…Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να σκοτώσει τον Αλ-Χουσεΐν Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο Ιμπν Αμπάς και η Ουμ Σαλαμά – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – σχετικά με τη δολοφονία του Χουσεΐν Μπιν Αλί – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – όπως και για το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, γιατί αυτό είναι στην εξουσία της Umm Salamah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – Ο Αγγελιοφόρος του Θεέ μου, ο Θεός να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να ξαπλώσει ένα βράδυ για να κοιμηθεί, έτσι ξύπνησα μπερδεμένη, στη συνέχεια ξαπλώνω και κοιμήθηκα, μετά ξύπνησα αμηχανία, χωρίς αυτό που είδα την πρώτη φορά, τότε ξάπλωσε και ξύπνησε με ένα κόκκινο χώμα στο χέρι του, φιλώντας το, και είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (Ο Γαβριήλ μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .) Και σε μια αφήγηση της αρχής του al-Tabari ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι πάνω του, ξάπλωσε μια μέρα και ξύπνησε με ένα αίσθημα ερυθρότητας και με ένα κόκκινο χώμα χέρι να το φιλάει, έτσι είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Messenger του Θεού? Είπε : (Ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .)…

…Φίδια : είναι εχθροί, επειδή ο καταραμένος Σατανάς παρακαλούσε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και η εχθρότητα κάθε φιδιού ανάλογα με την έκταση της ταλαιπωρίας του, του οστού και του σημαδιού του, και μπορεί να είναι άπιστοι, και οι ιδιοκτήτες της αίρεσης, λόγω του δηλητηρίου που έχει . Ίσως να έδειχνε τους μοιχείους, τα δαγκώματά τους και τον χαρακτήρα τους, και ίσως η ζωή προήλθε από το όνομά της, όπως το να βλέπεις στα στρέμματα ή να ρέει κάτω από δέντρα, με νερό και καταρρακτώδεις βροχές, και τους έμοιαζαν να το φυσούν στο νερό . Το φίδι μπορεί να είναι κυβερνήτης, ή μπορεί να είναι γυναίκα και παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μία από τις συζύγους σας και τα παιδιά σας είναι ο εχθρός σας, γι ‘αυτό προσέξτε τις. » Και όποιος σκοτώνει ή να μάχεται ένα φίδι, παλεύει έναν εχθρό . Και φάτε τη σάρκα του, τα χρήματα από έναν εχθρό, την ευχαρίστηση και τη χαρά . Και αν τον δαγκώσετε σε δύο μισά, πάρτε τη δικαιοσύνη από τον εχθρό του . Και από τη ζωντανή του λέξη με απαλά και ευγενικά λόγια, χτύπησε ένα καλό που θα ήθελαν οι άνθρωποι γι ‘αυτόν, και αν δει ένα νεκρό φίδι, τότε είναι εχθρός που ο Θεός αρκεί για το κακό του χωρίς δύναμη και δύναμη . Και τα αυγά της είναι οι πιο δύσκολοι εχθροί και τα μαύρα τους είναι τα πιο δύσκολα . Αν έβλεπε ότι ήταν βασιλιάς των μεγάλων μαύρων της ζωής σε μια ομάδα, θα οδηγούσε τους στρατούς και θα αποκτήσει έναν μεγάλο βασιλιά . Εάν χτυπήσει ένα ομαλό φίδι που τον υπακούει, και ούτε ένα πάνινο παπούτσι ούτε μια καλοσύνη πονάει, τότε χτυπά έναν θησαυρό των θησαυρών των βασιλιάδων, και μπορεί να ήταν ο παππούς του εάν ήταν σε αυτήν την ιδιότητα . Και όποιος φοβάται ένα φίδι και δεν το βλέπει, τότε είναι ασφάλεια για αυτόν από τον εχθρό του, και αν το δει και το φοβάται, τότε είναι φόβος, καθώς και όλος ο φόβος, και ομοίως ό, τι το φοβάται και δεν το βλέπει το βλέπεις, και γεννιέται η έξοδος του φιδιού από την ουρήθρα, και όποιος εισάγει ένα φίδι σε ένα σπίτι που εξαπατείται από τον εχθρό του, όποιος βλέπει ότι το πήρε, τότε παίρνει χρήματα από έναν εχθρό που είναι ασφαλής, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Πάρε το και μην φοβάσαι .~ Ένα μικρό φίδι γεννήθηκε . Και αν είδε τα φίδια να πολεμούν στην αγορά, ο πόλεμος θα γινόταν και θα κέρδιζε τους εχθρούς . Και το φίδι είναι η εξουσία μιας σιωπηλής εχθρότητας, και αν δει ότι ένα φίδι βγαίνει από τη μνήμη του μία φορά και επιστρέφει σε αυτόν μία φορά, τότε τον προδίδει . Και το φίδι είναι γυναίκα, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει ένα φίδι στο κρεβάτι του, η γυναίκα του πεθαίνει και αν δει ένα φίδι στο λαιμό του και το κόψει τρία κομμάτια, τότε χωρίζει τη γυναίκα του τρεις φορές και το φίδι τα πόδια και οι κυνόδοντες είναι η δύναμη του εχθρού και η σοβαρότητα της πονηρίας του . Και όποιος μετατρέψει ένα φίδι, τότε μεταμορφώνεται από το ένα κράτος στο άλλο, και γίνεται εχθρός των Μουσουλμάνων, και αν δει το σπίτι του γεμάτο φίδια δεν φοβάται, τότε φιλοξενεί στο σπίτι του τους εχθρούς των Μουσουλμάνων, ιδιοκτήτες πάθους, και τα υδρόβια πλάσματα με χρήματα, και αν βλέπει στην τσέπη του ή στο μανίκι του ένα μικρό λευκό φίδι δεν φοβάται. Επειδή είναι ο παππούς του, και αν δει ένα φίδι να περπατά πίσω του, τότε ο εχθρός του θέλει να τον εξαπατήσει, και αν περπατάει ανάμεσα στα χέρια του ή περιστρέφεται γύρω του, τότε είναι εχθροί που αναμιγνύονται μαζί του και δεν μπορούν να τον βλάψουν, και Αν βλέπει μια ζωή να μπαίνει στο σπίτι του και να φεύγει χωρίς κακό, τότε είναι εχθροί του από το νοικοκυριό του και τους συγγενείς του, αν δεν το βλέπει στο σπίτι του, οι εχθροί είναι ξένοι . Και η σάρκα και το λίπος του φιδιού είναι τα χρήματα ενός εχθρού, και ένα αντίδοτο από έναν εχθρό. Αν δει φίδια να πολεμούν από κάθε πλευρά, τότε σκοτώνει ένα μεγάλο φίδι από αυτούς, τότε κατέχει αυτήν την πόλη . Αν το φονευμένο φίδι ήταν σαν όλα τα άλλα φίδια, τότε ένας από τους στρατιώτες του βασιλιά σκοτώθηκε και αν το φίδι ανέβαινε σε ύψος, έγινε άνετος, χαρούμενος και χαρούμενος, και αν είδε ένα φίδι να κατεβαίνει από ύψος, ένας αρχηγός πέθανε σε αυτό το μέρος . Αν δει ένα φίδι να αναδύεται από τη γη, τότε βασανίζεται σε αυτό το μέρος . Αν δει τον κήπο του γεμάτο ζωή, τότε είναι ο κήπος που μεγαλώνει και το φυτό σε αυτό αυξάνεται και ζει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι σαν ένα φίδι το ακολουθούσε και το παρακολουθούσα, έτσι μπήκε σε ένα λαγούμι, και στο χέρι μου τοποθετήθηκε ένα καπάκι στο λαγούμι . Είπε : Είσαι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Θα την παντρευτείτε και θα την κληρονομήσετε, οπότε την παντρεύεται και πέθανε για επτά χιλιάδες dirham . Ένας άλλος είδε σαν το σπίτι του να ήταν γεμάτο ζωή, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Φοβάστε τον Θεό και μην φιλοξενείτε τον εχθρό των Μουσουλμάνων . Μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μπακρ, μια γυναίκα είδε δύο λαγούμια από τα οποία βγήκαν οι φάλαινες. Στη συνέχεια, δύο άντρες σηκώθηκαν και πήραν γάλα από το κεφάλι τους, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε : Το φίδι δεν αρμέγει γάλα, αλλά αποπνέει δηλητήριο . Και αυτή είναι μια γυναίκα με την οποία εισέρχονται δύο από τους ηγέτες των Χαριττών, που την προσκαλούν στο δόγμα τους, αλλά την καλούν να προσβάλει τους δύο σεΐχες, ο Θεός να τους ευχαριστήσει . Όσο για τη ζωή της κοιλιάς, είναι συγγενείς και η έξοδος από τον άνδρα είναι ατυχία για τον γείτονα του άνδρα ….

