Όσο για τον ιππόκαμπο, ερμηνεύεται υπέρ εκείνου που το πέτυχε και ειπώθηκε ότι ερμηνεύεται από ένα άτομο ανάλογα με την ικανότητά του σε κίνδυνο ….

…Και όποιος βλέπει τον Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, θα προσφέρει το προσκύνημα, θέλοντας τον Θεό, και λέγεται ότι θα υποστεί σοβαρή βλάβη από έναν άδικο κυβερνήτη, τότε ο Θεός θα τον υποστηρίξει πάνω του και των εχθρών του, και ο Θεός θα αυξήσει τον χάρη και δώστε του μια δίκαιη γυναίκα . Και ειπώθηκε ότι το όραμα του Αβραάμ, ειρήνης σε αυτόν, δεν υπακούει στον πατέρα . Και διηγείται ότι ο ιππόκαμπος ibn Harb palm, είδε στον ύπνο του σαν να είναι ο Αβραάμ ειρήνη πάνω του για να σκουπίσει τα μάτια του, και είπε: Έλα, όπου ο Ευφράτης Vagthomps, ο Θεός είναι για εσένα τα μάτια σου, και όταν το προσέξει Vobesr ….

…Και ο Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ιππόκαμπος έζησε από το Ιράκ, και είναι χρήματα που δεν είναι ανεπαρκή, και η υγρασία του είναι ισχυρότερη από το ξηρό του και δεν βλάπτει το κίτρινο χρώμα της τιμής του δέντρου του ….

Όσο για το δεκανίκι, η έκφρασή της είναι σαν την έκφραση του ραβδί, και μερικοί από τους διερμηνείς, δήλωσε ότι το δεκανίκι μπορεί να ερμηνευθεί με τρεις τρόπους με εκείνο για τον οποίο το γήρας τονίζεται, όταν κάποιοι από τους ενάρετους, δήλωσε : ( Know η καθοδήγησή σας από τον Θεό, Abu Haritha … Το ραβδί είναι για τον Σεΐχη είναι ένας τρίτος άνθρωπος ) και ήθελε το δεκανίκι και την καλοσύνη επειδή το δεκανίκι είναι μια από την υπερηφάνεια και την αδυναμία της οικογένειάς του στο σώμα, επειδή εάν ένα άτομο είναι αδύναμο, αυτό γίνεται αδύναμο . Όσο για τις ασπίδες, εξαρτάται από την ασφάλεια και την οχύρωση από τους εχθρούς, και ίσως είναι ένα φρούριο για τη θρησκεία, τη δύναμη, τα χρήματα και τα προς το ζην. Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η ασπίδα είναι το φρούριο ενός άνδρα και το φοράει με μεγάλη εξουσία. Ιππόκαμπος ….