…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Συναντήσατε έναν νεκρό και σας προσκάλεσε να τον επισκεφτείτε; Υπάρχουν πολλές έννοιες που θεωρούνται δεδομένες από ορισμένους στον τομέα αυτής της επιστήμης και θα μιλήσω για ένα από αυτά τα θέματα και η σημασία είναι πολύ τρομακτική . Και αυτό βλέπει τους νεκρούς , για πολλούς ανθρώπους όταν βλέπουν τους νεκρούς , μπορεί να μην ενοχλούνται απλώς να τους βλέπουν , και μερικοί χαίρονται όταν βλέπουν τους νεκρούς σε καλή κατάσταση , και αυτό είναι καλό ενώ είμαστε μαζί , και Ο ευαγγελισμός που ακολουθήσαμε στην έκφραση των οραμάτων και των ονείρων είναι συμβατός . Αλλά το σύμβολο που ξεπροβάλλει ό, τι τον τρομάζει , και σχεδόν όλοι τον ενώνουν . Βλέποντας ένα από τους νεκρούς σας καλεί , ή που θα σας μαζί του !! Αυτό παίρνει το νόημα του θανάτου; Μερικοί λένε : Ναι , και, δυστυχώς, κάποιοι από τους εκφραστές ή τις εκφράσεις έχουν οδηγήσει αυτό το κύμα εκφοβισμού , οπότε ζήτησε από τους ιδιοκτήτες αυτού του τύπου οράματος να εργαστούν καλά και να προετοιμαστούν για την αναχώρηση , αλλά μερικοί άνθρωποι που ρωτήθηκαν για παρόμοια οράματα δεν τους διέσχισε , και σιωπούσαν για λίγο , τότε είπε στον ιδιοκτήτη του : Φοβάστε τον Θεό και προσέξτε για το μέλλον σας !! Και αφήνοντας το άτομο του οράματος σε κατάσταση που μόνο ο Θεός γνωρίζει , οπότε δεν το μεταβιβάζει στο καλό , ούτε σας διατάζει να το προστατέψετε όπως αναφέρεται . Μια φορά ένας ανώτερος υπάλληλος σε μια πολύ μεγάλη εφημερίδα που ονομάζεται μου και μου είπε ότι είδε ένα όνειρο ότι ζήτησε από έναν άνθρωπο σε ένα όνειρο για το χρόνο του θανάτου του , καθώς και η επίσημη ήταν σιωπηλός και δεν μιλούσε , και η Ο ερωτώμενος λέει ότι του εξήγησε το όραμα σύντομα , και εδώ λέω : Γιατί να μην προσέχουμε από τα φρικτά οράματα και σιωπούμε γι ‘αυτά , αφού φέρουμε τις προφυλάξεις που αναφέρονται στην Sunnah , και ας θυμηθούμε την συνέπεια αυτού από το ρητό του Προφήτη, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του : ~Γιατί δεν βλάπτει .~ Θα ήθελα να τονίσω εδώ , ότι δεν υπάρχει καμία πειστική ένδειξη και ένας από τους όραμα , και ξέρει ότι το όραμα δεν μετριέται , να το διαβάσει η έκφραση ερμήνευσε ένα όραμα για το εγγύς – όρος, για παράδειγμα, το δύο πρώτα , και ως όσο τον βλέπει το ίδιο όραμα ή παρόμοιο με αυτήν . Τους σημασία δεν είναι το ίδιο , γιατί οι συνθήκες για καθένα από τα δύο οράματα είναι διαφορετικές , οπότε ας είναι καθησύχασε τη γνώμη της ένα τέτοιο όραμα , έτσι είδε ένα νεκρό άτομο καλείτε ή να κάνετε ένα χέρι , ή λέγοντάς του ότι χάνει του , για παράδειγμα , ότι δεν καταλαβαίνουν τον θάνατο από αυτό μόνο , και εγώ να διαβεβαιώσω ένα τελευταίο πράγμα να μην αφήσει κάποια σκοτεινή σκέψη σου , ή από μερικές από τις εκφράσεις που μετατρέπουν τη ζωή σας σε σας , ή να σας ωθήσει σε απομόνωση και θλίψη, όλα αυτά είναι από τις πράξεις του καταραμένου Σατανά , και έχει αποδειχτεί με την εξουσία του Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, ότι είπε : « Κανείς από εσάς δεν θα έλεγε : Αν το κάνατε τέτοιο -και -αυτό, ήταν τέτοιο-και-τέτοιο , και ας του πει : Ο Θεός αποφάσισε και τι θέλησε , Van αν ανοίξεις το έργο του διαβόλου ~, και το έργο του διαβόλου ψιθυρίζει και Αλτουζίν και απελπισία . Κι εγώ ψιθυρίζω στο αυτί κάποιων γερόντων ή γέροι, για παράδειγμα, ο οποίος περνά μέσα από τα παιδιά ή να περνάει τ o τα παιδιά της , ή που περνούν σε ανθρώπους, για παράδειγμα, ή σε ιδιώτες γείτονες μέσω της πρακτικής και δεν εκφράζουν τη γνώση , ότι η έκφραση δεν θα γενικευτεί , έτσι ώστε να μετράει τις υπονοούμενες ορισμένων οραμάτων μεταξύ τους , έτσι έχουν πάντα έτοιμη απάντηση για όποιον είδε Ένας νεκρός φωνάζει ή παίρνει ένα χέρι σε ένα μέρος και η απάντηση είναι : Ο Θεός να σας ανταμείψει !! Είθε ο Θεός να σας έλεος . . . ! Ή πείτε στους ανθρώπους : Θα πεθάνει σύντομα !! Και λέω : Φοβάστε τον Θεό, διασχιστές !! Μην τρομοκρατείτε τους ανθρώπους , και λέω σε αυτούς που είδαν ένα τέτοιο όραμα, να προσέξετε εάν φοβάται να τον δει , ή να αναζητήσει ένα αγαπημένο πρόσωπο για να το μεταδώσει σε αυτόν , ή μελετητή ή σύμβουλο . Για αυτόν τον λόγο , ο Προφήτης, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, μας είπε : « Μην πείτε το όραμα εκτός από έναν λόγιο ή σύμβουλο. ~. Και σε ένα μυθιστόρημα :~ Ή Ali Wade … ~….

