…Ring Όποιος βλέπει ένα κολάρο στο λαιμό του σε ένα όνειρο είναι άθλια . Και το δαχτυλίδι είναι καλό της γυναίκας στον άντρα της, και κάτι από τα χρήματά του πέφτει στο χέρι της . Και το δαχτυλίδι για τη γυναίκα του συζύγου της . Αν είναι από ασήμι και είναι φαρδύ, τότε ο σύζυγος είναι γενναιόδωρος, χαλέμ, πλούσιος, και αν είναι λεπτός, δείχνει την κακή του κατάσταση, και αν είναι από σίδηρο, τότε είναι ισχυρό και αν υπάρχει ξύλο αυτό, τότε ο άνθρωπος είναι υποκριτής . Εάν ένα άτομο είναι περιτριγυρισμένο και είναι έμπορος, τότε είναι κερδοφόρος και άξιος, και αν το δαχτυλίδι είναι αδύναμο και είναι μελετητής, τότε κρύβει τη γνώση . Και αν αγοράσει ένα σκλάβος με ασημένιο γιακά στο λαιμό της, κάνει μια κερδοφόρα επιχείρηση . Και ειπώθηκε : Το κολάρο είναι μια διαφθορά στη θρησκεία και η φθορά του υποδηλώνει κακία, τον βασιλιά, το παιδί και την εμπιστοσύνη ….

…Όποιος την βλέπει σε ένα όνειρο με ένα όμορφο χειρόγραφο, δείχνει γνώση, καθοδήγηση και διατροφή με την ευλογία του, και ίσως η basmalah αναφέρεται στο παιδί και τον εγγονό να συνδέονται μεταξύ τους . Και ίσως έδειξε μια συνειδητοποίηση του παρελθόντος για να επαναλάβει τις επιστολές της . Δείχνει την επιδίωξη του γάμου . Και ίσως έδειξε καθοδήγηση μετά από παραπλανητική . Εάν γράφετε σε ένα όμορφο χειρόγραφο σε ένα όνειρο, ο θεατής θα κερδίσει τροφή και τύχη στην κατασκευή ή τη γνώση του . Και αν είναι γραμμένο νεκρό, είναι ένα έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό . Και ίσως η γραφή του έδειξε κέρδος στη φύτευση . Εάν διαγράφηκε μετά το γράψιμο και είχε πειραματιστεί ένα πουλί έφυγε από την ηλικία του βλέποντος και του κενού ζωντανού και αυτό μετριέται από τα βιβλία στα χέρια του κάτι από το Κοράνι ή άλλο, λέγεται ότι ο Χασάν Μπιν Αλί μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του είδε σε ένα όνειρο γραμμένο στο μέτωπό του ( και το πρωί, και τη νύχτα που σκοτεινιάζει ). Έτσι το έθεσε στον Σιντάντ μπιν Μουσαϊμπ, και είπε : Ω γιος του Αγγελιοφόρου, συμβουλευτείτε και ζητήστε συγχώρεση, οπότε έφυγε από τον κόσμο μετά από μια νύχτα . Εάν απαγγέλλει τον Μπασμάλα ενώ προσεύχεται, και το δόγμα του είναι να αφήσει τον Μπασμάλα στην προσευχή, τότε ο μπαμάλα του είναι απόδειξη ότι διαπράττει μια θρησκεία που δεν χρειαζόταν και μπορεί να υποδηλώνει μια τάση στον πατέρα χωρίς τη μητέρα και η μητέρα στον πατέρα, ή προτιμά μια σουντά από μια σάρκα, ή έναν ναφίλ από μια σουντά, ή αίρεση. Επιθυμητό . Και ό, τι γράφτηκε με αυτό σε ένα όνειρο θεωρείται, αν ήταν γραμμένο σε χρυσό, αυτό δείχνει τα προς το ζην και το ενδιαφέρον για την υπακοή ή τη μεταρρύθμιση των καλών καιρών, και μπορεί να υποδηλώνει την όμορφη ανάμνηση και τις καλές πράξεις . Και σκέφτηκε με τι γράφτηκαν τα στυλό, οπότε η γραμμή του όγκου είναι πετώντας χρήματα, η γραμμή του ερευνητή είναι μια διερεύνηση αυτού που θέλει, η γραμμή της γενεαλογίας είναι ανάλογη, η γραμμή αντιγραφής είναι απομονωμένη και η γραμμή της άγριας φύσης περιλαμβάνει κάτι μακρύ, και η γραμμή της ποίησης δείχνει αμέλεια και λατρεία, και η γραμμή του al-Rayhani είναι υποκρισία, και η γραμμή της σκόνης είναι μια ασθένεια στο μάτι . Και αυτό που γράφτηκε σε αυτό εκτός από αυτό, το να το γράφεις στην υπογραφή του Ezz και του Nasr και να το γράφεις στο χειρόγραφο του al-Waraqa θεωρείται δοκιμασία, και αν τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο από το γράψιμό του, τότε είναι απόδειξη του χρωματισμού στο δόγμα ή την πεποίθηση . Όσο για τα περίεργα στυλό που γράφτηκαν, όπως εβραϊκά, συριακά, χίντι και τα παρόμοια, αποτελεί ένδειξη περίεργων δηναρίων, συζύγων, σκλάβων ή σκλάβων ή εξοικείωσης με ξένους . Γράφτηκε από μια σιδερένια πένα που υποδηλώνει δύναμη, επιβίωση και σταθερότητα σε θέματα . Και αν το έγραψε με ασημένιο στυλό, και αν ήταν σαν το συνηθισμένο στυλό, υποδηλώνει την κατάσταση μεσολάβησης, ειδικά αν γράφτηκε με στυλό που ήταν στριμμένο ή δεμένο και αν το στυλό ήταν ίσιο και λεπτό, αυτό έδειχνε την τιμητική θέση ή τη γνώση και το έργο εκείνων που το έκαναν σε ένα όνειρο. Αν ήταν γραμμένο στο Kagd, μπορεί να έχει κάνει μια καλή πράξη ή να ακολουθήσει. Είναι υποχρεωτικό, και αν ήταν γραμμένο σε περγαμηνή, προσπάθησε να αναζητήσει κληρονομιά και αν ήταν σε κόκκινο, κίτρινο ή λευκό υφαντό ύφασμα, πέτυχε χαρά και ευχαρίστηση, και αν ήταν σε πράσινο ύφασμα, θα καταλάμβανε μαρτυρία με τον Θεό Παντοδύναμο . Και το να γράφεις με φως ή χρυσό είναι καλά νέα . Βλέποντας τα σημεία και το σχήμα στη basmalah σε ένα όνειρο : Εάν η Basmalah αναφέρεται στη σύζυγο, τότε της δείχνει, το σχήμα των χρημάτων της, τη συσκευή της, τα παιδιά της και το αλάθητο της, και αν αυτό δείχνει τα χρήματα, αυτό είναι το χρήσιμο εισόδημά του, και αν δείχνει προσευχή, αυτή είναι η Σουντά της, και αν δείχνει τη χώρα, αυτή ήταν η οικογένειά της και αξιοσημείωτες από μελετητές, αρετές και κυρίους των συναλλαγών. Από την ενορία και τα καταστήματα που κερδίζουν . Και τα σημάδια έκφρασης θεωρήθηκαν και θεωρήθηκαν σε ένα όνειρο : το υποκριτικό σημάδι είναι η θέση, το κάτω σημάδι είναι απομόνωση, το ανυψωμένο σημάδι είναι ύψος, θάνατος ή χώρος εργασίας, το σήμα σύνδεσης είναι ένας σύνδεσμος, το διακριτικό σημάδι είναι καταφατικό έχει σημασία, και το σημάδι του άγχους είναι η στενότητα σε θέματα και δυσκολίες, οπότε αυτό που μπήκε στο basmalah αυτών των σημείων την αποδίδει στη θρησκεία του βλέποντος ή στην κοσμική του ζωή, και επίσης, εάν είναι ανεπαρκής, τότε είδε τον Basmalah στο αντίθετο τάξη, όπως αυτός που κάνει τον Παντοδύναμο τον Παντοδύναμο τόπο Bismillah ή δίνει το όνομα του Θεού στο όνομα Bismillah. Γνωστό μεταξύ άλλων . Εάν κάποιος άλλος το έγραψε και το διέγραψε ο ίδιος, αυτό υποδηλώνει παραβίαση της διαθήκης, παραίτηση του Ισλάμ ή ότι εξοικονομεί με όσα έχει γνώση και χρήματα . Και αν ο αναζητητής το έκανε σε ένα όνειρο ενώ ήταν άρρωστος, τότε θα θεραπευόταν, και αν ήταν αμαρτωλός, τότε θα μετανοούσε, και ίσως παντρεύτηκε και είχε καλά παιδιά ή κέρδισε από το εμπόριο . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει στον ύπνο του Στο Όνομα του Θεού, ο πιο ευγενικός, ο πιο ελεήμων, τότε ο Θεός Παντοδύναμος ρίχνει την ευλογία στα χρήματά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει στο ασημένιο μέταλλο, δείχνει ότι η γυναίκα του τον εξαπατά ….

