Χυμός και χυμός : πολύ καλός, οπότε όποιος το αναλάβει σε ένα όνειρο, θα κοιτάξω την κατάστασή του και αν είναι φτωχός, θα είναι πλούσιος και αν τα οράματά του για το κοινό είναι σαν να πιέζουν σταφύλια ή λάδι ή άλλα πράγματα σε κάθε μέρος, και ήταν τόσο γόνιμα και απελευθερώθηκαν . Εάν βλέπει ότι είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, τότε δραπετεύει από την κατάστασή του αφήνοντας τους πιεσμένους από τη φυλάκισή του, και αν δει ότι έχει επιστροφές ή χρέη, τότε πρέπει να το πληρώσει και να επωφεληθεί από αυτό . Και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης και της Sunnah θα τον καταλάβει και θα συμπιέσει τη γνώμη του από το στήθος του . Και αν το βλέπει ως άγαμο, παντρεύεται, τότε το σπέρμα του θα βγει και γονιμοποιεί τα προς το ζην . Αν ο χυμός ήταν πολύς και είχε σύκα, κρασί ή γάλα με τον σουλτάνο . Και όποιος το είδε σαν να πιέζει τα σταφύλια και να το κάνει κρασί, κέρδισε την εύνοια με τον Σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνης σε αυτόν ….

…Ο χυμός είναι κάποιος που βλέπει σε ένα όνειρο ότι συμπιέζει σταφύλια ή καλάμια που είναι εύφορα, ακόμα κι αν είναι φτωχό, είναι πλούσιος . Και αν δει ανθρώπους παντού να πιέζουν σταφύλια και ελιές και να είναι πολύ γόνιμοι και να απελευθερώνονται από αυτά, και αν αυτός είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, δραπετεύει από αυτό που βρίσκεται, και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης θα τον καταλάβει, και αν το δει αυτό, είναι πτυχίο, παντρεύεται . Εάν ο χυμός ήταν υπερβολικός, και είχε σύκα και κρασί ή γάλα, θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος είδε ότι συμπίεζε σταφύλια και τα έκανε κρασί, κέρδισε χάρη στον σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ ….

Χυμός : Δείχνει τη γονιμότητα για εκείνον που το έλαβε, οπότε όποιος βλέπει ότι πιέζει το κρασί, εξυπηρετεί την εξουσία και παίρνει μεγάλα θέματα στα χέρια του ….

Χυμός μήλου Αν ονειρευτήκατε χυμό μήλου, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κερδίσετε πλούτο εάν δεν ξοδέψετε το χρόνο σας σε υλικές απολαύσεις . Αν δείτε ανθρώπους να πίνουν χυμό μήλου, θα πέσετε υπό την επήρεια των άπιστων φίλων ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο χυμός του λαδιού, αν ήταν σουσάμι, τότε είναι άνθρωπος με ηγεσία και χρήματα, και αν είναι καρύδια, τότε μαζεύει χρήματα με κόπωση και δυσκολία ….

…Το να βλέπεις πορτοκαλιές σε ένα όνειρο, αν είναι υγιές και βαρύ με ώριμα φρούτα, δείχνει καλή υγεία και καλή επιτυχία . Εάν τρώγατε πορτοκάλια σε ένα όνειρο, αυτό είναι κακός οιωνός και υποδηλώνει την ασθένεια ενός φίλου ή συγγενή, η οποία θα σας κάνει να ανησυχείτε και να ανησυχείτε και μπορεί να σημαίνει απώλεια και προβλήματα από την άποψη της εργασίας . Εάν τα πορτοκάλια στο όνειρο ήταν όμορφα και αρωματικά, τότε αυτό σημαίνει κακή τύχη και μικρή απώλεια στο εμπόριο και στην εργασία . Εάν ονειρεύεστε ότι κοιμάστε σε ένα σωρό πορτοκαλί, τότε αυτό σημαίνει το θάνατο ενός από τους συγγενείς σας . Εάν σε ένα όνειρο αγοράσατε πορτοκάλια κατόπιν αιτήματος της συζύγου σας και η γυναίκα σας τρώει πορτοκάλια, αυτό σημαίνει ότι οι ταλαιπωρίες και τα προβλήματα θα εξαφανιστούν, για να αντικατασταθούν από το καλό και το όφελος ….

