…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε τον Προφήτη ευχαριστημένο με μια οθόνη που δείχνει τη δόξα, την αξιοπρέπεια και τη νίκη, και αν τον είδε ένα θυμωμένο πρόσωπο συνοφρυώματος υποδηλώνει αγωνία και ασθένεια, και μπορεί να το θεωρήσει ως ανακούφιση και αν το είδε άκουσε ή πήρε κάτι από έναν προφήτη, θα είχε ένα μερίδιο από τις γνώσεις του Προφήτη και θα ήταν ευτυχισμένος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πλένει τον εαυτό του, τότε είναι απόδειξη της εξόδου από το πρόβλημα των ανησυχιών του και της αύξησης αυτού που έχουν, και αυτός που λούστηκε ήταν αρχικά έμπορος ευημερίας εξαιτίας του οποίου οι άνθρωποι από τις ανησυχίες του να σωθεί, ή ένας αξιότιμος άντρας να μετανοήσει στο χέρι του από διεφθαρμένους ανθρώπους ….

…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας νεκρός άνδρας την έχει παντρευτεί και την φέρνει στο σπίτι της ή μαζί της, τότε αυτό είναι η μείωση των χρημάτων της, η αλλαγή της κατάστασής της και ο διαχωρισμός των υποθέσεων της . Εάν ο νεκρός το εισέλθει στο σπίτι των νεκρών, τότε είναι άγνωστο, επειδή πεθαίνει . Εάν το σπίτι είναι γνωστό στους νεκρούς, τότε περιγράφεται ως μείωση των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του έδωσε δηνάρια, τότε είναι ασφαλής από την καταπίεση, και αν θέλει να του δώσει και δεν του πάρει τίποτα από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός τον υποσχέθηκε δηνάρια, τότε θέλει αδικία ….

…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας νεκρός άνδρας την παντρεύεται, τότε θα κάνει καλύτερα από ένα μέρος που δεν περίμενε ….

…Και όποιος είδε ότι ένας νεκρός ήταν κυβερνήτης που έζησε και πήρε τη θέση του, τότε κανένας από τους κληρονόμους του δεν θα αποκτήσει κηδεμονία ….

…Όποιος βλέπει έναν νεκρό να έρχεται σε αυτόν να τον γελάει, τον ευχαρίστησε για το έργο του στη θέλησή του ή στην οικογένειά του, ή για αυτό που έφτασε από την προσευχή του . Αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, τότε τον έχει τακτοποιήσει σε καλή κατάσταση και υπακοή στον Κύριό του . Και όποιος τον αποκαλεί είναι νεκρός, τότε το αίτημά του είναι νέα για την απουσία του Θεού, να δοξασθεί και να μεγαλώσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι καλεί το τέλος της προσευχής, είναι το τέλος μιας εντολής ….

…Και όποιος βλέπει ότι η γυναίκα του καλεί έναν άνδρα, αν είναι έγκυος, φέρνει ένα αγόρι, και αν δεν είναι έγκυος, τότε αυτό είναι ένα όφελος και καλοσύνη ….

…Και όποιος βλέπει ότι καλεί την προσευχή και καθιερώνει την προσευχή και φυλακίστηκε, θα απελευθερωθεί από τη φυλακή του ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι καλεί και ζητάει γι ‘αυτόν είναι καλός και ευλογημένος ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος πιστεύει ότι καλεί τον αντίπαλό του να συμφιλιωθεί χωρίς να εξοφλήσει ένα χρέος, τότε είναι ένας χαμένος εχθρός στην καθοδήγηση και τη συμφιλίωση με τον αντίπαλο, με την προϋπόθεση ότι τα χρήματα είναι καλά για το ρητό του, ~Και η συμφιλίωση είναι καλή. ~ Όσο για τις δοκιμές, αυτό είναι κάτι που η πρόθεση του προσπαθεί να αποκαλύψει ….