…Οι νεκροί είδαν ότι ο γάμος ήταν γνωστός : η επίδραση του ηθοποιού τον επηρεάζει καλύτερα από μια προσευχή ή έναν σύνδεσμο . Εάν βλέπει ότι παντρεύεται με την αγιότητα των νεκρών, τότε το θέμα φτάνει στο αντικείμενο με καλοσύνη, όπως φιλανθρωπία, τελετουργικό ή παρακλήσεις . Και αν δει ένα γνωστό νεκρό άτομο να παντρεύεται ζωντανό, φτάνει στην κλονισμένη γειτονιά που είναι καλύτερη από την κληρονομιά του αποθανόντος ή του κληρονόμου του ή του κληρονόμου του από τη γνώση ή κάτι άλλο . Το φιλί είναι το αντίθετο, γιατί το αντικείμενο σε αυτό πλήττει και δέχεται καλύτερα από το αντικείμενο ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι χτυπήθηκε από ένα νεκρό άτομο θα κέρδιζε όφελος για αυτόν στο ταξίδι ή θα επέστρεφε στο χέρι του ό, τι είχε χαθεί από αυτόν, και αν χτύπησε έναν νεκρό, τότε αυτό δείχνει αύξηση στο χρέος του και την εκπλήρωση του χρέους του . ~…

