…Βλέποντας ένα τηλέφωνο σε ένα όνειρο σημαίνει ότι θα συναντήσετε ξένους που θα σας ενοχλήσουν, θα σας συγχέουν και θα εμποδίσουν την επιχείρησή σας . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι μιλά στο τηλέφωνο, αυτό σημαίνει ότι θα βρει πολύ ανταγωνισμό από άλλους, αλλά θα ξεπεράσει όλες τις κακές επιρροές . Εάν μιλάει στο τηλέφωνο, αλλά δεν μπορεί να ακούσει καλά, απειλείται από κακόβουλες φήμες και την απώλεια ενός εραστή ….

…Όποιος χρησιμοποιεί ένα κινητό τηλέφωνο σε ένα όνειρο : πραγματοποιεί μια περιήγηση, είτε εξωτερική, είτε πρόκειται για ταξίδι είτε για εσωτερική, οπότε είναι επίσκεψη σε φίλους ή συγγενείς ….

Τηλέφωνο : υποδηλώνει την παρουσία των απουσιών και τη συμφιλίωση των διαδίκων ….

Κρεμασμένος Αν δείτε μεγάλες μάζες ανθρώπων να συγκεντρώνονται μπροστά σε μια διαδικασία αναμονής, αυτό σημαίνει ότι πολλοί εχθροί θα ενωθούν μαζί για να προσπαθήσουν να καταστρέψουν τη θέση σας ανάμεσά τους ….

Τηλέφωνο Όποιος ακούει σε ένα όνειρο τον ήχο ενός τηλεφώνου με εντολή, απαγόρευση, προειδοποίηση, επίπληξη ή ευαγγέλιο, τότε είναι όπως το άκουσε χωρίς εξήγηση . Και έτσι όλοι οι ήχοι . Δείτε επίσης τον ήχο ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι μερικοί από τους δίκαιους ανθρώπους είδαν ότι ένα τηλέφωνο που απαγγέλλει τον Κύριό μας μας έφερε κάτω το τραπέζι του στίχου. Ότι βρίσκεται σε ένα τραπέζι με ανθρώπους συγκεντρωμένους σε αυτό, κάνει ευτυχισμένους ανθρώπους, και ανάμεσα σε αυτούς και σε αυτόν μια διαμάχη για ένα ζήτημα της διαβίωσής του, και ειπώθηκε ότι το τραπέζι ερμηνεύεται από τη θρησκεία ….

…Και κατέληξα αυτό το βιβλίο με το όφελος της νομιμότητάς του και χρήσιμο στο όραμα, το οποίο αφηγήθηκε για την εξουσία του Abd al-‘Ala ibn al-Najm, ο οποίος είπε μια νύχτα στις μέρες του Harish και του Ibn Khalaf al- Το Ma’afari στην Αίγυπτο και ήταν Παρασκευή βράδυ. λέει ότι το Κοράνι είναι ο λόγος του Θεού όταν το πλάσμα UIT στο κρεβάτι μου και είδα ότι ένα τηλέφωνο μεγάλωσε ήρθε σε μένα και είπε, τότε μου είπε, έτσι είπα ότι είπα και τι λέω λέω είπε σε στίχο : ( Δόξα να σηκώσω τον ουρανό … χωρίς να το σκεφτεί ο Imad ) ( η δημιουργία του εν λόγω με τη δημιουργία ful … Είδε ότι δεν απέρριψε . ( Αλλά τα λόγια ενός σπιτιού … από τους δημιουργούς της ανθρωπότητας ) και μου είπε, γράψτε το. Στη συνέχεια, απλώνω το χέρι μου σε ένα από τα βιβλία μου και το έγραψα σε αυτό. Όταν ξύπνησα, το βρήκα γραμμένο στο βιβλίο, και ο Θεός γνωρίζει το σωστό και δεν υπάρχει δύναμη ή δύναμη Εκτός από τον Παντοδύναμο Θεό και ο Θεός ευλογεί πλοίαρχος Muhammad μας και την οικογένειά του και τους συντρόφους του, τον έπαινο είναι μόνο στον Θεό . Το βιβλίο ολοκληρώθηκε, τον έπαινο και την ευγνωμοσύνη στο Θεό )…

