…Η αναζήτηση της ερμηνείας των ονείρων οδηγεί σε αυτό που ονομάζεται προγνωστικό άγχος και στη συνέχεια οδηγεί σε αυταπάτες, αυταπάτες και απαισιόδοξες σκέψεις; Αυτή είναι μια άποψη, και το ακούω πολύ από μερικά από τα επαγγέλματα της ψυχιατρικής, και η αλήθεια είναι ότι αυτό μπορεί να ισχύει για μια ομάδα ασθενών, και είναι λίγοι, αλλά πολλοί από αυτούς που έχουν επαναλαμβανόμενα οράματα μπορεί έχουν το νόημά τους ενδεικτικό των καλών ειδήσεων ή των καλών ειδήσεων, και τα επαναλαμβανόμενα όνειρα μπορεί να σημαίνουν μια αμαρτία που έχει συμβεί μαζί του ο ονειροπόλος και, στη συνέχεια, η έκφραση αυτού του ονείρου είναι ένας λόγος για τον ιδιοκτήτη αυτού του ονείρου να εγκαταλείψει την αμαρτία και μπορεί να είναι μια μεγάλη αμαρτία . Συνοπτικά : Αυτή η υπόθεση έχει ορισμένους θεραπευτές, οι ψυχολόγοι δεν πιστεύουν στο σύνολό τους και δεν πρέπει να γενικεύονται για οποιονδήποτε με επαναλαμβανόμενα οράματα ή όνειρα . Αυτή η υπόθεση μπορεί να είναι ο λόγος για την εχθρότητα μιας μεγάλης ομάδας από αυτά για την έκφραση οραμάτων, αλλά εδώ πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ οραμάτων, ονείρων και ονείρων, και πολλές από τις λέξεις των ψυχίατρων ισχύουν για τα λεγόμενα όνειρα , τα οποία διαφέρουν από το όραμα που είναι από τον Θεό και όχι από το όνειρο που είναι από τον Σατανά, οπότε ενημερώστε τον . Συμπερασματικά : Σημειώνω εδώ ότι οι όψεις του οράματος δεν είναι ξεχωριστές και δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, αλλά είναι αλληλένδετες με την έννοια ότι αυτός που εκφράζει δεν πρέπει να παραλείψει ένα από αυτά, οπότε βλέποντας ημερομηνίες και τρώει, για παράδειγμα, δεν είναι αξιέπαινη εκτός εάν υποστηρίζεται από τη γλωσσική και χρονική πτυχή, και το να βλέπεις τη φωτιά δεν είναι πάντα κατακριτέο αν είναι χειμώνας. Υποστηρίχθηκε από την παράγωγη πλευρά του οράματος και μπορούμε να πούμε ότι το παρακάτω σχήμα μας δείχνει τις πτυχές του αλληλεπικάλυψη της όρασης : Αυτός ο κύκλος περιστρέφεται στο μυαλό του ατόμου που εκφράζει το όραμα όταν ακούει το όραμα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Προσπαθεί να συνδέσει το όραμα με μία από τις πτυχές προκειμένου να φτάσει ειρηνικά στην ακτή της σωτηρίας, που είναι η έκφρασή της, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ερμηνεία ονομάστηκε έκφραση, εδώ προσφέρω κάποια καθοδήγηση σε όσους ήθελαν να εκφράσουν : 1_ Οπλισμός με το όπλο της νομικής γνώσης από το Ιερό Κοράνι, τη σουντ του Προφήτη και την αραβική γλώσσα και τα συνώνυμα και τη διατύπωση τους, γνωρίζοντας την ώρα του οράματος και διερευνώντας τον ιδιοκτήτη . 2_ λαμβάνουν υπόψη το νόμιμο λογοτεχνία, όταν η έκφραση και να ακολουθούν τις ήθη χαρά και η ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν . 3_ Να μην τρομάξει τους ανθρώπους και να τους τρομοκρατήσει με τα αποτελέσματα που λαμβάνονται – σκεφτόμαστε – τα οράματα . 4_ Να μην είμαστε σίγουροι για την έκφραση από εκείνους που εκφράζουν ή ορκίζονται στην έκφραση, οπότε η έκφραση οραμάτων οφείλεται σε εικασίες καθώς γίνεται σαφές σε εμάς . 5_ Να μην αυξάνεται αυτό το είδος γνώσεων σε κάθε συνεδρία ή διάλεξη. Επειδή αυτό οδηγεί σε επιείκεια στην έκφραση, μη τηρώντας τους περιορισμούς που ανέφερα στις πτυχές της έκφρασης του οράματος, ακριβώς όπως αυτός που είναι περισσότερο στην τέχνη έχει καεί σε αυτό, και αυτό είναι γνωστό . 