…Κρατήστε τα δάχτυλά του : είναι απασχολημένος με αυτό, γιατί είναι σφιχτό στο χέρι του, στη θέση της οικογένειάς του και των παιδιών των αδελφών του . Και αν όλοι τους είναι σε ένα θέμα που το κόμμα τους ή φοβούνται για τον εαυτό τους, τότε το θέμα τους ανάμεσά τους είναι μια κοινωνία, και μερικοί από αυτούς έχουν ενώσει ο ένας τον άλλο, απομνημονεύοντας ο ένας τον άλλον ….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας των απαγγέλλων είδε στον ύπνο του σαν να έκοβε ένα κομμάτι χαρτί από το Κοράνι και το έβαλε στη φωτιά, και η φλόγα τους έμεινε . Έτσι το έθεσε σε ορισμένους από τους σχολιαστές, και είπε ότι θα υπάρξει μια εφαρμογή στην εξουσία του Σουλτάνου, και θα στηριχθεί με την ανάγνωση του Κορανίου, και ήταν έτσι . Και όποιος ακούει την ανάγνωση του Κορανίου, η εξουσία του θα είναι ισχυρή, και οι συνέπειές του επαινούνται και θα γλιτώσει από τα τέχνασμα των δραστών . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Όταν διαβάζετε το Κοράνι, έχουμε κάνει ένα πέπλο ανάμεσα σε εσάς και εκείνους που δεν πιστεύουν στο μέλλον .»…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρεθεί η αδράνεια του, θα ηττηθεί ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι έκοψε τον αντίχειρά του, οι αντίχειρές του έχουν φύγει και αν ο δείκτης του κόβεται, αυτό δείχνει την έλλειψη επιμονής του στην προσευχή και ότι το κόψιμο του μεσαίου δακτύλου του δείχνει τον θάνατο ενός ηγέτη σχετίζονται με αυτόν, και η κοπή του δακτύλου δείχνει την καταστροφή των χρημάτων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έσφαξε ένα κριάρι και έκανε διάκριση μεταξύ του δέρματος και της σάρκας του, τότε παίρνει τα χρήματα του εχθρού του, και αν τρώει από τη σάρκα του, θα φάει από τα χρήματα κάποιου άλλου ….

…Και ο Ντάνιελ είπε, ~Όποιος βλέπει το χρώμα του δέρματος του να αλλάζει στο χρώμα των άλλων, που μισεί σαν να ξυπνά, τότε είναι στενοχωρημένος και παραληρητικός .~…

Το τριχωτό της κεφαλής μπορεί να είναι ένα υποχρεωτικό τριχωτό της κεφαλής, επειδή ζυγίζει τους ανθρώπους από τα χρήματά τους . Ένας άντρας που τρώει άδικα χρήματα ορφανά . Λέγεται : Είναι ένας ανιχνευτής αγωνίας ….

…Καύση : ένας προδότης ή μια άδικη αντικατάσταση, επειδή μειώνει τους ανθρώπους από τα χρήματά τους, επειδή το μαλλί, τα μαλλιά, τα μαλλιά και τα φτερά είναι χρήματα . Λέγεται ότι είναι κηδεμόνας που τρώει άδικα τα χρήματα των ορφανών ….

…Όσον αφορά την απολέπιση, όποιος βλέπει ότι ξεφλουδίζει κάποιον, τότε παίρνει τα χρήματά του και ξεφλουδίζει τα ζώα για χρήματα, και όποιος βλέπει ότι έχει εξηγήσει τη σάρκα του χωρίς να διαχωρίζεται από τα μέλη του, τότε λέγεται ότι μιλάει γι ‘αυτό, ή μερικά από τα χρήματά του τραυματίζονται, και όποιος βλέπει ότι απλώνεται από ένα πριόνι, τότε παρέχει έναν γιο, έναν αδελφό ή μια αδελφή, και όποιος βλέπει ότι το ξεφλουδίζει απαλά, τότε φιλίζει μια γυναίκα και παντρεύεται μια γυναίκα και παίρνει καλό από αυτήν, και αν είναι ανήθικο άτομο, αυτό δείχνει το θάνατό του…

…Είναι σε ένα όνειρο η δυσκολία ενός άνδρα και η εξάντλησή του στη ζωή του . Εάν βλέπει ότι το δέρμα της είναι δυνατό, τότε είναι η ζωή του . Αν έβλεπε ότι το δέρμα της ήταν λάσπη, θα χρειαζόταν κόπο και εξάντληση στη ζωή του . Αν έβλεπε ότι το δέρμα της ήταν παχύ και περιείχε πρήξιμο και φυματίους, θα έπαιρνε χρήματα από τη σκληρή δουλειά του και θα του πήγαιναν χρήματα που είχε κερδίσει από σκληρή δουλειά και κόπωση . Τα γόνατα είναι η δύναμη του σώματος, η κίνησή του και η ποιότητα της γνώσης του. Εάν είναι υγιείς και ισχυροί, τότε αυτό είναι απόδειξη του ταξιδιού, της κίνησης ή των ενεργειών που κάνει και της υγείας του σώματος . Εάν παρατηρηθεί πόνος ή πρόβλημα, αυτό υποδηλώνει το βάρος των γόνατων και αν είναι άρρωστος, αυτό δείχνει το θάνατό του . Το γόνατο του ταξιδιώτη είναι ένα όχημα, οι επιβάτες του και το όχημά του . Και τα γόνατα διασχίζουν τους αδελφούς και τους συντρόφους τους, και μπορεί να διασχίσουν τον Mawali . Το γόνατο μπορεί να προέρχεται από αυτό . Ίσως το γόνατο να υποδηλώνει την ολοκλήρωση του υποκλίματος και της προσκύνησης, και δείχνει τη λήψη και τη λήψη ενός ατόμου, την κίνηση και την ακινησία του, το ταξίδι του και τη στάση του, και τα χρήματα που συλλέγει και τι ξοδεύει . Και όποιος είδε ότι το γόνατό του είχε μεγαλώσει ή είχε γίνει πιο δυνατό και ήταν σε κίνδυνο, ο Θεός θα τον απομακρύνει τόσο μακριά . Ίσως αυτό δείχνει την προσήλωσή του στην προσευχή και την εκπλήρωση των προϋποθέσεων . Και αν το είδε να σχίζεται ή να σπάει, ή να υπάρχει πόνο ή αίμα σε αυτό, αυτό δείχνει ότι η κίνησή του ήταν ακινητοποιημένη . Αν ήταν ταξίδι, καθίστε σε αυτό . Αν υπήρχε στοργή ανάμεσα σε αυτόν και κάποιον, αυτό χωρίστηκε και μπορεί να υποδηλώνει ότι το σκάφος και το ζώο είχαν καταρρεύσει ….

…Τα πλευρά σημαίνουν : στις γυναίκες της οικογένειάς του που είναι στραβά, και επειδή η Εύα δημιουργήθηκε από το αριστερό πλευρό του Αδάμ . Μπορεί να υποδεικνύει τις πέτρες του σπιτιού του και του σπιτιού του, και η σάρκα του είναι πηλός ή ασβέστης, και το πίσω δέρμα του, και το αίμα του βυθίζεται με νερό με το χώμα του, και το μεγαλείο των κόμβων του . Όποιος βλέπει το σπίτι του ή το σπίτι του να καταστρέφεται ενώ είναι άρρωστο με στομάχι, χάνεται μαζί του . Αν σε ένα όνειρο επέστρεψε στην οικοδόμηση και την επισκευή τους, και ανάρρωσε από την ατυχία του εάν είχε ολοκληρωθεί στον ύπνο του, αλλιώς υπάρχουν απομεινάρια των ημερών της ασθένειάς του όσο έχει απομείνει από τη δουλειά του και την επιβίωσή του . Αλλά η υγεία οφείλεται στο όνομά του και το αίμα διατρέχει τις φλέβες του . Ίσως τα πλευρά του να δείχνουν τα ζώα του, και το κρέας του στα αγαθά και τα εμπορεύματα που έφερε στην κορυφή, και το δέρμα του στις ρόμπες τους, για τους οποίους ήταν δική του δουλειά . Αυτό που έσπασε ένα από τα πλευρά του δείχνει ότι ο θάνατος ενός από τα ζώα του . Εάν κάτι αφαιρεθεί από το δέρμα του, το αρνί του ή η διαβίωσή του χωρίζεται, ή ανοίγει την εξαγωγή ή το κλουβί του χωρίς την άδειά του, τότε χάνει την εγρήγορση και τι υπάρχει σε αυτό, και το πεπρωμένο των ανθρώπων και την αύξηση του ύπνου σε αυτό . Ο ώμος είναι γυναίκα, και αυτό που συνέβη σε αυτήν είναι γυναίκα ….

