…Είναι σε ένα όνειρο ένα κάλυμμα και ένα κάλυμμα . Και η μελάγχρωση στα γένια είναι απόδειξη υποκρισίας και ανεντιμότητας . Και η κατάθλιψη αυτού που αξίζει τον εαυτό του προσποιείται ότι είναι ευλογίες και εξαναγκάζει τους εχθρούς, και αποδείξεις ασφάλειας από τον φόβο, και για εκείνους που δεν τον ταιριάζουν, αποδείξεις αγωνίας και ταλαιπωρίας, χρέη και εγκατάλειψη αγαπημένων . Και η απόφαση για τη χρώση του κεφαλιού της γυναίκας είναι η ίδια με τον κανόνα της χρώσης των μαλλιών της γενειάδας . Και το σκοτεινό των γκρίζων μαλλιών είναι δύναμη, βαρβαρότητα και κύρος, και αν δει ότι το έβαψε με χέννα, τότε είναι σουντά σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Αν κουνήσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, κρύβει τα χρήματα του αφεντικού του . Αν τους πρόδωσε όλους, τότε κρύβει τη φτώχεια του και ζητάει ένα πρόσωπο μεταξύ των ανθρώπων . Εάν πριν από την ποίηση η χρωστική ουσία, είναι καλλωπισμένη με ικανοποίηση και στη συνέχεια αποκαλύπτεται . Αν έβλεπε ότι ήταν βαμμένο με χέννα, και πριν από τη μελάγχρωση, τότε είναι ανίδεος άνθρωπος, αλλά μετανοεί και απομακρύνεται από το λάθος του . Και αν ένας άνθρωπος δει ότι τα δάχτυλά του έχουν χρωματιστεί με χέννα, τότε αυξάνει τον έπαινο, και αν δει την παλάμη του να ξυρίζεται, θα κερδίσει ευδαιμονία στα μέσα διαβίωσής του, τότε βλέπει ότι το δεξί του χέρι έχει πεταχτεί, τότε σκοτώνει ένας άντρας. Από τα χρήματά του ή από τα κέρδη του . Εάν βλέπει ότι τα χέρια του είναι χαραγμένα με χέννα, τότε προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι λόγω αναγκαιότητας ή έλλειψης κέρδους, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και ίσως είναι σχεδόν διάσημος για την απόκτηση των χεριών του, και επιτυγχάνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι το χέρι της είναι χαραγμένο, τότε εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι αλήθεια, και αν η χαρακτική είναι από χρυσό, τότε είναι ένα ευγενικά εξαγορασμένο τέχνασμα . Και αν η επιγραφή είναι από πηλό, τότε είναι έπαινος στον Θεό Παντοδύναμο, και αν βλέπει ότι έπεσε με χέννα, τότε ο σύζυγός της είναι καλός σε αυτό, και αν βλέπει ότι το έχει εφαρμόσει και δεν αποδέχεται το χρωστική ουσία, τότε ο σύζυγός της δεν δείχνει την αγάπη της . Αν δει ότι τα χέρια της είναι χαραγμένα μεταξύ τους, τότε θα μολυνθεί με τα παιδιά της . Εάν το χέρι ενός ανθρώπου είναι χαραγμένο με χρυσό, εξαπατά και τα χρήματα του ή τα προς το ζην του χάνονται σε αυτό . Εάν μια γυναίκα δει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό, τότε πληρώνει τα χρήματά της στον άντρα της, ώστε να μπορεί να το φάει και να λάβει από τον άντρα της χαρά, δύναμη και κατάσταση . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ξυρίστηκαν, και τα είχε χαράξει, τότε θα χτύπησε την οικογένειά του, και αν το είδε μια γυναίκα, θα τραυματίστηκε από τον σύζυγό της . Το κουμπαρά είναι μια ζοφερή ζωή . Και όποιος πεθάνει το χέρι του σε ένα σφάγιο, θα επιτύχει την ηρεμία . Και όποιος βλέπει τα χέρια του να είναι χρωματισμένα έχει παραβλέψει την καταστροφή του τι είναι στο χέρι του . Και όποιος βλέπει μια χρωστική στο χέρι του με ένα τεντωμένο πανί, νικήθηκε στη διαμάχη και είναι ανίκανος για τον εχθρό του . Και η μελάγχρωση είναι μια διακόσμηση και χαρά για γυναίκες και άνδρες, εκτός αν ξεπερνούν τα συνηθισμένα . Και ο αποχρωματισμός υποδηλώνει απόκρυψη πράξεων και υπακοής, απόκρυψη της φτώχειας από τα μάτια των ανθρώπων, και ίσως υποδηλώνει υποκρισία και υποκρισία εάν βαφεί σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους . Και τα φτερά των χεριών και των ποδιών στολίζουν το σπίτι του, τους σκλάβους του, και τα χρήματά του, με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος για αυτόν να φορέσει μετάξι και χρυσό για τα παιδιά, και για τις γυναίκες είναι ευχαρίστηση, καλά ρούχα και χαρά, γιατί είναι ένα από τα στολίδια τους στο γάμο . Και η αιμοσφαιρίνη μπορεί να βρίσκεται στα χέρια και τα πόδια, όπως η δράση των γυναικών. Φοβόταν πολύ τα χρήματά του ή τον σύντροφό του, μέχρι την αιμοσφαιρίνη . Και όποιος βλέπει ότι είναι βαμμένο χωρίς χέννα, αυτό που μισεί θα συμβεί σε αυτόν . Το μαυρίσματος των μαλλιών υποδηλώνει την ατυχία και τη διαφθορά της επιχείρησης, επειδή λέγεται : Το πρώτο που θα μαυριστεί είναι ο Φαραώ ….