6_ διασχίζοντας τον εαυτό του για να μην πει ότι αυτοί που εκφράζουν ποια διορατικότητα ή έμπνευση σε αυτή τη σύσταση του εαυτού μας, μας διέταξε να μην επαινέσουμε τον εαυτό μας . 7_ Ότι αυτός που εκφράζει – αυτό που μπορούσε – πρέπει να προσπαθήσει να εκτρέψει τα οράματα στο καλό, και αν δεν μπορούσε να βρει τρόπο για αυτό, δεν πρέπει να τα εκφράσει και να προσέχει . 8_ Δεν βασίζεσαι στα όνειρα και τις αυταπάτες, οπότε πόσοι άνθρωποι εργάζονται με αυτήν την επιστήμη σε αυτήν την εποχή, και πολλοί που την εισέρχονται και ρωτούν γι ‘αυτήν, εκτός από το ότι ένα σημάδι, αν και λυπηρό, δείχνει ότι έχουμε γίνει ένα έθνος ονείρου, ξεφεύγοντας από είναι η πικρή και λυπημένη της πραγματικότητα, των ονείρων, και στη συνέχεια η οικοδόμηση ανακτόρων, και συνειδητοποιώντας τις νίκες, την προσευχή στην Ιερουσαλήμ και την ήττα των στρατών, και την κυριαρχία πάνω στα έθνη, όχι με δράση αλλά με όνειρα, και αυτή είναι η πικρή μας πραγματικότητα , και πρέπει πρώτα να αναγνωριστεί για να το διορθώσουμε και να το αντιμετωπίσουμε και στη συνέχεια να απαλλαγούμε από αυτήν την αδυναμία και τη βλακεία . 9_ Το ένα που εκφράζει τον εαυτό του θα πρέπει να κρατήσει τα μυστικά των ανθρώπων που τον ρωτούσε για τα οράματά τους, και να μην τα αποκαλύψει με υπερηφάνεια ή κοροϊδία . Ναι, πρέπει να ενταχθούμε στις τάξεις των προηγμένων χωρών από την άποψη της επιστήμης, της δύναμης και της οικονομίας, μια πραγματικότητα και όχι ένα όνειρο, εκτός αν έχουν φτάσει στο Θεό, να μαρτυρούν ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Όποιος είδε ότι αντιμετώπισε κάτι από τα δόντια του : έως ότου το έβγαλε έξω, ή είδε ότι αυτό τον θεράπευσε από κάτι άλλο και το έβγαλε, τότε δεν του αρέσει ένα πρόστιμο για χρήματα ή κάτι παρόμοιο . Αν δει όλα τα δόντια του να πέφτουν και να πέφτουν στο χέρι του ή στην κατοχή του, τότε θα αυξήσει τον αριθμό των απογόνων των ανθρώπων αυτού του σπιτιού . Αν έβλεπε ότι όλοι έπεσαν, τότε άνθρωποι με τα δόντια του θα πέθαιναν μπροστά του, σύμφωνα με τον Saeed bin Al-Musayyib . Ο Σάιντ χρησιμοποιούσε πολλά ονόματα στην ερμηνεία, και αν έβλεπε ότι είχε χάσει μερικά από τα δόντια του, θα απομακρύνει εκείνους που του αποδίδουν αυτό το δόντι, και ο Αλ-Καϊραουάνι είπε : Ίσως τα δόντια να δείχνουν τα δόντια που έχουν έναν άνθρωπο σώμα, και ότι η διατροφή συνδέεται με την κοιλιά . Τα χρήματα μπορεί να υποδεικνύουν τι χρησιμοποιεί ένα άτομο για να αναζητήσει και να κερδίσει τα προς το ζην, όπως ζώα, υπηρέτες και άνεση . Όποιος είδε τα δόντια του έπεσε, κοίταξα την κατάστασή του, τον χρόνο του και την εγρήγορση . Αν όλο το νοικοκυριό του ήταν άρρωστο σε πανούκλα και παρόμοια, χάθηκαν, και έμεινε μετά από αυτά . Και αν δεν έχει οικογένεια και έχει χρήματα, τα χρήματά του θα ληστευθούν και θα αφαιρεθεί η ευλογία του . Αν ήταν φτωχός, αυτός στον οποίο αποδόθηκαν τα δόντια του πέθανε και παρέμεινε μετά από αυτά . Όσο για την απώλεια ενός μόνο δοντιού, εάν δεν είχε θεραπεία και απομακρυνθήκατε από αυτό όταν έπεσε, ο ασθενής πέθανε από το νοικοκυριό του ή χτυπήθηκε από χρήματα . Και αν κατά τη στιγμή της πτώσης του, το πήρε στο χέρι του ή το συμπιέζει στο ένδυμά του, τότε κοιτάξτε την κατάστασή του, και αν είχε εγκυμοσύνη, ένα παιδί ήρθε σε αυτόν σύμφωνα με την αξία της ουσίας του δοντιού και του τοποθεσία, διαφορετικά είναι καλό για έναν αδελφό ή συγγενή που τον είχε κόψει . Και αν υπάρχει αίμα, τότε είναι η αμαρτία της διακοπής της μήτρας, εκτός εάν οφείλει χρέος, και απαιτείται και αντιμετωπίζεται για να την εξαλείψει ….

