Και το μέτρο ερμηνεύεται από έναν άντρα και έναν δίκαιο άντρα εάν δεν σβήσει ….

Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να σκοτώσει τον Αλ-Χουσεΐν Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο Ιμπν Αμπάς και η Ουμ Σαλαμά – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – σχετικά με τη δολοφονία του Χουσεΐν Μπιν Αλί – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – όπως και για το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, γιατί αυτό είναι στην εξουσία της Umm Salamah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – Ο Αγγελιοφόρος του Θεέ μου, ο Θεός να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να ξαπλώσει ένα βράδυ για να κοιμηθεί, έτσι ξύπνησα μπερδεμένη, στη συνέχεια ξαπλώνω και κοιμήθηκα, μετά ξύπνησα αμηχανία, χωρίς αυτό που είδα την πρώτη φορά, τότε ξάπλωσε και ξύπνησε με ένα κόκκινο χώμα στο χέρι του, φιλώντας το, και είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (Ο Γαβριήλ μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .) Και σε μια αφήγηση της αρχής του al-Tabari ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι πάνω του, ξάπλωσε μια μέρα και ξύπνησε με ένα αίσθημα ερυθρότητας και με ένα κόκκινο χώμα χέρι να το φιλάει, έτσι είπα : Τι είναι αυτό το χώμα, Messenger του Θεού? Είπε : (Ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, μου είπε ότι αυτό σκοτώνει τη γη του Ιράκ στον Χουσεΐν, οπότε είπα στον Γαβριήλ : Δείξε μου το έδαφος της γης στην οποία σκοτώνεται, γιατί αυτό είναι το χώμα του .)…

…Χέρι Αν δείτε όμορφα χέρια στο όνειρό σας, τότε θα απολαύσετε μια εξαιρετική προνομιακή θέση και θα ανεβείτε γρήγορα στο επάγγελμά σας, αλλά τα άσχημα και παραμορφωμένα χέρια δείχνουν φτώχεια και απογοητεύσεις . Εάν δείτε αίμα πάνω του, αυτό υποδηλώνει άδικη κριτική και εξοστρακισμό από τα μέλη της οικογένειάς σας . Εάν έχετε ένα τραυματισμένο χέρι, κάποιος θα καταφέρει να φτάσει σε αυτό που δυσκολεύεστε να φτάσετε . Εάν δείτε ένα χέρι χωρισμένο, αυτό σημαίνει μια μοναχική ζωή, που σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν θα καταλάβουν τις απόψεις και τα συναισθήματά σας . Εάν κάψετε τα χέρια σας, θα ξεπεράσετε τα λογικά όρια στον αγώνα σας για τον πλούτο και τη φήμη και θα τα χάσετε σε αυτό . Αν δείτε τα χέρια σας καλυμμένα με μαλλιά, αυτό δείχνει ότι δεν θα γίνετε καθιερωμένο στοιχείο και ηγέτης στον κύκλο σας . Εάν δείτε τα χέρια σας να είναι τεράστια, αυτό δείχνει ταχεία πρόοδο στις υποθέσεις σας . Εάν τα δείτε μικρότερα από αυτά, ελπίζεται το αντίθετο . Εάν δείτε τα χέρια σας να βάφονται, αυτό υποδηλώνει ότι θα ζηλεύεστε και θα έχετε άδικο στους άλλους . Εάν πλένετε τα χέρια σας, θα συμμετέχετε σε έναν εορτασμό χαράς . Εάν μια γυναίκα θαυμάσει τα χέρια της σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει ότι θα κερδίσει και θα διατηρήσει τον ειλικρινές σεβασμό από τον άνδρα που δείχνετε στους άλλους . Αλλά αν θαυμάσετε τα χέρια των άλλων, θα είστε ο στόχος των ιδιοτροπιών ενός ζηλότυπου άνδρα . Εάν ένας άντρας κρατά τα χέρια της, θα τραβηχτεί σε απαγορευμένους συντρόφους . Εάν αφήσει τους άλλους να φιλήσουν τα χέρια της, θα επιθυμούσε ένα κουτσομπολιό απασχολημένο με τη φήμη της. Εάν χειριστεί τη φωτιά χωρίς να κάψει τα χέρια της, θα ανέβει σε μια υψηλή θέση και μια θέση διοίκησης . Εάν ονειρεύεστε ότι τα χέρια σας είναι δεσμευμένα, αυτό σημαίνει ότι θα μπείτε σε δυσκολίες και με την απελευθέρωσή τους θα αναγκάσετε τους άλλους να υποβάλουν τις παραγγελίες σας ….

…Ένα πτώμα Αν ονειρευόσασταν ένα πτώμα, τότε αυτό αποτελεί απαισιοδοξία για την ευτυχία, καθώς αυτό το όνειρο δείχνει θλιβερά νέα σχετικά με τα απουσιάζοντα και απογοητευμένα έργα εργασίας . Ο νεαρός θα υποστεί πολλές απογοητεύσεις και η χαρά θα εξασθενίσει . Εάν δείτε ένα πτώμα τοποθετημένο σε ένα φέρετρο, αυτό σημαίνει τρέχοντα προβλήματα για τον ονειροπόλο . Αν δείτε ένα πτώμα σε μαύρο χρώμα, αυτό σημαίνει τον βίαιο θάνατο ενός φίλου ή μια απελπισμένη επιχειρηματική σύγχυση . Αν ονειρευτήκατε να δείτε ένα πεδίο μάχης καλυμμένο με πτώματα, αυτό υποδηλώνει πόλεμο και γενική σύγκρουση μεταξύ της χώρας και δείχνει πολιτικές λειτουργίες . Αν δείτε ένα πτώμα ζώου, αυτό σημαίνει μια ανθυγιεινή κατάσταση για εργασία και υγεία μαζί . Εάν δείτε ένα πτώμα για οποιαδήποτε από τις τρέχουσες οικογένειές σας, τότε αυτό σημαίνει θάνατο για αυτό το άτομο ή για ένα από τα μέλη της οικογένειας, ο Άμπου σημαίνει σοβαρή προτροπή για οικογενειακές σχέσεις και επίσης μια βάναυση και ασυνήθιστη πράξη . Για τους λάτρεις, είναι σίγουρο σημάδι αποτυχίας να διατηρήσετε σημαντικές ημερομηνίες . Εάν βάζετε μετρητά στα μάτια ενός πτώματος στα όνειρά σας, αυτό σημαίνει ότι θα δείτε αόρατους εχθρούς να σας κλέβουν όταν είστε αδύναμοι . Εάν το βάλετε μόνο με ένα μάτι, θα είστε σε θέση να επιστρέψετε μια χαμένη περιουσία μετά από έναν απελπισμένο αγώνα . Αυτό το όνειρο σημαίνει για την ατυχία και την απώλεια του κοριτσιού λόγω της εμπιστοσύνης της στους πονηρούς ανθρώπους . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι ο υπάλληλος στο κατάστημα στο οποίο εργάζεστε έχει γίνει πτώμα και ότι το βλέπει όταν κάθεται με ένα καθαρό ξυρισμένο σώμα, τότε προβλέπει ότι θα είναι κάτω από το επίπεδο της τελειότητας που βλέπει ο εραστής της. της . Εάν δει το κεφάλι ενός πτώματος να πέφτει από το σώμα, αυτό την προειδοποιεί για αόρατους εχθρούς που θα την βλάψουν και θα την υποτιμήσουν στα μάτια του εργοδότη της . Βλέποντας το πτώμα σε μια αποθήκη ειδήσεων ότι η θλίψη και η δυστυχία θα επηρεάσουν όλους εκείνους που εμπλέκονται σε αυτό . Υπάρχουν άνθρωποι που δεν κάνουν το σωστό και δεν ακούνε τη συνείδησή τους . Θα υπάρξει μια απαισιόδοξη άποψη για διαβεβαίωση και επιτυχημένη δουλειά ….