…Ε : Υπάρχει ένα όνομα για τον βασιλιά που έχει αναλάβει το όραμα; Γ : το όραμα που γνωρίζαμε ήδη , και έχουμε προέρχονται από τους ορισμό , είναι πολλαπλασιάζεται με τις πράξεις του βασιλιά, ο οποίος νίκησε τον Θεό της και το σύνολο της όρασης, αποδεικνύεται από το μάντη, συμπεριλαμβανομένων χτυπώντας τον στο ιδανικά του, και εκφράζει ΜΕΝΤ να του καθ ‘ομοίωσιν, και ως εκ τούτου ονομάζεται έκφραση της ερμηνείας . Ενημερώθηκε σε αυτόν τον βασιλιά : ότι το όνομά του ( Sidikon ) δεν έπαιζε στις ειδήσεις είναι αλήθεια σε αυτήν την ετικέτα, αλλά λέει ο βασιλιάς της όρασης, ή ο βασιλιάς χωρίς την κατανομή του ονόματος των αποδεικτικών στοιχείων που αφηγήθηκε ο Ahmad στον Musnad, που αφηγείται από Ο Τζαμπίρ Ιμπν Αμπντουλάχ ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είπε: « Είδα ότι ήμουν σαν να ήρθα με μια μάζα ραντεβού και το κούτσουρο του ήταν στο στόμα μου, και βρήκα σε αυτόν έναν πυρήνα που με πληγώνει, οπότε το έριξα , τότε πήρα ένα άλλο και το βρήκα σε αυτό, και βρήκα έναν πυρήνα σε αυτό, οπότε το έριξα, μετά πήρα ένα τρίτο, και βρήκα έναν πυρήνα σε αυτό, οπότε το έριξα . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου πέρασε. Είπε : Είπε , διασχίστε το . Ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Είναι ο στρατός σας που έχετε στείλει για να χαιρετήσετε και να κερδίσετε, οπότε έριξαν έναν άνδρα και τους ζήτησε για εσάς και τον κάλεσε, τότε συνάντησαν έναν άνδρα και τους ζήτησε για την ευθύνη σου και τον κάλεσαν, τότε συνάντησαν έναν άντρα και αυτός ζήτησε την ευθύνη σου και τον κάλεσε. Ο βασιλιάς είπε : Ομοίως ο βασιλιάς είπε . Αυτό που με απασχολεί από την αναφορά του Χαντίθ είναι ότι ο ευγενής αγγελιοφόρος τον ονόμασε βασιλιά, αλλά δεν τον ονόμασε, ακόμα κι αν είχε όνομα για να τον ονομάσει, όπως ονόμασε άλλους αγγέλους, όπως ο Γαβριήλ, ο Ισραφίλ, ο Μιχαήλ, και άλλοι . Έχουν αναφερθεί ορισμένες περιγραφές για αυτόν τον βασιλιά, του οποίου η αυθεντικότητα δεν έχω βρει. Συμπεριλαμβανομένου ότι αυτό που βρίσκεται μεταξύ των λοβών του και του ώμου του είναι ένα ταξίδι επτακόσια ετών . Ο Ibn Hajar είπε στο Al-Fath : Ο Al-Hakim είπε : Ο Θεός ανέθεσε το όραμα σε έναν άγγελο που γνώριζε τις συνθήκες των γιων του Αδάμ από το διατηρημένο δισκίο, και τους αντιγράφει και έδωσε σε κάθε ιστορία του ένα παράδειγμα, και εάν ένα άτομο κοιμόταν, ο βασιλιάς θα ήθελε πράγματα για αυτόν στο μονοπάτι της σοφίας, έτσι ώστε να είχε καλές πληροφορίες, προειδοποίηση ή επίπληξη ….

…Al-Satr : Οι περισσότεροι από αυτούς είπαν ότι είναι θέμα ανησυχίας και αν το είδε στην πόρτα του σπιτιού, ανησυχούσε από γυναίκες και αν το είδε στην πόρτα του καταστήματος, ήταν δικό τους από τη σύνταξη, και αν ήταν στην πόρτα του τζαμιού, τότε είναι από τη θρησκεία. Ο κόσμος και η ηθική απόκρυψη είναι φευγαλέα, τα καινούργια είναι μακριά, το σχισμένο μήκος είναι ένας επείγων κόλπος, τα σχισμένα πλάτη σχίζονται το πλάτος του ιδιοκτήτη του, το μαύρο του καλύμματος είναι από έναν βασιλιά, και το λευκό και το πράσινο σε αυτό είναι ο Mahmoud al-Aqibah . Όλα αυτά αν η απόκρυψη είναι άγνωστη ή σε άγνωστη τοποθεσία . Εάν είναι γνωστό, τότε το όνομά του είναι σε ερμηνεία . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όλες οι πόρτες είναι στις πόρτες και φοβούνται με ασφάλεια . Αν δει το καταζητούμενο, φοβισμένο, φυγά, ή εξαφανισμένο άτομο, έχει ένα κάλυμμα πάνω του, τότε καλύπτεται από το όνομά του και είναι ασφαλής γι ‘αυτόν . Και όσο μεγαλύτερη η απόκρυψη, τόσο μεγαλύτερη ήταν η ανησυχία και η θλίψη του . Ο Al-Kirmani είπε ότι το κάλυμμα είναι πολύ λίγο, πολύ, λεπτό και αναιδές, εάν φαίνεται σε μια πόρτα, σπίτι, είσοδο ή έξοδο, τότε είναι για τον ιδιοκτήτη του ένα ισχυρό, ισχυρό, ερειπωμένο, αδύναμο και μικρό, επειδή είναι ευκολότερο και πιο αδύναμο . Το χρώμα του δεν είναι ευεργετικό για το κακό αν είναι ένα από τα χρώματα που είναι επιθυμητό για τη δύναμή του στην ανησυχία και τον φόβο, όπως περιγράφεται . Δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό, αλλά η συνέπεια της στην ασφάλεια . Ό, τι ήταν από το κάλυμμα στην πόρτα του μεγαλύτερου σπιτιού ή στη μεγάλη αγορά ή κάτι τέτοιο, ο φόβος και ο φόβος στην ερμηνεία του είναι ισχυρότερος και χειρότερος . Αυτό που φαίνεται από το Stor δεν σχολιάζεται σε καμία από τις εξόδους και τις προσεγγίσεις, καθώς είναι πιο εύκολο να περιγραφεί από την κατάστασή του και είναι πιο απομακρυσμένο για την ερμηνεία του συμβάντος . Ομοίως, αυτό που φάνηκε να σχίζεται, ξεριζώνεται, ρίχνεται ή χρυσό, απελευθερώνει τον ανέμελο και φοβισμένο ιδιοκτήτη . Το άγνωστο είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία και πιο σοβαρό . Όσο για το τι είναι γνωστό από το εξώφυλλο στα γνωστά μέρη του, είναι το μάτι του σε εγρήγορση, και αυτό δεν βλάπτει ούτε ωφελεί έως ότου γίνει άγνωστο, δεν ήξερε πότε ξύπνησε ….

…Και όποιος βλέπει έναν από τους όγκους των περιουσιακών στοιχείων, ψάχνει για μυστηριώδη πράγματα, και αν διαβάσει κάτι από αυτά, τότε συνεργάζεται με κάτι που δεν έχει κανένα όφελος, και ίσως θα υπάρξει ένα επιχείρημα μεταξύ αυτού και των ανθρώπων, και αυτό μπορεί να οδηγήσει στην ευθύνη, και μπορεί να υπάρχει έλλειψη κατανόησης του τι πραγματικά αναζητά και έλλειψη συνειδητοποίησης αυτού και μπορεί να διαπράττει κάτι που του απαγορεύεται. ….

