…Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν άγνωστο άντρα και ο άγνωστος είναι νέος, τότε ο δράστης κατακτά έναν εχθρό . Ομοίως, εάν ο πληγέντας είναι γνωστός, ή υπάρχει διαφωνία, διαμάχη ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε ο δράστης αποκτά το αντικείμενο . Και αν η ταλαιπωρία είναι γνωστή και δεν υπάρχει σύγκρουση ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε το αντικείμενο της προσβάλλει το καλό του δράστη, ή το όνομά του, αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ή το αντίστοιχο ή μια από τις αιτίες αυτών . Εάν το θέμα είναι ένας άγνωστος σεΐχης, τότε ο σεΐχης είναι ο παππούς του και ό, τι είναι καλό στον παππού του, βελτιώνει τη σκέψη και την ανοχή του για αυτό . Ομοίως, αν βλέπει ότι φιλάει έναν άντρα ή κάνει σεξ μαζί του ή αναμιγνύεται μαζί του αφού αυτό είναι από την επιθυμία τους, τότε είναι σύμφωνο με αυτό που περιγράφεται στο γάμο, εκτός από το ότι είναι μικρότερο από αυτόν σε δύναμη και ποσότητα . Εάν βλέπει ότι δέχεται έναν άνθρωπο εκτός από το φιλί της επιθυμίας, τότε αυτός που κάνει το αντικείμενο επιτυγχάνει καλό και το αποδέχεται ως αποδοχή του . Ο άνθρωπος που είδε τον εαυτό του ένα αρνί : αύξησε τον Ννία . Και αν έβλεπε ότι γεννήθηκε από ένα αγόρι, τραυματίστηκε σοβαρά, και αν γεννήθηκε ένα σκλάβος, θα ήταν καλά, και έτσι αγοράζει το αγόρι και την υπηρέτρια ….

…Ο Αλ-Σάλμι, ο Θεός να τον έχει έλεος, είπε : Όποιος βλέπει τον Θεό, τον Παντοδύναμο, τον αγκαλιάζει ή τον φιλάει, θα κερδίσει τη σειρά που ζητά και θα λάβει από καλές πράξεις αυτό που επιθυμεί ….

…Και όποιος πιστεύει ότι λείπει από τις τελετές κάτι αντίθετο με τη Σουντά, αυτό συνέβη στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται πάνω από την Κάαμπα, τότε παραπλανά και ορκίστηκε ανήθικο όρκο, και όποιος βλέπει ότι σκουπίζει το πρόσωπό του με μια μαύρη πέτρα ή το φιλάει, τότε συνοδεύεται από έναν έντιμο άνθρωπο της γνώσης και όποιος βλέπει ότι είναι κάτω από το υδρορροή του Κάαμπα ή στο ιερό του Ιμπραήμ, εκτελεί την καθαρότητα του προσκυνήματος ζωή, και αν βλέπει ότι αγωνίζεται για το καλό, και όποιος βλέπει ότι στέκεται με τον Αραφάτ, τότε είναι μια χρέωση για αμαρτίες και συγχώρεση από τον Θεό. Είδε ότι έκανε το Χατζ και επέστρεψε από το Χατζ του, επειδή επιτυγχάνει τον επιδιωκόμενο σκοπό και εκπλήρωσε τις αμαρτίες, και όποιος βλέπει ότι είναι επιμελής στις πράξεις του Χατζ ή επισκέπτεται τον Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ή ο Ιερός Οίκος, ζητά κάτι αξιέπαινο και ευχαριστώ για τη δράση του και όποιος πιστεύει ότι σκοπεύει να περπατήσει σε ένα από τα τρία τζαμιά και δεν μπορεί να το κάνει. Πλούσιος, μπορεί να είναι φτωχός ή φτωχός, γιατί έχει να κάνει με κάτι που δεν μπορεί να κάνει…

…Qashab Εάν ονειρεύεστε ότι πάσχετε από άχυρο, αυτό σημαίνει ότι θα οδηγηθείτε σε κακή συμπεριφορά λόγω υπερβολικής ανησυχίας από έναν φίλο ή έναν σύντροφο . Αυτό το όνειρο προβλέπει επίσης για την ασθένειά σας προσωπικά ή για ατύχημα . Al- Qashab : τραχύτητα και πόνος στα χείλη, τα χέρια ή τα πόδια που προκαλούνται από το κρύο ….

Όσο για το πιπίλισμα, εάν είναι στα χείλη κάποιου που αγαπά ένα άτομο, τότε είναι καλό να κοιμάσαι και να ξυπνάς, και αν είναι σε ένα μέρος όπου δεν είναι κατάλληλο για αυτό, τότε δεν είναι αξιέπαινο και μπορεί να είναι ενδεικτικό να ζητάτε κάτι που δεν συμβαίνει, και για το πιπίλισμα καλάμων και ό, τι τρώγεται, τότε το να κάνετε κάτι είναι αδύνατο γρήγορα.