…Όποιος βλέπει ότι σκοτώνει θα κάνει καλά και θα μετανοήσει ειλικρινά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μετανοήστε στους δίκαιους σας και σκοτωθείτε . Το στίχο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνεται, θα παρατείνει τη ζωή του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει σκοτώσει ένα άτομο χωρίς να θανατωθεί, οι σκοτωμένοι θα ευλογηθούν με το καλό . Η βασική αρχή είναι ότι η σφαγή όταν δεν επιτρέπεται η σφαγή είναι άδικη . Εάν βλέπει ότι έχει σφαγιάσει μια σφαγή, τότε καταδικάστε τον σφαγέα για αδικία του σφαγμένου στη θρησκεία του ή διαπράττοντας ανυπακοή σε αυτόν . Όσο όποιος σκοτώσει ή ονομάσει έναν δολοφόνο και γνωρίζει τον δολοφόνο του, θα λάβει καλό, τραγούδι, χρήματα και δύναμη . Αυτό μπορεί να επηρεαστεί από τον δολοφόνο ή τον σύντροφό του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και όποιος σκοτώνει έναν αδικητή μας έχει κάνει κυβερνήτη για τον κυβερνήτη του ». Αν και δεν είναι γνωστός δολοφόνος, είναι ένας άντρας Cavour που είναι Άμλετ με την ικανότητα, είτε Kafr El – Din είτε Kafr χάρη, ο στίχος : ~ο άνθρωπος σκότωσε τον Οκφάρχ ~ και είδε τον λαιμό του να μην ξέρει τη σφαγή, είναι ο άνθρωπος που έχει εφεύρει μια αίρεση ή μίμησε το λαιμό του ψευδείς μαρτυρίες και την κυβέρνηση και να ξοδέψουν . Όσο για τον θανάτωση του πατέρα, της μητέρας ή του γιου του, πρέπει να τον αποτρέψει και να παραβιάσει εναντίον του . Όσο για τη σφαγή μιας γυναίκας, πρέπει να την αλλάξει . Ομοίως, εάν ένα θηλυκό ζώο σφαγεί, και έχει σεξουαλική επαφή με μια γυναίκα ή χαλάσει έναν πρωτότοκο, και όποιος σφαγιάσει ένα αρσενικό ζώο πίσω του, σφαγεί, και αν δει ότι σκότωσε ένα παιδί και ψήνει ένα παιδί και δεν μαγειρεύει , τότε η αδικία είναι στον πατέρα και τη μητέρα του . Εάν το αγόρι είναι θέμα σκοταδιού, τότε αδικείται στα δεξιά του και ονομάζεται άσχημο, ακριβώς όπως πήρε η φωτιά από τη σάρκα του και δεν είχε μαγειρευτεί, και αν ήταν αυτό που λέγεται γι ‘αυτό, το μπάρμπεκιου θα να γίνει . Εάν το αγόρι δεν είναι αυτό που λέγεται για αυτό και αδικείται από αυτό, τότε αυτό ισχύει για τους γονείς του, γιατί καταπιέζονται και ρίχνουν ένα ψέμα, και οι άνθρωποι αφθονούν, και όλα αυτά είναι άκυρα εφόσον το η φωτιά δεν μαγειρεύει . Αν δει το αγόρι να σφάζονται με μπάρμπεκιου, τότε είναι που το αγόρι φτάνει στο επίπεδο των ανδρών . Εάν η οικογένειά του έτρωγε από τη σάρκα του, θα τους κέρδιζε από την καλοσύνη και την εύνοιά του . Εάν βλέπει ότι ένας σουλτάνος ​​σφαγεί έναν άντρα και τον βάζει στο λαιμό του προσώπου της όρασης χωρίς κεφάλι, τότε ο σουλτάνος ​​καταπιέζει ένα άτομο και τον ρωτάει για το τι δεν μπορεί να κάνει, και αυτός ο κομιστής απαιτεί αυτή τη ζήτηση και του ζητάει τα λεφτά του που είναι βαριά με το βάρος των σφαγέντων, αν τον γνωρίζει, τότε είναι ο ίδιος, και αν δεν τον γνωρίζει και ήταν γέρος, τότε τον παίρνει με έναν φίλο Και απαιτείται να πληρώσει πρόστιμο βάσει του βάρους και της ελαφρότητάς του . Και αν ήταν νέος, πήρε έναν εχθρό και ήταν ερωτευμένος . Εάν ο επικεφαλής του σφαγμένου ατόμου είναι μαζί του, τότε του ζητείται η προσευχή, και δεν του επιβάλλεται πρόστιμο, και το πρόστιμο βαρύνει τον ιδιοκτήτη, αλλά θα του δώσει μια ψευδαίσθηση . Αν ο βασιλιάς δει ότι ο κύριος του σκότωσε, τότε θα τον απελευθερώσει . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα μια γυναίκα να σκοτώνεται στη μέση του σπιτιού της, να διαταράσσεται στο κρεβάτι της . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Αυτή η γυναίκα έπρεπε να είχε γάμο στο κρεβάτι της εκείνο το βράδυ . Ο άντρας ήταν αδελφός και ο σύζυγός της απουσίαζε, οπότε ο άντρας σηκώθηκε από τον Ιμπν Σιρίν ενώ ήταν θυμωμένος με την αδερφή του με ένα κρυφό κακό, οπότε ήρθε στο σπίτι του και βρήκε τη δούλη της αδερφής του και του έφερε ένα δώρο και είπε : Ο κύριος μου ήρθε χθες από το ταξίδι . Έτσι ο άντρας χαίρεται, και απομάκρυνε τον θυμό του . Και μια γυναίκα Ιμπν Σιρίν ήρθε και είπε : Είδα ότι σκότωσα τον άντρα μου με έναν λαό . Της είπε : Μετέφερες τον άντρα σου στην αμαρτία, οπότε φοβάστε τον Θεό, για να δοξασθεί και να μεγαλώσει . Πίστευε . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα σκοτώσει ένα αγόρι και το έφερα στη ζωή . Είπε ότι θα κάνατε λάθος σε αυτό το αγόρι καλώντας το σε κάτι απαγορευμένο και ότι θα σας υπακούει ….