…Αποφασίθηκε για κάποιον που ήθελε να δει ένα καλό όραμα να κάνει μερικούς τρόπους πριν κοιμηθεί, για παράδειγμα, ή να φέρει κάποια παράξενα; Έχει ήδη αναφερθεί ότι ορισμένοι από τους άρρωστους έχουν κάνει ένα τέτοιο λάθος , γιατί όταν ο ίδιος είναι ένα συγκεκριμένο άτομο , για παράδειγμα , και η κατάστασή του επιδεινώνεται από τα λόγια εκείνων που αυξάνουν την ασθένεια με τις περιγραφές τους σε αυτόν, όπως λέει και τους : Ma’oun , με μια ψυχή . . . Κλπ , γι ‘αυτό η κατάσταση μπορεί να ωθήσει τον ιδιοκτήτη του μέχρι να αρχίσει να ζητήσει μια θεά για να δείτε ένα όνειρο μέσα από την οποία ο ίδιος ξέρει τι η κατάστασή του είναι , και αυτός μπορεί να σκεφτεί για εκείνον που τον προκάλεσε σε αυτή την κατάσταση , είτε από μάγισσες , ή από ένα εφηβικό , και βλέπει στον ύπνο , και συχνά το βλέπει ως όνειρο σωλήνα – Και η περίπτωση είναι αυτό – αλλά μπορεί να έχουμε ένα άτομο που δεν πάσχει από οποιοδήποτε παθολογικό σύμπτωμα , έτσι οι μελετητές της έκφρασης ανέφεραν σε ένα θέμα που έχει ήθος, συμπεριλαμβανομένων : να είναι ειλικρινείς στην ομιλία και την προφορά , στον ύπνο σε ένα φως , στην δεξιά πλευρά , και να απαγγείλει ένα σούρα όταν κοιμάται : (και ο ήλιος να διευκρινιστούν ) (1), και Sura ( και νύχτα, αν θολή ) (1), Surat : σύκα , ειλικρίνεια και Almaoztin , αυτό όσον αφορά το Κοράνι , δεν βρήκα στοιχεία για αυτήν την κατανομή αυτού του φράχτη , και διέταξα άλλες εκκλήσεις για αυτό το αίτημα : ( Ω Αλλάχ, ζητώ καταφύγιο από εσάς από κακά όνειρα Και ζητώ καταφύγιο από τον χειρισμό του διαβόλου στο ξύπνημα και στον ύπνο , Ω Θεέ , Σας ζητώ ένα όραμα καλής, ειλικρινής, χρήσιμης και αξέχαστης . Ω Θεέ μου , δείξε μου τι αγαπώ στο όνειρό μου ) «1». Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η καθαρή ικεσία ενός ατόμου είναι κοντά στην απάντηση , ειδικά εάν κάνει πράγματα που κάνουν την κλήση να απαντηθεί, όπως : να είναι νόστιμο στο φαγητό, να μην πίνει ή να τρώει τίποτα εκτός από καλό , να επιμείνει στον Θεό ικεσία , και να επαιτούν αυτόν με εκατό συνταγές, αυτό είναι κατάλληλα γι ‘αυτόν να απαντήσει – κυρίως – Αν υπήρχε ένα μακρύ ταξίδι ανάγκη από μια υπερβολή στα ρούχα και μορφή , και δεν βρήκα τίποτα από την Sunnah να υποστηρίξει αυτή την ικεσία που έδωσε ο Ιμπν Χάτζαρ κατά τη διάρκεια της κατάκτησης , τότε δεν είναι τίποτα άλλο από μια προσευχή , και ένα άτομο καλεί τον Θεό με τι . Ο Θεός το ανοίγει, ίσως αυτό που φλέβει ο Ibn Hajar από αυτήν την πόρτα ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει παραληφθεί ένα νεκρό βιβλίο, τότε υπήρχαν εύκολα νέα που εμφανίστηκαν σε αυτόν τον νεκρό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό πουλί είναι νεκρό, τότε θα σωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έδωσε το ένδυμά του σε ένα νεκρό άτομο και στη συνέχεια είπε το χειρόγραφό του ή το έπλυνε έτσι ώστε να μην βγει από το χέρι του και να μην εισέλθει στην κατοχή των νεκρών, τότε υπήρχε θλίψη και σοβαρότητα και σφίξιμο στο στήθος, και αν ο νεκρός τον έφαγε και τον ντύσει, θα πεθάνει νωρίτερα ….