Όσο για τα πλευρά, είναι γυναίκες του νοικοκυριού, οπότε όποιος βλέπει αύξηση σε αυτά είναι αύξηση του νοικοκυριού του, και όποιος βλέπει μείωση σε αυτά, θα

Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα λουτρό, τότε χτίζει με μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στο μπάνιο, θα υποστεί ανησυχία, θλίψη ή θυμό, όπως και η ζέστη του μπάνιου, και η τιμωρία του είναι καλό όσο δεν πλένει με ζεστό νερό. Αν κολυμπήσει από αυτό, τότε η ανησυχία και η θλίψη μπορεί να είναι ισχυρότερη. Το μπάνιο ή οτιδήποτε άλλο με κρύο νερό, γιατί τον άφησε από κάθε ανησυχία, αγωνία και ασθένεια, και όποιος είδε ότι τα ρούχα του είχαν κλαπεί στο μπάνιο, αμφισβήτησε έναν άνδρα με τον Σουλτάνο…

…Αυτός που βλέπει έναν ναό και έχει μια έγκυο γυναίκα, θα φέρει ένα παιδί ….

…** Το όραμά του, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ότι θα περιβάλλει το Ιερό Σπίτι .. Και από το φαινόμενο όραμα επίσης και το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ότι το σπίτι και οι σύντροφοί του θα έρθει και θα το περιπλανηθεί. Αυτό ήταν πριν από το Umrah του al-Hudaybiyah όταν οι πολυθεϊστές τους εμπόδισαν να εισέλθουν στη Μέκκα το έτος Hudaybiyah και τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, τους συμφιλίωσε με την προϋπόθεση ότι θα επιστρέψουν στο έτος τους και θα εκτελέσουν Ο Umrah τον επόμενο χρόνο, ο Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε στον Προφήτη, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη : Δεν μας είπες ότι θα έρθουμε στο σπίτι και θα το περιπλανηθούμε; Είπε : ( Ναι, οπότε σας είπα ότι θα έρθουμε σε αυτόν γενικά ). Είπε : Είπα : Όχι. Είπε : (Επειδή έρχεστε και τυλίγετε σε αυτό. ) Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, συνέβη κατά την περίοδο της κρίσης, όταν ήρθε και οι σύντροφοί του στο σπίτι και το περιπλανήθηκε ενώ ήταν ασφαλείς και δεν φοβόταν, και ο Θεός ανέφερε αυτό το ειλικρινές όραμα στο Παντοδύναμο λέγοντας (Ο Θεός και ο Αγγελιοφόρος Του πίστεψαν. Το όραμα της αλήθειας είναι να μπει στο Ιερό Τζαμί, Θεού πρόθυμος, θα ανοίξει σύντομα. ) Αυτή η κατάκτηση είναι η συμφιλίωση που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Αγγελιοφόρου του Θεού, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και οι πολυθεϊστές του Κουράσι. Ο Αλ Ζουχρί είπε : « Χωρίς αυτό, έκανε ένα ξεκάθαρο άνοιγμα. « Εννοώ, η ειρήνη των Hudaybiyah και αυτό που άνοιξε στο Ισλάμ ήταν μεγαλύτερο από αυτό ….

…** Ένα όραμα στο οποίο ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέθανε . Με την εξουσία του Al-Abbas bin Abdul-Muttalib, είπε : Είδα σε ένα όνειρο σαν ένα shmiya ή ένα φεγγάρι στη γη να υψώθηκε στον ουρανό από τον Ashtant Shaddad, οπότε το ανέφερε στον Προφήτη, ο Θεός να ευλογεί Του και του δώστε την ειρήνη, και είπε : ( Αυτός είναι ο ανιψιός σας ) σημαίνει τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, ο ίδιος . Και σε μια αφήγηση : Είδα σε ένα όνειρο σαν η γη να κινείται προς τον ουρανό με μεγάλα μήκη ….

