…Μερικές φορές αυτό το όνειρο υποδηλώνει ένα αντίθετο νόημα για τον εραστή . Αν ονειρευόταν ότι απέτυχε να ζητήσει το χέρι, τότε αυτό συμβολίζει ότι δεν χρειάζεται περισσότερη επιδεξιότητα και ικανότητα στην τόλμη του, καθώς απολαμβάνει την αγάπη και την εκτίμηση του αγαπημένου του . Αντίστροφα όνειρα είναι εκείνα τα όνειρα στα οποία ο ονειροπόλος βιώνει φόβο και όχι κακό . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι η ζωή της θα οδηγήσει σε αποτυχία, αυτό δείχνει ότι χρησιμοποιεί τις ευκαιρίες που έχει στη διάθεσή της με ευεργετικό τρόπο . Εάν ένας επιχειρηματίας ονειρεύεται ότι έχει αποτύχει, τότε αυτό υπονοεί την απώλεια και την κακή διαχείριση που πρέπει να διορθωθεί ή υποδηλώνει ότι η αποτυχία απειλεί να μετατραπεί σε πραγματική πραγματικότητα . Κακή διαχείριση που πρέπει να διορθωθεί ή μια προειδοποίηση ότι η αποτυχία απειλεί να μετατραπεί σε πραγματική πραγματικότητα ….