…Όσο για το ασήμι : αν ήταν φτιαγμένο από σκεύη ή κοσμήματα ή παρόμοια με σπασμένα ή αυθεντικά, και πίστευε ότι του δόθηκε κάτι από αυτό, καταθέτει χρήματα ή αγαθά . Το ίδιο ισχύει και αν ήταν ένας καθρέφτης από ασήμι, αρκεί να μην κοιτούσε το πρόσωπό του . Αν το κοιτάξει στο πρόσωπό του, θα επιτύχει αυτό που μισεί στην παρουσία του με τους ανθρώπους . Και δεν είναι εντάξει να κοιτάς στον ασημένιο καθρέφτη . Και το ασήμι της ταινίας, εάν δεν είναι, είναι η ουσία μιας γυναίκας, μιας γυναίκας ή μιας υπηρέτριας . Αν το fovea χτυπήσει το μέταλλο ή τη χώρα της, τότε χτυπά μια γυναίκα από την πατρίδα της . Αν έβλεπε ότι μπήκε σε μια σπηλιά από μέταλλο και χτύπησε εκείνο το τρεμόπαιγμα εκεί, τότε η σύζυγός του τον εξαπάτησε στο θέμα της ή σε κάτι άλλο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα ασημένιο λάκκο, τότε χτυπά μια γυναίκα ή μια σκλάβα, και όποιος πιστεύει ότι έχει αγγεία από ασήμι ή άγνωστα dirham σε οποιοδήποτε από τα αγγεία, τότε κρύβει κρυφά ή καταθέτει χρήματα και αντικείμενα, και αν βλέπει ότι το πλήρωσε σε κάποιον άλλο, τότε το καταθέτει κρυφά ή χρήματα και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει ένα ντιρχάμ αν είναι φρέσκο ​​λευκό, χτυπάει ντιρχάμ σε εγρήγορση όπως το είδε, και αν ήταν μαύρο, τότε είναι φταίξιμο και διαμάχη και ειπώθηκε και όποιος είδε ότι χάθηκε ένα dirham για αυτόν, τότε παραπονιέται για τον γιο του ή για κάτι που μισεί γι ‘αυτόν και αν δει ότι είχε αφαιρεθεί από αυτόν ή ένα dirham είχε φύγει από αυτόν , ο γιος του πέθανε και όποιος το είδε ότι χτύπησε χρήματα τότε θορυβώδες και άσχημα λόγια, και αν ξέρει τον αριθμό τους, τότε είναι ελαφρύτερο και πιο εύκολο για αυτόν και όποιος βλέπει ότι λιώνει ασήμι, τότε είναι σαν κάποιος που λιώνει χρυσό, αλλά είναι ελαφρύτερο…