…Skinning: Ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το δέρμα του είναι ξεφλουδισμένο, τότε θα υποφέρει καλά ή παντρεύεται μια γυναίκα που του δίνει χρήματα . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι το δέρμα του ξεφλουδίζει ή το δέρμα του ξεφλουδίζει, τότε αφήνει τα χρήματά του και πληρώνει, και αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του και η αποσύνδεσή του από αυτόν τον κόσμο ….

…Ο καθηγητής Αμπού Σαντ, ο Θεός να τον έλεος, είπε : Το δέρμα και το δέρμα ενός ατόμου είναι το κάλυμμα του . Και το σκοτεινό της επιδερμίδας στην ερμηνεία θα δώσει έμφαση στην αποχώρηση της θρησκείας…

…Ο Al-Kirmani είπε, ~Όλα τα δέρματα των ζώων είναι χρήματα. Εάν κάποιος βλέπει το δέρμα μιας καμήλας, τότε είναι χρήματα από ένα σημείο κληρονομιάς, και όποιο δέρμα μπορεί να καταναλωθεί, είναι επιτρεπόμενα χρήματα και αυτό που δεν τρώγεται είναι απαγορευμένα χρήματα .~…

Το όραμα ενός λεπτού κορίτσι ο πατέρας μου ένα Balastsaga καλοκαίρι πράγμα για διάτρητη ιμπν Nawfal – είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – από τη μητέρα λεπτό ο μπαμπάς κορίτσι καλοκαίρι ο γιος του Χασίμ Λύδδα ήταν Αμπντούλ Muttalib είπε : Διαδοχικές τα Quraish χρόνια Jdbh Oqahlt του δέρματος και να ρίξει το οστό , είπε : Ενώ είμαι ψέματα Ω Θεέ μου, ή Μωμ αν εγώ Με ένα διάσημο τηλέφωνο φωνάζοντας με μια σαχ φωνή λέγοντας : Ω, Κουράις, αυτός ο προφήτης στάλθηκε από εσάς, και αυτό κατά τη διάρκεια της αναχώρησής του, οπότε ζει στην καλοσύνη και γονιμότητα . Δεν βλέπεις από εσένα έναν ψηλό, λευκό οστό που χτυπάει δύο μάτια , έχει περηφάνια για αυτόν και ένα χρόνο αφιερωμένο σε αυτόν , αλλά αφήστε τον να σώσει αυτόν και τον γιο του και να στραφεί σ ‘αυτόν από κάθε κοιλιά έναν άνδρα , όχι από το Φλίσκονα νερό και έβλαψε από το καλό και για να λάβει τη γωνία , και στη συνέχεια επέλεξε προσεκτικά το Σώμα επτά φορές για να ζήσει ο πατέρας του FBI Felictsag και πιστεύει στους ανθρώπους , χωρίς να συμπεριλαμβάνει τον καθαρό και καλό για τον εαυτό του , όχι Vgshm αν θέλετε και ζείτε . Είπε : Έτσι η γνώση του Θεού έγινε μια φοβισμένη γυναίκα. Το δέρμα μου και το μυαλό του σηκώθηκαν. Το όραμά μου μειώθηκε, έτσι κοιμήθηκα στα ποτάμια της Μέκκας . Έτσι, η αγιότητα και το απαγορευμένο, αν παραμείνει μαζί του , είναι abtahi εκτός αν λέει ότι αυτό είναι το shaybah του επαίνου , αυτό είναι shaybah , και οι Quraish είναι πλήρεις μαζί του . Και τον έσπασε όλα τα κοιλιά μιας στάσης άνθρωπο και να μιλήσει και έλαβε βρυχάται και στη συνέχεια ανέβηκε στο πατέρα Qubais και γρονθοκόπησε άνθρωποι θαμμένοι γύρω του μία φορά συνειδητοποιούν την προσπάθειά τους μέχρι να κορυφωθεί η φτώχεια Vacetknoa Jnabiah και μαζί τους ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν, που να την ημέρα που ο Γκιούλ μπορεί να εμφανιστεί ο Οαφ ή η αγωνία, ο Αμπντουλάχ Μουταλιμπ είπε : Ω Θεός επικράτησε ο Αλχάλπ Ο ανιχνευτής Κουρμπάς εσείς ο κόσμος είναι δάσκαλος και ο διαχειριστής είναι ο Μμπούκλ και ο Χόλα Αμπντάκ και ο Αμάκ Μπαντιράτ Αχράμκ παραπονιούνται για τη χρονιά τους που μπορεί να φορούν παντόφλες Oqahlt , Vasaman God και Amatarn Geetha φοβερό Mgdakka , αυτό που έβγαλε ο Eu στον ουρανό Pmaiha Okz κοιλάδα Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, λέει ο Abdul Muttalib : Συγχαρητήρια σε εσάς, Aba Al-Bathaa , Hanaa , δηλαδή , για εσάς ζήσατε τους ανθρώπους της Batha, και σε αυτό λέει Raqifa : Bashisa Al-Hamd, ο Θεός να ποτίσει την πόλη μας. Χάσαμε τη ζωή και το υπογραμμισμένο νερό. Έτσι τα νερά και τα δέντρα ζούσαν σε ένα χείμαρρο από τον Θεό με τον ευοίωνο. Δεν υπάρχει τίποτα στους λαούς της δικαιοσύνης ή του κινδύνου, και σε αυτό το χαντίτ είναι περίεργο που το εξηγούμε εν συντομία , λέγοντας : Η μητέρα του Αμπντ-Μουταλίμπ είναι μια σουνιτική πράξη . Και αντικατέστησε την Epast . Και η αραίωση του κόκαλου τον έκανε αδύναμο από την προσπάθεια . Και ύπνωση πρώτος ύπνος και ώρα αυγής . Hala εμπνευσμένη λέξη επιτάχυνση . Και Hia – περιορισμένη – βροχή και εύφορη , νωρίτερα βροχή και γονιμότητα Otakm . Και τα οστά συνδέοντας το μάτι είναι πιο δυνατά από τα μεγάλα . Μερικά έχουν λεπτή επιδερμίδα . Και το υψηλό ροχαλητό . Και λέγοντας : Έχει μια υπερηφάνεια που τον θλίβει, πρέπει να κρύβεται και να μην είναι περήφανος . Η Sunnah είναι ο τρόπος . Και καθοδηγήστε τον , δηλαδή , οι άνθρωποι το δείχνουν . Αφήστε τους να λάμψουν , με τον Σέιν και το Σιν , δηλαδή , αφήστε τους να ρίξουν , δηλαδή , αφήστε τους να πλύνουν . Τότε αμαρτία, οποιαδήποτε ανακούφιση και ανακούφιση . Και οι Fasht και Shaybah Al-Hamad έχουν μεγαλώσει τον τίτλο του Abdul Muttalib . Και ολοκλήρωσε , που είναι , όλοι ήρθαν . Και το χρονικό όριο για τη σιωπή του και λέγοντας : αγωνία, δηλαδή εγγύτητα . Το χαρακτηριστικό είναι απαραίτητο . Και οι αυλές δικαιολογίες . Και το έτος της ξηρασίας και της αγωνίας . Και εννοεί τους άξονες και τις παντόφλες προβάτων και καμηλών . Και χαλάσαμε πολύ . Χωρίς κόσμο . Και ο θόρυβος είναι πολύ καταρροή νερό . Και οι Σεΐχες . Και Aljzl κάθε αργά και μαύρα σύννεφα Jouni . Το ρητό του : στη φωνή του Σαχλ, που σημαίνει σε αυτό με ένα γλυκό . Και το ρητό του : Ένας άντρας είναι ψηλός, που σημαίνει ότι είναι ψηλός και αν είναι υπερβολικά ψηλός, λέγεται ότι είναι μακρύς με έμφαση . Και είπε : Αφήστε τον να φύγει , το delif είναι το αργό περπάτημα, λέγεται : περπατά όταν περπατά και το σκαλοπάτι . Και είπε : και σε αυτά καθαρή και καλή για χαρά – σημαίνει ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν – και λέγοντας : Mviodh , ο Mufiod είναι αυτός που τραυματίζει την καρδιά του – μια καρδιά – πόνο . Πανικός, προσάρτηση, φόβος και πανικός . Και είπε : Το δέρμα μου στάθηκε, που σημαίνει το σφίξιμο, και ειπώθηκε : Ήθελε να σταματήσει τα μαλλιά μου, έτσι σηκώθηκε από πανικό . Και ο Θεός περιπλανήθηκε στο μυαλό και μπερδεμένος από τη σοβαρότητα του συναισθήματος . Και το ρητό της : Έτσι είναι η αγιότητα και το απαγορευμένο , αυτό είναι από το να ορκίζεσαι κάτι άλλο εκτός από τον Θεό και είναι παράνοια , και αυτό συνέβη από αυτό κατά την εποχή της άγνοιας, και αν αυτός είναι ο πολυθεϊσμός . Και το ρητό της : Έθαψαν γύρω του, δηλαδή περπατούν στο μονοπάτι της Λένα . Και το ευοίωνο αεροπλάνο είναι ένα αεροπλάνο, και το καλύτερο για το οποίο κηρύττει είναι επιβλαβές είναι ο Προφήτης, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη. Δεν είναι απίθανο η ανακούφιση των Quraish να οφείλεται στο γεγονός ότι αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που ζητούν βοήθεια μεταξύ τους ….