…Ένας αποχυμωτής είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας με χρήματα, γιατί ο χυμός σουσαμιού αυξάνεται και αυξάνεται τα χρήματα, και ο χυμός σουσαμιού είναι ο κύριος και δείχνει έναν άνθρωπο που πλησιάζει τους ευσεβείς ανθρώπους και ζητά από τους ανθρώπους να απέχουν από την ευδαιμονία αυτόν τον κόσμο . Και ο χυμός ξηρών καρπών είναι ένας άντρας με κόπο και κόπωση και αϋπνία χρήματα . Και ο χυμός σταφυλιών υποδηλώνει διαφθορά στη θρησκεία και την ηθική . Και ο χυμός ελιάς υποδηλώνει την ανακούφιση των ανησυχιών και του θυμού, και το όραμά του δείχνει μια τάση για πάθη και ξεθώριασμα και διαπράττει απαγορεύσεις ή από το σκοτάδι στο φως, τη διατροφή και τα οφέλη ….

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Το δέντρο Δέντρα υποδηλώνει γυναίκες και άντρες διαφορετικών ηθών . Το να βλέπεις τα δέντρα είναι ένα σημάδι διαφωνιών και τα άγνωστα δέντρα είναι ένα σημάδι ανησυχίας και αγωνία, ειδικά αν τα βλέπει σε ένα όνειρο τη νύχτα . Αν είναι αίρεση, τότε παύει, ή αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος . Εάν ο παρατηρητής είναι άπιστος, γίνει μουσουλμάνος ή αμαρτωλός, μετανοεί . Ό, τι και τα δέντρα είναι ειδικά για το mashmum, όπως τα χέννα και τα τριαντάφυλλα, υποδηλώνει τους αφέντες της καλοσύνης και της γνώσης χωρίς δράση ή λέγοντας χωρίς δράση . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το χυμό μασίφ και λεμόνι, όπως το πορτοκάλι και το λεμόνι, είναι συγκεκριμένο για το μασίμο, και το εστιατόριο, όπως πορτοκάλι και λεμόνι, και δράση, και λέξη και πράξη . Βλέποντας τι είναι ειδικό για το mutam, όχι για το mothmoum, όπως η παλάμη και τα καρύδια, υποδεικνύει τους κυρίους που δεν παίρνουν ό, τι έχουν εκτός από την προσπάθεια και την κόπωση . Βλέποντας αυτό που δεν είναι εστιατόριο ή μυρωδιά, όπως λεύκα και κυπαρίσσι, υποδηλώνει τσιγκούνημα και τσιμπήματα . Κάθε δέντρο από το οποίο πέφτουν τα φύλλα του υποδεικνύει τη φτώχεια και τον πλούτο, τη διατήρηση και τη λήθη, τις χαρές και τις θλίψεις . Και κάθε δέντρο που δεν ρίχνει τα φύλλα του είναι ένα σημάδι μακροζωίας, διαρκούς επιβίωσης, πλούτου και σταθερότητας στη θρησκεία . Και όποιος είδε ότι βρισκόταν πάνω σε δέντρα, τα παιδιά του αυξήθηκαν . Και όποιος φυτεύει ένα δέντρο που είναι κρεμασμένο, τότε παντρεύεται έναν λαό και τιμά . Και ένα δέντρο που δεν έχει καρπούς σημαίνει σκληρούς, τεράστιους άντρες, που δεν έχουν ούτε πλούτο ούτε καλό . Και το δέντρο με τα αγκάθια είναι ένας δύσκολος άνθρωπος . Και όποιος είδε ότι έκοψε ένα δέντρο, η γυναίκα του πέθανε και αν ένα δέντρο στεγνώσει, ένας άρρωστος θα πεθάνει εκεί . Και ο φλοιός των δέντρων είναι μια λίμνη . Και όποιος βλέπει ότι φυτεύει δέντρα σε άλσος, θα έχει παιδιά . Και όποιος είδε ότι τα δέντρα περιβάλλουν ένα βουνό, οι απόγονοι αυτής της πόλης θα πολλαπλασιάζονταν . Και το δέντρο μπροστά από το σπίτι δείχνει τους πιστούς . Το δέντρο με το οποίο ο Θεός Παντοδύναμος μίλησε στον Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό . Το δέντρο δείχνει τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού, και το ξηρό δέντρο είναι καθοδήγηση και διατροφή . Το να κάθεται κάτω από ένα δέντρο με ανθρώπους αποτελεί απόδειξη της έγκρισης του Θεού Παντοδύναμου. Εάν ο αναζητητής είναι άπιστος, μουσουλμάνος ή ανυπάκουος, θα μετανοήσει, και ένα ευλογημένο δέντρο σε ένα όνειρο δείχνει μια καλή επιστροφή, και ένα καλό δέντρο όπως ένας φοίνικας είναι μια καλή λέξη και ένα κακό δέντρο είναι σαν ένα πεπόνι , μια κακόβουλη λέξη . Και όποιος βλέπει ότι αποκομίζει από ένα δέντρο άλλο από τον καρπό του, τότε παίρνει χρήματα χωρίς λύση . Λέγεται : Η κοπή δέντρων είναι μια ασθένεια που επηρεάζει τον κόπτη και τους ανθρώπους του ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος είδε ότι πίνει ένα γλυκό ποτό που μυρίζει καλά, όπως χυμός μήλου, χυμός πορτοκαλιού, ρόδι και παρόμοια, δείχνει έξι πτυχές της καθαρότητας στη θρησκεία, το όφελος, τη γνώση, τη χρησιμότητα, τη μακρά ζωή, τη ζωή και τη μνήμη Θεός Παντοδύναμος ….