…** Ένα όραμα της Umm Salamah για τη δολοφονία του Hussein . Από την αρχή της Razeen – που είναι Al – Juhani – είπε : Salma – που είναι η Αλ – Bakriya – μου είπε : Εκείνη είπε : Εγώ πήγα στο Ουμ Salamah κλαίει, οπότε είπα : Τι σε κάνει να κλάψεις; Είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, που σημαίνει σε ένα όνειρο, και στο μυαλό του, η γενειάδα του ήταν βρωμιά, έτσι είπα : « Μαλίκ, Αγγελιοφόρος του Θεού;» Είπε : (Γνώρισα τη δολοφονία του Χουσεΐν στη μύτη. ) Και σε μια αφήγηση είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, σε ένα όνειρο που κλαίει με βρωμιά στο κεφάλι και τα γένια του . Έχει εκδικηθεί τον Παντοδύναμο Θεό των δολοφόνων του αλ – Χουσεΐν, ο Αλλάχ μπορεί να είναι ευχαριστημένος από αυτόν στον Μουχτάρ μπιν Αμπί, σκλάβους στο χέρι, τον Αλταγκάφι ψεύτη Βτατάμπαμ και να τους σκοτώσει, τους είδε δημοφιλείς σε αυτό το όραμα που αφηγήθηκε ο Ταμπαράνι στο ( υπέροχο ) για το Λαό είπε : Είδα τον ύπνο ως εάν οι άνδρες κατέβηκε από τον ουρανό με ξιφολόγχες εντοπισμό των δολοφόνων του Al – Hussein Μαΐου ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, μόλις ο Μουχτάρ κατέβηκε και τους ενέπνευσε . Ο Al-Haythami είπε : Η αλυσίδα μετάδοσης είναι καλή ….

…Όσον αφορά την απόκρυψη και την εμφάνιση των ανθρώπων, ερμηνεύεται πλήρως ….

…** Το όραμα του Ιμπν Αμπάς για τη δολοφονία του Χουσεΐν . Ο Ιμπν Αμπάς – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – είπε : Είδα τον ειρήνη του Προφήτη σε ένα όνειρο μισή μέρα μαζί του φιάλη Ostos Ogbr στην οποία αίμα εντοπίζει ή διάλεξε κάτι όπου είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, τι είναι αυτό ; Είπε : (Το αίμα του Χουσεΐν και οι σύντροφοί του, δεν έχω τον ακολούθησαν από τότε και σήμερα .) Ammar, ένας από τους αφηγητές του χαντίθ, δήλωσε : Εμείς στη μνήμη εκείνη την ημέρα και βρήκε τον σκότωσε εκείνη την ημέρα ….

…Όσον αφορά τη δολοφονία, όποιος βλέπει ότι σκότωσε κάποιον και δεν έκοψε ένα όργανο από αυτόν, τότε υπάρχει καλό και όφελος από αυτόν για το δολοφονημένο άτομο, και ειπώθηκε ότι ο δολοφόνος έκανε αδίκημα στον δολοφονημένο, και αν το είδε ότι δολοφονήθηκε, είναι μεγάλη για αυτόν και καλό και ωφελείται από τον δολοφόνο του, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι σκοτώθηκε και δεν ήξερε ποιος τον σκότωσε, τότε είναι μικρός Σαρία. Είδε ότι σκότωσε τον γιο του, ο Θεός Παντοδύναμος να του παρέχει επιτρεπόμενα προς το ζην, και ειπώθηκε ότι ο γιος του αδικήθηκε για χάρη των χρημάτων. Καλύτερος από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια ψυχή και δεν ξέρει τι είναι, τότε θα θριαμβεύσει μετά από αυτόν και θα σωθεί από τη θλίψη και την ταλαιπωρία. Και όποιος βλέπει ότι αυτοκτόνησε, τότε θα ευλογηθεί με μετάνοια. Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα τον σκότωσε, θα πάρει καλό και θα τον ωφελήσει από τον σουλτάνο ή κάποιον που θα αντικαταστήσει τη θέση του. Δείξτε αίρεση ανάμεσά τους…

…Το όραμα της Juhaim ιμπν αλ-αλάτι στη δολοφονία των ηγετών της Quraysh 57 – Ιμπν Ισχάκ ανέφερε ότι όταν Quraysha κατέβηκε αλ-Juhafah, Juhaim ιμπν αλ-Lit ιμπν Mukhramah ιμπν αλ-Talab bin Abd Manaf είδε ένα όραμα και είπε : εγώ είδα τι είδε ο κοιμώμενος, και ότι ήμουν μεταξύ του ύπνου και του ξύπνιου, καθώς κοίταξα έναν άντρα που είχε έρθει σε μένα μέχρι ένα άλογο Στάθηκε με μια καμήλα γι ‘αυτόν και στη συνέχεια είπε : Σκότωσε τον Utbah bin Rabi’a, Shaiba bin Rabi’a, Abu Al-Hakam bin Hisham, Umayah bin Khalaf, so-and-so, and so-and-so. Πολλοί άντρες που σκοτώθηκαν την ημέρα του Badr από τους ευγενείς του Quraish, και μετά τον είδα να χτυπά στον πυρήνα της καμήλας του και μετά να τον έστειλαν στο στρατό, οπότε αυτό που μένει δεν είναι τίποτα άλλο από το κρησφύγετο του στρατού εκτός από το αίμα του τραυματισμός διάχυσης, είπε : φτάνοντας στον πατέρα της άγνοιας, είπε : αυτός είναι επίσης ο τελευταίος προφήτης των παιδιών που θα ζητήσει αύριο από τον αποθανόντα αν συναντηθούμε (1). * Στο μυθιστόρημα (2): Ο Krisha περπατούσε ακόμη και όμορφος δείπνος Nzloha Atruon με νερό, συμπεριλαμβανομένου ενός άνδρα από τον Bani Muttalib ibn Abd Manaf του είπε ότι ο Juhaym bin Salt bin openwork έβαλε στον Juhaym το κεφάλι του Vogfe και μετά πανικοβλημένος, είπε στον σύντροφοι : Έχετε δει τον ιππότη που στάθηκε πάνω; Έτσι είπαν : Όχι, είσαι τρελός, οπότε είπε : Ένας ιππότης είχε σταθεί στο παρελθόν και μου είπε : Ο Abu Jahl, ο Utbah, ο Shaybah, ο Zumah, ο Abu Al-Bakhri και ο Umayya bin Khalaf σκοτώθηκαν, οπότε μετρούσε τους ευγενείς ανάμεσα στους άπιστους των Quraish, έτσι οι σύντροφοί του του είπαν : Ο διάβολος έπαιξε μαζί σου . Και ο Χαντίμ του Τζουχάιμ έθεσε στον Αμπού Τζαχλ και είπε : Μας έχετε καταραστεί. Το Bani al-Muttalib ψέματα, με το ψέμα του Bani Hashem. Θα δείτε αύριο ποιος σκοτώνεται . Εκπληρώθηκε το όραμα του Juhaim bin Salt, καθώς όλοι όσοι τους είδαν πέθαναν σε ένα όνειρο ….

…Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να σκοτώσει τον Αλ-Χουσεΐν Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο Ιμπν Αμπάς και η Ουμ Σαλαμά – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – σχετικά με τη δολοφονία του Χουσεΐν Μπιν Αλί – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – όπως και για το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, γιατί αυτό είναι στην εξουσία της Umm Salamah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – Ο Αγγελιοφόρος του Θεέ μου, ο Θεός να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να ξαπλώσει ένα βράδυ για να κοιμηθεί, έτσι ξύπνησα μπερδεμένη, στη συνέχεια ξαπλώνω και κοιμήθηκα, μετά ξύπνησα αμηχανία, χωρίς αυτό που είδα την πρώτη φορά, τότε ξάπλωσε και ξύπνησε με ένα κόκκινο χώμα στο χέρι του, φιλώντας το, και είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (Ο Γαβριήλ μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .) Και σε μια αφήγηση της αρχής του al-Tabari ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι πάνω του, ξάπλωσε μια μέρα και ξύπνησε με ένα αίσθημα ερυθρότητας και με ένα κόκκινο χώμα χέρι να το φιλάει, έτσι είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Messenger του Θεού? Είπε : (Ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .)…

…Χιόνι, πάγος και χαλάζι : Όλα αυτά είναι ενδεικτικά των ατυχημάτων, της ασθένειας, της ευλογιάς και των χρωμάτων, και των βασανιστηρίων και των ταλαιπωριών που κατεβαίνουν στο μέρος όπου το βλέπει αυτό, και στη χώρα στην οποία κατέβηκε, καθώς και πέτρες και φωτιά, επειδή καταστρέφουν φυτά, δέντρα και φρούτα, εξορθολογίζουν τα πλοία, βλάπτουν τους φτωχούς και τον καταστρέφουν σε σκουριά και κρύο Και χειροτερεύει κατά καιρούς, και μπορεί να υποδηλώνει πόλεμο, ακρίδες και είδη πανδημιών, και ίσως υποδεικνύει γονιμότητα, πλούτος, αφθονία φαγητού στις σπανιότητες και ροή χείμαρρων μεταξύ των δέντρων . Εάν κάποιος είδε χιόνι που κατέβηκε από τον ουρανό και εξαπλώθηκε στη γη, και αν αυτό ήταν στα μέρη φύτευσης και στους χρόνους χρήσης του, αυτό δείχνει την αφθονία του φωτός και των ευλογιών της γης και την αφθονία της γονιμότητας, έτσι ότι γεμίζει αυτά τα μέρη με φαγητό και βλάστηση, καθώς είναι γεμάτο με χιόνι, αλλά αν αυτό είναι σε αυτά σε περιόδους που η γη είναι άχρηστη Και η βλάστησή της, αυτό είναι απόδειξη της αδικίας του Σουλτάνου και της επιδίωξης των ιδιοκτητών των τα στόματα . Ομοίως, εάν το χιόνι είναι σε περίοδο ωφέλειας ή κάτι άλλο, συχνά στις κατοικίες, τα δέντρα και τους ανθρώπους, τότε είναι μια αδικία που τους επιβάλλει και μια μάστιγα που πλήττει την ομάδα τους ή μια πληγή στα χρήματά τους, στο βαθμό της αύξησης του οράματος και των στοιχείων του . Ομοίως, αν βλέπει στον πολιτισμό, και σε ένα άλλο μέρος εκτός από το χιόνι, όπως σπίτια και καταστήματα, τότε αυτό είναι ένα μαρτύριο, θλίψη και ασθένεια, ή θάνατο ή αγάπη που τους ρίχτηκε και κατέβηκε πάνω τους, και ίσως δείχνει την πολιορκία και η έλλειψη ταξιδιού και το αίτημα για σύνταξη . Ομοίως, το χιόνι : γιατί δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αυτό μπορεί να είναι το δέρμα του Σατανά, ή ένας βασιλιάς ή κάποιος άλλος. Όσο για το κρύο : εάν βρίσκεται στους χώρους καλλιέργειας και φυτών και δεν χαλάσει τίποτα ή δεν βλάψει κανέναν, τότε είναι εύφορο και καλό, και μπορεί να υποδεικνύει αφίδες και ακρίδες που δεν βλάπτουν, και τη γάτα. Και το πουλί, τι γίνεται αν οι άνθρωποι εκείνη την εποχή το πήραν στα δοχεία και το μαζεύονταν στις πλωτές οδούς ; Παρομοίως το χιόνι ή ο πάγος, γιατί είναι οφέλη, αποδόσεις, φρούτα, λάφυρα και ντίραμ αυγών, και εάν το κρύο βλάπτει φυτά ή ανθρώπους, ή είναι σε σπίτια και καταστήματα, τότε είναι πανδημίες και εγκλήματα που ρίχνονται σε ανθρώπους ή ευλογιά, κόκκοι και πληγές που συλλέγονται και διαλύονται, είτε από το κρύο σε κόσκινο ή ένδυμα, είτε σε αυτό που δεν μεταφέρει νερό σε αυτό, εάν είναι πλούσιος, τα κέρδη του θα λιώσουν, και αν έχει αγαθά στη θάλασσα φοβάται γι ‘αυτό, και αν είναι φτωχός, τότε ό, τι κερδίζει και ωφελεί δεν θα παραμείνει μαζί του, και τίποτα δεν σώζεται για τον χρόνο του, και μερικοί από αυτούς είπαν : Ο Χιόνι βασανίζει υπερβολικά τον Σουλτάνο στο κοπάδι του, και τα λόγια του είναι άσχημο σε αυτούς Και όποιος είδε χιόνι να πέφτει πάνω του, ταξίδεψε μακριά με μια κατσίκα . Το χιόνι είναι μόνο αν είναι λίγο χιόνι που δεν κυριαρχεί στο πλάι του και στον τόπο όπου το μέρος είναι χιονισμένο, και στον τόπο όπου δεν απαγορεύεται το χιόνι, και εάν είναι έτσι, τότε το χιόνι είναι εύφορο για οι άνθρωποι αυτού του τόπου, και αν είναι πάρα πολύ, συχνά δεν μπορούν να σκουπιστούν, τότε υπάρχει ένα μαρτύριο που συμβαίνει σε αυτό το μέρος . Και όποιος πιάνει το κρύο του χιονιού το χειμώνα και το καλοκαίρι, θα πληγεί από τη φτώχεια, και όποιος αγοράσει χιόνι το καλοκαίρι, θα χτυπήσει αυτό που δεν ξεκουράζεται και ξεκουράζεται από ένα σύννεφο με καλά λόγια, ή προσεύχεται για το μέρος του χιονιού, και αν το χιόνι λιώσει γρήγορα, τότε είναι κουρασμένος ενώ πηγαίνει γρήγορα. Ότι η γη καλλιεργείται με ξηρά και χιόνι, είναι σαν βροχή και είναι έλεος και γονιμότητα . Είναι χιόνι και έχει προστασία από το χιόνι, γιατί δεν είναι δύσκολο γι ‘αυτόν, γιατί ήταν καλυμμένος και προστατευμένος, και είναι σταθερός άνθρωπος και δεν τον φοβίζει . Και όποιος πιάσει αμέτρητα πράγματα από το κρύο, θα πιάσει χρήματα και μαργαριτάρια . Και ειπώθηκε : το κρύο κατέρρευσε από τον ουρανό, βασανιστήρια από τον Σουλτάνο στον λαό και πήραν τα χρήματά τους . Ο ύπνος στο χιόνι υποδεικνύει την προσκόλληση, και όποιος βλέπει σαν να είναι χιόνι πάνω του, οι ανησυχίες είναι υψηλές και αν λιώσει το χιόνι, η ανησυχία απομακρύνεται . Όσον αφορά την προέλευση του Al-Qar, είναι η φτώχεια . Και ο πάγος είναι και βασανίζεται, εκτός αν κάποιος δει ότι έφτιαξε νερό σε ένα μπολ και πάγωσε μαζί του, τότε αυτό δείχνει τον τραυματισμό των υπόλοιπων χρημάτων . Και το παγωμένο σπίτι των χρημάτων του βασιλιά και άλλων ….