…Ψυχοθεραπεία Ορισμένες διαταραχές του ύπνου, όπως εφιάλτες, ενοχλητικά όνειρα, περπάτημα κατά τη διάρκεια του ύπνου και ομιλία κατά τη διάρκεια του ύπνου, προκαλούνται από ανεπίλυτα προβλήματα και συγκρούσεις και τις γύρω εμπειρίες. Επομένως, το άτομο πρέπει να υποβληθεί σε ψυχολογική θεραπεία, όπως γίνεται μέσω της διαδικασίας συναισθηματικής εκφόρτισης και ελεύθερης σύνδεσης για να εντοπίσει τέτοιες συγκρούσεις και να προσπαθήσει να τις εξηγήσει στον ασθενή και στη συνέχεια να αυξήσει το Astbesarh με το οποίο τον βοήθησε να επιστρέψει στον κανονικό ύπνο και να δει : ~ Εγκυκλοπαίδεια Ψυχιατρικής ~ – Τόμος Ι – δ . Αμπντέλ Μόνεμ Ελ Χέφνι . ~ Διαταραχές συμπεριφοράς και θεραπεία τους .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : The Jathoom : Προέρχεται από το ρητό μας : Το άτομο ή το ζώο σκαρφαλωμένο , και το νόημά του παρέμεινε στη θέση του και δεν έφυγε , ή τι σημαίνει : να κολλήσει στο έδαφος, οπότε αυτός σκαρφαλωμένο . Ένας εφιάλτης και λέγεται Word σε Jathaam ή al Koran 🙁 έγιναν στο σπίτι τους Jtman ) ( χρήσεις : 78 ) Αυτή η αραβική λέξη ονομάζεται μπαρόκ Alnidlan , μπορεί να βρίσκεται σε πίεση στο στήθος του ύπνου δεν μπορεί να κινηθεί με τον (1). Για να φανεί αυτό , θα εξηγήσω σε σας ως προς το αν ο ίδιος είδε έναν άνδρα σε ένα όνειρο , έτσι – που ονομάζεται Paljathom περιγράφεται στην έννοια ο ίδιος ο κοιμώμενος Bshi Ε σίγαση , ούτε μπορεί να σωτηρίας , και προσπαθεί να ξυπνήσει , δεν μπορεί μόνο μετά από επίπονες προσπάθειες Ο Vistiqz έφτασε στην κούραση του με μεγάλη ποσότητα ιδρώτα και το χέρι , και ταραχώθηκε , και η αίσθηση αυτής της υπόθεσης ήρθε σε αυτόν πριν ξυπνήσει ο Kalmchlol , και ελπίζει ότι μια διαφάνεια , χωρίς αμφιβολία ότι αυτή η περίπτωση που ο άνθρωπος έπεσε στον ύπνο του πανικού . Η ειρήνη σ ‘αυτόν γνωρίζουν πότε τους συντρόφους του να τρέμω αυτή την προσευχή : « Θα αναζητήσουν καταφύγιο στα λόγια του Θεού, γεμάτος θυμό και από τον κακό της Αυτού σκλάβους και από τους δαίμονες του κακού Βιβλιογραφία , και να παρακολουθήσουν » (2). Όπως αναφέρεται στο isti’aadhah του εκφοβισμού σε ένα όνειρο που διηγείται ο Malik είπε : Ο Khalid bin Walid είπε στην πώληση! : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ , είμαι σε ένα όνειρο . Είπε ειρήνη σ ‘αυτόν : « Πες : Θα αναζητήσουν καταφύγιο με τον Αλλάχ«s τέλεια Ichaelmat από το κακό του θυμού και μαρτύριο και το κακό λατρεία , και Βιβλιογραφία των δαιμόνων , και να παρακολουθήσουν »(3). Εδώ ο διαλογιζόμενος σε αυτές τις συνομιλίες παρατήρησε ότι ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν κατευθύνει τον υπηρέτη όταν βλέπετε τέτοια ενοχλητικά όνειρα , εφιάλτες , καθοδηγούμενοι από την προσφυγή στο Θεό και αναζητάτε καταφύγιο μαζί του από το κακό του θυμού και της αγωνίας , και τη Βιβλιογραφία των δαιμόνων και της ενόχλησης , με σκοπό να μην τον παρακολουθούν , και οργάνωσαν μια καθιστική διαμαρτυρία -σε Θεός Esme Θεό . Δεν είναι καμία αμφιβολία ότι η αντανάκλαση της κατάστασης των ανθρώπων προειδοποίηση σήμερα, όταν οι περισσότεροι από τους μακριά από τον Θεό και να βασίζονται στο κόσμο και τις απολαύσεις και την απόσταση από το βιβλίο του Αλλάχ και wird Ρήσεις , και να αντικατασταθεί από την ακρόαση μουσικών οργάνων και τραγούδια, έτσι ώστε μερικοί νέοι να κοιμούνται και να ακούνε μουσική στα ακουστικά τους και αν αυτοί τον παρευρίσκονται στον Μουλά Ikh και να τον κατεβάσουν στο έλεος; Αλλά σήμερα που τα τζαμιά έχουν μολυνθεί από τη μουσική , έγιναν σαν να στερούνται . Αυτό συμβαίνει λόγω των κινητών συσκευών, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν γίνει μουσικά κομμάτια που βλάπτουν την ακοή των προσκυνητών κατά τη διάρκεια των προσευχών τους , και των οποίων οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να αποτρέψουν την κάθοδο του ελέους και την παρουσία των αγγέλων , σύμφωνα με τον Abu Bakr bin Musa που είπε : Ήμουν με τον Salem bin Abdullah bin Omar , οπότε πέρασα τη συντροφιά της μητέρας των αγοριών σε αυτό κουδούνια , ο Salem ήρθε να περάσει τον πατέρα του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~οι άγγελοι δεν τους συνοδεύουν Rkpo jingle , ~ και Algelgel : μικρό κουδούνι που συνδέεται με το λαιμό των ζώων (4). Πολλοί έχουν επιλέξει οι άνθρωποι σήμερα είναι μακριά από τον Θεό , και η απόσταση από το Κοράνι , και η απόσταση από το αρσενικό , και ως εκ τούτου αντικαταστάθηκε από την επιλογή της καλής συντροφιά κακό Balrvqh , είναι ο Θεός στο έργο του βιβλίο λέει : ) omn ζωντανή αναφορά Ραχμάν αντίθεση του διαβόλου του είναι ο σύζυγός του ) ( Zukhruf : 36 ). Τι σημαίνει : εμφανίζει για τον Ραχμάν και την ενοποίησή του Αντίθετα με όποιον κάνει τον σύντροφό του του διαβόλου, είναι ο σύντροφός του σε αυτόν τον κόσμο και στη Φωτιά (5). Και αυτός ο διάβολος τον εξωραΐζει με το ψέμα και το