Όσο για το μαύρο, δείχνει την απόκτηση πλούτου και υπερηφάνειας και κύρους με αμέλεια στο έργο του ….
Όνειρα για ano ang kahulugan ng panaginip na kasal
(62 σημασίες να ονειρεύεσαι την ano ang kahulugan ng panaginip na kasal)Και όποιος πιστεύει ότι έσπασε μια δέσμη ή αποσκευές, αποδίδεται σε αυτό που του αποδίδεται, το οποίο θα αναφέρεται στα κεφάλαια για τις αποσκευές και τα εμπορεύματα ….
Ένιωσε ότι ξυλοκοπήθηκε με ένα ραβδί Illah βαλλίστρα που δείχνει την ύπαρξη λέξεων ανάμεσα σε αυτόν και τους συγγενείς της συζύγου του, αν και τη μαχαίρωσε με ένα δόρυ που είχε σεξουαλική επαφή με έναν άσχημο γυναίκα θεωρητικό, αν και η Illaa συναντά τη Sra δυσάρεστη σκηνή ) ένα σπαθί, είναι μακρά γλώσσα στα λόγια της συζύγου του, άθλια και ανοησία . Και όποιος είδε ότι χτυπάει μια ύαινα ή την πετάει με μια πέτρα, προσβάλλει μια γυναίκα τέτοιας ποιότητας ή κατηγορήθηκε μαζί της για πορνεία ….
…Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Ο Ραμιάα Μπιν Νασρ, βασιλιάς της Υεμένης, ήταν μεταξύ των βασιλιάδων . Ο Altbabah και είδε το όραμα της αύρας του και της Feza, δεν άφησε έναν ιερέα, ούτε έναν μάγο ούτε τον Aaiva ούτε έναν αστρολόγο από τους λαούς του βασιλείου του, αλλά τον μεγάλωσε και τους είπε , είδα ένα όραμα Hltinay και Fezat και τους είπαν μένα και Ptooelha , είπαν να τον : Aqssa θα σας ενημερώσουμε Ptooelha , είπε : σας είπα ότι δεν καθησυχάσει αυτός που είπε για την ερμηνεία της, γιατί ήξερε μόνο η ερμηνεία του, πριν αυτός του είπε γι ‘αυτό , και ένα από τα του είπαν : Αν ο βασιλιάς το θέλει αυτό, τότε πρέπει να μου στείλει ένα επίπεδο και δεν είναι ένας από αυτούς που είναι πιο γνωστός από αυτούς. Του λένε για αυτό . Εκείνος ρώτησε γι ‘αυτό , γι’ αυτό έστειλε τους, και ήρθε σ ‘αυτόν, πριν κοπεί και του είπε : Είδα ένα όραμα που με εξέπληξε και τον αποτροπιασμό του για αυτό, έτσι μου είπε γι’ αυτό, γιατί αν μπορώ να χτυπήσει, Θα το ερμηνεύσω. Είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι , και έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε άτομο έφαγε ένα κρανίο από αυτό , ο βασιλιάς του είπε : Τι μου έλειπε από αυτό, O Satih, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin της Hanash να Thbtun γης γαλοπούλα , Vlimlkn μεταξύ Abyan να Γέρασα , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου Πτυχή αυτό που μας σβουνιά αντικείμενο είναι βλαβερός πότε θα , Avi Ζαμάνη αυτό ή μετά; Είπε : ακόμη και μετά από περισσότερα από εξήντα ή εβδομήντα Λάκεν , τα χρόνια του Αμαντάν , είπε : Ελευθερία από τον βασιλιά τους ή διακοπή; Είπε : Όχι, αλλά διακόπτεται για μερικά εβδομήντα χρόνια , τότε σκοτώνονται και δραπετεύονται από αυτό . Ο ίδιος είπε : Και ποιος έρχεται μετά από αυτό που σκοτώνει και ωθεί το ‘αυτούς; Είπε : Ακολουθεί ο Iram bin Dhi Yazan , ο οποίος βγαίνει από