…Όσο για το Al-Sadr, ερμηνεύεται σύμφωνα με τις πτυχές της Σαρία, της θρησκείας και ούτω καθεξής. Εάν βλέπει ότι το στήθος του είναι πλατύ, τότε δείχνει την αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και όποιος βλέπει ένα στενό στο στήθος του, δείχνει μείωση της θρησκείας του, και όποιος βλέπει στο στήθος του αυτό που αρνείται ενώ είναι ξύπνιος είναι όχι ο Μαχμούντ, και αν δει αυτό που επαινεί, είναι αξιέπαινος και όποιος βλέπει στο στήθος του Αυτό που τον πονάει, ξοδεύει τα χρήματά του με υπερβολικά…

…Al-Sadr Η επέκταση του στήθους και η καλοσύνη του σε ένα όνειρο είναι απόδειξη του άπιστου του Ισλάμ του, και είναι για τους ανυπάκουους να μετανοήσουν και να ανακουφίσουν την υπακοή, και υποδηλώνει διευκόλυνση των δύσκολων . Ίσως ο Χασάν αλ-Σαντρ έδειξε αλτρουισμό . Ο Αλ-Σαντρ μπορεί να αναφέρεται στη γνώση, στα χρήματα, στην καθοδήγηση ή στην αυταπάτη που κρύβει μέσα του . Ο Al-Sadr είναι επισκέπτης, σύζυγος ή θέση . Και το θωρακικό σφίξιμο . Αν το ντάμι μου δει ότι το στήθος του είναι σφιχτό, θα χάσει τα χρήματά του . Και ειπώθηκε : Η χωρητικότητα του στήθους είναι γενναιόδωρη και η στεγανότητά του είναι τσιγκούνη . Ένιωσε : ότι το στήθος του γύριζε μια πέτρα, θα ήταν ανίατο . Το πλάτος του στήθους δείχνει επίσης αδικία, και το στήθος είναι το μέρος της ανησυχίας και της χαράς, οπότε όποιος είδε το στήθος του πλάτος θα είναι ευχαριστημένος, και όποιος είδε το στήθος του στενό, θα πάθει αγωνία και αυταπάτη . Και ειπώθηκε : η επέκταση του Ισλάμ και η στένωση της τυραννίας του . Και αν ένας άπιστος βλέπει το στήθος του, τότε γίνεται μουσουλμάνος και κερδίζει το εμπόριο του . Και όποιος είδε έναν πόνο στο στήθος του, αμάρτησε και τιμωρήθηκε για την αμαρτία του, και ειπώθηκε : Είναι υπερβολικός στην υπακοή στον Θεό Παντοδύναμο . Και αν ένας άνδρας βλέπει δύο στήθη στο στήθος του, τότε παντρεύεται αν είναι άγαμος ή αν είναι ερωτευμένος, τότε η υπόθεσή του γίνεται ξεκάθαρη ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε, ~Όποιος πιστεύει ότι το στήθος του είναι πλατύ δείχνει την αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Είναι ο Θεός Παντοδύναμος εξηγεί το στήθος του στο Ισλάμ ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το στήθος ενός άνδρα περνά από τη γυναίκα και το στήθος μιας γυναίκας διασχίζει το κορίτσι ….

…Και όποιος βλέπει στένωση ή μικρότητα στο στήθος του, δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Κάνει το στήθος του στενό και ενοχλητικό .~…

…Al-Sadr και η επέκτασή του : Τον καθοδηγεί στη γνώση, τα όνειρα και τη δικαιοσύνη της κατάστασης . Το πλάτος και το σφίξιμο της καρδιάς και του στήθους είναι αντίθετο . Ίσως έδειξε το στήθος του στο στήθος, το κουτί και την τσάντα του, και όλα όσα θεωρεί τα καλύτερα από τα υπάρχοντά του και την ψυχή των χρημάτων του, επειδή η καρδιά είναι μέσα της, και η καρδιά είναι ο τόπος του μυστικού κάθε συμβολαίου , και ειπώθηκε ότι το σφίξιμο του θώρακα υποδηλώνει αθλιότητα και η ικανότητά του δείχνει γενναιοδωρία ….