Το πλύσιμο είναι σε ένα όνειρο σημαίνει μετάνοια από αμαρτίες και εκπλήρωση υποχρέωσης τιμής των γονέων ή των φίλων . Εάν πλένει με κρύο νερό το χειμώνα, υποδηλώνει ανησυχίες, ασθένειες και ασθένειες και εάν πλένει με ζεστό νερό το χειμώνα, δείχνει κέρδη, οφέλη και θεραπεία ασθενειών . Και όποιος έχει κάνει μπάνιο για το Eid και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί . Και αν έπλυνε για τις δύο εκλείψεις, μπορεί να κάνει μεγάλο πράγμα ή να στενοχωρηθεί . Εάν αυτός που λούστηκε σε ένα όνειρο ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος και αν ήταν τρελός, θεραπεύεται . Και αν έπλυνε ένα όνειρο για να εισέλθει στο Ιράμ ή για να εισέλθει στη Μέκκα, τότε δείχνει χαρά και ευχαρίστηση, συνάντηση με απουσιάζοντες και εξόφληση του χρέους, καθώς και αν έκανε μπάνιο σε όνειρο για ρίψη και περιτομή . Και ίσως το τελετουργικό πλύσιμο δείχνει νίκη επί των εχθρών . Και πλύσιμο για περιτομή που επιδιώκει να αναζητήσει τροφή ή να υπηρετήσει τους ηλικιωμένους . Και όποιος είδε ότι λούστηκε και φορούσε καινούργια ρούχα, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν ήταν χρέος, ο Θεός θα ξόδευε το χρέος του . Αν ήταν φυλακισμένος, δραπέτευσε από τη φυλακή του . Και αν ανησυχεί, μπορεί ο Θεός να του δώσει την ανησυχία του . Και αν εκτελούσε το Χατζ, την παροχή του Χατζ, και αν ήταν φτωχός, ο Παντοδύναμος Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήταν απομονωμένος, ο Θεός Παντοδύναμος ανανέωσε την εντολή του για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Αυτό είναι ένα κρύο πλυμένο ποτό ) , τότε Ιώβ, ειρήνη σε αυτόν, όταν πλένει και φοράει νέα ρούχα, ο Θεός Παντοδύναμος τον αποκατέστησε, την οικογένεια και τα παιδιά του, και όλα όσα συνέβαιναν . Και αν φοράει φθαρμένα ρούχα, η ανησυχία του θα φύγει και θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει να πλένει σε μια λεκάνη ή έναν άγαμο και είναι άγαμος, θα παντρευτεί . Και όποιος είδε ότι είχε κολυμπήσει σε ζεστό νερό, το πήραν . Και το πόσιμο ζεστό νερό δεν επαινεί τον Θεό Παντοδύναμο λέγοντας : (Και πίνετε ζεστό νερό, κόψτε τα έντερα τους ). Και ειπώθηκε : Ο Ghusl είναι γάμος . Και αν η άγνωστη γυναίκα κάνει μπάνιο, είναι ντους βροχής από τον ουρανό . Το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι θα εξαλείψει το χρέος και την εξάλειψη της ταλαιπωρίας . Και το πλύσιμο του ενδύματος υποδεικνύει το Saladin . Και όποιος είδε ότι έπλυνε ένα κίτρινο ένδυμα και το καθάρισε από κιτρινωπό, θα σωθεί από την ασθένεια . Και ειπώθηκε : Το πλύσιμο των ρούχων δείχνει την εκπλήρωση του χρέους . Και το πλύσιμο των νεκρών σε ένα όνειρο δείχνει την εκπλήρωση του χρέους του . Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό άτομο ζητά από ένα άτομο να πλύνει τα ρούχα του, αυτή είναι η έλλειψη του ικεσία αυτού που τον είδε, ή της φιλανθρωπίας, της πληρωμής ενός χρέους ή της εφαρμογής μιας διαθήκης ….

…Μια άλλη γυναίκα ήρθε σε αυτόν ενώ έτρωγε και είπε: Ω Αμπού Μπακρ, είδα ένα όραμα, και της είπε, κόψτε ή φύγω μέχρι να φάω, και είπε ότι θα σας αφήσω να φάτε. Τότε είπε ο Κουσάι Αλί. Είπε ότι είδα το φεγγάρι να μπαίνει στον πολυέλαιο, οπότε ένας καλεσμένος με τηλεφώνησε από πίσω μου, οπότε συρρικνώθηκα το χέρι του από το φαγητό του και σας είπε θλίψη, πώς το είδες; Το χρώμα του και σηκώθηκε με την κοιλιά του, και η αδερφή του Malik είπε, και είπε: Αυτή η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι ήμουν νεκρός για επτά ημέρες, οπότε θάφτηκε στο έβδομο, να τον έλεος ο Θεός…

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, και είπε, είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, έτσι είπε Χατζ . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε ότι είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, οπότε είπε, «Κόψτε το χέρι σας», του είπαν, «Πώς τους χωρίζατε;» Είπε: «Είδα το πρώτο με ένα καλό κήρυγμα, γι ‘ αυτό έδωσα άδεια στους ανθρώπους να κάνουν το Χατζ .» Και είδα για δεύτερη φορά ένα άκυρο σίγμα , οπότε είπα, ~ Λοιπόν , ο μουζέν, εσύ, είσαι κλέφτης .~…

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….