Νίκη για την καταπιεσμένων 98. ήταν ο ιμάμης Laith Μπιν Saad Al- Dar πόλη Qlqhandh Fahadmha Αμπντούλ Μαλίκ γιος Rvaap τον πεισματάρης Fmrha Laith Fahadmha Αμπντούλ Almellk Fmrha Fahadmha, όταν ήταν στο τρίτο, ενώ το λιοντάρι στον ύπνο αν το τηλέφωνό του ευθυμία : Σήκω, O Laith ( και θέλω να κοιμηθώ σε εκείνους που καταπιέστηκαν στη γη, και τους κάνουμε ιμάμηδες, και τους κάνουμε κληρονόμους )…

…Το όραμα ενός λεπτού κορίτσι ο πατέρας μου ένα Balastsaga καλοκαίρι πράγμα για διάτρητη ιμπν Nawfal – είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – από τη μητέρα λεπτό ο μπαμπάς κορίτσι καλοκαίρι ο γιος του Χασίμ Λύδδα ήταν Αμπντούλ Muttalib είπε : Διαδοχικές τα Quraish χρόνια Jdbh Oqahlt του δέρματος και να ρίξει το οστό , είπε : Ενώ είμαι ψέματα Ω Θεέ μου, ή Μωμ αν εγώ Με ένα διάσημο τηλέφωνο φωνάζοντας με μια σαχ φωνή λέγοντας : Ω, Κουράις, αυτός ο προφήτης στάλθηκε από εσάς, και αυτό κατά τη διάρκεια της αναχώρησής του, οπότε ζει στην καλοσύνη και γονιμότητα . Δεν βλέπεις από εσένα έναν ψηλό, λευκό οστό που χτυπάει δύο μάτια , έχει περηφάνια για αυτόν και ένα χρόνο αφιερωμένο σε αυτόν , αλλά αφήστε τον να σώσει αυτόν και τον γιο του και να στραφεί σ ‘αυτόν από κάθε κοιλιά έναν άνδρα , όχι από το Φλίσκονα νερό και έβλαψε από το καλό και για να λάβει τη γωνία , και στη συνέχεια επέλεξε προσεκτικά το Σώμα επτά φορές για να ζήσει ο πατέρας του FBI Felictsag και πιστεύει στους ανθρώπους , χωρίς να συμπεριλαμβάνει τον καθαρό και καλό για τον εαυτό του , όχι Vgshm αν θέλετε και ζείτε . Είπε : Έτσι η γνώση του Θεού έγινε μια φοβισμένη γυναίκα. Το δέρμα μου και το μυαλό του σηκώθηκαν. Το όραμά μου μειώθηκε, έτσι κοιμήθηκα στα ποτάμια της Μέκκας . Έτσι, η αγιότητα και το απαγορευμένο, αν παραμείνει μαζί του , είναι abtahi εκτός αν λέει ότι αυτό είναι το shaybah του επαίνου , αυτό είναι shaybah , και οι Quraish είναι πλήρεις μαζί του . Και τον έσπασε όλα τα κοιλιά μιας στάσης άνθρωπο και να μιλήσει και έλαβε βρυχάται και στη συνέχεια ανέβηκε στο πατέρα Qubais και γρονθοκόπησε άνθρωποι θαμμένοι γύρω του μία φορά συνειδητοποιούν την προσπάθειά τους μέχρι να κορυφωθεί η φτώχεια Vacetknoa Jnabiah και μαζί τους ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν, που να την ημέρα που ο Γκιούλ μπορεί να εμφανιστεί ο Οαφ ή η αγωνία, ο Αμπντουλάχ Μουταλιμπ είπε : Ω Θεός επικράτησε ο Αλχάλπ Ο ανιχνευτής Κουρμπάς εσείς ο κόσμος είναι δάσκαλος και ο διαχειριστής είναι ο Μμπούκλ και ο Χόλα Αμπντάκ και ο Αμάκ Μπαντιράτ Αχράμκ παραπονιούνται για τη χρονιά τους που μπορεί να φορούν παντόφλες Oqahlt , Vasaman God και Amatarn Geetha φοβερό Mgdakka , αυτό που έβγαλε ο Eu στον ουρανό Pmaiha Okz κοιλάδα Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, λέει ο Abdul Muttalib : Συγχαρητήρια σε εσάς, Aba Al-Bathaa , Hanaa , δηλαδή , για εσάς ζήσατε τους ανθρώπους της Batha, και σε αυτό λέει Raqifa : Bashisa Al-Hamd, ο Θεός να ποτίσει την πόλη μας. Χάσαμε τη ζωή και το υπογραμμισμένο νερό. Έτσι τα νερά και τα δέντρα ζούσαν σε ένα χείμαρρο από τον Θεό με τον ευοίωνο. Δεν υπάρχει τίποτα στους λαούς