…Με την εξουσία του Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμρ Μπιν Όθμαν, είπε : Ο Χάλεντ Ιμπν Σάιντ ήταν γέρος και ήταν ο πρώτος από τους αδελφούς του που αγκάλιασε το Ισλάμ , και η αρχή της μετατροπής του στο Ισλάμ ήταν ότι είδε στον ύπνο ότι στεκόταν το χείλος της φωτιάς, και ανέφερε από την ιδιότητά του τι γνωρίζει καλύτερα ο Θεός , και βλέπει στον ύπνο σαν να τον ωθεί ο πατέρας του και να βλέπει τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να πήρε τα πτερύγια του έτσι ώστε δεν θα πέσει, οπότε πανικοβλήθηκε από τον ύπνο του και είπε : Ορκίζομαι από τον Θεό ότι αυτό είναι ένα αληθινό όραμα . Γνώρισε λοιπόν τον Abu Abu bin Qahfa και του το ανέφερε. Ο Abu Bakr είπε : Σε θέλω καλά , αυτός είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη σε αυτόν, οπότε θα τον ακολουθήσεις και θα μπεις μαζί του στο Ισλάμ που σε εμποδίζει να πέσεις σε αυτόν και ο πατέρας σου είναι σε αυτό . Έτσι, ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, τον συνάντησε ενώ ήταν με άλογα και είπε : Ω Μωάμεθ, τι αποκαλείς; Είπε : Προσεύχομαι μόνο στον Θεό, χωρίς σύντροφο, και ότι ο Μωάμεθ είναι ο υπηρέτης του και ο Αγγελιοφόρος του, και αναβάλλει τη λατρεία στην οποία βρίσκεστε από μια πέτρα που δεν ακούει ή δεν βλέπει, δεν βλάπτει ούτε ωφελεί και Δεν είναι γνωστό για τον υπηρέτη του που δεν τον λατρεύτηκε . Ο Χάλεντ είπε, μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός εκτός από τον Θεό και μαρτυρώ ότι είσαι ο Αγγελιοφόρος του Θεού. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ερμήνευσε το Ισλάμ του . Ο Χάλεντ απουσίαζε και ο πατέρας του γνώριζε το Ισλάμ του, οπότε έστειλε στο αίτημά του όσους έμειναν από τον γιο του από εκείνους που δεν έγιναν μουσουλμάνοι και έστησαν τον αφέντη του και την παρουσία του, τον έφεραν στον πατέρα του Άβι Αχάχα, οπότε προειδοποίησε και έκλαψε και τον χτύπησε με ένα χτύπημα στο χέρι του έως ότου το έσπασε στο κεφάλι του, τότε είπε : Ακολουθήσατε τον Μωάμεθ ενώ βλέπετε τον λαό του και τι έφερε από το ελάττωμα των θεών και των ελαττωμάτων τους. Όποιος αποχώρησε από τους πατέρες τους, ο Χάλεντ είπε : Από τον Θεό, μετανοήθηκε και τον ακολούθησε, οπότε ο Αμπού Αχχα οργήθηκε και επιτέθηκε στον γιο του και τον προσβάλει, τότε είπε : Πηγαίνετε να υποκλίσετε όπου θέλετε. Με τον Θεό, θα σε αποτρέψω από τη διατροφή. Ο Χάλεντ είπε : Εάν με αποτρέψετε, ο Θεός θα μου δώσει αυτό που ζω . Τότε τον έφερε έξω και είπε στους γιους του : Κανείς από εσάς δεν θα του μιλούσε, εκτός κι αν έκανα μαζί του αυτό που έκανα μαζί του, ο Khaled στράφηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν υποχρεωμένος να είναι μαζί του . Χρησιμότητα :::: Και όποιος αγκάλιασε το Ισλάμ μέσω ενός ονείρου, ο Ισλαμικός καθηγητής και στοχαστής Muhammad Asad, ο Αυστριακός λόγιος, ο Θεός τον καθοδήγησε μετά από ένα όραμα που το είδε και το είδε στο βιβλίο του (Ο δρόμος προς τη Μέκκα ). Ομοίως, μια χριστιανή γυναίκα μετατράπηκε στο Ισλάμ αφού άκουσε ένα τηλέφωνο που την καλούσε να εισέλθει στη θρησκεία του Ισλάμ, και μετατράπηκε σε Ισλάμ . Ομοίως, ένας άνθρωπος που νομίζω ότι είναι Ολλανδός μετατράπηκε στο Ισλάμ μέσω ενός ονείρου .. Και ο Θεός είναι ο βοηθός. Δείτε τις ιστορίες αυτών των ανθρώπων στο βιβλίο μας σε αυτήν τη ρεαλιστική σειρά ( Μετανοούμενοι στον Θεό ), ένα βιβλίο που περιέχει ιστορίες από την εποχή του Αδάμ έως τη σύγχρονη εποχή ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος πιστεύει ότι αγωνίζεται για χάρη του Θεού, δείχνει την ακεραιότητα της κατάστασής του, την εξάρτησή του, το εύρος της ζωής του και τον πλούτο του, σύμφωνα με τον Παντοδύναμο ρητό: « Όποιος μεταναστεύει για χάρη του Θεού θα βρει πολλή αγάπη στη γη . ~…

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Μνήμη του Θεού, εάν κάποιος το είδε σε μια συγκέντρωση, όπως η ανάγνωση του Κορανίου, η παραγγελία, το ποίημα του ασκητισμού και της λατρείας, τότε δείχνει ότι αυτός ο τόπος θα χτίσει ένα στενό κτίριο ανάλογα με την έκταση της ανάγνωσης και την εγκυρότητά του . Και όποιος βλέπει ότι θυμάται τον Παντοδύναμο του Θεού, θα νικηθεί έναντι των εχθρών του . Όσον αφορά την υπενθύμιση στους ανθρώπους, ο αρσενικός άνθρωπος σε ένα όνειρο είναι ένας σύμβουλος που σώζει τους ανθρώπους από τις αμαρτίες τους, ακόμη και αν είναι έμπορος που τους σώζει από την απώλεια . Και όποιος βλέπει ότι θυμάται και δεν αξίζει γι ‘αυτό, τότε ανησυχεί και αρρωσταίνει, και καλεί τον Θεό για ανακούφιση, και αν μιλά τα λόγια της δικαιοσύνης και της σοφίας και είναι ειλικρινής στη μνήμη του, τότε του ανακουφίζεται και θεραπεύεται από την ασθένειά του, και βγαίνει από τη δυσκολία στην ικανότητα, και απαλλάσσει ένα χρέος που του οφείλει, ή κατακτά ένα άδικο. Τα λόγια του είναι κακά, οπότε γίνεται δύσκολο γι ‘αυτόν, και μιλάει κάτι που χλευάζει και γελάει ….

Και όποιος είδε ότι έφθασε τον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, θα ανανέωνε ό, τι μελέτησε για τις ευγενείς του Σουντάδες και θα έκανε καλό για τους ανθρώπους στα χέρια του, και αν έφτανε τότε στο αξιότιμο πτώμα δεν είναι Μαχμούντ, και αν σπάσει κάποιο από τα όργανα του τότε διαπράττει αίρεση και παραπλανητική ….

Και όποιος βλέπει τον Ali bin Abi Talib, μπορεί ο Θεός να έχει τιμήσει το πρόσωπό του, τότε θα είναι ψηλός, θαυμάσιος, εύγλωττος, θαρραλέος και δυνατός στην καρδιά, στοργικός και επαληθευμένος, και ειπώθηκε ότι όποιος τον είδε ενώ ήταν διαζευγμένος θα κέρδιζε γνώση και θάρρος και όποιος τον έβλεπε ζωντανό σε ένα μέρος που οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα κέρδιζαν γνώση, δικαιοσύνη και δικαιοσύνη, και θα απαλλάσσονταν από την αδικία και την προκατάληψη από αυτούς ….

Και όποιος βλέπει ότι κλαδεύει τα νύχια του με το συνηθισμένο κλάδεμα, τότε είναι η απομάκρυνση της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας, και εάν ξεπερνά το συνηθισμένο, τότε είναι αδυναμία και έλλειψη ικανότητας, και όποιος βλέπει ότι χτυπά τα νύχια του δόντια, τότε διαπράττει μια δυσάρεστη υπόθεση

Άγαλμα Το να βλέπεις αγάλματα σε ένα όνειρο δείχνει ότι είσαι μακριά από κάποιον που αγαπάς . Η έλλειψη ζωτικότητας θα σας κάνει να αποτύχετε να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας ….

