…Και αν δει ότι είναι θυμωμένος με ένα άτομο για χάρη αυτού του κόσμου, τότε παραμελεί τη θρησκεία του Θεού Παντοδύναμος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει ένα άτομο με βότσαλο, το ρίχνει με λόγια, και το ποσό του θα είναι το ίδιο με τον τραυματισμό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα γνωστό άτομο πέθανε ενώ θρηνεί γι ‘αυτόν και ανακοινώνει γι’ αυτό, τότε θα υπάρξει μια καταστροφή και στους δύο ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ότι είναι απελπισμένος για ένα άτομο, τότε θα είναι πολύ κουρασμένος, ας είναι προετοιμασμένος για αυτό ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεαρό άνδρα ή ένα ηλικιωμένο άτομο με ένα καλό πρόσωπο, είναι καλά νέα, είτε είναι γνωστά είτε άγνωστα, και ειπώθηκε ότι εάν ο νεαρός άνδρας είναι άγνωστος και δεν είναι όμορφος, τότε είναι εχθρός και δικαιολογίες ….

…Και όποιος βλέπει ένα άγνωστο άτομο, του δίνει έναν καθρέφτη και τον κοιτάζει, τότε ερμηνεύεται από την άφιξη ενός κόλπου από την κατεύθυνση της άφιξης του απούσα ….

…Αλλά αν ένα άτομο βλέπει ότι έχει ράμφος, τότε η έκφρασή του παρουσιάστηκε στο τρίτο κεφάλαιο στην έκφραση της δημιουργίας ….

…Και όποιος βλέπει ότι αμφισβητεί ένα άτομο σχετικά με το θέμα του πατέρα του για αυτούς, τότε δείχνει ότι πρόκειται για δίκη σύμφωνα με την ευγενή Σαρία, και το θέμα του πηγαίνει πίσω στο Κοράνι και τη Σουντά, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Αν διαφωνείτε για κάτι, το φέρνουν στο Θεό και στον Αγγελιοφόρο. Και ειπώθηκε ότι η διαμάχη με γυναίκες και νεαρά αγόρια δεν είναι αξιέπαινη ….

…Και όποιος βλέπει ότι μεσολάβησε για ένα άτομο, δείχνει ότι είναι αγαπητός, η τιμή του, η υψηλή του θέση και η επίτευξη ανταμοιβής και ανταμοιβής ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα πουκάμισο και δεν γνωρίζει την εμφάνισή του, τότε είναι παντρεμένος με μια γυναίκα που δεν γνωρίζει την αλήθεια της υπόθεσής της, αλλά αν υπάρχει παραβίαση στο πουκάμισό του και μετά το επιστρέψει αμέσως τότε θα είναι επανενώθηκε και η κατάστασή του είναι σταθερή ….

…Ο Σαμ είναι ένα γκέκο, ένα είδος γκέκο . Δηλώνει σε ένα όνειρο ένα κακό άτομο, που χαλάει ανθρώπους με κουτσομπολιά και ψιθυρίζοντας, προκαλεί εχθρότητα και μίσος μεταξύ τους, τους διδάσκει κακά και τους απαγορεύει από το καλό . Το σήμα του λεπρού σημαίνει φτώχεια, θλίψη ή ταπεινωμένο άνθρωπο . Και αν ο Σαμ εισέλθει σε ένα λεπτό σε ένα άρρωστο άτομο που πεθαίνει, γιατί από αυτόν είναι δηλητηριώδες και είναι θάνατος ….

