Και όποιος βλέπει ότι ένα ψάρι βγαίνει από ένα πηγάδι, δείχνει ότι τα χρήματα προέρχονται από τους απλούς ανθρώπους μέσω της εξαπάτησης και της απάτης ….

…Βλέποντας το κτίριο που δημιουργήθηκε στο έδαφος, ένα ελάχιστο ιδιωτικό ή δημόσιο όφελος όσο το είδε . Ίσως η ερμηνεία της κατασκευής ήταν να χτίσει έναν άνδρα με την οικογένειά του, οπότε αν χτίσει κάτι, αυτό δείχνει το θέμα των γυναικών . Εάν βλέπει ότι το σπίτι του έχει επεκτείνει ένα πολύ γνωστό ποσό, τότε είναι η κοσμική του ικανότητα, και αν το πλάτος υπερβεί το μέγεθός του, τότε κάποιος θα εισέλθει σε αυτό το σπίτι χωρίς άδεια σε μια καταστροφή, γάμο ή πανικό . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα κτίριο, θα συγκεντρώσει τους συγγενείς, τους φίλους και τους στρατιώτες του . Αν είναι κυβερνήτης, αυτή είναι η επιστροφή της κατάστασής του, η πληρότητα της ευτυχίας του και το ύψος των υποθέσεων του ανάλογα με το πάχος και τη στεγανότητα του κτηρίου . Αν το ξεριζώσει και το αφαιρέσει, τότε χωρίζει τη συγκέντρωση των συγγενών του, των συντρόφων, των φίλων και των στρατιωτών του, και το κράτος του είχε φύγει . Εάν βλέπει ότι ανανεώνει μια παλιά δομή ενός κόσμου, τότε είναι μια ανανέωση της ζωής αυτού του κόσμου. Εάν το κτίριο προορίζεται για έναν Φαραώ ή για άδικο άτομο, τότε είναι μια ανανέωση της ζωής του . Αν είδε ότι είχε αρχίσει να χτίζει, τότε το έσκαψε από το ίδρυμά του, και το χτίστηκε από την απόφασή του, μέχρι να το χτίσει, τότε είναι στην αναζήτηση της γνώσης, του κράτους ή της τέχνης, και θα αποκτήσει αυτό που θέλει . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει σε μια πόλη ή χωριό της Bunyana τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα εκεί, και αν χτίσει πηλό τότε στολίζει και διακοσμεί μια υποκρισία, αν χτίζει από πηλό τότε κέρδισε από επιτρεπόμενο, και εάν είναι χαραγμένο τότε είναι γνώση ή κατάσταση, με αγνότητα και χαρά . Εάν βλέπει ότι έχτισε ένα κτίριο γύψου και πλήρωσε μια εικόνα για αυτό, τότε μπαίνει σε ψεύτικο, επειδή η οικοδόμηση με στόκο και ο μισθός είναι υποκρισία, και η υποκρισία χτίζεται με στόκο και μισθούς . Και ειπώθηκε : Όποιος κάνει γύψο κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι χτίζεται σε αποξένωση, τότε παντρεύεται μια γυναίκα της οποίας το όνομα δεν του έχει αναφερθεί, ή ότι κατοικεί σε αποξένωση και πεθαίνει . Η οικοδόμηση με πηλό είναι θρησκεία και βεβαιότητα . Και η ξηρά λάσπη είναι ένα αηδία χρημάτων . Και όποιος βλέπει ότι είναι λάσπη στον τάφο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, τότε πρέπει να εκτελέσει το Χατζ . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι λασπωμένο και ένας τόνος είναι υγρός, τότε είναι καλός . Και όποιος βλέπει ότι το τρώει, τρώει όσα χρήματα έτρωγε . Και η όμορφη κατασκευή δείχνει την οικειότητα, την αγάπη, τους απογόνους, τα προς το ζην, τα σεβαστά ρούχα και τον πρωτότοκο των γυναικών . Και ίσως η σφιχτή κατασκευή έδειχνε δύναμη και ένταση, ή υποστήριξη και βοήθεια, και ίσως το όραμα του κτιρίου έδειχνε μεγάλη διάρκεια ζωής, και ίσως το κτίριο έδειχνε τον οικοδόμο του, και αν ήταν εκκλησία αυτό υποδείχθηκε από έναν Χριστιανό, και αν Ήταν ένα τζαμί που υποδείχθηκε από έναν μουσουλμάνο, και αν ήταν σχολείο, αυτό υποδείχθηκε από τον νομικό του, ή το Ribat υποδείχθηκε από έναν ασκητή . Και όποιος χτίστηκε σε ένα όνειρο ένα τζαμί ή ένα μέρος κοντά στον Θεό Παντοδύναμο, αν ήταν ένας βασιλιάς που καθιέρωσε την αλήθεια και υπαγόρευσε το καλό και απαγόρευσε το κακό, και αν ήταν ένας μελετητής που συνέταξε ένα βιβλίο που οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις ή τις fatwas του , και αν είχε χρήματα, πλήρωνε τα χρήματα του . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Αν ήταν παντρεμένος, θα είχε έναν γιο και θα του διαδόθηκε ένα καλό αρσενικό . Και αν ήταν φτωχός, θα ήταν πλούσιος, διαφορετικά θα μαζεύει ανθρώπους μαζί με το καλό και θα τους βοηθά να υπακούσουν στον Θεό Παντοδύναμο, αλλιώς θα μετανοήσει στον Θεό Παντοδύναμο για όσα διέπραξε, ή να μετατραπεί σε Ισλάμ, ή να πεθάνει μάρτυρας . Εάν χτίζει από αυτό που δεν επιτρέπεται να χτίσει, ή αποκλίνει από το mihrab, ή το εκτρέψει σε άλλη από την κατεύθυνσή του, αυτό δείχνει το αντίθετο του καλού και του κακού. Εάν βλέπει θόλους ή τους χτίζει σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει την αύξηση της κατάστασής του ή την ένωση των ανθρώπων του πεπρωμένου . Και όποιος βλέπει ότι έχτισε έναν τρούλο πάνω από τα σύννεφα, θα αποκτήσει εξουσία και δύναμη για τον κανόνα του . Και όποιος είδε ότι είχε δομές πάνω από τον ουρανό και τη γη από πράσινους θόλους, οι πράξεις του ήταν καλές και πέθανε στη μαρτυρία . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα μπάνιο, το χτίζει με μια γυναίκα . Εάν βλέπει τον ασθενή σαν να χτίζει το σπίτι του και δεν ξέρει πότε το κατέστρεψε, τότε το σώμα του επέστρεψε στην υγεία και την ασθένεια στην οποία απομακρύνθηκε από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ο πατέρας του έχει δημιουργήσει μια δομή και μεγαλώνει τα ψάρια του, τότε θα ολοκληρώσει τις πράξεις του πατέρα του, που είχε σε μια θρησκεία ή σε έναν κόσμο . Και όποιος βλέπει ότι οι εργάτες εργάζονται στο σπίτι του, θα διαφωνήσει με τη γυναίκα του, ή θα εγκαταλείψει έναν φίλο του και τα παρόμοια ….

