…Η άποψη που υφαίνει σίδερο ασπίδας : Χτίζει ένα φρούριο της επιτροπής οχυρών του παγιδεύματος του, ή παίρνει τις σκηνές του παγιδεύματος, ή συνδέεται ο Κέλα που λατρεύεται όταν παγιδεύει, ή πλαστογραφεί έναν κόσμο που τους θυμάται όταν παγιδεύει ή συλλέγει χρήματα που πληρώθηκε από τον εαυτό του όταν παγίδα, ή είναι ευσεβής λατρευτής, εμπιστεύοντας ότι ο Θεός Παντοδύναμος θα το πληρώσει στις προσευχές των γονιών του για αυτόν ….

…Αριθμός ενενήντα 90: Η εμφάνιση αδικίας εναντίον του επειδή είπε ο Θεός Παντοδύναμος ( Αυτός είναι ο αδερφός μου, έχει ενενήντα εννέα πρόβατα …)…

Ο Al-Salmi είπε: Όποιος είδε ότι το δεξί του χέρι είχε παραλύσει, καταπιέστηκε αδύναμα και χτύπησε έναν αθώο, και αν ο αριστερός αδερφός ή η αδερφή του πέθανε. Λόγω αυτού ….

Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος είδε ότι έκλαιγε και έπειτα γέλασε μετά από αυτόν έδειξε ότι η ώρα του θα έρθει σύντομα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Και ότι γέλασε και φώναξε, και ότι πέθανε και έζησε . ~…

Και όποιος βλέπει ένα γνωστό νεκρό άτομο που πέθανε ξανά και ο θάνατός του έκλαιγε, θα παντρευτεί κάποια από την οικογένειά του και θα έχει έναν γάμο, διαφορετικά ένα άτομο θα πεθάνει από τα τακούνια του ….

…Al-Ataraj : Ένας είναι αγόρι, και πολλοί είναι καλοί έπαινοι . Και αναφέρθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : « Όπως ένας πιστός που απαγγέλλει το Κοράνι είναι σαν τεχνίτης, η μυρωδιά του είναι καλή και η γεύση του είναι καλή ». Και τραγούδησε μερικούς ποιητές που υμνούν μερικούς ανθρώπους : αν ήταν δέντρα κίτρο καλά μαζί … Νόρα και άνεμος και χαρούμενο λαούτο και χαρτί και μερικοί από αυτούς μισούσαν και με νόημα, είπε : Δείχνει την υποκρισία επειδή φαινομενικά αντίκειται στο εσωτερικό του και τραγούδησε : έδωσε στους αδελφούς του Otrjh … έκλαιγε και λυπημένος για τη διαταγή του Aaavh και μερικοί από αυτούς τραγουδάω στο μίσος της με το ρητό αυτού που είπε : Σας έφερα δικαιοσύνη … μην την αποδεχτείτε αν είναι δικαιολογημένα, μην την γυρίσεις, τότε θα σε καταστρέψω εγώ … γιατί η ανάποδα της έχει εγκαταλείψει και μερικοί από αυτούς ανέφεραν ότι όλα τα naranj και τα εσπεριδοειδή είναι όλα καλά, και όλα αυτά αν είναι γλυκά δείχνουν το χρηματικό ποσό, και αν είναι ξινή, δείχνει μια απλή ασθένεια και ένα αγόρι που πάσχει από αυτόν και θλίψη . Το πράσινο λεμόνι, υποδηλώνει τη γονιμότητα του Sunnah και την υγεία του οραματιστικού σώματος, εάν το εξάγει . Και κίτρινη λεβάντα, γόνιμη το χρόνο με ασθένειες . Και ειπώθηκε ότι ο Al-Aturj είναι μια μη αραβική, έντιμη και πλούσια γυναίκα, οπότε αν το είδε σαν να την κόψει στα μισά, θα είχε μια νοσοκόμα από αυτήν και έναν γιο μιας νοσοκόμας . Και αν μια γυναίκα είδε στο όνειρό της, σαν να είχε ένα στέμμα εσπεριδοειδών στο κεφάλι της, θα παντρευόταν έναν άνδρα καλής ανδρικής και θρησκείας . Αν έβλεπε ότι ήταν στην αγκαλιά της, θα γέννησε έναν ευλογημένο γιο . Εάν ένας άντρας βλέπει σαν μια γυναίκα να του δώσει ένα μπουκάλι, θα γέννησε έναν γιο . Ο άντρας έριξε μια άλλη γυναίκα, δείχνοντας ένα αίτημα γάμου . Και το naranj δεν είναι τα εσπεριδοειδή στο τμήμα του Μωάμεθ, και πάνω από αυτό στο κεφάλαιο για το μίσος, σύμφωνα με τα λόγια εκείνων που το μισούσαν, και οι περισσότεροι το μισούσαν λόγω της λέξης της φωτιάς στο όνομά του . Και τραγούδησε με την έννοια του : Αν χάσαμε για λίγο τα τριαντάφυλλα, τότε … ο κήπος του Naranjna μας έχει αποζημιώσει, υπολογίζει τους παραβάτες του και έχει λάμψει … η ερυθρότητα του στην παλάμη είναι μια φωτιά του ουρανού, και το χνούδι είναι το αντίστοιχο του πιστού στη γεύση του, το άρωμά του, τη γενναιοδωρία του δέντρου και την ουσία του . Και το σφύριγμα του δεν βλάπτει με τη δύναμη της ουσίας του, οπότε όποιος χτυπήσει ένα, δύο ή τρία, είναι αγόρι . Πολλά από αυτά είναι καλά χρήματα με το όνομα Saleh και το πράσινο είναι καλύτερο από το κίτρινο . Ίσως η μοναδική λιχουδιά ήταν μια κατάσταση, και αν έτρωγε γλυκό, μαζευόταν χρήματα . Αν και το οξύ είναι μια απλή ασθένεια ….