της δικαιοσύνης ή του κινδύνου, και σε αυτό το χαντίτ είναι περίεργο που το εξηγούμε εν συντομία , λέγοντας : Η μητέρα του Αμπντ-Μουταλίμπ είναι μια σουνιτική πράξη . Και αντικατέστησε την Epast . Και η αραίωση του κόκαλου τον έκανε αδύναμο από την προσπάθεια . Και ύπνωση πρώτος ύπνος και ώρα αυγής . Hala εμπνευσμένη λέξη επιτάχυνση . Και Hia – περιορισμένη – βροχή και εύφορη , νωρίτερα βροχή και γονιμότητα Otakm . Και τα οστά συνδέοντας το μάτι είναι πιο δυνατά από τα μεγάλα . Μερικά έχουν λεπτή επιδερμίδα . Και το υψηλό ροχαλητό . Και λέγοντας : Έχει μια υπερηφάνεια που τον θλίβει, πρέπει να κρύβεται και να μην είναι περήφανος . Η Sunnah είναι ο τρόπος . Και καθοδηγήστε τον , δηλαδή , οι άνθρωποι το δείχνουν . Αφήστε τους να λάμψουν , με τον Σέιν και το Σιν , δηλαδή , αφήστε τους να ρίξουν , δηλαδή , αφήστε τους να πλύνουν . Τότε αμαρτία, οποιαδήποτε ανακούφιση και ανακούφιση . Και οι Fasht και Shaybah Al-Hamad έχουν μεγαλώσει τον τίτλο του Abdul Muttalib . Και ολοκλήρωσε , που είναι , όλοι ήρθαν . Και το χρονικό όριο για τη σιωπή του και λέγοντας : αγωνία, δηλαδή εγγύτητα . Το χαρακτηριστικό είναι απαραίτητο . Και οι αυλές δικαιολογίες . Και το έτος της ξηρασίας και της αγωνίας . Και εννοεί τους άξονες και τις παντόφλες προβάτων και καμηλών . Και χαλάσαμε πολύ . Χωρίς κόσμο . Και ο θόρυβος είναι πολύ καταρροή νερό . Και οι Σεΐχες . Και Aljzl κάθε αργά και μαύρα σύννεφα Jouni . Το ρητό του : στη φωνή του Σαχλ, που σημαίνει σε αυτό με ένα γλυκό . Και το ρητό του : Ένας άντρας είναι ψηλός, που σημαίνει ότι είναι ψηλός και αν είναι υπερβολικά ψηλός, λέγεται ότι είναι μακρύς με έμφαση . Και είπε : Αφήστε τον να φύγει , το delif είναι το αργό περπάτημα, λέγεται : περπατά όταν περπατά και το σκαλοπάτι . Και είπε : και σε αυτά καθαρή και καλή για χαρά – σημαίνει ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν – και λέγοντας : Mviodh , ο Mufiod είναι αυτός που τραυματίζει την καρδιά του – μια καρδιά – πόνο . Πανικός, προσάρτηση, φόβος και πανικός . Και είπε : Το δέρμα μου στάθηκε, που σημαίνει το σφίξιμο, και ειπώθηκε : Ήθελε να σταματήσει τα μαλλιά μου, έτσι σηκώθηκε από πανικό . Και ο Θεός περιπλανήθηκε στο μυαλό και μπερδεμένος από τη σοβαρότητα του συναισθήματος . Και το ρητό της : Έτσι είναι η αγιότητα και το απαγορευμένο , αυτό είναι από το να ορκίζεσαι κάτι άλλο εκτός από τον Θεό και είναι παράνοια , και αυτό συνέβη από αυτό κατά την εποχή της άγνοιας, και αν αυτός είναι ο πολυθεϊσμός . Και το ρητό της : Έθαψαν γύρω του, δηλαδή περπατούν στο μονοπάτι της Λένα . Και το ευοίωνο αεροπλάνο είναι ένα αεροπλάνο, και το καλύτερο για το οποίο κηρύττει είναι επιβλαβές είναι ο Προφήτης, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη. Δεν είναι απίθανο η ανακούφιση των Quraish να οφείλεται στο γεγονός ότι αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που ζητούν βοήθεια μεταξύ τους ….