…Όποιος βλέπει ότι επηρεάζει ένα ή δύο μαλακά ψάρια : επηρεάζει μία ή δύο γυναίκες . Αν είδε ότι χτύπησε ένα ή δύο μαργαριτάρια στην κοιλιά του ψαριού, τότε χτύπησε ένα ή δύο αγόρια από αυτά . Αν χτύπησε το στομάχι της με λίπος . Επηρεάζει χρήματα και καλοσύνη από αυτό . Το ίδιο ισχύει και για το ψάρι . Και αν υπήρχαν περισσότερα ψάρια, ήταν χρήματα . Εάν βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα αλμυρό ψάρι που τρώει αφού έρθει στο χέρι του και το κατέχει, τότε χτυπιέται από μια κατοχή, υπηρέτη ή ιδιοκτησία, και υποφέρει από αυτόν όσο πήρε από το αλμυρό ψάρι, το έφαγε ή το χτύπησε . Όπως και τα μικρά ψάρια και το αλμυρό Kabbarah δεν είναι το καλύτερο σε αυτό . Και ίσως η φύση του ανθρώπου αντιφάσκει με τα αλμυρά ψάρια, αν το είδε στον ύπνο του θα είχε χρήματα και καλοσύνη, αν τα ψάρια ήταν παλιά . Ήταν το ψάρι στο οποίο ο Μωυσής, ειρήνη πάνω του, είπε στο κορίτσι του : Φέραμε το μεσημεριανό μας αλμυρό μεγάλο, έτσι ο Μωυσής μπήκε με ανησυχία . Εάν βλέπει ένα ζωντανό ψάρι να γυρίζει σε άγνωστο μέρος, τότε εάν το ψάρι είναι η ουσία των γυναικών ή των υπαλλήλων, τότε ίσως ένας υπηρέτης ή κάτι παρόμοιο θα μετατραπεί σε άρνηση της εντολής του από τον κόσμο του ή της καταδίκης του . Αν έβλεπε ένα ψάρι που βγήκε από την ουρήθρα του, τότε θα είχε ένα σκλάβος, και αν είδε ότι το ψάρι βγήκε από το στόμα του, τότε μιλάει λέξεις που μπερδεύονται γι ‘αυτόν . Όσο για την κατανάλωση φρέσκου ψαριού, είναι χαλασμένο και καλό, γιατί προέρχεται από το ψάρεμα ….

…Εάν ονειρευτήκατε μια λίμνη ψαριών, τότε αυτό σημαίνει ασθένεια λόγω της απόλαυσης των απολαύσεων εάν η λίμνη είναι λασπώδης . Εάν δείτε μια λίμνη ψαριών γεμάτη ψάρια, τότε αυτό σημαίνει άνετα έργα και μεγάλη διασκέδαση . Εάν δείτε μια κενή λίμνη ψαριών, αυτό προειδοποιεί για άγριους εχθρούς που πλησιάζουν . Αν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι είχε πέσει σε μια καθαρή λίμνη ψαριών, αυτή προκάλεσε καλή τύχη και αμοιβαία αγάπη . Αλλά αν η λίμνη είναι λασπώδης, αυτό προβλέπει το αντίθετο ….