…Η αρρώστια ενός πουλιού είναι η απεχθής από τα πουλιά, και το να βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει ανθρώπους που δεν έχουν πλάσματα και άχρηστα σε αυτά . Και βλέποντας αυτόν τον πόνο δείχνει διασκέδαση, παιχνίδι, χαρές, απολαύσεις και νίκη επί των εχθρών . Το να βλέπεις τους ηγέτες του Σουλτανάτου από πουλιά σε ένα όνειρο είναι κακό, στενοχωρημένο και ανόητο . Το να βλέπεις με το οποίο ένα άτομο είναι άνετο είναι απόδειξη συζύγων και παιδιών και το να βλέπεις αυτό που δεν είναι στοργικό με τον άνθρωπο είναι μια απόδειξη για σεξουαλική επαφή με αντίθετα και μη Άραβες . Και βλέποντας τον Αλκασίρ στοιχεία για τέρατα και αέρα . Και βλέποντας την καθυστέρηση, τη δόξα και τη δύναμη, τα οφέλη και τη διατροφή . Το να βλέπεις τι τρώγεται κρέας είναι ένα εύκολο όφελος . Και βλέποντας το αρσενικό του πουλιού είναι αρσενικό, και το θηλυκό είναι γυναίκες . Και οι άγνωστοι άνθρωποι είναι ξένοι και βλέπουν τι είναι καλό και κακό στην ανακούφιση μετά από δυσκολίες ή είναι εύκολο μετά από δυσκολίες . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται τόσο μέρα όσο και νύχτα είναι απόδειξη της τολμηρότητας και της έντασης του αιτήματος . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται τη νύχτα και να μένει κατά τη διάρκεια της ημέρας δείχνει προστασία . Το να βλέπεις τι είναι κακό και χωρίς καλό δείχνει τους εχθρούς . Και ό, τι είναι καλό χωρίς κακό, το όραμά του δείχνει την ασφάλεια από το φόβο και τη νόμιμη διαβίωση . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται στη φωτιά και να μένει τη νύχτα δείχνει την αποχώρηση διαφόρων θέσεων εργασίας και την κατασκοπεία των ειδήσεων . Το να βλέπεις τι δεν έχει αξία στο να ξυπνήσεις αν έχει αξία σε ένα όνειρο υποδηλώνει υποκρισία και καταναλώνει χρήματα παράνομα, και αντίστροφα . Το να βλέπεις τι δεν πετάει όταν πετάει σε ένα όνειρο δείχνει να παραβιάσεις τη διαθήκη και την ανηθικότητα και το αντίστροφο, βλέποντας αυτό που εμφανίζεται σε μια στιγμή χωρίς χρόνο, και αν εμφανίστηκε σε μια πρόωρη στιγμή, ήταν απόδειξη να βάλεις τα πράγματα εκτός τόπου ή διαφορετικά από εχθρούς και παράξενα νέα, και να ερευνήσουμε αυτό που δεν αφορά τους ανθρώπους . Βλέποντας έναν κάτοικο στο νερό είναι άνθρωποι που κερδίζουν χρήματα από αυτό, ή άνθρωποι της ευσέβειας και της αγνότητας, και αυτό είναι ένα γενικό ρητό για τα πουλιά – ένα μέτρο του τι δεν αναφέρεται -….

Βλέποντας τη γη ) και όποιος βλέπει ότι κατέχει μια γνωστή γη, τότε χτυπά μια γυναίκα της οποίας ο κίνδυνος για τις γυναίκες είναι ίσος με την ικανότητα της γης και αν η γη είναι άγνωστη, τότε θα χτυπήσει έναν κόσμο όσο η γη και η ικανότητά της, και η γη μπορεί να είναι μητέρα ή σύζυγος. Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια ευρεία γη που δεν γνωρίζει, τότε ταξιδεύει γρήγορα και όποιος βλέπει ότι χτυπά Εάν είναι άρρωστος, πεθάνει ή πλούσιος, είναι φτωχός και αν δει ότι τρώει από τη γη , τότε χτυπά χρήματα τόσο πολύ, και όποιος βλέπει ότι η γη την έχει καταπιεί, ταξιδεύει, και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια αγορά της αγοράς διαπραγματεύεται σε αυτό, κάνει μια καλή πράξη ότι ο Θεός θα τον ανταμείψει γιατί και όποιος βλέπει ότι η αγορά είναι γεμάτη ανθρώπους, τότε ξοδεύει τα υπάρχοντά της και πολλούς από τους ιδιοκτήτες της, και αν το βλέπει άδειο ή κλειστό τότε είναι αντίθετο με αυτό και όποιος βλέπει ότι κάθισε στο κατάστημά του θα ωφεληθεί καλά και όποιος βλέπει ότι το μαγαζί του έχει καταστραφεί, αν έχει ένα άρρωστο άτομο πεθάνει διαφορετικά δεν θα είναι σε θέση να τον παραγγείλει και η αγορά του έληξε…

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός λέει για ένα άτομο ότι πέθανε ξαφνικά ή πέθανε, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν για αυτό το άτομο ή για τον αναζητητή, και ίσως πέθανε ξαφνικά ….