…Ένα λιοντάρι στο όνειρο είναι ένας ισχυρός, καταπιεστικός, βάναυσος, αυταρχικός ηγέτης λόγω του τολμηρού του . Και ίσως έδειχνε θάνατο γιατί ήταν θέμα διάσωσης ζωών . Και το όραμά του μπορεί να υποδεικνύει την υγεία του ασθενούς . Και η λιονταρίνα είναι μια κακή, σκληρή γυναίκα, αγαπητή στο αγόρι . Το να βλέπεις το λιοντάρι υποδηλώνει άγνοια, ματαιοδοξία, θαύμα, πειθαρχία, περιπλάνηση και περιποίηση . Και ειπώθηκε : Το λιοντάρι σε ένα όνειρο είναι κυρίαρχος εχθρός . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι από εκεί που δεν το βλέπει, ο παρατηρητής θα σωθεί από αυτό που φοβάται και θα αποκτήσει σοφία και γνώση . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι να πλησιάζει, θα αποκτήσουν εξουσία και τότε θα ξεφύγει από αυτόν . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι να το σκοτώνει και όχι να το σκοτώνει, τότε θα έχει έναν συνεχή πυρετό, ότι ο πυρετός δεν τον αφήνει, ή ότι φυλακίζεται, και αυτός ο πυρετός είναι μια φυλακή για τον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα λιοντάρι είναι άρρωστος επειδή είναι μια ασθένεια που καταστρέφει τη σάρκα, και όποιος πολεμά ένα λιοντάρι καταστρέφει τη σάρκα του . Και όποιος είδε ότι πήρε κάτι από τη σάρκα ενός λιονταριού, το κόκαλο ή τα μαλλιά του, θα λάβει χρήματα από έναν κυβερνήτη ή έναν εχθρό . Και όποιος οδηγήσει τους επτά, ενώ φοβάται τον εαυτό του, θα εκτεθεί σε μια καταστροφή στην οποία δεν μπορεί να δράσει, και αν δεν φοβάται τότε είναι εχθρός που θα τον νικήσει . Και όποιος βλέπει ότι έχει κοιμηθεί με το λιοντάρι ενώ δεν τον φοβάται, είναι ασφαλές από ασθένειες . Και όποιος δει τα επτά, μπαίνει σε ένα σπίτι και υπάρχει ένας άρρωστος, τότε θα πεθάνει . Εάν δεν υπήρχε ασθενής εκεί, αυτό σήμαινε φόβο για τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι φοβάται ένα λιοντάρι και δεν το βλέπει, τότε είναι ασφαλής από τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι έχει δει το λιοντάρι και τον βλέπει μαζί του χωρίς να αναμειγνύεται μαζί του, τότε θα φοβηθεί από τον Σουλτάνο, και αυτό δεν θα τον βλάψει, και ίσως να δει αυτό υποδηλώνει το θάνατο και τον κοντινό χρόνο . Και όποιος βλέπει το λιοντάρι στο σπίτι του, θα χτυπήσει δύναμη και μεγάλη διάρκεια ζωής . Και όποιος δει το λιοντάρι να ορκίζεται κάτι από αυτόν, θα το κερδίσει από έναν εχθρό που είναι τόσο κυρίαρχος . Και όποιος βλέπει ότι πολεμούσε ένα λιοντάρι, πολεμά έναν κυριαρχούμενο εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια λέαινα, τότε θα ξεφύγει από πολλές αντιξοότητες, θα κερδίσει τη νίκη για τον εχθρό του, και θα πάρει την εντολή του ψηλότερα, και θα γίνει διάσημος μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι τρώει το κρέας ενός λιονταριού, τότε θα χτυπηθεί από χρήματα και πλούτη από έναν κυβερνήτη, ή θα κερδίσει τη νίκη επί του εχθρού του . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε το κεφάλι ενός λιονταριού, θα χτυπήσει μια μεγάλη δύναμη και πολλά χρήματα, και όποιος βλέπει ότι τρώει οποιοδήποτε από τα μέλη του λιονταριού, θα χτυπήσει τα χρήματα ενός εχθρού που έχει την εξουσία τόσο πολύ ως αυτό το μέλος . Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από το δέρμα ενός λιονταριού ή από τα μαλλιά του, τότε χύνει τα χρήματα ενός κυρίαρχου εχθρού, και μπορεί να είναι κληρονομιά . Και το λιοντάρι δηλώνει τον πολεμιστή, τον κλέφτη ή τον άδικο εργάτη, τον αρχηγό της αστυνομίας ή τον μαθητή, και για το λιοντάρι που μπαίνει στην πόλη, είναι μια πανούκλα, μια αγωνία ή μια ισχυρή δύναμη ή ένας εχθρός που τους εισέρχεται, εκτός αν εισέλθει στο τζαμί και ανυψωθεί στον άμβωνα, γιατί είναι μια δύναμη που καταπιέζει τους ανθρώπους και τους παίρνει μια καταστροφή. Και τρομακτικό . Ένα κουτάβι λιοντάρι γεννιέται . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε σαν να σκότωσε ένα λιοντάρι δραπέτευσε από όλες τις θλίψεις . Όποιος γυρίσει λιοντάρι γίνεται άδικος ανάλογα με την κατάστασή του . Και ειπώθηκε : η λέαινα είναι κόρη ενός βασιλιά ….