κακό , τον βαριέται με το μυστήριο και την υπακοή, και κάνει τις πιο ευτυχισμένες στιγμές του με διασκέδαση, μουσική και τραγούδι , και έτσι είναι απαραίτητο να τον κρατά υπεύθυνο και σωστό γι ‘αυτό , και να μοιάζει με το δίκαιος και ο τελευταίος που θυμάται τον Θεό να στέκεται και να ξεκουράζεται και στο πλευρό τους , η ανάμνηση δεν χωρίζεται από τη γλώσσα τους , οι άνθρωποι στο Gflathm έκοψαν τον Flathm . Θεωρείται επίσης ότι αυτού του είδους τα οράματα είναι έρημα και φοβισμένα από αυτά , εξήγησέ του να αναζητήσει καταφύγιο μαζί τους , ο πέτρινος γιος που είπε στο al- Fath αναφέρθηκε στη συνταγή ότι ζητά καταφύγιο από το κακό όραμα είναι αληθινό , αφηγείται ο Sa ‘ Ο eed ibn Mansoor και ο Ibn Abi Shaybah και ο Abdul Razak isnaads, ο Ibrahim Nakha’i είπε : ~ Αν είδατε σε ένα όνειρο αυτό που μισεί, αφήστε τον να πει αν ξυπνήσει : Ζητώ καταφύγιο με τον Aazt από τους αγγέλους και τους αγγελιοφόρους του Θεού. αυτό το κακό που με χτυπάει όπου το όραμά μου ο Μάολ στα θρησκευτικά Dnaaa ~(6). Σας συμβουλεύω ότι όλοι οι ύπνοι εδώ ήθελαν να διαβάσουν περίεργο πριν από τον ύπνο των ρημάτων και μπορούν να βρεθούν πιο εύκολα από πολλά φυλλάδια σε τζαμιά και βιβλιοθήκες , και το πιο σημαντικό από αυτά τα περίεργα : 1 – Κατάσταση της καρέκλας . 2 – « Πες, είναι ο Θεός είναι ένας » 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ) , ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ). 4 – Ζητώ καταφύγιο στα πλήρη λόγια του Θεού από το κακό που έχει δημιουργήσει . 5 _ Ζητώ καταφύγιο στα λόγια του Θεού γεμάτα από κάθε διάβολο και κάθε μάτι είναι σημαντικό για το έθνος . 6 _ Στο όνομα του Θεού, που δεν βλάπτει τίποτα με το όνομά του στη Γη ούτε στους Ουρανούς και είναι η Ακοή, το Γνωρίζοντας . 7 _ Το όνομά σας Κυρίου βάλει την πλευρά μου και ο Κύριός σου να το φορέσετε πάνω , αν μου άρπαξε τον εαυτό μου Varahmha , και τον έστειλε το αποθηκεύσετε, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων δίκαιος σκλάβους . 8 _ Ω Θεέ μου, παραδίδω τον εαυτό μου και σε κατευθύνω σε εσένα και εξουσιοδότησα την παραγγελία μου σε σένα , και η πλάτη μου σε εσένα θέλει GATT και το δέος σου , όχι καταφύγιο ούτε σε άφησε μόνο σε σένα , εξασφάλισε το βιβλίο σου, το οποίο είχε αποκαλύψει και Npik ότι στείλατε . 9 _ στο όνομά σου Ω Θεέ μου, πεθαίνω και ζω . 10 – στίχοι των τριών ημερών του Sura αρχικό στίχο . : «Ο Θεός είναι ό, τι είναι στους ουρανούς και ό, τι είναι στη γη, και ότι εκδηλώνεις ό, τι υπάρχει στον εαυτό σου …» οι στίχοι . Αυτά Awrad είναι – αν θέλει ο Θεός – Caldra, που σας προστατεύει από PROD καταραμένο Σατανά και των βλαβών του , και αυτό είναι ακριβώς όπως τη μάχη άρχισε και το φόρεμα της πόλεμο, The άφιξη των δόρατα και σπαθιά να τον έχουμε δυσκολίες , και μέχρι τον και τον έβλαψε για να το αποτρέψει από το φόρεμα και έτσι, που κοιμάται και καταφύγει πριν κοιμηθεί αυτό το παράξενο . ________________________________ (1 ) διαμεσολαβητής λεξικού – op – r (107 ). (2 ) Η hasan hadits που διηγείται ο Imam Tirmidhi στο βιβλίο αποκαλεί την πόρτα αυτού που ο Gah κρατούσε επαίνους με το χέρι – op – 0 που διηγήθηκε από τον Imam Ahmad στην παλάμη των Almktherin συντρόφων, φοίνικας Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, μπορεί να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένοι με αυτούς – op – Και αφηγήθηκε από τον Abu Dawood στο Βιβλίο Ιατρικής, Bab How to Raqqa – προηγούμενη αναφορά -. (3 ) οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν ( σελ. 19 ) – op – και αναφέρθηκαν από τον Ιμάμ Ibn Hajar στο al- Fath (371/12 ) και αποδόθηκαν στον Ιμάμ Μαλίκ και γυναίκες, διαφορετικά Bosanao, είπε αρχικά Abu Dawood, Tirmidhi και ταξινομήθηκε ως κυβερνήτης Και διορθώστε το . Δείτε : Zaad για τον γιο των αξιών ( 2/468 ) – op -. (4 ) Αφηγήθηκε από τις γυναίκες του Ιμάμ στις διακοσμήσεις πορτών Algela Gel βιβλίο , ο Ιμάμ Αχμάντ στην παλάμη των συντρόφων του Almktherin , ο φοίνικας Abdullah ibn Umar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, σκηνοθέτης στη δεξιά αλυσίδα του Albany (4 \ 493 ) – μια αναφορά νωρίτερα -. (5 ) ερμηνεία του Ibn Abbas – op – ( σελ. 413 ). (6 ) Βλέπε : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Βλέπε : Zaad Ibn αξίες – op – (365 \ 2 ) , είπα : απέδειξε ότι πολλοί επιστήμονες έχουν την επίδραση των σύγχρονων ανθρώπων των τζιν και είπαν : είναι το πραγματικό αποτέλεσμα εάν το φαινόμενο δεν είναι ορατό . Και συνήγαγαν την είσοδο αέρα, μικροβίων και άλλων στο ανθρώπινο σώμα . Αυτό επιβεβαιώνει τα δυνατότητα των εισέρχονται στο Jinn στο ανθρώπινο σώμα, όπως επίσης . ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι τρώει γλυκά λευκά μούρα, τον παίρνει από έναν άνθρωπο που είναι καλός και ευεργετικός, και για τα βατόμουρα, είναι ένα σύννεφο, ειδικά για εκείνους που το τρώνε» ….

