…Μια χελώνα είναι στο όνειρο μια γυναίκα που φοράει άρωμα, διακοσμεί και παρουσιάζει τον εαυτό της στους άντρες . Και ειπώθηκε : η χελώνα είναι ο κριτής των κριτών γιατί είναι η πιο πεπειραμένη και λαμπρή από ό, τι είναι στη θάλασσα . Λέγεται : Είναι επιστήμονας . Αν δει μια χελώνα αμπελώνα σε μια χώρα ή χωριό, οι μελετητές σε αυτό το μέρος είναι αγαπητοί . Αν το δει σε χωματερή, τότε υπάρχει ένας κόσμος χαμένος μεταξύ των ανίδεων . Και ειπώθηκε : Είναι λατρεία . Και η κατανάλωση κρέατος χελώνας είναι χρήμα ή γνώση από άποψη που δεν μετράει, ή ότι προσφέρεται καλό ή γη, όφελος και χρήματα . Όποιος βλέπει ότι κατέχει μια χελώνα ή την φέρνει στο σπίτι του, κερδίζει έναν επιστήμονα . Και αν είδε μια χελώνα ξαπλωμένη στο δρόμο, υπάρχει μια επιστήμη στο τραπέζι . Και αν το βλέπει κρυμμένο σε ένα μπολ ή σε ένα ένδυμα, ο κόσμος εκεί υψώνεται . Και ειπώθηκε : Η χελώνα δείχνει σε ένα όνειρο την εξαπάτηση και την εξαπάτηση, την κατασκοπεία και την εξαφάνιση, το πηγάδι και την κατοχή όπλων ….
Όνειρα για σπάζοντας χελώνα
(14 σημασίες να ονειρεύεσαι την σπάζοντας χελώνα)…Χελώνα : Ο Abed Zahid, επιστήμονας στην πρώτη επιστήμη, είναι καλά εδραιωμένος σε αυτόν . Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια χελώνα ή τον βασιλιά της ή έχει εισέλθει στο σπίτι του, θα κατακτήσει ένα άτομο επίσης στη γνώση και τον ασκητισμό του, ή μπαίνει ή αναμιγνύεται μαζί του, και υπάρχει λόγος ανάμεσα σε αυτόν και αυτόν όσο αυτός είδε αυτό . Αν δει ότι τρώει τη σάρκα του, θα αρρωστήσει αν το ξέρει αυτό . Αν είδε μια χελώνα σε δρόμο ή χωματερή, αυτή είναι μια άγνωστη χαμένη επιστήμη στον τόπο που την είδε . Και αν είδε μια χελώνα σε ένα μπολ, ένα φόρεμα ή μια αξιοπρέπεια, τότε η γνώση εκεί είναι αγαπητή και τιμημένη, γνωστή για την αρετή και τον κίνδυνο του, όπως είδε από τη συντήρησή του ….
…Η χελώνα : μια γυναίκα που αρωματίζει, κοσμεί, και παρουσιάζεται στους άντρες και η χελώνα λέγεται ότι είναι η κριτή των κριτών, επειδή είναι ο πιο γνωστός και φοβισμένος από τους ανθρώπους της θάλασσας, και όποιος βλέπει μια χελώνα μέσα μια χωματερή που την υποτιμά, υπάρχει ένας κόσμος που χάνεται από την άγνοια των ανθρώπων αυτού του τόπου, και ειπώθηκε ότι είναι άνθρωπος γνώσης, λατρευτής, αναγνώστης, και η σάρκα του τρώει χρήματα ή γνώση, και μεταμορφώνεται ….
…Όσο για τον κροκόδειλο, είναι προδοτικός εχθρός. Αν δει ότι έχει χτυπήσει έναν κροκόδειλο, θα χτυπήσει έναν άντρα επίσης, και αν δει ότι έχει σύρει τον κροκόδειλο στη γη, τότε θα κερδίσει έναν εχθρό ή έναν αντίπαλο, και όποιος δει ότι έχει χτυπήσει από τον κροκόδειλο σάρκα ή δέρμα ή κάτι από αυτό, τότε χτυπά από τα χρήματα του εχθρού του τόσο πολύ. Όσον αφορά τη χελώνα, είναι ένας άνθρωπος. Ένας ασκητής μελετητής των αρχαίων επιστημών, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια χελώνα στο σπίτι του ή σε ένα δρόμο προς το έδαφος, υπάρχει γνώση…
…Και όποιος βλέπει μια χελώνα σε ένα μέρος, έναν δρόμο ή μια χωματερή, υπάρχει ένας κόσμος που οδηγεί σε αυτήν ….