…Κροκόδειλος, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει έναν αστυνομικό, έτσι ώστε ούτε ένας εχθρός ούτε ένας φίλος να μπορεί να τον ασφαλίσει, και είναι προδοτικός κλέφτης . Δείχνει επίσης τον άδικο προδότη . Όποιος βλέπει ότι ο κροκόδειλος το σέρνει στο νερό και τον σκοτώνει, τότε πέφτει στα χέρια ενός αστυνομικού που παίρνει τα χρήματά του και τα σκοτώνει . Βλέποντας έναν κροκόδειλο σε ένα όνειρο υποδηλώνει ανηθικότητα, απαγορευμένο, απαγορευμένο κέρδος, φόβο και αγωνία από τον άνεμο ή από ληστές . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει τη μεταμόρφωση της ζωής λόγω πνιγμού . Και όποιος βλέπει ότι ο κροκόδειλος τον σέρνει στο νερό, ένας σουλτάνος ​​ή ένας άντρας παίρνει κάτι από το σπίτι του ενώ είναι μισθωτής . Αν έβλεπε ότι έσυρε τον κροκόδειλο να προσγειωθεί, θα κερδίσει έναν εχθρό ή θα επιλύσει και θα πάρει τα χρήματά του από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από τη σάρκα του κροκοδείλου ή από το δέρμα του ή από το λίπος του ή κάτι τέτοιο, τότε θα χτυπηθεί από τα χρήματα του εχθρού του στο βαθμό αυτό ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον κλωτσούσε με το πόδι του, επειδή κάποιος άλλος ήταν φτωχός και υπερβολικός με τον πλούτο του, και μερικοί από τους σχολιαστές είπαν, ίσως το κλοτσιές έδειχνε μίσος».

…Purple Peaches Αυτό είναι ένα καλό όνειρο, ειδικά αν κάποιος είναι πολύ τυχερός. Εάν κάποιος δει αυτά τα δέντρα να αυξάνουν τα κλαδιά τους γεμάτα με πλούσια μωβ φρούτα και τα τραγανά φύλλα τους, μπορεί κανείς να περιμένει πλούτο σε σύγκριση με την τρέχουσα κατάσταση . Όσο για το όνειρο να το φάτε ανά πάσα στιγμή, απεικονίζει την αγωνία ….