…Είναι σε ένα όνειρο ζητώντας συγχώρεση και ζητώντας συγχώρεση είναι ο κήπος και όποιος βλέπει ότι ποτίζει τον οπωρώνα του, θα έρθει η οικογένειά του . Αν δει τον οπωρώνα του με ξηρό, τότε η γυναίκα του είναι ερημική . Και όποιος μπαίνει σε έναν άγνωστο κήπο του οποίου τα φύλλα είναι διάσπαρτα, θα χτυπηθούν . Και ο οπωρώνας υποδεικνύει τη γυναίκα επειδή ποτίζεται με νερό και μείνει έγκυος και γεννά . Ο άγνωστος οπωρώνας μπορεί να αναφέρεται στο Ευγενές Κοράνι, επειδή είναι σαν τον κήπο στα μάτια των θεατών, και στα χέρια του ο αναγνώστης αποκομίζει από τους καρπούς της σοφίας του και παραμένει με την προέλευσή του με αυτά που αναφέρουν οι άνθρωποι, που είναι το παλιό και ενημερωμένο δέντρο, και η υπόσχεση και η υπόσχεση είναι σαν τα γλυκά και ξινά φρούτα . Ίσως ο άγνωστος οπωρώνας να δείχνει τον παράδεισο και την ευδαιμονία του γιατί οι Άραβες τον αποκαλούν παράδεισο . Ίσως έδειξε το άλσος στην αγορά και στο σπίτι της νύφης, έτσι τα δέντρα ήταν τα τραπέζια της, και τα φρούτα ήταν το φαγητό της . Και ίσως υπέδειξε ένα μέρος ή ένα ζώο από το οποίο θα χρησιμοποιηθεί και για να χρησιμοποιηθεί σε αυτό, όπως καταστήματα, χαν, περιστέρια, κατσίκες, ζώα, ζώα και άλλες καλλιέργειες . Αν κάποιος βλέπει τον εαυτό του σε έναν κήπο, κοιτάζω την κατάστασή του, εάν είναι στο Σπίτι της Αλήθειας, τότε είναι στον Παράδεισο και στον Μπλας, και αν είναι άρρωστος, πέθανε από την ασθένειά του, εάν ο οπωρώνας είναι άγνωστος και αν είναι Μουτζαχάντ, πετυχαίνει μαρτύριο, ειδικά αν βλέπει μια γυναίκα να τον καλεί στον εαυτό της, ή έπινε γάλα ή γάλα σε αυτό. Μέλι από τα ποτάμια του, ή εάν τα φρούτα του δεν είναι παρόμοια με αυτά που γνώριζε, και αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, και αν είναι άγαμος ή είχε σύμβαση γάμου, παντρεύτηκε ή συνήψε σύζυγο και απέκτησε όπως είδε στον κήπο . Και όποιος μπαίνει σε έναν κήπο και βλέπει έναν υπάλληλο ή έναν σκλάβο να ουρεί στα πόδια του, ή να τον ποτίζει χωρίς τους οδηγούς του ή από ένα πηγάδι άλλο από το δικό του, τότε είναι ένας άνθρωπος που τον προδίδει στην οικογένειά του . Ο γνωστός οπωρώνας είναι ενδεικτικός του ιδιοκτήτη, του εγγυητή ή του κυβερνήτη και δείχνει το τζαμί για το ευρύ κοινό, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, των ιδιωτών, των ανίδεων, των μελετητών, των άθλιων, των γενναιόδωρων και δείχνει την αγορά ή ο ρόλος της γνώσης, όπως το σχολείο και άλλα μέρη που συνδυάζουν πιστούς και μαθητές της επιστήμης . Δείχνει το πανεπιστημιακό σπίτι για τους πλούσιους και τους φτωχούς, τους καλούς και τους ανήθικους . Όποιος μπαίνει σε ένα όνειρο στον κήπο, σαν να τον μπαίνει τη στιγμή που μπαίνουν τα φρούτα, δείχνει την καλοσύνη, τη διαβίωση και την αύξηση των καλών πράξεων, των συζύγων και των παιδιών, και αν είναι τη στιγμή του τέλους του και φύλλα που πέφτουν από αυτό, δείχνει να αποκαλύπτει την κατάσταση και τα χρέη ή το διαζύγιο των συζύγων ή την απώλεια παιδιών, εάν το εσωτερικό του Bustan νεκρό, τότε είναι στον Παράδεισο, και αν ήταν υγιής, μπορεί να ήταν άδικος για τον εαυτό του και όχι αξιόπιστη στη θρησκεία του. Αν κυριαρχήσει σε αυτόν ή στην κατοχή του, αποκτά δόξα και εξουσία, αλλιώς είναι σπατάλη για τον εαυτό του . Ίσως ο οπωρώνας να υποδεικνύει τη γυναίκα, τον γιο, τα χρήματα, την καλή διαβίωση και την απομάκρυνση των ανησυχιών . Και ίσως ο Μπουστάν έδειξε τη θέση της γιορτής στην οποία υπάρχουν διαφορετικά τρόφιμα και χρώματα, και το σπίτι του Σουλτάνου που συλλέγει στρατούς και στρατιώτες ….

