…Ο ~Awrah Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι τα ρούχα του έχουν εκτεθεί από το~ awrah του, τότε το κάλυμμα του είναι προσβλητικό . Και όποιος βλέπει το γυμνό του ανοιχτό ενώ ντρέπεται γι ‘αυτό, τότε θα πέσει σε αμαρτία και ο εχθρός του τον προσβάλει, ακόμα κι αν δεν ντρέπεται . Από αυτό, απαλλάσσεται από ένα θέμα στο οποίο πάσχει από αγωνία ή ασθένεια . Και εάν είναι χρέος, ο Θεός θα εξοφλήσει το χρέος του, και αν φοβάται, ασφάλεια ….

…Ποιες είναι οι περιγραφές του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, που ήρθε στη βιογραφία , και οι οποίες αν το έβλεπα σε ένα όνειρο, ξέρω μέσω του οποίου τον είδα πραγματικό . . ; Μου άρεσε να γράφω τις περιγραφές του, οπότε αν κάποιος από εσάς είδε ένα όραμα στον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ας συγκρίνει αυτό που είδε με τις περιγραφές, αν ταιριάζουν. Τον είδε, και τότε αφήστε τον να χαρεί και να μην είναι χαρούμενος, και αν δεν συμπίπτει, τότε δεν τον είδε, και εκείνη τη στιγμή το όραμα είναι ένα όραμα ερμηνείας, και σύμφωνα με την κατάσταση του παρατηρητή , και η περιγραφή του αναφέρθηκε σε πολλά hadits, όπως : το hadits του Ali bin Abi Talib, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Προφήτης , ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Θεός να είναι πάνω του, με μακρά και όχι κοντά, κεκλιμένα χέρια και πόδια – δηλαδή, χοντρά και τραχιά δάχτυλα – μεγάλα κεφάλια, τεράστιες βάσεις – δηλαδή, τα οστά και το σώμα, κάθε πλήρες οστό είναι μεγάλο – έχει διαρρεύσει πολύ – δηλαδή, τα μαλλιά που βρίσκονται μεταξύ στήθος και ο ομφαλός – . Αν περπατήσει, είναι μανσέτες, σαν να κατέβαιναν από ένα σωρό που δεν το είδα πριν ή μετά από αυτό, ειρήνη σε αυτόν . Ο Al-Tirmidhi είπε : Αυτό είναι ένα καλό και αυθεντικό χαντίθ . Ο άντρας ρώτησε τον Αλ-Μπάρα : Ήταν το πρόσωπο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, σαν σπαθί; Είπε : Όχι, όπως το φεγγάρι . Και Αλί Μπιν Abi Talib, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Θεός μαζί του, είπε σε άλλο Περιγραφή : Ήταν όχι ένα μακρύ, αφράτα ένα, ούτε αμφιταλάντευση σύντομη, και ήταν τέσσερις από τους ανθρώπους, και δεν υπήρχε σγουρά γάτα, ούτε φυλή . Κρίνω τα μάτια, περιτριγυρίζω τα χείλη, το λαμπρό μανιτάρι και τον ώμο, το γυμνό με διαρροή, τα χέρια και τα πόδια έσκυψαν. Έχει έναν τόνο, και τους απαλύνει, και τους τιμώ με δέκα. Όποιος τον δει θα του δώσει πνεύμα, και όποιος τον ανακατεύει με μια γνώση που αγαπά, λέει το όνομά του που δεν έχω δει πριν ή μετά από αυτόν, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Εξηγήστε την παράξενη ομιλία : Almmguet : εξερχόμενο μήκος AC : μέσα σε μερικά από αυτό σε μερικές γάτες παλάτι : σοβαρό Aljaudh Almthm : Albadn πολύ κρέας Almkltm : Medawar ποτό προσώπου : αυτό στο άλμπουμ κόκκινο Alodj : σοβαρό σκοτεινό μάτι Alohdb : μακρά χείλη Ketd : ώμοι κοινότητα, που διαρροή μαραίνονται Είναι η λεπτή ποίηση που μοιάζει με πέος από το στήθος μέχρι τον ομφαλό. Το λεπτό : τα χοντρά δάχτυλα από τα χέρια και τα πόδια, το μετατοπισμένο : να περπατήσει με τη δύναμη του Jalil Al- Mushash : οι αρχηγοί των πομπών η Αϊσα είπε για αυτόν : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού δεν διηγήθηκε αυτή την αφήγησή σας, αλλά Συνήθιζε να μιλάει λέξεις που το ξεκαθαρίζουν, ένα κεφάλαιο που διατηρεί από αυτόν που τον κατασκοπεύει . Και ο Αμπντουλάχ Μπιν Αλ Χάριθ είπε γι ‘αυτόν : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, συνήθιζε να γελάει εκτός από ένα χαμόγελο . Με την εξουσία του Jabir bin Samra, είπε : Υπήρχε ένα Hamousha στα πόδια του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και γελούσε μόνο με ένα χαμόγελο, και αν τον κοίταζα εγώ είπε ότι τα μάτια είναι πιο σκούρα, όχι τα πιο σκούρα . Και πάνω του είπε : Εκείνος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είχε ένα στόμα με ραβδώσεις, σχήμα σαν μάτια, εμμονή με τα τακούνια . Εξηγήστε την παράξενη ομιλία : μπερδεμένα μάτια : μια μακρά τομή manhoos Stub : λίγο κρέας ,,,,, παραθέτοντας Sunan al – Tirmidhi, Βιβλικές αρετές…

