…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος τον παρηγορεί, θα λάβει καλές ειδήσεις για τον Παντοδύναμο λέγοντας: «Και τα ευχάριστα περιστατικά του ασθενούς που, αν τους πληγεί μια καταστροφή, λένε: Ανήκουμε στον Θεό και σε αυτόν θα επιστρέψουμε »….

…Και όποιος βλέπει ότι σηκώθηκε από ένα πηγάδι, τότε ο Θεός θα τον απελευθερώσει, θα απελευθερωθεί από τη φυλάκισή του και θα θεραπευτεί, Θεός Παντοδύναμος πρόθυμος ….

…Και όποιος πιστεύει ότι ένας άντρας πρέπει να παντρευτεί έναν άντρα που τον γνωρίζει, τότε αυτός ο άντρας που είναι σύζυγος της γυναίκας θα κερδίσει πλούτο από την πλευρά της γυναίκας του ….

…Αν έβλεπε σαν ο νεκρός να του λέει, ~Θα πεθάνεις εκείνη τη στιγμή~, τότε το ρητό του είναι αλήθεια . Εάν είδε σαν να ακολουθούσε ένα νεκρό άτομο και δεν μπήκε σε ένα σπίτι μαζί του, ή μπήκε και έπειτα έφυγε, πλησιάζει το θάνατο και μετά δραπετεύει ….

…Θεωρείται ότι η έγκριση ενός γνωστού θα θεωρείται σώμα όπως προβλέπεται, και η καταστροφή, δεν υπάρχει τίποτα καλό σε αυτό, διότι είναι φταίξιμο στο Κοράνι, λέγοντας τις παντοδύναμες ειδήσεις για τους άπιστους, ~ Μην αφήσετε σήμερα τον Thbora ένα και ισχυρίστηκε τον Thbora πάρα πολύ ~ και η ανοχή δεν υπάρχει τίποτα καλό σε αυτό σε όλες τις περιπτώσεις, τα λόγια του ποιητή : και η εφησυχία στα συμφέροντα του εαυτού του … αλεπούδες και τσίτα τον επιτέθηκαν. Όσο για την παραμέληση των απίστων, είναι αξιέπαινη, και η αμέλεια του πιστού είναι κατακριτέα ….

…Και όποιος βλέπει σαν να μαζεύει αυτό που πέφτει από τις διάσπαρτες αιχμές σε μια συγκομιδή : μια φύτευση γνωρίζει τον ιδιοκτήτη της, τότε θα υποφέρει από τον ιδιοκτήτη της φυτείας ένα διασκορπισμένο αγαθό που θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Εάν αυτό που μαζεύεται είναι μια ομάδα μαζί του, τότε χτυπά ένα πυρομαχικό από το κέρδος των άλλων ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι άνοιξε ένα ρόδι, τότε θα έμπαινε σε μια χώρα της οποίας το εισόδημα δεν ήταν ποτέ, και θα θεωρούσε τον αναζητητή, αν ήταν ξινή, τότε θα έπαιρνε θλίψη και θλίψη από την είσοδο σε αυτήν τη χώρα ….

…Μεταξύ των ονείρων των βασιλέων είναι επίσης το όραμα του Ιμπν Μπαχτάσαρ . Ο Ibn Jarir το ανέφερε στην ερμηνεία του σε μια μακρά ιστορία που διηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Sa`id Ibn Jubayr, στην οποία ο Ibn Bakhtasar είπε ότι ήταν αρκετό. Βγήκε ανάμεσα σε δύο πάνελ και έπειτα έγραψε δύο γραμμές, οπότε κάλεσε τους ιερείς και τους μελετητές, αλλά δεν τους βρήκαν γνώση γι ‘αυτό, και η μητέρα του του είπε : Εάν επέστρεφε στον Ντάνιελ το καθεστώς που είχε από το δικό σου πατέρας Σου είπε , και το είχε στεγνώσει, οπότε τον τηλεφώνησε και είπε : Σας επιστρέφω από τον πατέρα μου, οπότε πείτε μου ποιες είναι αυτές οι δύο γραμμές; Είπε : Όσο για να επιστρέψετε τη θέση μου από τον πατέρα σας, δεν το χρειάζομαι , και για αυτές τις δύο γραμμές, θα σκοτωθείτε απόψε , οπότε βγαίνω από όλο το παλάτι και το διατάζω να κλειδωθεί, έτσι οι πόρτες είναι κλειστές σε αυτόν, και η ασφάλεια των κατοίκων του χωριού μπήκε στον εαυτό του με ένα σπαθί και είπε : Όποιος ήρθε από πίσω σου από τον Θεό, σκότωσέ τον και αν του είπε, έτσι και έτσι , και ο Θεός του έστειλε την κοιλιά του , οπότε άρχισε να με τα πόδια μέχρι να ήταν στα μέσα της νύχτας, και έπεσε και αποκοιμήθηκε, τότε η κοιλιά του σε εγρήγορση, έτσι πήγε με τα πόδια και η άλλη κοιμόταν, έτσι επέστρεψε και ξύπνησα μαζί του και του είπε : Ι είμαι έτσι και έτσι ….