…Οι σχολιαστές είπαν : Αν το δέντρο δηλώνει το έργο του ιδιοκτήτη του και της θρησκείας του και του εαυτού του, τότε το χαρτί του δείχνει τον χαρακτήρα, την ομορφιά και τα ρούχα του, και τους ανθρώπους του στην καταγωγή, τους αδελφούς και τις πεποιθήσεις του . Η καρδιά της δείχνει τα μυστικά του και τι κρύβει από τις πράξεις του, η φλούδα του δείχνει την εμφάνισή του, το δέρμα του και όλα όσα τον κοσμούν τα έργα του, και το νερό του δείχνει την πίστη, την ευσέβεια, τη βασιλεία και τη ζωή του για κάθε άνθρωπο στο πεπρωμένο του, και ίσως το τακτοποίησαν σε αντίθεση με αυτήν τη ρύθμιση, και τον ανέφερα στις θάλασσες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από ένα δέντρο ή την κατοχή του σε ένα όνειρο, ή αυτό τον βλέπει, κοιτάζω την κατάστασή του και την κατάσταση του δέντρου του, και αν είναι νεκρός στη Βουλή της Αλήθειας, κοιτάζω το χαρακτηριστικό του δέντρο, και αν το δέντρο είναι μεγάλο, όμορφο και καλό, τότε οι νεκροί στον Παράδεισο και ίσως είναι ένα δέντρο ευλογίας και καλοσύνης. Και αν είναι ένα άσχημο δέντρο με αγκάθια, σκοτάδι και βρωμιά, τότε είναι βασανισμένο, και ίσως Είναι το δέντρο Zaqqum που το έχει γίνει λόγω της δυσπιστίας του ή λόγω της διαφθοράς της γεύσης του και αν δει αυτόν τον ασθενή, μετακινείται σε ένα από τα δύο θέματα ανάλογα με το πεπρωμένο του και την έκταση του δέντρου του. Ένας αιτούντος γάμο ή μια γυναίκα για έναν σύζυγο, ένας από τους οποίους απέκτησε σύζυγο σύμφωνα με την κατάσταση του δέντρου και την εμφάνισή του, εάν ήταν άγνωστο, ή σε έντυπο σχετικά με τον χαρακτήρα, τη γενεαλογία και την ουσία του εάν ήταν γνωστό, και αν ο σύζυγος του καθενός από την ξυπνώντας ζωή ήταν άρρωστος, τότε κοίταξα εκείνη τη στιγμή. Αυτό το δέντρο που κατείχε ή είδε τον εαυτό του πάνω του με την πάροδο του χρόνου, το νερό έχει ρέει μέσα του, οπότε ο ασθενής είναι ειρηνικός, η υγεία έχει προχωρήσει στο σώμα του και σημάδια ζωής έχουν εμφανιστεί στο σώμα του, και αν είναι στη διαχείρισή του, τότε ο ασθενής πηγαίνει στον Θεό Παντοδύναμο και πηγαίνει στη σκόνη και την καταστροφή . Και αν το είδε στο μαγαζί του ή στον τόπο διαμονής του, τότε είναι μια ένδειξη για τα κέρδη και τα προς το ζην του, και αν ήταν στο αίτημά του, τότε επωφελήθηκε . Αν και στη διοίκησή του, έχασε και έγινε φτωχός . Και αν το δει σε ένα τζαμί, είναι ένδειξη της θρησκείας του και των προσευχών του . Αν είναι στη διαχείριση του χρόνου, τότε αγνοεί τη θρησκεία του, δεν είναι από τις προσευχές του, και αν είναι στην επιθυμία του, τότε ο άνθρωπος είναι δίκαιος και επιμελής, οι εργάτες του έχουν ολοκληρώσει την υπακοή του . Όσο για τον ιδιοκτήτη πολλών δέντρων, ακολουθεί μια ομάδα κηδεμόνων που τους αξίζει, είτε εμιράτο, συνοικία, fatwa, ηγέτης ενός μιμπράμπ, είτε αρχηγός της συντροφιάς του, καπετάνιος ένα πλοίο, ή ένα κατάστημα σε έναν κατασκευαστή κάτω από το χέρι του, και σε αυτό και τα παρόμοια . Όσο για όποιον βλέπει την ομάδα της σε ένα σπίτι, είναι άνδρες ή γυναίκες, ή και οι δύο συναντώνται εκεί για το καλό ή το κακό, και αν βλέπει τους καρπούς του πάνω του και οι άνθρωποι τρώνε από αυτό, εάν τα φρούτα του δείχνουν καλά και τα προς το ζην, τότε αυτό είναι μια γιορτή και αυτά τα τραπέζια φαγητού είναι σε αυτό, και αν τα φρούτα του δεν τους αρέσει δείχνει θλίψη, τότε είναι μια κηδεία Τρώνε φαγητό σε αυτό, και ομοίως εάν υπάρχει κάποιος άρρωστος στο σπίτι και αν τα φρούτα του είναι άγνωστα τότε κοίταξα, και αν αυτό ήταν κατά την έλευση των δέντρων, το φαγητό του ήταν χαρά, και αν ήταν στη διαχείρισή του, ήταν μια καταστροφή, ειδικά αν υπήρχαν ενδείξεις να ξυπνήσουμε ένα από τα δύο θέματα . Όσο για όποιον βλέπει ένα δέντρο που έχει πέσει, κοπεί, καεί ή σπάσει από έναν ισχυρό άνεμο, τότε είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που θα χαθεί ή θα σκοτωθεί, και η καταστροφή συνάγεται από την ουσία ή την τοποθεσία της και από την επαγρύπνησή της από τα αποδεικτικά της στοιχεία, και εάν βρίσκεται στο σπίτι του, η αιτία της είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που είναι ο νεκρός ή από το νοικοκυριό του. Και η συγγένεια και οι αδελφοί του, ή ένας αιχμάλωτος αίματος, ένας μουτζαχίντ ή ένας ταξιδιώτης, και εάν είναι στο τζαμί, τότε είναι διάσημος άνδρας ή γυναίκα που σκοτώνεται ή πεθαίνει διάσημος θάνατος . Εάν είναι φοίνικας, τότε είναι ένας άντρας με υψηλή αρρενωπότητα με εξουσία ή γνώση, ή γυναίκα ενός βασιλιά, ή η μητέρα ενός κυβερνήτη, και εάν είναι μια ελιά, τότε ένας λόγιος, ένας ιεροκήρυκας, ένας παροδικός, κυβερνήτης ή γιατρός, και με αυτόν τον τρόπο διασχίζει τα υπόλοιπα δέντρα ανάλογα με την έκταση της ουσίας, του οφέλους, της βλάβης, της γενεαλογίας και του χαρακτήρα τους . Και όποιος είδε ότι φύτεψε ένα δέντρο που ήταν κρεμασμένο, χτύπησε μια τιμή ή σκέφτηκε για τον εαυτό του έναν άνδρα σύμφωνα με την ουσία του, γιατί οι άνθρωποι λένε : Έτσι, αν το φύτεψε, αν το έκανε . Ομοίως, εάν σπείρει έναν σπόρο, τότε κρέμεται ή όχι, τότε είναι αυτοί, και η φύτευση του αμπελώνα θα κερδίσει τιμή, και ειπώθηκε ότι κάποιος που είδε το χειμώνα έγκυο αμπέλι ή δέντρο θεωρείται γυναίκα ή ένας άντρας του οποίου τα χρήματα έχουν φύγει, ή νομίζει ότι είναι πλούσιοι ….

…Η θάλασσα υποδηλώνει τη θάλασσα σε ένα όνειρο για έναν ισχυρό, τρομερό και ατρόμητο βασιλιά, ακριβώς τον Σάφικ, τον οποίο χρειάζονται οι άνθρωποι, και η θάλασσα είναι για τον έμπορο τις αποσκευές του και ο μισθωτός είναι ο δάσκαλός του . Και ίσως υποδηλώνεται από καθαρότητα από ακαθαρσία, πίστη στον άπιστο και μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει ορκιστεί στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχει κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της . Επιδείξτε την αγνότητα από την ακαθαρσία, την πίστη στον άπιστο και τη μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο, και ότι ο Θεός Παντοδύναμος ορκίστηκε στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχουν κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της ….

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιράμ : Αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και θα απαντήσει ο αιτητής και αυτός που τον κάλεσε, και έχει μετακινηθεί από τα ρούχα αυτού του κόσμου στα ρούχα του μέλλοντος . Και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε και αφαιρέθηκε από αυτό που ανταποκρίθηκε στον Θεό μέσω υπακοής και πράξεων . Και αν είχε τον όρκο της νηστείας ή της προσευχής, ανέλαβε το χρέος του . Και αν κάποιος που έχει μια άρρωστη σύζυγο ή μια γυναίκα που έχει ένα άρρωστο σύζυγο το βλέπει αυτό, ο άρρωστος από αυτήν θα πεθάνει και ο ιδιοκτήτης της θα τον αφήσει . Και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο εάν συναντήθηκαν σε ένα όνειρο στο Ihram, έτσι ώστε ορισμένα από αυτά απαγορεύονται σε άλλους, ή υπήρχε κάτι που το υποστηρίζει, εκτός εάν το Ihram του είναι από μετάξι και κνήκο, τότε απογυμνώνεται στην υπηρεσία του ο Σουλτάνος, ή παντρεύεται απαγορευμένο, ή έρχεται σε αυτόν και σπεύδει να του . Αν κάποιος άλλος από τον Θεό απάντησε, ή στην αμεροληψία του ήταν τυφλός, ή σε ένα άθλιο πρόσωπο, ή σύμφωνα με την ανοησία του προσκυνήματος, τότε θα αφαιρούσε το λαιμό του Ισλάμ από το λαιμό του με μια πράξη που σκόπευε, ή δύναμη να το οδηγήσει, γιατί το Χατζ είναι η πρόθεση στη γλώσσα ….