…Ο καθρέφτης είναι σε ένα όνειρο φαντασία και ματαιοδοξία, και ειπώθηκε : μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει στον καθρέφτη και βλέπει τη μαύρη γενειάδα του ενώ είναι διαφορετικά, τότε τιμάται με τους ανθρώπους και βελτιώνει την κατάστασή του σε αυτούς στο ζήτημα των κοσμικών του υποθέσεων, όχι της θρησκείας του . Και ειπώθηκε : Ο καθρέφτης είναι ανδρική γυναίκα και η τάξη του . Και όποιος κοιτάζει σε ασημένιο καθρέφτη, πηγαίνει . Εάν η γυναίκα είναι σπασμένη, η γυναίκα του θα πεθάνει . Εάν κοιτάξει σε έναν τυλιγμένο καθρέφτη, οι ανησυχίες του θα τον καθαρίσουν . Ο σκουριασμένος καθρέφτης είναι η ατυχία του άνδρα και αν υπάρχει εξαπάτηση στον καθρέφτη, τότε ανησυχεί πολύ . Και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει στον καθρέφτη, τότε ο Θεός δεν είναι ικανοποιημένος με αυτόν, και έχει υπακούσει τον Θεό Παντοδύναμο στο μυστικό και το άνοιγμα του . Ο χρυσός καθρέφτης είναι η δύναμη στη θρησκεία και η απαλλαγή μετά τη φτώχεια και η διαδοχή μετά τη δόξα . Εάν ο ασθενής κοιτάξει στον καθρέφτη, αυτό δείχνει το θάνατό του . Ο καθρέφτης δείχνει το ταξίδι και την εγκυμοσύνη από την προοπτική στον καθρέφτη, οπότε αν αυτός που είδε στον καθρέφτη ήταν γυναίκα, μπορεί να έρθει με μια γυναίκα, και αν η προοπτική ήταν άντρας, θα μπορούσε να έχει έναν άνδρα γιο . Εάν ο άντρας βλέπει στον καθρέφτη ένα σχήμα που είναι διαφορετικό από την εμφάνισή του, θα χτυπηθεί στα χρήματα ή στο μυαλό του και αν βρεθεί γυναίκα, έχει μια κόρη και παντρευτεί ή αγοράσει μια σκλάβια . Εάν ένας φυλακισμένος κοιτάξει το πρόσωπό του στον καθρέφτη, θα απελευθερωθείτε από τη φυλακή του . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει καθρέφτης, θα λάβει αυτό που μισεί στην παρουσία του με τους ανθρώπους ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί από το Ισλάμ σε μία από τις ψεύτικες θρησκείες, τότε διαπράττει αμαρτίες, και ειπώθηκε ταπείνωση και περιφρόνηση, και όποιος βλέπει ότι λατρεύει τη φωτιά, τότε μπαίνει στον πειρασμό με τον Σουλτάνο και αν η φωτιά είναι αδρανής τότε αναζητά απαγορευμένα χρήματα και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν κακό άνθρωπο. Ασημένιο, έρχεται σε μια γυναίκα σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί, και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή κάτι τέτοιο έτσι, τότε πλησιάζει το αίτημα του κόσμου, και αν είναι από πέτρα, πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο. Από την κεραμική και τα παρόμοια, πλησιάζει κάποιον που δεν έχει κανένα όφελος. Και στην πρόταση, το να βλέπεις είδωλα δεν είναι αξιέπαινο…

…Ο καθρέφτης : Όποιος κοιτάζει το πρόσωπό του από τους εργένηδες, θα παντρευτεί κάποιον άλλο και θα ρίξει το πρόσωπό του, και αν έχει εγκυμοσύνη που έρχεται σαν αυτόν, είτε ο θεατής είτε η γυναίκα, και μπορεί να υποδηλώνει τη διάσπαση των συζύγων , έως ότου βλέπει το πρόσωπό του στη γη των άλλων και στον τόπο όπου βρίσκεται, και η δομή του θεατή έχει χωριστεί σε αυτό. Είναι η περιγραφή και οι ελπίδες του, και αν τους κοιτάξει να διορθώσουν το πρόσωπό του ή να σκοτεινιάζει τα μάτια του, τότε κοιτάζει το θέμα των αδελφών του, φοβερό, και ο καθρέφτης του μπορεί να δείχνει στην καρδιά του, οπότε αυτό που είδε από τη σκουριά ήταν ανομία και θόλωσε την καρδιά του . Και αυτός που κοιτάζει σε ασημί καθρέφτη παίρνει κάτι κακό στο πρόσωπό του . Και κοιτάζοντας στον καθρέφτη του σουλτάνου τον απομόνωσε από την εξουσία του, και βλέποντας τον ομόλογό του στη θέση του, και ίσως έφυγε από τη γυναίκα του και τον διαδέχθηκε ομόλογό του 0 και ειπώθηκε ότι ο καθρέφτης είναι η γυναίκα του άνδρα και η κατάταξή του είναι τόσο μεγάλη Καθώς ο καθρέφτης και η μεγαλειότητά της, αν βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό είναι μεγαλύτερο, η θέση του σε αυτό ανεβαίνει και αν το πρόσωπό του είναι ωραίο σε αυτόν, ο καθρέφτης του θα βελτιωθεί. Εάν βλέπει τη γενειάδα του μαύρη σε αυτό με ένα καλό πρόσωπο και διαφέρει από αυτήν την ποιότητα σε εγρήγορση, τότε τιμά τους ανθρώπους και βελτιώνει τη θέση τους στον τομέα αυτού του κόσμου . Ομοίως, αν δει τη γενειάδα του, μια επίπεδη, άτριχη γενειάδα . Εάν τη βλέπει ως λευκή, τότε θα στερείται και θα αυξήσει το καθεστώς του και θα ενισχύσει τη θρησκεία του . Εάν βλέπει λευκά μαλλιά στο πρόσωπό του όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε έχει φύγει και η θρησκεία του ενισχύεται, και ομοίως κοιτάζοντας σε έναν ασημένιο καθρέφτη, η τιμή θα χαθεί . Ένας άλλος είπε : Ο καθρέφτης είναι γυναίκα και αν δει τον κόλπο μιας γυναίκας στον καθρέφτη, θα έχει αιδοίο . Και να κοιτάς στον καθρέφτη γεμάτο ανησυχίες, και στον σκουριασμένο καθρέφτη άσχημα . Αν βλέπει σαν να κοιτάζει σε καθρέφτη, τότε αναζητά ανακούφιση από αυτόν μέσα τους . Εάν δεν είναι σε θέση να την τρίψει λόγω του μεγάλου αριθμού σκουριάς, τότε δεν μπορεί να βρει ανακούφιση . Και ειπώθηκε ότι αν το έβλεπε σαν να κοίταζε στον καθρέφτη, και αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε και αν η σύζυγός του απουσίαζε, συναντήθηκε μαζί της . Αν κοιτάξει στον καθρέφτη από πίσω της, διαπράττει ανηθικότητα από τη σύζυγό του, και είναι απομονωμένος αν είναι κυβερνήτης και οι φυτεύσεις του θα φύγουν αν εξαντληθεί . Και αν μια γυναίκα κοιτάζει στον καθρέφτη και είναι έγκυος, γεννά ένα κορίτσι που μοιάζει με αυτήν ή η κόρη της γεννά ένα κορίτσι . Εάν κανένα από αυτά δεν ήταν να παντρευτεί τον άντρα της με μια άλλη γυναίκα που έχει αντίστοιχο, τότε θα δει την ομοιότητά της . Ομοίως, αν ένα αγόρι είδε ότι κοίταζε στον καθρέφτη ενώ οι γονείς του γεννούσαν, θα χτύπησε έναν αδερφό σαν αυτόν και τον ομόλογό του . Ομοίως, αν το έβλεπε ένα κορίτσι, θα χτύπησε μια αδερφή σαν αυτήν, και επίσης αν ένας άντρας το είδε και ήταν έγκυος με έναν γιο που ήταν σαν αυτόν ….