…Εάν ονειρεύεστε ότι περπατάτε με την αγαπημένη σας σε έναν πράσινο οπωρώνα γεμάτο ώριμα φρούτα, τότε αυτό σημαίνει μια γενναιόδωρη ανταμοιβή για την πίστη σας σε αυτόν για τον οποίο εργάζεστε, άφθονη καλοσύνη και επιτυχία στην εργασία . Όσον αφορά τις γυναίκες, αυτό το όνειρο σημαίνει ένα ευτυχισμένο σπίτι και υπάκουα παιδιά . Εάν ονειρευόσασταν ότι βρισκόσασταν σε άλσος και είδατε αγελάδες να τρώνε πεσμένα φρούτα, τότε αυτό σημαίνει ότι θα διαλύσετε τα όνειρά σας στην προσπάθειά σας να ζητήσετε αυτό που δεν είναι δικό σας . Αν ονειρευόσασταν ότι μαζεύατε φρούτα από ένα άλσος, αυτό είναι καλό και ευλογίες για όλους . Εάν δείτε σε ένα όνειρο ότι ένα γεωργικό παράσιτο έχει χτυπήσει σε έναν άλσος, αυτό σημαίνει ότι θα πέσετε στη φτώχεια μετά την ευημερία και τον πλούτο . Εάν ονειρευόσασταν ότι περπατούσατε σε ένα άλσος και πιάσατε ανάμεσα σε αλληλένδετα φυτά βατόμουρου, αυτό σας προειδοποιεί ότι υπάρχουν ανταγωνιστές που θα σας ζηλέψουν . Αν όμως είστε παντρεμένοι, αυτό σημαίνει διαμάχη και διαμάχη με τον σύντροφο γάμου . Αν ονειρευτήκατε να δείτε έναν άγονο οπωρώνα, αυτό σημαίνει ότι οι πιθανότητες να ανεβείτε σε υψηλότερα επίπεδα στη ζωή θα ξεφύγουν από εσάς . Αν δείτε σε ένα όνειρο ένα γυμνό οπωρώνα χωρίς πράσινο , αυτό σημαίνει ότι απασχοληθείτε με τις απολαύσεις του παρόντος και την απόσπαση της προσοχής σας από την εξασφάλιση του μέλλοντός σας . Βλέποντας μια καταιγίδα περιβόλι οπωρώνα σημαίνει ότι ένας βαρύς επισκέπτης θα πέσει πάνω σας ή θα κάνετε μια δύσκολη δουλειά ….

…Και αν βλέπει τους νεκρούς ως γυμνούς, τότε αφήνει αυτόν τον κόσμο γυμνό από καλές πράξεις, και λέγεται ότι η γυμνή των νεκρών ήταν η παρηγοριά του ….