…Η λυχνία δείχνει σε μια έγκυο γυναίκα σε ένα όνειρο παιδί ενός άνδρα επιστήμονα . Και η λάμπα για τον ασθενή είναι σύζυγος, και αν η λάμπα σβήσει, ο ασθενής θα πεθάνει . Όποιος σβήνει μια λάμπα και ανάβει, και έχει ένα άρρωστο άτομο, τότε επιστρέφει στην υγεία . Η αδύναμη λυχνία με αμυδρό φως υποδεικνύει μια έγκυο γυναίκα για ένα σκλάβος . Και ειπώθηκε : Η λάμπα δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και όποιος βλέπει τη λάμπα του σπιτιού του να λάμπει ισχυρή και καλή, αυτή είναι η καλοσύνη των αξιών του σπιτιού, και αν το βλέπει ως αδύναμο, η κατάσταση των αξιών είναι αδύναμη . Και όποιος βλέπει ότι η σέλα του σβήνει, τότε αυτή η σύγχυση είναι θέμα των αξιών του σπιτιού και της κακής του κατάστασης, και μπορεί να υποδηλώνει το θάνατό του ή τον θάνατο του γιου του, των γονιών του ή της συζύγου του . Εάν ο ασθενής βλέπει ότι ανεβαίνει στον ουρανό με μια λάμπα και μετά επιστρέφει στη γη, αυτή είναι η ψυχή του που ανεβαίνει σε αυτήν . Και όποιος το είδε ότι πήρε μια λάμπα, που κέρδισε μια σημαία και τη σήκωσε . Αν δει ότι βάζει μια λάμπα στο στόμα του, τότε ακυρώνει το ζήτημα ενός ανθρώπου που έχει δίκιο . Και όποιος πιστεύει ότι περπατάει τη μέρα με μια λάμπα, τότε θα είναι πολύ θρησκευτικός και ευθεία προς τα εμπρός . Εάν βλέπει ότι περπατά με μια λάμπα τη νύχτα, τότε προσεύχεται . Όποιος έχει σβήσει μια λάμπα, ένα κερί, ή μια φωτιά στο χέρι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, και αν είναι έμπορος, χάνει και αν είναι καλός, τα χρήματά του χάνονται . Το Al-Sarraj, εάν το καύσιμο του δεν είναι αναμμένο, υποδηλώνει ζοφερότητα . Δείτε επίσης τη λάμπα, δείτε τη λάμπα ….

…Είναι σε ένα όνειρο Salah στη θρησκεία . Και αν δει χασίς να βλασταίνει στο πίσω μέρος της παλάμης του, θα πεθάνει και χασίς βλαστάνει στον τάφο του . Εάν βλέπει χασίς να βγαίνει εκτός τόπου, όπως τζαμί ή σπίτι, τότε υποδηλώνει γάμο . Και όποιος μεγαλώσει χασίς θα έχει γονιμότητα και καλοσύνη . Και αν δει χασίς στα χέρια των ανθρώπων, είναι γόνιμο εκείνο το έτος . Η φύτευση χασίς στο σώμα είναι ένα πλούσιο όφελος και αν μεγαλώσει καθώς χτυπά το φυτό του, δεν του αρέσει, εκτός εάν είναι άρρωστο και υποδεικνύει το θάνατό του . Ο Χασίς είναι σύνταξη και τα ζώα και τα ζώα μοιάζουν με τα χρήματα του κόσμου στον οποίο κάθε άτομο αποκτά αυτό που ο Κύριος του έχει διαιρέσει και έκανε τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει σαν να είναι χασίς που μαζεύει ή τρώει και ήταν φτωχός, τότε γίνεται πλούσιος, και αν είναι πλούσιος, έχει αυξηθεί, και αν είναι ασκητής σε αυτόν τον κόσμο και τον επιθυμεί, τότε επιστρέφει στο και γοητεύεται από αυτό . Το επιτρεπόμενο ζιζάνιο είναι μια ολέθρια ζωή και μια άθλια ζωή . Το να βλέπεις το Hashash σε ένα όνειρο σημαίνει την ανακούφιση των ανησυχιών και των αγγέλων, και ίσως δείχνει τον αστυνομικό . Δείτε επίσης το Λιβάδι ….