…Και όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι φουσκωμένο, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και αν είναι γυναίκα, τότε ο σύζυγός της πεθαίνει, και για τα χείλη, είναι χρήσιμοι στον αναζητητή, γιατί το κάτω χείλος είναι περισσότερο από το άνω μέρος με όλες τις έννοιες, και ειπώθηκε ότι το χείλος σχετίζεται, τότε το άνω χείλος είναι άνδρες και το κάτω χείλος είναι γυναίκες. Αυτό στο κάτω μέρος δείχνει το θάνατο της συζύγου του και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο ….

…Εάν χρησιμοποιείτε κραγιόν σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει ότι θα καταφύγετε σε εξαπατήσεις και απατηλές μεθόδους για να φτάσετε αυτό που επιθυμείτε . Εάν βλέπετε άλλους να το χρησιμοποιούν, γνωρίζετε ότι υπάρχουν άτομα κοντά σας που σας εξαπατούν και σας εκμεταλλεύονται . Εάν δείτε κραγιόν στα χέρια σας ή στα ρούχα σας, θα εμπλακείτε σε μια πλοκή . Εάν το κραγιόν πέσει από τα χείλη σας σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει την ταπείνωσή σας μπροστά στους ανταγωνιστές σας . Θα χάσετε επίσης το άτομο που σας αγαπά αφού ενεργείτε καλλιτεχνικά μπροστά του ….

…Όσον αφορά τη σιωπή : τη διαφθορά της θρησκείας και τα λόγια του ψεύδους . Και αυτό δείχνει ότι προσβάλλει τους Συντρόφους, και το ελάττωμα των αξιότιμων, και όποιος βλέπει σαν να είναι γλώσσα-στο μάγουλο, επιτυγχάνει την ευγλωττία και τη νομολογία, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : « Απελευθερώστε έναν κόμπο από τη γλώσσα μου, έτσι καταλαβαίνουν το ρητό μου »και έδωσε ηγεσία και θρίαμβο με τους εχθρούς . Όσο για το χείλος, όποιος βλέπει ότι τα χείλη είναι κομμένα, είναι λακκάκια . Αν δει το πάνω χείλος του να κόβεται, τότε αποκόπτεται από αυτόν που τον βοηθά στις υποθέσεις του, και λέγεται ότι η ερμηνεία των χειλιών είναι επίσης στη γυναίκα ….

…Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Ο Ραμιάα Μπιν Νασρ, βασιλιάς της Υεμένης, ήταν μεταξύ των βασιλιάδων . Ο Altbabah και είδε το όραμα της αύρας του και της Feza, δεν άφησε έναν ιερέα, ούτε έναν μάγο ούτε τον Aaiva ούτε έναν αστρολόγο από τους λαούς του βασιλείου του, αλλά τον μεγάλωσε και τους είπε , είδα ένα όραμα Hltinay και Fezat και τους είπαν μένα και Ptooelha , είπαν να τον : Aqssa θα σας ενημερώσουμε Ptooelha , είπε : σας είπα ότι δεν καθησυχάσει αυτός που είπε για την ερμηνεία της, γιατί ήξερε μόνο η ερμηνεία του, πριν αυτός του είπε γι ‘αυτό , και ένα από τα του είπαν : Αν ο βασιλιάς το θέλει αυτό, τότε πρέπει να μου στείλει ένα επίπεδο και δεν είναι ένας από αυτούς που είναι πιο γνωστός από αυτούς. Του λένε για αυτό . Εκείνος ρώτησε γι ‘αυτό , γι’ αυτό έστειλε τους, και ήρθε σ ‘αυτόν, πριν κοπεί και του είπε : Είδα ένα όραμα που με εξέπληξε και τον αποτροπιασμό του για αυτό, έτσι μου είπε γι’ αυτό, γιατί αν μπορώ να χτυπήσει, Θα το ερμηνεύσω. Είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι , και έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε άτομο έφαγε ένα κρανίο από αυτό , ο βασιλιάς του είπε : Τι μου έλειπε από αυτό, O Satih, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin της Hanash να Thbtun γης γαλοπούλα , Vlimlkn μεταξύ Abyan να Γέρασα , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου Πτυχή αυτό που μας σβουνιά αντικείμενο είναι βλαβερός πότε θα , Avi Ζαμάνη αυτό ή μετά; Είπε : ακόμη και μετά από περισσότερα από εξήντα ή εβδομήντα Λάκεν , τα χρόνια του Αμαντάν , είπε : Ελευθερία από τον βασιλιά τους ή διακοπή; Είπε : Όχι, αλλά διακόπτεται για μερικά εβδομήντα χρόνια , τότε σκοτώνονται και δραπετεύονται από αυτό . Ο ίδιος είπε : Και ποιος έρχεται μετά από αυτό που σκοτώνει και ωθεί το ‘αυτούς; Είπε : Ακολουθεί ο Iram bin Dhi Yazan , ο οποίος βγαίνει από το Aden , και δεν αφήνει κανένα από αυτά με τον όρκο . Ο ίδιος είπε : Είναι ότι από την αρχή του ή να αποκοπεί; Είπε : Όχι, αλλά είναι κομμένο . Ο ίδιος είπε : Ποιος θα το κόψει; Είπε : Ένας έξυπνος προφήτης , στον οποίο προέρχεται η αποκάλυψη από τον Ύπατο. Είπε : Ποιος είναι αυτός ο Προφήτης; Είπε : Ένας άντρας από τον γιο του Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , ο βασιλιάς θα είναι στο λαό του μέχρι το τέλος της εποχής . Ο ίδιος είπε : Υπάρχει μια άλλη εποχή ; Είπε : Ναι , στο οποίο συλλέγει ο Alolon και άλλοι , είναι χαρούμενος που οι Improvers , και ο Ishqy it Abusers , είπαν πιο άξιοι για ό, τι μου λέτε; Είπε : Ναι , και λυκόφως και σούρουπο , και κατάγματα εάν είναι συνεπείς . Αυτό που σας είπα είναι αλήθεια . Στη συνέχεια, παρουσίασε μια σχισμή πάνω του, και του είπε, καθώς είπε στον Sateh και το έκρυβε, αυτό που είπε για να δει: Συμφωνούν ή διαφωνούν και είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι και έπεσε ανάμεσα σε ένα λιβάδι και έναν σωρό και κάθε ψυχή έφαγε από αυτό. Είπε : Όταν του είπε ότι, ήξερε ότι συμφώνησαν , επειδή το ρητό τους είναι μόνο αυτό που είπε ο Surface : Έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε σώμα έφαγε από αυτό , και είπε μέρος : Έπεσε μεταξύ ενός νηπιαγωγείο και λόφος, και κάθε ψυχή έφαγε, ο βασιλιάς είπε : Έκανα ένα λάθος, μέρος αυτού, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin του ανθρώπου , τη γη Anzln Σουδάν , Vlegbann για κάθε παιδί Banan , και έχουν μεταξύ Abyan να Najran , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου σχισμή αυτό για εμάς, και πότε θα σβουνιά βλαβερός αντικείμενο? Την ώρα μου ή μετά; Είπε : Ποιο είναι αυτό το σπουδαίο θέμα; Είπε : Ένας νεαρός άνδρας που δεν είναι ούτε φυσικός ούτε πόλεις , τους βγάζει από το σπίτι κάποιου που ζυγίζει , οπότε δεν αφήνει κανένα από αυτά στην Υεμένη . Ο ίδιος είπε : Είναι η εξουσία του που διαρκεί ή αποκοπεί; Είπε : αλλά έκοψε τον αποστολέα του Αγγελιοφόρου , έρχεται δεξιά και δικαιοσύνη , μεταξύ των λαών της θρησκείας και της πίστης , να είσαι βασιλιάς στο λαό του – στο καθημερινό κεφάλαιο , είπε : Τι κεφάλαιο ημέρας; Είπε : μια μέρα, όταν επιβραβεύονται οι διοικητές , και το ονόμασε από τις κλήσεις ουρανό , ακούσει για τις συνθήκες διαβίωσης και την νεκρούς , στην οποία οι άνθρωποι συγκεντρώνονται για να Meeqaat , είτε πρόκειται για αυτούς που φοβούνται να κερδίσει και καλές πράξεις , είπε : αξίζει της ό, τι λέει ; Είπε : Ναι, Κύριε των ουρανών και της γης , και τι υπάρχει μεταξύ τους ανύψωσης και πτώσης , αν αυτό που προείπα, θα ακολουθήσετε αυτό που υπάρχει . Ιμπν Ισχάκ είπε : Έπεσε στην ίδια Rabia ιμπν Νασρ Maqla Fjhz του γιους, και προσέβαλε το σπίτι του στο Ιράκ, συμπεριλαμβανομένων λύση και να τα έγραψε στον βασιλιά των βασιλέων της Περσίας του είπε Sabor Μπιν Khrzad Vosknhm σύγχυση , είναι το υπόλοιπο του γεννημένου Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , είναι από λόγους Υεμένης και γνώσεις Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Αυτός ο βασιλιάς . Ο Ibn Hisham είπε : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir στο οποίο μου είπε Khalaf al-Ahmar . Αυτή η ιστορία ο Ibn Hisham αναφέρθηκε στη βιογραφία και ο Ibn Jarir στην ιστορία της και ο Obongam Asbahani σε σημάδια προφητείας και ο γιος πολλών στην αρχή και το τέλος, όλοι από τον γιο του Ισαάκ και αυξήθηκαν από τον Ibn Jarir στο μυθιστόρημα σε αυτόν από τον Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν η κατασκευή Facet της Ραβίας Ο Νασρ είπε τον κάδο κάνοντας έτσι τη Ραβία, τον γιο του και την οικογένειά του Δεν έκανε χρυσό. Το ανέφερε στους Άραβες και μίλησαν για αυτό μέχρι που το ανέφερε και το ήξεραν σε αυτούς . Όταν η Αβυσσινία ήρθε στην Υεμένη, και το θέμα για το οποίο μιλούσαν έγινε από τη διοίκηση των ιερέων . Ο Al- Ashah είπε : Ο Iisa bin Qais bin Tha’labah al-Bakri σε μερικά από αυτά που λέει και αναφέρει τι συνέβη από το θέμα αυτών των δύο ιερέων Flat και φραγκόκοτα κοίταξε με τα χείλη, όπως φαίνεται πραγματικά, ως λύκος είπε όταν στρίγκλισε ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι τυφλός στα μάτια, έχει μειώσει τα μισά του χρήματα ή το ήμισυ του χρέους του, ή έχει διαπράξει μια μεγάλη αμαρτία και το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει, οπότε αφήστε τον να φοβάται τον Θεό και να μετανοήσει στο δεύτερο μισό . Και ειπώθηκε : Αν έχει αδελφό ή γιο, πεθαίνει . Και αν ένα άτομο βλέπει ότι είναι τυφλός και αν είναι ανήθικο άτομο, τότε θα χάσει το μισό του χρέους του, ή θα υποφέρει από ασθένεια ή ασθένεια που πλησιάζει στο θάνατο . Μπορεί να τραυματιστεί σε ένα από τα χέρια του, σε ένα από τα χείλη του, στη γυναίκα του ή στην αδερφή του ….