Και όποιος βλέπει έναν γνωστό νεκρό, πεθαίνει ξανά και έκλαιγε για αυτόν χωρίς να φωνάξει ή να πένει, τότε θα παντρευτεί ένα άτομο από τα τακούνια του, και το κλάμα είναι ένα σημάδι ανακούφισης μεταξύ τους, και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ένα νεκρό πεθαίνει ένας νέος θάνατος, είναι ο θάνατος ενός ατόμου από τα τακούνια αυτού του αποθανόντος και των ανθρώπων του νοικοκυριού του, έως ότου αυτός ο νεκρός γίνει σαν να είχε πεθάνει για δεύτερη φορά ….

Και χαμογελαστά : ωραία, οπότε αν βγήκε στο γέλιο , έκλαιγε και λυπημένος ….

…Όσο για το να βλέπεις τους νεκρούς, να ανακατεύεις μαζί τους, να τους παίρνεις και να τους δίνεις, όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει, τότε θα συμβεί χαρά και ευτυχία. Και όποιος βλέπει ότι έχει αναζωογονήσει τους νεκρούς, τότε χαιρετά έναν άπιστο και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει ζήσει και στη συνέχεια τον ρωτάει ότι έχετε πεθάνει και είπε όχι, αλλά ήσασταν ζωντανός, αυτό δείχνει την καλή του κατάσταση στο μέλλον. και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι θυμωμένος, τότε δείχνει ότι έδωσε μια διαθήκη και δεν ενήργησε βάσει της θέλησής του. Και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε, είναι ευοίωνος, δείχνει ότι η φιλανθρωπία έχει φτάσει σε αυτόν και είναι αποδεκτή και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι σε καλή κατάσταση ενώ φοράει τα ρούχα του, τότε δείχνει ότι ο θάνατός του είναι καλός για μονοθεϊσμός. Έζησε ενώ ήταν σε ένα τζαμί, επειδή ήταν ασφαλής από την τιμωρία του Παντοδύναμου Θεού, και όποιος είδε ότι συσχετίζεται με τους νεκρούς τότε ταξίδεψε μακριά, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός γέλασε και έπειτα έκλαιγε, αυτό δείχνει ότι πέθανε έξω από τη θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει μαυρίσει το πρόσωπό του, αυτό δείχνει ότι πέθανε άπιστος. Είδε ότι ένας νεκρός τον είπε για το θέμα του, γιατί όπως είπε, επειδή οι νεκροί στο Σπίτι της Αλήθειας δεν μιλούν τίποτα παρά μια αλήθεια. Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει κορώνα, κοσμήματα ή δαχτυλίδια, ή τι τον κοσμούν, ή τον βλέπει να κάθεται σε ένα κρεβάτι, τότε δείχνει την καλοσύνη της σειράς του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός φοράει πράσινα ρούχα, Αυτό δείχνει ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, και όποιος είδε ότι ένας νεκρός θα το αμφισβητούσε ενώ ήταν απρόθυμος να το κάνει ή θα το κηρύττει με τα λόγια του G. Laze, αυτό δείχνει ότι έχει διαπράξει αμαρτία, οπότε πρέπει να μετανοήσει στον Θεό, και ίσως ο νεκρός να είναι ιδιαίτερα, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός είναι γυμνός και η γυμνή του εκτεθειμένη, τότε δείχνει την αποχώρησή του από αυτόν τον κόσμο γυμνό από καλές πράξεις, και αν είναι από τους ανθρώπους του δικαιοσύνη, τότε το μυρίζει και όποιος βλέπει έναν νεκρό με βρώμικα ρούχα ή είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του