…Jubilee Εάν ονειρεύεστε ένα ιωβηλαίο, αυτό σημαίνει ότι θα συμμετάσχετε σε πολλά ευχάριστα έργα . Αυτό το όνειρο είναι κατάλληλο και ευνοϊκό για το κορίτσι, καθώς δείχνει το γάμο και την αύξηση των κοσμικών ευλογιών . Εάν ονειρεύεστε ένα θρησκευτικό ιωβηλαίο, αυτό σημαίνει ένα κλειστό, αλλά άνετο περιβάλλον . « Ιωβηλαίο : Α, ένα ασημένιο ιωβηλαίο : ένας εορτασμός της λήξης των 25 ετών . Β, ένα χρυσό ιωβηλαίο : ένας εορτασμός της λήξης των 50 ετών . Γ, ένα διαμάντι ιωβηλαίου : ένας εορτασμός της λήξης των 60 ή 75 ετών . ~…

…Και είδε έναν άνδρα σαν να κλωτσούσε τον βασιλιά με το πόδι του, οπότε χτύπησε καθώς περπατούσε ένα δηνάριο με την εικόνα του βασιλιά πάνω του . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να υπήρχαν πολλά μαλλιά στα πόδια μου και είπε : Ο Ντιν τον οδηγά και πεθαίνει στη φυλακή . Σου είπε ότι την είδα . Έτσι πήρε πίσω τον Ιμπν Σιρίν, και στη συνέχεια πέθανε στη φυλακή λόγω σαράντα χιλιάδων dirham, και το πέρασε για λογαριασμό του μετά το θάνατό του, και είδε έναν άνδρα σαν να ήταν ανάπηρος, και το διέσχισε για αυτόν και είπε : Εσείς γίνε μονομάχος . Τότε συνελήφθη με μια γυναίκα . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι το δάχτυλό μου ήταν πάνω στα κάρβουνα, και αν το έβαλα ως πυροσβεστήρα, και αν το σηκώσω από αυτό, επέστρεψε όπως ήταν, και είπε : Είναι άτομο πάθους και είπε : Δεν είναι οπαδός του πάθους, αλλά μιλάει στη μοίρα . Είπε : Τι είναι πιο σοβαρό από τη μοίρα; . Μια γυναίκα είδε σαν να είχε αποκοπεί ο αντίχειρας του άνδρα της, οπότε διηγήθηκε το όραμά της στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Προσεύχεστε σε έναν λαό που έχετε κόψει ….

…Τέφρα : ψευδής ομιλία που δεν επωφελείται από αυτήν . Και όποιος ανάβει φωτιά στην πύλη του Σουλτάνου, θα αποκτήσει κατοχή και δύναμη . Εάν βλέπει μια υψηλή, φωτεινή φωτιά που έχει ένα μεγάλο φως προς όφελος των ανθρώπων, τότε είναι βασιλικός άντρας . Αν δει ότι κάθεται με ένα ρητό για μια φωτιά που σώζει τους κατοίκους της, αυτό είναι μια ευλογία, μια ευλογία και μια δύναμη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ευλογημένοι είναι εκείνοι που βρίσκονται στη φωτιά και εκείνοι γύρω από αυτό ». Και αν είδε μια φωτιά, θα απομακρυνόσασταν από το σπίτι του, θα έπαιρνε κατάσταση, εμπόριο ή δύναμη σε ένα εμπόριο. Αν είδε μια φωτιά που έπεσε από το κεφάλι του ή βγήκε από το χέρι του και είχε φως και ακτίνες, και η γυναίκα του ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι, και θα είχε υπέροχα νέα . Εάν δει μια φλόγα φωτιάς στην πόρτα του σπιτιού του και δεν υπάρχει καπνός σε αυτήν, τότε θα πρέπει να εκτελέσει το Χατζ . Αν τη δει στο σπίτι του, είναι γάμος σε αυτό το σπίτι . Αν χαλάσει μια φωτιά σε μια σκοτεινή νύχτα, επιτυγχάνει δύναμη, νίκη, ευχαρίστηση, χάρη και εξουσία, σύμφωνα με την ιστορία του Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει στη φούστα του μια φλεγόμενη φωτιά, η γυναίκα του θα το μεταφέρει αν είναι σε φόρμα . Αν είδε τη φωτιά να κατεβαίνει από τον ουρανό και να την κάψει και το κάψιμο να μην τον επηρεάσει, τότε οι στρατιώτες θα κατέβαιναν από το σπίτι του . Αν βλέπει φωτιά να βγαίνει από το δάχτυλό του, τότε είναι άδικος συγγραφέας και αν βγαίνει από το στόμα του, τότε είναι λακκάκι . Αν βγει από την παλάμη του, είναι άδικος κατασκευαστής . Και όποιος καίει μια φωτιά σε ερείπια και καλεί τους ανθρώπους σε αυτό, τους καλεί σε παραπλανητική και αίρεση, και τον απαντά από τον τραυματισμό του . Και όποιος βλέπει το σπίτι του να καίγεται, το σπίτι του θα καταστραφεί αμέσως . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Έβλεπα σαν να προσευχόμουν με τον φόβο μου με φωτιά, έτσι ένας από αυτούς έπεσε στη φωτιά και κάηκε, και η φωτιά χτύπησε από άλλο . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Έχετε βοοειδή στη γη της Περσίας, και το ήμισυ του έχει αλλάξει και φύγει, και λίγο από τα άλλα μισά χτυπήθηκαν . Ήταν έτσι . Και όποιος βλέπει σαν να είναι στη φωτιά και δεν βρει την ελευθερία του, θα αποκτήσει φιλανθρωπία, βασιλιά και νίκη επί των εχθρών του, σύμφωνα με την ιστορία του Αβραάμ . Και όποιος δει μια κατάσβεση φωτιάς ή φλόγας ή κακού, θα ζήσει σε ταραχές, μάχες και αγωνία στον τόπο που σβήνει . Και όποιος βλέπει μια φωτιά να ανάβει στο σπίτι του, οι άνθρωποι της θα ανάβουν από αυτήν, σβήνει, γιατί οι αξίες του σπιτιού θα πεθάνουν, και αν αυτό συμβαίνει σε μια χώρα τότε είναι ο θάνατος του παγκόσμιου ηγέτη του . Αν σβήσει στον κήπο του, είναι ο θάνατός του ή ο θάνατος της οικογένειάς του . Εάν ο άνεμος σβήσει και υπάρχει άνεμος στο σπίτι του και τον ανάψει, οι κλέφτες μπαίνουν στο σπίτι του . Αν έβλεπε ότι άναψε φωτιά και ξύπνησε στον πόλεμο, τότε αν σβήσει, καταπιέζεται και αν ήταν έμπορος, δεν θα κερδίσει ….