…Είναι σε ένα όνειρο ο φύλακας του μυστικού, και αν εμφανιστεί κάτι από αυτόν, αυτό το μυστικό αποκαλύπτεται και είναι προδότης . Βλέποντας τα χείλη δείχνει ταξίδι, γυναίκα και μυστικότητα ….

…Η βλασφημία είναι σε ένα όνειρο η προστασία του χρέους, οπότε όποιος βλέπει σε αυτήν την ομορφιά και την καλοσύνη είναι στο χρέος . Και όποιος είδε ότι τα χείλη των ματιών του έγιναν λευκά, αυτό υποδηλώνει μια ασθένεια που τον επηρεάζει στο κεφάλι, τα μάτια ή τα αυτιά . Ή κώφωση ….

…Όποιος βλέπει ότι αυτός ή αυτή ή κάποιος άλλος αποκάλυψε ένα θέμα σε αυτόν ή σε κάποιον άλλο στα χείλη ενός γνωστού βασιλιά που δεν το αμφιβάλλει, τότε το εκφράζει με έξι τρόπους : το αναθέτει αυτό που σωστά ενημερώνεται από τον λέγοντας για τον Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δείχνοντας το νόημά του για αυτό, και το δεύτερο να του αναθέσει μια εντολή ή την άφιξη ειδήσεων από τον Σουλτάνο μέσω της γλώσσας Wasta, τότε η είδηση ​​εξετάζεται και εκφράζει ό, τι εμφανίζεται από ό, τι ειπώθηκε στον θεατή, και το τρίτο είναι υψηλό και υψηλό καθεστώς, αξιοπρέπεια και Iqbal. Από τον Παντοδύναμο Θεό και το αλάθητο ….