…Ο Al-Salmi είπε: Όποιος είδε ότι κάτι από τα δόντια του έπεσε στην αγκαλιά του, ή ότι ήταν στο ένδυμά του, ή έπεσε στο χέρι του, τότε ερμηνεύεται από τις δύο πλευρές, είτε βάζοντας μια έγκυο γυναίκα είτε χρησιμοποιώντας χρήματα , και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του έχουν ένα ελάττωμα που αρνείται σε επαγρύπνηση, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές: είναι θλίψη, πτώχευση και θάνατος συγγένειας ή αδυναμία Hum ….

…Το να βλέπεις τον εαυτό σου χωρίς δόντια σε ένα όνειρο δείχνει ότι δεν μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου και να προωθήσεις τις ανησυχίες σου, καθώς θα υποφέρεις από προβλήματα υγείας . Το να βλέπεις άλλους χωρίς δόντια υποδηλώνει ότι οι εχθροί εργάζονται μάταια για να υπονομεύσουν και να σε αποτρέψουν ….

…Και όποιος βλέπει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει και φύγει, θα ερμηνεύσει με πέντε τρόπους τον θάνατο των συγγενών του, τη μακροζωία της ζωής του, την αποχώρηση των χρημάτων του και μια κακή ζωή, και μπορεί να πεθάνει. Τα χρήματα με τόκους, έχουν περάσει είκοσι οκτώ χρόνια ζωής, και μια ζωή τριάντα δύο ετών, και ένα πρόστιμο τριάντα χιλ. Σε τριάντα χιλιάδες ανάλογα με τον τόπο και τα χρήματα που δαπανώνται στα έξοδα και ωφελούν άλλους ….

Αν δει ότι έχει πάρει τον ουρανό με τα δόντια του, τότε θα πληγεί από μια καταστροφή στον εαυτό του ή από τη μείωση των χρημάτων του και θέλει κάτι που δεν μπορεί να φτάσει το χέρι του

…Εάν βλέπει ότι δεν υπάρχουν δόντια στο στόμα του, και στη συνέχεια βγαίνουν καινούργια, ερμηνεύεται με τρεις τρόπους που αλλάζουν τις υποθέσεις του, μια μακρά ζωή και ένα μέτρο για τα δικά του συμφέροντα ….

…Και όποιος είδε ότι τα δόντια του τραβήχτηκαν και στη συνέχεια επέστρεψαν στη θέση τους, θα έχει μια δυσαρμονία από τους συγγενείς του, τότε θα επιστρέψουν σε αυτό που ήταν ….