…Η φαρμακευτική αγωγή είναι σε ένα όνειρο Salah στη θρησκεία . Όποιος πίνει φάρμακο για να διορθώσει το σώμα του, ταιριάζει στη θρησκεία του . Όποιος παίρνει φάρμακα σε ένα όνειρο είναι απόδειξη γνώσης και συμβουλών, και η χρήση της γνώσης του, και αν δεν το πάρει, απομακρύνεται από την αλήθεια και στέκεται με κάποιον άλλο . Εάν σε ένα όνειρο καταναλώνει ένα νόστιμο αρωματικό φάρμακο, αυτό δείχνει γάμο με τον άγαμο, το παιδί με τον άγονο και τον πλούσιο με τους φτωχούς . Ίσως το φάρμακο έδειξε το φάρμακο από το οποίο είναι γραμμένο, όπως ακριβώς το φάρμακο έδειξε το φάρμακο . Το καταραμένο άτομο είναι μονοθεϊσμός και επιβεβαίωση της μαρτυρίας, ή όφελος από εκείνον που δείχνει το δάχτυλό του . Τα σπαθιά είναι απληστία και συρρίκνωση στον κόσμο, και το ποτό είναι τροφή . Και αυτός που καταπιεί είναι εξαναγκασμός για τον αμαρτωλό να μετανοήσει, για να καθοδηγηθεί ο άπιστος και για να μάθει ο ανίδεος . Όσο για τις γυναίκες που φέρουν για την εμμηνόρροια και άλλα πράγματα, δηλαδή για ένα μόνο κορίτσι, έναν άντρα και για ένα άγονο κορίτσι . Τα ανεκτικά φυτίλια κατασκοπεύουν ειδήσεις και ανακαλύπτουν μυστικά . Και όποιος πιστεύει ότι πίνει ένα καθαρτικό φάρμακο για να θεραπεύσει την ασθένειά του, τότε διορθώνει το χρέος του στο βαθμό που είναι ευημερούμενος σε αυτό, ανάλογα με το μέγεθος της δύναμης και του κινδύνου του, και μπαίνει στον πειρασμό να τον δώσει σε αυτόν σύμφωνα με το έργο του σε αυτό, και αν δεν δουλέψει, τότε η καλοσύνη του χρέους του θα εξαφανιστεί, και αυτό δεν γίνεται για αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι αναζητά υγεία λόγω της κατανάλωσης, θα είναι κατάλληλος για τη ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι θεραπεύει το μάτι του, θα μεταρρυθμίσει τη θρησκεία του . Και κάθε κίτρινο ποτό στο όραμα είναι ένα σημάδι ασθένειας . Κάθε φάρμακο που είναι εύκολο να πιει ή να φάει αποτελεί ένδειξη της ανάρρωσης του ασθενούς και το σωστό είναι να αποφύγετε οτιδήποτε τον βλάπτει . Όσον αφορά το άσχημο φάρμακο, είναι μια απλή ασθένεια που ακολουθείται από έναν αθώο . Και ειπώθηκε : Τα ποτά με καλή γεύση, εύγευστα και τρώγονται είναι καλά για τους πλούσιους και για τους φτωχούς είναι κακά . Η ερμηνεία του τι προέρχεται από ένα φάρμακο από ένα άτομο δεν είναι η ίδια με την ερμηνεία αυτού που παράγεται χωρίς φάρμακο ….

…Το να βλέπεις έναν ανανά σε ένα όνειρο είναι ένας πολύ καλός οιωνός και θα βρεις επιτυχία στο εγγύς μέλλον αν επιλέξεις ή τρώσεις αυτά τα φρούτα σε ένα όνειρο . Και αν κόψετε το δάχτυλό σας ενώ προετοιμάζετε τον ανανά για φαγητό, θα ανησυχείτε για θέματα που σύντομα θα γίνουν πηγή ευτυχίας και επιτυχίας για εσάς ….