…Ένιωσα σαν την εισβολή έχει μάχης φύγει πρόσωπο, αφήνει στην επιδίωξη της τάξης εξαρτώμενων από αυτόν, και περικοπή έλεος σε αυτόν, και να χαλάσει τη θρησκεία του, ο στίχος : ~ Is Asitm αν υποτεθεί ότι η αναστάτωση στη γη και κόψτε τον εαυτό Orahamkm ~…

…Οι εκφράσεις και οι εκφράσεις εφαρμόζουν συγκεκριμένα τη λέξη ( έκφραση ) στην ερμηνεία του οράματος . Η έκφραση είναι : η μετάβαση από την φαινομενική όραση στο εσωτερικό της . Αυτή είναι η άποψη του Ragheb . Ειπώθηκε : η εκτίμηση του πράγματος θεωρείται ότι κάποια από αυτά παίρνει ακόμη και κάποια κατανόηση γι ‘ αυτό διηγείται ο al- Azhari . Η προέλευση της έκφρασης προέρχεται από : τα μαθήματα , η οποία προσπέρασμα από την εκδήλωση σε εκδήλωση , και οι ομάδες των γλωσσολόγων μεταξύ νερού και μη – παράκαμψη του νερού, είπαν : το νερό υπερβαίνει ένα μπάνιο ή ένα πλοίο ή άλλο έτσι- που ονομάζεται : διαμετακόμιση . Είπαν : το μυαλό το μάθημα είναι η περίπτωση που φτάνει από τον θεατή να μάθει τι δεν είναι οι σκηνές . Είπε : πέρασε κάθε μετριασμό που ερμήνευσε το όραμα . Και : διέσχισε τονίζοντας την υπερβολή σε αυτό . Κατά τη λήψη : « Αν θελετε να περάσει πάνω στο όραμα της » (1), η οποία θα προσεύχονται για ένα τέλος και θα θυμηθείτε τα λεφτά της . Το πέρασμα : το όνομα ενός ηθοποιού από την πράξη μέχρι , είπε : μέσω του οράματος και πέρασε οποιεσδήποτε λέξεις ερμηνεύθηκαν . Ο Abu Bakr ήταν ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τους πιο εξέχοντες συντρόφους, γνωστή ερμηνεία των οραμάτων και της έκφρασης, και πώς ο δάσκαλός του είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ο δάσκαλος του έθνους όλων , έχει περιγραφεί ως ένας από τους Συντρόφους, όπως στο η « κατάκτηση » (2): « Ένα από το όραμα του εκφρασμένου λαού μετά τον Αγγελιοφόρο του πάνω του » . Είναι επίσης διαβόητο για τα λόγια τους, τα οράματα του πίστη του Ιμάμ Αμπού Μπακράχ Μινχάιντ Σινρίν Ανσάρι Μπάσρι, που γεννήθηκε σε 33 από τους νεκρούς το 110 και του αποδόθηκε ένα βιβλίο ( έκφραση οράματος ), ένα τυπωμένο και αναφερόμενο από τον Ibn al- Nadim στο ευρετήριο , που είναι το βιβλίο που κυλά μεταξύ των ανθρώπων του για λογαριασμό : ( ομαδική ομιλία στην ερμηνεία των ονείρων ), και δείτε το πλήκτρο των σημαιών (25 \ 7 ) να βρει επαρκή μετάφραση σύμφωνα με ένα ισχυρό Zrcelli και κατέληξε στο οποίο αναλογία μη εγκυρότητας των βιβλίων του Ibn Sirin . Ένας άλλος κόσμος είναι : Ο Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, ένας από τους Σούφι , και έχει πολλές δημοσιεύσεις όπως : ( αρωματικά πλάσματα στην έκφραση ενός ονείρου ) περιέχει πράγματα και αντιλήψεις και τα ονόματα των γυναικών και των γυναικών μπορεί να μην εμφανίζονται μόνο σπάνια όσο μπορεί να είναι αδύνατο να δούμε μερικά από τα μετά θάνατον ζωή και αυτό και ότι ήταν οι Σούφι. Είναι αλήθεια ότι λέγεται ότι έχει εκπληρωθεί και αυξηθεί σε αυτόν τον τομέα , και πολλοί συγγραφείς έχουν επαινέσει το έργο του, όπως ο Καθηγητής Muhammad Qutb , τότε Λέω : Σε αυτό το μέρος θα μιλήσω για τις μεθοδολογίες των εκφραστών και τα απαραίτητα θέματα που πρέπει να παρέχονται κατά τη διέλευση , και πριν από αυτό επισημαίνω ότι υπάρχουν πολλοί σύγχρονοι και παλιοί εκφραστές , δεν το ψάχνω αυτό ονόματα, αλλά θα μιλήσω για την προσέγγιση που πολλοί από αυτούς ακολουθούν στη συνέχεια που έδωσα σε αυτό το θέμα . . Λέω : Mabro οράματα χωρίζεται πρόσφατα σε τρεις ενότητες : 1 – Τμήμα I : Οι ιδιοκτήτες αυτής της ενότητας δεν αντανακλά μόνο ένα μικρό αποφεύγουν την έκφραση και κλείνει την πόρτα της μάθησης έκφρασης , και ότι ο ίδιος είχε πει μια ερώτηση σχετικά με την έκφραση και την ποιότητα απάντησε : ότι η εικόνα φυλή με ένα και αποτρέπει τη μάθηση , και προορισμό το θέμα που έχουμε ακούσει από κάποιο παλιό Mchaikhana αγαπητό Θεός έχει έλεος για αυτούς που έχασαν τη ζωή τους , και να ευλογήσει μας στη σημερινή εποχή . Β – Ενότητα ΙΙ : Το Hola Σε αντίθεση με το πρώτο μέρος , επεκτείνοντας την έκφραση , και η ρητορική του ερώτηση οραμάτων σε κάθε συμβούλιο , Palmchaffhh, μεταφορά, ακόμη και από το γράψιμο στον ιδιοκτήτη ή τους άλλους , και μερικά από Hola εύρημα λέει θα αμφισβητηθεί μέσω της ερμηνείας και του τρόπου με τον οποίο η ερμηνεία του οράματος είναι υπεύθυνη για αυτούς . Γ – Ενότητα III : τομή μεταξύ Hola και Hola διασχίζει αλλά Palmchaffhh μόνο , και απαιτεί ότι ο ιδιοκτήτης του οράματος είναι ρευστός και εμποδίζει τη μεταφορά μόνο στενά , και Hola , τόσο ανεμπόδιστη έκφραση : και να σας πω για το πώς η ερμηνεία μερικές φορές . Ίσως η ανοχή στην έκφραση των οραμάτων , και να ανοίξει την πόρτα σε κάθε πλοίο και ένα ατύχημα διάλεξη κάτι αυτές τις μέρες , και εδώ δεν είμαι ενάντια στην έκφραση των οραμάτων ως επιστήμη , αλλά κατά επιείκεια στην έκφραση των οραμάτων , και ανοικτό την πόρτα σε όλα τα συμβούλια και διάλεξε οτιδήποτε ατύχημα αυτές τις μέρες και εδώ δεν είμαι ενάντια στην έκφραση Visions ως επιστήμη, αλλά ενάντια στην επιείκεια έκφρασης, δεν ερευνούμαι, δεν ρωτώ για την κατάσταση του οραματιστή και ρωτάμε για το όραμα, τη διατύπωση του, και την ώρα του. Αυτά είναι πράγματα που απαιτούνται για τη διέλευση για να καταστεί δυνατή η βέλτιστη έκφραση , και ως εκ τούτου μπορείτε να βρείτε ανάμεσα στους εκφραστές που ανέχονται τα οράματα ακοής που δηλώνουν ότι ο βαθμός ορθότητας στην έκφρασή του διαβάζοντας δεν ξεπερνά τα πενήντα σε σεντ !! Εγώ δεν λένε ότι μόνο Almtsahlain είναι να φταίει , αλλά ότι το πρώτο τμήμα, όπως επίσης και οι ιδιοκτήτες είναι λάθος – κατά την ταπεινή γνώμη μου – Τα όρος οράματα όχι μόνο διάκριση , αλλά διάκριση και να μάθουν και να εξασκήσουν την ικανότητα της να αποκτήσουν και να αναπτύξουν και να κυριαρχήσει , διαφέρουν από το ένα άτομο στο άλλο . Ναι, είναι διάκριση όταν ο Ιωσήφ γιος του Ιακώβ τους ειρήνη και ευλογίες του Παντοδύναμου είπε ~ Ijetbik ως Κύριός σου και σε διδάσκει την ερμηνεία των συνομιλιών και της χάρης του εσύ και του Ιακώβ, όπως συμπληρώθηκε από τον γονέα από τον Αβραάμ και τον Ισαάκ ότι ο Κύριος σου γνωρίζει, σοφός »( Yusuf : 6 ). Ιμπν Αμπάς είπε στην ερμηνεία του ( και