το Aden , και δεν αφήνει κανένα από αυτά με τον όρκο . Ο ίδιος είπε : Είναι ότι από την αρχή του ή να αποκοπεί; Είπε : Όχι, αλλά είναι κομμένο . Ο ίδιος είπε : Ποιος θα το κόψει; Είπε : Ένας έξυπνος προφήτης , στον οποίο προέρχεται η αποκάλυψη από τον Ύπατο. Είπε : Ποιος είναι αυτός ο Προφήτης; Είπε : Ένας άντρας από τον γιο του Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , ο βασιλιάς θα είναι στο λαό του μέχρι το τέλος της εποχής . Ο ίδιος είπε : Υπάρχει μια άλλη εποχή ; Είπε : Ναι , στο οποίο συλλέγει ο Alolon και άλλοι , είναι χαρούμενος που οι Improvers , και ο Ishqy it Abusers , είπαν πιο άξιοι για ό, τι μου λέτε; Είπε : Ναι , και λυκόφως και σούρουπο , και κατάγματα εάν είναι συνεπείς . Αυτό που σας είπα είναι αλήθεια . Στη συνέχεια, παρουσίασε μια σχισμή πάνω του, και του είπε, καθώς είπε στον Sateh και το έκρυβε, αυτό που είπε για να δει: Συμφωνούν ή διαφωνούν και είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι και έπεσε ανάμεσα σε ένα λιβάδι και έναν σωρό και κάθε ψυχή έφαγε από αυτό. Είπε : Όταν του είπε ότι, ήξερε ότι συμφώνησαν , επειδή το ρητό τους είναι μόνο αυτό που είπε ο Surface : Έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε σώμα έφαγε από αυτό , και είπε μέρος : Έπεσε μεταξύ ενός νηπιαγωγείο και λόφος, και κάθε ψυχή έφαγε, ο βασιλιάς είπε : Έκανα ένα λάθος, μέρος αυτού, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin του ανθρώπου , τη γη Anzln Σουδάν , Vlegbann για κάθε παιδί Banan , και έχουν μεταξύ Abyan να Najran , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου σχισμή αυτό για εμάς, και πότε θα σβουνιά βλαβερός αντικείμενο? Την ώρα μου ή μετά; Είπε : Ποιο είναι αυτό το σπουδαίο θέμα; Είπε : Ένας νεαρός άνδρας που δεν είναι ούτε φυσικός ούτε πόλεις , τους βγάζει από το σπίτι κάποιου που ζυγίζει , οπότε δεν αφήνει κανένα από αυτά στην Υεμένη . Ο ίδιος είπε : Είναι η εξουσία του που διαρκεί ή αποκοπεί; Είπε : αλλά έκοψε τον αποστολέα του Αγγελιοφόρου , έρχεται δεξιά και δικαιοσύνη , μεταξύ των λαών της θρησκείας και της πίστης , να είσαι βασιλιάς στο λαό του – στο καθημερινό κεφάλαιο , είπε : Τι κεφάλαιο ημέρας; Είπε : μια μέρα, όταν επιβραβεύονται οι διοικητές , και το ονόμασε από τις κλήσεις ουρανό , ακούσει για τις συνθήκες διαβίωσης και την νεκρούς , στην οποία οι άνθρωποι συγκεντρώνονται για να Meeqaat , είτε πρόκειται για αυτούς που φοβούνται να κερδίσει και καλές πράξεις , είπε : αξίζει της ό, τι λέει ; Είπε : Ναι, Κύριε των ουρανών και της γης , και τι υπάρχει μεταξύ τους ανύψωσης και πτώσης , αν αυτό που προείπα, θα ακολουθήσετε αυτό που υπάρχει . Ιμπν Ισχάκ είπε : Έπεσε στην ίδια Rabia ιμπν Νασρ Maqla Fjhz του γιους, και προσέβαλε το σπίτι του στο Ιράκ, συμπεριλαμβανομένων λύση και να τα έγραψε στον βασιλιά των βασιλέων