…Εκείνος που πιστεύει ότι είναι κουτσός έχει αποκτήσει γνώση, νομολογία και ασχολείται με τη θρησκεία . Και η χωλότητα δείχνει το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι το δεξί του πόδι είναι άρρωστο, σπασμένο ή μετατοπισμένο, και υπάρχει μια πληγή σε αυτό, τότε ο γιος του είναι άρρωστος, και αν το δει αυτό στο αριστερό του πόδι και έχει μια κόρη που είναι αρραβωνιασμένη, και αν αυτός δεν έχει γεννήσει ένα κορίτσι μια κόρη, και αν το πόδι του σπάσει και θέλει να ταξιδέψει, τότε δεν φεύγει, και αν έχει μετατοπιστεί, τότε η γυναίκα του αρρωσταίνει . Και αν ένα από τα πόδια του είναι εκτεταμένο πάνω από το άλλο, δεν θα ταξιδέψει πολύ μέχρι να πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι είναι κουτσός ή ανάπηρος, ή ότι τα πόδια του είναι βαριά, ή ότι σέρνεται στην αγάπη, αυτή είναι η αδυναμία του για αυτό που ζητά . Ίσως η χωλότητα να δείχνει αύξηση της ηλικίας, της θρησκείας και της γνώσης . Και αν ορκιστεί όρκο, τότε είναι δίκαιο, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ( Και δεν υπάρχει καμία ευθύνη για τους κουτσούς .) Και αν δει ότι περπατά με έναν άντρα και έχει βάλει ένα από αυτά στον άλλο, τα μισά του χρήματα θα εξοικονομηθούν . Η χωλότητα είναι απάτη και η εμφάνιση δικαιολογίας και συνωμοσίας ….

…Κίτρινο πουλί Αν δείτε ένα κίτρινο πουλί να πετάει και να κινείται από τόπο σε μέρος στα όνειρά σας, αυτό προβλέπει ότι ένα σημαντικό γεγονός θα σας ρίξει βαθύς φόβους για το μέλλον . Εάν δείτε το κίτρινο πουλί να είναι άρρωστο ή νεκρό, τότε αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρετε από απερίσκεπτη ανοησία που προέρχεται από άλλο άτομο . ~ Κίτρινο πουλί : Το αμερικανικό πουλί Goldfinch ονομάζεται επίσης το αμερικανικό συλβία .~…

…Όποιος βλέπει ότι σκάβει σε μια γη, ας κοιτάξει εκείνη την πόρτα και να βρει αυτό που είδε επειδή αναφέραμε τη γη και τι σχετίζεται με αυτήν, και για το γέμισμα, είναι στην κορυφή και την αναφορά της πλήρωσης Έχουν ήδη αναφερθεί τάφοι και σκάψιμο στα κεφάλαια και τις πύλες του, και για το γέμισμα όσων αναφέρονται εδώ από τους διαφορετικούς τύπους, είναι μια επιστροφή σε κάτι, και ειπώθηκε ότι η ανασκαφή είναι ταξίδι και η συμπλήρωση είναι κατοικία, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό που βλέπει το γέμισμα εάν είναι αδύναμο ή άρρωστο ….

…Όποιος είδε στο όνειρό του ότι μύριζε μεζαντζόζη, το σώμα του ήταν υγιές εκείνο το έτος . Εάν εμφυτεύσει μεζαντζόζη, γεννιέται ένα υγιές παιδί γι ‘αυτόν . Εάν μια γυναίκα δει ότι μυρίζει μια merzanjush, θα γεννήσει έναν άνδρα πιστό . Και ο Merzanjosh δείχνει γάμο ….

…Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του αιτούντος έκφρασης ή όσων αναζητούν όραμα; Πρώτον : Εάν το όραμα μεταδόθηκε, τότε ο ομιλητής ή ο φορέας της όρασης πρέπει να είναι πιστός στη μετάδοση και να είναι ελεγκτής αυτής, να γνωρίζει τη διατύπωσή του και τον χρόνο να το δει, σαν να ήταν ο ιδιοκτήτης του εντελώς, και να μου πείτε ξεκινώντας από την κατάσταση του ιδιοκτήτη του, ή να γνωρίζετε την κατάσταση του ιδιοκτήτη του όταν ρωτήθηκε Σχετικά . Δεύτερον : Εάν το όραμα ανήκει στον ιδιοκτήτη του, τότε προτιμώ να με ενημερώνει ξεκινώντας από τη στιγμή της όρασης. Από μια μέρα ή εβδομάδα, καλοκαίρι ή χειμώνα … κ.λπ., και να ενημερώσω τα ονόματα εκείνων που είδε στο όνειρο, και να διευκρινίσει την οικογενειακή του κατάσταση. Ο χρόνος της όρασης και η λειτουργική του κατάσταση, που είναι απαραίτητα εργαλεία για μένα, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα . Ο Κύριος Δρ. Saad Al-Shari, μέλος του Συμβουλίου Ανώτερων Μελετητών , μου επιβεβαίωσε σε μια συνομιλία μαζί μου στο τηλεοπτικό μου πρόγραμμα σε ένα από τα επεισόδια που βγήκα κατά τη διάρκεια της μετάδοσης του προγράμματος μου στο Al-Raya Κανάλι , ότι πρέπει να ρωτήσω όσους ρωτούν για τα οράματά τους ότι η πρόθεσή τους δεν είναι να καταστρέψουν τα ελαττώματα του έτσι-και-έτσι. , Αν όπως φαίνεται σε ένα όνειρο, για παράδειγμα , δήλωσε την αρετή του : βρήκε να πει είδα τόσο και έτσι, ή έτσι και γι ‘αυτό λειτουργεί καλά, καθώς και , για το θέμα της εκδίκησης και να εκθέσει Alamaaib , και αυτό είναι κάτι αυτό μπορεί να μην φαίνεται , αλλά απαιτείται για την κάλυψη των βλαβών των μουσουλμάνων και των μουσουλμάνων γυναικών , και αυτό το υπέροχο όφελος τους χαρακτήρισε υπεροχή Προσωπικά Μείνε μας σε μια πινακίδα ….

…Εάν επισκεφθείτε ένα όνειρο, τότε αυτό προβλέπει χαρούμενα γεγονότα που θα συμβούν σύντομα . Εάν η επίσκεψή σας δεν ήταν επιτυχής, τότε αυτό δείχνει ότι υπάρχουν κακόβουλοι άνθρωποι που εργάζονται για να χαλάσουν τις χαρές και την ευτυχία σας . Εάν ένας φίλος σας επισκεφτεί, αυτό προβλέπει ότι θα ακούσετε καλά, χαρούμενα νέα . Εάν ο φίλος φαίνεται λυπημένος και κουρασμένος, η επίσκεψη θα φέρει άσχημα νέα μαζί της και ενδέχεται να ακολουθήσει κάποια αγωνία και ανησυχία . Εάν μια φίλη σας επισκέπτεται και φορά ασπρόμαυρη και φαίνεται χλωμό ή άρρωστη, θα υπάρξει ένα θλιβερό ατύχημα για εσάς ή θα αρρωστήσετε σοβαρά ….

…Και ο νεαρός : σε ερμηνεία ο εχθρός του άνδρα, αν είναι λευκός, τότε είναι κρυμμένος εχθρός . Αν είναι μαύρο, τότε είναι πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός, τότε είναι ο εχθρός ενός γέρου . Αν ήταν Dilmun, τότε είναι πιστός εχθρός . Αν ήταν Rustaq, είναι αγενής εχθρός . Αν είναι δυνατός, τότε είναι η ένταση της εχθρότητας του, και αν είναι άγνωστος, και αν είναι γνωστός, τότε είναι δικός του . Όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός τον ακολουθεί, τότε είναι εχθρός που θα κερδίσει . Αν δει έναν γέροντα που τον επιβλέπει, τον δίνει τη δυνατότητα να κάνει καλό . Και αν είναι ένας νεαρός που τον επιβλέπει, τότε είναι ένας εχθρός ικανός γι ‘αυτόν, γιατί είναι πάνω του . Και αν είδε έναν γέρο σαν να είχε γίνει νέος, τότε διέφερε στην ερμηνεία του οράματός του, και κάποιοι είπαν ότι είχε μια ανανεωμένη ευχαρίστηση, και κάποιοι είπε ότι εμφανίζεται στη θρησκεία του ή στην κοσμική του ανεπάρκεια, και μερικοί είπε ότι πεθαίνει, και ορισμένοι είπαν ότι τα οράματά του δείχνουν την επιθυμία του, επειδή η καρδιά του σεΐχη είναι νέα με ανησυχία και ελπίδα . Εάν βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα και τον μισεί, τότε του φαίνεται ότι έχει έναν εχθρό απέναντι στον λαό . Αν τον αγαπάει, του φαίνεται ένας αγαπημένος εχθρός ….

