Όσο για το μαύρο, δείχνει την απόκτηση πλούτου και υπερηφάνειας και κύρους με αμέλεια στο έργο του ….
Όνειρα για ano ang kahulugan sa panaginip ng tumatae
(62 σημασίες να ονειρεύεσαι την ano ang kahulugan sa panaginip ng tumatae)…Ο Safflower είναι σε ένα όνειρο μια χαρά στην οποία είναι μια νεκρολογία για το κιτρινωπό του, και είναι ένα κιτ ανδρών για μια δουλειά που κάνει . Και το safflower μπορεί να υποδηλώνει ένα αίτημα για πόλεμο και εάν το safflower μεγαλώνει, δείχνει τα μεγάλα οφέλη ….
…Fadl Abdullah bin Salam . Με την εξουσία του Qais ibn Abbad, είπε : Ήμουν στη Μεδίνα με ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τους συντρόφους του Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ένας άνδρας ήρθε στο πρόσωπό του με ένα ίχνος σεβασμού. Μερικοί από τους ανθρώπους είπαν : Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Προσευχήθηκε δύο ρακέτες στις οποίες επιτρέπεται. Τότε βγήκε και τον ακολούθησε. Όταν έγινα άνετα, του είπα : Όταν μπήκατε στο παρελθόν, ένας άντρας είπε κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό, τι πρέπει να πει σε αυτό που δεν ξέρει και θα σας μιλήσω γιατί το έβλεπε ένα όραμα κατά την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε του είπε ότι με είδες σε ένα λιβάδι – ανέφερε την ικανότητα του, το γρασίδι και το πράσινο – και στη μέση Ο παιδικός σταθμός είναι ένα στύλο σιδήρου κάτω από αυτό στο έδαφος και πάνω από τον ουρανό, πάνω από αυτό ένα βρόχο, και μου είπε : Του είπα : Δεν μπορώ. Έτσι ήρθε ο Moncef. Ο Ibn Aoun είπε, και ο δίκαιος υπηρέτης είπε : Με τα ρούχα μου πίσω μου, περιέγραψε ότι το σήκωσε από πίσω του με το χέρι του, οπότε χωρίστηκα μέχρι που ήμουν στην κορυφή του στύλου, οπότε πήρα τη λαβή , και μου το είπαν. : Η Ostmk ξύπνησε και πρέπει να στα χέρια μου Vqsstha για τον ειρήνη του Προφήτη, είπε : ( η στήλη νηπιαγωγείου του Ισλάμ και αυτή η στήλη του Ισλάμ και αυτή κρατά το πιο αξιόπιστο και είστε στο Ισλάμ μέχρι να πεθάνετε ) είπε ο άντρας Abdullah bin Salam . Και σε μια αφήγηση : Ήμουν σε έναν κύκλο στον οποίο περνούσαν οι Saad bin Malik και Ibn Umar, και ο Abdullah Ibn Salam έπεσε και είπαν : Αυτός είναι ένας άντρας από τους λαούς του Παραδείσου, οπότε σηκώθηκα και του είπα : Είπαν κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό δεν έπρεπε να είπαν: Δεν έχω γνώση γι ‘αυτό, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος Ένας πράσινος παιδικός σταθμός ήταν εγκατεστημένος σε αυτό, με μια τρύπα στο κεφάλι, και στο κάτω μέρος ήταν δίκαιο – και το πανηγύρι ήταν το Wasif – και μου είπαν : το χαλάρωσα, και το χαλάσαμε μέχρι