…Σκέφτηκε ότι θα ήταν ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για το Χαντίθ, οπότε ήταν και αυτός για εσάς 101 – Ο Ιμάμ Αλ Χαντίντ Αλ-Τζαχμπάντ Ο Αμπού Ζαράχ Αλ Ράζι θεωρούσε έναν από τους φύλακες του κόσμου, οπότε τι είναι Η ευλογία του Θεού σε αυτόν σε αυτό και τι λέει; Είπε : Είδα τι έβλεπε ο κοιμισμένος σαν να βρισκόμουν στο τζαμί του Προφήτη – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και σαν να σκουπίζω το χέρι μου στον άμβωνα του Προφήτη – να του φέρουν τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού – το κάθισμα και το δίπλα του, το οποίο έπιασα τότε, οπότε η ιστορία του αφορά έναν άνδρα από το λαό του Σιζιστάν που ήταν μαζί μας στο Harran . Είπε : Ανησυχείτε με το Χαντίθ του Προφήτη – μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – και οι Σύντροφοι και οι Τααμπιέν. Εκείνη την εποχή, δεν απομνημόνευσα πολλά από τα θέματα των Al-Awza’i, Malik, Al-Thawri και άλλων. Τότε το εννοούσα μετά (2). Το όραμα εκπληρώθηκε και έγινε ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για τα Χαντίθ , έως ότου ο Ιμάμ Αχμάντ είπε γι ‘αυτόν : Μνήμη πάνω από εξακόσιες χιλιάδες χαντίθ….

…Και όποιος το βλέπει ως αρχή ή αρχή, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν και η εντολή του δεν εκπληρώνεται γι ‘αυτόν ….

Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος είδε ότι ήταν οπλισμένος με όλα τα όπλα και ήταν άρρωστος και θεραπεύτηκε, και εάν φοβόταν, την ασφάλεια και αν ταξίδευε, επέστρεψε στην οικογένειά του με ασφάλεια .~…

…Το όπλο είναι ο πωλητής ή ο κατασκευαστής του όπλου, σημαίνει σε ένα όνειρο μια άδικη εξουσία ….

…Η χρήση όλων των όπλων είναι ένας παράδεισος από τους εχθρούς . Η ασπίδα είναι ασυλία στη θρησκεία . Είναι ευλογία για το κοινό και προστασία από ατυχίες και ίντριγκες . Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Οι Sarabels σε προστατεύουν από τη ζέστη και ο Sarabil σε προστατεύει προς τιμή σου. Ομοίως, θα σας ολοκληρώσει την ευλογία του ». Και ο Παντοδύναμος είπε : «Και τον μάθαμε να φτιάχνει ρούχα για εσάς, για να σας προστατεύει από τη δύναμή σας »….

…Όσον αφορά τα όπλα στο σύνολό τους, οι διασταυρούμενοι συμφωνήθηκαν ομόφωνα ότι είναι δύναμη, τιμή, κράτος, κηδεμονία, φρούριο και ηγεσία ίση με την αξία αυτού του όπλου ….

…Khuff : Εάν το βλέπει στο πόδι του και αν έχει κάτι μαζί του από ένα όπλο ή έχει πεθάνει μαζί του, ένα απαράδεκτο πράγμα στο οποίο ανέβηκε, όπως ζώα της γης, πυραμίδες, λάσπη, αγκάθια ή κάτι παρόμοιο με ότι, τότε η παντόφλα είναι τότε ένα όπλο ως προστασία για τον ιδιοκτήτη του . Και να είσαι από το άσχημο . Εάν δεν υπάρχει τίποτα με τις παντόφλες από το όπλο ή από τη ντροπή, τότε οι παντόφλες είναι αυτές που πλήττουν τον ιδιοκτήτη . Και αν είναι μακρύς και στενός στο πόδι του, είναι πιο ανήσυχος και πιο δυνατός . Όποιος βλέπει νέα ρούχα πάνω του είναι αρκετά καλός ….