…Όσον αφορά το θηλασμό, όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει από το στήθος του, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν για το θηλάζον βρέφος ή για τη θηλάζουσα γυναίκα, και αν δει ότι θηλάζει το στήθος μιας γυναίκας, τότε αρρωσταίνει. Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας άντρας έχει θηλάσει το γάλα της, παίρνει από τα χρήματά της τόσο πολύ και είναι μίσος, και αν βλέπει ότι θηλάζει από το στήθος της, είναι κληρονομιά από την κόρη της και αν δει ότι θηλάζει από το στήθος ενός άνδρα δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και εάν θηλάζεται από το στήθος μιας άλλης γυναίκας, τότε υπάρχει διαφορά απόψεων. Όσο για το πιπίλισμα του πέους, είναι καλό για το θηλασμό και το θηλασμό και για την απόκτηση καλοσύνης και την εξάλειψη μιας ανάγκης. Όσο για τα μέλη, αν γυριστεί, είναι καλύτερο για το θηλάζον βρέφος και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για το θηλασμό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι βλέποντας το θηλασμό να πάρει χρήματα, και αν προέρχεται από ένα άτομο ή ένα ζώο του οποίου το κρέας δεν τρώγεται, τότε απαγορεύεται το χρήμα, και αν προέρχεται από ένα ζώο του οποίου η σάρκα τρώγεται, τότε επιτρέπεται και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ότι θηλάζει ένα αγόρι ή θηλάζει από αυτόν, τότε είναι κλειδωμένος και παίρνει αγωνία, και μερικοί είπαν ότι όποιος είδε ότι θηλάζει από το στήθος της μητέρας του, αποκτά τιμή και βαθμολογία, και όποιος βλέπει ότι περιβάλλει γυναίκες και πιπιλίζοντας το στήθος τους, τότε είναι ένας άνθρωπος που αγαπά την ομοφυλοφιλία…

…Και όποιος βλέπει ότι το στήθος του είναι αδύναμο και πόνο, θα αμελήσει τα δικαιώματα των παιδιών του και δεν θα τους ικανοποιήσει στη δύναμή τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος συμπιέζει το στήθος του, τότε είναι μια μείωση της θρησκείας του ….

Αν δει το στήθος του να γυρίζει μια πέτρα, θα είναι άκαρδος

…Και όποιος βλέπει ότι περιβάλλει τις γυναίκες και πιπιλίζει το στήθος τους, και ότι το γάλα δεν ρέει σε αυτόν, τότε είναι ένας άνθρωπος που αγαπά την ομοφυλοφιλία και συνηθίζει στα αγόρια ….

…Και αν βλέπει ότι θηλάζει γάλα από το στήθος της, τότε είναι κληρονομιά από την κόρη της ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι θηλάζει το στήθος μιας γυναίκας, τότε θα αρρωστήσει .~ Και αν μια γυναίκα το δει αυτό, είτε είναι ηλικιωμένο είτε νέο, ο κόσμος καταρρέει πάνω της ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι επίπεδα στο στήθος του, θα προσεγγιστεί από κάποιον που έχει θλίψη και αυταπάτη ….

…Όσον αφορά τον πόνο στο στήθος, είναι επιβλαβές ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει ψεύτικο όρκο στο μουστάκι και στο στήθος του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το τζιν ψιθυρίζει στο στήθος του, τότε δείχνει την επιμέλεια του να λατρεύει τον Θεό Παντοδύναμο και το έργο του σε υπακοή να νικήσει τον εχθρό του για το ρητό του, τον Παντοδύναμο, από το κακό του ιδεολογικού ψιθυρίσματος, τον στίχο .)…

…Και όποιος βλέπει ότι το στήθος του είναι ζεστό, βλέπει όφελος από τον λαό του ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει στο στήθος του τι τον πονάει, ξοδεύει τα χρήματά του με υπερβολικά έξοδα .~…

…Και όποιος βλέπει ότι το στήθος του τρέμει, θα στενοχωρηθεί από λόγια που μισεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα βγαίνει από γάλα από το στήθος της και τελειώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και την αύξηση της χάρης ….

…Και όποιος το βλέπει στο στήθος του αυτό που αρνούμαστε ενώ ξυπνάμε, τότε δεν είναι αξιέπαινο, και αν δει αυτό που επαινεί, τότε είναι αξιέπαινος ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα του μαστού αποτελείται από πέντε πτυχές: νεαρά αγόρια, κορίτσια, υπηρέτες, φίλους και αδέλφια ….

…Αγκαλιά Εάν ονειρεύεστε ότι κάθεστε στην αγκαλιά κάποιου, αυτό δείχνει ότι η Σάρα προστατεύεται από ενοχλητικά προσκολλήσεις . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι βάζει κάποιον στην αγκαλιά της, θα εκτεθεί σε ακατάλληλη κριτική . Αν δει ένα φίδι στην αγκαλιά του, αυτό προειδοποιεί ότι απειλείται με ντροπή και ταπείνωση στα χέρια των εχθρών του . Εάν δει μια γάτα στην αγκαλιά της, ένας σαγηνευτικός εχθρός θα την θέσει σε κίνδυνο ….