…Καθεδρικός ναός Εάν ονειρεύεστε έναν ευρύχωρο καθεδρικό ναό με τρούλους να ανεβαίνουν στο διάστημα, αυτό υποδηλώνει ότι η ζήλια φύση και οι ατυχείς επιθυμίες για πράγματα που δεν μπορούν να εκπληρωθούν θα σας πλήξουν ψυχικά και σωματικά . Αλλά αν μπείτε στον καθεδρικό ναό, θα αυξηθείτε στη ζωή και οι σοφοί και οι διανοούμενοι θα είναι οι σύντροφοί σας ….

Το είδωλο είναι σε ένα όνειρο ένα φανταστικό άγαλμα που μιλάει, και είναι ένας προδοτικός άνθρωπος με καλό πρόσωπο και κακή δημιουργία . Αν το είδωλο είναι φτιαγμένο από ξύλο, τότε πλησιάζει τη θρησκεία του σε έναν άδικο και υποκριτικό κυβερνήτη, και αν είναι από ξύλο, τότε ζητά επιχειρήματα στη θρησκεία . Αν είναι από ασήμι, τότε φέρνει κάτι που τον φέρνει πιο κοντά σε μια ξένη γυναίκα ή υπηρέτρια, προδοσία ή αθώο . Και αν είναι από χρυσό, τότε έρχεται στη θρησκεία του με κάτι κατακριτέο και κατακριτέο . Εάν είναι μηδέν, σίδερο ή μόλυβδο, τότε αναζητά τη θρησκεία του και τα υπάρχοντά του και ξεχνά τον Κύριό του . Και όποιος βλέπει ένα είδωλο, ταξιδεύει . Και τα αγάλματα στο όραμα δείχνουν παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο δείχνει ότι εργάζεται για το ψέμα . Το είδωλο μπορεί να υποδηλώνει αιωνιότητα ή σταθερότητα σε θέματα ….

…Masih Εάν ονειρευόσασταν να δεις τον Χριστό ως μικρό παιδί που λατρευόταν από σοφούς, αυτό σημαίνει πολλές ευτυχισμένες μέρες, γεμάτες πλούτο και γνώση, άφθονη με χαρά και ικανοποίηση . Εάν ο Χριστός βρίσκεται στον κήπο της « Γέθση », μια θλιβερή καταστροφή θα γεμίσει την ψυχή σας με θλίψη και θα νιώσετε μεγάλες επιθυμίες για αλλαγή χάνοντας τα κίνητρα της αγάπης . Εάν τον δείτε στο ναό να ασκεί σκληρή κριτική στους εμπόρους, αυτό σημαίνει ότι οι κακοί εχθροί θα νικηθούν και θα τιμηθούν οι έντιμες πράξεις . ~Η Γεθσημανή : είναι ο κήπος όπου συνελήφθη ο Χριστός έξω από την Ιερουσαλήμ .~…