…Όσο για το δόρυ, είναι χωρίς το δόρυ, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει ένα δόρυ στο χέρι του και όχι άλλο όπλο, τότε θα έχει έναν γιο, και αν δεν έχει γυναίκα, θα κερδίσει πολλά καλό, και αν δει ένα άλλο όπλο με το δόρυ, τότε δείχνει την ανύψωση και το ύψος του ποτ ….

…Όσο για το μαχαίρι, ερμηνεύεται από το παιδί, και το κάλυμμα του ερμηνεύεται από τη γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μαχαίρι στο χέρι του και είναι ιδιοκτησία του, και δεν έχει άλλο όπλο, τότε καταλήγει πάνω στο παιδί, και αν έχει άλλο όπλο, δείχνει τιμή, δύναμη και θέση ….

…Όσο για την ασπίδα, περιστρέφεται στα πρόσωπα, και όποιος βλέπει ότι έχει μια ασπίδα με ένα όπλο στα χέρια του κάτω από αυτόν, τότε δείχνει ποιος την φυλάσσει και θα είναι καταφύγιο γι ‘αυτόν από παράσιτα και όποιος βλέπει ότι έχει ασπίδα και κανένα άλλο όπλο, τότε δείχνει έναν σημαντικό άνθρωπο που προστατεύει τους φίλους και τους αδελφούς του από μισητά ζητήματα ….

…Το μαστίγιο είναι σε ένα όνειρο σημάδι εκπλήρωσης των αναγκών και εξαναγκασμού του εχθρού . Αν ένα μαστίγιο κατέβηκε από τον ουρανό έδειχνε μίσος και βασανιστήρια . Το μαστίγιο είναι Σουλτάνος, και αν το μαστίγιο σπάσει όταν χτυπάει ο Σουλτάνος ​​θα πάει, και αν χωρίσει ο Σουλτάνος ​​θα διπλασιαστεί . Αν είδε ότι χτύπησε το γαϊδουράκι του με το μαστίγιο του, τότε καλεί τον Παντοδύναμο Θεό στη ζωή του . Αν χτυπήσει ένα άλογο που έχει οδηγήσει, τότε καλεί στο Θεό για κάτι δύσκολο γι ‘αυτόν . Και αν δει ότι χτυπά έναν άντρα και αισθάνεται πόνο, τότε θα επαναστατήσει και θα μετανοήσει, και αν δεν τον πληγώσει, τότε δεν δέχεται το κήρυγμα . Εάν στάζει αίμα από αυτόν όταν ξυλοκοπηθεί, τότε είναι άδικο, και αν δεν ρέει, τότε είναι σωστό . Αν χτυπήθηκε, το δέρμα του θα χωριζόταν από το ξυλοδαρμό, και η αμαρτία του θα διπλασιαζόταν . Και αν το μαστίγιο είναι στραβά όταν χτυπάει, ο νους είναι στραβός ή ο άνθρωπος που τον χρησιμοποιεί είναι κουρασμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο σουλτάνος ​​τον χτύπησε με το μαστίγιο του, τότε είναι dirham για τον αριθμό των μαστιγίων ….

…Όσον αφορά την καρφίτσα, ερμηνεύεται στα πρόσωπά της, και όποιος βλέπει ότι έχει καρφίτσα στο χέρι του, τότε δείχνει ότι ένα παιδί έχει αποκτήσει άλλο όπλο από αυτόν, και αν δει άλλο όπλο από αυτόν, τότε θα είναι ευλογημένος με έναν πλούτο ωφέλειας και πολλά καλά και βαθμούς, και θα νικήσει τους εχθρούς ….

…Όσο για το στιλέτο, είναι εχθρότητα και εχθρότητα. Και ο Jaber al-Gharbi είπε: «Όποιος βλέπει ένα στιλέτο χωρίς όπλο, τότε θα αποκτήσει δύναμη από έναν από τους αξιοσημείωτο, και αν το στιλέτο έχει ένα άλλο όπλο, τότε θα κατακτήσει τον εχθρό »….