που πήρα τη λαβή, οπότε το είπα στον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (Ο Αμπντουλάχ πεθαίνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ) Με την εξουσία του Kharsha ibn al-Hur, είπε : Ήμουν κάθονται σε κύκλο στο τζαμί της Madinah. Είπε : Και υπάρχει ένας Σεΐχης καλής θέσης , ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ. Είπε : Έκανε μια καλή συνομιλία μαζί τους. Είπε : Όταν σηκώθηκε , οι άνθρωποι είπαν : Όποιος είναι ευχαριστημένος που βλέπει έναν άνθρωπο από τους ανθρώπους του Παραδείσου, τον άφησε να το δει αυτό, είπε. : Έτσι είπα : Με το Θεό, εγώ θα ακολουθήσει τον ίδιο, οπότε θα γνωρίζουμε τη θέση του σπιτιού του . Ο ίδιος είπε : Τον ακολούθησε και πήγε μέχρι που σχεδόν αριστερά Medina, στη συνέχεια μπήκε στο σπίτι του. Είπε : Έτσι του ζήτησα άδεια, οπότε μου έδωσε άδεια, οπότε είπε : Τι χρειάζεστε, γιος του αδερφού μου; Είπε : Είπα να τον : Έχω ακούσει ανθρώπους να σας πω τι : είναι στην ευχάριστη θέση να δούμε έναν άνθρωπο του λαού του Παραδείσου, να τον αφήσει να δούμε σε αυτό το Vojbna να είναι μαζί σας είπε : Ο Θεός ξέρει τα άτομα του Παραδείσου και εγώ θα σας λέω mm είπε ότι ενώ κοιμόμουν αν ήρθες σε μένα ένας άντρας μου είπε : τότε πήρε με το χέρι μου, ξεκίνησα μαζί του. Είπε: Έτσι ήμουν σε άλογο στα βόρεια μου. Είπε : Πήρα να το πάρω. Μου είπε : Μην το πάρετε, γιατί είναι το μονοπάτι των ιδιοκτητών του Βορρά. Είπε : Αν ένα άλογο είναι μονοπάτι προς τα δεξιά μου, τότε μου είπε : Πάρε εδώ και φέρε μου ένα βουνό και μου είπε : Ανεβείτε Είπε : Έτσι πήγα αν ήθελα να ανέβω, έπεσα στο Estée είπε : έτσι έκανα επανειλημμένα είπε : τότε μου πετάει έτσι μου έφερε AMoAd το κεφάλι του στον ουρανό και κάτω από το έδαφος στο παραπάνω επεισόδιο, είπε σε μένα : ανεβείτε πάνω είπε αυτό : είπα : πώς να πάει αυτό το κεφάλι στον ουρανό, είπε : πήρε το χέρι μου Vzgel μου είπε : Αν εγώ είμαι που σχετίζονται με βρόχο είπε : τότε χτύπησε το καμάρι της στήλης, δήλωσε : παρέμεινε σχετίζονται με το επεισόδιο μέχρι να έγινε είπε : δύο θάνατοι Προφήτη ειρήνη να του ΑΛΛΑΧ να πάνω στην εν λόγω : ( Οι τρόποι με τους οποίους είδα στα αριστερά είναι τρόποι που είπαν οι ιδιοκτήτες του Βορρά : Οι τρόποι με τους οποίους είδα το δεξί σας χέρι, είναι οι δρόμοι των δεξιών, και για το βουνό, είναι το σπίτι των μαρτύρων , και δεν θα το πετύχετε. Ακόμα κολλάει ενώ πεθαίνετε ). Το ρητό του : Εάν ένα άλογο είναι μια μέθοδος, ο Αλ-Ναβάου είπε : Το άλογο είναι ένας πλήθος λεωφόρων . Και η προσέγγιση είναι η ευθεία και η διαδρομή της μεθόδου ανάμεσα στο σαφές και το ρητό : Zajal me σημαίνει ρίχνοντας με ….