να σας διδάξει την ερμηνεία των συνομιλιών ) οποιοδήποτε από τα έκφραση του οράματος , και να σας διδάξει καθώς επίσης και να γνωρίζει αυτό που οι άνθρωποι ερμηνεύουν τον μιλήσει (3)). Ναι , είναι διακριτικό πότε ο Ιακώβ , και όταν ο Αβραάμ και ο Δανιήλ και ο Μωάμεθ πάνω τους, οι προφήτες και η ειρήνη , καθώς και οι σύντροφοι όταν ο Αμπού Μπακρ, μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ο Omar bin al – Khattab και ο Othman bin Affan και ο Ali ibn Abi Talib και Αμπντουλάχ μπιν Αμπάς και Abdullah ibn Αμρ ιμπν αλ – Aas και Anas bin Malik Salman al-Φαρσί, Huzaifa bin al-Yaman, Aisha Μπιντ Abi Bakr al-Siddiq, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος με όλα αυτά , και άλλα . Αλλά όταν άλλοι δεν το κάνουν . . . , Δεν είναι όλα είναι μια firaasa , αλλά περιέχει firaasa , έμπνευση , και έκπτωση από το Κοράνι, Sunnah, τη γλώσσα , παροιμίες , και άλλα πράγματα που είναι γνωστά σε όλους που ενδιαφέρονται για αυτή την τέχνη . Ήρθε στα δεξιά συμφώνησε να μιλήσει για τον Abu Hurayrah, μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε : Άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ να λέει : ~ όχι μόνο προφητεία που απομένουν από τους ιεραπόστολους ~ , είπαν : Ποιοι ιεραπόστολοι; Είπε : «Το Δίκαιο Όραμα » (4) και αυτή είναι η διατύπωση του Μπαχάρι . Το στοιχείο του ειρήνη του Ιμάμ Αχμάντ, είπε : «τα όνειρα βλέπουν ο μουσουλμάνος ή τον βλέπουν » (5). Σημασία : ότι η αποκάλυψη που διακόπτεται από τον θάνατό του είναι ειρήνη επάνω του και παραμένει αυτό που του διδάσκει τι θα είναι μόνο το όραμα που βλέπει ο πιστός , καθώς και η έμπνευση, τα νέα που θα εντοπιστούν, όχι οι προφήτες είπαν επίσης στον Προφήτη ειρήνη να είναι επάνω του στην ηλικία του ρητού που υπήρχε στα Ηνωμένα Έθνη πριν από εσάς Mahdthon – όποιος οραματιστής και ειπώθηκε : έχουν δίκιο και ο Bukhari είπε : είναι σωστός στις γλώσσες τους . Δεν ήταν στο έθνος μου, συμπεριλαμβανομένου ενός από τους Omar bin al- Khattab ~που συμφωνήθηκαν (6). Είπε σε πολλούς από τους αγίους για το Omowo που απουσιάζει , τους είπαν επίσης αυτή την έμπνευση , θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε, ποια έμπνευση και γιατί λέμε σήμερα Λέω : Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ : Το μυστικό ήταν στον κύκλο της έμπνευσης στην εποχή του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη και την αφθονία του μετά από αυτόν , την κυριαρχία της αποκάλυψης σε αυτόν, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σ ‘αυτόν, που ήταν ξύπνιοι και ήθελε να δείξει θαύματα από αυτόν , έτσι ώστε να ήταν κατάλληλες ότι τίποτα δεν συνέβη σ’ αυτόν στην εποχή του , και όταν η αποκάλυψη διακόπηκε από τον θάνατό του η έμπνευση έπεσε για τους οποίους ο Θεός έχει ξεχωρίσει για την ασφάλεια από σύγχυση σε αυτό .. και στην άρνηση ότι αυτό συνέβη παρά την αφθονία του και η φήμη του είναι η αλαζονεία εκείνων που το αρνούνται . Ο Ibn Hajar περιέγραψε λεπτομερώς στο al-Fath τη διαφορά μεταξύ έμπνευσης και όρασης και ανέφερε ότι η έμπνευση είναι : τι μετακινεί την καρδιά σε επιστήμη ότι είναι στον πειρασμό να δράσουμε χωρίς συμπεράσματα. Ο Abizaid Dabbousi από τους ιμάμηδες της βρύσης , είπε ότι το κοινό ότι δεν επιτρέπεται να ενεργεί μόνο όταν έχει όλα τα επιχειρήματα στην πόρτα είναι επιτρεπτό , και είπε τα λόγια τελευταία Shinar . που ήταν η ειρήνη Προφήτη είναι μαζί του μερικές φορές περικοπή συντρόφους όραμα Viabbarha ένα είναι είτε με τα λόγια του , και αυτό είναι από το θέμα της εκπαίδευσης από αυτόν, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη, και τι διηγείται γι ‘αυτό είναι ό, τι έχει αναφερθεί από τον Ibn Sh Wahab είπε : είδα τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν ένα όραμα Vqsa προς τον Abu Bakar είπε : ~ Ω Abu Bakr , είδα σαν να προηγήθηκα και εγώ Vsbaktk βαθμός Bmrqotin και μισό ~ και αιμοστάτες : τάξη . Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ , ο Αλλάχ Iqdk στο έλεος και τη συγχώρεση Του, και ζω μετά από εσάς δυόμισι χρόνια . Αυτό το hadits αναφέρθηκε από τον al-Suyuti στα κύρια χαρακτηριστικά και το αποδόθηκε στον Ibn Saad, αλλά είναι mursal (7). Αυτή είναι μια firaasa από τον Abu Bakr . Ο Ibn al- Qayyim είπε ότι το βιβλίο του ( διάδρομοι ) (8): « Η φυσιογνωμία ήταν και θα παραμείνει το καθεστώς των σπιτιών :« Προσοχή στη λατρεία και είμαστε εμείς »(9), και αυτό μόνο επειδή είναι το φως του Θεού που πονάει στην καρδιά του του υπηρέτη τον διαφοροποιείται μεταξύ σωστού και λάθους και την τρέχουσα ανέργων και ειλικρινή και ψευδείς το. τρέχον ανέργους και λέει : η τρέχουσα κοσμείται και ανάλυση, τους ανέργους εναντίον του , δήλωσε : οι γυναίκες διαταράσσεται κάθε κενό στολίδια είναι άνεργοι , και που σημαίνει ότι διακρίνει μεταξύ ενός πράγματος και εναντίον του, και αυτή η φυσιογνωμία σύμφωνα με τη δύναμη της πίστης , ήταν ισχυρότερη πίστη, είναι διάκριση . Ο Ιμπν Μασούντ μπορεί να είπε ο Αλλάχ γι ‘αυτόν : Avars άτομα τρία : Aziz Yousef, όπου αυτός είπε στη σύζυγό του : ( είπε ότι αγόρασε από την Αίγυπτο στη σύζυγό του Akrami μπορεί να είναι η Ίννα ή ο γιος μας ) ( Yusuf : 21 ). η κόρη του Shoaib όταν είπε : ~ Astijrh ~ ( ιστορίες : 36). Abu Ο Bakr στο Umar, μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος όταν το Astkhalafh . θα ήταν μια πολύ συντρόφους, ο Θεός να τους ευλογεί Athlon τους , και ο φίλος είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του στην πρώτη γραμμή της είναι το μεγαλύτερο έθνος διάκριση και μετά Ομάρ ιμπν αλ – Χαττάμπ μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του , είναι αυτό που είπε κάτι : νομίζω, καθώς, αλλά και ο ίδιος είπε , και αρκετά σε Frasth OK Te Ράμπο σε θέσεις γνωστό – το οποίο δεν είναι το πεδίο της συνομιλίας μας (10), και όπως είπα επίσης : διάκριση σύντροφοι πιστεύουν φυσιογνωμία , και έξω από αυτό το είδος της φυσιογνωμίας της ζωής και του φωτός, το οποίο Ahbhma Θεό για τους οποίους θέλει του δούλους , και ζωντανή καρδιά, έτσι και φωτισμένη δύσκολα μπορεί Frasth λάθος , αυτό επιβεβαιώνει το στίχο : « πιστεύω ότι ήταν