…Ο Al-Halawani ερμηνεύει ένα άτομο που μιλά καλά σε ανθρώπους που επωφελούνται από τα λόγια του και αγοράζει γλυκά για να επωφεληθεί από αυτό ….

…Al-Ataraj : Ένας είναι αγόρι, και πολλοί είναι καλοί έπαινοι . Και αναφέρθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : « Όπως ένας πιστός που απαγγέλλει το Κοράνι είναι σαν τεχνίτης, η μυρωδιά του είναι καλή και η γεύση του είναι καλή ». Και τραγούδησε μερικούς ποιητές που υμνούν μερικούς ανθρώπους : αν ήταν δέντρα κίτρο καλά μαζί … Νόρα και άνεμος και χαρούμενο λαούτο και χαρτί και μερικοί από αυτούς μισούσαν και με νόημα, είπε : Δείχνει την υποκρισία επειδή φαινομενικά αντίκειται στο εσωτερικό του και τραγούδησε : έδωσε στους αδελφούς του Otrjh … έκλαιγε και λυπημένος για τη διαταγή του Aaavh και μερικοί από αυτούς τραγουδάω στο μίσος της με το ρητό αυτού που είπε : Σας έφερα δικαιοσύνη … μην την αποδεχτείτε αν είναι δικαιολογημένα, μην την γυρίσεις, τότε θα σε καταστρέψω εγώ … γιατί η ανάποδα της έχει εγκαταλείψει και μερικοί από αυτούς ανέφεραν ότι όλα τα naranj και τα εσπεριδοειδή είναι όλα καλά, και όλα αυτά αν είναι γλυκά δείχνουν το χρηματικό ποσό, και αν είναι ξινή, δείχνει μια απλή ασθένεια και ένα αγόρι που πάσχει από αυτόν και θλίψη . Το πράσινο λεμόνι, υποδηλώνει τη γονιμότητα του Sunnah και την υγεία του οραματιστικού σώματος, εάν το εξάγει . Και κίτρινη λεβάντα, γόνιμη το χρόνο με ασθένειες . Και ειπώθηκε ότι ο Al-Aturj είναι μια μη αραβική, έντιμη και πλούσια γυναίκα, οπότε αν το είδε σαν να την κόψει στα μισά, θα είχε μια νοσοκόμα από αυτήν και έναν γιο μιας νοσοκόμας . Και αν μια γυναίκα είδε στο όνειρό της, σαν να είχε ένα στέμμα εσπεριδοειδών στο κεφάλι της, θα παντρευόταν έναν άνδρα καλής ανδρικής και θρησκείας . Αν έβλεπε ότι ήταν στην αγκαλιά της, θα γέννησε έναν ευλογημένο γιο . Εάν ένας άντρας βλέπει σαν μια γυναίκα να του δώσει ένα μπουκάλι, θα γέννησε έναν γιο . Ο άντρας έριξε μια άλλη γυναίκα, δείχνοντας ένα αίτημα γάμου . Και το naranj δεν είναι τα εσπεριδοειδή στο τμήμα του Μωάμεθ, και πάνω από αυτό στο κεφάλαιο για το μίσος, σύμφωνα με τα λόγια εκείνων που το μισούσαν, και οι περισσότεροι το μισούσαν λόγω της λέξης της φωτιάς στο όνομά του . Και τραγούδησε με την έννοια του : Αν χάσαμε για λίγο τα τριαντάφυλλα, τότε … ο κήπος του Naranjna μας έχει αποζημιώσει, υπολογίζει τους παραβάτες του και έχει λάμψει … η ερυθρότητα του στην παλάμη είναι μια φωτιά του ουρανού, και το χνούδι είναι το αντίστοιχο του πιστού στη γεύση του, το άρωμά του, τη γενναιοδωρία του δέντρου και την ουσία του . Και το σφύριγμα του δεν βλάπτει με τη δύναμη της ουσίας του, οπότε όποιος χτυπήσει ένα, δύο ή τρία, είναι αγόρι . Πολλά από αυτά είναι καλά χρήματα με το όνομα Saleh και το πράσινο είναι καλύτερο από το κίτρινο . Ίσως η μοναδική λιχουδιά ήταν μια κατάσταση, και αν έτρωγε γλυκό, μαζευόταν χρήματα . Αν και το οξύ είναι μια απλή ασθένεια ….