…Όσον αφορά τον al-Ma’idah : Αφηγήθηκε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν ένα τηλέφωνο να ακουγόταν τη φωνή του και να μην βλέπει το άτομο του να απαγγέλλει αυτόν τον στίχο : « Θεέ μου, Κύριέ μας, κατεβάστε ένα τραπέζι πάνω μας από τον ουρανό ~ Μίλησε το όραμά του για τη διέλευση και είπε : Είστε σε δυσκολία και προσεύχεστε στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση και ευκολία, και θα σας απαντήσει . Ήταν όπως είπε . Οι εκφραστές διέφεραν στην ερμηνεία του πίνακα. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι ήταν ένας έντιμος και γενναιόδωρος άνθρωπος, και καθόταν πάνω του ήταν συντροφιά του, και το φαγητό από αυτό θα επωφεληθεί από αυτό . Αν υπάρχουν άνδρες μαζί του σε αυτό το τραπέζι, τότε απογοητεύει έναν κόσμο με ευχαρίστηση, και ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς υπάρχει μια διαμάχη για ένα ζήτημα διαβίωσης για αυτόν, και τα πολλά καθαρά χνούδια και καλό φαγητό στο τραπέζι είναι απόδειξη του μεγάλη αγάπη, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι θρησκεία . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, χθες είδα ένα πράσινο γκαζόν με ένα τραπέζι και έναν άμβωνα με επτά σκαλοπάτια, και σε είδα Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, σηκώσατε το έβδομο, ζητώντας το και κάλεσε τους ανθρώπους στο τραπέζι . Αυτός, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : Όσο για το τραπέζι, το Ισλάμ και το πράσινο γρασίδι είναι παράδεισος και ο άμβωνας είναι επτά μοίρες, οπότε ο κόσμος παρέμεινε επτά χιλιάδες χρόνια, εκ των οποίων έξι χιλιάδες χρόνια πέρασαν και Έγινα επτά . Και η έκκληση, προσκαλώ τη δημιουργία στον Παράδεισο και το Ισλάμ . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Το Al-Ma’idah είναι μια συμβουλή για αυτό που χρειάζεται βοηθούς από ένα κτίριο πόλης ή ένα κτίριο χωριού . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι ανδρική γυναίκα . Και είπε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν να τρώνε σε ένα τραπέζι . Κάθε φορά που του έδινε το χέρι, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγαίνει από κάτω από το τραπέζι, και έτρωγε μαζί του . Αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα νεαρό αγόρι Saqlabah θα μοιραστεί μαζί σας με τη γυναίκα σας . Έψαξε το θέμα και το βρήκε όπως είπε . Και αν δει ψωμιά απλωμένα στο τραπέζι, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και αν έβλεπε ότι έτρωγε από αυτό, θα προέκυπτε μια διαμάχη ανάμεσα σε αυτόν και τον εχθρό του, σύμφωνα με το ρητό ορισμένων εκφραστών . Και ειπώθηκε ότι έτρωγε στο τραπέζι, έτρωγε πολύ περισσότερα από τη συνήθεια του να του αρέσει, αυτό δείχνει τη διάρκεια της ζωής του όσο έφαγε . Και αν έβλεπε ότι το τραπέζι είχε υψωθεί, θα είχε τελειώσει η ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν δει ένα ή δύο χρώματα φαγητού στο τραπέζι, τότε είναι πρόβλεψη που μπορεί να φτάσει . Και στα παιδιά του, με βάση αυτό που είπε ο Παντοδύναμος : « Φέρτε σε μας ένα τραπέζι από τον ουρανό .» Και ειπώθηκε ότι ο πίνακας είναι ένα λάθος σε κίνδυνο, και ότι το χαλάρι έχει περάσει . Λέγεται ότι ήταν το φαγητό και η διαμονή εκείνων που είχαν και έτρωγαν από αυτό . Εάν είναι μόνη της, τότε δεν αμφισβητείται . Και αν είχε κάποιον άλλον, αυτός ήταν ο αδελφός . Και το συχνό κυματισμό της αγάπης τους, και η έλλειψη έλλειψης αγάπης τους . Ένα καρβέλι αγάπης είναι Σουντά, και αν βλέπει ότι διαδίδει φαγητό, τότε είναι αγνοία του για τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και ο Mamlouk είδε σαν το τραπέζι του πλοιάρχου του να βγαίνει και να φύγει καθώς το ζώο έφυγε. Όταν ήρθε στην πόρτα, ήταν σπασμένη, οπότε του πρότεινε ότι η σύζυγος του αφεντικού του είχε πεθάνει από εκείνη την ημέρα και κατέστρεψε όλα όσα είχε, και αυτό ήταν καθήκον, επειδή είδε το τραπέζι στο οποίο σερβίρεται ήταν σπασμένο . Όσο για το ταξίδι : ένα υπέροχο ταξίδι που επιτυγχάνει χωρητικότητα σε αυτό, και ειπώθηκε ότι είναι ένα ταξίδι σε έναν βασιλιά μεγάλης σημασίας και κερδίζει ικανότητα και άνεση για όσους το βρίσκουν, επειδή είναι το ορυκτό της τροφής και της διατροφής ….