…** Ένα όραμα της Umm Salamah για τη δολοφονία του Hussein . Από την αρχή της Razeen – που είναι Al – Juhani – είπε : Salma – που είναι η Αλ – Bakriya – μου είπε : Εκείνη είπε : Εγώ πήγα στο Ουμ Salamah κλαίει, οπότε είπα : Τι σε κάνει να κλάψεις; Είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, που σημαίνει σε ένα όνειρο, και στο μυαλό του, η γενειάδα του ήταν βρωμιά, έτσι είπα : « Μαλίκ, Αγγελιοφόρος του Θεού;» Είπε : (Γνώρισα τη δολοφονία του Χουσεΐν στη μύτη. ) Και σε μια αφήγηση είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, σε ένα όνειρο που κλαίει με βρωμιά στο κεφάλι και τα γένια του . Έχει εκδικηθεί τον Παντοδύναμο Θεό των δολοφόνων του αλ – Χουσεΐν, ο Αλλάχ μπορεί να είναι ευχαριστημένος από αυτόν στον Μουχτάρ μπιν Αμπί, σκλάβους στο χέρι, τον Αλταγκάφι ψεύτη Βτατάμπαμ και να τους σκοτώσει, τους είδε δημοφιλείς σε αυτό το όραμα που αφηγήθηκε ο Ταμπαράνι στο ( υπέροχο ) για το Λαό είπε : Είδα τον ύπνο ως εάν οι άνδρες κατέβηκε από τον ουρανό με ξιφολόγχες εντοπισμό των δολοφόνων του Al – Hussein Μαΐου ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, μόλις ο Μουχτάρ κατέβηκε και τους ενέπνευσε . Ο Al-Haythami είπε : Η αλυσίδα μετάδοσης είναι καλή ….
…Το όραμα της Juhaim ιμπν αλ-αλάτι στη δολοφονία των ηγετών της Quraysh 57 – Ιμπν Ισχάκ ανέφερε ότι όταν Quraysha κατέβηκε αλ-Juhafah, Juhaim ιμπν αλ-Lit ιμπν Mukhramah ιμπν αλ-Talab bin Abd Manaf είδε ένα όραμα και είπε : εγώ είδα τι είδε ο κοιμώμενος, και ότι ήμουν μεταξύ του ύπνου και του ξύπνιου, καθώς κοίταξα έναν άντρα που είχε έρθει σε μένα μέχρι ένα άλογο Στάθηκε με μια καμήλα γι ‘αυτόν και στη συνέχεια είπε : Σκότωσε τον Utbah bin Rabi’a, Shaiba bin Rabi’a, Abu Al-Hakam bin Hisham, Umayah bin Khalaf, so-and-so, and so-and-so. Πολλοί άντρες που σκοτώθηκαν την ημέρα του Badr από τους ευγενείς του Quraish, και μετά τον είδα να χτυπά στον πυρήνα της καμήλας του και μετά να τον έστειλαν στο στρατό, οπότε αυτό που μένει δεν είναι τίποτα άλλο από το κρησφύγετο του στρατού εκτός από το αίμα του τραυματισμός διάχυσης, είπε : φτάνοντας στον πατέρα της άγνοιας, είπε : αυτός είναι επίσης ο τελευταίος προφήτης των παιδιών που θα ζητήσει αύριο από τον αποθανόντα αν συναντηθούμε (1). * Στο μυθιστόρημα (2): Ο Krisha περπατούσε ακόμη και όμορφος δείπνος Nzloha Atruon με νερό, συμπεριλαμβανομένου ενός άνδρα από τον Bani Muttalib ibn Abd Manaf του είπε ότι ο Juhaym bin Salt bin openwork έβαλε στον Juhaym το κεφάλι του Vogfe και μετά πανικοβλημένος, είπε στον σύντροφοι : Έχετε δει τον ιππότη που στάθηκε πάνω; Έτσι είπαν : Όχι, είσαι τρελός, οπότε είπε : Ένας ιππότης είχε σταθεί στο παρελθόν και μου είπε : Ο Abu Jahl, ο Utbah, ο Shaybah, ο Zumah, ο Abu Al-Bakhri και ο Umayya bin Khalaf σκοτώθηκαν, οπότε μετρούσε τους ευγενείς ανάμεσα στους άπιστους των Quraish, έτσι οι σύντροφοί του του είπαν : Ο διάβολος έπαιξε μαζί σου . Και ο Χαντίμ του Τζουχάιμ έθεσε στον Αμπού Τζαχλ και είπε : Μας έχετε καταραστεί. Το Bani al-Muttalib ψέματα, με το ψέμα του Bani Hashem. Θα δείτε αύριο ποιος σκοτώνεται . Εκπληρώθηκε το όραμα του Juhaim bin Salt, καθώς όλοι όσοι τους είδαν πέθαναν σε ένα όνειρο ….