νεκρός Vohieddinah και τον Νόρα βόλτες στην γίνουν άνθρωποι σαν αυτόν στο σκοτάδι δεν είναι έξω από αυτούς, όπως και ο Zain για τους απίστους τι έκαναν »( Anaam : 122 ). Εάν η έκφραση των οραμάτων Balfrash υπάρχουν πολλά όταν οι πρόγονοι δεν σημαίνει ότι αποφεύγει όταν άλλοι , αλλά έχω τη διαφορά από την άποψη των λίγων και του πλήθους μόνο , μπορεί να υπάρχει σε αυτήν την εποχή του Θεού να του δώσει φυσιογνωμία , ήταν ο Jah στην ομιλία : « Φοβάστε τη διορατικότητα του πιστού, το βλέπει το φως του Θεού (11). Σύμφωνα με το θεϊκό hadits που διηγείται μέσω του Abu Hurayrah είπε ο Abu Hurayrah είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ότι ο Θεός είπε : Είναι ασυνήθιστο για μένα και η Λέα ήταν ο πόλεμος του Αζνθ , και πιο κοντά στον υπηρέτη μου, κάτι που μου αρέσει από ό, τι υποτίθεται από αυτόν , και ακόμα ο Άμπντι πλησιάζει στον Μπαλναβίλ μέχρι να τον αγαπώ , αν σε αγαπούσα άκουσε ότι ακούει , και του θέαμα με το οποίο βλέπει , το χέρι του με το οποίο χτυπάει , και το πόδι του με το οποίο περπατά , και με ρώτησε στο Oattiynh , και ενώ αναζητά καταφύγιο στον Oaivnh . Αυτό που δίσταζα για κάτι είμαι ηθοποιός δισταγμός για τους ίδιους πιστούς που μισούν ο θάνατος και μισώ το Madsth ~(12), και για να είναι αυτό που τον κάνει επωφεληθείτε από όσα ακούνε από την επιστήμη, τη σοφία και το κήρυγμα των καλών εμπειριών χρήσιμων και το κάνει επίσης να βλέπει ότι το φως του Θεού βρίσκεται στους ουρανούς και τη γη από τις καταστάσεις της στάσης, την πίστη και την πίστη του . Ο ίδιος δήλωσε σήμα Mnari στο έργο του βιβλίο, σχολιάζοντας τη συζήτηση που προηγήθηκε : « φοβούνται την εικόνα του πιστού .» φυσιογνωμία : τα σώματα συμπερασμάτων του ανθρώπου και των μορφών , και τα χρώματα και τα λόγια του , σχετικά με τα ήθη και τις αρετές του , και τις κακίες , ο Θεός έχει τον Tepe για την ειλικρίνεια, λέγοντας : ~ εάν οι στίχοι του Mtosameen ~ ( πέτρα : 75 ), και είπε : ~ ξέρετε ο Besimhm ( Baqarah : 277 ), που είναι το παράγωγο του λέγοντας ότι η προβατίνα της γλώσσας mare seven , και κάλεσε τις επτά που τηρεί τις αποστάσεις , ήταν η υπεξαίρεση φυσιογνωμίας του Arif να εξετάσει, για παράδειγμα, το άτομο και να εντοπίσει την υπόθεση , η οποία είναι δύο τύπων : Ο πρώτος : Ένας τύπος που εμφανίζεται σε ένα άτομο από ένα μυαλό που δεν γνωρίζει την αιτία του – και είναι ένα είδος έμπνευσης, που ονομάζεται ενημερωμένος κάτοχος, όπως στις ειδήσεις : « Εάν υπάρχει ένας μοντερνιστής σε αυτό το έθνος, τότε είναι ο Ομάρ. »(13) Αυτή η έμπνευση μπορεί να είναι σε κατάσταση αφύπνισης ή ονείρου , αυτός είναι ο πρώτος τύπος Και η αλήθεια του είναι ότι είναι : μια σκέψη που επιτίθεται στην καρδιά και αναπηδά πάνω της σαν ένα άλμα το λιοντάρι είναι το θήραμά του, και αυτό firaasa είναι σύμφωνα με τη δύναμη της πίστης . Seco nd : να είστε εκπαιδευμένοι στη βιομηχανία , δηλαδή να γνωρίζετε ποια χρώματα, σχήματα και μεταξύ ιδιοσυγκρασιών και ηθικής , φυσικών πράξεων , και ήξερα ότι ήταν μια συνεχής κατανόηση , ισχυρή στη φυσιογνωμία (14). . . Το συμπέρασμα που Ελάτε να είναι μετά από όλη αυτή την συζήτηση . . . Υπάρχει κάποιος που διασχίζει το όραμα με έμπνευση, υπάρχουν εκείνοι που το διασχίζουν με έμπνευση και υπάρχουν εκείνοι που το διασχίζουν με τη βιομηχανία και την εκπαίδευση, αλλά πρέπει να επισημανθεί εδώ ότι είναι καλύτερο για ένα άτομο να μην λέει για τον εαυτό του ότι η έκφρασή του εμπίπτει στον τίτλο της φυσιογνωμίας ή της έμπνευσης, επειδή αυτός είναι ο καθαρισμός της ψυχής, και ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μην καθαρίζεις τον εαυτό σου. ξέρεις ότι είναι αποθαρρυμένος ~( αστέρι : 32 ). Ο όρος οράματα δεν βασίζεται μόνο στη φυσιογνωμία, αλλά βασίζεται, και στην άλλη έμπνευση, και εφευρετικότητα στην επιστημονική έκφραση που βασίζεται στη γνώση του Κορανίου και του Σουνά και τη γνώση της προέλευσης αυτής της τέχνης της ερμηνείας με την έννοια ή την παραγωγή των ονομάτων και ένα παράδειγμα αυτού αφηγείται στο Saheeh Muslim από τον Anas ibn Malik. Είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε: « Ένα βράδυ είδα τους κοιμισμένους σαν να βρισκόμουν στη φρουρά του Ουκμπά μπιν Ράφι και ήρθαμε στο Ρουτάμπ από τον Ρατάμπ Ιμπ Ταμπάμ – ένας άντρας από τους κατοίκους της Μεδίνας του αποδίδει αυτό το είδος υγρού – Είπε , μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν : Έτσι γύρισα το μεγαλείο για εμάς σε αυτόν τον κόσμο και τη συνέπεια για εμάς στη μεταθανάτια ζωή, και ότι η χαρούμενη μας ~(15) , η οποία εκπληρώθηκε και διευθέτησε τις προβλέψεις της . Ο ειρηνικός αγγελιοφόρος είναι πάνω του το πρώτο εμπόδιο : μια συνέπεια, Ράφι : αρχαιότητα και χαρούμενη : η σταθερότητα της θρησκείας και η ολοκλήρωση των διατάξεών της . Κάτι άλλο από την ερμηνευτική Balostakkak : ερμηνεία που έπληξε την παροιμία και την ομοιότητα : αφηγήθηκε από τον Bukhari στο Saheeh του από τον Abdullah ibn Umar ότι ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~ Είδα σαν να ήταν το κεφάλι του επαναστάτη, μια μαύρη γυναίκα η πόλη – έως ότου ειπώθηκε ο Bmhaah : Mhaah Με μεγάλο βάρος, που είναι ο al – Juhfa – που είναι τα ονόματα των τόπων στην πόλη – έτσι είπα ότι η πανούκλα της πόλης μεταφέρθηκε σε αυτήν »(16). Ο Muhallab είπε : Αυτό όραμα του Τμήματος όρασης εκφραστικό. Χτυπήθηκε από τα ιδανικά, και το πρόσωπο της αναπαράστασης που προέρχεται από το όνομα του ( μαύρο ), δύο λέξεις : κακό, και η ασθένεια εάν εγκατασταθούν δύο λέξεις μεταξύ τους προς τα αριστερά λέξη για σένα : μαύρη, η ιερή ειρήνη της Βαλρόλ έφτασε σε αυτόν, συμπεριλαμβανομένης μιας συλλογής του ονόματός της, και η έκρηξη της ποίησής της επίσης ερμήνευσε, ότι αυτό που προκαλεί το κακό βγαίνει από την πόλη . Σημείωσε εδώ ότι δεν φοβάται όλη η μαύρη σε ένα όνειρο όπως τα οράματα όπως σας είπα : θα πρέπει να σκεφτείτε πολλά πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της εποχής της Αποκάλυψης, και η πόλη ήταν εκείνη τη στιγμή που η γη ήταν μολυσμένη, τόσο αποδεδειγμένη ο Αϊσά, μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος, είπε : « Κάναμε