…Νύφη Εάν η νύφη είναι διακοσμημένη σε ένα όνειρο, τότε είναι ένας εύφορος κόσμος . Και όποιος βλέπει ότι είναι νύφη και δεν βλέπει τη γυναίκα του, δεν την γνωρίζει, ονομάζεται σε αυτόν ή αποδίδεται σε αυτόν, τότε πεθαίνει ή σκοτώνει ένα άτομο . Και αν είδε ότι είχε παντρευτεί, θα απέκτησε εξουσία στο μέτρο της γυναίκας, της αρετής της, της έννοιας του ονόματός της και της ομορφιάς της ….

…Φορώντας κάλτσες, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει στη θάλασσα και το φοράει με όπλα είναι ο Παράδεισος . Και οι νέες παντόφλες είναι μια σωτηρία από την ατυχία και μια προστασία από τα χρήματα . Και αν δεν έχει όπλο, τότε είναι πολύ ανήσυχος και έντονος σε ανησυχία . Και ειπώθηκε ότι μια στενή παντόφλα είναι ένα χρέος, ένας περιορισμός και ένας περιορισμός, και αν είναι εκτεταμένος, τότε πρόκειται για χρήματα, και αν είναι νέο αποδίδεται στην προστασία, τότε είναι καλύτερο για ιδιοκτήτης, και αν έχει χαρακτήρα, τότε είναι πιο αδύναμο για την προστασία, και αν αποδίδεται στην ανησυχία, τότε αυτό που ήταν το πιο σοφό είναι μακρύτερο από την ανακούφιση. Παντόφλες με ρούχα και ρούχα, είναι μια αύξηση στο επίπεδο και τη χωρητικότητα της σύνταξης . Και οι παντόφλες στα καλάθια του χειμώνα είναι καλύτερες, και το καλοκαίρι είναι . Εάν βλέπει τον khuffa και δεν το φοράει, τότε θα κερδίσει χρήματα από τους μη αραβικούς ανθρώπους και η απώλεια των παντοφλών που αποδίδονται στην προστασία, το στολίδι θα φύγει . Εάν αποδόθηκε σε ανησυχία και χρέη, ήταν ανακούφιση από αυτούς, και φορώντας αφελείς παντόφλες υποδηλώνει γάμο με μια παρθένα, εάν κάτω από το πόδι του ήταν σπασμένο, υπέδειξε έναν παρθένο γάμο. Εάν χαθεί ή αποκοπεί, χωρίζει τη γυναίκα του. Εάν πουλήσει τις παντόφλες, η γυναίκα θα πεθάνει. Εάν βλέπει ότι αναπηδά με την ελαφρότητα ενός λύκου ή μιας αλεπούς, γιατί είναι ανήθικος άντρας που τον σκοτώνει στη γυναίκα του, και όποιος φοράει μοναχικές παντόφλες, χτυπιέται από μια γυναίκα, και αν υπάρχει ένα μπάλωμα στο κάτω από τις παντόφλες, τότε παντρεύεται μια γυναίκα με έναν γιο . Δεν συνιστάται η χρήση κόκκινων παντοφλών για όσους θέλουν να ταξιδέψουν . Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι είχε κλέψει την ελαφρόπετρα από τον Χάμαν ….

…Η κατσίκα : ένας τεράστιος άνθρωπος στη θρησκεία του με μεγάλη σημασία έναντι του κριού και άλλων . Και όποιος βλέπει ότι έτρωγε κατσικίσιο κρέας, παραπονιέται λίγο και μετά απελευθερώνεται . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει ένα παιδί άλλο από το κρέας, τότε αυτός ή η οικογένειά του πεθαίνει . Αν σκοτώθηκε για να φάει λίγο από το κρέας του, τότε θα χτυπήσει χρήματα λόγω του αγοριού, ή θα χτυπήσει λίγα χρήματα . Παρομοίως, το κρέας νεαρών αιγών και αρνιών σε ερμηνεία είναι λίγο καλύτερο, εκτός αν φαίνεται ότι το κρέας είναι παχύ, γιατί το καλό είναι πολύ . Και όποιος βλέπει ότι τρώει το κρέας του παππού μου, θα έχει λίγο καλύτερο από ένα αγόρι, και τα μικρά κατσίκια και το αρνί δεν τρέχουν την πορεία των ηλικιωμένων τους . Εάν δει ότι τρώει το κεφάλι ενός προβάτου, η ζωή του θα παραταθεί και θα πληγεί αυτό που δεν περίμενε ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι προσκολλημένος σε έναν κακό, τότε σκοτώνει ένα επιβλαβές ζώο ….

…Εκείνος που τον βλέπει σε ένα όνειρο έρχεται να κατακλυστεί, και σκοτώνει μια ψυχή άδικα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι έδωσε τον εαυτό του σε αυτόν, σκότωσε τον αδερφό του, και τον σκότωσε, και έγινε ένας από τους χαμένους ). Και όποιος βλέπει τον Κάιν και δεν ήταν δολοφόνος, τότε μετάνιωσε για την πράξη του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και έγινε ένας από αυτούς που το μετανιώνουν )….