…Η θάλασσα : Όσον αφορά τη θάλασσα, αναφέρεται σε όλους όσους έχουν εξουσία πάνω στη δημιουργία, όπως βασιλιάδες, σουλτάνοι, συλλέκτες, κυβερνήτες, μελετητές, αφέντες και πνεύματα για τη δύναμή του και τον μεγάλο κίνδυνο, καθώς και τη λήψη και τη δωρεά του και τα χρήματά του και τις γνώσεις του για το νερό του, και κατευθύνει τους άντρες του ή τις δυνάμεις του ή τα επιχειρήματα και τις εντολές του, τα ψάρια του είναι υπήκοοι του, οι άντρες του είναι τα προς το ζην και τα χρήματά του ή τα θέματα και η ηγεσία του, και τα ζώα του Βοηθοί και μαθητές του, τα πλοία του , οι στρατιώτες του, οι κατοικίες του, οι γυναίκες του, οι διαχειριστές του, το εμπόριό του, τα καταστήματα, τα βιβλία, τα Κορά, και η νομολογία . Και η θάλασσα μπορεί να δείχνει στον κόσμο και τις φρίκης της ότι κάποιος λατρεύει και χρηματοδοτεί, και φτωχάει έναν άλλο και τον σκοτώνει, και τον κατέχει σήμερα και τον σκοτώνει αύριο, τον προετοιμάζει για σήμερα και τον καταστρέφει μετά από αυτόν . Τα πλοία τους, οι αγορές τους, οι εποχές τους και τα τρέχοντα ταξίδια τους, εμπλουτίζουν τους ανθρώπους και φτωχούς άλλους . Και οι άνεμοι του είναι τα προς το ζην, τα νούμερα, τα ατυχήματά του, τα Τουαρέγκ, οι κάτοικοι του, τα ψάρια του, τα προς το ζην, τα ζώα και τα ζώα του, τα παράσιτά του, τα Τουαρέγκ, οι βασιλιάδες και οι κλέφτες του, και οι ανησυχίες και η καταστολή του . Έχει δύναμη αν αυτό είναι το καλοκαίρι και σε αυτήν τη θάλασσα, ή επιπλέει στη γνώση και αναμιγνύεται με τους μελετητές, ή επεκτείνεται σε χρήματα και εμπορεύεται στο βαθμό του επαίνους του στη θάλασσα και τη δύναμή του πάνω στο νερό, και αν αυτός βυθίζεται στην κατάστασή του και δεν πεθαίνει όταν πνίγεται, ούτε χτυπιέται, ή σε κατάσταση αγωνίας, πλέει ενώ βρίσκεται σε αυτό. Και από το ρητό τους ότι πνίγηκε σε αυτόν τον κόσμο και πνίγηκε στην ευδαιμονία και τη γνώση, και με την εξουσία, και αν κάτι πεθάνει, πνίγει, αλλοιώνει το χρέος του και η πρόθεσή του είναι λάθος για ό, τι απαιτείται, για να ανταποκριθεί στο γέννηση και πνιγμός . Αλλά αν μπήκε ή κολυμπήθηκε μέσα στο χειμώνα και το κρύο, ή ενώ κουνιζόταν, τον έφερε μια καταστροφή από τον Σουλτάνο, είτε φυλάκιση ή βασανιστήριο, είτε ασθένεια, υγρασία και επιβλαβείς ανέμους, ή θα μπεί σε θανατηφόρα ηρεμία . Εάν πνίγηκε εκείνη τη στιγμή, σκοτώθηκε στο στρατόπεδο του ή το χρέος του είχε αλλοιωθεί σε μια Φίτνα . Και όποιος παίρνει από το νερό του, το πίνει ή το παίρνει, μαζεύει χρήματα από μια δύναμη σαν αυτόν, ή κερδίζει από αυτόν τον κόσμο προς αυτόν . Και όποιος μπαίνει στη θάλασσα και την χτυπά από τον βυθό της, λάσπη ή λάσπη, είναι από τον μεγαλύτερο βασιλιά ή από την εξουσία αυτού του τόπου . Και όποιος κόβει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι στην άλλη πλευρά, θα κόψει με ψίθυρο και τρόμο ή από φόβο, και θα σωθεί από αυτό . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Αυτός που είδε τη θάλασσα χτύπησε κάτι που περίμενε και όποιος είδε ότι πολεμούσε τη θάλασσα, τότε μπαίνει στο έργο του βασιλιά και είναι απατηλός από αυτό, οπότε αν πίνει όλο το νερό του, αυτός κατέχει τον κόσμο και επεκτείνει τη ζωή του, και χτυπά όπως τα χρήματα του βασιλιά ή τη δύναμή του, ή ο ομόλογός του είναι στην κατοχή του . Αν το έπινε μέχρι να του το αφηγηθεί, τότε λαμβάνει από τον βασιλιά χρήματα με τα οποία χρηματοδοτεί με τη μεγάλη ζωή και τη δύναμή του, και αν αντλήσει από αυτό, αναζητά από τον βασιλιά μια δουλειά και την παίρνει όσο προέρχεται από αυτό. Εάν το έχυνε σε ένα δοχείο, θα έπαιρνε πολλά χρήματα από έναν βασιλιά ή ο Θεός Παντοδύναμος θα του έδινε μια κατάσταση στην οποία θα συλλέγει χρήματα. Η πολιτεία είναι ισχυρότερη, ευρύτερη και πιο ανθεκτική από τη θάλασσα, επειδή είναι το δώρο του Θεού . Και όποιος κάνει μπάνιο από τη θάλασσα, οι αμαρτίες του θα είναι εξιλεωμένοι για αυτόν και η ανησυχία του για τον βασιλιά θα αφαιρεθεί . Και αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα, μένει στις αμαρτίες . Και όποιος βλέπει τη θάλασσα από μακριά, βλέπει τρόμο, και ειπώθηκε ότι κάτι θα έρθει κοντά του που ελπίζει . Είναι καλύτερα να βλέπεις τη θάλασσα ήρεμα από το να έχεις ταραχώδη κύματα ….

…Κολύμπι Όποιος είδε σε ένα όνειρο κολύμπι στη θάλασσα, και το γνώριζε αυτό, έφτασε στη γνώση της ανάγκης του . Και ειπώθηκε : Το κολύμπι είναι φυλάκιση, οπότε όποιος βλέπει ότι κολυμπά στην ξηρά, θα είναι κλειδωμένος και θα σφίξει στον εγκλεισμό του, και μένει εκεί όσο το κολύμπι είναι δύσκολο ή εύκολο, και όσο η εγγύτητά του να προσγειωθεί . Εάν βλέπει ότι κολυμπά σε μια επίπεδη κοιλάδα μέχρι να φτάσει σε ένα μέρος που θέλει, τότε μπαίνει στο έργο ενός ισχυρού και καταπιεστικού σουλτάνου, και του ζητείται ανάγκη και το εκπληρώνει, και ο Θεός Παντοδύναμος τον ασφαλίζει ως όσο τρέχει στην κοιλάδα, και αν τον φοβάται, τότε φοβάται την εξουσία μας . Εάν μπαίνει στη θάλασσα και κολυμπάει καλύτερα, τότε μπαίνει σε ένα σημαντικό ζήτημα ή σε μια υπέροχη κατάσταση . Και είναι σε θέση να κερδίσει δύναμη και δόξα και δύναμη, και αν κολυμπήσει στην πλάτη του, μετανοεί και επιστρέφει από την ανυπακοή του . Και αν κολυμπήσει στη θάλασσα και το νερό της είναι στάσιμο, τότε μπαίνει στο έργο ενός βασιλιά και ενοχλείται από το έργο, και ο βασιλιάς θα είναι θυμωμένος μαζί του, και αν διασχίσει τη θάλασσα τότε σώζεται, και αν κολυμπήσει ενώ φοβάται, θα κερδίσει φόβο, περιορισμό ή ασθένεια, με την οποία θα επεκταθεί σε αυτόν μέχρι την απόσταση του από τη γη, και αν πιστεύει ότι δεν είναι, παρασύρεται, τότε πεθαίνει μέσα αυτή η ανησυχία, και αν είναι τολμηρός στο κολύμπι του, τότε απαλλάσσεται από αυτό το έργο. Αν δει έναν σουλτάνο που θέλει να κολυμπήσει σε μια θάλασσα, και η θάλασσα είναι ταραχώδης με ένα κύμα, τότε αντιμετωπίζει έναν βασιλιά ανάμεσα στους βασιλιάδες, και αν κόβει τη θάλασσα με κολύμπι σκοτώνει αυτόν τον βασιλιά, και κάθε θάλασσα έχει στεγνώσει τότε θα πάει ένα κράτος, και αν δει ότι το νερό έχει επιστρέψει, τότε το κράτος είναι πίσω . Και αν βλέπει ότι κολυμπά σε ένα ποτάμι ή λίμνη και ότι ασφυκτίζει σαν ένα ψάρι που βρίσκεται στο έδαφος, τότε αυτό το άτομο τον εκθέτει από την ταλαιπωρία στο νερό, όπως αυτό που εκτίθεται σε ψάρια στην ξηρά . Και όποιος βλέπει ότι κολυμπάει, αγωνίζεται εναντίον του, και νικά τον αντίπαλό του, και είναι νικητής πάνω του . Και όποιος είδε ότι πήγε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι που δεν μπορούσε να δει, τότε αυτό θα ήταν η καταστροφή του λόγω της παύσης του . Αν είδε ότι το νερό τον πνίγει μέχρι να πεθάνει σε αυτό, τότε θα πεθάνει μάρτυρας . Το περπάτημα πάνω από το νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του . Και ειπώθηκε : Μάλλον είναι σίγουρος για κάτι που αμφιβάλλει . Και ειπώθηκε : Αντίθετα, ταξιδεύει σε κίνδυνο . Και όποιος είδε το νερό να ρέει στην επιφάνειά του, χτύπησε μια ματιά από τον Σουλτάνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι μερικά από τα δέντρα στο άλσος έχουν πετάξει, τότε δείχνει ότι οι στρατιώτες του βασιλιά δεν έχουν εποχή ….