της Περσίας του είπε Sabor Μπιν Khrzad Vosknhm σύγχυση , είναι το υπόλοιπο του γεννημένου Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , είναι από λόγους Υεμένης και γνώσεις Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Αυτός ο βασιλιάς . Ο Ibn Hisham είπε : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir στο οποίο μου είπε Khalaf al-Ahmar . Αυτή η ιστορία ο Ibn Hisham αναφέρθηκε στη βιογραφία και ο Ibn Jarir στην ιστορία της και ο Obongam Asbahani σε σημάδια προφητείας και ο γιος πολλών στην αρχή και το τέλος, όλοι από τον γιο του Ισαάκ και αυξήθηκαν από τον Ibn Jarir στο μυθιστόρημα σε αυτόν από τον Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν η κατασκευή Facet της Ραβίας Ο Νασρ είπε τον κάδο κάνοντας έτσι τη Ραβία, τον γιο του και την οικογένειά του Δεν έκανε χρυσό. Το ανέφερε στους Άραβες και μίλησαν για αυτό μέχρι που το ανέφερε και το ήξεραν σε αυτούς . Όταν η Αβυσσινία ήρθε στην Υεμένη, και το θέμα για το οποίο μιλούσαν έγινε από τη διοίκηση των ιερέων . Ο Al- Ashah είπε : Ο Iisa bin Qais bin Tha’labah al-Bakri σε μερικά από αυτά που λέει και αναφέρει τι συνέβη από το θέμα αυτών των δύο ιερέων Flat και φραγκόκοτα κοίταξε με τα χείλη, όπως φαίνεται πραγματικά, ως λύκος είπε όταν στρίγκλισε ….
Η Surat Al-Nazi’at υποδεικνύει ότι αυτός που την ακολούθησε μετανοεί στον Θεό για φόβο για την τιμωρία του ή καθαρίζει την καρδιά του από τη βρωμιά των υποψιών και λέγεται ότι καθυστερεί την προσευχή πέρα από το χρόνο της και μπορεί να πλησιάσει το τέλος της…
…Ενεργοποίηση Το κύπελλο σε ένα όνειρο είναι η αναζήτηση μιας παραγγελίας έως ότου είναι επικερδής και ισχύει για αυτήν . Όποιος είδε ότι είχε ανάψει μια φωτιά για να την ζεσταθεί, ζήτησε βοήθεια από έναν σκληρόκαρδο άνθρωπο της εξουσίας και έναν ισχυρό και δυνατό άνθρωπο . Και αν η γυναίκα είδε ότι άναψε φωτιά, τότε γέννησε έναν γιο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρίξει μια πέτρα σε μια πέτρα και μια φωτιά που καίγεται από αυτήν, τότε δύο σκληροί άνδρες θα πολεμήσουν σκληρά . Και ειπώθηκε : Εάν το ulna υποδηλώνει γάμο πτυχιούχου, εάν σβήσει η φωτιά, η γυναίκα μείνει έγκυος . Εάν η φωτιά καίει ένα ένδυμα ή ένα αντικείμενο, αυτό είναι ζημιά που συμβαίνει σε αυτό το σπίτι με χρήματα, οθόνη ή σώμα . Αν κάνατε ένα Κοράνι, αυτό ήταν ένα ελάττωμα στη θρησκεία ….
Το όραμα του Al-Najah είναι να κερδίσει, να ηγηθεί και να αυξήσει τα προς το ζην ….
Η Surat Al-Nazi’at όποιος το διαβάσει δείχνει φόβο σε κατάσταση πανικού . Ο Al-Kirmani είπε ότι μετανοεί στον Θεό Παντοδύναμο για το φόβο της τιμωρίας του, και ειπώθηκε ότι μπορεί να πλησιάσει το θάνατό του, έτσι ώστε η θέληση να είναι επιθυμητή γι ‘αυτόν . Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι η καρδιά του καθαρίστηκε από τη βρωμιά της υποψίας ….