…Ε : Επιτρέπεται η εισαγγελία να μειώσει το όραμα; Εισαγγελείς στο Cut Vision καλωσορίζουμε αν το υγρό γυναίκα να βρει μια συζήτηση δύσκολη θέση στην διασταύρωση ,. Και ο ερωτητής είχε δει ένα καλό όραμα στο οποίο υπήρχαν σαφείς καλές ειδήσεις σε αυτόν, οπότε στράφηκε σε άλλους και υποκλίθηκε να γνωρίζει την έκφρασή του . Σύμφωνα με το χαντίθ του Ibn « Umar είπε : Είδα σε όνειρο Ka ν στα χέρια του ένα κομμάτι του Aestbrq – που πήζει το μπροκάρ – και όχι ένα μέρος που θέλω στον Παράδεισο δεν πέταξε με αυτόν , ο ίδιος είπε : Vqsstha Hafsah , Ο Vqstha ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν είπε ότι ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : « Βλέπω τον Αμπντουλάχ, έναν καλό άνθρωπο », Αφηγείται ο Μουσουλμάνος στο Saheeh του (1) , όπως ανέφερε και ο Ibn Umar, είπε : ο άντρας στο η ζωή της ειρήνης του Προφήτη σε αυτόν εάν είδε ένα όραμα να κόβεται στην ειρήνη του Αγγελιοφόρου του Θεού. Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε ήθελα να δω ένα όραμα που θα διηγούσα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και δώσε του ειρήνη . Είπε : ήμουν παιδί νεαρή Azba , και κοιμήθηκα στο τζαμί κατά τη στιγμή της Messenger του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν και τον ύπνο είδε ως εάν δύο βασιλείς Okhmana, μου πήγε στην φωτιά , Αν είναι διπλωμένο KTI καλά , και αν έχετε δύο κέρατα Kqrna καλά , και αν οι άνθρωποι μπορούν να τα γνωρίζουν, έκαναν λέω : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά ( τρία ). . Είπε : Ο βασιλιάς της Βλεκαγιάμα είπε ότι ο Προφήτης ειρήνη ήταν πάνω του : « Ναι, ο Αμπντουλάχ, αν προσευχόταν τη νύχτα » . Ο Σάλεμ είπε : Ο Αμπντουλάχ δεν ήταν τότε ύπνος το βράδυ, εκτός από λίγο συμφωνημένη λέξη του ατμού (2). Αυτό το hadits, όπως είπε ο Ibn Hajar στο Al-Fath, περιέχει τη νομιμότητα της εισαγγελίας στην αφήγηση του οράματος, και την ευγένεια του Ibn Umar με τον Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ο φόβος του απέναντί ​​του καθώς δεν είπε τα οράματά του ο ίδιος , σαν όταν η αύρα του δεν τον επηρέασε να το λέει ο ίδιος , οπότε το είπε στην αδερφή του να το αποδείξει (3), επίσης Δεν είμαι σίγουρος όταν εκφράζει , και ο Al-Tabarani έφερε έξω με την αλυσίδα των αφηγητών του στο εξουσία του Αμπού Μπακρ που είπε η Αΐσα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα τρία φεγγάρια του Χάιν στο δωμάτιό μου . Της είπε : « Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα είναι θαμμένος στο σπίτι σου ο καλύτερος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. « Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του , κατέλαβε τα καλύτερα φεγγάρια του, στη συνέχεια συνελήφθη ο Αμπού Μπακάρ, μετά ο Ομάρ συνελήφθη και θάφτηκαν στο σπίτι της (4). Η Sunnah για τη διέλευση όταν αρχίζετε να εκφράζετε λέγοντας : καλό , ή καλό ή είδε καλό , και αυτή η αισιοδοξία . Αναφέρθηκε ότι δηλώνει ότι περισσότεροι από έναν από τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου , αυτός ο Αμπού Μπακρ έλεγε όταν η έκφραση : που επικύρωσε το όραμά σας και πριν ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν , έχει βραβεία στο Snih που διηγείται η Umm Fadl είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ είδα τον Ka n Στο σπίτι μου ένα μέλος των μελών σου . Είπε : « Έχω δει καλά . Η Φατιμά γεννά ένα αγόρι και τον θηλάζει » (5). Καλά ή γέννησε Hasina » Vordath γάλα γιος QTM γιο της για Αμπάς Μπιν Αμπντούλ Muttalib . Δεν έχει αναφερθεί ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν, είπε : « Από το όραμα που προσφέρονται σε αυτόν, ας πούμε σε αυτούς που του πρόσφερε : καλό » . Έτσι, περπατούσαν οι υπόλοιποι σύντροφοί του σε αυτήν την προσέγγιση , ήταν ο Omar bin al- Khattab ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του , αν διηγήθηκε το όραμα, είπε : Ω Θεέ, αν είναι καλό, έχουμε , και αυτό ήταν κακό Vltna . Είπε ότι ο Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin είπε : Abu Bakr αν ήθελε να εκφράσει την Alraia , είπε : να επικυρωθεί καθώς και το όραμά σας , καθώς και (6). Εκτός από τη διέλευση για να γίνει διάκριση ανάμεσα σε ό, τι έπαινος σε ένα όνειρο και ανάρμοστη επαγρύπνηση , όπως αυτό το πουκάμισο για τους άνδρες , είναι σε ένα όνειρο που η Μαχμούντ έχει περάσει από αυτόν τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν μέχρι την εποχή της θρησκείας αλλά μετά του Θεού Almspl έχει ορκιστεί ρούχα , και αυτός ο ιερέας . Τονίζω εδώ είναι πολύ σημαντικό να μην ελπίζουν για μια σειρά επανάληψης , ότι το όραμα που άντεξε περισσότερο από το πρόσωπο του είναι τοποθετημένο σύμφωνα με τα λόγια του πρώτου παροδική ότι χτύπημα , και δεν είναι κακό για όσους έχουν μολυνθεί μετά , επειδή δεν είναι τροχιά μόνο για τον τραυματισμό ακριβώς στην έκφραση ενός ονείρου , για να φτάσει αυτό στις επιθυμίες του Θεού σε αυτό που έθεσε ως παροιμία, όπως είπαν ο Ibn Hajar και άλλοι (7). Εάν χτυπήθηκε, δεν πρέπει να ρωτήσει κάποιον άλλο , και αν δεν ήταν, τότε θα πρέπει να ρωτήσει για το δεύτερο , και ο ερωτών θα πρέπει να τον ενημερώσει για το τι έχει . Μερικοί μελετητές έχουν δηλώσει μερικές από τις άλλες βιβλιογραφίες ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να περιλαμβάνουν : που δεν αντικατοπτρίζει τα οράματα κατά την ανατολή και το ηλιοβασίλεμα και το μεσημέρι και τη νύχτα , η οποία – κατά τη γνώμη μου – δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι δεν είναι αμαρτία για όσους εργάζονται διαφορετικά , δεν υπάρχει τίποτα λάθος Σε εκείνους που διέσχισαν κατά την ανατολή ή το ηλιοβασίλεμα, ή τη νύχτα , και αυτό που αναφέρθηκε για τη δύση του ήλιου ανάμεσα στα κέρατα του Σατανά δεν σχετίζεται με την έκφραση οράσεων και ο Θεός ξέρει καλύτερα . __________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι όπως στην κατάκτηση της έκφρασης στο βιβλίο της πόρτας Alaestbrq και μπείτε στον ουρανό σε ένα όνειρο (12 \ 03 4 ) – op – και ο Μουσουλμάνος διηγείται στο βιβλίο των αρετών του γιου των αρετών των σύντροφοι του Ibn « Umar, όπως στην πυρηνική (16 / 38 ) – op -. (2 ) έχει ήδη αποφορτιστεί , σελ. 33 (3 ) Ανοιχτό ( 12/437 ) – op -. (4 ) δεν τον βρήκε στα εννέα βιβλία που έγραψε ο al . (5 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο βιβλίο της έκφρασης της Αποκάλυψης – η πόρτα της έκφρασης της Αποκάλυψης – 0 και διηγείται ο Αχμάντ στο υπόλοιπο της παλάμης Ansar – η hadits του Umm al- Fadl ibn Abbas, αδελφή του ευοίωνου Μαΐου Ο Αλλάχ είναι ευχαριστημένος με όλους τους 0 και καταδικάστηκε για να χαρακτηρίσει τους Αλβανούς αδύναμους . (6 ) Ο Ibn Jawziyyah – αύξησε εκ νέου μια αναφορά νωρίτερα . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Βλ. Ibn Hajar . Προηγούμενη αναφορά . ( 12/396 – 432 ). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

Και όποιος πιστεύει ότι νηστεύει για κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά

…Μπορεί να μάθει και να διδαχθεί η επιστήμη της έκφρασης οράσεων και ονείρων; Δεν είναι μυστικό για κανέναν που ενδιαφέρεται για αυτήν την τέχνη ότι αυτή η γνώση είναι πολύ τιμητική και γι ‘αυτό ο Θεός είναι ευγνώμων στον Προφήτη Του Γιούσεφ λέγοντας τον Παντοδύναμο [και επίσης ο Κύριος σας θα σας απαντήσει και θα σας διδάξει για την ερμηνεία των hadits .. .] , και ο Προφήτης μας Μωάμεθ [ ειρήνη και ευλογίες ] ήταν για να εκφράσει οράματα και συχνά ρώτησε τους Συντρόφους όπως στο Χαντίθ της Σαμάρα Μπιν Τζούντουμπ : Όταν ο Προφήτης [ ειρήνη και ευλογίες ] προσευχήθηκε το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε : Κανείς από εσάς είδατε ένα όραμα χθες ; Στην πραγματικότητα, έχω μια άποψη για αυτό το ζήτημα. Εννοώ τη δυνατότητα εκμάθησης και διδασκαλίας αυτής της επιστήμης, δηλαδή ότι μπορεί να μάθει και να διδάξει . Και αυτή η γνώμη μπορεί να είναι περίεργη για κάποιους. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η επιστήμη μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία, και σαν να μιμείται τους αγγελιοφόρους, οπότε βρήκε αμηχανία από αυτή την άποψη, αλλά ελπίζω ότι θα θέσουμε αυτό το ζήτημα για συζήτηση, ώστε η πρότασή μας να είναι αντικειμενική . Εδώ είναι το πιο σημαντικό πράγμα που με κάνει να τείνω σε αυτήν τη γνώμη και το έχω μιλήσει αναλυτικά στο βιβλίο μου : Η έκφραση του οράματος, οι σύγχρονοι όροι, οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, σελ. 96 , και πέραν αυτού, ο εκδότης : Dar al-Tadmuriyya . Ο πυρηνικός σχολιασμός είπε σε μια συνέντευξη της πρώην Samra : πρέπει να ρωτήσουμε για το όραμα, την πρωτοβουλία να ερμηνεύσουμε και να επιταχύνουμε την πρώτη μέρα και επιτρέπεται να μιλάμε στην επιστήμη και την ερμηνεία της Αποκάλυψης, και τα παρόμοια. 15/30 Ibn Ο Χάτζαρ είπε, σχολιάζοντας την προηγούμενη ομιλία όπως στο άνοιγμα 12/437: Επαγωγή Να διδάξει την επιστήμη της όρασης και της έκφρασής της, και να παραμελήσει την ερώτηση σχετικά με αυτήν, και την προτίμησή της, διότι περιλαμβάνει πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των όντων . Ιμπν Αμπντ αλ-Barr, δήλωσε, όπως και στην αλ- Tamheed 1/313, σχολιάζοντας την προηγούμενη χαντίθ : Αυτό χαντίθ δείχνει την τιμή και την αρετή της γνώσης του οράματος, επειδή [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] ήταν μόνο ρωτώντας για να του το πει και να το μεταδώσει, έτσι ώστε οι σύντροφοί του ήξεραν πώς να μιλήσουν για την ερμηνεία του . Ο Σέιχ Μωάμεθ Αμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ είπε, όπως στη συλλογή των βιβλίων του 5/130: Η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός παραχωρεί σε όποιον θέλει από τους υπηρέτες Του . Και είπε σε άλλο μέρος 5/143: Ο όρος όραμα είναι μια αληθινή επιστήμη που αναφέρεται από τον Θεό στο Κοράνι, και για αυτό το λόγο ειπώθηκε : Μόνο όσοι είναι πεπειραμένοι μπορούν να ερμηνεύσουν το όραμα , επειδή είναι μέρος του η αποκάλυψη . Ο Al- Shatibi, ο Θεός να τον έλεος, προειδοποίησε στο Al- Muwwafaa 2/415: ότι δεν υπάρχει αξία και πέπλο που έδωσε ο Προφήτης [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] εκτός από αυτό που εξαιρέθηκε, εκτός από το ότι Ο ummah έλαβε ένα μοντέλο, και αυτό είναι γνωστό από την ενδοσκόπηση, και από αυτό του έδωσε αποκάλυψη, και στο ummah του δόθηκε το δίκαιο όραμα . Ο Ιμάμης Μαλίκ είπε και του ρωτήθηκε : Το όραμα εξηγεί κάθε Κυριακή; Είπε : Παίζει με προφητεία, τότε είπε : Μόνο το καλύτερο από το όραμα θα περάσει το όραμα . Εάν βλέπει κάτι καλό, πείτε του και αν βλέπει κάτι δυσάρεστο, αφήστε τον να πει κάτι καλό ή να μείνει σιωπηλός . Και ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε στο Tafsir του 2/442: Και μεταξύ αυτών είναι τα οφέλη του προηγούμενου στίχου : ότι έχει προέλευση για την έκφραση του οράματος, γιατί η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις σημαντικές επιστήμες που ο Θεός δίνει σε όποιον θέλει . Είπε επίσης 2/449: Η συμπερίληψη ότι η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις επιστήμες της Σαρία και ότι ένα άτομο θα ανταμειφθεί για τη μάθηση και τη διδασκαλία του . Και αυτό που δείχνει την ύπαρξη της μάθησης και της εκπαίδευσης μεταξύ των συντρόφων – Ashraf al-Khalq – είναι αυτό που αποδείχθηκε ότι ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ρωτούσε την Asma bint Umais al- Khatha’a’miya για η έκφραση του οράματος όπως στο Tahdheeb al-Tahdheeb από τον Ibn Hajar 12/399. Ο Ibn Saad ανέφερε στο al- Tabaq 7/124: Ο Said bin al-Musayyib ήταν αυτός που διέσχισε τους ανθρώπους στο όραμα, και αυτό προήλθε από την Asmaa Bint Abi Bakr, και τα ονόματα τον πήραν από τον πατέρα της Abu Bakar και τον Abu Bakr πήρε αυτή τη γνώση από τον ευγενή Αγγελιοφόρο, ο οποίος τον άφηνε μερικές φορές να διασχίζει μερικές Οράσεις, και τον διορθώνει μερικές φορές, και μπορεί να τον κάνει λάθος όπως κάθε δάσκαλος και ο μαθητής του, και αυτός ο μαθητής ήταν ικανός σε πολλές καταστάσεις στις οποίες εξεταζόταν, και επομένως τον βρίσκουμε μετά από μια φορά, και εξέφραζε ένα όραμα που είδε ο Αγγελιοφόρος, ο Αγγελιοφόρος του λέει με θαυμασμό για την έκφρασή του : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Αλλά συνέβη επίσης σε αυτόν ότι έκανα ένα λάθος στο ijtihad του, και ο Αγγελιοφόρος [ μπορεί οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] να τον συγχαρώ, μάλλον έκανε λάθος. Έτσι του είπε μια φορά αφού του πέρασε : Πες μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, του πατέρα μου, είσαι λάθος ή λάθος; Ο Προφήτης είπε : Χτυπήσατε μερικά και χάσατε το άλλο . Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, είχε επίσης εκπαιδευτικές στάσεις με τον πατέρα της, έτσι που παρουσιάζονται οράματα με τον ίδιο, και είχε κάποιες καταστάσεις με το Messenger του Θεού [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] . Ως εκ τούτου, ήταν βίαια μια φορά όταν εξέφρασε ένα όραμα σε μια γυναίκα ότι ο σύζυγός της πέθανε και γεννήθηκε ένα παιδί το οποίο αθωώθηκε λέγοντας : [ Τι, Αϊσά Αν εκφράσεις το όραμα στον πιστό, τότε να το εκφράσεις σε αυτόν στην καλοσύνη ….] Και ο μάρτυρας από το Χαντίθ ζήτησε από την Αΐσα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη προσέγγιση στην έκφραση, που είναι να το ξοδέψει στο καλό . Ο Ιμάμ Ιμπν Χαλντούν δήλωσε στην εισαγωγή του, σελ. 389, ότι αυτή η γνώση είναι μια από τις επιστήμες της Σαρία, και είναι ένα ατύχημα στη θρησκεία όταν οι επιστήμες έγιναν αντικείμενα και οι άνθρωποι έγραψαν γι ‘αυτό, και η έκφρασή του βρίσκεται στους προκατόχους και στο πίσω μέρος, και αυτή η γνώση εξακολουθεί να μεταδίδεται μεταξύ οι προκάτοχοι ….

Και αν ήταν παράγοντας ανυπακοής στον Θεό ή σημαντικός, τότε τα οράματά του ήταν μια προειδοποίηση . Εάν δει ότι η ανάσταση έχει αυξηθεί ενώ στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, το όραμα θα είναι πιο αξιόπιστο και δυνατότερο και η εμφάνιση της δικαιοσύνης θα είναι ταχύτερη και πιο αποκαλυπτική ….