…Ο δεύτερος τύπος οραμάτων για το τι θα ήταν η αυτο- συζήτηση , και το έργο της επαγρύπνησης , και μπορεί να τους βοηθήσει ψυχολογικές ανησυχίες , και άγχος διανοητικό . Ένα παράδειγμα της αυτό πολλοί εμφάνιση ειδικά σε αυτή την εποχή αφθονούσαν στο οποίο αφορά και συγκλονισμένοι το άρθρο μερικές φορές , και τις πιέσεις της ζωής σε άλλες εποχές, θα βρείτε μερικά πριν σκέφτεται τον ύπνο των επιχειρήσεων Besvqath και μερικοί σκέφτονται για μια νέα καριέρα , και μερικές Bamthanh νωρίς το πρωί , μην ξεχνάτε τις γυναίκες που συχνά διανυκτέρευση με αυτόν τον τύπο επίσης Vtjd Μερικοί από αυτούς σκέφτονται για το πρόβλημά τους με τους συζύγους τους πριν κοιμηθούν , για παράδειγμα , και ο καθένας τους κοιμάται, και έπειτα αυτές οι σκέψεις και ανησυχίες ή ελπίδες και πόνοι μέσα καθένας από αυτούς μετατρέπεται σε όνειρα ή οράματα και αυτό είναι πολύ πιθανό , και στη συνέχεια ακολουθεί το ερώτημα πολλών από αυτά σχετικά με αυτά τα οράματα , τα οποία, όπως ανέφερα, δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Και πίεση στη γλώσσα , η μοναδική της : συμπίεση, που είναι όλα όσα συγκεντρώθηκαν και κατασχέθηκαν συλλέγοντας την παλάμη και τα παρόμοια, και στην αποκάλυψη : « Πάρτε μια πίεση στο χέρι σας, και θα χτυπήσω μαζί της και όχι ψευδορκία. » Λέγεται : Έφερε μας με τις πιέσεις των ειδήσεων , που είναι , με μικτή πινελιές αυτό . Σύγχυση όνειρα : Τι συγχέει σύγχυση δύσκολη ερμηνεία , και απηύθυνε έκκληση για την ανάμειξη Odgatha Vhbht Bodgat των φυτών που είναι : το πακέτο, που παίρνει ο άνθρωπος από το έδαφος όπου το μικρό πράσινο και το έδαφος και το μεγάλο και τόσο (1). Μπορεί μέσω της προηγούμενης προσφοράς να σημειωθεί ότι αυτά τα Alodgat δεν είναι πειθαρχημένα, αλλά είναι μικτά αμφιλεγόμενα , και αυτό βλέπει επίσης ορισμένους επιστήμονες να έρχονται πίσω μου για έναν από τους δύο λόγους ( φυσικούς ) ή (τον εαυτό μου ) Κάποιος μπορεί είτε να είναι σε υγιή θέση φυσική λοξή , ή με τη διάθεσή μου ταραγμένη , αυτό αντανακλάται στον άντρα και τα οράματά του Vtakhtl που ψεκάζουν και να είναι Odgato χωρισμένο σε δύο ενότητες : ενότητα Ι : ειδικά όνειρα σωλήνα ? Οποιοσδήποτε ιδιώτης ιδιοκτήτης μόνο σε αφθονία σε ορισμένες κατηγορίες σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές Kalmrdy και Kaltalbh και φοιτητές , όπως εξετάσεις ή πριν από μια προσωπική συνέντευξη με ένα από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως τα πανεπιστήμια, για παράδειγμα , και η Kalmqublan για να παντρευτούν τους επόμενους δύο υπαλλήλους για αναβάθμιση , και ούτω καθεξής , και ο Χόλα ρωτώντας τους πριν διασχίσει το Subtle διευκολύνει την ανακάλυψη του τύπου των οραμάτων τους και δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Ο Sayyid Qutb είπε στις σκιές του Κορανίου : Τα όνειρα είναι ένα μείγμα προβληματικών ονείρων και όχι ενός πλήρους οράματος που έχει ερμηνεία , καθώς δεν αναφέρεται σε τίποτα . Α . Μια απλή συμπεριφορά (2) και το παράδειγμά της είναι ο σύντροφος που είδε το κεφάλι του κομμένο , και σαν να είδε τους αγγέλους να τον διατάζουν να κάνει κάτι απαγορευμένο . . . Και άλλα παραδείγματα (3). Τμήμα II : σωλήνα Γενική όνειρα , και εννοώ την κοινή λαϊκή εδώ είναι σημαντικά για την ολόκληρο το έθνος σαν κι όπου – στη σκέψη του ιδιοκτήτη – Bishara γενικά , ή δημόσια συναγερμού