Η Surat Al-Nazi’at όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει, όπως ο Jaafar Al-Sadiq, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Θα έχει τύχη στο εμπόριο και το ενδιαφέρον στη βιομηχανία, και ο Θεός Παντοδύναμος αφαιρεί την υποψία και την προδοσία από την καρδιά του . Και ειπώθηκε : Καθυστερεί την προσευχή πέρα από το χρόνο της και ότι ο θάνατός του είναι κοντά ….
Surat Al-Nasr, όποιος το διαβάσει κατακτά τους εχθρούς και στενοχωρείται, τότε απελευθερώνει τον ή ένα άτομο που αγαπά ο αναγνώστης πεθαίνει
Surat Al-Nas όποιος το απαγγέλλει, ο Θεός τον σώζει από το κακό κάθε μάστιγας και του οφθαλμού, και από το κακό των κακών και τις συνωμοσίες των ασεβών, και ο Θεός τον σώζει από το κακό του φοβισμένου Σατανά, ή αυτός είναι ασφαλές από το κακό της δημιουργίας και της δημιουργίας από το κακό του, και ειπώθηκε ότι έχει πληγεί με ψίθυρους
…Και όποιος βλέπει τη Shatherwana είναι πολύ μικρή, τότε είναι έλλειψη διαβίωσης, και ίσως η βραχύτητα του Omar, ειδικά αν ήταν αδρανής, και αν μεγαλώσει και έχει πολύ νερό, θα το αντισταθμίσει αυτό ….
…Και το όραμα του Naqshwan, η κανονικότητα της εργασίας και η ακεραιότητα της υπόθεσης ….
Η Surat An-Nahl υποδεικνύει την υγεία του σώματος, την επιβίωση των επιτρεπόμενων, την άφθονη γνώση, την αγάπη του Εκλεγμένου και της οικογένειάς του, ακόμα κι αν ήταν άρρωστος, θεραπεύτηκε
Η Surat Al-Najm δείχνει την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό κάνοντας κάτι που δέχεται ή ανοίγει τις πόρτες των καλών πράξεων και του ελέους στον αναζητητή, ή κατακτά τους εχθρούς του, ή ο Θεός τον ευλογεί με έναν δίκαιο και αγαπημένο γιο
Το Surah An-Naml δηλώνει τη δύναμη, την κατανόηση και τους βασιλιάδες εκείνων που τον αναζητούν, εάν είναι επιστήμονας, διαφορετικά θα φοβάται την καταπίεση από μερικούς εχθρούς, ή θα έχει ένα επιχείρημα και διαμάχη με τις γυναίκες, ή ένα επιχείρημα με την οικογένεια και συγγενείς ή ένα επιχείρημα με όλους στο δρόμο της θρησκείας
…Nabil Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε συνεργαστεί με ευγενείς, τότε αυτό σημαίνει ότι οι φιλοδοξίες σας θα είναι περιορισμένες και αφύσικες καθώς αναζητάτε εξωτερικές εμφανίσεις και απολαύσεις αντί για φαγητό για σκέψη και λογική . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται αυτό, αυτό προβλέπει ότι θα επιλέξει έναν εραστή μόνο λόγω του θαυμασμού της για την εξωτερική του εμφάνιση αντί να κοιτάζει τις αρετές και την ενάρετη αποτελεσματικότητά του ….
Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το όραμα του al-Najjar ερμηνεύεται από τον δάσκαλο αγοριών ….