…Οράματα μερικών από τους Συντρόφους : Ίσως ένα από τα πιο εμφανή οράματα του οράματος του μεγάλου συντρόφου Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ- Ανσάρι και τη νομιμότητα της προσευχής και των λεπτομερειών αυτού του οράματος στον ακόλουθο λογαριασμό : ( β – 1) Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ bin Zaid από τον πατέρα του, είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν μπορεί να τρομπέτα και διέταξε Bnaqos ο λαξευμένος , Varta Αμπντουλάχ μπιν Zaid είπε σε ένα όνειρο : είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Akhaddran ένα κουδούνι , είπα να τον : O Ο Αμπντουλάχ πουλάει κουδούνι; Είπε : Τι κάνετε με αυτό; Είπα : Καλέστε τον στην προσευχή . Είπε : Δεν πρέπει να σας δείξω καλύτερα από αυτό; Είπα : Τι είναι αυτό; Είπε : λέει : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Μαρτυρούν ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός . Βεβαιώνω ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού, μαρτυρώ ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ζήστε στον αγρότη . Ο Θεός είναι μεγάλος , ο Θεός είναι μεγάλος , δεν υπάρχει Θεός παρά ο Θεός . Είπε : βγήκε Αμπντουλάχ μπιν Zaid μέχρι που ήρθε με το Messenger της ειρήνης Αλλάχ ας είναι μαζί και του είπε τι είδε »Εκείνος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Okhaddran ένα κουδούνι . . . Πες του τα νέα . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: «Ο φίλος σου είδε τα οράματά του , οπότε βγήκε με τον Μπιλάλ στο τζαμί και το πέταξε σε αυτόν και κάλεσε τον Μπιλάλ , γι ‘αυτόν . Έκανε φωνή από σένα. »(1) Τι σημαίνει μια φωνή από εσάς είναι : ισχυρότερη και περισσότερο σε θέση από ό, τι στην ψηφοφορία , και το panda είναι μετά την ψηφοφορία έχει φύγει , και εγώ προτιμώ . Για να επιστρέψετε στην ιστορία . . Ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ είπε, έτσι βγήκα με τον Μπιλάλ στο τζαμί, και με έκανε να το πετάξω ενώ το ζήτησε . Είπε : ακουστεί Ομάρ ιμπν αλ – Χαττάμπ ήχο , βγήκε έξω, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, και ο Αλλάχ έχω δει σαν αυτό που είδε . Το μυστικό αυτού του συντρόφου πολλά από αυτά που είπε σε αυτό : Ahmed God Η δόξα και η δόξα Υμνούν το λογισμικό τόσο πολύ που μου ήρθε από τον al- Bashir του Θεού Vokrm τον έχω χαρούμενη είδηση ​​τις νύχτες και τους τρεις ακόμη έκανε μένα από ευγένεια ήρθε ( β – 2 ), όπως επίσης και παραδείγματα οραμάτων τους συντρόφους τι ήρθε από Abdullah ibn Umar, μπορεί Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του : ο άνθρωπος στη ζωή της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται, αν είδε ένα όραμα Oqsa το Messenger του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ήμουν αγόρι, ένας νεαρός Αζμπά – και ο μόνος από δεν είχε ένα ζευγάρι λέγεται Τον : διασκεδαστικό και ξεχωρίζει την Παρασκευή – είπε . . Κοιμήθηκα με το τζαμί στο χρόνο της Messenger του Αλλάχ να τον Γνωρίζοντας και είδα στην ka ύπνο n βασιλιάδες Okhaddana Μου πήγε στην φωτιά , αν η χώρα KTI καλά και αν έχει δύο κέρατα Kqrna καθώς και την έννοια της αυτή η : αιώνες οι πτυχές των φρεατίων που χτίζονται από τις πέτρες που τοποθετούνται στην αγχόνη που συνδέεται με τον κύλινδρο , και συνήθως κάθε πηγάδι έχει δύο κέρατα , και επιστρέφουμε στο Χαντίθ. Ο Ibn Umar είπε : Και αν έχει δύο κέρατα όπως τα δύο του πηγαδιού, και αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό που ξέρω, έχω πει : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά . Είπε : Τότε ένας βασιλιάς τους συνάντησε, έτσι μου είπε : Θα δεν καταστρέψουν έτσι ώστε δεν υπάρχει κανένας φόβος για εσάς ή βλάβη . Η ιστορία της για την Hafsa . Vqstha ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν είπε ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : Ναι Άνθρωπος Αμπντουλάχ αν προσευχόταν τη νύχτα . Salem είπε : Abdullah στη συνέχεια να κοιμηθώ το βράδυ, εκτός από ένα μικρό ( συμφωνηθεί , και η λέξη για την ειρήνη ). Κατά το μυθιστόρημα Bukhari : είπε : Είπα στον εαυτό μου : αν καλό να δούμε τι είδα σαν αυτές , όταν έσκυψε το βράδυ είπα : Θεέ μου, αν γνωρίζετε σε καλή όραση Varney . . . Εγκεκριμένο ομιλίας και λόγου του ατμού . (2) Αυτά τα σύντομα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα του Αγγελιοφόρου του Θεού και των καλύτερων δημιουργών μετά από αυτόν και είναι σύντροφοι Ε και δημόσια μετά από αυτήν τη σύντομη παρουσίαση , στρέφουμε στα τμήματα των οραμάτων για τα οποία θα μιλήσουμε στο επόμενο μέρος αυτού του βιβλίου . _______________________________________________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο Sunan του στο Κινητό Βιβλίο , και η λέξη , η πόρτα της έναρξης του Mobile – op – και ο Tirmidhi διηγήθηκε στο βιβλίο της πόρτας προσευχής τι ήρθε να ξεκινήσει το Mobile – op Abu Dawood στο πόρτα του βιβλίου προσευχής : How Mobile – Προηγούμενη αναφορά – και συμπεριλήφθηκε από τον Ahmad στην αρχή του Musnad al-Madani, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, το χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ήταν περιλαμβάνεται από τον al-Darami στο Βιβλίο της Προσευχής, κεφάλαιο για την έναρξη της πρόσκλησης στην προσευχή – προηγούμενη αναφορά -. (2) Βλέπε Fath Al-Bari (12/418) – προηγούμενη αναφορά – και Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – προηγούμενη αναφορά ** Παρατίθεται από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Φάσμα Εάν ονειρεύεστε να δείτε ένα φάσμα ενός από τους γονείς σας, τότε αυτό σημαίνει ότι διατρέχετε κίνδυνο . Και πρέπει να είστε προσεκτικοί για να δημιουργήσετε μια συνεργασία με ξένους . Εάν δείτε το φάντασμα ενός νεκρού φίλου, τότε αυτό προβλέπει ότι θα κάνετε ένα μακρύ ταξίδι με έναν δυστυχισμένο φίλο και θα υποστείτε απογοητεύσεις . Και αν σας μιλήσει το φάσμα, θα πέσετε στα χέρια των εχθρών . Για μια γυναίκα αυτό το όνειρο προβλέπει χήρα και εξαπάτηση . Εάν δείτε έναν άγγελο ή ένα φάντασμα να εμφανίζεται στον ουρανό, τότε αυτό σημαίνει απώλεια της φυλής και της ατυχίας . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα στα δεξιά σας στον ουρανό και ένα αρσενικό φάντασμα στα αριστερά σας, και τα δύο είναι στα χαρακτηριστικά της Sarah, τότε αυτό σημαίνει αύξηση από την άγνοια στη φήμη, αλλά θα απολαύσετε την τιμή και τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα αν ο θάνατος θα σας επισκεφτεί και θα σας μεταφέρει . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα στα δεξιά σας στον ουρανό και ένα αρσενικό φάντασμα στα αριστερά σας, και τα δύο είναι στα χαρακτηριστικά της Sarah, τότε αυτό σημαίνει αύξηση από την άγνοια στη φήμη, αλλά θα απολαύσετε την τιμή και τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα αν ο θάνατος θα σας επισκεφτεί και θα σας μεταφέρει . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα με σφιχτά ρούχα να αιωρείται ήσυχα στον ουρανό, τότε αυτό σημαίνει ότι θα σημειώσετε πρόοδο στις επιστημονικές μελέτες και θα κερδίσετε πλούτο σχεδόν θαυμαστά, αλλά θα υπάρχει ένας εσωτερικός μελαγχολικός τόνος στη ζωή σας . Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε το φάντασμα ενός φίλου ή ενός από τους ζωντανούς συγγενείς σας, αυτό σημαίνει ότι υπόκεινται σε εξαπάτηση ενός φίλου και αυτό το όνειρο σας προειδοποιεί να φροντίσετε τις υποθέσεις σας και να τα κρατήσετε υπό την προσωπική σας επίβλεψη . Και αν το φάσμα φαίνεται ταραχώδες, θα μπορούσε να προειδοποιήσει έναν πρόωρο θάνατο για αυτόν τον φίλο ….