…Όσον αφορά τα δόντια στην ερμηνεία, είναι οι άνθρωποι του σπιτιού και η συγγένεια, αλλά οι υψηλότεροι είναι άνδρες και οι χαμηλότεροι είναι γυναίκες, ο φοντάν είναι ο κύριος των ανθρώπων του σπιτιού του ή όποιος τον ταιριάζει. Μπορεί να είναι δύο αδέλφια ή ένας Ομάν που αντικαθιστά αυτούς και άλλους στη συμβουλή και τη συμπόνια, και τα κατώτερα κουαρτέτα, έναν ξάδελφο, θεία ή ανιψιά, και ειπώθηκε ότι οι αδελφοί και οι γιοι τους και οι γιοι τους και οι μητέρες σκλάβοι , και οι μητρικοί και μητρικοί θείοι ειπώθηκαν. Διασχίζει τις χαμηλότερες πτυχές, μια μητέρα και θεία, και τους γομφίους, τους παππούδες ….

…Όποιος βλέπει ότι περπατά προς τα πίσω πίσω του : τότε επιστρέφει σε κάτι που έχει σκηνοθετήσει και ενεργήσει . Αν βλέπει ότι προτείνει τη θέληση εκείνου που πεθαίνει σοφά, τότε αναλαμβάνει την καλοσύνη της θρησκείας του, και ο αναπληρωτής στο όραμα είναι ο διάδοχος, και ίσως αγωνιζόταν σκληρά για αυτόν που ήρθε μπροστά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει τα μαλλιά σε ένα μέρος όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε δείχνει ότι έχει γίνει ένα χρέος, και τότε ο Θεός Παντοδύναμος είναι σε θέση να το ξεπληρώσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτυπά τα νύχια του στα δόντια του, διαπράττει μια δυσάρεστη υπόθεση ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του ή οποιοδήποτε από αυτά έχουν αυξηθεί σε μήκος, τότε είναι καλός και αξιέπαινος, και αν είναι μικρότεροι ή μικρότεροι, το αντιτίθεται σε αυτό. Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι το μικρό μέγεθος των δοντιών δείχνει καλό και η παλαιότητά τους δείχνει τα καλά νέα ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι τα δόντια του είναι από μέταλλο ή φυτό, τότε αυτό δείχνει το θάνατό του ~….

…Και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του είναι ανάμεικτα, αυτό δεν είναι πολύ αξιέπαινο ….

…Και όποιος βλέπει ότι βουρτσίζει τα δόντια του με ένα σφάλμα ή κάτι παρόμοιο, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ ….

…Και όποιος βλέπει αίμα να βγαίνει από τα δόντια του, θα συλληφθεί από τους συγγενείς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του πονάνε, τότε θα στενοχωρηθεί από την πλευρά των συγγενών του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος βγάζει τα δόντια του δείχνει ότι κόβει τη μήτρα του ή ξοδεύει τα χρήματά του για να το μισήσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει φαλάτζ στα δόντια του, είναι το ελάττωμα του νοικοκυριού του, θα το αναφέρει και ίσως αυτό δείχνει αύξηση της καλοσύνης, επειδή είναι ευνοϊκό για τους ανθρώπους. Δύναμη και κύρος ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι σε μια φοράδα που βλασφημεί μαζί του, τότε διαπράττει αμαρτία ή ένας τρόμος τον πληγώνει τόσο σκληρά όσο η δυσκολία του αλόγου, και η ερμηνεία των Περσών εκείνη την εποχή μπορεί να είναι η ιδιοτροπία του, λέγεται ότι έτσι -και έτσι οδήγησε τις ιδιοτροπίες του και τον απέκλεισε . Και αν η φοράδα ήταν παλιά, το θέμα θα ήταν χειρότερο και μεγαλύτερο, και δεν υπάρχει καλό ιππασία εκτός από τη θέση των ζώων, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό σε έναν τοίχο ή μια στέγη ή ένα σιλό, εκτός από το να βλέπεις η φοράδα μια πτέρυγα με την οποία πετά μεταξύ ουρανού και γης, γιατί αυτή είναι τιμή σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία με ένα ταξίδι . Ο Μπαλάκ είναι διάσημος, και ο πατέρας τους είναι πλούτος και δύναμη στο ταξίδι, και ο ξανθός δείχνει τη θλίψη, και σε μια άλλη πτυχή ότι ο ξανθός είναι μια νίκη επειδή τα άλογα των αγγέλων ήταν ξανθά . Και διηγήθηκε ότι ένας άνθρωπος ήρθε να Ibn Sirin και είπε : Είδα σαν να ήμουν σε ένα άλογο του οποίου τα πόδια ήταν του σιδήρου . Είπε, περιμένοντας θάνατο . Αφηγήθηκε ότι ο Ali bin Isa al-Wazir, πριν γίνει ο πρίγκιπας, είδε σαν να ήταν στη σκιά του ήλιου το χειμώνα, ιππασία μια φοράδα με καλά ρούχα και τα δόντια του ήταν διάσπαρτα, οπότε έδωσε προσοχή για να πανικοβληθεί, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ορισμένους εκφραστές, οπότε είπε : Όσο για τη φοράδα είναι πρίγκιπας και κράτος, και το καλό φόρεμα είναι κατάσταση και τάξη. Και όταν ήταν στη σκιά του ήλιου, έφτασε στη διακονία του βασιλιά ή στο πέπλο του και έζησε μέσα στον περιορισμό του, και για τα δόντια του διάσπαρτα, η ζωή του ήταν μεγάλη . Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ένα άλογο που πέθανε στο σπίτι του ή στο χέρι του, είναι η καταστροφή εκείνου που ονειρεύεται . Και όποιος οδηγεί μια φοράδα που δελεάζει ένα δέσιμο με όλα τα όργανα του, φορώντας τα ρούχα της φοράδας, θα αποκτήσει εξουσία, δόξα, καλό έπαινο, καλή ζωή και ασφάλεια από τους εχθρούς ….