…Και όποιος είδε ότι τα ψάρια της θάλασσας μίλησαν μαζί του, δείχνει ότι το μυστικό του βασιλιά αποκαλύφθηκε ….

Ψάρια : Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ένα ψάρι στο τραπέζι μου που εγώ και ο υπηρέτης μου έτρωγα από την πλάτη και το στομάχι . Είπε : Ψάξε τον υπηρέτη σου, γιατί θα πέσει στην οικογένειά σου . Έψαξε τον υπηρέτη του, και αν ήταν άντρας . Τα ψητά αλμυρά ψάρια είναι ένα ταξίδι στην αναζήτηση της γνώσης, ή η συντροφιά ενός αρχηγού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ξεχάσαμε τη φάλαινα τους .~ Και όποιος πιάσει ένα μαλακό ψάρι στη σχάρα, θα χτυπηθεί από μια χαλάρωση και καλοσύνη, για την ιστορία του τραπεζιού του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν, και τα ψητά ψάρια θα εκπληρώσουν μια ανάγκη ή θα απαντήσουν σε μια αγωγή ή μια ευρεία διαβίωση, εάν ο άνθρωπος είναι ευσεβής . Διαφορετικά, θα του επιβληθεί ποινή . Αν δει ότι έσπρωξε το νεαρό ψάρι σε αλεύρι και το τηγανίζει με λίπος, τότε ξοδεύει τα χρήματά του σε κάτι άχρηστο μέχρι να γίνει πολύτιμο και να γίνει νόστιμο και τίμιο . Και ειπώθηκε ότι το ψάρι είναι αξιέπαινο, ειδικά τα ψητά, εκτός από τα νεαρά ψάρια, επειδή τα αγκάθια τους είναι περισσότερα από τη σάρκα τους, και δείχνει εχθρότητα μεταξύ αυτού και των ανθρώπων του νοικοκυριού του, και δείχνει την ελπίδα για κάτι ανέφικτο . Και η κατανάλωση αλμυρού ψαριού δείχνει καλό και όφελος εκείνη την εποχή . Όσο για τη γεύση των πραγμάτων : η ερμηνεία του διαφέρει ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες. Εάν βλέπει σαν να έχει δοκιμάσει κάτι, τότε αναζητήστε ευχαρίστηση και επιδοκιμασία, γιατί επιτυγχάνει ανακούφιση και χάρη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και αν έχουμε δοκιμάσει ένα άτομο από εμάς, χαίρεσέ το .» Εάν βλέπει σαν να έχει δοκιμάσει κάτι και το βρει πικρό, τότε ζητά κάτι που θα τον βλάψει . Αν είδε σαν να καταπιεί ζεστό, χοντρό φαγητό, αυτό υποδηλώνει ότι η διαβίωσή του είναι δυσάρεστη ….

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει φυτό φυτών, τότε έχει αλλάξει την κατάστασή του, ειπώθηκε, φτώχεια και ταπείνωση, και για τη μελάγχρωση στη γενειάδα, δείχνει την απόκρυψη πράξεων και υπακοής, την απόκρυψη της φτώχειας από ανθρώπους, και ίσως από την προσποίηση και την υποκρισία εάν είναι λερωμένη, σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα παιδιά του έχουν χαθεί, θα ερμηνευτεί από μια θλίψη και οφείλονται στην απώλεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια εκτεταμένη έρημο και πολλά λουλούδια, άνεμοι και τριαντάφυλλα έχουν βλαστάνει σε αυτό ενώ είναι μέσα του, τότε θα συνοδεύσει έναν άνθρωπο με μεγάλη μοίρα και θα αποκτήσει από τη γνώση, το λόγο και τη γνώση του, και Μπορεί να είναι μια προσέγγιση για έναν δίκαιο βασιλιά και την απόκτηση του καλού και του οφέλους εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Οι αριθμοί έχουν κάποια σημασία; Το ζήτημα της σημασιολογίας των αριθμών με σταμάτησε συχνά , και συχνά με ρωτούσαν γι ‘αυτό , ο έπαινος για τον Θεό και με επιτυχία, και πήρα πολλά να το αποκρυπτογραφήσω, αλλά είναι απαραίτητο να γνωρίζω εδώ ότι το όραμα ή το όνειρο για μένα είναι ένα μπλοκ και όχι μια λέξη , οπότε ελήφθη από το όραμα με το σύμβολο του αριθμού , για παράδειγμα , και μπορεί να είναι Στο όραμα, υπάρχουν ισχυρότερα σύμβολα, οπότε πάρτε τα, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτά τα σύμβολα είναι αλληλένδετα και η σημασία ορισμένων ενισχύει τη σημασία άλλων. Παραδείγματα συμβολών ορισμένων αριθμών είναι : Σύγχρονοι όροι – αριθμοί…

…Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του έχουν τέσσερις αλυσίδες, τότε θα έχει τέσσερα παιδιά ….

