Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

Και όποιος βλέπει ότι έχει συμβόλαιο ταξιαρχίας γι ‘αυτόν, και αν είναι άξιος γι’ αυτόν, τότε έχει δει καλό, και αν δεν αξίζει, τότε έχει φήμη και όποιος βλέπει στο χέρι του μια ταξιαρχία είναι ένας αγρότης που το κρατά. Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε στο χέρι του ένα δόρυ στο οποίο μια ταξιαρχία πέθανε γρήγορα ή πέθανε γιος….

Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

…Είναι σε ένα όνειρο ένας γνώστης ή καλός άνθρωπος, κοντά στους ανθρώπους, ελαφρύς σε προμήθειες, και ο άρρωστος έχει μια θεραπεία . Όποιος τρώει μαγειρεμένο επιστρέφει σε αυτόν, το έχει χάσει από τη θρησκεία του, τον εαυτό του, την τσέπη του ή τον γιο του . Και όποιος τρώει σκουός ωμά, θα τρομοκρατηθεί από τα τζιν, ή θα τσακωθεί με ένα άτομο . Λέγεται : η κολοκύθα είναι φτωχός . Και όποιος συνέλεξε σκουός από ένα αγρόκτημα καρπουζιού επέζησε μιας ασθένειας, για την ιστορία του Γιουνά, ειρήνη σε αυτόν . Και κολοκύθα χτύπημα και φταίξιμο . Όποιος τρώει μαγειρεμένη κολοκύθα κρατάει μια νότα όσο έφαγε από αυτό, ή μαζεύει κάτι ξεχωριστό . Βλέποντας σκουός δείχνει το όραμά του δείχνει ανησυχία, θλίψη, αγωνία, ασθένεια ή φυλάκιση και το φαγητό μπορεί να υποδηλώνει καλοσύνη του νου και της διάκρισης . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ακατέργαστη σκουός έδειχνε φιλονικία και κακό, και αν το έφαγε μαγειρεμένο και είχε μπαχαρικά μαζί του, αυτό έδειχνε άγχος και θλίψη, και αν ήταν χωρίς μπαχαρικά, τότε είναι ένα προς το ζην, και μπορεί να βρει χαμένο ….

…Αν βλέπει ότι είναι μια ακατέργαστη καμήλα κολοκύθας : σύμφωνα με άλλα από αυτά που έχω περιγράψει, τότε φοβείται από τα τζιν και την ανθρωπότητα, ή πολεμά ένα άτομο που τον πολεμά με διαμάχες σε έναν πόλεμο, ή μια διαφωνία στην οποία είναι ανάμεσά τους, αλλά αυτό προέρχεται από τα λόγια του Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ο Σιντάντ μπιν Αλ Μουσαΐμ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του. Από αυτό στην ερμηνεία, και το χρησιμοποίησαν με τα ονόματα και τις έννοιες τους και το ερμήνευσαν, έτσι η κατανάλωση ακατέργαστης κολοκύθας ήταν παρόμοια με τα ονόματα με το καβούρι, που είναι ο μεγαλύτερος φόβος, και η αντιπαράθεση του άνδρα με τον ιδιοκτήτη του στη διαμάχη και πόλεμος μεταξύ τους, και στο όνομα του νοκ-άουτ ο άνδρας χτυπά μαζί του που τον βλάπτει, αλλά η ερμηνεία του κολοκύθας και του χαρτιού της είναι παρόμοια με αυτό που συνδέθηκε ο Γιουνάς. Ειρήνη με το δέντρο κολοκύθας όταν βγήκε από την κοιλιά της φάλαινας, επέστρεψε στη χώρα του στη Μοσούλη και στον λαό του, και έγινε άνετα με την άγρια ​​φύση του . Και ένας μαχητής είπε, ότι ένας προφήτης από τα παιδιά του Ισραήλ παραπονέθηκε στον Θεό ότι το μυαλό του είχε φύγει, οπότε του διέταξε να φάει μια μαγειρεμένη κολοκύθα, που είναι κολοκύθα, έτσι η σκουός μαγειρεύτηκε και το μυαλό του ιδιοκτήτη του επέστρεψε στο αυτό ….

Και όποιος βλέπει το κολοκύθα, είναι ένα υπέροχο που βρίσκεται όσο το φύλλο κολοκύθας για την αρετή του πάνω από τα δέντρα, και όποιος βλέπει ότι προστατεύει από το κολοκύθα, τότε είναι ασφαλής από τη μοναξιά και λαμβάνει την εντολή του μέσα καλοσύνη.

…Η κολοκύθα σε ένα όνειρο είναι χρήματα από έναν πρόεδρο που δεν επωφελείται από αυτό και παίρνει μόνο από αυτόν προβλήματα και κόπωση . Και η γυναίκα Qara’a είναι ένα έτος ξηρασίας ….

Κολοκύθα : Χτύπησε ένα καλό, και πολεμά ένα άτομο, τον αμφισβητεί και θριαμβεύει ….