Ένιωσε ότι πολύ πορτοκαλί βρήκε ότι δείχνει για το κράτος και να είναι τόσο φιλόδοξη ….

…Το σουσάμι είναι στο όνειρο μια επιτρεπόμενη διαβίωση, και έτσι είναι ο χυμός του σέρβις, τα χρήματα σε δόξα και δύναμη, καθώς και άλλα δημητριακά . Και όποιος βλέπει ότι μεγαλώνει σουσάμι, τότε θα λάβει κατάσταση, εμπόριο, ασκητισμό, κέρδος και χαρά . Το σουσάμι και η μουστάρδα ειπώθηκαν μόνο στους γιατρούς, αλλά για άλλους ανθρώπους αποτελεί ένδειξη ασθένειας . Και όποιος βλέπει το σουσάμι θα καταστραφεί επειδή είναι ένα εκλεπτυσμένο δηλητήριο ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα των ασπρόμαυρων σταφυλιών στην εποχή του και εκτός του χρόνου του αναφέρεται σε τέσσερις πτυχές των παιδιών, τη γνώση, το καταστατικό και το χρήμα, και ο χυμός του επίσης σε τρεις πτυχές του χρήματος στις οποίες υπάρχει καλοσύνη, ευλογία και ικανότητα, και σωτηρία από την ξηρασία και την ταλαιπωρία, για τον Παντοδύναμο είπε: «Σε αυτό οι άνθρωποι βρίσκουν ανακούφιση και σε αυτήν συμπιέζονται »….

…Σε ένα όνειρο, δηλώνει την ειλικρίνεια στη θρησκεία, τη σωτηρία του φυλακισμένου, την άφιξη του ταξιδιώτη, τη θεραπεία των ασθενών, τον γάμο του πτυχιούχου, την καθοδήγηση, τη μετάνοια, τη γνώση, το Κοράνι και τη νόμιμη διατροφή . Ο άνθρωπος και αυτό που φτιάχτηκε είναι μια ευλογία και μια ευλογία . Και πώς η σεζόν είναι συνάρτηση των μαρτύρων της σεζόν ή της ανανέωσης της εντολής . Και αυτός που είναι γεμάτος γλυκύτητα είναι κομπλιμέντα, ψέματα και καλά λόγια . Το τηγάνισμα της γλυκύτητας είναι μια χρήσιμη παρέα . Και η λογική του μελιού είναι η εύκολη διατροφή ή μια περιφρόνηση . Και μια ευχάριστη γεύση αποτελεί ένδειξη ύψους, ανύψωσης και άρσης των ανησυχιών και των ασθενειών . Και να γνωρίζετε ότι κάθε γλυκό αυξάνει ένα άτομο τρώγοντας ασθένεια, οπότε το φαγητό σε ένα όνειρο είναι μια αύξηση στις ασθένειες, εκτός αν το γλυκό είναι μαγιά, μαρμελάδα ή χυμός, έτσι μπορεί να υποδηλώνει επούλωση . Των ασθενειών . Δεν υπάρχει καλό σε αυτόν που κατανάλωσε σε ένα όνειρο ή του έφτιαξε ένα falutij, γιατί μπορεί να υποδηλώνει μια ασθένεια του falaj . Γλυκά που θεωρούνται μεταξύ των τροφίμων που αποτελούνται από τέσσερα συστατικά : σκιά, ζάχαρη, μάννα και ημερομηνίες, και εάν ένα άτομο τρώει οποιοδήποτε από αυτά, είναι μια καλή ζωή και ευχαρίστηση και μια σωτηρία από τον κίνδυνο του οποίου η προέλευση ήταν απληστία . Και η γλυκύτητα δείχνει τη διαβίωση και τις καλές λέξεις . Είναι για τους πιστούς η γλυκύτητα της πίστης και για τους κακούς την γλυκύτητα του κόσμου ….