…Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιράμ : Αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και θα απαντήσει ο αιτητής και αυτός που τον κάλεσε, και έχει μετακινηθεί από τα ρούχα αυτού του κόσμου στα ρούχα του μέλλοντος . Και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε και αφαιρέθηκε από αυτό που ανταποκρίθηκε στον Θεό μέσω υπακοής και πράξεων . Και αν είχε τον όρκο της νηστείας ή της προσευχής, ανέλαβε το χρέος του . Και αν κάποιος που έχει μια άρρωστη σύζυγο ή μια γυναίκα που έχει ένα άρρωστο σύζυγο το βλέπει αυτό, ο άρρωστος από αυτήν θα πεθάνει και ο ιδιοκτήτης της θα τον αφήσει . Και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο εάν συναντήθηκαν σε ένα όνειρο στο Ihram, έτσι ώστε ορισμένα από αυτά απαγορεύονται σε άλλους, ή υπήρχε κάτι που το υποστηρίζει, εκτός εάν το Ihram του είναι από μετάξι και κνήκο, τότε απογυμνώνεται στην υπηρεσία του ο Σουλτάνος, ή παντρεύεται απαγορευμένο, ή έρχεται σε αυτόν και σπεύδει να του . Αν κάποιος άλλος από τον Θεό απάντησε, ή στην αμεροληψία του ήταν τυφλός, ή σε ένα άθλιο πρόσωπο, ή σύμφωνα με την ανοησία του προσκυνήματος, τότε θα αφαιρούσε το λαιμό του Ισλάμ από το λαιμό του με μια πράξη που σκόπευε, ή δύναμη να το οδηγήσει, γιατί το Χατζ είναι η πρόθεση στη γλώσσα ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο Χαλίφης τον καθαρίζει, τον μεταφέρει, τον οδηγά, ή του δίνει κάτι από τα αγαθά του κόσμου, θα υποστεί εξουσία, υπερηφάνεια και υπερηφάνεια, όσο του αποδίδεται αυτό το δώρο ….

…Όσο για το qanbris, ερμηνεύεται με θλίψη και θλίψη, και όποτε είναι μαζί του ή κάποιος το δίνει και δεν το έφαγε, είναι πολύ αξιέπαινο, γιατί δεν είναι καλό και ευεργετικό να το φάει ….

…Και όποιος βλέπει ότι η μυρωδιά του στόματος του είναι καλή, τότε δίνει καλά λόγια, και αν το δει ενάντια, η έκφρασή του είναι εναντίον του, και όποιος δει ότι η σάρκα του στόματος του είναι διάσπαρτη, τότε θα υπάρξει ατυχία και απώλεια ….

…Και όποιος βλέπει έναν βασιλιά που του δίνει ένα διάταγμα, αυτό δείχνει ότι θα έχει εντολή από αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι βόλτα στο πίσω μέρος του λιονταριού ενώ είναι υπάκουος σε αυτόν, υποδεικνύει ότι πλήττει μια δύναμη που του δίνει τη συμπεριφορά αυτού του τόπου και υπακούουν στην εντολή του, και αν δεν αξίζει αυτό, τότε θα είναι ο διαχειριστής του βασιλείου του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ασκεί μια ηλικιωμένη γυναίκα ή την δίνει σε αυτήν, τότε θα αναζητήσει τον κόσμο και θα τον παροτρύνει και να τον αποκτήσει όσο είναι ευνοϊκός και η άγνωστη ηλικιωμένη γυναίκα είναι ισχυρότερη από τη γνωστή ηλικιωμένη γυναίκα. Εάν έχει καλή εμφάνιση και καθαρή βούληση με τη μορφή ανθρώπων που τη συνάντησαν, είναι ελάχιστο απαγορευμένο ή μισούμενο στη θρησκεία. Εάν είναι ένα άσχημο δασύτριχο κακό, δεν υπάρχει θρησκεία ούτε θρησκεία ούτε Ζεν ….

…Ένα πριόνι είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που παίρνει, δίνει και συγχωρεί . Και το πριόνι δείχνει τον κυβερνήτη και τον επιτηρητή που χωρίζει τους δύο αντιπάλους . Ίσως έδειξε γάμο μπαίνοντας στο ξύλο . Ίσως το πριόνι δείχνει το διαχωριστικό και το χωρισμό μεταξύ των συζύγων και δείχνει την κλίμακα, το μακάρι, τον αγγελιοφόρο και τον κατάσκοπο στους ανθρώπους του κακού . Το πριόνι Aoun, δύναμη και διαβίωση . Και το πριόνι του λαούτου δείχνει έναν άντρα που είναι επικεφαλής επιστήμονας, και το πριόνι έβενο είναι ένας άνθρωπος που ταπεινώνει νέγρους, και ένα μαρμάρινο πριόνι δείχνει τα παλάτια του Παραδείσου και ένα ξύλινο πριόνι δείχνει τους κοινούς ανθρώπους, όπως ο μύλος , το κόσκινο και τα παρόμοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας άντρας του δίνει ένα τόξο, αυτό δείχνει ότι έχει συμβεί γιος ή αδελφός ….

…Και όποιος βλέπει ότι αυτός και ο χαλίφης είναι σε ένα κρεβάτι, τότε θα μοιραστεί τις υποθέσεις του μαζί του ή θα του δώσει ένα μέρος για να κυβερνήσει, και ειπώθηκε ότι είτε παντρεύεται μια γυναίκα από το σπίτι του χαλίφη ή του δίνει έναν σκλάβο – κορίτσια ….