Είναι μεταξύ αυτού και του Θεού Παντοδύναμου, ειδικά χωρίς τους ανθρώπους, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι απασχολημένος να κάνει καλό δουλειά, τότε είναι καλός στα δεξιά του, και αν το έργο του είναι αξιοζήλευτο τότε εναντίον αυτού, και όποιος δει έναν νεκρό που έχει ζήσει και ανέλαβε τη θέση του, τότε κάποιος που τον ακολουθεί παίρνει κηδεμονία και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός παραπονιέται για το κεφάλι του, τότε αυτός είναι υπεύθυνος για την παραμέληση του τις υποθέσεις των γονέων, και εάν παραπονιέται για το λαιμό του, τότε είναι υπεύθυνος για τη σπατάλη των χρημάτων του ή τη φιλία της συζύγου του, και εάν διαμαρτύρεται για το χέρι του, είναι υπεύθυνος για τον αδερφό ή τον σύντροφό του ή για έναν όρκο με τον οποίο ορκίστηκε ψεύτης και εάν διαμαρτύρεται για το στομάχι του, τότε είναι υπεύθυνος για τα δικαιώματα του πατέρα και των συγγενών του, και εάν διαμαρτύρεται για το πόδι του, τότε είναι υπεύθυνος για να ξοδέψει τα χρήματά του εκτός από τον Θεό, και εάν διαμαρτύρεται για το μηρό του, τότε είναι υπεύθυνος για την κοπή της μήτρας του, και εάν διαμαρτύρεται για τα πόδια του, τότε είναι υπεύθυνος για το θάνατο της ζωής του σε ψεύτικο, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός προσεύχεται με τους ζωντανούς, υπολείπεται του τι επιβάλλεται ο μ. υπακοής, και όποιος βλέπει ότι μπήκε πίσω από τους νεκρούς σε ένα άγνωστο σπίτι, τότε δεν το έβγαινε από αυτό, πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό Επειδή το θέμα του μπερδεύεται από αυτόν και όποιον είδε έναν νεκρό που τον γνώριζε και τον χαιρέτησε και τον ρώτησε, γιατί δεν πέθανε εκείνο το έτος και δείχνει την καλοσύνη του και την καλοσύνη της κατάστασης του αποθανόντος, και όποιος βλέπει ότι ένας γνωστός νεκρός πέθανε ξανά και ο θάνατός του κλαίει, αυτός θα παντρευτεί κάποια από την οικογένειά του και θα είναι μια νύφη ανάμεσά τους, αλλιώς ένα άτομο θα πεθάνει αν δεν έχει λόγο. Ο θάνατος του ομολόγου του ή του ονόματός του, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγει και η κατάστασή του δεν είναι η ίδια, αυτό δείχνει την κακή δουλειά και την ανταμοιβή του για τις άσχημες πράξεις του. Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα νεκρών σε ένα μέρος τρώει κάτι, αυτό είναι ακριβό και όποιος πιστεύει ότι αγκαλιάζει τους νεκρούς ενώ είναι σε ένα μαξιλάρι, η ζωή του θα παραταθεί….

Και όποιος είδε ότι ήταν κοίλο και ο θόλος του βάφτηκε με το αίμα του, τότε θα πέθαινε επειδή ο Μάαν Μπιν Ζάιντα όταν έκλαιγε στην πόρτα ενός σπιτιού, είδε στον ύπνο του σαν να ήταν κοιλιασμένος και ο θόλος του βάφτηκε με το αίμα του, οπότε όταν μαυρίστηκε, τον σκότωσαν ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έδωσε φρέσκα dirham αλόγου θα έκλαιγε πάνω του, και αν πλήρωνε dirham σε κάποιον, και όποιος είδε ότι έχασε ένα dirham ή κλαπεί από αυτόν, τότε θα κλαίει για το παιδί του ή θα πάρει τι μισεί γι ‘αυτόν ….