…Ο Ντάνιελ είπε ότι όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε κάτι φαγητό και ποτό και δεν το έφαγε, τότε μειώνει τα χρήματά του κατά το ποσό αυτού, και αν το τρώει, τότε είναι καλό και ωφέλιμο, και αν δίνει Του κάτι κοσμικό αγαθό, τότε καλό θα συμβεί και ελπίδα θα φτάσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει προκαλέσει έναν άνεμο, θα θυμάται το άσχημο ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι νεκρός μόνος σε ένα απομονωμένο μέρος, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν απουσιάζει, τότε θα λάβει νέα για τη διαφθορά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι νεκρός στο νεκροταφείο και πιστεύει ότι έχει πεθάνει για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θα ταξιδέψει μακριά και θα συνοδεύσει τους ανίδεους και τους ανθρώπους της ανηθικότητας και της διαφθοράς ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει τροφή, τότε θα κερδίσει τα προς το ζην από ένα σημείο όπου δεν μετράει ….

…Όσο για τον αποθανόντα άπιστο, αν δει στην καλύτερη κατάσταση και εμφάνιση, αυτό δείχνει ότι το θέμα των τακουνιών του είναι υψηλό, και δεν δείχνει την καλή του κατάσταση με τον Θεό : αν βλέπει σαν ο νεκρός να γελάσει και τότε έκλαψε, δείχνει ότι δεν πέθανε μουσουλμάνος . Ομοίως, αν έβλεπε ότι το πρόσωπο του αποθανόντος ήταν μαυρισμένο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Όσο για εκείνους των οποίων τα πρόσωπα έχουν μαυριστεί, δεν πιστεύετε μετά την πίστη σας ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός είναι θυμωμένος, τότε δείχνει ότι έκανε εντολή και δεν ακολούθησε τη θέλησή του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κατοικούσε σε ένα μέρος όπου ήταν ένας νεκρός, τότε επιτυγχάνει το θρησκευτικό και κοσμικό του ζήτημα, και όποιος βλέπει ότι ένα μέρος έχει πέσει πάνω από αυτό σε αυτό, τότε ο βλέποντας έρχεται και το αποκαλύπτει και τους βρίσκει νεκρούς , τότε υπονοεί την εμφάνιση του θανάτου σε αυτήν την πτυχή, και ο Θεός γνωρίζει το σωστό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έζησε και μπήκε στο σπίτι του και τον απευθύνθηκε, αυτό δείχνει ασφάλεια, υγεία του σώματος, προσέλευση και μεγάλες ελπίδες ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός συμβαίνει, τότε δραπέτευσε από τη φρίκη, και ίσως σκόπευε το θέμα και δεν τον έφτασε, και ο ίδιος έγινε κάτι τέτοιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει ένα νέο πουκάμισο ή ένα καθαρό ένδυμα, θα κερδίσει τα προς το ζην όπως οι μέρες της ζωής του, και αν του δώσει την παρηγοριά, τότε θα επιτύχει καλό και όφελος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός μπαίνει μαζί του με το πάπλωμα, τότε θα αρρωστήσει ή θα τον χτυπήσει, και τότε θα σωθεί από αυτό ….

…Εάν δει τον μητρικό του θείο ή όποιος το βλέπει σαν να είναι ζωντανός νεκρός, τότε καλωσορίζει έναν άπιστο ή έναν μοιχείο μετανοεί ….

…Αν έβλεπε σαν ο νεκρός να του λέει, ~Θα πεθάνεις εκείνη τη στιγμή~, τότε το ρητό του είναι αλήθεια . Εάν είδε σαν να ακολουθούσε ένα νεκρό άτομο και δεν μπήκε σε ένα σπίτι μαζί του, ή μπήκε και έπειτα έφυγε, πλησιάζει το θάνατο και μετά δραπετεύει ….

…Ομοίως, αν δει ότι συνεχίζει να είναι νεκρός, τότε μπαίνει σε ένα άγνωστο σπίτι μαζί του και μετά δεν το αφήσει, τότε θα πεθάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός μπαίνει στο σπίτι του με χαρά, τότε δείχνει την ανταμοιβή, την ελεημοσύνη και την ανταπόκριση στο αίτημα για τον αποθανόντα από την οικογένειά του ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι ζωντανός νεκρός, τότε χαιρετά έναν άπιστο ….

…Εάν βλέπει τους νεκρούς να αστειεύονται στα λόγια του, τότε δεν είναι όραμα, γιατί ο νεκρός ασχολείται με αστεία, λόγια προδοσίας, και αναφέρεται στην ανηθικότητα και τα παρόμοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός τον έχει δανείσει το ένδυμά του και μετά τον ζήτησε, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας αυτού του νεκρού για καλό και συγχώρεση ….