…Μήλα : Είναι η ανησυχία του ανθρώπου και αυτό που προσπαθεί, και είναι τόσο πρόθυμος με αυτόν που βλέπει. Αν είναι βασιλιάς, τότε το να βλέπεις τα μήλα είναι δικό του, και αν είναι έμπορος, τότε τα μήλα είναι το εμπόριό του, και αν είναι άροτρος, βλέποντας τα μήλα, οργώνει . Ομοίως, τα μήλα είναι τα ίδια για εκείνους που βλέπουν την ανησυχία τους που τον ενδιαφέρει, και αν βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα μήλο ή το έχει φάει ή το έχει, τότε θα πάρει από αυτήν την ενέργεια όσο έχει περιγραφεί . Είπε : Τα γλυκά μήλα είναι επιτρεπτή διατροφή και τα ξινά απαγορεύονται . Και όποιος σουλτάνος ​​ρίξει ένα μήλο, τότε είναι αγγελιοφόρος σε αυτόν . Η μηλιά είναι πιστή, κοντά στους ανθρώπους, οπότε όποιος βλέπει ότι φυτεύει τη μηλιά, μεγαλώνει ένα ορφανό . Και όποιος βλέπει ότι τρώει ένα μήλο, τρώει αυτό που δεν βλέπουν οι άνθρωποι, και αν το πήρε, θα έπαιρνε χρήματα από έναν έντιμο άνθρωπο με καλό έπαινο . Και τα μήλα είναι αριθμημένα dirham, αν μυρίσει ένα μήλο σε ένα τζαμί, παντρεύεται . Ομοίως, εάν μια γυναίκα το μυρίζει σε μια συγκέντρωση, τότε είναι διάσημη και αν την τρώει σε μια γνωστή τοποθεσία, θα γεννήσει έναν καλό γιο . Και τα δαγκώνοντας μήλα γίνονται καλά, ίσως και κέρδη . Αφηγήθηκε ότι ο Χισάμ μπιν Αμπντ Μαλίκ είδε μπροστά στο χαλιφάτο σαν να είχε χτυπήσει δεκαεννέα μήλα, τότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε μια διασταύρωση και του είπε : Έχετε δεκαεννέα και μισό χρόνο . Σύντομα, ο πρίγκιπας του αναφερθέντος χαλιφάτου ….

…Ο Αλ-Νατάφι και ο Αλ-Χαλάουι έχουν γλυκά λόγια και ευχάριστο χαρακτήρα, και ειπώθηκε ότι είναι ταξινομητής της επιστήμης και ειπώθηκε ότι είναι ένας άνθρωπος που οδηγεί τον εαυτό του ρίχνοντας εχθρότητα μεταξύ ανθρώπων και κουτσομπολιά ….

…Το αμύγδαλο βρίσκεται σε ένα όνειρο σημαίνει την εξαφάνιση ασθενειών ή απομόνωσης και το τέλος της κηδεμονίας, αν και το αντίθετο έχει εξαφανιστεί . Και ίσως τα αμύγδαλα έδειξαν στους νεκρούς στο σάβανο ή στον τάφο του, εκτός αν τα αμύγδαλα είναι πράσινα, γιατί αν είναι στην εποχή του, δείχνει καλό και τα γλυκά αμύγδαλα δείχνουν επιτρεπόμενα χρήματα . Και όποιος πήρε ένα αμύγδαλο από ένα δέντρο πήρε τα χρήματα με μια διαμάχη από έναν άνδρα πενιχρά . Η αμυγδαλιά είναι σπάνιο άτομο με γενναιόδωρους ανθρώπους στην οικογένειά του . Και η γλυκύτητα της είναι η γλυκύτητα της πίστης, και η πικρή της είναι αληθινή συζήτηση . Όποιος τρώει αμύγδαλα παίρνει χρήματα με ένα υγιές σώμα . Και η αμυγδαλιά είναι ένας παράξενος άνθρωπος . Ένιωσε ότι ξεφλούδισε τα αμύγδαλα που πασπαλίζοντάς το απέκτησε χρώμα . Και ειπώθηκε : τα ξηρά αμύγδαλα υποδηλώνουν θόρυβο και κακό στον ήχο του τριξίματος, και υποδηλώνει θλίψη . Και όποιος τρώει τα φύλλα του τρώει καλά χρήματα από έναν σουλτάνο ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο φόρος των dirham και των δηναρίων είναι ο ιδιοκτήτης του κουτσομπολιού και του backbiting, και λέγεται ότι η απεργία είναι ένας δίκαιος άνθρωπος που μιλά γλυκά, αν δεν πάρει αμοιβή για αυτόν, τότε παίρνει μια αμοιβή γι ‘αυτόν, τότε είναι υποκριτικός, και ειπώθηκε ότι η απεργία είναι ένας άντρας που έκανε καλές λέξεις επειδή τα ντάραμ είναι λόγια και τα χτυπά ως λόγια ….

…Ο Ibn Sirin al-Narges είπε μια όμορφη γυναίκα με γλυκά λόγια ….

…Ροδάκινα Εάν τα ροδάκινα είναι γλυκά σε ένα όνειρο, όποιος τα τρώει θα έχει τις επιθυμίες αυτού που θέλει . Αν είναι ξινή, τότε είναι ο φόβος αυτών που το τρώνε . Το ροδάκινο είναι ένας πλούσιος άνθρωπος, ένας γενναίος και συνεχής κίνδυνος απέναντι σε αντιξοότητες, ο οποίος βγάζει πολλά χρήματα στη νεολαία του και πεθαίνει στη νεολαία του . Το πρόωρο ροδάκινο είναι μια σοβαρή ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε ένα ροδάκινο από ένα δέντρο, θα λάβει χρήματα από έναν άνδρα . Και τα ροδάκινα και όλα τα ισοδύναμά τους εκτός από τα μούρα. Εάν ένα άτομο βλέπει κάποιο από αυτά τη στιγμή, αυτό δείχνει ευχαρίστηση και εξαπάτηση . Όσο για το άλλο από το χρόνο του, δείχνει κόπωση και κενό . Και τα ροδάκινα σε ένα όνειρο προαναγγέλλουν την επιστροφή αυτού που έχει περάσει από το καλό, και προειδοποιεί για την επιστροφή του παρελθόντος κακού, και είναι αδελφός και ιδιοκτήτης ενός μεγάλου όμορφου ….