Chevonnera ~ μόνο συρταριέρα ~ Αν δείτε ή αναζητήσετε σε μια chevoneira τότε θα γίνετε με απογοητευτικές εικασίες . Αν δείτε ένα τακτοποιημένο chefoneera, αυτό δείχνει χαρούμενη διασκέδαση και φίλους ….

…Είπε Kirmani είδε ότι σφίξιμο στο στήθος να περιορίσετε τη δημιουργία του στίχου « δεν το στήθος σας δύσκολη » και ίσως η δύναμη της αμαρτίας για τον στίχο, « Είναι δεδομένο ότι οδηγεί τον κάνει λάθος δρόμο ένα στενό στήθος, αμηχανία .» Και αν το βλέπει ευρέως, τότε η έκφρασή του είναι αντίθετη ….

…Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

…Ο Jaafar al-Sadiq al-Hilwah είπε: Υπάρχουν πολλά χρήματα και ένα ειλικρινές χρέος, και ένα κομμάτι από αυτό δείχνει την qiblah από τον γιο του και τον φίλο ή τον σύντροφό του, και το άλογο της χαλάρωσης είναι μια ωραία λέξη και το καλύτερο γλυκό είναι ότι το χρώμα του είναι λευκό, και ειπώθηκε ότι το όραμα της ξηρής γλυκύτητας από την άποψη της φράσης είναι αυτό που έχει αποκτήσει από τη συμπεριφορά του βασιλιά σε άλλους, και αν είναι κίτρινο, υπάρχει κάποια θλίψη σε αυτό, και για το χάος και τα παρόμοια, είναι επιτρεπόμενο προς το ζην, και ίσως το φιλί μιας γυναίκας και ενός ατόμου που είναι στεγνό είναι χρήμα που είναι δύσκολο και υγρό από αυτό είναι διαφορετικό σε αυτό και κάποιοι το μισούσαν επειδή περιέχει κιτρινωπό, και ειπώθηκε ότι δείχνει ασθένεια, και ειπώθηκε ότι είναι πολλά χρήματα και ένα καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα παιδί ή έναν εραστή, και ειπώθηκε ότι η Αλ-Καμπέισα ήταν μια ωραία και καλή συζήτηση για το θέμα της σύνταξης, καθώς και το μοντέλο και μεγάλο μέρος της δείχνει πολλά μέσα διαβίωσης στην εξουσία και εξουσιοδοτημένο Εάν δεν αγγίξετε φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτό σημαίνει απαγόρευση, ομιλία ή σουλτανάτο. Όσο για το τι είναι τοποθετημένο στη γλυκύτητα δείχνει το επιτρεπτό του Hassan Mlehat, και ειπώθηκε ότι ό, τι είναι φτιαγμένο από γλυκό, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιουδήποτε είδους, είτε πρόκειται για ζάχαρη, μέλι, μελάσα ή σιρόπι χαρουπιού, είναι αξιέπαινο , διατροφή, καλό και όφελος, ειδικά για εκείνους που το τρώνε, όπως για τη μελάσα, είναι χρήμα και όφελος ….

…Al-Aseedah : Είναι στενοχωρημένος από τον λόγο των υπαλλήλων του, και αν βλέπει σαν να τρώει κουάκερ, κεμπάπ ή αλ-φαλάτζι ενώ βρίσκεται στην προσευχή, τότε φιλά τη γυναίκα του ενώ νηστεύει . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Το είδα σαν να προσευχόμουν και να φάω κεμπάπ στην προσευχή, οπότε είπε : Το μανιτάρι είναι επιτρεπτό και δεν επιτρέπεται να το φάτε κατά τη διάρκεια της προσευχής, και φιλάτε τη γυναίκα σας ενώ εσείς νηστεύουν, οπότε μην το κάνετε . Όσο για τα khubis, είναι άθλιο και το υγρό μέρος είναι διαφορετικό. Μερικοί από αυτούς το σκέφτηκαν με αίμα σε κιτρινωπό . Και ανέφερε ότι δείχνει ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι πολλά χρήματα και καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα αγόρι ή έναν εραστή, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Khabees είναι καλές και ευχάριστες λέξεις στο θέμα του σύνταξη, και το ίδιο είναι το παράδειγμα του φούγκε και των κουμπαί που δείχνουν πολλά προς το ζην σε δύναμη και δύναμη όταν άγγιξαν τη φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτά υποδηλώνει απαγόρευση ή απαγόρευση. Ομιλία ή Σουλτανάτο ….