…Ε : Οι εικόνες και τα σύμβολα που βλέπουν οι άνθρωποι στα όνειρά τους, όταν είναι παρόμοια, έχουν μια μόνο έκφραση; Α : Αυτή η ερώτηση είναι συχνές , το ίδιο κάνει ό, τι ένα πρόσωπο που βλέπει στον ύπνο του έχει ένα έκφραση που δεν αλλάζει , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνδρας είδε τον ήλιο και το φεγγάρι, για παράδειγμα, κι έτσι θα είναι ένα σύμβολο των γονέων του , μια σκλάβος και πατέρας , ανάλογος με το όραμα του Ιωσήφ , και όποιος είδε μια αγελάδα υποδηλώνει τη Σουντά καθώς ο Ιωσήφ τη διέσχισε και ούτω καθεξής . . Η απάντηση : Όχι , τα οράματα ποικίλλουν στην έκφρασή τους από το ένα άτομο στο άλλο , και από καιρό σε καιρό, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, μέσω των οραμάτων του όταν είδε τις αγελάδες που θανατώθηκαν , σκοτώνοντας τις σύντροφοι την Κυριακή, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και ο Ιωσήφ, ειρήνη και ευλογίες να είναι επάνω του, μέσω των παχιών αγελάδων στα εύφορα χρόνια στα οποία αφθονούν. Ζωή, και άπαχες αγελάδες, σε χρόνια ξηρασίας στα οποία μειώνονται τα προς το ζην και οι βροχές . Η αναφορά στο πέρασμα σε αυτό το όραμα, και ελπίζει να προσθέσει στη διατύπωσή τους, και ελπίζει στην περίπτωση του ιδιοκτήτη και του χρόνου της Αποκάλυψης, και όλα αυτά τον τραβούν να διασχίσει την έκφραση, για παράδειγμα, ο ήλιος έχει πολλές πτυχές από την άποψη της έκφρασης και σε αυτή την αναφορά στην διάβαση . Για ένα να ειπώθηκε εκφραστές : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι μπήκε στο υπόγειων υδάτων, είπε πεθαίνουν, και διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι η Παντοδύναμος : { Αν αστραπή τα μάτια (7) και επισκιάζεται Σελήνη (8) και να συλλέγουν το ήλιο και το φεγγάρι (9 ) Ο Άνθρωπος λέει ότι η Ημέρα Πού να Φεύγει (10) ( Ανάσταση : 10 – 7). Είπε Habis bin Σαάντ αλ – Tai ήταν οι κυβερνήτες της ηλικίας του δικαστικού σώματος , Ο Διοικητής της Πιστοί : εγώ είδα τον ήλιο και το φεγγάρι Aguettlan, και τα αστέρια μεταξύ των δύο ημίχρονα . Ο Umar είπε : με όποιον κι εσύ; Είπε : Με το φεγγάρι ενάντια στον ήλιο . Ο Ομάρ είπε : Ήμουν με ένα στίχο Έπαινος, πήγα, δεν δουλεύω για μένα δουλεύω, όχι μόνο σκοτώνω όταν το φοράω . . Ήταν όπως ο Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε, έτσι σκοτώθηκε την ημέρα του Safeen (1`) , και ο Joseph όταν είδε τα οράματά του πέρα ​​από τον ήλιο και το φεγγάρι με τους γονείς του . Ο ήλιος και το φεγγάρι αν το σκεφτείτε , δεν υπήρχε κανένας με την έννοια σε αυτά τα οράματα και, ως εκ τούτου, σας δείχνει διάχυτο σφάλμα μεταξύ ανθρώπων – και ειδικά – του κοινού από αυτούς, όταν βλέπουν τους νεκρούς, για παράδειγμα, πιστεύουν ότι είναι μια μεταφορά για τον κοντινό όρο, ή δείκτης του μηνύματος ή δεν θα εφαρμοστεί, και όταν κλαίνε στα Όνειρα λένε : Είναι χαρά, και αυτό δεν είναι σωστό όπως μας φάνηκε από προηγούμενα στοιχεία ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι εάν πιστεύει ότι οι γονείς του έχουν ζήσει ή δεν είναι ελπιδοφόροι, υπολείπεται προς το συμφέρον του ….