…Πώς ονειρεύονται κωφοί άνθρωποι; Ακούνε τον ήχο στα όνειρά τους; Τους έρχεται ένας εφιάλτης; Ένα άτομο που γεννιέται κωφό διαφέρει στα όνειρα, τα βλέπει και φαντάζεται τους ήχους αυτού που βλέπει, και όποιος έγινε κωφός αργότερα; Αυτά είναι πολλά ερωτήματα που μπορεί να έρχονται στο μυαλό όσων ενδιαφέρονται, ή ειδικοί στην επιστήμη της έκφρασης των ονείρων, και εφιστά επίσης την προσοχή όλων όσων αγαπούν αυτήν την τέχνη. Πώς μπορεί ένα κωφό όνειρο; Πώς μπορούν να εξηγηθούν τα όνειρά του; Είναι η συμβολική του γλώσσα επαρκής για κατανόηση; Και όταν ένα κανονικό άτομο μεταφράζει αυτήν την κινητική γλώσσα, αφού την λάβει από αυτά, σε μια ομιλούμενη γλώσσα. Θα είναι αρκετό, και τότε μπορούν να εκφραστούν τα οράματά τους; Η γλώσσα του μεταφραστή εδώ οδηγεί στο ακριβές νόημα που θέλει ο κωφός; Στην αρχή, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που γεννήθηκε κωφός και σε αυτόν που μπορούσε να ακούσει, αλλά αργότερα έγινε κωφός … και καθένα από αυτά τα δύο τμήματα έχει τον δικό του τρόπο να ονειρεύεται … και αυτό είναι που Θα αναλύσω λεπτομερώς στο επόμενο άρθρο … Ποιος γεννιέται ικανός να ακούσει Τότε έγινε εντελώς κωφός, οπότε πιθανότατα θα δει το όνειρο, και δεν θα ακούσει τον ήχο, αλλά όταν σου λέει το όραμά του που είδε, μετά την κώφωση του, θα σας πει τι είδε, και θα μετρήσει αυτό που βλέπει για τα πράγματα που είδε, και δεν τα άκουσε, σύμφωνα με αυτό που μειώνει και διατηρεί στη μνήμη του Πριν γίνει κωφός . Όσο για αυτόν που γεννήθηκε κωφός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να ακούσουν τις φωνές, έτσι βλέπουν τις διαφορετικές σκηνές και τις σκηνές στα όνειρά τους χωρίς ήχο, και μπορεί να δει πολλές σκηνές, ανθρώπων ή άψυχων αντικειμένων, ή μπορεί να δει τους γονείς του, για παράδειγμα, ή τους συγγενείς του, ή τους φίλους του, κ.λπ., και αναμιγνύοντας μαζί τους και ακούγοντας από αυτούς, βρήκε ότι συχνά βλέπουν εκείνους που συμφωνούν μαζί τους με αυτήν την αναπηρία. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι είναι πολύ κοντά τους συναισθηματικά ή χωρικά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι επίσης κοντά στις ψυχές τους, εάν έχει αυξηθεί η κατάσταση του ύπνου και οι ψυχές, όπως αναφέρεται στο Σαχχ, είναι στρατολογημένοι στρατιώτες, οπότε δεν είναι κοντά τους, και αυτό που αποποιείται από αυτούς είναι διαφορετικό, οπότε ο κοιμισμένος συναντάται στον ύπνο γενικά, και οι δύο Και ο φίλος του είναι ένας από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου και μετριέται αυτοί οι κωφοί άνθρωποι, οπότε βλέπουν πολλούς κωφούς . Τώρα που γνωρίζουμε πώς οι κωφοί βλέπουν οράματα, τότε έχουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ποιο είναι πώς μπορεί να ερμηνεύσει τα οράματά τους; Η νοηματική γλώσσα – είτε από τον μεταφραστή είτε από τον ίδιο τον κωφό – θα είναι αρκετή για να κατανοήσει τη συμβολική γλώσσα που προέρχεται από αυτούς για τη διέλευση; Λέω, εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, γιατί η γλώσσα στην οποία αναφέρεται η έκφραση είναι η γλώσσα του ομιλητή όταν ο κωφός το διηγείται στον ακροατή, αν ο ακροατής είναι ο διασταυρούμενος και εδώ η γλώσσα είναι αυτό που κατανοεί η διάβαση στη δική του κουλτούρα, ή ο ακροατής είναι ο μεταφραστής για αυτόν που θα διασχίσει, και εδώ θα καθοδηγηθείτε από τη γλώσσα και τον πολιτισμό του μεταφραστή. Έτσι, η διέλευση πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να προσπαθεί να είναι ειλικρινής στη μεταφορά οραμάτων τέτοιων ανθρώπων , καθώς ο κωφός μπορεί να θέλει μια λέξη ή μια συγκεκριμένη πρόταση, και ο μεταφραστής των συμβόλων του εκφράζει μια λέξη ή άλλη πρόταση …. Αυτό είναι πολύ απατηλό, ειδικά όταν η λέξη υποκαθίσταται, οδηγεί σε μια εντελώς διαφορετική έννοια . … Όταν εκφράζετε, και σε αυτό το έργο πρέπει να δοθεί προσοχή από τον εκφραστή, για να βεβαιωθείτε πριν από την έκφραση του συμβόλου που ήθελε ο κωφός, και αυτό γίνεται ζητώντας του σε ποιον μεταφράστηκε για αυτόν …. ή ρωτώντας τον ίδιο τον κωφό α για αυτό που σκόπευε να του αναφέρει με τρόπο. Ακριβής, επειδή ορισμένα σημάδια στη γλώσσα των κωφών σημαίνουν πολλές λεκτικές συνθέσεις, όπως το κατάλαβα από τους μεταφραστές, και καθώς το είδα στη γραφική τους γλώσσα, και έβλεπα ένα όραμα ενός κωφού στο πρόγραμμά μου και στον αέρα ζωντανά στο κανάλι Al-Raya και όταν ο μεταφραστής εμφανίστηκε στους κωφούς μεταφράζοντας το, με εξέπληξε η λέξη που είπε, ήθελε να εκφράσει πού βγήκε το δάχτυλο στο παπούτσι, οπότε είπε: Δαχτυλίδι !! Και όταν τον ρώτησα αν αυτό εξέφρασε ο ίδιος ο κωφός; Απάντησε αρνητικά και ότι αυτό είναι από τα λόγια του: Λέει αυτό το μέρος του παπουτσιού ως δαχτυλίδι …. ενώ βρίσκετε κάποιον που καλεί αυτόν τον τύπο, για παράδειγμα, το δάκτυλο των παπουτσιών και μετρά πολλές λέξεις με ευρείες έννοιες, για παράδειγμα. Και το ξέρει ή ενδιαφέρεται να διαφοροποιήσει μεταξύ τους, μόνο τη διέλευση . . ….

…Παράλυση εκείνου που βλέπει ότι τα χέρια του έχουν παραλύσει, τότε διαπράττει σοβαρή αμαρτία. Εάν το δεξί χέρι παραλύσει, τότε θα αποδυναμωθεί, και εάν το αριστερό χέρι παραλύσει, ο αδελφός ή η αδερφή του θα πεθάνει . Και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, τότε θα τον χτυπήσει ο πατέρας του, και αν ο δείκτης του στεγνώσει, θα χτυπηθεί από την αδερφή του και αν το μεσαίο δάχτυλο στεγνώσει, θα τον χτυπήσει ο αδερφός του, και αν το ροζ στεγνώνει, θα χτυπηθεί με την κόρη του, και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, θα χτυπηθεί από τη μητέρα του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι το δεξί του χέρι είναι παράλυτο, η ζωή του θα σταθεί ….

…Η βλάβη στα δάχτυλα : απόδειξη της αγωνίας του αγοριού . Εάν δεν είχε γιο, τότε είναι απόδειξη σπατάλης προσευχών . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι το ροζ του κόπηκε ο γιος του τον έχασε . Και όποιος δει τη νίκη του να κόβεται, θα έχει έναν γιο . Και όποιος είδε το μεσαίο να κόβεται, ο μελετητής της χώρας του ή ο δικαστής του πέθανε, και αν είδε σαν να κόπηκαν τέσσερα δάχτυλά του, παντρεύτηκε τέσσερις γυναίκες και όλες θα πέθαιναν, και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να είχε κόψει ένα δάχτυλο από ένα άτομο, θα υποφέρει από μια καταστροφή στα χρήματά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα χάνονται, οι υπηρέτες απορροφούνται, τα δάχτυλα απορροφούνται, τα χρήματα έχουν φύγει . Και το σφίξιμο των δακτύλων δείχνει ότι αφήνει αιμομιξία . Όσον αφορά τα νύχια : η βλάβη σε αυτό δείχνει αδυναμία ικανότητας και διαφθορά της θρησκείας και των θεμάτων. Λέγεται ότι το μήκος των νυχιών είναι αδιαφανές, και όποιος βλέπει σαν να μην έχει καρφί, τότε χρεοκοπείται . Εάν βλέπει σαν τα νύχια του να είναι όλα σπασμένα, τότε πεθαίνει και, επίσης, αν τα βλέπει πράσινα ενώ τα αναβαθμίζει, δεν βοηθάει, τότε πεθαίνει . Όσο για τον Al-Sadr : Όποιος πιστεύει ότι πονάει το στήθος του, ξοδεύει χρήματα με υπερβολικά χρήματα χωρίς να υπακούει στον Θεό και θα τιμωρηθεί για αυτό . Το κοινό κρυολόγημα : σημαίνει μια εύκολη ασθένεια που ακολουθείται από ευεξία και ευτυχία . Ο Al-Bassam, όποιος πιστεύει ότι είναι mashas, ​​είναι ένας άνθρωπος που τολμά να διαπράξει αμαρτίες και έχει τιμωρηθεί από τον σουλτάνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το δάχτυλό του έχει δαχτυλίδι και έχει λοβό που έχει σπάσει ή σπάσει, τότε θα χωρίσει τη γυναίκα του .)…