Η Surat Al-Naba ‘δείχνει στον αναγνώστη της να κάνει καλό, να ανεβάσει το πεπρωμένο, να σκεφτεί τις ευλογίες του Θεού και να ευχαριστήσει τις ευλογίες και τη μακροζωία Του…
…Οι Al-Kamakh, Al-Sahna και Mustard είναι κατανοητοί : και όποιος το είδε ότι απλώθηκε με ένα πριόνι, χτύπησε έναν γιο, έναν αδελφό ή μια αδελφή . Η πείνα είναι καλύτερη από τον κορεσμό, το πότισμα είναι καλύτερο από τη δίψα, η φτώχεια είναι καλύτερη από τον πλούτο και το κλάμα είναι καλύτερο από το γέλιο αλλά με ένα χαμόγελο . Όποιος βλέπει ότι έχει αδικηθεί, τότε είναι καλύτερα από το να βλέπει ότι είναι άδικος . Και όποιος βλέπει ότι κατέχει τον άνεμο, θα χτυπήσει μια μεγάλη εξουσία, καθώς και τα πουλιά και τα τζιν, και όποιος βλέπει ότι ανασταλεί από ένα σχοινί από τον ουρανό στη γη, και έχω εξουσία όσο είναι πάνω από τη γη . Εάν αποκοπεί από αυτόν, αυτή η εξουσία θα εξαφανιστεί από αυτόν ….
Και όποιος βλέπει τους αξιότιμους συγγραφείς, θα είναι ευχαριστημένος και χαρούμενος σε αυτόν τον κόσμο και στο μέλλον, και θα είναι ευλογημένος με ένα καλό τέλος εάν είναι ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης. Διαφορετικά, θα φοβηθεί γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Είναι τιμή των συγγραφέων που ξέρουν τι κάνετε .»…
Η Surat al- Muqabat ( Μωάμεθ ) δηλώνει τη νίκη των εχθρών, το ύψος του πεπρωμένου και τη μακροζωία μιας άνετης ζωής και είναι στην προστασία και την ασφάλεια του Θεού…
Και το γάλα της ύαινας δείχνει την προδοσία των παιδιών του μαζί του ….
Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η μάσκα ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους: γιατί ένας άντρας είναι γυναίκα, γιατί η γυναίκα είναι σύζυγος, υπηρέτρια, υπηρέτης και όφελος από την πλευρά των γυναικών. Είναι σκάνδαλο, και αν βλέπει ότι έψαχνε χωρίς πέπλο, τότε δείχνει τη δολοφονία του συζύγου της ή κάποιου από την οικογένειά της που είναι αγαπητή της και ίσως ο σύζυγός της χτυπήθηκε από μια απαγορευμένη γυναίκα ….
…Και όποιος βλέπει τη Nasina με το χέρι του, ερμήνευσε τη μεταφορά του παιδιού του από τον κόσμο, και αν δεν είχε παιδί, τότε δείχνει τη διαίρεση της γυναίκας του και του φίλου του ….
Και όποιος βλέπει ότι έφερε τον Σατερουβάνα στο λαιμό του, θα ερμηνεύσει μεταφέροντας την ασφάλεια των ανθρώπων ….
Και όποιος βλέπει ότι ψάχνει για κάποιον άλλο, θα ερμηνευθεί στο κενό της ζωής του ….
Και όποιος βλέπει ότι είναι τοποθετημένος στον τάφο του, και ένας denier και denier, τον ρωτούν, γιατί δείχνει ότι ο βασιλιάς του στέλνει πράκτορες με τάξη και ζήτηση, και αν βλέπει ότι τους απαντά με μια σωστή απάντηση, τότε είναι ασφαλής από την πλευρά του, και αν η απάντηση είναι λάθος, το απορρίπτει ….
Και όποιος είδε ότι πήρε κάτι από τα μαλλιά ή τα κόκαλά της, τότε δείχνει ότι θα υπάρξει καλό και όφελος από αυτήν τη γυναίκα όσο λαμβάνεται και αν η ύαινα είναι αρσενική, τότε δείχνει ότι είναι αρσενικό ….
Και όποιος είδε ότι τρώει το κρέας της ύαινας του, τότε αυτό δείχνει μια ταλαιπωρία μάγισσας από μια άσχημη γυναίκα, και δεν γνωρίζει αυτό και την συνέπεια αυτής της σωτηρίας, και αν έπινε από το γάλα της, αυτό είναι λάθος ….