ή δημόσια εκδήλωση , CA ΝΕΑ πολιτική , τον προϋπολογισμό, τους μισθούς , τις διακοπές , και πολέμους ειδικά αν αυτά τα γεγονότα ή ένα από αυτά έχει κυριαρχήσει και αντιπροσώπευαν την ατμόσφαιρα , θα βρείτε οράματα αφθονούν γι ‘αυτό , βλέπε, για παράδειγμα, τα οράματα, μετά τα γεγονότα της άθεος Σεπτέμβριο , και άφθονα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν και σημείωσε τη δύναμη της τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που κυριαρχούν και το μονοπάτι αυτής της καμπάνιας, αναρωτηθείτε : Επηρεάζετε το δυνατό ανθρώπινο Sharp ή εύκολο; Αυτά τα γεγονότα έχουν κυριαρχήσει στην αρένα, οπότε δεν υπάρχει φωνή πιο δυνατή από τη φωνή της, οπότε η δύναμή της γίνεται διαπερατή από το μυαλό , οπότε αν υποκύψει στον ύπνο μετατράπηκε σε οράματα των οποίων ο ιδιοκτήτης μπορεί να πιστεύει ότι είναι καλά νέα ή καλά νέα , συγκεκριμένα σε αυτόν ή γενικά στο έθνος , και δεν είναι κρυμμένο σήμερα για όσους έχουν την κυριαρχία του πάθους, της άγνοιας και της μισαλλοδοξίας για γνώμη ή ομάδα και έλλειψη ευσέβειας, θρησκείας και ευσέβειας μεταξύ πολλών ανθρώπων , τότε το παράδειγμα κάποιου που βλέπει αυτά τα οράματα ψάχνει για κάποιον που θα τα εκφράσει με αυτόν , και αυτός μπορεί να προβλέψει την εκδήλωση και να τα στείλει πριν ζητώντας γι ‘αυτό μέσω e-mail του ή το κινητό του τηλέφωνο , έτσι ώστε να γίνεται η συζήτηση για την ώρα , και ο καρπός του συμβούλια σε σύντομο χρονικό διάστημα ! Εδώ δεν είμαι ενάντια σε μια τάξη ή μια συγκεκριμένη ομάδα, αλλά είμαι κατά της άγνοιας, ναι άγνοια που μπορεί να πάει σε μια ομάδα ή σεκτ ή άτομα Ani που διεκδικούν οράματα , και πανεπιστημιούπολη πειθαρχίας και μεταδίδουν μερικές από τις συνεντεύξεις και τις ομολογίες ορισμένων από εκείνους που εμπλέκονται από , υπέρ όσων είπα και ήταν υπό την κυριαρχία των ψευδαισθήσεων και των ονείρων , Αυτό ισχύει για ορισμένους από τους Σούφι που πάντοτε συνήγαγαν οράματα στα οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτούς, τους διέταξε και τους απαγόρευσε , ή ευνόησε μια πράξη γι ‘αυτούς , και ως εκ τούτου θα το βάλει στο βαθμό αποκάλυψη ότι οι σύντροφοι χάσει με το θάνατο του αγγελιοφόρου του Θεού , και τον βρήκαν , Ibn Hajar είπε στο (4): Αν το κρεβάτι είδε τον προφήτη, προσεύχομαι Μαΐου ο Θεός να πάνω του και να του δώσει ειρήνη, να του διατάξει να κάνει κάτι , είναι υποχρεωμένος να συμμορφωθεί με αυτό και πρέπει : ή πρέπει να το παρουσιάσει στην προφανή Σαρία , γιατί το δεύτερο είναι εγκεκριμένο . Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των πλουσίων και των πολυελαίων , ναι . Οράματα των οποίων έχουν ιεραπόστολους σε ένα άτομο ή μια ομάδα , ή ακόμη και σε ένα έθνος , αλλά αυτό εξαρτάται από δύο προϋποθέσεις : Πρώτον : υπάρχει μια αξιόπιστη έκθεση αναφοράς ότι αυτό το Alrai παρουσίασε επίσης μια ομάδα συνοδικών οραμάτων για μεγάλο μέρος της νύχτας στον Messenger του Αλλάχ , είπε : « Βλέπω το όραμά σας να συνυπάρχει στις επτά νύχτες , ήταν η Μθάριχα Φλέθρα τις νύχτες των επτά », συμφώνησε (5), ο Μπουχάρι είχε τίτλο στο Σαχέχ ( πόρτα : συμπαιγνία στο όραμα ) και Ο Hafiz Ibn Hajar είπε σχολιάζοντας την hadeth : από τη συζήτηση προκύπτει ότι η ομάδα συναίνεσης για το όραμα ενός D για την ειλικρίνεια και την υγεία του , καθώς η δύναμη των ειδήσεων ωφελείται από την αναφορά σε