…Τα οράματα έχουν σχέση με τη μαγεία; Και για να σας εξηγήσουμε το θέμα , μπορούμε να συμπεράνουμε τη μαγεία και ποιος το θέτει; Και πότε? Οπου? Ποια είναι η μέθοδος θεραπείας; Με οράματα; Πολλοί άνθρωποι όταν ρωτήθηκαν για το όραμα την είδαν , θα βρείτε αφού σας κόψει την όραση . . Γνωρίζοντας ότι είμαι μαγευμένος . Ή : Βλέπω τα όνειρα του Μναμάτ και μου εξήγησαν ότι έχω τη γοητεία και το έργο της δουλειάς μου . Είναι γνωστό ότι η μαγεία συνοδεύεται από μερικά όνειρα . Ή : Είμαι μολυσμένο μάτι από πολύ καιρό , δεν βρήκα θεραπεία . Ή : Είπα ότι εγώ Maaon ή Maaonh , και μου είπα ότι οι άνθρωποι είναι αξιόπιστοι ! ! Ή : γνωρίζοντας πότε διάβασα τόσο και τόσο τη διάρκεια αυτού του και αυτού , και άρχισα να νιώθω καλύτερα . Και άλλοι . . . . , Αυτά , τους αδελφούς και τις αδελφές, είναι παραδείγματα και τα παραδείγματα κάποιων επικοινωνιών ή μερικά γραπτά μηνύματα που λαμβάνονται από καιρό σε καιρό , και εδώ είναι παύσεις μου . . Ελπίζω να το διαβάσετε με ενδιαφέρον, ώστε η κρίση σας να είναι σωστή, Θεός . Πρώτον : υπάρχει μαγεία , επηρεάζει την ανθρώπινη επιρροή πραγματική , καθώς και το δεξί μάτι και το παρόν , ήρθε το δικαίωμα να μιλήσει τις λέξεις ειρήνη σε αυτόν : ~ Αν ήταν κάτι νωρίτερα ο Καντρ προηγήθηκε του ματιού ~ (1), και λέξεις καθώς και το « δεξί μάτι » (2). Δεύτερον : η απροσεξία για να αναφέρω τον Θεό υπάρχει και κλιμακώνεται μεταξύ των ανθρώπων για πολλούς λόγους και γνωστή αγάπη για τον κόσμο και τη γοητεία τους και την εξάπλωση των αμαρτιών και την επιείκεια , επιείκεια στην κατανάλωση μουσουλμάνων . Τρίτον : η εγκατάλειψη του Κορανίου και η γωνία στις ράφια στα τζαμιά , ή σπίτια , και έχει γίνει πολλή εμάς δεν διαβάζει μόνο λίγες φορές , και μερικά είναι μόνο για ανάγνωση στο Ραμαζάνι, και μερικές την Παρασκευή , δεν αυτό το γεγονός . . . Και τι γεγονός ! ! Κάποιοι απλώς κρέμονται στους τοίχους χωρίς να το διαβάσουν . Τέταρτον : περισσότεροι γονείς στα παιδιά του δεν μολύνουν πίσω σε μυστήριο και περίεργη νομιμότητα που λέγεται το πρωί και το βράδυ και κατά τον ύπνο και όταν μπαίνει στο σπίτι, εισέρχεται στην τουαλέτα, και τρώει και φοράει νέα . . . Και άλλοι . Πράγματα που συμβαίνουν σε κάθε έναν από εμάς κάθε μέρα . Πέμπτον : εξαπλώστε την άγνοια, ας πούμε, την επιστήμη, και εδώ εννοώ το νόμιμο και μεγάλο μέρος της επιστήμης ονομάζεται επιστήμη που ο Λίφτον ανθρώπους χωρίς γνώση και χωρίς πρόγραμμα σπουδών ή αξιωματικό, και ο Χόλα τους βρίσκουν να κάνουν το έργο της διαστρέβλωσης του Αχντά, και του Οκέφαθ να ξοδεύονται σε όσους τους επισκέπτονται, Μερικές φορές λένε : Εκεί έχετε γοητεία, άλλο : εκεί Έχετε μάτι, και πρέπει να παρακολουθήσετε και τυφλές συνεδρίες θεραπείας, εσείς και εσείς, και αυτοί οι άνθρωποι δεν διστάζουν να αποκαλύψουν το σώμα της ασθενούς, ακόμα κι αν είναι γυναίκα, και φυσάει μέσα στο σώμα της, και ρωτώ εδώ αν αυτή η εργασία είναι νόμιμη; Ας σκεφτούμε προσεκτικά πριν από την απάντηση και την προσφέρουμε κατηγοριοποιώντας τη Shara . Αυτό είναι που χρειάζεται . ___________________________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Ιμάμ Μουσουλμάν όπως στο πυρηνικό που εξηγείται στο βιβλίο της ιατρικής πόρτας της ειρήνης , της ασθένειας και της πολυπλοκότητας (16 \ 171 ) 0 συνέχεια της συζήτησης : ~ Εάν ο Άστσελτμμ Βαγκίλβα ~ – op – και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο βιβλίο της ιατρικής το πόρτα του αυτό που ήρθε στο Spell από al-Ain και Bab Ma Jah από το γεγονός ότι το μάτι είναι σωστό και το πλύσιμο της – προηγούμενη αναφορά – και ήταν διηγείται από Ahmad στην Musnad του στο Musnad αλ-Qabail .. το χαντίθ του Asma Bint Ο Ουμάς, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – προηγούμενη αναφορά -. (2 ) Εγκεκριμένο από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δείτε Fath al – Μπάρι πόρτα βιβλίο ιατρικής δεξί μάτι (203 \ 10 ) – op • Πυρηνική και να εξηγήσει μια μουσουλμανική στο βιβλίο της ιατρικής, των ασθενειών και Alrqi (14 \ 170 ) – Προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του κεφαλιού του έχουν πέσει χωρίς να το κάνει, τότε αυτό δείχνει ανησυχία και αγωνία εκ μέρους των γονέων ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι θηλάζει το στήθος μιας γυναίκας, τότε θα αρρωστήσει .~ Και αν μια γυναίκα το δει αυτό, είτε είναι ηλικιωμένο είτε νέο, ο κόσμος καταρρέει πάνω της ….

Και όποιος είδε ότι έπιασε ένα ψάρι από τη θάλασσα, δείχνει ότι έλαβε μια ευλογία τόσο πολύ ….

Και όποιος βλέπει ότι πιάνει ένα βρώμικο ψάρι και το τρώει και αφήνει κάτι καλό από το φαγητό, τότε έρχεται απαγορευμένος και αφήνει ό, τι επιτρέπεται ….

Και όποιος βλέπει ότι πιάνει ένα φρέσκο ​​ψάρι, θα κερδίσει χρήματα από το πρόσωπο μιας λύσης ….

Ψάρια Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε ψάρια σε καθαρά ποτάμια, τότε αυτό σημαίνει ότι θα αγαπήσετε τους πλούσιους και τους ισχυρούς . Ένα νεκρό ψάρι προβλέπει την απώλεια πλούτου και δύναμης εξαιτίας μιας φοβερής καταστροφής . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είδε ένα ψάρι, αυτό προβλέπει ότι θα έχει έναν όμορφο και ταλαντούχο εραστή . Εάν ονειρευόσασταν ότι πιάσατε ένα γατόψαρο, αυτό σημαίνει ότι τα κακά σκέλη των εχθρών θα σας μπερδέψουν, αλλά η τύχη και η πνευματική σας παρουσία θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε με ασφάλεια τα προβλήματα . Εάν μπήκατε στο νερό για να πιάσετε ψάρια, τότε αυτό σημαίνει ότι θα έχετε μια περιουσία που παίρνετε λόγω των προσπαθειών και της δουλειάς σας . Εάν ονειρεύεστε το ψάρεμα, αυτό σημαίνει ενέργεια και οικονομία, αλλά εάν δεν καταφέρετε να πιάσετε ψάρια, τότε οι προσπάθειές σας για επίτευξη τιμής και πλούτου θα είναι μάταιες . Η κατανάλωση ψαριών σε ένα όνειρο δείχνει ζεστές και διαρκείς σχέσεις ….

