Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας Shirt Man Woman, Women Woman λέει, ~ είσαι ντυμένος όπως τους ντύνεσαι ~ και παραβιάζεις την Cynomys και ονομάζεις κοινή φτώχεια , παραβίαση του εγχειριδίου φτώχειας τσέπης, αν και είδε ότι είχε πολλά όραμα Qmassa Πλεονεκτήματα που αποκτήθηκαν στο μέλλον μια μεγάλη ανταμοιβή, και το πουκάμισο λέγεται ότι ερμηνεύεται ως τα κέρδη ενός ατόμου, τα προς το ζην, η θρησκεία του, η σύζυγός του και η υπόθεσή του ….

Όσο για το πουκάμισο, είπε ο Ντάνιελ, το άσπρο πουκάμισο δείχνει τη θρησκεία, και ειπώθηκε ότι δείχνει τη γυναίκα ….

Δει ) Αν ο άντρας το φοράει, τότε θα παντρευτεί, και το πουκάμισο για τη γυναίκα είναι ένας άντρας που θα τον παντρευτεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Είναι τα ρούχα σας, και εσείς είστε τα ρούχα τους ). Εάν το πουκάμισο είναι τρυπημένο, ο άντρας παραιτείται από τη σύζυγό του και αν το πουκάμισο είναι ραγισμένο, την αφήνει . Και όποιος είδε ότι φορούσε ένα πουκάμισο χωρίς ενέδρα, είναι σύμφωνα με την ομορφιά του στη θρησκεία του . Και όποιος είδε ότι η τσέπη του πουκάμισού του ήταν σχισμένη, του άνοιξε μια πόρτα φτώχειας . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πουκάμισα, θα έχει μια μεγάλη ανταμοιβή και πολλές καλές πράξεις στο μέλλον . Και το λευκό πουκάμισο Ντιν . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα πουκάμισο είναι καλά νέα . Και όποιος βλέπει ότι το πουκάμισό του είναι σπασμένο και βρώμικο, τότε είναι φτώχεια, ψευδαίσθηση και σοβαρότητα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα νέο, φαρδύ πουκάμισο, τότε είναι καλό στη θρησκευτική και κοσμική του κατάσταση, ή στην καλή κατάσταση του συζύγου της . Και το άσπρο πράσινο πουκάμισο υποδηλώνει θρησκεία, το μπλε δεν επαινεί, το κόκκινο δείχνει φήμη και το κίτρινο δείχνει ασθένεια . Και η υγρασία σε ένα ένδυμα δείχνει ότι κάτι τον εμποδίζει να ταξιδέψει, οπότε αν η υγρασία στεγνώσει, η απόφραξη αφαιρείται . Και όποιος είδε ότι φορούσε ένα πουκάμισο χωρίς τσέπη και χωρίς ρούχα, έδειξε το θάνατό του . Και όποιος φοράει ένα καλά σημαδεμένο πουκάμισο, μπορεί να εκτελέσει το Χατζ ή να ταξιδέψει . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κοντό πουκάμισο που δεν καλύπτει τα προσωπικά του μέρη, τότε υπολείπεται της θρησκείας του . Και όποιος φοράει πουκάμισο από ξύλο, θα ταξιδέψει στη θάλασσα, ακόμα κι αν είναι άρρωστος και για φόβο θανάτου . Και όποιος δει ένα στίχο από το Κοράνι γραμμένο στο πουκάμισό του, θα κολλήσει στο Κοράνι . Και το μαύρο πουκάμισο είναι ανησυχία και θλίψη . Και όποιος είδε ένα πουκάμισο ανάποδα, η κατάστασή του άλλαξε σε αντίθεση με τη συνήθεια του . Ίσως το πουκάμισο ήταν το σπίτι του άνδρα . Εάν κάποιος δει το πουκάμισό του να είναι χωρισμένο σε μήκος, απελευθερώνεται και αν είναι φαρδύ, αυτό λέγεται για το πλάτος του . Και όποιος δει το πουκάμισό του ρίχνεται από πίσω του, κατηγορείται για λέξεις που λέγονται προς τιμήν του και θα είναι αθώος γι ‘αυτό, και αν γίνει μπροστά του, τότε η ομιλία στην οποία λέγεται είναι σωστή για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος είδε το πουκάμισό του από τα σύννεφα, ήταν ευλογημένος ….