…Η εμφάνιση των νεκρών δείχνει βραχυπρόθεσμα; Το να βλέπεις τους νεκρούς γενικά, ή να βλέπεις κάποιον που πέθανε ειδικά για τον αιτούντα δεν υποδηλώνει την επικείμενη προθεσμία, και δεν επιτρέπεται σε κανέναν να το πει αυτό, ούτε να το πιστέψει, και εκπλήσσομαι σε εκείνους που τρομοκρατούν τους ανθρώπους, και ισχυριστείτε ότι ορισμένα οράματα σχετίζονται με τις προθεσμίες τους ! Ο θάνατος είναι δικαίωμα και όλοι οι άνθρωποι θα μπουν στην πόρτα του, αλλά κανείς δεν το ξέρει αυτό εκτός από τον Θεό, και δεν υπάρχει στενός βασιλιάς ούτε αγγελιοφόρος προφήτης, και αυτό είναι ένα από τα θέματα που ο Θεός επικαλέστηκε με τη γνώση του, και αυτό αποδεικνύεται με τα λόγια του Παντοδύναμου : [Ο Θεός έχει γνώση της ώρας, και κατεβαίνει τη βροχή και ξέρει τι είναι στη μήτρα και τι είναι μια ψυχή ξέρει τι θα κερδίσει αύριο, και καμία ψυχή δεν ξέρει σε ποια χώρα θα πεθάνει, γιατί ο Θεός ξέρει καλύτερα . ] Luqman : 34 μπορεί να ειπωθεί ότι ο Ομάρ μπορεί να είναι ευχαριστημένος με τον Αλλάχ είδε τρία κλικ Decca να κάνει κλικ, Fbrha το θάνατό του μετά από τρία, ή να τον σκοτώσει από έναν αλλοδαπό, και να απαντήσει σε αυτό το μυθιστόρημα, εάν είναι αλήθεια, ότι ο Omar ήταν εμπνευσμένος? Η αλήθεια βασίζεται στα χείλη του και το Κοράνι συμφώνησε μαζί του σε έξι σημεία. Ποιος ανάμεσά μας ή εκείνοι που το εκφράζουν ως Ομάρ; Εάν ο βασιλιάς του οράματος δεν γνωρίζει την ημερομηνία του θανάτου, τότε μην πιστεύετε αν κάποιος έρχεται σε σας και σας τρομάζει με νέα για την ώρα του θανάτου σας, μέσω ενός οράματος που είδατε, να είστε σίγουροι και να αναπνέετε ….

…Η κοιλιά του ήταν ένα καράβι, η καρδιά του ήταν το κεφάλι του, τα στόματά του ήταν οι υπηρέτες του, ο πνεύμονας του ξεριζώθηκε, οι λαιμοί του έγιναν, τα χείλη του ήταν οι αστράγαλοί του, τα πλευρά του ήταν τα τείχη του, η σάρκα του ήταν τα πιάτα του, το δέρμα του ήταν οι ταλαιπωρίες του και το χώμα του . Όποιος βλέπει το στομάχι του σπασμένο, τα έντερα του ρέουν, τα έντερα του διασκορπίζονται και τα πλευρά του διάσπαρτα, το πλοίο του είναι κατεστραμμένο . Η κοιλιά εκείνου που δεν έχει πλοίο μπορεί να δείχνει στο μαγαζί του στο οποίο προέρχεται το κέρδος και από το οποίο βγαίνει η διατροφή και η απώλεια . Και το στομάχι του είναι η τσάντα του και το γέμισμα των αγαθών του, και η πλήρωση του στομάχου του μπορεί να υποδηλώνει τον θαμμένο πλούτο του, και από αυτό λέγεται ότι οι θησαυροί είναι τα συκώτια της γης ….

…Όσο για το awrah, εάν ένας κρυμμένος άνθρωπος βλέπει ότι είναι τυφλός, δείχνει ότι είναι ένας πιστός άνθρωπος που είναι αληθινός στην κατάθεσή του . Και αν το άτομο της όρασης είναι ανήθικο άτομο, τότε θα αφήσει το μισό του χρέους του, ή διαπράξει μια μεγάλη αμαρτία, ή πάσχει ή μια ασθένεια που αγνοεί τον θάνατο, και μπορεί να υποφέρει στον εαυτό του ή σε ένα από τα χέρια του , ή σε έναν γιο, ή στη γυναίκα ή τον σύντροφό του, ή την απώλεια της χάριτος από αυτόν για το ρητό του Ο Παντοδύναμος : « Δεν έχουμε φτιάξει γι ‘αυτόν δύο μάτια, μια γλώσσα και δύο χείλη; ~ Αν πήγαμε μάτι ακόμα χάρη…

…Ο Al-Hanat είναι ένας βασιλιάς στον οποίο υπάγονται οι βασιλιάδες ή ένας έμπορος που προεδρεύει σε έναν γείτονα . Ή κατασκευαστής που υπακούει στο μέτρο . Όποιος το βλέπει σαν να αγόρασε σιτάρι από σιτάρι, ρωτά τον Σουλτάνο του κράτους . Εάν το βλέπει σαν να το πούλησε χωρίς να δει την τιμή, τότε απείχε σε αυτόν τον κόσμο και ευχαριστεί τον Θεό Παντοδύναμο για τις ευλογίες του, γιατί όλα τον ευχαρίστησαν . Και όποιος βλέπει σαν να κατέχει σιτάρι και δεν το αγγίζει και δεν το χρειάζεται, τότε πλήττεται με τιμή και τιμή, γιατί το σιτάρι είναι το πιο αξιοσέβαστο φαγητό . Αν είδε σαν να ακολουθούσε το αίτημά της και το χρειαζόταν ή το άγγιξε, χτυπήθηκε από απώλεια και ατιμία, και απολύθηκε ακόμη και αν ήταν κυβερνήτης και μια διαφορά μεταξύ του και των συγγενών του, σύμφωνα με την ιστορία του Αδάμ , ειρήνη σε αυτόν . Ο πωλητής αλευριού και κριθαριού, όπως το συλλαβισμένο και το μυλωνά, είναι ένας άνθρωπος απασχολημένος με την ψυχή του και τον κόσμο του. Αν δει έναν γέροντα που φρεζάρει, βρίσκει τον άνδρα και τα οράματά του δείχνουν ότι ο πόρος του επηρεάζεται από τον φίλο του . Αν έβλεπε έναν νεαρό μύλο, θα κέρδιζε τα προς το ζην με τη βοήθεια του εχθρού του . Εάν βλέπει ότι είναι ένας μύλος που έχει αλέσει τροφή στο βαθμό της επάρκειάς του, τότε η διαβίωσή του είναι αρκετή, τότε η παραπάνω φρεζάρισμα είναι η ζωή του . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως μυλωνά, εκτιμά τον εαυτό του και την οικογένειά του ….