…Μπορεί ένα άτομο να ζήσει χωρίς όνειρα; ! Για να απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση, ένα σημαντικό ζήτημα πρέπει να είναι σαφές σε εμάς. Ποιο είναι : Πρέπει να συζητήσουμε εδώ το όραμα που προέρχεται από τον Θεό, ή το όνειρο που είναι από τον Σατανά ως πραγματικότητα, όχι μια μεταφορά, ή ένα όνειρο που είναι ένα άτομο και η σκέψη του ……. ; Η αλήθεια είναι ότι οι μελέτες που έχω δει και βρήκα δείχνουν ότι υπάρχουν φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία ορισμένων περιπτώσεων, όπως νευρικές βλάβες ή κατάθλιψη, και αυτά τα φάρμακα βοηθούν στην εξάλειψη των ονείρων !!!!!! Πράγματι, μερικές από αυτές τις περιπτώσεις καταγράφηκαν όταν κοιμόταν χωρίς όνειρα για περίοδο έξι μηνών !! Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι όταν αυτή η διαδικασία ακυρώθηκε, ο εγκέφαλος πραγματοποίησε μια διαδικασία αποζημίωσης. Την πρώτη νύχτα που ο εγκέφαλος επιστρέφει στην κανονική του θέση, ονειρεύεται 250 λεπτά, για παράδειγμα, αντί για 100 λεπτά, και στο τέλος η μελέτη αναγνώρισε την αδυναμία του να προσδιορίσει την αιτία του φαινομένου των ονείρων . Αλλά το ζήτημα που μπερδεύει αυτούς τους δυτικούς επιστήμονες μπορεί να λυθεί απλά, εάν το θέμα του οράματος αφαιρεθεί από το καλούπι βιολογικού υλικού. Επειδή το όραμα προέρχεται από τον Θεό, σχετίζεται με την ψυχή και δεν σχετίζεται με το σώμα και την ύλη, και είναι έξω από τα όρια της ανθρώπινης ή εργαστηριακής αίσθησης και ελέγχου, και ο ευγενής Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, λέει. στο συμφωνημένο χαντίθ μέσω του Abu Qatada : [Το δίκαιο όραμα είναι από τον Θεό και το όνειρο είναι από τον Σατανά ]. Όσο για τα όνειρα, είναι από τον Σατανά μια πραγματικότητα και όχι μια μεταφορά, και η εχθρότητα του είναι μόνιμη για τον άνθρωπο, και έχει δεσμευτεί να καθίσει για εμάς και να μας αποτρέψει από την ευθεία πορεία, και ο πόλεμος του είναι μόνιμος, είτε στο ξύπνημα είτε στα όνειρα , και αυτή η επίθεση μπορεί να απωθηθεί ή να μειωθεί στον ύπνο συνεχίζοντας να ακολουθεί τις νόμιμες υποθέσεις, διατηρώντας τους νόμους του Θεού, και χωρίς να απομακρυνόμαστε από τη μνήμη του Αλλάχ, και θα βρείτε επιβεβαίωση αυτού στα λόγια του Κυρίου Παντοδύναμος : [ και να τον παρουσιάσω είναι μια ζωή κακουχίας και Nhacrh η ημέρα της Ανάστασης τυφλή, ο Κύριος δεν είπε ο Hchertna blind, το έβλεπα, επίσης ( πήρατε τα σημάδια μας Vnciha καθώς και σήμερα αξέχαστα )! ( Σχέδιο 124 : 126)….

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει πίσω από ένα νεκρό άγνωστο σπίτι, τότε δεν το αφήνει, τότε θα πεθάνει ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μετέφερε έναν νεκρό, τότε θα έπαιρνε απαγορευμένα χρήματα ….

…Αν έβλεπε ότι μετέφερε έναν νεκρό, θα είχε απαγορεύσει τα χρήματα ….

…Εάν βλέπει σαν να ταξιδεύει με έναν νεκρό, τότε μπερδεύεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με έναν νεκρό πεπρωμένο, ενώ είναι γνωστός, τότε μια καλή πράξη θα εκδίδεται από τον παρατηρητή στα δεξιά αυτού του νεκρού ατόμου ….