…Κολύμπι Όποιος είδε σε ένα όνειρο κολύμπι στη θάλασσα, και το γνώριζε αυτό, έφτασε στη γνώση της ανάγκης του . Και ειπώθηκε : Το κολύμπι είναι φυλάκιση, οπότε όποιος βλέπει ότι κολυμπά στην ξηρά, θα είναι κλειδωμένος και θα σφίξει στον εγκλεισμό του, και μένει εκεί όσο το κολύμπι είναι δύσκολο ή εύκολο, και όσο η εγγύτητά του να προσγειωθεί . Εάν βλέπει ότι κολυμπά σε μια επίπεδη κοιλάδα μέχρι να φτάσει σε ένα μέρος που θέλει, τότε μπαίνει στο έργο ενός ισχυρού και καταπιεστικού σουλτάνου, και του ζητείται ανάγκη και το εκπληρώνει, και ο Θεός Παντοδύναμος τον ασφαλίζει ως όσο τρέχει στην κοιλάδα, και αν τον φοβάται, τότε φοβάται την εξουσία μας . Εάν μπαίνει στη θάλασσα και κολυμπάει καλύτερα, τότε μπαίνει σε ένα σημαντικό ζήτημα ή σε μια υπέροχη κατάσταση . Και είναι σε θέση να κερδίσει δύναμη και δόξα και δύναμη, και αν κολυμπήσει στην πλάτη του, μετανοεί και επιστρέφει από την ανυπακοή του . Και αν κολυμπήσει στη θάλασσα και το νερό της είναι στάσιμο, τότε μπαίνει στο έργο ενός βασιλιά και ενοχλείται από το έργο, και ο βασιλιάς θα είναι θυμωμένος μαζί του, και αν διασχίσει τη θάλασσα τότε σώζεται, και αν κολυμπήσει ενώ φοβάται, θα κερδίσει φόβο, περιορισμό ή ασθένεια, με την οποία θα επεκταθεί σε αυτόν μέχρι την απόσταση του από τη γη, και αν πιστεύει ότι δεν είναι, παρασύρεται, τότε πεθαίνει μέσα αυτή η ανησυχία, και αν είναι τολμηρός στο κολύμπι του, τότε απαλλάσσεται από αυτό το έργο. Αν δει έναν σουλτάνο που θέλει να κολυμπήσει σε μια θάλασσα, και η θάλασσα είναι ταραχώδης με ένα κύμα, τότε αντιμετωπίζει έναν βασιλιά ανάμεσα στους βασιλιάδες, και αν κόβει τη θάλασσα με κολύμπι σκοτώνει αυτόν τον βασιλιά, και κάθε θάλασσα έχει στεγνώσει τότε θα πάει ένα κράτος, και αν δει ότι το νερό έχει επιστρέψει, τότε το κράτος είναι πίσω . Και αν βλέπει ότι κολυμπά σε ένα ποτάμι ή λίμνη και ότι ασφυκτίζει σαν ένα ψάρι που βρίσκεται στο έδαφος, τότε αυτό το άτομο τον εκθέτει από την ταλαιπωρία στο νερό, όπως αυτό που εκτίθεται σε ψάρια στην ξηρά . Και όποιος βλέπει ότι κολυμπάει, αγωνίζεται εναντίον του, και νικά τον αντίπαλό του, και είναι νικητής πάνω του . Και όποιος είδε ότι πήγε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι που δεν μπορούσε να δει, τότε αυτό θα ήταν η καταστροφή του λόγω της παύσης του . Αν είδε ότι το νερό τον πνίγει μέχρι να πεθάνει σε αυτό, τότε θα πεθάνει μάρτυρας . Το περπάτημα πάνω από το νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του . Και ειπώθηκε : Μάλλον είναι σίγουρος για κάτι που αμφιβάλλει . Και ειπώθηκε : Αντίθετα, ταξιδεύει σε κίνδυνο . Και όποιος είδε το νερό να ρέει στην επιφάνειά του, χτύπησε μια ματιά από τον Σουλτάνο ….

…Όσον αφορά την ερμηνεία της ασθένειας, δεν είναι αξιέπαινη, επειδή είναι διαφθορά στη θρησκεία, και ίσως ο αναζητητής συνήθιζε να πολλαπλασιάζει τα ψεύδη. Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι η ασθένειά του είχε χάσει από καιρό τις αμαρτίες του και γνώρισε τον Θεό στην καλύτερη κατάσταση και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι ήταν άρρωστος χωρίς πόνο τότε θα έβλεπε το μήλο ενός ματιού και δεν θα πεθάνει εκείνο το έτος, και αν ο ασθενής είδε ότι έγινε αληθινό. Το σώμα ενώ έξω από το σπίτι του είναι ο θάνατός του, εκτός εάν μιλήσει με ανθρώπους και τους μιλήσει, γιατί αυτό είναι ένα σημάδι της αθωότητας του. Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι άρρωστος, δεν είναι αξιέπαινος στα δεξιά του αιτούντος, και αν υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και μια φιλονικία, νικήθηκε. Και όποιος βλέπει ότι έχει αδυναμία στα μάτια του, τότε στερείται τα προς το ζην, την αγωνία, την ψευδαίσθηση και τη θλίψη του, και αν δει κάποιον που τον θεραπεύει ή τον σκοτώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και τη δικαιοσύνη. Η αλήθεια του μπορεί να είναι ψέμα, και όποιος βλέπει με το στόμα του αδυναμία ενώ τον πληγώνει , επειδή έχει πληγεί από την πλευρά των συγγενών του, και όποιος βλέπει πόνο στο λαιμό του, θα έχει μια εμπιστοσύνη που παραμελεί και Όποιος βλέπει ότι η καρδιά του είναι αδύναμη και έχει πόνο, τότε τρώει το απαγορευμένο ή υποδεικνύει την υποκρισία του. Σε αυτό, μπορεί να υποδηλώνεται από τη μεγάλη ηλικία του ανθρώπου και την ανάγκη κάμψης και τη γνώμη Ωστόσο, από την πλευρά του, είναι οδυνηρός και δείχνει μια ταραγμένη καρδιά, θλίψη και σφίξιμο στο στήθος. Και όποιος βλέπει ότι το συκώτι του είναι άρρωστο, θα έχει λίγη συμπόνια για τα παιδιά του. Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι άρρωστο, τότε ο αδερφός του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του στεγνώνει τον αδερφό του ή τον σύντροφό του ή τον φίλο του. Επειδή αυτή είναι μαρτυρία και όποιος βλέπει ότι έχει πόνο στο στομάχι του που είναι βαρύτερος δείχνει την αγάπη του για τους συγγενείς του και όποιος βλέπει τον μυστικό πόνο του δείχνει ότι ξεχνά να ασχολείται με τη γυναίκα του…

…Το Mongoose είναι ένα mongoose που σκοτώνει συνήθως ένα φίδι . Όποιος την βλέπει σε ένα όνειρο, δείχνει μοιχεία, επειδή το κουνάβι κλέβει τα κοτόπουλα και τα κοτόπουλα είναι σαν γυναίκες ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar είπε: Ερμηνεύεται με τρεις τρόπους: μια γυναίκα, μια σκλάβος και μια υπηρέτρια του σπιτιού . Και όποιος βλέπει ότι η τακτική του είναι νέα, ερμηνεύεται με τη σοβαρότητα του πέους και αν είναι παλιό και μαλακό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι το παντελόνι του ήταν λεπτό, τότε η γυναίκα του θα συλλάβει και θα τον γεννήσει με δύο αν ήταν έγκυος . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, δεν θα δεχθεί το παιδί της . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει κοπεί η ταινία του, κακομεταχειρίζεται τη γυναίκα του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει διαμάχη αίματος, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας, οπότε τον βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του .) Και όποιος το βλέπει σαν να είναι δεμένος από μια ζωή, τα οράματά του δείχνουν ότι ο γαμπρός είναι εχθρός του ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Το τσιμπούρι είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Η γυναίκα είναι αδελφός, γαμπρός και θείος . Και το τσιμπούρι για μια έγκυο κοπέλα . Και όποιος βλέπει μια επιταγή στο παντελόνι του, του απαγορεύεται η γυναίκα του και θα γεννήσει έναν γιο εάν είναι έγκυος . Εάν βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, τότε δεν φιλάει τον γιο του . Αν βλέπει σαν να έχει κόψει το κρότωμά του, τότε κακοποιεί τη σύζυγό του ή την εγκαταλείπει . Εάν βλέπει σαν το κρότωμά του να είναι ζωντανό, τότε ο γαμπρός του είναι εχθρός του . Και όποιος βλέπει ότι το κρότωμά του είναι αίμα, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω της γυναίκας του, ή βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του, και ειπώθηκε : Όποιος είδε ότι φορούσε μια επιταγή στην κατοχή του παντελονιού του, μια κόρη ήταν γεννήθηκε σε αυτόν . Και το τσιμπούρι είναι χαρά για τους λυπημένους και λυπημένους για τους χαρούμενους ….

…Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν, όποιος τον βλέπει σε ένα όνειρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος χάνει στα χέρια Του έναν ισχυρό, και θα αποκτήσει από απόσταση δόξας και νίκης . Και το όραμα του Μωυσή, ειρήνης σε αυτόν, δείχνει τη δύναμη εκείνων που έχουν δικαιοσύνη και την καταπίεση των ιδιοκτητών του ψεύδους, ακόμα κι αν υπήρχε ένας ισχυρός βασιλιάς ή αιρετικός αρχηγός που καταστράφηκε από τον Παντοδύναμο Θεό . Όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε με την εικόνα του Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν, αν ήταν κυβερνήτης και είχε έναν εχθρό που θα θριάμβευε τον εχθρό του . Και αν τον δει ως φυλακισμένο, δείχνει την επιβίωσή του και το όραμά του δείχνει την καταστροφή των ισχυρών . Και όποιος τον είδε και ήταν σε έναν πόλεμο νίκης, και αν βρισκόταν σε μια θάλασσα που ταξιδεύει, θα δραπετεύσει από τη θάλασσα και θα χαιρετούσε, και βλέποντας τον Μωυσή, ειρήνη επάνω του, δείχνει την ταλαιπωρία της παιδικής ηλικίας, τη διαίρεση των γονέων και συγγενείς, η συμβίωση των βασιλέων και των πανίσχυρων, ο γάμος των δίκαιων, και βλέποντας από αυτούς τα θαύματα των πραγμάτων, επειδή είναι ιδιοκτήτης λαχανικών, ειρήνη σε αυτόν και μάρτυρας παραβίασης Το πλοίο σκοτώνει το αγόρι και χτίζει τείχος . Το όραμά του δείχνει το ταξίδι στη θάλασσα, και η συνέπεια του είναι η ασφάλεια και το κέρδος . Και όποιος είδε τον Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν, μεταξύ των δασκάλων της αφαίρεσης, αυτό έδειξε αύξηση του εσωτερικού του στο φως, τις προαγωγές και τους βαθμούς . Και όποιος δει το ραβδί του Μωυσή στο χέρι του, θα κερδίσει το μεγάλο του σπίτι και τη νίκη επί των εχθρών του . Αν ήταν μαγευμένος, η μαγεία του είναι ήρωας . Ίσως η εμφάνιση του ραβδιού του Μωυσή έδειχνε τη νίκη των πιστών και την καταστροφή των άπιστων ….

…Ένιωσε σαν να σκοτώνει για χάρη του Θεού, έλαβε χαρά και τροφή και ανύψωση, το στίχο : ~ αλλά ζωντανοί με τον Κύριό τους . Χαίρεστε για όσα τους έδωσε ο Θεός από τη γενναιοδωρία του .~ Και η κατάκτηση ανοίγει τις πόρτες του κόσμου ….

…Ο δράκος είναι σε ένα όνειρο καταπιεστικός και φοβισμένος σουλτάνος ​​ή μια πυρκαγιά . Εάν ο ασθενής δει έναν δράκο, αυτό δείχνει το θάνατό του . Εάν μια γυναίκα σε ένα όνειρο γεννά έναν δράκο, θα γεννήσει ένα παιδί για μεγάλο χρονικό διάστημα . Επειδή ο δράκος σέρνεται όταν περπατά . Και όποιος το βλέπει σαν ένας δράκος τον έσυρε στο νερό, θα τιμωρηθεί από την εξουσία, ή από τον Θεό Παντοδύναμο, ή από τον κυβερνήτη Του . Αν είδε σαν να μεταμορφώνει έναν δράκο, η ζωή του θα επεκταθεί και θα αποκτήσει εξουσία . Αν έφαγε το κρέας ενός δράκου, θα έπαιρνε χρήματα από τον βασιλιά . Ο δράκος μπορεί να έχει ζήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω του μήκους του . Εάν βλέπει ένα άτομο σαν να έρχεται προς αυτόν χωρίς κακό, ή σαν να του δίνει κάτι ή να του μιλάει με άπταιστη γλώσσα, τότε δείχνει πολύ καλά ότι θα έχει . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του έναν δράκο να αλλάζει, και υπάρχει ένας άντρας του, τότε δείχνει έναν στρατό των τζιν, και αν το δει να αλλάζει και υπάρχει μια γυναίκα από αυτό, τότε δείχνει έναν θηλυκό στρατό του Τζιν, και είναι εχθρός που βλέπει τη σιωπή της εχθρότητας με πολλά κεφάλια στις τέχνες της μετριότητας, του κακού και του κακού . Αν έχει ένα, τρία, ή τέσσερα κεφάλια μέχρι να φτάσει στα επτά, τότε κάθε κεφάλι του είναι θλίψη και κάποιο είδος κακού, και αν γίνει επτά κεφάλια τότε δεν έχει ίση με το κακό και την εχθρότητα του . Και όποιος βλέπει ότι είχε έναν δράκο, θα κατακτήσει έναν άνδρα χωρίς νου . Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι γέννησε έναν δράκο, τότε θα γεννήσει έναν γιο που είναι αρραβωνιασμένος και ένδοξος, που σκοτώνει τη γλώσσα, ή ο γιος ενός αφηγητή, ή ενός ιερέα, ενός κακού, ανήθικου ή ένας κλέφτης ….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα παιδί για να μην φάει, θα ερμηνευθεί από το θάνατο του αγοριού . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει ένα παιδί για να το φάει, τότε θα πάρει χρήματα από την πλευρά ενός αγοριού, και μπορεί να είναι λίγο ….