…Ο Ibn Sirin είδε ότι στα πόδια του είναι ένα όπλο LABS, ο εχθρός μεταμφιέζεται από αυτόν αν και όχι με ένα όπλο πέφτει άρρωστος και θλίψη, ειδικά αν ο Khuff στενός από τον Khuff του Adam, κηρύττει μια γυναίκα και την παίρνει τόσο πολύ καθώς το βλέπει καλά Khuff ….

…Και όποιος βλέπει ότι άναψε ένα φως από τη φωτιά για να είναι εξοικειωμένος με αυτό, τότε υπάρχει μια γνώση που εξετάζει και σκέφτεται και τον κάνει να νιώθει άνετα, και αν δεν το πυροβολήσει, τότε δεν επωφελείται από αυτή η γνώση ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Η ανθρωπότητα αναφέρεται σε ένα όνειρο στη θυσία, οπότε όποιος βλέπει ότι είναι ελεύθερος, τότε θυσιάζει, και όποιος διαχειρίζεται τη γυναίκα του, την χωρίζει . Εάν ο Mamluk είδε ότι απελευθερώθηκε, φοβόταν τον θάνατο και αν είδε ότι είχε πεθάνει, θα ελευθερωνόταν και αν ήταν άρρωστος, θα πεθάνει . Εάν ο απελευθερωμένος άνθρωπος είναι αμαρτωλός, μετανοεί ή αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος και ο Θεός απαγορεύει στο σώμα του να πυροβολήσει . Και αν ο ελεύθερος άντρας έβλεπε ότι είχε απελευθερωθεί και ότι ήταν χρέος, ο Θεός θα ξόδευε το χρέος του, ή ήταν ένοχος, για να τον εξιλεώσει ….

…Όσο για τον Αλ-Νταράτ : Όποιος βλέπει ότι είναι ανάμεσα σε έναν λαό που βγήκε από έναν κόλπο χωρίς τη θέλησή του, τότε θα έχει ανακούφιση από τη θλίψη και τις δυσκολίες και θα έχει μια συκοφαντία σε αυτόν . Εάν σκοτώνει σκόπιμα και έχει μια δυνατή και βρώμικη φωνή, τότε μιλά άσχημα λόγια, ή κάνει μια άσχημη πράξη και παίρνει άσχημο έπαινο από αυτόν για την έκταση της βρωμιάς του, και είναι αηδιαστικό με αυτή τη φωνή . Εάν τον βλέπει να βρωμάει χωρίς ήχο, τότε είναι ένας άσχημος έπαινος που δεν είναι αηδιαστικός όσο και η βρωμιά του, και εάν πυροδοτείται μεταξύ ενός λαού, εάν βρίσκονται σε αναταραχή ή απαλλάσσονται από αυτούς, και εάν είναι σε δυσκολία μετασχηματισμού είναι εύκολο . Εάν πυροβολήσει σκληρά, θα κάνει το αφόρητο . Αν κρυβόταν εύκολα, θα έκανε ό, τι μπορούσε να αντέξει ….

…Ο καθηγητής Αμπού Σαντ, ο Θεός να τον έλεος, είπε : Όποιος βλέπει έναν άνθρωπο που γνωρίζει, τα οράματά του δείχνουν ότι παίρνει κάτι από αυτόν ή από την αναλογία του ή από τον οποίο κάλεσε κάτι, και αν βλέπει σαν να πήρε από αυτόν Αυτό που είναι ουσιαστικά επιθυμητό, ​​θα πάρει από αυτόν, και αν είναι από τους λαούς του κράτους, και είδε σαν να του πήρε ένα νέο πουκάμισο, τότε τον Ιούλιο . Αν του πάρουμε ένα σχοινί, είναι μια διαθήκη . Εάν το βλέπει σαν να πήρε χρήματα από αυτόν του οποίου η ουσία ή το είδος είναι επιθυμητό, ​​τότε είναι Q από αυτό, και θα υπάρχει εχθρότητα και μίσος μεταξύ τους ….