Πτυχές που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την έκφραση οραμάτων : Το ακόλουθο σχέδιο απεικονίζει με απλό τρόπο τις πτυχές της έκφρασης του οράματος : την πλευρά του Κορανίου / την άποψη του Χαντίθ / την πλευρά της αραβικής γλώσσας / την πλευρά του συμβόλου κατά τη στιγμή της όρασης / το όραμα Τι είναι αυτό; Κατά την αφήγηση του οράματος σε αυτό, το άτομο που το εκφράζει εξετάζει διάφορες πτυχές που εξήγησα στο προηγούμενο σχέδιο και σημειώνει ότι τα άνω τμήματα σχετίζονται με την προφορά και οι ενότητες στο κάτω μέρος σχετίζονται με το πρόσωπο των λέξεων ή πρόσωπο του οράματος και ο χρόνος κατά τον οποίο το όραμα έγινε . Ας δώσουμε ένα παράδειγμα εδώ για όσα ανέφερε ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : Με την εξουσία του Αμπού Σάιντ αλ-Κουντρί, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : (( Ενώ Κοιμόμουν, είδα ανθρώπους να τους έδειχνε ένα μπλουζάκι, μερικά από τα οποία έφτασαν στα στήθη, και κάποια από αυτά έφτασαν στα στήθη κάτω από αυτό, και ο Umar bin al-Khattab περνούσε με ένα πουκάμισο πάνω του. Το έσυρε )) , είπαν : Τι δώσατε αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (( Θρησκεία )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού εδώ, πέρασε το πουκάμισο με θρησκεία, και του ζητήθηκε να πει : Γιατί ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να εκφράσουν το πουκάμισο εδώ με θρησκεία; Αν κοιτάξουμε το Κοράνι, έχουμε ακόμα αυτό το ερώτημα. Ο Παντοδύναμος είπε : {Και τα ρούχα της θεότητας, είναι καλύτερα. } [Al- A’raf : 26] Ως εκ τούτου, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, τον εξέφρασαν εδώ με τη θρησκεία, καθώς υπάρχει σχέση με την έννοια. Και μακριά από αυτήν όλα άσχημα . Ο Αγγελιοφόρος, λοιπόν, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, εδώ, εξετάζοντας τον με ένα όραμα, το ερμήνευσε από την ισχυρότερη πτυχή του, που είναι το Ιερό Κοράνι, και παραδείγματα αυτού είναι πολλά, όπως : έκφραση του πλοίου ως απελευθέρωση, ξύλο με υποκριτές, πέτρες με την σκληρότητα της καρδιάς, τρώγοντας τη σάρκα ενός άνδρα στην απουσία του, υπνηλία με ασφάλεια … και άλλα . Αναφέρει άλλα παραδείγματα της πιθανότητας αποκρυπτογράφησης των οραμάτων μέσω της καθαρισμένης Σουντάς, οπότε βλέποντας έναν φοίνικα να διασχίσει τον πιστό για να συγκρίνει τον Αγγελιοφόρο με έναν Μουσουλμάνο με έναν φοίνικα, και να μιλήσει για τον Ιμπάν Ομάρ, τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Ένα από τα δέντρα είναι ένα δέντρο του οποίου τα φύλλα δεν πέφτουν, και είναι η ομοιότητα ενός μουσουλμάνου, οπότε μιλήστε με. Τι είναι αυτό; Τότε οι άνθρωποι έπεσαν στο δέντρα της κοιλάδας, ο Αμπντουλάχ είπε : Έτσι έπεσε στο μυαλό μου ότι ήταν ο φοίνικας , και ήμουν ζωντανός . Τότε είπαν: «Πες μας τι είναι, Αγγελιοφόρος του Θεού » . Είπε : Είναι η ημερομηνία . [ Fath al-Bari 1/145] _ Και βλέποντας ένα μπουκάλι νερό να περνάει από τη γυναίκα στα λόγια του Αγγελιοφόρου, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όπως αποδεικνύεται στο al-Sahih (( Ευσπλαχνικός, O