…Ο προτιμώμενος ιμάμης Shafei 65 – για τον Alkzna είπε, άκουσα τον Shafei να λέει : Είδα τον Ali bin Abi Talib – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – να κοιμάται και να χαιρετάει και να κουνάει το χέρι μου και να βγάζει το φινάλε και να το κάνει στο δάχτυλό μου και ήταν ο θείος μου Vvsrha είπε μου : η Msafank Ίσως Voman της μοίρας, και είτε την απογείωση του δακτυλίου και να είναι σε ένα δάχτυλο, τότε το όνομά σας θα φτάσει αυτό το όνομα Αλί φτάσει στα ανατολικά και δυτικά, στη συνέχεια, Al-Khatib αφήγηση για το εξουσία του Al-Rabee ‘bin Sulaiman ότι είπε : Από τον Θεό, η αναφορά του Al-Shafi’i έχει εξαπλωθεί σε ανθρώπους με γνώση καθώς ανέφερε τον Ali bin Abi Talib ….

…Δαγκώματα : Παιδί, κακία ειπώθηκε . Και ειπώθηκε ότι το δάγκωμα δείχνει υπερβολική αγάπη για κάθε άνθρωπο ή για κάποιον άλλο . Εάν ένα άτομο δαγκώσει και αίμα βγει από αυτόν, η αγάπη θα είναι στην αμαρτία . Εάν δαγκώσει το δάχτυλό του, διακινδυνεύουν τη θρησκεία του ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Ο Καστάν είναι σε ένα όνειρο προς το ζην, ένας γιος και μια γυναίκα, ένα αγόρι, ένα ζώο ή ένα ταξίδι . Μπορεί να υποδηλώνει αγωνία και αγωνία, ή το makkari, επειδή η αντικατάστασή του ήταν απόδειξη εγκατάλειψης της προσευχής . Το να βλέπεις το καστμπάν στο δάχτυλο του νεκρού είναι απόδειξη ότι είναι στην Κόλαση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και έχουν σιδερένια ποτήρια )….

** Οι γνώσεις του Abdullah bin Amr bin Al-Aas . Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Αμρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο – είπε : Είδα ότι ο κοιμισμένος βλέπει γιατί το ένα δάχτυλό μου είναι παχύ και στο άλλο είναι μέλι, οπότε όταν το ανέφερα στον Αγγελιοφόρο Θεέ, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : ( Διαβάζεις τα βιβλία της Τορά και του Φουρκάν ) και τα διάβαζε ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το δαχτυλίδι του είναι χρυσό, τότε ό, τι έχει, δεν του αρέσει και απαγορεύεται, και αν είναι από ασήμι, όλα αυτά που κατέχει είναι επιτρεπτά και καλά, και αν είναι από σίδερο, τότε αυτό που κατέχει είναι ταπεινό και ταπεινό, και αν είναι, ο Jaber al-Maghribi είπε, Όποιος είδε στο δάχτυλό του ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει τη δύναμη και τον πλούτο Αν είναι από ορείχαλκο, τότε δείχνει ότι υπάρχει ένα όφελος από ένα άτομο χαμηλής προέλευσης ….

…Το κλειδί είναι σε ένα όνειρο, παροχή, βοήθεια ή άνοιγμα της πόρτας στη γνώση . Τα κλειδιά μπορεί να αναφέρονται σε παιδιά, κατασκόπους, αγόρια ή συζύγους σε συζύγους . Ίσως τα κλειδιά έδειχναν επίγνωση του τι ελπίζει από τον αόρατο Θεό Παντοδύναμο . Το να βλέπεις τα κλειδιά για όσους έχουν θέσεις είναι μια χώρα και οι βασιλιάδες είναι ένας αγρότης και το κλειδί είναι μια νίκη επί του εχθρού, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Η νίκη και η κατάκτηση του Θεού σύντομα ). Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα κλειδί χωρίς δόντια, θα καταπιέσει το ορφανό . Και όποιος βλέπει στο χέρι του το κλειδί για τον Ουρανό, θα λάβει ασκητισμό και γνώση, ή θα βρει θησαυρό ή χρήματα που επιτρέπεται . Το κλειδί υποδεικνύει μια απάντηση κλήσης . Αυτός που είδε στο χέρι του πολλά πλήκτρα πέτυχε μεγάλη εξουσία . Τα κλειδιά είναι τα ερμάρια επειδή είναι ανοιχτά . Το κλειδί εξηγείται από τον Χατζ . Και το κλειδί είναι κατασκευασμένο από σίδηρο, έναν άνθρωπο καλής τύχης και κινδύνου . Και όποιος βλέπει ότι έχει ανοίξει μια πόρτα ή μια κλειδαριά, τότε κερδίζει τους εχθρούς του, και όποιος το ανοίξει με ένα κλειδί θα αποκτήσει αυτό που θέλει με τη βοήθεια του Παντοδύναμου Θεού, και εάν το ανοίξει χωρίς κλειδί, αυτός θα νικηθεί με την ανάγκη του για προσευχή, φιλανθρωπία, ή με την εκπλήρωση των γονέων του για αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα κλειδί, θα χτυπήσει έναν θησαυρό ή χρήματα από το έδαφος . Και αν είναι ο ιδιοκτήτης των χρημάτων, τότε ο Θεός Παντοδύναμος έχει δικαίωμα στα χρήματά του, άρα ας φοβηθεί τον Θεό και αποκλείει το δικαίωμά του από τα χρήματά του . Και αν στο χέρι του ήταν τα κλειδιά του Kaaba, τότε έγινε μεγάλος σουλτάνος . Όποιος είδε ότι ήταν δύσκολο για αυτόν να ανοίξει την πόρτα δεν έφτασε σε αυτό που του ζητά . Και ίσως το κλειδί έδειξε την είσοδο των νεκρών στη μοναξιά του . Και το κλειδί για την πόλη και για αυτήν ή τον ιδιοκτήτη της . Ίσως το κλειδί αναφέρεται στον κόσμο σε ποια γνώση ανοίγει σε αυτόν ….

…Σταυροδρόμι Αν ονειρευτήκατε ένα σταυροδρόμι, αυτό σημαίνει ότι θα χάσετε την ευκαιρία να εκπληρώσετε τις επιθυμίες σας . Εάν δεν αποφασίσετε ποια πορεία θα ακολουθήσετε, μπορεί δυνητικά να επιτρέψει σε ασήμαντα ζητήματα να σας οδηγήσουν στην καταστροφή . Θα είστε τυχεροί αν ακολουθήσετε μια συγκεκριμένη μέθοδο . Μετά από αυτό το όνειρο, ίσως χρειαστεί να αποφασίσετε για μια σημαντική ερώτηση που σχετίζεται με την εργασία ή την αγάπη ….