…Αυτό που έφαγε από φρέσκο ​​ψάρι : είναι χαλάρωση και καλό, γιατί προέρχεται από ψάρεμα . Αν είδε ότι είχε χτυπήσει ένα αλμυρό ψάρι και είδε ότι το έφαγε ή δεν το έφαγε αφού ήταν στο χέρι του και το κατέκτησε, τότε συνέβη σε αυτούς από έναν ιδιοκτήτη ή έναν υπηρέτη και το απολάμβανε τόσο πολύ όσο αυτός πήρε από τα αλμυρά ψάρια ή το έφαγε ή το χτύπησε, καθώς και τα μικρά και παλιά αλμυρά ψάρια δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Ίσως η φύση να έρχεται σε αντίθεση με τον άνθρωπο στα αλμυρά ψάρια, αν το είδε στον ύπνο του θα είχε χρήματα και καλοσύνη αν τα ψάρια ήταν παλιά ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο που έχει ζήσει και του είπε: Είσαι νεκρός, τότε είπε Όχι, αλλά είμαι ζωντανός, δείχνει την καλή του κατάσταση στο μέλλον ….

Όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει ένας νεκρός, θα είναι καλό και ευτυχισμένο, ειδικά αν ο νεκρός είναι μπερδεμένος ….