…Ένας άντρας είναι σε ένα όνειρο Εάν ο άντρας είναι γνωστός, τότε αυτός είναι ο συγκεκριμένος άνθρωπος, ή το όνομά του ή ο ομόλογός του από τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει έναν γνωστό άντρα στο όνειρό του ζητά κάτι από αυτόν ή από τον ομόλογό του ή από το όνομά του ή από την ομοιότητά του, και αν πάρει από αυτόν ό, τι είναι ουσιαστικά επιθυμητό, ​​θα πάρει από αυτόν ό, τι θέλει , και αν του πάρει ένα καινούργιο πουκάμισο και είναι από τους άνδρες του κράτους, τότε παίρνει από αυτόν μια υπόσχεση κηδεμονίας. Ένα σχοινί είναι μια διαθήκη επειδή οι Άραβες αποκαλούν μια διαθήκη μια διαθήκη . Το να βλέπεις τον Bani Adam σε ένα όνειρο δείχνει αξιοπρέπεια . Το να βλέπεις κάθε αίρεση έχει μια ερμηνεία, να βλέπεις τους βασιλιάδες ως νίκη, να βλέπεις τους ηγέτες ως δίκη, να βλέπεις τους κυβερνήτες ως φόβους, να βλέπεις τους στρατιώτες ως ταξίδια, να βλέπεις τεχνίτες ως ένδειξη των πράξεων και των μέσων διαβίωσής τους, να βλέπεις τις γυναίκες είναι μια δοκιμασία και να βλέπεις τους δίκαιους ανθρώπους είναι λατρεία . Και ίσως το όραμα των γιων του Αδάμ δείχνει τι ανέφεραν άλλοι για αυτό που ανέφερε ο Θεός Παντοδύναμος, ο Παντοδύναμος είπε : (Δεν υπάρχει κανένα ζώο στη γη ούτε ένα πουλί που πετά με τα φτερά του εκτός από τα έθνη σαν εσένα ) , έτσι Το να βλέπεις το καλό μεταξύ των γιων του Αδάμ μπορεί να υποδηλώνει το καλό των ζώων ή των πουλιών, όπως υποδεικνύεται από το δίκαιο ζώο ή το ωφέλιμο πουλί είναι για τον άνθρωπο που είναι κάτι παραπάνω από καλό, και όταν υπάρχει ένα άτομο στο γιο του Αδάμ που μοιάζει με πουλί, θηρίο και άλλα . Ίσως το όραμα των γιων του Αδάμ έδειξε τις συγκομιδές. Ο Παντοδύναμος είπε : ( Και ο Θεός σε έκανε να φυτέψεις φυτά από τη γη ). Το όραμα του Bani Adam υποδηλώνει τις υποψίες κέρδους λόγω της διαφοράς στα κέρδη τους, στο θαυμάσιο κτίριο ή στην ευχάριστη κατασκευή ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μια υπηρέτρια, ή μια ελεύθερη, τίμια γυναίκα . Αν το οδήγησε, κακοποίησε μια γυναίκα . Η περγαμηνή είναι γυναίκα, αλλά είναι ξένη . Και η Almmah υποδηλώνει ανθρώπους γνωστούς στη λογοτεχνία . Και όποιος είδε ότι εγκατέστησε ένα καρότσι, το είχε, ή το αγόρασε και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε μια αξιότιμη, ευλογημένη γυναίκα . Εάν το ρακούν ήταν γυναίκα χωρίς αίμα, τότε η γυναίκα ήταν πλούσια και έντιμη, και αν ήταν όμορφη γυναίκα, και αν ήταν κόκκινη, είχε χρέος και ήταν υπεύθυνη, και αν ήταν ξανθιά, είχε χρέος και αν ήταν κίτρινη, είχε ασθένειες και πόνο, και όποιος είδε ότι η τσουγκράνα του ήταν νεκρή ή κλεμμένη ή χαμένη, τότε αυτό είναι με τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι έχει αφήσει το γλουτό του ή την εγκαταλείπει, τότε θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή διαζύγιο, ή θα φύγει από το σπίτι ή το χωριό του . Και όποιος βλέπει ότι η γκανιότα του είναι εύφορη, αυτό είναι απόδειξη αύξησης των χρημάτων του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα του ρακούν, ο Σουλτάνος ​​θα το φέρει κοντά του και θα αποκτήσει καλό από αυτόν ….