Ποια είναι η έδρα ενός ατόμου και της μηχανής του, οπότε κέρδισε χρήματα και δούλεψε ένα όφελος, και όποιος είδε ότι είναι κάτι ντροπιαστικό ή στολισμένο, τότε το πέρασε. Όσο για το αρσενικό, είναι παιδί, χρήματα, ανάμνηση και φήμη. Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο ή περισσότερα αρσενικά, είναι περισσότερο από αυτό. Αν ένα παιδί τον δει αδύναμο και λέω τη δύναμή του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει και τεράστιο, τότε είναι μια αύξηση της δύναμης, των χρημάτων και του γιου του, και όποιος βλέπει αυτό το άτομο ονειρεύεται τη μνήμη του ή τον υποκύπτει, του αποκομίζει όφελος και όποιος βλέπει ότι κάποιος χτυπά τη μνήμη του δεν υπάρχει καλό για αυτόν για τον επιθετικό και όποιος βλέπει ότι η αναφορά του είναι δεμένη, κρύβει μαρτυρία και είδε ότι κάτι βγήκε για την αναφορά του, τότε είναι αγόρι, και αν τον αγαπούσε, το αγόρι ήταν καλό ή μισούμενο, τότε θα το είχε, και όποιος είδε στη χειρουργική επέμβαση μνήμης του, τότε είναι μια λέξη που λέγεται για αυτόν και όποιος είδε ότι είχε περιτομή είναι καλό στη θρησκεία του και όποιος είδε ότι η μνήμη του εξαπλώθηκε και έγινε όρθια, τότε η ανάγκη που ζήτησε εκπληρώθηκε και είπε μερικοί από αυτούς την κίνηση του αρσενικού Και η στύση του δείχνει αύξηση του χρήματος, μεγάλο αριθμό παιδιών, και όποιος πιστεύει ότι είναι όγκος, έτσι το ισοδύναμο είναι αν δεν υπάρχει πόνος σε αυτό…

…Αυτός που βλέπει μείωση στο μηρό του δεν έχει φυλή . Και όποιος βλέπει πόνο στο μηρό του έχει προσβάλει τη φυλή του . Και όποιος βλέπει ένα κομμάτι κρέας κολλημένο στο μηρό του, τότε ένα παιδί αποδίδεται σε αυτόν που δεν είναι από αυτόν . Και ο μηρός δείχνει μια από τις γωνίες του σπιτιού και έναν από τους στύλους του . Ο μηρός δείχνει από ποια φυλή είναι . Και όποιος είδε ότι ο μηρός του είχε κοπεί, θα απουσίαζε από τον λαό του μέχρι που πέθανε ως ξένος . Και όποιος βλέπει ότι ο μηρός του είναι φτιαγμένος από χαλκό, η φυλή του θα είναι τολμηρή στις αμαρτίες ….

…Και ο συγγραφέας του είπε ότι τα ανέκδοτα και τα οφέλη είναι τόσο πολλά που εξηγούνται πολύ και συνόψισα και έθεσα σε αυτήν την ενότητα τι είναι κατάλληλο για την πορεία του λόγου στο νόημα και το κατάλληλο. Όποιος βλέπει κάτι από αυτό, αφήστε τον να εξετάσει τα κεφάλαια και τι είναι κατάλληλο σε κάθε κεφάλαιο και να το βρει, και αν δεν ανέφερα στην κορυφή πολλών κεφαλαίων τι είναι μακρύ στην εξαγωγή του επειδή είναι Το νόημα αντιστοιχεί στο νόημα. Εάν ο αναζητητής θεωρεί την εξαγωγή των θυρών και δεν βρει αυτό που είδε και δεν ήξερε με ποια είναι κατάλληλη, τότε κοιτάξτε την πρόταση του κατάλληλου τμήματος και ζήτησα συγνώμη ότι αν οι περαστικοί βασίζονταν σε βιβλία έκφρασης, ειδικά , δεν θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα, αλλά το πέρασμα πρέπει να γνωρίζει την προέλευση της έκφρασης και να εκφράσει τι του φαίνεται για το νόημα. Έγραψε ένα βιβλίο για αυτό και το ονόμασα Ο Διαφωτιστικός Πλανήτης στις Αρχές της Έκφρασης. Έχω συντάξει σε αυτό το βιβλίο μια ξεχωριστή πρόταση σε μέρη που είναι κατάλληλα να αναφερθούν, και το έξυπνο εκφραστικό κατανοεί την αναφορά του και η γνώση των αρχών γίνεται κατανοητή από τους ανθρώπους της έκφρασης ….

…Το χρώμα εφαρμόζεται στα πρόσωπά του, και όποιος βλέπει ότι ζωγραφίζει έναν τοίχο ή μια οροφή ή κάτι από κοσμικά αγαθά, τότε θα το συλλάβει και θα αποκτήσει ένα τέχνασμα και θα είναι διεφθαρμένο στη θρησκεία του και θα καταλάβει ανθρώπους με ψεύτικο και θα εγκαταλείψει θρησκεία και καθοδήγηση, ειδικά αν είναι αγάλματα του Παντοδύναμου λέγοντας Ποια είναι αυτά τα αγάλματα για τα οποία είστε αφοσιωμένοι .)…

Ποια είναι η απόφαση για τη χρήση του όρου «ενσάρκωση του Θεού» όταν συζητάμε το ερώτημα : Μπορεί ο Θεός να δει σε ένα όνειρο; Όταν συζητάτε για αυτό το ζήτημα, θα βρείτε κάποιες περιγραφές που δεν είναι κατάλληλες για αυτόν, ο Παντοδύναμος, είπε ο δικαστής : Οι μελετητές συμφώνησαν ότι επιτρέπεται να βλέπουμε τον Θεό Παντοδύναμο σε ένα όνειρο και την εγκυρότητά του. Και άλλες τέτοιες εκφράσεις από τις ενημερωμένες εκφράσεις που δεν προέρχονταν από τα λόγια του Θεού, ούτε από τα λόγια του Αγγελιοφόρου Του, και ως εκ τούτου δεν αρνούνται και επιβεβαιώνονται μόνο μετά από επεξεργασία, και εάν το νόημά τους είναι σωστό, τότε αποδεικνύεται, διαφορετικά αρνείται . Επομένως, δεν επιτρέπεται να πούμε : Η κατάστασή του είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των σωμάτων και δεν επιτρέπεται να τον ενσωματώσει. Επειδή αυτή είναι μία από τις ενημερωμένες εκφράσεις ….