…Όσον αφορά τη χελώνα, ο al-Kirmani είπε ότι ερμηνεύεται από έναν ασκητή που λατρεύει τις αρχαίες επιστήμες .)…
…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: Η χελώνα ερμηνεύεται από τον δικαστή, και ίσως μια γυναίκα φοράει άρωμα και παρουσιάζεται στους άντρες, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα του κρέατος της χελώνας ερμηνεύεται από τη γνώση, ειδικά για όσους το τρώνε , και ειπώθηκε ότι το όραμα των θαλάσσιων θηρίων είναι μια πρόταση που ερμηνεύεται από τους άνδρες ανάλογα με την έκταση του κινδύνου τους, τα σπίτια τους, την εχθρότητα τους προς τον άνθρωπο και τα αγκάθια τους, επομένως θεωρείται η διάβαση ….
…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια χελώνα, θα κατακτήσει επίσης ένα άτομο ….
…Χελώνα Αν δείτε χελώνες στο όνειρο, περιμένετε ένα ξαφνικό ατύχημα που θα σας φέρει χαρά και ευτυχία και θα κάνει την επιχείρησή σας να πηγαίνει προς το καλύτερο . Εάν πίνετε σούπα χελώνας, αυτό δείχνει ότι θα χαρείτε να σχεδιάσετε τις ίντριγκες και τις ίντριγκες των άλλων ….
Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος είδε ότι έσπασε κάτι από τα είδη διασκέδασης, μεταρρυθμίζει την κατάσταση και αποφεύγει τις αμαρτίες και τη μετάνοια από κατακριτέες πράξεις και ό, τι ήταν καλό για τη θρησκεία και τον κόσμο, και μετά το σπάσιμο είναι αξιέπαινο και οτιδήποτε άλλο από αυτό έσπασε ο Μαχμούντ, και ειπώθηκε ότι το να σπάσεις ό, τι κάνει η δόξα των βασιλιάδων από τη νυχτερινή ζωή δεν είναι ο Μαχμούντ . ~…
…Ο λαμπτήρας είναι σε ένα όνειρο ένα παιδί ή ένας σύζυγος εάν είναι σύγχυση, και εάν είναι ένα συλλογικό άτομο χωρίς κενό, τότε είναι μια σύζυγος ή σύζυγος χωρίς παιδιά μεταξύ τους . Η λάμπα υποδηλώνει γνώση, μετάνοια στον αμαρτωλό και καθοδήγηση προς τον άπιστο . Ίσως η λάμπα ήταν ένα σημάδι του οράματος ή ενός οδηγού για το τροχόσπιτο, επειδή καθοδηγούνται από αυτούς στο σκοτάδι . Και το φανάρι το γέννησε με λαμπρότητα και λαμπρότητα, και ανέφερε τη φήμη και τα οφέλη του . Και ειπώθηκε : Οι λαμπτήρες στα τζαμιά είναι πλούσιοι μελετητές, ευσέβεια και αναγνώσεις . Και όποιος είδε τη λάμπα του τζαμιού έχει σβήσει, ο επιστήμονας του τζαμιού πέθανε . Και ο λαμπτήρας είναι γυναίκα, και το φυτίλι είναι παιδιά . Η μέδουσα διασχίζει τα αστέρια . Και σπάζοντας και σβήνοντας τις λάμπες, ο θάνατος του ασθενούς . Και αν ένα άτομο πήρε αστέρια από τον ουρανό, θα έπαιρνε λάμπες από το τζαμί ….
…Διάτρηση : Μπορεί να υποδηλώνει ότι μιλάτε για τα μυστικά σας σε αυτόν που τα δημοσιεύει ή υποδεικνύει ότι σημαντικά έγγραφα έχουν καταστραφεί και μπορεί να υποδηλώνει απώλεια χρημάτων για την ομοιότητα του χαρτιού – ανοίγοντας πίσω – με χαρτί – από σπάζοντας το raa – και μπορεί να υποδηλώνει το γάμο του πρωτότοκου ….
…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα δόρυ για δύο χρόνια, τότε θα έχει έναν γιο και θα είναι κηδεμόνας ενός λαού, και εάν το δόρυ σπάσει, ο θάνατος του αγοριού εάν δεν επισκευαστεί με ολίσθηση ή διακλάδωση και η καμπυλότητα του δόρατος είναι αποκλίνει περπατώντας στο ανώμαλο μονοπάτι και σπάζοντας το δόρυ για τον κάτοχο της θέσης είναι η απομόνωση και η απώλεια του δοντιού είναι μια αντανάκλαση σε θέματα ….
