχνει ότι πρόδωσε τον Θεό σε αυτό που μίμησε ….

…Και όποιος βλέπει το όργανο κάποιου στο λαιμό του ή είναι άλλος, δεν υπάρχει καλό σε αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι μπροστά στον λαιμό του κουνελιού, ερμηνεύεται ότι θα έρθει σε μια γυναίκα στο ορθό της ….

…Και όποιος βλέπει ένα πουλί που μπαίνει στο λαιμό του, και αν έχει παιδί, θα πέσει σε ένα πηγάδι ….

…Αν δει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης χτυπά το λαιμό του, τότε ο κυβερνήτης είναι ο Θεός που τον σώζει από τις ανησυχίες του και τον βοηθά στις υποθέσεις του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και μεταφέρεται στο λαιμό των ανθρώπων, τότε θα χτυπήσει έναν κυβερνήτη και θα εκτελέσει την εντολή του, και η αποστασία του θα είναι στην ίδια εξουσία με εκείνους που ακολούθησαν την κηδεία του, αλλά χαλά τη θρησκεία του και είναι ελπίδα για το καλό αργότερα αν δεν είναι θαμμένος ….

…Και όποιος βλέπει ότι έκοψε το λαιμό ενός νεκρού ατόμου με κάτι, και αν είναι ένας μεταρρυθμισμένος άνθρωπος, τότε οι άνθρωποι θα μετανοήσουν στο χέρι του, και ίσως κάποιος θα εξετάσει τα θέματα του και το επιχείρημά του θα ενισχυθεί εναντίον του και θα είναι νικητής με τον εχθρό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος σκότωσε ένα άτομο και το βάζει στο λαιμό του, θα απαιτήσει να είναι ερωτευμένος και να τον πάρει από αυτή τη ζημιά ανάλογα με το βάρος και την ελαφρότητα του κινητού ….

…Εάν παραπονιέται για το λαιμό του, είναι υπεύθυνος για τη σπατάλη των χρημάτων του ή για τη φιλία της γυναίκας του ….

…Αν κουβαλούσε έναν νεκρό στο λαιμό του, θα έπαιρνε πολλά χρήματα και καλά ….

…Και όποιος βλέπει ένα εμπόρευμα στην πλάτη του, τότε είναι χρέος και κουτσομπολεύει καυσόξυλα, και η πίσω αλυσίδα είναι παιδιά ….

…Η κλίμακα είναι σε ένα όνειρο ενδεικτικό του μέτρου, και οι δύο δείχνουν πίστη και δικαιοσύνη στον λόγο . Και δείχνει την εξάλειψη του χρέους και την εκπλήρωση του όρκου . Η ισορροπία της εργασίας είναι ενδεικτική του μηχανικού και της κατασκευής . Και η κλίμακα του μύλου είναι ενδεικτική του ευγενούς ανθρώπου στην ταπεινή ψυχή του στο πνεύμα, την έκφραση και την κίνησή του . Και η κλίμακα του οστού γεννήθηκε από χρόνο ή χαζή . Και η ισορροπία του μόσχου είναι μια προειδοποίηση ενάντια στην αμέλεια και θέλει να λογοδοτήσει για τους όρκους . Και η κλίμακα εκφράζεται από τον δικαστή, οι κλίμακες ακούγονται από τον δικαστή, και τα κύμβαλα είναι τα ίδια με αυτά με τα οποία διαχωρίζεται το δικαστικό σώμα . Και όποιος βλέπει μια κλίμακα να κατεβαίνει από τον ουρανό, αναζητά την αλήθεια . Και ειπώθηκε : τα κύμβαλα είναι η νομολογία του δικαστή, εάν είναι επαρκή και πλήρη, τότε ο δικαστής είναι πλήρης στη νομολογία, και εάν είναι λίγες και ατελείς, τότε ο δικαστής είναι ανίκανος να αποφανθεί, και η στήλη του η ισορροπία είναι ο ίδιος κριτής, η βίδα είναι η εντολή του, το νήμα και η αλυσίδα είναι οι βοηθοί του και οι πράκτορές του, και η γλώσσα είναι η γλώσσα του, και τα χέρια του ακούγονται, και εάν τα χέρια τρυπηθούν τότε ο δικαστής Erecha . Και όποιος βλέπει ότι ζυγίζει χρήματα, ακούει την ψευδή μαρτυρία και το αποφασίζει . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια ζυγαριά στο χέρι του, τότε είναι στη Σουντά . Η ισορροπία της Ανάστασης δείχνει την εμφάνιση των μυστικών, την καθιέρωση του επιχειρήματος, τη χαρά και την ευχαρίστηση, τη νίκη επί των εχθρών, τη δικαιοσύνη και τη δικαιοσύνη . Η κλίμακα είναι απολύτως ενδεικτική για όλους όσους μιμούνται και καθοδηγούνται για χάρη του, όπως ο κόσμος, ο Σουλτάνος ​​και το Κοράνι, και ίσως υποδεικνύεται από τον ιδιοκτήτη του . Και η ισορροπία των κτηνοτρόφων είναι η αποθήκη του ταμείου ….