…Είναι σε ένα όνειρο που δείχνει την απόκρυψη των πραγμάτων, και ίσως ο σύντροφος δηλώνει μυστικά στον σύντροφο, και η σύζυγος που κρύβει τις υποθέσεις του πάνω από ένα άτομο τον προστατεύει από το να βλέπει τους άλλους, και αν είναι δάσκαλος, δείχνει ότι αυξάνει την κατάσταση από αυτόν που τον αναφέρθηκε, όπως μια γυναίκα, ένα παιδί ή ένα σπίτι . Η άγνωστη κάλυψη είναι μια ανησυχία για εκείνους που το είδαν σε ένα όνειρο, και αν είναι στην πόρτα ενός καταστήματος, τότε είναι μια ανησυχία για τη ζωή . Και αν είναι στην πόρτα ενός σπιτιού, τότε είναι μια ανησυχία του κόσμου και το παλιό πέπλο δεν διαρκεί . Και όποιος βλέπει ένα κάλυμμα σχισμένο από χαρά και επιτυγχάνει ευχαρίστηση, και το μαύρο μυστικό είναι από χρήματα, και το πέπλο στην πόρτα του τζαμιού είναι από τη θρησκεία . Η γνωστή απόκρυψη που βλέπεις σε ένα όνειρο δεν βλάπτει ούτε ωφελεί . Και το πέπλο εκτός από τα μέρη του είναι αυτά και η θλίψη, και στα μέρη του δεν υπάρχει ερμηνεία αυτού, και όποιος βλέπει ένα πέπλο εκτός από μια πόρτα ή μια είσοδο ή σε ένα κρυφό μέρος, είναι μεγάλη ανησυχία και ισχυρή φόβος, τότε οι συνέπειές του θα είναι καλές και ευεξίες, και αυτό που είναι μεγαλύτερο και αδύναμο είναι ισχυρότερο και πιο σοβαρό, και αυτό που είναι λεπτό είναι πιο εύκολο και αδύναμο . Και αν βλέπει ότι ο χιτώνας αποκόπτεται ή εξαφανίζεται, τότε η ανησυχία και η θλίψη αφαιρούνται από το μυαλό του . Και η κουρτίνα, αν ένας άντρας το βλέπει, τότε παντρεύεται μια γυναίκα που τον κρύβει από την αμαρτία, τη φτώχεια και την ανάγκη, και επίσης αν μια γυναίκα δεν έχει σύζυγο . Το κάλυμμα στην πόρτα του σπιτιού αφορά τις γυναίκες . Οι φθαρμένοι χιτώνες είναι εφήμεροι . Οι νέοι χιτώνες είναι μεγάλοι . Το μακρύ σχισμένο χιτώνα είναι ένα επείγον κλαδί, και το πλάτος σχίζεται, το πλάτος του ιδιοκτήτη του σχίζεται . Οι μαύροι χιτώνες είναι από τον βασιλιά . Και οι λευκοί ή πράσινοι χιτώνες Mahmoud Al-Aqeba . Εάν το καταζητούμενο, φοβισμένο, φυγά, ή εξαφανισμένο άτομο βλέπει ένα πέπλο σε ένα κρεβάτι, τότε είναι ένα κάλυμμα για αυτό . Και όσο μεγαλύτερη η χιτώνα, τόσο μεγαλύτερη και μεγαλύτερη και άσχημη ήταν η ανησυχία του . Η αφθονία των κουρτινών σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της αδυναμίας των συνθηκών . Ίσως οι κουρτίνες δείχνουν την απόκρυψη σε θέματα, και η αποκάλυψή τους είναι απόδειξη αποκάλυψης . Δείτε επίσης την εμπιστευτικότητα ….

…Αιμοσφαιρίνη : Δείχνει απόκρυψη πράξεων και πράξεων λατρείας και απόκρυψη της φτώχειας από τα μάτια των ανθρώπων . Μπορεί να υποδεικνύεται από τεχνητότητα και υποκρισία, εάν είναι βαμμένο, σε αντίθεση με τη χρώση των Μουσουλμάνων. Εάν η χρωστική ουσία είναι αιωρούμενη, θα είναι κρυμμένη, και εάν δεν αναστέλλεται, αποκαλύπτεται η κατάστασή της . Και τι αναφέραμε για τη μελάγχρωση της γενειάδας . Όσον αφορά τη μελάγχρωση των χεριών και των ποδιών, στολίζει τους γιους του, τους σκλάβους του και τον πλούτο του με κάτι που δεν είναι κατάλληλο για αυτόν, όπως φοράει μετάξι και χρυσό για τα δύο παιδιά . Και αν είναι φτωχός, τότε ίσως είναι αυτός που εμποδίζει την πλύση του και εγκαταλείπει την προσευχή του, και είναι για γυναίκες με ευχαρίστηση, καλά ρούχα και χαρά, γιατί είναι μέρος του στολισμού τους στο γάμο ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος είδε ότι έκρυψε σε ένα σπίτι επειδή διέφυγε από κάποιον επειδή ο Παντοδύναμος είπε, ~ Τα σπίτια μας είναι ντροπή και δεν είναι ντροπή αν δεν θέλουν παρά να ξεφύγουν . ~…

Εάν ονειρεύεστε ότι έκρυψες οτιδήποτε, αυτό σημαίνει σύγχυση στις περιστάσεις σου . Εάν βρείτε κρυμμένα πράγματα, θα απολαύσετε απροσδόκητες απολαύσεις . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι κρύβει πράγματα, θα είναι ο στόχος πολλών εχθρικών κουτσομπολιού, αλλά τελικά θα επιδείξει πειθαρχική συμπεριφορά ….

Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει οποιοδήποτε από αυτά με ενοχή, θα ερμηνεύσει με την αδικία του κατά την κρίση του ….

Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος βλέπει ότι κάποιος τον σκότωσε, θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί από αυτόν ~….

…Λέγεται ότι το όραμα της δολοφονίας για κάποιον που θέλει να εκτελέσει το Χατζ δείχνει ότι έχει φτάσει και το έχει επιτύχει, και εάν ο οραματιστής είναι άρρωστος, τότε θα θεραπευτεί ….