Και όποιος είδε ότι έκλαιγε να κλαίει, θα ήταν ατυχία για τους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Η Εκκλησία : είναι ενδεικτικό του νεκροταφείου, του σπιτιού της πόρνης, του οινοποιείου, του σπιτιού της απιστίας και της αίρεσης, του σπιτιού των μουσικών οργάνων, των θρήνων και του τραγουδιού, του σπιτιού του πένθους, του μαύρου και του θρήνου, και στην Κόλαση η κατοικία εκείνων που δεν υπάκουαν στον Κύριό του, και στη φυλακή, και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια εκκλησία, αν βρίσκεται σε αυτό να θυμάται τον Θεό Παντοδύναμο ή να κλαίει Ή προσεύχεται στην Κάαμπα, τότε μπαίνει στο νεκροταφείο για να επισκεφθεί τους νεκρούς ή να προσευχηθεί σε κηδεία . Και αν έκλαιγε με κλάμα ή ήταν έγκυος με σημάδια ανησυχίας, τότε θα φυλακίστηκε . Αν δει έναν νεκρό στην Κόλαση, τότε φυλακίζεται με τους ανυπάκουους . Αν το μπήκε ζωντανό ως μουζέν ή μετά το Κοράνι, αν ήταν σε τζιχάντ, αυτός και εκείνοι μαζί του νίκησαν τη χώρα του εχθρού, και αν βρισκόταν σε μητρόπολη μπήκε στο λαό του με ανυπακοή ή αίρεση και ο αθεϊσμός, στη συνέχεια τους προειδοποίησε, τους θυμόταν και πραγματοποίησε το προσκύνημά τους και πραγματοποίησε το επιχείρημα του Θεού . Και αν είναι κάποιος που τους βλέπει και προσεύχεται με τις προσευχές τους και κάνει τις πράξεις τους, τότε αν ήταν ένας άνθρωπος που αναμίχθηκε με δυσπιστία, αίρεση, πορνεία, κρασί ή μια μεγάλη αμαρτία, όπως τραγούδι, συγκρότημα και ξυλοδαρμό γραβάτα και τύμπανο, ειδικά αν είχε προσκύνησε μαζί τους στο σταυρό επειδή είναι από ξύλο . Και αν μια γυναίκα παρευρέθηκε σε έναν γάμο που είχε άρπα και τύμπανα, τότε συνόδευε μαζί τους, ή σε μια κηδεία με ρωγμές, σκοτάδι, πένθος και θρήνος, οπότε μοιράστηκε μαζί τους ….

…Αν δει ένα γνωστό νεκρό άτομο : Πέθανε ξανά, ο θάνατός του θα έκλαιγε χωρίς πένθος ή ουρλιάζοντας, γιατί θα παντρευόταν κάποια από την οικογένειά του και θα είχε έναν γάμο, διαφορετικά ένα άτομο θα πέθαινε από τα τακούνια του . Ομοίως, εάν ο θάνατός του είχε κραυγή, πένθος ή χτύπημα, που απογοητεύτηκε από την προέλευσή του στην ερμηνεία ….

…Εάν δει ότι τοποθετείται σε κηδεία και κανείς δεν τον μεταφέρει, τότε φυλακίζεται. Εάν βλέπει σαν να μεταφέρθηκε στην κηδεία, τότε ακολουθεί ένα άτομο εξουσίας και επωφελείται από αυτήν με χρήματα. Όσοι είδαν την κηδεία του . Αν είδε ότι φώναζαν πίσω από την κηδεία του . Δοξάστε την συνέπεια της εντολής του, καθώς και αν τον επαινούν ή προσεύχονται για την εύνοια . Εάν βλέπει σαν να τον κατηγόρησαν και δεν έκλαιγε, δεν θα εκτιμηθούν οι συνέπειές του. Αν δει ότι ακολουθεί κηδεία, τότε ακολουθεί έναν διεφθαρμένο σουλτάνο . Εάν δει μια κηδεία σε μια αγορά, αυτή είναι η υποκρισία αυτής της αγοράς…