…Και όποιος βλέπει έναν πασίγνωστο νεαρό να παίζει δεν είναι ο Μαχμούντ, και αν δει ότι μαθαίνει τι του συμβαίνει ως αποτέλεσμα της άρνησης να το κάνει ….

…Αν πιστεύει ότι είναι βλασφημιστής, τότε έχει διαπράξει παραπλανητικό τρόπο, και ίσως η προσβολή από τον παλιό έως τον νεαρό δείχνει μια επίπληξη ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Μισώ τα λευκά μαλλιά σε ένα όνειρο για έναν νεαρό άνδρα, επειδή είναι φτώχεια ….

…Και όποιος βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άντρα να αφαιρεί την κουκούλα του από το κεφάλι του, ερμήνευσε το θάνατο του αφεντικού του, και το καθαρό άσπρο καπάκι ήταν καλό στη θρησκεία και στον κόσμο, και το μαύρο ήταν μαύρο και το πράσινο αύξησε την ευσέβεια και τη δικαιοσύνη σε θέματα , και φορώντας την κουκούλα ανάποδα δείχνει ότι το αφεντικό του τον άλλαξε λόγω ενός κόσμου ….

…Το αηδόνι δηλώνει σε ένα όνειρο έναν πλούσιο άνδρα ή μια πλούσια γυναίκα . Και ειπώθηκε : Το Albulbul δηλώνει ένα αγόρι που διαβάζει το Βιβλίο του Θεού Παντοδύναμος ή ένα νεαρό αγόρι . Και όποιος βλέπει το Bulbula είναι απόδειξη μιας σκλάβης ….

…Ψάρια : Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ένα ψάρι στο τραπέζι μου που εγώ και ο υπηρέτης μου έτρωγα από την πλάτη και το στομάχι . Είπε : Ψάξε τον υπηρέτη σου, γιατί θα πέσει στην οικογένειά σου . Έψαξε τον υπηρέτη του, και αν ήταν άντρας . Τα ψητά αλμυρά ψάρια είναι ένα ταξίδι στην αναζήτηση της γνώσης, ή η συντροφιά ενός αρχηγού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ξεχάσαμε τη φάλαινα τους .~ Και όποιος πιάσει ένα μαλακό ψάρι στη σχάρα, θα χτυπηθεί από μια χαλάρωση και καλοσύνη, για την ιστορία του τραπεζιού του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν, και τα ψητά ψάρια θα εκπληρώσουν μια ανάγκη ή θα απαντήσουν σε μια αγωγή ή μια ευρεία διαβίωση, εάν ο άνθρωπος είναι ευσεβής . Διαφορετικά, θα του επιβληθεί ποινή . Αν δει ότι έσπρωξε το νεαρό ψάρι σε αλεύρι και το τηγανίζει με λίπος, τότε ξοδεύει τα χρήματά του σε κάτι άχρηστο μέχρι να γίνει πολύτιμο και να γίνει νόστιμο και τίμιο . Και ειπώθηκε ότι το ψάρι είναι αξιέπαινο, ειδικά τα ψητά, εκτός από τα νεαρά ψάρια, επειδή τα αγκάθια τους είναι περισσότερα από τη σάρκα τους, και δείχνει εχθρότητα μεταξύ αυτού και των ανθρώπων του νοικοκυριού του, και δείχνει την ελπίδα για κάτι ανέφικτο . Και η κατανάλωση αλμυρού ψαριού δείχνει καλό και όφελος εκείνη την εποχή . Όσο για τη γεύση των πραγμάτων : η ερμηνεία του διαφέρει ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες. Εάν βλέπει σαν να έχει δοκιμάσει κάτι, τότε αναζητήστε ευχαρίστηση και επιδοκιμασία, γιατί επιτυγχάνει ανακούφιση και χάρη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και αν έχουμε δοκιμάσει ένα άτομο από εμάς, χαίρεσέ το .» Εάν βλέπει σαν να έχει δοκιμάσει κάτι και το βρει πικρό, τότε ζητά κάτι που θα τον βλάψει . Αν είδε σαν να καταπιεί ζεστό, χοντρό φαγητό, αυτό υποδηλώνει ότι η διαβίωσή του είναι δυσάρεστη ….