…** Το όραμά του, η ειρήνη και οι ευλογίες του είναι, για εκείνον που πήρε το χαλιφάτο μετά από αυτόν .. Με την εξουσία του Abu Hurairah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Άκουσα τον Προφήτη, να προσευχές και ειρήνη του Θεού να είσαι επάνω του, πες : ( Ενώ κοιμόμουν, με είδες στο πρόσωπό μου με ένα κουβά πάνω του, οπότε το έβγαλα από ό, τι θέλει ο Θεός, τότε το πήρε ο Ibn Abi Qahfa και το έβγαλε. Έχει δύο αμαρτίες ή αμαρτίες , και στην απομάκρυνσή του είναι αδυναμία, και ο Θεός τον συγχωρεί για την αδυναμία του . Και η ερμηνεία του σύγχρονου φαινομένου της ειρήνης του Προφήτη σε αυτόν καλώντας στον Θεό – τον Παντοδύναμο – και τον Τζιχάντ άπιστους και κάνει τη συμβουλή του έθνους και διδάσκει τους θρησκεία τους και τι είναι καλό για αυτούς σε αυτόν τον κόσμο και στο μέλλον, και άλλα μεγάλα πράγματα και δημόσια συμφέροντα από την ειρήνη του έκαναν και μετά ο Αμπού Μπακρ Με ό, τι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού Αυτός, που ανέλαβε από τις υποθέσεις των μουσουλμάνων, ολοκλήρωσε το όρθιο και για από τους ανθρώπους της αποστασίας έως ότου τους έφερε από την πόρτα από την οποία έφυγαν, τότε έστειλε τους στρατούς στους Πέρσες και τους Ρωμαίους, και κέρδισε στην εποχή του αρκετές νίκες πάνω τους, τότε το συμπέρασμα των ένδοξων πράξεων του ήταν ότι αυτός ανέθεσε το χαλιφάτο στον Omar bin Al-Khattab – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός σε αυτόν – η εντολή του Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν μια από τις καλές πράξεις του Abu Bakar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και ο όρος Ο Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν περίπου δύο χρόνια και δύο μήνες, και ήταν πανομοιότυπο με αυτό που ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είδε στον ύπνο του ότι κατέβηκε στον κάδο της αμαρτίας ή δύο Τότε ο Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – αφότου εκτελούσε τις υποθέσεις των μουσουλμάνων για περισσότερα από δέκα χρόνια, και ο Θεός άνοιξε τις πολλές κατακτήσεις γι ‘αυτόν στο Levant, το Ιράκ, το Khorasan, την Αίγυπτο και άλλες περιοχές, και ο Θεός ταπείνωσε τα έθνη των απιστία και χωρίς γραφεία, και διαχειρίστηκε τις υποθέσεις των Μουσουλμάνων. Ο Χασάν ήταν η βιογραφία του στο ταίριασμα του όταν είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι επάνω του στα όνειρά του για την εξουδετέρωση του νερού και να σβήσει τους ανθρώπους ακόμη και να νικήσουν τον Μπάτν . Και το ρητό του : (και στην απομάκρυνσή του υπάρχει αδυναμία ) η συντόμευση του χρόνου του και η βιασύνη του θανάτου του και η ανησυχία του με τον πόλεμο με τους ανθρώπους της αποστασίας από το άνοιγμα και την αύξηση που έφτασε ο Ομάρ στο μήκος του . Και ο Al-Nawawi είπε στο ( Σαρχ Μουσουλμάνος ): Τι σημαίνει να χτυπάς ανθρώπους με το χτύπημα των καμηλών τους, δηλαδή, ποτίζουν τις καμήλες τους, στη συνέχεια τις έφεραν στα αγκάθια τους, που είναι ο τόπος στον οποίο οδηγούνται μετά το πότισμα έτσι ώστε να μπορούν να ξεκουραστούν . Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όνειρο είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα του τι συνέβη στον Άμπουκ Μπακρ και τον Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – στο χαλιφάτο και τον καλό έλεγχο τους, και την εμφάνιση των αποτελεσμάτων τους και την πεποίθηση των ανθρώπων μαζί τους, όλα αυτά είναι λαμβάνονται από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η ευλογία του και τα αποτελέσματα των συντρόφων του . Ήταν ο ειρήνης του Προφήτη ο ιδιοκτήτης του , οπότε το ολοκλήρωσε και αποφάσισε