…Και όποιος βλέπει ένα εμπόρευμα οτιδήποτε έχει ένα νεκρό πράγμα, είτε είναι άνθρωπος είτε ζώο, αυτό το εμπόρευμα χαλάει και η προέλευσή του χάνεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα νεκρό άλογο, θα πληγεί με θλίψη και θα σωθεί από αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

…Όποιος βλέπει έναν νεκρό να έρχεται σε αυτόν να τον γελάει, τον ευχαρίστησε για το έργο του στη θέλησή του ή στην οικογένειά του, ή για αυτό που έφτασε από την προσευχή του . Αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, τότε τον έχει τακτοποιήσει σε καλή κατάσταση και υπακοή στον Κύριό του . Και όποιος τον αποκαλεί είναι νεκρός, τότε το αίτημά του είναι νέα για την απουσία του Θεού, να δοξασθεί και να μεγαλώσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό, μπερδεύεται με αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει ένα νεκρό κάλυμμα, τότε είναι με δύο τρόπους, εάν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε εργάζεται με μια ακριβή και παράξενη γνώση, και μπορεί να έχει χρήματα από μια απαγορευμένη πτυχή, και εάν Είναι από τους ανθρώπους της διαφθοράς, τότε δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του και τη σύγχυση του με τους ανθρώπους και ότι είναι ένα νεαρό κορίτσι ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Και βλέποντας τη μελάγχρωση στη γενειάδα υποδηλώνει την απόκρυψη των πράξεων και της υπακοής, την κάλυψη της φτώχειας, και μπορεί να υποδηλώνει τεχνητότητα και υποκρισία εάν είναι βαμμένο, σε αντίθεση με τη μελάγχρωση των Μουσουλμάνων, και όποιος βλέπει ότι έχει μελάγχρωση και δεν κρέμεται χρωστική ουσία, τότε καλύπτει από την κατάστασή του ό, τι είναι διάσημο για τους ανθρώπους. Δείχνει την ευφυΐα του στην κατασκευή του…

…Και αν το δει με διακόσμηση, βαμμένο σε διάφορα χρώματα, δείχνει ότι ο βλέποντας συνοδεύει ηγέτες αρετών και γνώσεων και ξεπερνά τη δύναμή του ….

…Λέγεται ότι βλέποντας τον ουρανό είναι ένα ταξίδι και η απουσία, και ειπώθηκε ότι η βροχή είναι επειδή οι Άραβες που ονομάζεται βροχής ουρανό, και φώναζαν ποίηση γι ‘αυτό : Αν ο ουρανός κατεβαίνει στην γη ενός λαού … εμείς αναλάβει τη φροντίδα του ακόμη και αν είναι θυμωμένοι…

Όσον αφορά την εγκυμοσύνη, είναι για μια γυναίκα αύξηση των χρημάτων, και ένας άντρας έχει θλίψη, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις την εγκυμοσύνη είναι απόδειξη χάριτος και χρήματος, είτε οραματιστής είναι άντρας είτε γυναίκα, και βλέπεις ένα αγόρι που έχει δεν έχει φτάσει στην εφηβεία ότι είναι έγκυος θα μεταδοθεί στον πατέρα του, και βλέποντας ένα κορίτσι που είναι για τη μητέρα της, και όποιος πιστεύει ότι η γυναίκα του είναι έγκυος, ελπίζει για κάτι από την άποψη αυτού του κόσμου και είπε μερικούς από αυτούς και Η εγκυμοσύνη ισχύει για άνδρες και γυναίκες σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο είναι έγκυος, τότε είναι καλό και ευεργετικό, ειδικά αν το είδος του αγαπάται

Βλέποντας τον Al-Madaen όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια άγνωστη πόλη και δεν το γνωρίζει, τότε αυτό είναι ένα σημάδι των δίκαιων, και μπορεί να έχει λάβει αυτό που ζήτησε. Εάν είναι γνωστό και το ξύπνημά του έχει εισέλθει, πρέπει να του επιστραφεί. Ίσως ήταν ασφαλές από τον φόβο. Είναι καλύτερο από αυτό χωρίς φράχτη, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τους αφήνω, και όποιος βλέπει ότι φεύγει από μια πόλη, φοβάται…