…Χασίς : είναι η συνύπαρξη ζώων και βοοειδών, και είναι σαν τα χρήματα του κόσμου από τα οποία κάθε άτομο παίρνει αυτό που ο Κύριος του έχει διαιρέσει και έκανε τα προς το ζην του, γιατί επιστρέφει κρέας, γάλα, βούτυρο, γκι, μέλι, μαλλί , τα μαλλιά και τα χνούδια, έτσι είναι σαν τα χρήματα στα οποία είναι η δύναμη των ανθρώπων . Ίσως το λιβάδι αναφέρεται σε κάθε μέρος που κερδίζει τον κόσμο, παίρνει από αυτόν, γίνεται γνωστό από αυτόν και αποδίδεται σε αυτόν, όπως το σπίτι του χρήματος και της αγοράς . Το Nawwir, ειδικότερα, μπορεί να υποδηλώνει την αγορά συναλλάγματος, χρυσοχόους και θέσεις χρυσού . Αφηγήθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε το λιβάδι με τον κόσμο και την πρασινάδα του και ότι αυτός, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο κόσμος είναι ένα γλυκό πράσινο. Γλυκύτητα, ό, τι πέφτει στο στόμα των καμηλών δείχνει τι επιτρέπεται, και κάθε οξύ σε αυτό δείχνει τι απαγορεύεται και τι τους επηρεάζει, εξαπάτηση και πικρία . Και αυτό που προέρχεται από το φυτό είναι ένα φάρμακο που πρέπει να αντιμετωπιστεί, είναι έξω από χρήματα και μέσα διαβίωσης, και δείχνει την επιστήμη, τη σοφία και τα κηρύγματα, και μπορεί να υποδεικνύει καθαρά νόμιμα χρήματα . Και αν είναι ξινή με γεύση, τότε η οξύτητά του οφείλεται στην αγωνία και τις συγκρούσεις στην επίτευξη και την κόπωση . Ό, τι κι αν ήταν ένα θανατηφόρο δηλητηριώδες, έδειχνε απαγορευμένη ατυχία, παίρνοντας τον κόσμο από τη θρησκεία, τις πόρτες του τοκογλύφου, της καινοτομίας και των ιδιοτροπιών, και ό, τι βγαίνει από το στόμα και τα εισάγει από τα χειρότερα . Αλλά αν είδε ανθεκτικό : και διπλώστε τον Kalksberh : και τα παρόμοια των γυναικών με πικρία, ζέστη, Vhmum και θλίψεις και χρήματα είναι απαράδεκτα . Έχει ειπωθεί ότι όταν ο Αδάμ έπεσε στο έδαφος και έπεσε στην Ινδία, η μυρωδιά του κρέμασε πάνω σε ένα δέντρο ενώ ήταν λυπημένος και έκλαιγε στον εαυτό του . Μπορεί να υποδηλώνει τις ανησυχίες του στο μέλλον, και η ανταμοιβή είναι με τα κοσμήματα του Παραδείσου, τα οποία προστίθενται χωρίς κόλιανδρο και κυμινοειδές κάμινο και παρόμοια . Ό, τι βλαστήθηκε από τη γη αναφέρεται στην απαγόρευση του βιβλίου ή του Sunnah, ή για έναν λόγο που ήταν αξιοζήλευτο τις παλιές μέρες, υποδηλώνει την ικανότητα ομιλίας και διαβίωσης, όπως ζυμαρικά, ξύλο, σκόρδο, αγγούρι, φακές και κρεμμύδια , και τι έχει το φυτό ένα όνομα που κυριαρχεί στην παραγωγή του, που σημαίνει ισχυρότερο από τη φύση του Ή, ένας υποστηρικτής της ουσίας του μεταφέρθηκε πάνω του, όπως η μέντα από την οποία προέρχονται η νεκρολογία και η νεκρολογία, παρόλο που είναι ένα όσπριο . Όπως και τα νησιά, τα οποία είναι Alsnar με λύπη και φωτιά . Ό, τι φυτά μεγαλώνουν χωρίς σπόρους και δεν έχουν ρίζες στο έδαφος, όπως τρούφες και μανιτάρια, δείχνει στους ανθρώπους ένα χυμό, εγκυμοσύνη και τον απόγονο της πορνείας, και εκείνους που δεν γνωρίζουν την καταγωγή τους, και τα χρήματα δείχνουν τον σπόρο , δωρεά, φιλανθρωπία και ούτω καθεξής . Όποιος το βλέπει σαν να βρίσκεται σε λιβάδι ή χασίς που μπορεί να μαζέψει ή να φάει, τότε κοιτάζω την κατάστασή του, και αν είναι φτωχός γίνεται πλούσιος, και αν είναι πλούσιος έχει αυξηθεί πλούσιος, και αν είναι ασκητής σε αυτόν τον κόσμο που τον θέλει, τότε επιστρέφει σε αυτόν και γοητεύεται από αυτόν . Εάν μετακόμισε από ένα λιβάδι σε ένα λιβάδι, ταξίδευε στην αναζήτηση του κόσμου και μετακόμισε από τη μια αγορά στην άλλη και από τη μια βιομηχανία στην άλλη ….

Και αν έκλαιγε από τον πόνο των ματιών του, τότε δείχνει ότι κοίταζε τα παιδιά της δημιουργίας απαγορευμένα σε αυτόν τον κόσμο και ο Τζόσι πήγε σε αυτό ….

Ο αδερφός δείχνει σε ένα όνειρο τη φωτιά για τις κοκκινομάλλες του . Μπορεί να υποδηλώνει την ασθένεια μιας αδελφής ή ενός αδελφού ….