την πόλη ως Θεό της γης της Ομπά » (17). Ο Προφήτης ονομάζεται αγία ειρήνη σ ‘αυτόν να μεταφέρει τον Θεό Abaha στο όμορφο είπε : « Αχ αγαπητή σε μας, η πόλη και να προστατεύονται από το όμορφο » (18), έτσι ώστε να μπορούν να δουν πίσω από το όραμα και το χρώμα του μαύρου , συνεπώς, εξέφρασε ότι προέρχεται από την Κυριαρχία δεν είναι από κακό , και επομένως αυτό που είναι σημαντικό εδώ είναι η ποικιλομορφία της έκφρασης και οι μέθοδοι της , και η ποικιλομορφία της έκφρασης του Αγγελιοφόρου, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, για οράματα, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήταν με τους συντρόφους του που θα εξέφραζαν το όραμα και θα τους έλεγαν τον λόγο για την έκφρασή του ως το προηγούμενο παράδειγμα . . . Πάρτε επίσης αυτό το παράδειγμα : Με την εξουσία του Αμπού Μούσα με την εξουσία του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : Είδα σε ένα όνειρο ότι μετανάστευσα από τη Μέκκα σε μια χώρα με φοίνικες, οπότε αυτός και πήγα στο σημείο ότι ήταν ο Al-Yamamah ή ο Hajar. Αν λοιπόν η Madinah χτυπάει και έβλεπα στο όραμά μου ότι κούνησα ένα σπαθί, τότε το στήθος του κόπηκε. Τραυματίστηκε από τους πιστούς την Κυριακή, μετά ένας άλλος τον συγκλόνισε και επέστρεψε το καλύτερο που ήταν. Έτσι, είναι αυτό που ο Θεός έφερε μαζί του από την κατάκτηση και τη συγκέντρωση των πιστών, και είδα επίσης σε αυτήν μια αγελάδα, και ο Θεός είναι καλός. Έτσι, αν είναι μια ομάδα πιστών την Κυριακή, και αν η καλοσύνη είναι αυτό που ο Θεός έφερε μαζί της μετά την ανταμοιβή της τιμιότητας που ο Θεός μας έφερε μετά την ημέρα του Badr ~ . Αυτό είναι το κείμενο ενός μουσουλμάνου (19) . Valmlahz εδώ ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν πει συντρόφους το όραμα και το έβαλε, και αυτή η εκπαίδευση από αυτό , και το οποίο , επίσης, με αφηγητή τον Ahmad στην Musnad του διηγήθηκε από Anas ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ’ αυτόν, είπε : « είδα τη διάρκεια του ύπνου δω αν μπορώ Mirdif κριάρι ήταν το σπαθί Zbh μου σπάσει , έχει γίνει τοποθέτηση θα σκοτώσει τον ιδιοκτήτη του τάγματος , και ένας άνθρωπος του λαού του σπιτιού μου σκοτώνει » (20),. σκοτώνοντας το Messenger του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν Talha Μπιν Abi Talha ιδιοκτήτη του από το λάβαρο των απίστων , και σκότωσε τη ζήτηση Χάμζα Μπιν Αμπντούλ είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του Αλ. Nawawi είπε για να εξηγήσει την αληθινή μουσουλμανική Σχολιάζοντας την hadeeth του Ibn Αμπάς : ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ με έκανε να Λέω στους συντρόφους του : « Όποιος από εσάς βλέπει ένα όραμα, λ και να του το πεις, να του το δώσεις . . . ~ Κ.λπ. (21), ο δικαστής είπε :την έννοια του όρου που κάνουν συχνά επίσης, σαν να είπε : θα . Στη σύγχρονη επαγωγή γνωρίζει το Όραμα, και το ερώτημα σχετικά με την ερμηνεία, οι επιστήμονες είπαν : ένα φορητό υπολογιστή και να ζητήσει από τον Θεό να τον ευλογήσει και να τους διδάξει να ερμηνεύει την αρετή και να περιλαμβάνει Σύμφωνα με ό, τι θέλει ο Θεός Παντοδύναμος να ενημερώσει το αόρατο, και ήρθε στο αυθεντικό Χαντίθ του Μπαχάρι. Αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Ενώ κοιμόμουν, ήρθα με ένα φλιτζάνι γάλα και το έπινα για να δω το νερό . »(22) Το χαντίθ έχει ήδη αναφερθεί και ήταν το πρώτο του Αγγελιοφόρου. Έδωσε το γάλα στη γνώση , και είναι σημαντικό για εμάς εδώ όταν μιλάμε για τη νομιμότητα της διδασκαλίας του οράματος και ρωτάμε γι ‘αυτό τι προήλθε από την αφήγηση του Αμπού Μπακρ Μπιν Σάλεμ για τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού. Τους είπε : « Δώσε το. « Είπαν , Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, αυτή είναι η γνώση που σου έδωσε ο Θεός , έτσι σε γέμισε με χάρη , γι ‘αυτό προτίμησα μια γενναιοδωρία και το έδωσα Ομάρ . Είπε :« Τραυματίσθηκες. « Εδώ , μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , από τις ειδήσεις των Συντρόφων σχετικά με το να δίνουν οράματα στην ερώτησή τους για αυτά . Μπορεί, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, όπως λέει ο Ibn Hajar στο Al-Fath : Ήταν άπταιστος στην έκφραση του οράματος και είχε έναν συμμετέχοντα σε αυτό μεταξύ τους, επειδή η πολλαπλότητα αυτού του ρητού δεν εκδίδεται σε αυτούς που εκπαιδεύτηκε σε αυτό και εμπιστεύτηκε μια γυναίκα . Σχολιάζοντας το Χαντίθ, είπε : Στο Χαντίθ, η νομιμότητα του μελετητή να κάνει ερωτήσεις και να δοκιμάζει τους συντρόφους του στην ερμηνεία τους . Είπε σε άλλο μέρος : την αρετή της έκφρασης της όρασης , τι περιλαμβάνει την πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των οργανισμών (23). Η διάβαση , επίσης, πρέπει να είναι εξοικειωμένοι παραβολές του Κορανίου και της έννοιες , και να εξετάσει τις κοινοποίησης και παροιμίες και παραγωγή της γλώσσας και τη σημασία τους και να είναι ένας κόσμος τι συμβαίνει με τις γλώσσες των ανθρώπων , και χρειάζεται τη διέλευση καθώς και για να μάθεις πολλά για την κατάσταση του παρατηρητή , δεν υπάρχει ελάττωμα να τον ρωτήσεις για την εργασία του ή την εργασία του , την ηλικία , την κοινωνική του κατάσταση και όλα όσα κρίνει απαραίτητο είναι αυτό που αποδεικνύεται από τη γνώση του ζητήματος ή του όραμα , και η διάβαση εδώ είναι σαν γιατρός. Εάν ο ασθενής παρακρατήσει πληροφορίες σχετικά με την ασθένειά του, μπορεί να κάνει λάθος στη διάγνωση και μπορεί να συνταγογραφήσει λάθος φάρμακο για αυτόν, και είναι απαραίτητο να μην βιαστεί στον ανακριτή και στον υπεύθυνο, και αναφέρθηκε από τον Ibn Sirin, Έλεος σε αυτόν, ότι ήταν Αν υπήρχε ένας μηχανισμός ενός ζητήματος οράματος στο οποίο παρέμεινε γεμάτος την ημέρα, ρωτά τον ιδιοκτήτη του για τον εαυτό του, τη βιομηχανία του και τους ανθρώπους του, και αυτό φυσικά μπορεί να συμβεί στην ικανή διέλευση και Δεν είναι ντροπή για αυτόν να σβήσει μια τέτοια στιγμή, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα περισσότερα από αυτά που αφηγήθηκαν για την εξουσία του Ibn Sirin δεν χρειάζονται πολύ χρόνο για να το εκφράσουν και να το μελετήσουν. Αλλά τον ανέφερα γιατί η παρουσία