…Όποιος βλέπει ότι σκοτώνει θα κάνει καλά και θα μετανοήσει ειλικρινά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μετανοήστε στους δίκαιους σας και σκοτωθείτε . Το στίχο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνεται, θα παρατείνει τη ζωή του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει σκοτώσει ένα άτομο χωρίς να θανατωθεί, οι σκοτωμένοι θα ευλογηθούν με το καλό . Η βασική αρχή είναι ότι η σφαγή όταν δεν επιτρέπεται η σφαγή είναι άδικη . Εάν βλέπει ότι έχει σφαγιάσει μια σφαγή, τότε καταδικάστε τον σφαγέα για αδικία του σφαγμένου στη θρησκεία του ή διαπράττοντας ανυπακοή σε αυτόν . Όσο όποιος σκοτώσει ή ονομάσει έναν δολοφόνο και γνωρίζει τον δολοφόνο του, θα λάβει καλό, τραγούδι, χρήματα και δύναμη . Αυτό μπορεί να επηρεαστεί από τον δολοφόνο ή τον σύντροφό του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και όποιος σκοτώνει έναν αδικητή μας έχει κάνει κυβερνήτη για τον κυβερνήτη του ». Αν και δεν είναι γνωστός δολοφόνος, είναι ένας άντρας Cavour που είναι Άμλετ με την ικανότητα, είτε Kafr El – Din είτε Kafr χάρη, ο στίχος : ~ο άνθρωπος σκότωσε τον Οκφάρχ ~ και είδε τον λαιμό του να μην ξέρει τη σφαγή, είναι ο άνθρωπος που έχει εφεύρει μια αίρεση ή μίμησε το λαιμό του ψευδείς μαρτυρίες και την κυβέρνηση και να ξοδέψουν . Όσο για τον θανάτωση του πατέρα, της μητέρας ή του γιου του, πρέπει να τον αποτρέψει και να παραβιάσει εναντίον του . Όσο για τη σφαγή μιας γυναίκας, πρέπει να την αλλάξει . Ομοίως, εάν ένα θηλυκό ζώο σφαγεί, και έχει σεξουαλική επαφή με μια γυναίκα ή χαλάσει έναν πρωτότοκο, και όποιος σφαγιάσει ένα αρσενικό ζώο πίσω του, σφαγεί, και αν δει ότι σκότωσε ένα παιδί και ψήνει ένα παιδί και δεν μαγειρεύει , τότε η αδικία είναι στον πατέρα και τη μητέρα του . Εάν το αγόρι είναι θέμα σκοταδιού, τότε αδικείται στα δεξιά του και ονομάζεται άσχημο, ακριβώς όπως πήρε η φωτιά από τη σάρκα του και δεν είχε μαγειρευτεί, και αν ήταν αυτό που λέγεται γι ‘αυτό, το μπάρμπεκιου θα να γίνει . Εάν το αγόρι δεν είναι αυτό που λέγεται για αυτό και αδικείται από αυτό, τότε αυτό ισχύει για τους γονείς του, γιατί καταπιέζονται και ρίχνουν ένα ψέμα, και οι άνθρωποι αφθονούν, και όλα αυτά είναι άκυρα εφόσον το η φωτιά δεν μαγειρεύει . Αν δει το αγόρι να σφάζονται με μπάρμπεκιου, τότε είναι που το αγόρι φτάνει στο επίπεδο των ανδρών . Εάν η οικογένειά του έτρωγε από τη σάρκα του, θα τους κέρδιζε από την καλοσύνη και την εύνοιά του . Εάν βλέπει ότι ένας σουλτάνος ​​σφαγεί έναν άντρα και τον βάζει στο λαιμό του προσώπου της όρασης χωρίς κεφάλι, τότε ο σουλτάνος ​​καταπιέζει ένα άτομο και τον ρωτάει για το τι δεν μπορεί να κάνει, και αυτός ο κομιστής απαιτεί αυτή τη ζήτηση και του ζητάει τα λεφτά του που είναι βαριά με το βάρος των σφαγέντων, αν τον γνωρίζει, τότε είναι ο ίδιος, και αν δεν τον γνωρίζει και ήταν γέρος, τότε τον παίρνει με έναν φίλο Και απαιτείται να πληρώσει πρόστιμο βάσει του βάρους και της ελαφρότητάς του . Και αν ήταν νέος, πήρε έναν εχθρό και ήταν ερωτευμένος . Εάν ο επικεφαλής του σφαγμένου ατόμου είναι μαζί του, τότε του ζητείται η προσευχή, και δεν του επιβάλλεται πρόστιμο, και το πρόστιμο βαρύνει τον ιδιοκτήτη, αλλά θα του δώσει μια ψευδαίσθηση . Αν ο βασιλιάς δει ότι ο κύριος του σκότωσε, τότε θα τον απελευθερώσει . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα μια γυναίκα να σκοτώνεται στη μέση του σπιτιού της, να διαταράσσεται στο κρεβάτι της . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Αυτή η γυναίκα έπρεπε να είχε γάμο στο κρεβάτι της εκείνο το βράδυ . Ο άντρας ήταν αδελφός και ο σύζυγός της απουσίαζε, οπότε ο άντρας σηκώθηκε από τον Ιμπν Σιρίν ενώ ήταν θυμωμένος με την αδερφή του με ένα κρυφό κακό, οπότε ήρθε στο σπίτι του και βρήκε τη δούλη της αδερφής του και του έφερε ένα δώρο και είπε : Ο κύριος μου ήρθε χθες από το ταξίδι . Έτσι ο άντρας χαίρεται, και απομάκρυνε τον θυμό του . Και μια γυναίκα Ιμπν Σιρίν ήρθε και είπε : Είδα ότι σκότωσα τον άντρα μου με έναν λαό . Της είπε : Μετέφερες τον άντρα σου στην αμαρτία, οπότε φοβάστε τον Θεό, για να δοξασθεί και να μεγαλώσει . Πίστευε . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα σκοτώσει ένα αγόρι και το έφερα στη ζωή . Είπε ότι θα κάνατε λάθος σε αυτό το αγόρι καλώντας το σε κάτι απαγορευμένο και ότι θα σας υπακούει ….

…Και Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι σκότωσε το γιο του, ο Θεός να του χορηγήσει μια επιτρεπτή διάταξη, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός είπε: “ Μην σκοτώσει τα παιδιά σας για το φόβο της καταστροφής τους , ” και ειπώθηκε ότι ο γιος του ήταν αδικημένος για χάρη των χρημάτων και της δόξας του κόσμου ….

Το όραμα του Uthman bin Affan ότι σκοτώθηκε με την εξουσία του Umm Hilal, Bint Wakea, με την εξουσία της γυναίκας του Uthman που είπε : Ο Uthman κοιμήθηκε. Όταν ξύπνησε, είπε : Οι άνθρωποι με σκοτώνουν. Είπα: Όχι, Διοικητής των Πιστών. Είπε : Είδα το Messenger του Θεού, την ειρήνη και ευλογία να του παρέχονται, και του Αμπού Μπακρ και Ομάρ είπε : Αυτά είπε : Είπαν : (Ο ίδιος έσπασε το γρήγορο μαζί μας απόψε. ) Ή είπε : ( Μπορεί να σπάσει το γρήγορο έχουμε απόψε ). Και σε μια αφήγηση από το Χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – άρχισε να μιλάει σε ανθρώπους, είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, απόψε σε όνειρο είπε : ( O Uthman, σπάσε το γρήγορο μαζί μας . ) Έτσι έγινε νηστεία και σκοτώθηκε από την εποχή του….

…Λέγεται ότι το όραμα της δολοφονίας για εκείνους που δεν είχαν την ταλαιπωρία του θανάτου της χάριτος ….