…Al-Satr : Οι περισσότεροι από αυτούς είπαν ότι είναι θέμα ανησυχίας και αν το είδε στην πόρτα του σπιτιού, ανησυχούσε από γυναίκες και αν το είδε στην πόρτα του καταστήματος, ήταν δικό τους από τη σύνταξη, και αν ήταν στην πόρτα του τζαμιού, τότε είναι από τη θρησκεία. Ο κόσμος και η ηθική απόκρυψη είναι φευγαλέα, τα καινούργια είναι μακριά, το σχισμένο μήκος είναι ένας επείγων κόλπος, τα σχισμένα πλάτη σχίζονται το πλάτος του ιδιοκτήτη του, το μαύρο του καλύμματος είναι από έναν βασιλιά, και το λευκό και το πράσινο σε αυτό είναι ο Mahmoud al-Aqibah . Όλα αυτά αν η απόκρυψη είναι άγνωστη ή σε άγνωστη τοποθεσία . Εάν είναι γνωστό, τότε το όνομά του είναι σε ερμηνεία . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όλες οι πόρτες είναι στις πόρτες και φοβούνται με ασφάλεια . Αν δει το καταζητούμενο, φοβισμένο, φυγά, ή εξαφανισμένο άτομο, έχει ένα κάλυμμα πάνω του, τότε καλύπτεται από το όνομά του και είναι ασφαλής γι ‘αυτόν . Και όσο μεγαλύτερη η απόκρυψη, τόσο μεγαλύτερη ήταν η ανησυχία και η θλίψη του . Ο Al-Kirmani είπε ότι το κάλυμμα είναι πολύ λίγο, πολύ, λεπτό και αναιδές, εάν φαίνεται σε μια πόρτα, σπίτι, είσοδο ή έξοδο, τότε είναι για τον ιδιοκτήτη του ένα ισχυρό, ισχυρό, ερειπωμένο, αδύναμο και μικρό, επειδή είναι ευκολότερο και πιο αδύναμο . Το χρώμα του δεν είναι ευεργετικό για το κακό αν είναι ένα από τα χρώματα που είναι επιθυμητό για τη δύναμή του στην ανησυχία και τον φόβο, όπως περιγράφεται . Δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό, αλλά η συνέπεια της στην ασφάλεια . Ό, τι ήταν από το κάλυμμα στην πόρτα του μεγαλύτερου σπιτιού ή στη μεγάλη αγορά ή κάτι τέτοιο, ο φόβος και ο φόβος στην ερμηνεία του είναι ισχυρότερος και χειρότερος . Αυτό που φαίνεται από το Stor δεν σχολιάζεται σε καμία από τις εξόδους και τις προσεγγίσεις, καθώς είναι πιο εύκολο να περιγραφεί από την κατάστασή του και είναι πιο απομακρυσμένο για την ερμηνεία του συμβάντος . Ομοίως, αυτό που φάνηκε να σχίζεται, ξεριζώνεται, ρίχνεται ή χρυσό, απελευθερώνει τον ανέμελο και φοβισμένο ιδιοκτήτη . Το άγνωστο είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία και πιο σοβαρό . Όσο για το τι είναι γνωστό από το εξώφυλλο στα γνωστά μέρη του, είναι το μάτι του σε εγρήγορση, και αυτό δεν βλάπτει ούτε ωφελεί έως ότου γίνει άγνωστο, δεν ήξερε πότε ξύπνησε ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει το έδαφος, και αν είναι άρρωστος ή έχει άρρωστο άτομο, δηλώνει το θάνατό του ….

…Εάν βλέπει ένα άρρωστο άτομο σαν να το αναπληρώνει, τότε από την ελευθερία του θα είναι καλά και θα θεραπευτεί ….

…Η Dafofi βλέπει σε ένα όνειρο δείχνει χαρά και απολαύσεις . Αν μπήκε σε ένα άρρωστο άτομο και θρηνούσε μαζί του με ντέφι, ίσως θα είχε δίκιο και οι άνθρωποι θα μαζευόταν στη φιλοξενία του…

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει κόμμι κεριού, δείχνει ότι το όφελος λαμβάνεται από ένα άρρωστο άτομο ….