…Όσον αφορά την ανηθικότητα, όποιος βλέπει ότι είναι αλυσοδεμένος, τότε είναι δυσπιστία στον Θεό ή στη χάρη του, και αυτό μπορεί να είναι ενδεικτικό κακού τέλους, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι δεν υπάρχει καλό να βλέπεις ανταμοιβή. Έτσι, όποιος βλέπει ότι έχει διαπράξει αδίκημα, πέφτει σε μεγάλη ταλαιπωρία, όπως φυλάκιση και άλλοι, και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι δεμένο στο λαιμό του υποδηλώνει άθλιο. Όσο για την αλυσίδα, δείχνει τη διάπραξη αμαρτίας, και για τον περιορισμό, δείχνει την επιμονή του οραματιστή σε ένα θέμα στο οποίο είναι σε καλό ή κακό, και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι τέσσερις αλυσίδες, τότε αυτός έχει τέσσερα παιδιά, και όποιος βλέπει σαν να είναι δεμένος σε μια αλυσίδα με έναν άνθρωπο του οποίου τα οράματα δείχνουν ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία, από την οποία φοβάται την εκδίκηση του Σουλτάνου….

…Και η αλυσίδα : σημαίνει διάπραξη μεγάλης αμαρτίας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Είμαστε αφοσιωμένοι στους άπιστους αλυσίδες » Η αλυσίδα ενός άνδρα παντρεύεται μια γυναίκα, μια κακή στάση, συνδέεται με μια σειρά από θλίψη Del σε αυτήν ή στο μέλλον και την είσοδο του εγκλεισμού : δεν υπάρχει κανένας έπαινος . Δείχνει τη διάρκεια της νόσου και την εξάπλωση της θλίψης, εάν την εισήγαγε σύμφωνα με τη γνώμη του ή κάποιος που τον ανάγκασε να τον καλέσει, αναζητούμε καταφύγιο στον Θεό από την καταστροφή . Όσον αφορά τη συμφιλίωση : Δείχνει την εμφάνιση του καλού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και η συμφιλίωση είναι καλή .~ Το κάλεσμα στη συμφιλίωση είναι ένα κάλεσμα στη δικαιοσύνη και την καθοδήγηση, και η απαγόρευση της συμφιλίωσης δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης του είναι απρόσβλητος στο καλό, και η συμφιλίωση δείχνει την ασφάλεια, καθώς ένα από τα νόημά της είναι η ειρήνη ….

…Και όποιος είδε ότι ξυρίστηκε ό, τι ήταν κάτω από τη γενειάδα ή ξυρίστηκε την πλάτη του, τότε είναι η εκπλήρωση ενός χρέους, και μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι τα μαλλιά μεγαλώνουν στη γλώσσα του, τότε είναι σοφία, δήλωση, ποίηση διάκριση εκτός αν βγει από το όριο και επιστρέψει στην ανησυχία και τη θλίψη, και ειπώθηκε ότι η ποίηση από την άποψη της φράσης είναι χρήματα, και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι η ποίηση Το βλέφαρο, το αυτί και η μύτη είναι καλά εκτός εάν ξεπεράσουν το όριο . Είπαν επίσης ότι εάν ένα άτομο αφαιρεί τα μαλλιά από ένα μέρος που απαιτεί αφαίρεση, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν το αφαιρεί από ένα μέρος όπου είναι καλό, τότε δεν είναι καλό ….