…Τα οστά ενός ατόμου : είναι ενδεικτικά του πλούτου του, που έχει το ανάστημά του και πάνω στο οποίο είναι το βάπτισμά του, όπως θηρία, σκλάβοι, αγελάδες, καμήλες, πρόβατα, κατοικίες, δέντρα και όλα όσα συνεργάζεται . Και το οστό του οστού είναι το απόθεμα, και ο λαιμός του σκλάβου και του ζώου και του σπιτιού . Ίσως ο εγκέφαλος έδειξε τα θαμμένα χρήματα, και ίσως το αγόρι και ο γιος του αγοριού . Τα οστά μπορεί να υποδηλώνουν σε αυτόν που δεν έχει χρήματα για τη θρησκεία και το καταστατικό στο οποίο είναι ισχυρός και πάνω στο οποίο βαπτίζει, και αυτά είναι τα πιο επικίνδυνα θέματα για αυτόν και η εγκυρότητα των πράξεών του κρυφά . Όποιος έχει ισχυρότερα οστά και αυξημένη υγεία, θα έχει καλά στοιχεία που να δείχνουν την αξία του και να αυξήσει τον ύπνο του . Όσον αφορά την ανθρώπινη σάρκα : δείχνει το όφελος του χρήματος, όπως το κέρδος και την απόδοση, γιατί με τα τρόφιμα αυξάνεται και μειώνεται . Τα κόκαλα είναι η πρωτεύουσα, οπότε όποιος αυξάνει το κρέας του, οι αποδόσεις, τα κέρδη και τα οφέλη του θα αυξηθούν, το έργο του θα δαπανηθεί και η γονιμότητά του θα αυξηθεί . Και όποιος έχει λιγότερο κρέας είναι εναντίον αυτού . Και το κρέας των εργατών του Θεού Παντοδύναμος . Και οι άνθρωποι του ασκητισμού είναι τα τροχόσπιτα και οι εθελοντές τους, οπότε όποιος βλέπει τη σάρκα του από αυτούς, το έργο του αυξάνεται και η εφημερίδα του είναι γεμάτη, και όποιος έχει λιγότερη σάρκα από αυτούς, η θρησκεία του μειώνεται και το έργο του μειώνεται, εκτός από αυτό με την αύξηση του εκεί είναι ένας άλλος μάρτυρας που ζητά την κλίση σε αυτόν τον κόσμο, και με σπατάλη αποδεικτικών στοιχείων για την εγκατάλειψη και τη διακοπή, αυτό είναι το πρώτο . Και τα κόκαλα των ανθρώπων του Επόμενου είναι η εργασία τους ….

…Νεκρά βράχια : Τα κομμένα βράχια που βρίσκονται στο έδαφος, ίσως υποδηλώνουν τους νεκρούς επειδή είναι αποκομμένα από τα ζωντανά βουνά, το κομπολόι, και υποδηλώνουν τους ανθρώπους της σκληρότητας, της αμέλειας και της άγνοιας, και ο Θεός Παντοδύναμος το συνέκρινε με τις καρδιές των απίστων , και οι σοφοί παρομοίασαν τους αδαείς με πέτρες. Είδε σαν να είχε στην κατοχή του μια πέτρα ή να το αγοράσει ή να στεκόταν πάνω του, κέρδισε έναν άνδρα για το όνομά του, ή παντρεύτηκε μια γυναίκα με την ομοιότητά του, ανάλογα με το τι έχει για την κατάσταση της αφύπνισης . Και όποιος γύρισε και έγινε πέτρα, σκληρύνει την καρδιά του, ανυπακοή του Κυρίου του, και κατέστρεψε το χρέος του, και αν ήταν άρρωστος, η ζωή του είχε φύγει και ο θάνατός του θα επιταχύνθηκε, αλλιώς χτύπησε, τότε οι κινήσεις του θα ανασταλούν από τον . Όσον αφορά την πτώση της πέτρας από τον ουρανό στη γη στον κόσμο ή στα τζαμιά, τότε είναι ένας σκληρός άνθρωπος, ένας κυβερνήτης ή ένας φορολογικός εισπράκτης, τον οποίο η αρχή ρίχνει στους κατοίκους αυτού του τόπου, εκτός αν περιμένουν έναν αγώνα, γιατί είναι ένα περιστατικό στο οποίο ο κύκλος και η ταλαιπωρία βαρύνουν τους ανθρώπους εκείνου του τόπου, οπότε αν σπάσει η πέτρα, οι λοβοί της πέταξαν προς τα σπίτια και τα σπίτια, γιατί αποτελεί ένδειξη του διαχωρισμού των πονταρισμάτων σε αυτή την περίπτωση και αυτή η καταστροφή, έτσι όποιος μπήκε στο σπίτι του από αυτό έπεσε σε μια καταστροφή από αυτό, και αν οι άνθρωποι στη φτώχεια φοβόταν τη μονιμότητά του και φοβόταν τις συνέπειές της, η πέτρα ήταν μια σοβαρότητα που κατέβηκε στη θέση, ανάλογα με την έκταση και τη σοβαρότητα της πέτρας και την κατάστασή του, πώς εάν η πτώση του ήταν στο σπάνιο ή στο εύρος των τροφίμων . Και αν ήταν τεράστιες πέτρες που οι άνθρωποι μπορούσαν να ρίξουν από τον ουρανό, τότε ο βασανισμός θα κατέβαινε από τον ουρανό στη θέση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος σκότωσε τους ιδιοκτήτες του ελέφαντα όταν τα πουλιά τους πέταξαν μαζί τους, είτε επιδημία είτε ακρίδες ή χαλάζι ή άνεμος ή χτυπημένος ή επιδρομή και λεηλασία, και τα παρόμοια, ανάλογα με την έκταση της όρασης και των στοιχείων ….

…Γέφυρα Εάν δείτε μια μεγάλη γέφυρα που είναι ερειπωμένη και τείνει να είναι μαύρα μυστηριωδώς, η κατάθλιψη θα επικρατήσει λόγω της απώλειας των πιο πολύτιμων περιουσιακών σας στοιχείων και θα σας πέσουν θλιβερές συνθήκες . Για τους νέους και τους εραστές, η πιο αγαπημένη ασφάλεια στις καρδιές τους θα επιθυμούσε απογοήτευση, σαν ο αγαπημένος να ήταν κάτω από το επίπεδο των ονείρων σας . Εάν περάσατε με ασφάλεια τη γέφυρα, αυτό σημαίνει μια τελική νίκη επί των δυσκολιών, παρόλο που οι μέθοδοι δύσκολα φαίνεται να είναι ασφαλείς όταν χρησιμοποιούνται . Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή εμπόδιο σημαίνει ότι η καταστροφή θα επιλυθεί . Εάν δείτε μια γέφυρα να καταρρέει μπροστά σας, προσέξτε για ψεύτικους και ψεύτικους θαυμαστές . Εάν το νερό είναι καθαρό, τότε αυτό σημαίνει πλούτο . Θα υποφέρετε τις θλιβερές συνέπειες των καλύτερων προσπαθειών σας εάν κοιτάξετε ή έρθετε σε επαφή με λασπωμένο ή θολό νερό στα όνειρά σας ….

…Το αυλάκι είναι η ένδειξη της ανεπάρκεάς του ή η έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων για αυτό . Ίσως το αυλάκι ήταν ένα μόσχευμα για την απουσία ή συμφιλίωση με τον μετανάστη του ….