να κάνει τους κανόνες του Ισλάμ και τη γενέτειρα των υποθέσεων του και εξήγησε τα περιουσιακά του στοιχεία και τους κλάδους του και το εισόδημα των ανθρώπων στη θρησκεία του Αλλάχ σε πλήθη και αποκάλυψε Θεός – ο Παντοδύναμος -: ( σήμερα ολοκληρώσατε τη θρησκεία σας ). ( Surah Al-Ma’idah στίχος 3). Τότε πέθανε, ειρήνη σε αυτόν, και ο Αμπού Μπακρ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – τον διαδέχθηκε για δύο χρόνια και ένα μήνα . Αυτό εννοείται με το να λέμε, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : (δύο αμαρτίες ή δύο αμαρτίες ) . Στο χαλιφάτο του, πολέμησαν οι λαοί της αποστασίας, έκοψαν τη ραχοκοκαλιά και την επέκταση του Ισλάμ, τότε πέθανε και τον διαδέχθηκε ο Ομάρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – έτσι το Ισλάμ επεκτάθηκε στην εποχή του, και αποφασίστηκε γι ‘αυτούς από τις αποφάσεις του ότι κάτι σαν αυτό δεν συνέβη. Σε αυτό υπάρχει νερό στο οποίο η ζωή τους και η δικαιοσύνη τους, και ο πρίγκιπας τους παρομοιάστηκε με αυτόν που τους αξίζει και τους ποτίζει είναι να εκπληρώσει τα ενδιαφέροντά τους και να διαχειριστεί τις υποθέσεις τους. Όσο για τα λόγια της ειρήνης και των ευλογιών του Θεού να είναι σε αυτόν στον Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -: ( Και στην απομάκρυνσή του είναι αδύναμη ), δεν υπάρχει μείωση της αρετής του Αμπού Μπακρ και καμία απόδειξη της αρετή της ηλικίας πάνω του. Είναι νέα για τη διάρκεια της θητείας τους και τον μεγάλο αριθμό ανθρώπων που επωφελούνται από το κράτος του Ομάρ, λόγω της διάρκειας και της επέκτασης του Ισλάμ και της χώρας του, χρήματα και άλλα λάφυρα, κατακτήσεις, Αίγυπτος και χωρίς γραφεία . Όσο για το ρητό του, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη (και ο Θεός να τον συγχωρήσει ) , δεν είναι ούτε υποτίμηση ούτε ένδειξη αμαρτίας. Αντίθετα, είναι μια λέξη με την οποία οι Μουσουλμάνοι υποστήριξαν τα λόγια τους και ευλόγησαν τον πυλώνα. Αναφέρθηκε προηγουμένως στο Χαντίθ στο Σαχχ Μουσουλμάνου ότι είναι μια λέξη που οι Μουσουλμάνοι το έλεγαν και ο Θεός σας συγχωρεί . Οι επιστήμονες είπαν : Σε όλη αυτή την ειδοποίηση για τη διαδοχή του Αμπού Μπακρ, ο Ομάρ και την υγεία της εντολής τους και η δήλωση περιέγραψε το όφελος των Μουσουλμάνων και είπε ειρήνη σε αυτόν : (Δεν έχω δει έναν ιδιοφυή λαό Pfera Freeh ) Το Livery με το άνοιγμα της ακύρωσης της στέγασης και να σπάσει ALRA το Freeh γούνινο δύο πρόσωπα : ένα ψέμα για το σπίτι ALRA και διευκολύνει την yaa . Το δεύτερο : σπάζοντας το Ra και το άγχος του Ya, που είναι δύο σωστές γλώσσες . Ο Αλ-Χαλίλ αρνήθηκε την έμφαση και είπε : Είναι λάθος, και συμφώνησαν ότι το νόημά του δεν είδε έναν άνδρα να κάνει τη δουλειά του και να κόβει τα μέρη του, και η προέλευση του πορθμείου με στέγαση μειώνεται . Και το ρητό του, ας είναι ο προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ( έως ότου χτύπησε τους ανθρώπους με ένα κούτσουρο ) Ο Αλ-Κάντι είπε : Φαίνεται ότι επιστρέφει συγκεκριμένα στο χαλιφάτο του Umar, και ειπώθηκε ότι πηγαίνει πίσω στο το χαλιφάτο του Αμπού Bakr και του Umar, επειδή, κατά την άποψή τους, τη διαχείριση και την εκπλήρωση των συμφερόντων των μουσουλμάνων, αυτό το ζήτημα ολοκληρώθηκε και οι άνθρωποι χτύπησαν πεισματικά επειδή ο Abu Bakr καταπιέζει τους ανθρώπους της αποστασίας και επανένωσε τους μουσουλμάνους και τους καταλάβαινε, και άρχισαν οι κατακτήσεις, και τα πράγματα άνοιξαν, και οι καρποί του ολοκληρώθηκαν και ολοκληρώθηκαν την εποχή του Umar bin al-Khattab – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – τα λόγια των νοου τελείωσαν συνοπτικά ….