…Ένας σεισμός είναι σε ένα όνειρο φόβος εξουσίας . Και ειπώθηκε : Ένας σεισμός είναι ένα ατύχημα που συμβαίνει από τον μεγαλύτερο βασιλιά, και εάν είναι γενικός, τότε το ατύχημα είναι γενικό . Εάν το θέαμα ενός βουνού κλονίστηκε ή κλονίστηκε, ή απομακρύνθηκε από τη θέση του και έπειτα εγκαταστάθηκε στη θέση του, τότε είναι η κυριαρχία αυτού του τόπου . Και όποιος βλέπει μια γη που έχει κλονιστεί και μια αίρεση καταστρέφεται σε αυτήν και μια άλλη ομάδα παραδίδεται, τότε ο σουλτάνος ​​θα κατέβει εκείνη τη γη και θα βασανίσει τους ανθρώπους της . Είπε : Δείχνει σοβαρή ασθένεια . Και αν ο σεισμός χτυπήσει μια γη, ο βασιλιάς καταπιέζει τους υπηκόους του . Και όποιος δει τη γη κουνιέται και ο ουρανός ενοχλείται, τότε οι άνθρωποι αυτής της πόλης θα τιμωρηθούν με εξουσία και θα υποφέρουν από ασθένεια και ασθένεια από μόνα τους και τον πλούτο τους . Και αν ένα άτομο βλέπει ότι η γη κινείται σε ένα όνειρο, τότε δείχνει την κίνηση και τη ζωή των οραματιστών . Και όποιος βλέπει ότι η γη έχει κλονιστεί, τότε αυτό είναι μια καταστροφή που επηρεάζει τη γη από την εξουσία της, ή ότι η περιοχή εκτίθεται σε ακρίδες, χαλάζι, ξηρασία ή μεγάλο φόβο . Και αν δείτε έναν σεισμό σε ένα όνειρο, υποδηλώνει πανικό, φόβο και ανησυχητικά νέα . Και αν την είδε μια έγκυος γυναίκα, γέννησε . Ο σεισμός μπορεί να υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι ενοχλούνται, και εάν τα τείχη καταρρέουν, θα συμβεί πραγματικός θάνατος και μπορεί να υποδηλώνει ότι ο αναζητών πεθαίνει . Και η δόνηση της άνυδρης γης είναι απόδειξη της σύστασής της και της ανάπτυξης με καλλιέργεια . Ίσως έδειξε την αναβίωση των νεκρών . Ο σεισμός υποδηλώνει ταξίδια στη θάλασσα, ή χορό και χαρά, ή διακοπή του ταξιδιού στη θάλασσα . Ίσως ο σεισμός έδειξε την αγωνία των συζύγων . Αν ο σεισμός βρισκόταν σε έναν οπωρώνα, αυτό έδειχνε την αφθονία των φυτών και την αφθονία των καλοκαιρινών φρούτων, και αυτό έδειχνε την ηρεμία των ανθρώπων των χωριών . Εάν την είδε σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν τον Μάιο, αυτό υποδηλώνει μια μάχη που πραγματοποιείται μεταξύ ανθρώπων και συνεχών συγκρούσεων . Και αν το είδε σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν τον Ιούνιο, αυτό ήταν απόδειξη της καταστροφής των κακών, και αν ήταν κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτό σήμαινε την ανανέωση των θέσεων των μελετητών . Αν την είδε και ήταν τον Ιούλιο, αυτό σήμαινε το θάνατο ενός μεγάλου άνδρα . Και αν το είδε και αυτό ήταν τον Αύγουστο, θα έδειχνε έναν εχθρό να έρχεται σε αυτήν τη χώρα . Και αν το είδε και αυτό ήταν το Σεπτέμβριο, τότε δείχνει έναν παράξενο άνθρωπο που έρχεται σε αυτή τη γη και πονάει που θα ακολουθήσει ο θάνατος . Εάν την είδε και αυτό ήταν τον Οκτώβριο, τότε δείχνει την ασθένεια και την ασφάλεια των εγκύων γυναικών . Εάν την είδε και αυτό ήταν το Νοέμβριο, τότε δείχνει την πτώση των εγκύων γυναικών . Αν το είδε, και αυτό ήταν το Δεκέμβριο, θα έδειχνε την εμφάνιση σοβαρής ασθένειας και θανάτου με ασφάλεια από τον εχθρό . Αν την είδε, και αυτό ήταν τον Ιανουάριο, θα σήμαινε το θάνατο της νεολαίας . Αν την είδε και αυτό ήταν το Φεβρουάριο, αυτό σήμαινε την πείνα και την πτώση των εγκύων γυναικών . Και αν το είδε και αυτό ήταν τον Μάρτιο, αυτό ήταν απόδειξη ευημερίας ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι πνίγηκε στην Κόλαση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Από ό, τι οι αμαρτίες τους πνίγηκαν, έτσι μπήκαν στη φωτιά ). Όποιος βλέπει ότι πνίγεται, τότε διαπράττει πολλές αμαρτίες, και αν πεθάνει στον πνιγμό του, τότε υπάρχει φόβος για την απιστία, ή θα πνιγεί στην αίρεση . Και αν βγει έξω και δεν πνίξει, οδηγεί στο ζήτημα των κοσμικών του υποθέσεων της δικαιοσύνης της θρησκείας του, και αν έχει πράσινα ρούχα πάνω του, θα αποκτήσει γνώση και ευσέβεια . Και αν βυθιστεί και βυθιστεί στην απόφαση της θάλασσας, ο Σουλτάνος ​​θα είναι θυμωμένος ή θα τον βασανίσει, και θα πεθάνει σε αυτό το μαρτύριο . Και αν ένας άπιστος θεωρεί ότι έχει πνιγεί σε μια θάλασσα, στη συνέχεια, ο ίδιος πιστεύει ότι ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ( Ακόμη κι αν πνίγονται τα αλιεύματα του μέχρι He. Είπε : Πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά εκείνος τον οποίο τα παιδιά του Ισραήλ πίστευε, και Είμαι από τους μουσουλμάνους ). Και όποιος είδε ότι πέθανε πνιγμένος στο νερό, ο εχθρός του θα το ήθελε . Και πνιγμένος σε καθαρό νερό πνίγηκε σε πολλά χρήματα ….