…Μέτρο : πηγαίνει . Και οι Άραβες αποκαλούν το μέτρο βάρος . Και η κλίμακα είναι η δικαιοσύνη ενός κυβερνήτη και των υποτακτών του και των βοηθών του, και η κλίση της γλώσσας προς τα δεξιά δείχνει την τάση του δικαστή προς τον ενάγοντα και η κλίση του προς τα αριστερά δείχνει την κλίση του προς τον εναγόμενο και την ισορροπία είναι απλή, η αδικία του στρεβλώνεται και η πέτρα κρέμεται σε μια από τις πλευρές του για την ισοπέδωση των αποδεικτικών στοιχείων για τα ψέματα και την ανηθικότητά του . Λέγεται ότι μόλις ο Snagath αποδείξει τη νομολογία του δικαστή και την αποτελεσματικότητα, και την ατελή απόδειξη της αδυναμίας του να αποφανθεί το 0 αισθάνθηκε ότι ζυγίζει, η Wlosa εξαλείφει την ψευδορκία . Και η κλίμακα των κτηνοτρόφων είναι το κατάστημα του θησαυρού του House of Money 0 και η ισορροπία που γίνεται από τα πόδια του δέρματος του γαϊδουριού δείχνει τους εμπόρους και την αγορά που εκτελούν την εμπιστοσύνη στο εμπόριο ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει φυτό φυτών, τότε έχει αλλάξει την κατάστασή του, ειπώθηκε, φτώχεια και ταπείνωση, και για τη μελάγχρωση στη γενειάδα, δείχνει την απόκρυψη πράξεων και υπακοής, την απόκρυψη της φτώχειας από ανθρώπους, και ίσως από την προσποίηση και την υποκρισία εάν είναι λερωμένη, σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους ….

…Μεταμφιέσεις: Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι μπήκε σε ένα σπίτι και κρύφτηκε μέσα του, θα παρηγορηθεί . Και ειπώθηκε ότι αυτός που κρύβει θα γεννήσει ένα κορίτσι, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Οι άνθρωποι που κρύβονται θα κρυφτούν από αυτό που κήρυξε ). Και η απόκρυψη σε ένα όνειρο είναι απόδειξη εμπιστοσύνης σε εκείνους που έκρυβαν με αυτό ή που το δηλώνουν. Αν εξαφανιζόταν σε ένα βουνό, αυτό έδειχνε ότι βασίστηκε στην ένδοξη μοίρα και αν εξαφανιζόταν και βασίστηκε σε μια γωνιά δέντρου στον κόσμο . Εάν ο παρατηρητής είναι έγκυος, γεννιέται μια γυναίκα . Ίσως η απόκρυψη στο όνειρο έδειχνε υποκρισία και μιλώντας για κακές πράξεις ….

…Η τύφλωση είναι σε ένα όνειρο μια αυταπάτη στη θρησκεία και η τύφλωση είναι επίσης πλούσια. Όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός είναι πλούσιος και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός, ξεχνά το Κοράνι . Αν δει ότι κάποιος τον έχει τυφλώσει, τότε τον παραπλανά . Εάν ένας άπιστος δει ένα άτομο τυφλωμένο από αυτόν, θα αλλάξει την πεποίθησή του . Και ο τυφλός είναι ένας φτωχός που κάνει πράγματα που τον χτυπούν στη θρησκεία του . Και αν ένας άπιστος βλέπει ότι είναι τυφλός, τότε θα υποφέρει με θλίψη και βλάβη, ή πρόστιμο ή ανησυχία . Και αν δει ότι είναι τυφλός, τυλιγμένος με νέα ρούχα, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός, τότε θα έχει μια μάχη ή ένα επιχείρημα, ή θα κερδίσει κρίση και γνώση της ιστορίας του Ισαάκ και του Ιακώβ, ειρήνη σε αυτούς και τους δύο . Και αν ένας τυφλός βλέπει ότι γυρίζει το φιλί, τότε κάνει λάθος . Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι τυφλά, το πέπλο μεταξύ του και του Θεού θα καταστραφεί . Και όποιος είναι τυφλός έχει την όρασή του σε ένα όνειρο, θα γίνει φτωχός μετά τον πλούτο του, ή θα γίνει πλούσιος μετά τη φτώχεια του, ή έχει χάσει τα χρήματα ή τον γιο που είναι πολύτιμος γι ‘αυτόν . Η τύφλωση μπορεί να υποδηλώνει κώφωση, περιφρόνηση για τον κόσμο ή απόκρυψη των μυστικών . Η τύφλωση στον ξένο είναι απόδειξη ότι δεν επιστρέφει στην πατρίδα του . Η τύφλωση για τον κρατούμενο είναι μια διαφωνία και οι άνθρωποι δείχνουν έλεος στους τυφλούς και παίρνουν το χέρι του όπου θέλει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει λυγίσει τα χέρια ή τα πόδια του, τότε στολίζει το νοικοκυριό του και τους συγγενείς του, και ίσως ήταν διαφθορά στη θρησκεία, και ειπώθηκε ότι καλύπτει θέματα που σχετίζονται με την οικογένειά του, και αν δεν είναι δικό του, τότε θα συμβεί ότι είναι άρρωστοι και έπειτα θα βρουν ανακούφιση σύντομα, και αν η χέννα είναι στη γενειάδα του, τότε ερμηνεύεται Σε τρεις πτυχές, απόκρυψη πράξεων και υπακοή, που καλύπτει τη φτώχεια από ανθρώπους, γήρας, αξιοπρέπεια, κηδεμονία και τζιχάντ για χάρη του Θεού, και αν είναι γυναίκα, τότε είναι ένα δόλιο τέχνασμα, και ειπώθηκε ότι ενδιαφέρεται για τις υποθέσεις του συζύγου της, και αν υπάρχει κάτι άλλο εκτός από χέννα που μισεί στη Σαρία, εκεί δεν είναι καλό σε αυτό εκτός από τις νύφες, και ειπώθηκε ότι αυτό δεν είναι επίσης ο Μαχμούντ, γιατί είναι ένα είδος χαράς ….

…Ένα πέπλο μιας γυναίκας : ο άντρας της, η απόκρυψη της και του αρχηγού της, η ευρυχωρία του, η συμπόνια του, ο πλούτος του, η λευκότητα, η θρησκεία του και το κύρος του . Αν δει ότι έχει βάλει το πέπλο της από το κεφάλι της στους ανθρώπους, η σεμνότητά της θα φύγει . Η βλάβη στο khimar είναι ατυχία για τον σύζυγό της εάν είναι παντρεμένη και για τον πλούτο της εάν δεν έχει σύζυγο . Εάν βλέπει το πέπλο της ως φθαρμένο μαύρο, αυτό δείχνει την ανόητη και εξαναγκασμό του συζύγου της, και αν μια γυναίκα την δει να φοράει ένα βροχερό πέπλο, δείχνει την εξαπάτηση των εχθρών της γυναίκας μαζί της και κατακρίνουν την εικόνα της με τον άντρα της ….