…Όσο για τον πνεύμονα, είναι η χαρά και η ευχαρίστηση ενός ατόμου, και όποιος βλέπει σε αυτό κάτι που είναι εύκολο ή λυπημένο, τότε ερμηνεύεται σε αυτό. Όσο για τη σπλήνα, είναι χρήματα, και ειπώθηκε, και μπορεί να είναι η συνέπεια του σώματος. Και όποιος το είδε σε κάτι διακοσμημένο ή ντροπιασμένο, τότε αποδίδεται σε αυτό και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις σπλήνα από όλα τα ζώα είναι χρήμα. Απαγορεύεται το Halal και αυτό που δεν τρώγεται…

Και όποιος βλέπει τον Οθμάν, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, αυτό δείχνει σεμνότητα, ασκητισμό, ευσέβεια και αθλητισμό, και ειπώθηκε ότι θα ήταν καλό και ενάρετο και μπορεί να σκοτωθεί άδικα ….

Και όποιος βλέπει τον Μπιλάλα, απολαμβάνει το καλό, και θα αναφέρεται στα κεφάλια των πλασμάτων και συνολικά, το όραμα των συντρόφων του Προφήτη είναι καλό και ωφέλιμο σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον ….

…Φίλος Αν ονειρευτήκατε ευχάριστους και χαρούμενους φίλους, τότε αυτό σημαίνει καλά νέα για αυτούς, ή ότι θα τους δείτε σύντομα ή θα δείτε τους συγγενείς τους . Εάν δείτε τον φίλο σας κουρασμένο ή εξαντλημένο, αυτό δείχνει ότι τον έχει ακολουθήσει ασθένεια ή ατυχία . Εάν δείτε τους φίλους σας με σκούρο χρώμα, αυτό σημαίνει μια ασυνήθιστη ασθένεια για εσάς ή για αυτούς . Εάν τα βλέπετε να παίρνουν σχήματα ζώων, αυτό σημαίνει ότι οι εχθροί θα σας χωρίσουν από τους πλησιέστερους συγγενείς σας . Εάν δείτε τον φίλο σας να φοράει σκούρα χρώματα με κόκκινες φλόγες, αυτό προβλέπει ότι θα σας συμβούν άθλια πράγματα, προκαλώντας άγχος αν όχι απώλεια και ότι οι φίλοι σας θα ανησυχούν γι ‘αυτό . Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε τον φίλο σας να στέκεται σαν ένα άγαλμα σε έναν λόφο, τότε αυτό σημαίνει ότι θα προχωρήσετε στην τρέχουσα κατάστασή σας, αλλά θα αποκαταστήσετε τις προηγούμενες εντυπώσεις της δικαιοσύνης και της γνώσης, αναζητώντας τους μέσω κάθε αλλαγής που συμβαίνει . Εάν το άγαλμα του φίλου είναι χαμηλό, θα αγνοήσετε τους παλιούς φίλους όταν τα πράγματα γίνουν καλύτερα στο μέλλον . Εάν το άγαλμα βρίσκεται πάνω από μια πεδιάδα ή σε ένα επίπεδο όπου είστε μακριά από αυτό, θα αναγκάσετε τον εαυτό σας να αναζητήσετε αλλαγή παρά τους δεσμούς της φιλίας ή της αυτο-αγάπης . Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε έναν φίλο με ένα άσπρο πανί δεμένο πάνω από το πρόσωπό του, τότε αυτό σημαίνει ότι θα πληγωθείτε από κάποιον που θα προσπαθήσει να διατηρήσει τη φιλία μαζί σας . Εάν ονειρευόσασταν ότι έχετε χειραψία με έναν φίλο που σας είχε προσβάλει και ότι σας άφησε και φαινόταν λυπημένος γι ‘αυτόν, τότε αυτό προβλέπει ότι θα αντιμετωπίσετε μια διαμάχη με έναν ανυψωμένο φίλο και μπορεί να ακολουθήσει μια συμφιλίωση . Σίγουρα πρόκειται να χάσετε κάποιον ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι επισκέπτεστε τρία πτώματα για να αναζητήσετε κάποιον, αυτό σημαίνει ότι θα σοκαριστείτε από τα νέα του θανάτου ενός φίλου ή συγγενή . Και αν δείτε πολλά σώματα εκεί, αυτό σημαίνει ότι στο εγγύς μέλλον θα επηρεαστείτε από τη θλίψη και τη θλίψη ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι είστε διορατικοί και βλέπετε τον εαυτό σας στο μέλλον, τότε αυτό σημαίνει αλλαγές στην τρέχουσα δουλειά σας, ακολουθούμενη από μια σειρά ατυχών συγκρούσεων με έξυπνους ανθρώπους . Εάν ονειρεύεστε ότι επισκέπτεστε έναν διορατικό, αυτό προφητεύει αδρανοποιημένες επιχειρηματικές καταστάσεις και έναν δυστυχισμένο γάμο ….