…Το σπαθί είναι στο όνειρο αγόρι και σουλτάνος . Όποιος βλέπει ότι φορούσε σπαθί, έχει αναλάβει μεγάλη εντολή . Αν δει ότι έχει ζυγίσει το σπαθί και το έχει σύρει στο έδαφος, τότε αποδυναμώνεται από την εντολή του . Αν δει ότι οι φυλές έχουν αποκοπεί, τότε είναι απομονωμένος από το κράτος του και οι φυλές έχουν την ομορφιά του κράτους του . Και όποιος είδε ότι έδωσε στη γυναίκα του μια λεπίδα ή του έδωσε μια λεπίδα, τότε γεννήθηκε αρσενικό . Και αν είδε ότι της έδωσε ένα σπαθί στη θήκη του, χτύπησε ένα κορίτσι . Και αν είδε ότι φορούσε τέσσερα ξίφη, θα είχε τέσσερα παιδιά . Αν το σπαθί του τραβούσε ένα όνειρο όταν ήταν σκουριασμένο και η γυναίκα του γέννησε ένα αγόρι, το αγόρι ήταν άσχημο και αν ήταν σπασμένο, τότε είναι ο θάνατος του γιου του στη μήτρα της μητέρας του . Αν το σπαθί είναι κομμένο, φωτεινό και καθαρό, τότε τα λόγια του είναι γλυκά και είναι αλήθεια, και αν είναι σκουριασμένο τότε είναι ψευδές . Αν το σπαθί ήταν βαρύ, τότε μίλησε λόγια που δεν μπορούσε να αντέξει . Αν δει ένα σπασμένο σπαθί στο χέρι του, και είναι σε διαμάχη, τότε έχει το δικαίωμα . Εάν του πετάξει ένα σπαθί, τότε είναι γυναίκα, γιατί ο Λουκμάν, ειρήνη πάνω του, είπε : Η γυναίκα είναι σαν ένα σπαθί . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο ή τρία ξίφη, και είναι κομμένο, τότε χωρίζει τη γυναίκα του τρία . Και όποιος βλέπει ότι τραβάει ένα σπαθί, θα απλώσει τη γλώσσα του με κάτι που δεν επιτρέπεται . Και όποιος βλέπει ότι η λεπίδα του σπαθιού είναι σπασμένη, είναι ο θάνατος του πατέρα ή του θείου του, και ειπώθηκε : ο θάνατος της θείας του ή της μητέρας του . Και όποιος βλέπει ότι το πέλμα του σπαθιού του είναι σπασμένο, τότε είναι υπηρέτης ή οπαδός του . Και το παιχνίδι με το σπαθί ήταν η εκλεπτυσμένη του . Και αν δει ξίφη με τον άνεμο, είναι μια πανούκλα . Και ειπώθηκε : Το σπαθί δείχνει την οργή των οραματιστών . Και όποιος βλέπει ότι κατάπιε ένα σπαθί, τρώει τα χρήματα του εχθρού του . Και όποιος είδε ότι το σπαθί καταπιεί από το τσίμπημά του ζωντανό . Και το σπαθί είναι ταλαιπωρία . Και το κάλυμμα του σπαθιού δείχνει τη γυναίκα, εάν το σακάκι ήταν σπασμένο και το σπαθί παραδόθηκε, αυτό δείχνει το θάνατο μιας εγκύου γυναίκας και την ασφάλεια του γιου της, και αν το σπαθί έσπασε και το σακάκι παραδόθηκε, η γυναίκα ήταν παραδόθηκε και το αγόρι χάθηκε, και αν ήταν όλοι σπασμένοι, πέθαναν μαζί . Και το αιχμηρό σπαθί δεν μπορεί να μιλήσει . Και όποιος είδε ότι έκανε ένα σπαθί στο κάλυμμα του και ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα σπαθί από γυαλί και έχει μια έγκυο γυναίκα, φέρνει ένα παιδί που δεν ζει . Και όποιος βλέπει ένα μεγάλο σπαθί που δεν μοιάζει με το σπαθί αυτού του κόσμου, τότε είναι το ξίφος της ηθικής. Εάν περικλείει στον αέρα ή ανυψώνεται στον ουρανό, ή ρίχνεται στη θάλασσα, ο πειρασμός θα υποχωρήσει . Και όποιος δει ότι ένας επιθετικός τον χτυπά με το σπαθί και κόβει τα άκρα του, τότε αυτός που χτυπήθηκε θα ταξιδέψει . Και όποιος βλέπει ότι ένας άντρας τον μαχαίρωσε με το σπαθί χωρίς διαμάχη, τότε το μαχαιρωμένο άτομο και ο μαχαιρωμένος συμμετέχουν σε έναν γάμο . Και το σπαθί σημαίνει βιοπορισμό, βασιλιά, γνώση ή τρελή γυναίκα ….