Και ο Jaafar al-Sadiq al-Falah είπε ότι ερμηνεύεται σε επτά πτυχές, αναζητώντας μια νόμιμη διαβίωση, καλοσύνη, όφελος, ασθένεια, αξιοπρέπεια και την απόκτηση επιτρεπόμενης διαβίωσης ….
Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το ewer αναφέρεται στα έντεκα πρόσωπα μιας γυναίκας, ενός υπηρέτη και μιας υπηρέτριας, τη δύναμη της θρησκείας, την καλοσύνη του σώματος, τη μακροζωία, τα χρήματα, τη χάρη, την καλοσύνη, την ευλογία και την κληρονομιά από την πλευρά της των γυναικών ….
…Και όποιος βλέπει τον Saad bin Abi Waqas, την τάση του να κατακτήσει ….
Η Surat Al-Sajdah υποδεικνύει την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό ή συχνές προσευχές κατά τη διάρκεια της νύχτας και τη συνοδεία του Tahajjud
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: ~Όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα τείχος, αν είναι φτιαγμένο από γάλα και πηλό, τότε δείχνει την ορθότητα της θρησκείας του και της πίστης του .~…
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: Όποιος βλέπει κάποιο από αυτά τα μνημόνια με καλή γραφή ή στοιχεία που δείχνουν καλές και καλές ειδήσεις, τότε θα ερμηνεύσει την επίτευξη των σκοπών και την επίτευξη των ελπίδων, και αν βλέπει διαφορετικά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε : Το όραμα της Ανάστασης ερμηνεύεται στα δεξιά των ανθρώπων της δικαιοσύνης σε τέσσερις πτυχές της ευημερίας, των χαρών, της επιτυχίας, της δικαιοσύνης και της ευτυχίας του συμπεράσματος, και στα δεξιά των ανθρώπων της διαφθοράς, είναι εναντίον αυτού ….
Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το στομάχι ερμηνεύεται με έξι τρόπους, όπως το έντερο. Όσο για τον ομφαλό, για εκείνους που το εκφράζουν, είναι η μεταχείριση ενός ατόμου και της ευτυχίας του και της συζύγου του ….
Jaafar al-Sadiq : Ο ήλιος κατεβαίνει στα δύο σημεία διέλευσης σε οκτώ πρόσωπα: διάδοχος, κυβερνήτης, κυβερνήτης, σπουδαίος λόγιος, δικαιοσύνη, όρκος, Baal μια γυναίκα και Amirnir ….
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: Το όραμα της νέας μεγάλης αλαζονείας δείχνει την καλοσύνη και το όφελος, και το αδύναμο μικρό δείχνει το μικρό καλό, και το παλιό και κατακερματισμένο δείχνει τη βλάβη, την ανησυχία και την αγωνία, και λέγεται ότι η δικαιοσύνη προέρχεται από δικαιοσύνη και δικαιοσύνη, και αξίζει αξίζει σε κάθε περίπτωση ….
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Εάν το πουκάμισο είναι νέο και ευρύ, τότε ερμηνεύεται σε έξι πτυχές ενός οράματος των θρησκευτικών ανθρώπων, της απόκρυψης, της καλής ζωής, της ηγεσίας, της απόκτησης του Μουράτ, της χαράς και των καλών ειδήσεων .~…
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε : Το όραμα του λογαριασμού Ανάστασης ερμηνεύεται σε έξι πτυχές του βασανισμού, όπως περιουσία, εργασία, ασθένεια, θλίψη, προβλήματα ή μια σύντομη ζωή ….
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: Η κατανάλωση πεμφίγου έχει τέσσερις πτυχές: όφελος, εξυπηρέτηση, φιλί, εξυπηρέτηση των ριζών και απομάκρυνση της ταλαιπωρίας και της ανησυχίας ….
Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η μάσκα ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους: γιατί ένας άντρας είναι γυναίκα, γιατί η γυναίκα είναι σύζυγος, υπηρέτρια, υπηρέτης και όφελος από την πλευρά των γυναικών. Είναι σκάνδαλο, και αν βλέπει ότι έψαχνε χωρίς πέπλο, τότε δείχνει τη δολοφονία του συζύγου της ή κάποιου από την οικογένειά της που είναι αγαπητή της και ίσως ο σύζυγός της χτυπήθηκε από μια απαγορευμένη γυναίκα ….
Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η σκηνή αναφέρεται σε πέντε πτυχές: ένα σουλτανάτο, μια κυβέρνηση, ένα κράτος, ένα υπουργείο και έναν στρατό ….
Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα του Άσαντ ερμηνεύεται με τρεις τρόπους ως κυβερνήτης, ισχυρός άνθρωπος και ισχυρός εχθρός ….
Και ο Jaafar al-Sadiq είπε, «Το ταμείο ερμηνεύεται σε τέσσερις πτυχές, τιμή, καθεστώς, τάξη και μια γυναίκα »….
Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η όραση του ματιού ξεκινά από πέντε πτυχές: ύψος, πεπρωμένο, ατυχία, αγωνία, ασθένεια και μεγάλη διάρκεια ζωής ….
Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα του στόματος ερμηνεύεται σε επτά πτυχές του καθεστώτος, του καταφυγίου, του θησαυρού, της γνώσης, του ανοίγματος, της αγοράς, του σημείου ελέγχου, του υπουργού και του θυρωρού ….
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του σκάφους ερμηνεύεται σε οκτώ πτυχές: ένα αγόρι, έναν πατέρα, μια γυναίκα, μια βόλτα, χαρά, ασφάλεια, διαβίωση και πλούτο, και εάν φύγει από το σκάφος με ασφάλεια, θα ερμηνευτεί σε αυτόν από όσα αναφέρθηκαν, και αν έχει υποστεί ζημιά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….
Και ο Jaafar al-Sadiq al-Daraj είπε: «Ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους: μια γυναίκα, απαγορευμένα χρήματα, διαβίωση και την απόκτηση του Μουράτ »….
Όσον αφορά την μεθυσία, ο Jaafar al-Sadiq είπε, «Η θυσία αποτελείται από δέκα πτυχές μιας γυναίκας, ενός υπηρέτη και ενός σκλάβου, τη δύναμη της θρησκείας, την καλοσύνη του σώματος, τη μακροζωία, τα χρήματα, τη χάρη, την ευγενική και ευχάριστη ομιλία, και κληρονομιά από γυναίκες . ~…
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του δακτυλίου έχει οκτώ πτυχές: παιδί, χρήματα, κηδεμονία, διαβίωση, υπηρέτης, υψηλόβαθμο, στολίδι και επικεφαλής της εργασίας ….
Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα της φλεβοτομίας ερμηνεύεται σε τέσσερις πτυχές: άνοιγμα, καρφί, διαμάχη και φιλία, και αν το spoiler είναι κρυμμένο, τότε αξίζει αξίζει στα δεξιά του, και αν είναι διαφορετικά, είναι κατηγορηματικός και Μερικοί από αυτούς που εκφράζουν μίσος για φλεβοτομία λόγω της καταστροφής που περιέχει στην αξίνα ….
Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα των χειλιών ερμηνεύεται από τα παιδιά, οπότε το ανώτερο είναι ένα αρσενικό και το κάτω είναι ένα θηλυκό, οπότε αυτό που έχει δει σε αυτά των Zayn και Shane θα ερμηνευτεί σε αυτό. Όσο για το στόμα, είναι το κλειδί για την εντολή του ανθρώπου και το συμπέρασμά του, την πορεία του προς το ζην και τον τόπο της δύναμής του ….
Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι ένα οδοντικό όραμα ερμηνεύεται σε έξι πτυχές του νοικοκυριού, ένα χρήμα παροχών, την αγωνία, το παράδοξο και τη βλάβη από συγγενείς ….
Και όποιος βλέπει τους αξιότιμους συγγραφείς, θα είναι ευχαριστημένος και χαρούμενος σε αυτόν τον κόσμο και στο μέλλον, και θα είναι ευλογημένος με ένα καλό τέλος εάν είναι ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης. Διαφορετικά, θα φοβηθεί γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Είναι τιμή των συγγραφέων που ξέρουν τι κάνετε .»…