…Η Ντόρα ανέφερε ότι ένας άντρας ήρθε στη διασταύρωση και είπε ότι το είδα σαν να τρώω σύκα, οπότε είπε ότι τρώτε τον αριθμό κάθε ραβδιού σύκου και ήταν έτσι, τότε είδε και μετά από λίγο. Ήρθε σε αυτόν και του το είπε ξανά. Του είπε: «Πρέπει να δει τον αριθμό κάθε συκιάς με βραστό, και ήταν έτσι». Στη συνέχεια πήγε, και μετά από λίγο είδε ένα τρίτο. Στην πόρτα του σπιτιού του βρήκε μια τσάντα με μια ποσότητα μέσα, μετά την πήρε και μετά του είπε τι είχε δει από τα παραπάνω, οπότε του είπε ότι θα βρείτε τον αριθμό κάθε σύκου που φάγατε Δηνάριο, οπότε είπε ότι βρήκα ότι και αυτή η σακούλα έπεσε από το πέρασμα, οπότε του είπε: Δόξα στον Θεό, ερμηνεύοντας το όραμα στο χέρι σας, και ό, τι λέτε, είπε: Σας έφαγα; Το σύκο ήταν η πρώτη φορά, οπότε το δέντρο ήταν γυμνό από τα φύλλα του και ήταν ραβδί, γι ‘αυτό το έδωσα, και τη δεύτερη φορά το έφαγα από αυτό στα κλαδιά του, και έμοιαζε με ντάμαμ, και το Τρίτη φορά το έφαγα όταν ήταν καθαρό και καλό, έτσι ήταν σαν τα δηνάρια και ο σάκος που βρήκα ήταν η περιγραφή του-και-τέτοια και είναι δικό μου και το έδωσα σε εσάς ….

…Και αφηγήθηκε ότι ο Khosrau Anushirwan είδε σαν να έπινε κρασί σε μια μαρμελάδα χρυσού με έναν χοίρο να πίνει σε μια μαρμελάδα fedda, οπότε είπε τα οράματά του σε μερικούς από τους περαστικούς και είπε: Κράτησε τις συζύγους σας μακριά από τους ευνούχους και την τιμωρία και τους συγκέντρωσε και με έφερε σε αυτούς, οπότε το έκανε αυτό και τον κάλεσε και μπήκε με ένα ραβδί και είπε ότι έσπασε το γυμνό του καθενός από αυτούς και την πέρασε να χορέψει, έτσι το έκανε Για να χορέψει σε ένα, τότε μερικές από τις περιουσίες του σηκώθηκαν και είπε ότι είναι ζωντανή σκλάβος, οπότε μην την παραγγείλετε να χορέψει. Χωρίς καλό και όφελος, και το όραμα του ανθρώπινου χοίρου, ενός ευρέως καρδιά, άσχημου, αποτελεσματικού άνδρα χωρίς θρησκεία ή θρησκεία ….

Ένας λύκος είναι σε ένα όνειρο ο γιος ενός αρσενικού ευλογημένου για τον κομιστή του, και είναι χρήματα για όποιον το βλέπει με το κεφάλι του . Και το κογιότ είναι σε εξέλιξη . Μια γυναίκα πένθος εάν έχει ένα μακροχρόνιο παιδί και αν βλέπει ότι είναι πολύ τριχωτή, τότε κάνει μια δουλειά για την οποία είναι διάσημη, και αν οι άνθρωποι τη βλέπουν, είναι σκάνδαλο για τη σύντροφό της και το σκοτάδι των μαλλιών της είναι η κατάσταση του συζύγου της και η θέση της είναι μαζί του . Εάν η γυναίκα δει ότι έχει γυμνό κεφάλι, τότε ο σύζυγός της απουσιάζει και δεν θα επιστρέψει σε αυτήν . Εάν δεν έχει σύζυγο, τότε δεν θα παντρευτεί ποτέ . Και αν δει τα μαλλιά της να λάμπουν τόσο ζεστά, μπορεί να εκμεταλλευτεί τα χρήματα του συζύγου της ….

…Και όποιος βλέπει ότι έβαλε σε εμπιστοσύνη κάποιον το δαχτυλίδι του ή του το έδωσε και μετά του επιστρέφει το δαχτυλίδι του, τότε είναι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα και δεν το απαντά, και όποιος βλέπει ότι έχει σπάσει το δαχτυλίδι του στο μισό , τότε δείχνει την ύπαρξη διαίρεσης μεταξύ του και της οικογένειάς του ….