…Όσο για τα δόντια : είναι οι άνθρωποι του σπιτιού του άνδρα, έτσι οι ανώτεροι είναι οι άνδρες του νοικοκυριού, και οι χαμηλότεροι είναι οι γυναίκες, το δόντι είναι ο κύριος του σπιτιού του, το δεξί είναι ο πατέρας, το αριστερό είναι ο θείος, και αν δεν είναι δύο αδέλφια ή γιοι, αν δεν είναι τότε δύο αδέλφια, το τέταρτο είναι ο ξάδερφος, οι κοπέλες, οι μητέρες και οι θείες Και όποιος παίρνει τη θέση του στη συμβουλή, γομφιά παππούδων, νέοι γιοι, η κάτω δεξιά πτυχή της μητέρας και η αριστερή θεία, αν δεν υπάρχουν δύο αδελφές ή δύο κόρες ή ο αναπληρωτής τους, το κάτω τεταρτημόριο είναι οι κόρες των θείων και οι κόρες των θείων και οι κάτω κυνόδοντες είναι οι κόρες της μητέρας και των θείων Και οι χαμηλότεροι γομφίοι, οι πιο απομακρυσμένοι από το νοικοκυριό του άνδρα, είναι γυναίκες και νεαρά κορίτσια . Η κίνηση ορισμένων δοντιών αποτελεί ένδειξη κάποιου που ερμηνεύεται στην ασθένεια, και η πτώση και η απώλεια του είναι απόδειξη του θανάτου του ή της απουσίας του από αυτόν από την απουσία κάποιου που δεν επιστρέφει σε αυτόν και εάν τον χτύπησε μετά την απώλεια αυτό, τότε επιστρέφει, και η διάβρωσή του είναι απόδειξη καταστροφής που πλήττει αυτούς που ανήκουν σε αυτόν . Τα δόντια κουβεντιάζουν για ένα επιχείρημα μεταξύ της οικογένειάς του . Εάν βλέπει μια κηλίδα στα δόντια του, τότε είναι ένα ελάττωμα στο νοικοκυριό του, θα πρέπει να επιστρέψει σε αυτό . Το δυσάρεστο των δοντιών είναι η ασχήμια του επαίνους για το νοικοκυριό, και η κουρασμένη των δοντιών είναι η αδυναμία των ανθρώπων του νοικοκυριού του, και ο καθαρισμός των δοντιών από την πλάκα δείχνει το οικονομικό κόστος στην άρνηση των ανησυχιών τους . Και η λευκότητα των δοντιών, το μήκος και η ομορφιά τους, μια αύξηση στη δύναμη, τα χρήματα και το κύρος για το νοικοκυριό . Αν βλέπει σαν να μεγάλωσε με τις πτυχές του, τότε το νοικοκυριό του θα αυξηθεί . Αν δει ότι μεγαλώνει μαζί της είναι επιβλαβές για αυτήν, τότε το επιπλέον στο νοικοκυριό θα είναι ντροπή και μάστιγα για αυτόν . Αν έβλεπε σαν να είχε τραβήξει τα δόντια του, τα οράματά του έδειχναν ότι είχε κόψει τη μήτρα του ή ότι θα ξόδευε τα χρήματά του για να τον αντιπαθεί . Εάν βλέπει σαν να ρίχνει τα δόντια του με τη γλώσσα του, οι υποθέσεις του νοικοκυριού του είναι χαλασμένες με λόγια που μιλά . Εάν βλέπει σαν τα δόντια του να είναι χρυσά και αν είναι από τους ανθρώπους της γνώσης και των λέξεων, τα οράματά του επαινούνται, διαφορετικά δεν επαινούνται, επειδή υποδεικνύουν ασθένεια ή φωτιά εκτός από τη γνώση και τους ανθρώπους του, και εάν βλέπει σαν να είναι από ασήμι, δείχνει απώλεια χρημάτων . Εάν το βλέπει από γυαλί ή ξύλο, δείχνει θάνατο . Αν δει τις υποδοχές των δοντιών του, πέφτουν έξω και μεγαλώνουν σε άλλο μέρος, υποδεικνύοντας ότι οι υποθέσεις και τα μέτρα του έχουν αλλάξει . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τα πάνω δόντια του έπεσε στο χέρι του, τότε τα χρήματα γίνονται δικά του . Αν την είδε να πέφτει στην αγκαλιά του, τότε είναι γιος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Και μιλάει σε ανθρώπους στο λίκνο .~ Εννοώ στην πέτρα . Αν την είδε να πέφτει στο έδαφος, είναι θάνατος . Αν έβλεπε σαν να πιάσει το πεσμένο από τα πρόβατά του και δεν τον θάψει, τότε επωφελείται αντί για κάποιον σαν αυτόν σε συμπόνια και συμβουλές, καθώς και ερμηνεία στα υπόλοιπα μέλη εάν ένα παράσιτο το υπέφερε και δεν θάφτηκε αυτό . Εάν βλέπει σαν τα δόντια να έχουν μεγαλώσει στην καρδιά του, τότε δείχνει το θάνατό του και λέγεται ότι η πτώση των δοντιών υποδηλώνει ένα εμπόδιο που εμποδίζει αυτό που θέλει, και ειπώθηκε ότι είναι η απόδειξη της αποπληρωμής των χρεών . Εάν βλέπει σαν να έχουν πέσει όλα τα δόντια του, και τα παίρνει στο μανίκι του ή στην πέτρα του, τότε ζει μια μεγάλη ζωή μέχρι τα δόντια του να πέσουν και ο αριθμός του νοικοκυριού του αυξάνεται . Και αν βλέπει σαν όλα τα δόντια του να έχουν αποκοπεί και να φύγει από την όρασή του, τότε το νοικοκυριό του θα πεθάνει μπροστά του, και αυτός μπορεί να ήταν ο θάνατος της εποχής του . Των ανθρώπων και των συνομηλίκων του στην ηλικία . Και αν βλέπει σαν να τον τρίβουν οι άνθρωποι με τους γομφίους τους ή να τον δαγκώνουν, τότε μπορεί να ταπεινώσει τους ανθρώπους και να μην ταπεινωθεί, και ειπώθηκε ότι πρέπει να κάνει το στόμα σαν το σπίτι, και τα δόντια είναι σαν τους κατοίκους, έτσι Αυτό που υπάρχει στη δεξιά πλευρά δείχνει τα αρσενικά και αυτό που βρίσκεται από τα αριστερά δείχνει γυναίκες. Όλοι οι άνθρωποι εκτός από λίγους από αυτούς . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τα δόντια του να σπάσουν, πρέπει να ξοδέψει το χρέος του λίγο . Εάν τα δόντια του πέσουν χωρίς πόνο, αυτό υποδηλώνει ακυρωμένες ενέργειες . Αν δει ότι πέφτει χωρίς πόνο, αυτό δείχνει ότι κάτι στο σπίτι του έχει φύγει . Και αν τα δόντια έπεφταν, θα εμπόδιζαν ένα άτομο να κάνει οτιδήποτε γίνεται μιλώντας και λέγοντας . Εάν υπάρχει ακόμα πόνος ή αίμα ή σάρκα που βγαίνει, τότε αυτό ακυρώνει ή χαλάει την επιθυμητή ύλη . Όσο για τα υγιή, ελεύθερα και ταξίδια, εάν όλα τα δόντια τους πέσουν, αυτό υποδηλώνει μια μακρά ασθένεια και πέφτει στη φυματίωση χωρίς να πεθάνει, και αυτό είναι ότι ένα άτομο δεν μπορεί να αποκτήσει ισχυρή τροφή χωρίς δόντια, αλλά χρησιμοποιεί φλιτζάνια και χυμούς, αλλά μάλλον δεν πεθαίνει επειδή οι νεκροί δεν χάνουν τα δόντια τους, και το πράγμα που δεν προσφέρει στους νεκρούς στους νεκρούς. Είναι σωτήρας για τους ασθενείς. Για αυτόν τον λόγο, έγινε αξιέπαινος στην ασθένεια . Και αν πέσουν όλα τα δόντια τους, τότε δείχνει την ταχύτητα επιβίωσής τους από την ασθένεια, και για τους ταξιδιώτες εμπόρους, δείχνει την ελαφρότητα της εγκυμοσύνης τους, ειδικά αν βλέπει ότι αυτά τα δόντια κινούνται και αν βλέπει ως αν μερικά από τα δόντια του έχουν μακρά και γίνουν πιο κόκαλα, τότε αυτό δείχνει ένα επιχείρημα και μια διαμάχη σε ένα σπίτι . Και αν τα δόντια του ήταν μαύρα, αποσυντεθειμένα και στραβά, και είδε την πτώση τους, θα έσωζε από όλες τις αντιξοότητες . Εάν βλέπει σαν τα δόντια του να πέφτουν έξω ενώ τα παίρνει στο χέρι ή με τη γενειάδα και στην αγκαλιά του, αυτό δείχνει ότι τα παιδιά του είναι κομμένα, οπότε δεν γεννιέται γι ‘αυτόν και αυτό που γεννά είναι ούτε αριστερά ούτε σηκωμένα . Και διήγησε ότι ένας άντρας είδε όλα τα δόντια του να πέφτουν, και ήταν τόσο λυπημένος, και διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση, και είπε : Όλα τα δόντια σας θα πεθάνουν μπροστά σας, και ήταν έτσι . Και ένας άλλος είδε σαν να είχε πάρει τρία δόντια από το στόμα του στην παλάμη του, και του έβαλε τα δάχτυλά του σε αυτά, οπότε του είπε ότι είχε βρει ένα μισό dirham ….

Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έζησε ενώ είναι τζαμί, τότε είναι ασφαλής από τα βασανιστήρια του Αλλάχ ….

Και όποιος βλέπει ότι ο πατέρας ή ο θείος του έχει ζήσει, αυτό δείχνει αύξηση του θέματος και το ύψος της μοίρας ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει πολλούς χοίρους ή τους έχει εγκοπή σε ένα μέρος, τότε θα έχει παράνομο πλούτο όσο και τους χοίρους και τον αριθμό τους ….

…Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει γενειάδα σαν άντρα, τότε δεν θα γεννήσει ποτέ παιδί . Εάν είχε έναν γιο που επικράτησε στο νοικοκυριό του, ή οι αξίες της αναφέρονταν μεταξύ των ανθρώπων . Και η χρωστική ουσία είναι μια διακόσμηση, και ένας κόλπος για μια γυναίκα και έναν άνδρα, εκτός εάν υπερβαίνει τη συνήθεια ….