αυτού από αυτόν παρά την έλλειψη και την ικανότητά του στην έκφραση είναι απόδειξη της σημασίας της αφήγησης και η αφήγηση είναι χρήσιμη για την επαλήθευση των λέξεων του αφηγητή και για να γνωρίσουμε την κατάστασή του όσον αφορά τη δικαιοσύνη, την αλήθεια, τη δικαιοσύνη και ο χρόνος της όρασης . . Και άλλα πράγματα που μπορεί να απαιτούνται από τη διέλευση, και δεν πρέπει να βαρεθείτε ή να θυμάστε ερωτήσεις που διασχίζουν – ειδικά – όταν δεν γνωρίζετε καθόλου υγρό όσο πέφτει σε αυτήν την εποχή ως αποτέλεσμα τηλεφωνικών κλήσεων από άτομα – άνδρες ή γυναίκες – Δεν τους γνωρίζω τη διέλευση, πρέπει να αναρωτηθούν οι ερωτήσεις Του για αυτούς μπορεί να απορριφθούν από ορισμένους ερωτητές και να ερμηνευθούν παρεμβαίνοντας στην ιδιωτική του ζωή . Εκτός από το ζήτημα μιας σημαντικής θρησκείας της διέλευσης, και ο διαχειριστής πρέπει να είναι ειλικρινής στην απάντηση Vslah άνθρωπος ή κακοί, με μια ισχυρή σχέση, η τέχνη είπε : να φάει μέλι για μια μουσουλμανική ερμηνεία γλυκύτητα του Κορανίου και του αρσενικού του καρδιά, που είναι η άπιστη γλυκύτητα του κόσμου και της Γνίμεθας, η Valray που έρχεται σε αντίθεση με τη θρησκεία, τα θρησκεία και τις χώρες πρέπει – κατά τη μεταφορά του οράματος – η ικανότητα να μεταφέρεται στο πέρασμα και να του λέει για τον ιδιοκτήτη της, αρσενικό ή θηλυκό, την κοινωνική του ηλικία . . . Κ.λπ. και ό, τι βλέπει ως διάβαση είναι απαραίτητο για να εκφράσει το όραμα που μεταδόθηκε αναφέρθηκε από τον ενδιαφέρον του Ibn Hajar για τα λόγια του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : « Από το όραμα του Vliqsa Oabbarha αυτόν » (24) ο στίχος είπε : ~ Vliqsa ~ για να υπενθυμίσει την ιστορία της και να ακολουθήσει τα κλάσματα μέχρι να μην μείνει τίποτα από αυτά Κόψτε το εφέ αν την ακολουθήσετε . Ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ρώτησε και ρώτησε, και αυτός είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού . Αυτό ήρθε στο χαντίθ : ο άνθρωπος Ένας ονομάζεται Muti’a ιμπν αλ-Aswad είδε στο όνειρό του ότι του έδωσε ένα σακουλάκι των ημερομηνιών , ώστε ανέφερε ότι στον Προφήτη, μπορεί Θεού προσευχές και ειρήνη σ ‘αυτόν, και είπε : « Μία από τις κόρες σου ήταν έγκυος; «Είπε . : Ναι, με μια γυναίκα από τον γιο μου . Λάιθ . . Είναι η μητέρα του Αμπντουλάχ. Εκείνος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του , είπε : « Θα γεννήσει ένα αγόρι. Και έφερε ένα αγόρι , οπότε ο Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, τον ονόμασαν Αμπντουλάχ και Χανάκα με ραντεβού και τον ονόμασαν ευλογία . . Αυτό το χαντίθ αναφέρθηκε από τον al-Haythami στο Majma ‘al-Zawaid (25) και αποδόθηκε στο al- Tabarani, και δεν συμπεριλήφθηκε σε ένα από τα εννέα βιβλία . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir και Zabadi – ερμηνεία του Ibn Abbas . Op Σιτ. Π . 193 (4 ) Αφηγείται ο Μπουχάρι στο βιβλίο των ιεραποστόλων της πόρτας έκφρασης , βλ. Το άνοιγμα (12 \ 375 ) – op – αφηγήθηκε από τον 0 Ahmad στο Musnad Abu Hurayrah – μια αναφορά νωρίτερα . (5 )) Αφηγείται μουσουλμάνος στην πόρτα του βιβλίου προσευχής απαγορεύεται να διαβάζει το Κοράνι στην πλώρη και την προσκύνησή του όπως στο πυρηνικό ( 4/196 ) – op -. (6 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο Βιβλίο των Αρετών των συντρόφων πόρτα των αρετών του Umar bin al- Khattab, όπως στο άνοιγμα (7/42 ) – op -, και μουσουλμάνος στο βιβλίο των αρετών της πόρτας των συντρόφων των αρετών του Umar bin al – Khattab, όπως στο πυρηνικό ( 15/166 ) – προηγούμενη αναφορά -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – Κύρια χαρακτηριστικά – ( 2/115 ). (8 ) διαδρόμους ανάμεσα στα σπίτια προσέξουμε λατρείας και σου βοήθεια θα επιδιώξει να Muhammad ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Αραβικά Βιβλίο Σπίτι – Βηρυτός , i 2, στο (1393 – 1973 ) για να επιτευχθεί : Mohammed al – Feki . ( Σελ. 115 ) (9 ) φως : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Ραζή Almsthr Bouktaib αναλφάβητοι – οδηγός φυσιογνωμία στη γνώση των δεοντολογίας των ανθρώπων και τους φύσης, σαν να ήταν ένα ανοιχτό βιβλίο – το επίτευγμα του Mustafa Ashour – δημοσίευσε τη βιβλιοθήκη του Κορανίου 21-22. (15 ) Αφήγηση από μουσουλμανικές στο έργο του Saheeh στο βιβλίο της Αποκάλυψης, όπως στην πυρηνική (15 / τις 31 ) – op -. (16 ) Αφηγήθηκε από τον Bukhari στο βιβλίο έκφρασης εάν η πόρτα είδε αυτό το πράγμα από τον Keh και ζει εδώ το τελευταίο θέμα ( 12/425 ) και στην πόρτα : μαύρες γυναίκες ( 12/426 ) – op -. (17 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο των αρετών της πύλης της πόλης του μίσους του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν ότι η πόλη γυμνή κατάκτηση (99/4 ) – op – Μουσουλμάνοι στο Βιβλίο του Χατζ και την πόρτα της πόλης ευνόησε το καρότο σε μια κατοικημένη πόλη για να εξηγήσει τα πυρηνικά (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Αφηγημένος από τον Μπουχάρι στο βιβλίο των αρετών της πόλης , η πόρτα του μίσους του Προφήτη ειρήνης ήταν πάνω του ότι η πόλη αποκαλύφθηκε όπως στην κατάκτηση – την προηγούμενη αναφορά . ( 4/99 ), όπως εξηγείται στον πυρηνικό αληθινό Μουσουλμάνο . Προηγούμενη αναφορά . Στο βιβλίο του Χατζ και η πόρτα της πόλης ευνόησε το καρότο σε μια κατοικημένη πόλη (150 \ 9 ). (19 ) Συμφωνημένος και προφορά του Μουσουλμάνου Βλέπε : Fath Bari , ένα βιβλίο για τις αρετές της προφητείας μιλάμε για σημεία (627 \ 6 ) – op -. Και για να εξηγήσω τον πυρηνικό μουσουλμάνο στο βιβλίο της Αποκάλυψης (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Αφηγήθηκε από τον Αχμάντ στην υπόλοιπη παλάμη Almktherin στην παλάμη του Anas bin Malik . (21 ) Αφηγείται Μουσουλμάνος στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, όπως στο πυρηνικό (30 \ 15 ) – op -. (22 ) ενώ κοιμόμουν, ήρθα γάλα Bakdh και έπινα από αυτό μέχρι να δω άρδευση . . Προσφορές αποφορτισμένες σελ. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440 437 394 \ 12) 0 (24) παρέχει alumna, σελ. 65 . (25) Al -Haythami – προηγούμενη αναφορά – (7/184) ** Παρατίθεται από τον Dr. Fahd Al-Osaimi…