injesha με φιάλες )) [ Fath al-Μπάρι 10/538 ] , _ και βλέποντας ένα ένδυμα που διασχίζουν τη θρησκεία ως το Messenger, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί, είπε ότι παρέδωσε το ρούχο που είδε στον Ομάρ ενώ το έσυρε με θρησκεία . Έτσι από εδώ μπορώ να διευκρινίσω στον ευγενή αναγνώστη [τα στάδια της έκφρασης του οράματος ]. Στην ακόλουθη μορφή : το όραμα λαμβάνεται υπόψη και οι πτυχές του εξετάζονται ως εξής: Α – Σύμβολα και εκφράσεις του οράματος Έχουν σχέση με : το Ιερό Κοράνι – η Σουντά του Προφήτη – η αραβική γλώσσα και τα παράγωγά του, τότε β – Οραματιστής όσον αφορά : την κοινωνική του κατάσταση, το φύλο και τη λειτουργία του, και στη συνέχεια γ – την εποχή του οράματος / αν είναι σύγχρονο ή παλιό , καλοκαίρι ή χειμώνα . . . Και ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό που ο Μουσουλμάνος περιέγραψε στο Σαχχί του στο Βιβλίο της Αποκάλυψης : Με την εξουσία του Anas bin Malik, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : (( Είδα μια νύχτα ενώ ο κοιμισμένος το είδε σαν να ήμασταν στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι, οπότε ήρθαμε στον Μπέταμπ Ιμπ Ταμπάμπ, και μετέφερα τον ανελκυστήρα σε αυτόν τον κόσμο και τις συνέπειες. Έχουμε στο μέλλον και ότι η θρησκεία μας ήταν καλό . ~ Παρατηρήστε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, εξέφρασε αυτό το όραμα, και το βρίσκετε ότι το εξέφρασε από τη γλωσσική πλευρά και τα παράγωγά του χωρίς να συνδέσει την έκφραση με την πτυχή του Κορανίου, και Για παράδειγμα, η Sunnah και αυτό παρατηρούμε μέσω του στοχασμού σας για την έκφραση . Ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι το πρώτο εμπόδιο για ένα όραμα : με ένα καλό αποτέλεσμα στην πραγματικότητα και αυτό είναι στο μέλλον, και πρώτος υψηλότερος στο όραμα : από ανύψωση και νίκη, και αυτό σε αυτόν τον κόσμο, και το πρώτο του al-Rutab από τον Ratab Ibn Tabab : με τη σταθερότητα της θρησκείας και την τελειότητα των αποφάσεών της. Γι ‘αυτό, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα, ο Άγιος Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, το εξέφρασε στη σταθερότητα και την τελειότητα της θρησκείας και στο τέλος των αποφάσεών της . Και πήρε και από τη λέξη καλή έννοια σταθερότητας . Και αν ρωτήσουμε για το λόγο για την έκφρασή του από τον Άγιο Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, από τη γλωσσική και ετυμολογική του πτυχή, τότε η απάντηση είναι : Επειδή είναι ισχυρότερος σε αυτό το όραμα από ότι σε άλλες πτυχές , και εκφραστής και εδώ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού από τη διορατικότητα και τη γνώση του, που είναι από τη γνώση του Θεού, οπότε δεν εκφέρει τις επιθυμίες που εξέφρασε από αυτήν την πλευρά . Επομένως, όταν τους λένε το όραμα, οι περαστικοί αναζητούν την ισχυρότερη πλευρά ή την καλή πλευρά του οράματος μέσω της οποίας λυμαίνονται αυτό το όραμα. Δεν είναι ξεκάθαρο για τον ευγενή αναγνώστη ότι η επιδίωξή τους για το όραμα είναι να γνωρίζει την έκφρασή του μέσα από το να κοιτάζει και να το συλλογίζεται ….