Ο σπάνιος είπε ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Μαλίκ Αλ-Κουζάιε, ήμουν αστυνομικός στο Χαρούν αλ Ρασίντ, οπότε ο αγγελιοφόρος του ήρθε σε μένα τη νύχτα (μια εποχή που ποτέ δεν ήρθε σε μένα, οπότε με πήρε από το κρεβάτι μου και με εμπόδισε να αλλάξω) τα ρούχα μου, οπότε το φρόντισε. Όταν έφτασα στο σπίτι, μου εξουσιοδότησε να μπω, και μπήκα και τον βρήκα να κάθεται στο κρεβάτι του, γι ‘αυτό τον χαιρέτησα για μια ώρα, και το μυαλό μου πέταξε και πολλαπλασιάστηκε. τρομοκρατήθηκε για μένα, τότε είπε, Αμπντουλάχ, ξέρεις γιατί σε ρώτησα αυτή τη στιγμή; Είπα όχι, Διοικητής των πιστών. Είπε, είδα. Είπε: Είδα την ώρα στον ύπνο μου σαν ένας σκλάβος Habashian είχε έρθει σε μένα με ένα δόρυ. Είπε: Αν άφησα τον Musa bin Jafar για την ώρα, αλλιώς θα σε σκοτώσουμε με αυτό το δόρυ, φύγε, έτσι είπα : Ω Ο διοικητής των πιστών απελευθέρωσε τον Musa bin Ο Jaafar και τον επέστρεψε τρεις φορές μέχρι που είπε: «Χρόνος της ώρας έως ότου τον αφήσεις να φύγει, δώσε του τριάντα χιλιάδες dirham και πες του αν αγαπάς τον τόπο μπροστά μας και έχεις αυτό που λες» ke, και αν θέλεις να περπατήσεις στη Μεδίνα, τότε η άδεια είναι για σένα ». Ο Μαλίκ είπε ότι ήρθα στη φυλακή και τον πήγα έξω και του έδωσα αυτό που διέταξε ο Διοικητής των Πιστών και του είπα, είδα ένα θαύμα για το θέμα σου. Είπε, σας λέω ότι ήμουν μεταξύ του ύπνου και του ξύπνιου, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ήρθε, Ω Μωυσή, κλειδώσατε ένα καταπιεσμένο άτομο. Πες αυτά τα λόγια. Δεν κοιμάστε αυτή τη νύχτα στη φυλακή. Έτσι είπα στον πατέρα και τη μητέρα μου τι λέω, και είπε: «Ακούστε κάθε ήχο και ποιος έχει περάσει O σάρκα-οστά cassis Ντρέψτε τον μετά το θάνατο. Σας ρωτώ με τα όμορφα ονόματά σας και στο μεγαλύτερο και μεγαλύτερο όνομα σας, την αποθήκη που κανείς από τα πλάσματα δεν έχει δει ποτέ, Ω γλυκιά, υπομονετική, πιο ελεήμων σε αυτόν που δεν είναι σε θέση να υπομείνει, Ω αυτός που είναι γνωστός, που δεν είναι ποτέ αποκομμένος και δεν μετράει τον αριθμό των ανθρώπων που απελευθερώθηκαν από εμένα, και ήταν όπως είδατε ….
Αφηγήθηκε επίσης από αυτόν, εννοώ τον Ibn Tabataba, ότι ένας άντρας επισκέφτηκε τον τάφο του και τον έκανε καλό πριν τον θάνατό του, οπότε τραγούδησε στον τάφο του : (Και οι ανησυχίες άφησαν τους ανθρώπους … και ζούσαν στο δικό σας ενδεχομένως ) και τον είδε σε ένα όνειρο και είπε, άκουσα όσα είπα και την απάντηση και την ανταμοιβή ανάμεσα σε μένα και την απάντηση και την ανταμοιβή, αλλά περπατήθηκα στο τζαμί μου και έφτασα Δύο rakaats και προσευχήσου ότι θα απαντηθούν ….