…Όσο για το άμυλο, αποκλίνει όπως είναι από μόνη της, είναι επιτρεπόμενα χρήματα και το τρώει ωμό, είναι μπερδεμένο και μαγειρεύεται, είτε πρόκειται για γλυκά είτε για οτιδήποτε άλλο, είναι μια διαβίωση και όφελος ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι ακούτε τον μοναχικό στεναγμό της θάλασσας, αυτό προβλέπει ότι θα είστε σε θέση να ζήσετε μια καταθλιπτική, αποστειρωμένη ζωή χωρίς αγάπη και συντρόφους . Τα όνειρα της θάλασσας αντιπροσωπεύουν ανεκπλήρωτες προσδοκίες . Ενώ η σωματική ευχαρίστηση απολαμβάνεται, υπάρχει μια συντριπτική εσωτερική λαχτάρα για ευχαρίστηση που το σώμα δεν μπορεί να συναντήσει . Εάν μια νεαρή γυναίκα ονειρεύεται ότι ολισθαίνει χαριτωμένα πάνω στη θάλασσα με τον εραστή της, τότε θα είναι το μερίδιό της ότι οι παρθένες ελπίδες της θα εκπληρωθούν γλυκά και η χαρά θα φύγει στην πόρτα της εκπλήρωσης των όρκων της που δεν αλλάζουν ….

…Όσον αφορά την ένωση των οστών, είναι ένα άτομο που μερικές φορές παίρνει πικρά λόγια από αυτόν και μερικές φορές γλυκά λόγια, και δεν συνεχίζεται σε μία περίπτωση ….

…Και όποιος βλέπει το μάννα και το βολβό και τα παρόμοια, τα οποία είναι γλυκά χωρίς εγκυμοσύνη, τότε επιτρέπονται χρήματα χωρίς χάρη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε: «Και τους έχουμε στείλει μάννα και ειρήνη »….

…Όσο για τα κουτιά, ερμηνεύονται από τις γυναίκες, όπως το ερμηνεύει το σαχάφ από αυτό, και αυτό που αποδόθηκε στο άρωμα είναι ένας μάγος για τις γυναίκες, και αυτό που αποδόθηκε στα γλυκά είναι οι γυναίκες του Χασάν ….

…Zalabiya : μια σωτηρία άγχους, χρημάτων και ευχαρίστησης στην ψυχαγωγία και τη χαρά . Όσο για τα γλυκά και τα βάζα τους, δείχνουν τη γειτονιά του Χασάν Μλεχάιτ . Και Qatif : Τα γεμισμένα είναι χρήματα, νόστιμα και ευχαρίστηση . Το καθαρό γάλα κουράζεται να αγγίζει τη φωτιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έπινε καλό νερό από τη θάλασσα, τότε θα κερδίσει χρήματα από έναν απαγορευμένο τρόπο, και τα γλυκά χρήματα επιτρέπονται ….

…Τα μήλα σε ένα όνειρο υποδηλώνουν παιδιά, και όμορφα πρόσωπα, και μήλα όσο και αυτός που τον βλέπει, αν είναι κυβερνήτης, τότε τα μήλα είναι ιδιοκτησία του, και αν είναι έμπορος, τότε τα μήλα είναι το εμπόριο του και αν είναι άροτρο, τότε τα μήλα είναι δικά του . Είπε : Τα γλυκά μήλα είναι διατροφικά τρόφιμα και απαγορεύονται τα ξινά μήλα . Ο Σουλτάνος ​​έριξε ένα μήλο που είναι ο αγγελιοφόρος της ελπίδας και το κατήγγειλε . Και η μηλιά είναι ένας πιστός άνθρωπος που είναι κοντά στους ανθρώπους, οπότε όποιος βλέπει ότι φυτεύει μια μηλιά μεγαλώνει ένα ορφανό . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ένα μήλο, θα είχε ό, τι δεν βλέπουν οι άνθρωποι, και αν το πήρε, θα έπαιρνε χρήματα από έναν έντιμο άνθρωπο με καλό έπαινο . Τα μήλα αριθμούνται για λίγα dirham . Εάν μύριζε ένα μήλο σε ένα τζαμί, τότε θα παντρευόταν, και αν μια γυναίκα μύριζε ένα μήλο σε μια συγκέντρωση πανηγυρισμών τότε έγινε γνωστός και αν το έφαγε σε μια γνωστή τοποθεσία, θα γέννησε καλός γιος . Και το δάγκωμα των μήλων Nawal είναι καλό και κέρδος και κέρδος . Τα μήλα αντιπροσωπεύονται από φίλους και αδέλφια, και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι τρώει μήλα, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και ένα ξινό μήλο είναι ένα σημάδι απόσπασης της προσοχής, της βλάβης και της φρίκης . Και η μηλιά δείχνει πανικό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει φάει γλυκά ρόδια με φλοιό ή νερό, θα επωφεληθεί από τα χρήματά του ….