…Όσον αφορά τη μοίρα, αποφασίζει για τις πτυχές της . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει γλάστρες στο σπίτι του και οι άνθρωποι συναντιούνται πάνω τους, και αν έχει ένα άρρωστο άτομο, τότε είναι ο θάνατός του »….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας γιατρός μεταχειρίζεται ένα άρρωστο άτομο και τον διορθώνει, τότε δείχνει ότι καθοδηγεί κάποιον από την εσφαλμένη καθοδήγηση ….

…Ο Jaber al-Maghribi al-Tailasan είπε, εάν είναι νέος, λευκός και αν είναι πράσινος, τότε δείχνει έναν μελετητή της θρησκείας, και αν είναι κόκκινος, δείχνει έναν λάτρη της αγάπης και δέκα, και αν είναι κίτρινο , τότε δείχνει ένα άρρωστο αγόρι, και αν είναι μαύρος και ο αναζητών είναι επιστήμονας, τότε θα έχει έναν γιο που είναι δικαστής ή ρήτορας ….

…Το όφελος της εξήγησης της διαφοράς στα οράματα, έτσι το όραμα των ορθών βασιλιάδων είναι μια έμπνευση από τον Θεό Παντοδύναμο, και το όραμα των κυρίων της κατάστασης των βασιλέων σύμφωνα με τη θρησκεία και την εγγύτητά τους, και το όραμα των σκλάβων εάν μια καλή πράξη βγαίνει στους δασκάλους τους, και το όραμα των γυναικών που αναχωρούν από κοντά και το όραμα της ανηθικότητας είναι ένα επιχείρημα την Ημέρα της Ανάστασης εναντίον τους, και το όραμα των πλουσίων είναι πιο έγκυρο από το όραμα των φτωχών επειδή οι φτωχοί είναι δυσφορία. Από ταλαιπωρία και την ταλαιπωρία, και το όραμα των φτωχών καθυστερεί εάν είναι καλό, και αν δεν είναι καλό, εμφανίζεται γρήγορα και το όραμα των ασεβών που δεν έφτασαν στο όνειρο είναι πιο υγιές από τους άλλους επειδή δεν υπακούουν στον Θεό , και το όραμά τους είναι πιο αδύναμο επειδή είναι απασχολημένο με τις επιθυμίες τους και το όραμα της πλευράς, η εμμηνορροϊκή γυναίκα και ο μεθυσμένος δεν έχουν προέλευση ή εγκυρότητα ….

…Κριθάρι : χρήματα με ένα υγιές σώμα για όσους το κατέχουν ή το τρώνε, και είναι καλύτερο από το σιτάρι, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι γεννήθηκε βραχύβια επειδή είναι η τροφή του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν . Και η συγκομιδή του σε εύθετο χρόνο είναι χρήματα που θα αποκτηθούν σε αυτόν, και ο Θεός Παντοδύναμος πρέπει να έχει δικαίωμα σε αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και δώστε τον οφειλόμενο την ημέρα της συγκομιδής του. Και η καλλιέργειά του δείχνει ένα έργο που απαιτεί την έγκριση του Παντοδύναμου Θεού . Το υγρό κριθάρι είναι εύφορο και η αγορά κριθαριού από σιτάρι είναι πολύ καλή . Και όποιος περπατά στη σπορά κριθαριού ή σε οποιαδήποτε από τις καλλιέργειες θα προσφέρει τζιχάντ . Και το όραμα του κριθαριού, σε κάθε περίπτωση, είναι καλό, όφελος και διαβίωση ….

…Το στομάχι είναι σε ένα όνειρο Ομάρ, τα προς το ζην και τα προς το ζην . Έτσι όποιος βλέπει ότι το στομάχι του είναι δυνατό και υγιές, τότε είναι καλός και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, διαφορετικά θα το αντιστρέψει . Η εκκένωση του στομάχου είναι ένα σημάδι καλοσύνης, άνεσης και θεραπείας για ασθένειες ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….