…Όσο για το ψωμί, όποιος βλέπει ότι έχει βρει ένα καρβέλι, δύο καρβέλια ή μισό καρβέλι, δείχνει ότι η θλίψη έχει υποχωρήσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει διαβάσει το Κοράνι και έχει τελειώσει να το διαβάσει, τότε η ζωή του θα λήξει καλά, και αν απαγγείλει το μισό από αυτό, το ήμισυ της ζωής του θα έχει περάσει ….

…Η ανταμοιβή εκείνου που βλάπτει τον Ibn Abi Talib 86 – με την εξουσία ενός Σεΐχη από τον Quraisy που είπε : Είδα έναν άνδρα στο Levant μισό του προσώπου να σκοτεινιάζει ενώ τον κάλυπτε, οπότε τον ρώτησα για αυτό και είπε : Έχω κάνει τον Θεό αυτόν που κανείς δεν με ρωτάει αν δεν του το πω για αυτό. Ένας μαθητής – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – τότε εμφανίστηκε μια νύχτα όταν ήρθε σε μένα στον ύπνο μου και μου είπε : Είστε ο ιδιοκτήτης της πτώσης μέσα μου , και χτύπησε το πρόσωπό μου και το πρόσωπό μου έγινε μαύρο όπως βλέπεις…

…Και όποιος είδε ότι η μνήμη του εξαπλώθηκε και έγινε όρθια, η ανάγκη που αναζήτησε ικανοποιείται επειδή το αρσενικό δεν εξαπλώνεται μόνο όταν χρειάζεται και όποιος βλέπει ότι η μνήμη του χωρίζεται στα μισά και το μισό στέκεται και το άλλο χαλαρό, τότε ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους παρεμπόδισης σε θέματα, και εάν είχε δύο γιους, ένας από αυτούς πέθανε, και αν ταξιδεύει, διακόπτεται. Στο δρόμο, ακόμη και αν η γυναίκα του είναι έγκυος, γεννά δύο γιους και ένας από αυτούς πεθαίνει ….

…Σκουλαρίκι στο αυτί : Όσο για το σκουλαρίκι για τους άνδρες, κάνει μια πράξη ακοής, και η ευχαρίστηση του αυτιού δεν ταιριάζει εκτός από τις γυναίκες, όπως το τραγούδι και το χτύπημα της γραβάτας, αλλιώς κάνει ό, τι δεν πρέπει, και αυτός εμπλουτίζει το Κοράνι, και αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, κοιτάζει την έγκυο γυναίκα από την οικογένειά του, όπως για τη γυναίκα ή την κόρη του, γεννά ένα αγόρι εάν το σκουλαρίκι είναι χρυσό και εάν το σκουλαρίκι είναι ασήμι, και γεννά μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια στα αυτιά της, ένα σκουλαρίκι ή shanf, τότε θα δει ένα εμπόριο σε μια πολυσύχναστη χώρα, ένα πικνίκ στο οποίο υπάρχουν σκλάβοι, και υπάρχουν γυναίκες που στολίζονται, επειδή η γυναίκα και η η υπηρέτρια είναι εμπόριο και το αυτί στο οποίο τοποθετείται το σκουλαρίκι είναι σκλάβοι και γυναίκες. Ο κόσμος και η ομορφιά του, επειδή η ομορφιά των πάντων είναι μαργαριτάρι, και το Κοράνι και η θρησκεία είναι ευλογημένα, καλή φωνή και τελειότητα στις υποθέσεις του . Και αν παρόλα αυτά ήταν σκούνα, θα είχε μια κόρη . Εάν μια έγκυος γυναίκα το δει αυτό, θα έχει έναν άνδρα γιο . Το σκουλαρίκι και το shaf είναι ίσο για άνδρες και γυναίκες, και αν το σκουλαρίκι είναι χρυσό, τότε τραγουδιστής και αν είναι από ασήμι, τότε σώζει το μισό του Κορανίου . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να υπήρχε ένα σκουλαρίκι σε ένα από τα αυτιά μου, οπότε του είπε : Πώς τραγούδησες; Είπε ότι έχω καλή φωνή ….

…Η φιλικότητα σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της αύξησης του ποτ, της ευνοίας του νου και της συνεκτίμησης των συνεπειών των πραγμάτων . Είπε, να είναι ευλογίες και ειρήνη σε αυτόν : (Και η φιλία είναι το μισό του νου )….