…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έπεσε στο πίσω μέρος του ελέφαντα, θα πέσει σε προβλήματα και προβλήματα ….

…Και όποιος είδε ότι έπεσε στο πίσω μέρος μιας αγελάδας, αυτό δείχνει ότι η Sunnah άλλαξε γι ‘αυτόν ….

…Όσο για την πλάτη : ο άντρας εμφανίστηκε, την υποστήριξή του, την αξία του, το καταφύγιο του στο οποίο μπορεί να θυμηθεί και τη θέση της δύναμής του . Αν έβλεπε ότι η πλάτη του ήταν λυγισμένη, θα χτυπήθηκε από μια κακία, και λέγεται ότι αυτό είναι απόδειξη γκριζάρισμα . Και βλέποντας την πλάτη του φίλου, γυρίζοντας και τον εγκαταλείποντας . Και βλέποντας την πλάτη του εχθρού, ασφάλεια από το κακό του . Και βλέποντας το πίσω μέρος του γέρου, τη διαχείριση του κόσμου και την κατάρρευσή του . Και βλέποντας την πλάτη της νεαρής γυναίκας, καθυστέρησε λίγο την ανάγκη . Το να βλέπεις τη μισή πλάτη μιας γυναίκας είναι απόδειξη ότι ζητάς κάτι που δεν μπορούσε να αντέξει, και ανέλαβε αυτό το θέμα ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε, ~Όποιος βλέπει ένα καπάκι από τουρκμενικά ρούχα στο πίσω μέρος του κεφαλιού του, θα κερδίσει όφελος από τις δυσκολίες και το καπάκι του μαντήλι ερμηνεύεται από την αφθονία του κόσμου και την αδυναμία της θρησκείας .~…

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει πίσω από ένα νεκρό άγνωστο σπίτι, τότε δεν το αφήνει, τότε θα πεθάνει ….

…Όποιος βλέπει σαν να μιλάει στον Θεό πίσω από ένα πέπλο, τότε βελτιώνει τη θρησκεία του, και αν έχει πιστότητα την εκτελεί, και αν έχει εξουσία, θα εκτελέσει την εντολή του ….

…Το πίσω μέρος του ξύλου καύσης Εάν οι πλάτες του ξύλου καίγονται σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει καλή θέληση μεταξύ φίλων, εάν οι μπάρες υποστηρίζουν τα αρχεία καταγραφής του ξύλου . Εάν βρίσκεται σε άδειο φούρνο, τότε αυτό συμβολίζει την απώλεια ιδιοκτησίας και θανάτου ….

…Αυτό που βρίσκεται πίσω από την πόλη είναι μια γυναίκα, και όλα σχετίζονται με το τείχος, από κοντά, μακριά και χωρίς, καλό, συν και πλην, γιατί τα οράματά του είναι καλά και κακά για αυτούς τους προαναφερθέντες, καθώς και για τους σπινθήρες και τις πτώσεις, έχουν μόνο μια έκφραση ….