…Συναυλία Αν ονειρευτήκατε μια συναυλία με υψηλή μουσική σειρά, αυτό σημαίνει χαρούμενες περιόδους χαράς, και σημαίνει λογοτεχνικό έργο του συγγραφέα . Αυτό προβλέπει επιχειρηματίες επιτυχημένου εμπορίου, και για έναν νεαρό άνδρα δείχνει μια πραγματική ευλογία και ειλικρινείς σχέσεις αγάπης . Τακτικές συναυλίες όπως αυτή που δανείζεται έναν τραγουδιστή μπαλέτου σημαίνει ότι αρνητικοί σύντροφοι και φίλοι του άσεμνου άτακτου θα σας συναντήσουν και το έργο θα δείξει πτώση ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το να βλέπεις τις εντολές από τον νεαρό άνδρα δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ή να βασίζεται, και η εντολή του σεΐχη δεν είναι αξιέπαινη και θεωρείται από αυτό ….

…Το όραμα του άγνωστου σεΐχη και των ηλικιωμένων : δείχνει τον παππού του ιδιοκτήτη του . Αν τους βλέπει ή έναν από αυτούς ως αδύναμους, τότε είναι η αδυναμία του παππού του . Και αν αυτός ή ένας από αυτούς τους βλέπει δυνατούς, τότε είναι η δύναμη του παππού του . Εάν βλέπει έναν νεαρό άνδρα σαν να έχει γίνει γέρος, τότε έχει πληγεί από γνώσεις και τρόπους και αν βλέπει σαν να ακολουθεί έναν γέρο, θα επιδιώκει ένα εύφορο αγαθό . Αν δει ένα παλιό Ρουστέκ, πάρτε έναν αγενή φίλο . Και όποιος βλέπει έναν Τούρκο σεΐχη, πάρτε έναν φίλο, και αν είναι μουσουλμάνος, είναι ασφαλής από το κακό του ….

…Και όποιος βλέπει ένα νεαρό άτομο του οποίου το μουστάκι έχει μεγαλώσει, δείχνει ότι είναι παραμορφωμένος και μεγάλος ….

…Το καπάκι : ένα μακρινό ταξίδι ή να παντρευτεί μια γυναίκα, ή να αγοράσει μια υπηρέτρια, να την τοποθετήσει στο κεφάλι, να χτυπήσει έναν κυβερνήτη και έναν κυβερνήτη, και να αποκτήσει καλό από έναν πρόεδρο ή τη δύναμη του ανώτερου του και να το αφαιρέσει είναι παράδοξο για τον αφεντικό, και αν το βλέπει σπασμένο ή βρώμικο, τότε το αφεντικό του τον πλησιάζει τόσο πολύ . Εάν απομακρυνθεί από το κεφάλι του από έναν άγνωστο νεαρό άνδρα ή μια άγνωστη αρχή, τότε είναι ο θάνατος του αφεντικού του και ο διαχωρισμός μεταξύ τους με θάνατο ή ζωή . Εάν βλέπει μια μπάρταλα στο κεφάλι του, ζει στον περιορισμό του αφεντικού του . Εάν είναι λευκό, τότε θα πέσει ένας κυβερνήτης εάν το φοράει, και αν όχι, τότε είναι η θρησκεία του με την οποία είναι γνωστός . Και όποιος βλέπει έναν βασιλιά δίνει στους άντρες καλανάν, τότε προεδρεύει των προέδρων του λαού και τους δίνει τις πολιτείες . Φορώντας την κουκούλα ανάποδα άλλαξε το κεφάλι του από τη συνήθεια του . Εάν βλέπει την κουκούλα του ιμάμη ως μανία ή λαμπρότητα, τότε στο Ισλάμ καθοδηγεί ο Θεός Παντοδύναμος, και με τους Μουσουλμάνους που είναι αγαπητοί σε αυτούς . Αν ήταν κρύο όπως το ένιωθαν οι δίκαιοι, τότε είναι σαν αυτούς και ακολουθεί τα ίχνη τους στην επιφάνεια . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως βρώμικο καπάκι ή γεγονός, είναι απόδειξη των αμαρτιών που έχει διαπράξει . Εάν μια γυναίκα βλέπει κουκούλα στο κεφάλι της, θα παντρευτεί αν είναι . Και αν ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει καπό στρουμφ, σκίουρο ή αλεπού, αν το αφεντικό του είναι σουλτάνος, τότε είναι άδικος και απατηλός, και αν ο αρχηγός του είναι νομικός, τότε είναι κακόβουλη θρησκεία, και αν το αφεντικό του είναι έμπορος τότε είναι ένα κακόβουλο κατάστημα, και αν το καπάκι είναι από γούνα προβάτου, τότε ισχύει . Ένας άντρας ήρθε στη διασταύρωση και είπε : Είδα ότι ένας εχθρός μου ήταν ένας faqih με μαύρα ρούχα και ένα μαύρο φούτερ, ενώ οδηγούσε σε έναν μαύρο γάιδαρο . Έτσι του είπε : Η μαύρη κουκούλα του είναι η υπόθεση κρίσης και κρίσης του, και τα μαύρα ρούχα θα τον πληγούν, και ο μαύρος γάιδαρος είναι καλός, και μια κατάσταση με δεσμό που δέχεται, και το μαντήλι είναι υπηρέτης . Και αυτό που βλέπει σε αυτόν είναι μια νεανική, μια καινοτομία, μια ομορφιά ή μια γαλήνη, γιατί είναι η υπηρέτρια ….