ειδήσεις από μια ομάδα . Από . (6) Το δεύτερο : είναι η δικαιοσύνη του παρατηρητή και της ειλικρίνειας και δεν είναι Χούι , ή στόχος , ή απερίσκεπτος , έζησε μια υπόθεση ή πεπεισμένη για την ιδέα , Vsitrt τη σκέψη του , Vtmthelt το όραμά του σε ένα όνειρο , και εδώ ξεχωρίζει μεταξύ οραμάτων πριν από την εκδήλωση , και των οραμάτων της περίπτωσης ή μετά , Και δεν είναι μυστικό ότι είναι στην περίπτωση του συμβάντος ή μετά από αυτό, ή πιο αδύναμο και πιο αδύναμο από αυτό πριν από αυτό – όπως δεν είναι κρυμμένο για όλους τους ενδιαφερόμενους σε αυτήν την τέχνη , έτσι δεν υπάρχει μάθημα στο όραμα ενός παθιασμένου , όπως και δεν υπάρχει μάθημα στην έκφραση του Χούι , οπότε πού είναι η αναφορά που εγκρίνει τα οράματα ως Αγγελιοφόρος του Θεού; Ο Γουέιν παρόμοιων συντρόφων τιμούσε τον αγνό; _________________________________________ (1 ) ( γλωσσάριο Ενδιάμεσο 540 υλικό : DGT (α ομάδα των συγγραφέων δημοσιευθεί Dar Al Dawa 1980 – Κάιρο . (2 ) Σαγίντ Qutb – op – (4 /1993 ), και Muhammad Qutb – op – . Σελ 6 . (3 ) Ibn Hajar άνοιγμα 354 \ 12, op. cit . (4 ) βλέπε Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) διηγείται από Bukhari όπως στο άνοιγμα (4 / 256 ) στην αναφορά βιβλίο Taraweeh προσευχές πόρτα για μεγάλο μέρος της νύχτας – op – – Μουσουλμάνοι, όπως στο πυρηνικό ( 8/58 ) στο βιβλίο της πόρτας νηστείας προτιμούσε τη νύχτα της προδοσίας και προτρέπουν το αίτημά τους – μια αναφορά νωρίτερα . (6) βλ. Ibn Stone – op – (12 / 380 ) ** παραθέτοντας τον Δρ Fahad Al – Osaimi…

…Με την εξουσία του Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμρ Μπιν Όθμαν, είπε : Ο Χάλεντ Ιμπν Σάιντ ήταν γέρος και ήταν ο πρώτος από τους αδελφούς του που αγκάλιασε το Ισλάμ , και η αρχή της μετατροπής του στο Ισλάμ ήταν ότι είδε στον ύπνο ότι στεκόταν το χείλος της φωτιάς, και ανέφερε από την ιδιότητά του τι γνωρίζει καλύτερα ο Θεός , και βλέπει στον ύπνο σαν να τον ωθεί ο πατέρας του και να βλέπει τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να πήρε τα πτερύγια του έτσι ώστε δεν θα πέσει, οπότε πανικοβλήθηκε από τον ύπνο του και είπε : Ορκίζομαι από τον Θεό ότι αυτό είναι ένα αληθινό όραμα . Γνώρισε λοιπόν τον Abu Abu bin Qahfa και του το ανέφερε. Ο Abu Bakr είπε : Σε θέλω καλά , αυτός είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη σε αυτόν, οπότε θα τον ακολουθήσεις και θα μπεις μαζί του στο Ισλάμ που σε εμποδίζει να πέσεις σε αυτόν και ο πατέρας σου είναι σε αυτό . Έτσι, ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, τον συνάντησε ενώ ήταν με άλογα και είπε : Ω Μωάμεθ, τι αποκαλείς; Είπε : Προσεύχομαι μόνο στον Θεό, χωρίς σύντροφο, και ότι ο Μωάμεθ είναι ο υπηρέτης του και ο Αγγελιοφόρος του, και αναβάλλει τη λατρεία στην οποία βρίσκεστε από μια πέτρα που δεν ακούει ή δεν βλέπει, δεν βλάπτει ούτε ωφελεί και Δεν είναι γνωστό για τον υπηρέτη του που δεν τον λατρεύτηκε . Ο Χάλεντ είπε, μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός εκτός από τον Θεό και μαρτυρώ ότι είσαι ο Αγγελιοφόρος του Θεού. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ερμήνευσε το Ισλάμ του . Ο Χάλεντ απουσίαζε και ο πατέρας του γνώριζε το Ισλάμ του, οπότε έστειλε στο αίτημά του όσους έμειναν από τον γιο του από εκείνους που δεν έγιναν μουσουλμάνοι και έστησαν τον αφέντη του και την παρουσία του, τον έφεραν στον πατέρα του Άβι Αχάχα, οπότε προειδοποίησε και έκλαψε και τον χτύπησε με ένα χτύπημα στο χέρι του έως ότου το έσπασε στο κεφάλι του, τότε είπε : Ακολουθήσατε τον Μωάμεθ ενώ βλέπετε τον λαό του και τι έφερε από το ελάττωμα των θεών και των ελαττωμάτων τους. Όποιος αποχώρησε από τους πατέρες τους, ο Χάλεντ είπε : Από τον Θεό, μετανοήθηκε και τον ακολούθησε, οπότε ο Αμπού Αχχα οργήθηκε και επιτέθηκε στον γιο του και τον προσβάλει, τότε είπε : Πηγαίνετε να υποκλίσετε όπου θέλετε. Με τον Θεό, θα σε αποτρέψω από τη διατροφή. Ο Χάλεντ είπε : Εάν με αποτρέψετε, ο Θεός θα μου δώσει αυτό που ζω . Τότε τον έφερε έξω και είπε στους γιους του : Κανείς από εσάς δεν θα του μιλούσε, εκτός κι αν έκανα μαζί του αυτό που έκανα μαζί του, ο Khaled στράφηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν υποχρεωμένος να είναι μαζί του . Χρησιμότητα :::: Και όποιος αγκάλιασε το Ισλάμ μέσω ενός ονείρου, ο Ισλαμικός καθηγητής και στοχαστής Muhammad Asad, ο Αυστριακός λόγιος, ο Θεός τον καθοδήγησε μετά από ένα όραμα που το είδε και το είδε στο βιβλίο του (Ο δρόμος προς τη Μέκκα ). Ομοίως, μια χριστιανή γυναίκα μετατράπηκε στο Ισλάμ αφού άκουσε ένα τηλέφωνο που την καλούσε να εισέλθει στη θρησκεία του Ισλάμ, και μετατράπηκε σε Ισλάμ . Ομοίως, ένας άνθρωπος που νομίζω ότι είναι Ολλανδός μετατράπηκε στο Ισλάμ μέσω ενός ονείρου .. Και ο Θεός είναι ο βοηθός. Δείτε τις ιστορίες αυτών των ανθρώπων στο βιβλίο μας σε αυτήν τη ρεαλιστική σειρά ( Μετανοούμενοι στον Θεό ), ένα βιβλίο που περιέχει ιστορίες από την εποχή του Αδάμ έως τη σύγχρονη εποχή ….

…70 – Ο Al-Mansur είδε στον ύπνο του και λέγεται, αλλά φώναξε με ένα τηλέφωνο λέγοντας : Όσο για τον Κύριο της σιωπής και της κίνησης, η μανία είναι πολύ πολυθεϊσμός για σένα, ψυχή. Εάν κάνεις λάθος, και αν οι ψυχές σου τα πάνε καλά, αυτό είναι για σένα. Η εξουσία του είναι με έναν συμμετέχοντα, το μεγαλείο του ουρανού και της γης, και η άγκυρα των βουνών, που είναι αφιερωμένη στην αστρονομία, είπε ο Al-Mansour : Αυτή είναι η ώρα για την παρουσία μου και το τέλος της ζωής μου . Είχε τη γνώμη πριν από την Qasra mole, το οποίο χτίστηκε και νάζι στην οποία είναι όνειρο φρίκη, είπε η πηγή : Αλίμονο Aarabie ~ Είδα ένα όνειρο ήμουν σοκαρισμένος , είδα μια λέγοντας στάση σε αυτό το παλάτι πόρτα, λέει : Εάν Ήμουν σε αυτό το παλάτι οικογένεια iPad και Oouhh του την οικογένεια και τα σπίτια του και έγινε αρχηγός του παλατιού μετά τη χαρά του νεογέννητου (3) Χτίζει τους στρατιώτες του πάνω του, οπότε δεν έμεινε στον τυφλοπόντικα εκτός από λιγότερο από ένα έτος μέχρι που αρρώστησε στο δρόμο για το Χατζ , και μπήκε στη Μέκκα με βαριά ταφή , και πέθανε το Σάββατο το βράδυ, και ειπώθηκε σε επτά ημέρες από τον Ντου Χατζίντζ , και το τελευταίο από αυτά που μίλησε ήταν ότι είπε : ο Θεός με ευλόγησε να σας γνωρίσουμε . ειπώθηκε : είπε, Κύριε, ότι Asatk σε πολλά πράγματα απλά Ataatk στην αγάπη με σας τα πράγματα βεβαίωση ότι ο Θεός, αλλά ο Θεός Σωτήρα . τότε πέθανε . η επιγραφή δαχτυλίδι . Θεού εμπιστοσύνης στην Abdullah και πίστεψε στο . για το θάνατό του από εξήντα – τριών ετών και ήταν μια χρονιά στην περίφημη , Είκοσι δύο εκ των οποίων είναι χρόνια δημιουργίας , και ο Μπαν αλ Μουαλά θάφτηκε στη Μέκκα ….

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….