…Είναι σε ένα όνειρο ένας έντιμος και απόρθητος άνθρωπος . Και σφαγή ενός κριού για να μην τρώγονται, σκοτώνοντας έναν μεγάλο και έντιμο άνθρωπο ή έναν εχθρό . Αν δει τα σφαγεία κριών σε ένα μέρος, θα σκοτώσει ανθρώπους εκεί σε πόλεμο . Εάν σφαγιάσει ένα κριάρι, θα νικήσει με έναν μεγάλο εχθρό, και αν ήταν άρρωστος θα θεραπεύονταν . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί ένα κριάρι και το στραγγίζει όπου θέλει, θα νικήσει έναν τεράστιο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι έχει σπάσει τα κέρατα ενός κριού ή ενός από αυτά, θα προκαλέσει θυμό σε έναν μεγάλο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα κριάρι, πολεμά έναν σπουδαίο άνθρωπο . Και όποιος δει ένα κριάρι πέθανε, τότε είναι ο θάνατος ενός μεγάλου άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι ένα κριάρι σφαγείται και η σάρκα του διαιρείται, τότε ένας γέρος θα πεθάνει και τα χρήματά του μοιράζονται . Και αν σκότωσε ένα κριάρι για φαγητό, αν ήταν ελεύθερος σκλάβος, και αν ήταν αιχμάλωτος, επέζησε, και αν φοβόταν, ασφάλεια, και αν ήταν χρέος, πλήρωσε το χρέος του και αν το έκανε να μην εκτελέσει το Χατζ και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει . Και όποιος σφαγιάζει και κολακεύει έναν κριό παίρνει τα χρήματα του εχθρού του, και αν τρώει από το κρέας του, θα φάει από τα χρήματά του . Αν κάποιος δει ένα σφαγμένο κριάρι στο σπίτι του, ορισμένοι από τους συγγενείς του θα πεθάνουν . Εκείνος που βλέπει ότι υποκύπτει ένα κριάρι, και ο Σουλτάνος ​​θα υποστεί βασανισμό ή φυλάκιση, και ο κριός μπορεί να είναι κηδεμόνας . Και όποιος βλέπει ότι έρχεται με τα κεφάλια των κριών, ξαπλώνει με τα κεφάλια των εχθρών του . Το μαλλί του Ραμ είναι χρήματα . Και ο κριός υποδηλώνει το μουσεζίν ή τον βοσκό . Και ο κριός είναι διοικητής του στρατού . Και όποιος δει ένα κριάκι να τρέχει, θα πάρει κάτι από τον εχθρό του που μισεί, και αν τον κόψει, θα πληγωθεί . Και όποιος δει ένα πρόβατο έγινε κριός, τότε η γυναίκα του δεν είναι έγκυος, και ακόμη και αν δεν έχει γυναίκα, θα κερδίσει δύναμη, δόξα και νίκη επί του εχθρού του . Και το μαύρο των κριών αποδίδεται στους Άραβες, και το λευκό στους Πέρσες ….