…Είναι σε ένα όνειρο ανυπακοής και αδικίας . Και όποιος βλέπει ότι δολοφονήθηκε, ας ζητήσει καταφύγιο στον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει έναν λαό να σκοτώνεται, αυτό είναι μια καλή απόδειξη της τελειότητας των πραγμάτων του βλέποντος . Και όποιος βλέπει στον ύπνο του ότι σκότωσε άλλο άτομο, ή ότι κάποιος άλλος τον σκοτώνει, αυτό δείχνει ότι τα πράγματα είναι επίσης τέλεια . Και όποιος βλέπει κάποιον να σφαγείται από έναν σφαγέα, τότε ο σφαγμένος θα λάβει καλό από τον σφαγέα, και αν φυλακιστεί θα λάβει απολύτως, και αν φοβάται ότι θα αποκτήσει την ασφάλειά μας, και εάν τον κατέχει, θα είναι ελευθερωθεί, ή ένας φυλακισμένος εξαργυρώνεται, ή ένας πρίγκιπας, τότε θα προστεθεί στην πολιτεία του . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει ένα άτομο, τότε τον καταπιέζει, καθώς και ό, τι δεν επιτρέπεται να τον σφαγιάσει, γιατί αυτός που κάνει λάθος είναι το αντικείμενο αυτού . Και όποιος σφαγιάσει μερικά από τα χαράμ του, παραμελεί το πεπρωμένο του και το διακόπτει, και αν ένας σκλάβος σφαγεί σε ένα όνειρο, τότε θα ελευθερωθεί . Και όποιος ήταν στενοχωρημένος και είδε ότι θανατώθηκε, το άγχος του θα απελευθερωθεί . Η σφαγή είναι γάμος, οπότε όποιος σφαγιάσει στοιχεία από γυναίκες όπως τα περιστέρια και οι προβατίνες θα παντρευτεί . Και όποιος σφαγιάσει κάτι από την πλάτη του, θα το φέρει στο πίσω μέρος . Και όποιος βλέπει ένα σφαγμένο άτομο που δεν ξέρει ποιος τον σκότωσε, είναι ένας άνθρωπος που επινόησε αίρεση ή έκανε ψευδείς μαρτυρίες στο λαιμό του . Όσο για αυτόν που σκότωσε τον πατέρα και τη μητέρα του, πρέπει να τον αποτρέψει . Αν είδε . Σφαγιάζει ένα νεαρό αγόρι που έψησε, και το μπάρμπεκιου δεν είχε μαγειρευτεί, γιατί η αδικία είναι στον πατέρα και τη μητέρα του . Και αν ένα άτομο βλέπει ότι ένας σουλτάνος ​​σφαγεί έναν άντρα και τον βάζει στο λαιμό του ατόμου που ονειρεύεται, τότε ο σουλτάνος ​​καταπιέζει ένα άτομο και τον ρωτάει για το τι δεν μπορεί να κάνει και αυτός ο κομιστής απαιτεί αυτόν τον ισχυρισμό . Και αν ο επικεφαλής του σφαγμένου ατόμου είναι μαζί του, τότε θα τον μεταφερθεί και δεν θα του επιβληθεί πρόστιμο, και το πρόστιμο βαρύνει αυτόν που το διέπραξε, αλλά του δίνει μια παραπλανητική επιβάρυνση . Και όποιος βλέπει ότι ένας άντρας έχει σφαγεί ή ένας σφαγμένος, είναι αυταπάτες και έχουν ιδιοτροπίες και καινοτομίες . Όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον εαυτό του, τότε απαγορεύεται η γυναίκα του . Αν βγει το αίμα της σφαγής, τότε είναι αδικία και ανυπακοή, και αν δεν βγει αίμα τότε είναι σχέση και αξιοπρέπεια ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεαρό ενήλικα, και τον πιάνει και τον πηγαίνει στο σπίτι του, τότε θα λάβει χρήματα και μια ευλογία ….