…Όσον αφορά το oryx, ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ερμηνεύεται με την εισαγωγή επιβλαβών ουσιών και η σάρκα τους είναι πολλά χρήματα ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το γαϊδούρι είναι σθένος του άνδρα και το βρήκε ανεξάρτητα από το πόσο παχύ ή αδύναμο το είδε, οπότε ήταν παχύς και καλός. » Αυτός είναι πλούσιο και διευρυμένη και απίσχνανση του είναι η φτώχεια και δυστυχία ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει έναν λύκο βλέπει έναν άδικο εχθρό, και ειπώθηκε ότι ένας κλέφτης θα μπήκε στο σπίτι του, και ίσως ) το όραμα του λύκου έδειχνε καλά λόγια από έναν κυβερνήτη και τραυματισμό του καλού και της ηγεσίας , ειδικά αν τον έπιασε ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η κουκούλα κοράκι είναι ένα από τα απαίσια πράγματα, και ίσως ήταν απαγορευμένα χρήματα και ίσως ήταν ένας αλαζονικός και αποθαρρυμένος άνθρωπος επειδή ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ονόμασε ανήθικο, και το όραμα του κοράκι ήταν σε ένα απροετοίμαστο μέρος ….

…Όσον αφορά το σαββάρι, είναι το ακόλουθο : Ο Αμπού Σαΐντ είπε ότι ο ιεροκήρυκας είναι άδικος, άπιστος κλέφτης, που δεν ωφελεί κανέναν εκτός από το θάνατό του ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Ο καθρέφτης είναι διαφορετικός γι ‘αυτό. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι ένα ιππικό του ανθρώπου και η κατάταξή του ανάλογα με την έκταση του μεγαλείου και της ορατότητας του καθρέφτη . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας και ο al-Karmani, είπε: «Όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει μια άγρια ​​αγελάδα και έφαγε τη σάρκα της, θα έπαιρνε χρήματα από μια όμορφη γυναίκα »….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ελέφαντας είναι καταραμένος άνθρωπος επειδή είναι μία από τις μεταμορφώσεις ….

…Σε ένα όνειρο είναι το ανάστημα ενός άνδρα, και οι δύο άντρες είναι η δύναμή του σε καλές και κακές στιγμές . Αν είδε ότι τα πόδια του ανέβαιναν στον ουρανό και απομακρύνονταν από αυτόν, τότε ο πατέρας του πέθανε . Αν είδε ότι τους έφεραν, θα απογοητευόταν στα χρήματά του . Αν δει ότι διαπράττει μοιχεία με το πόδι του, τότε περπατά πίσω από τις γυναίκες . Και αν βλέπει ότι περπατά χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κουρασμένος και εμμονή, και αν δει ότι τρώει έναν άνθρωπο, θα αποκτήσει εγγύτητα και μέσα στον Θεό Παντοδύναμο, και οι υποθέσεις του θα είναι επιτυχημένες και όλες τις ανάγκες του εκπληρώνονται από το θέμα της θρησκείας και του κόσμου του . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του καίγονται, αυτό που κατέχει θα αλλάξει και θα αλλάξει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πόδια, τότε είναι καλό και όφελος για τον ταξιδιώτη, και για όσους υπομένουν ηγεσία, και για τους ναυτικούς ένα ταξίδι με πολύ όφελος, για τους φτωχούς υπάρχουν πράγματα για εκείνους που ελπίζουν από καλά πράγματα , για τους πλούσιους, την ασθένεια και την ασθένεια, για τους άρρωστους του ματιού, η όρασή του εξαφανίζεται και για τους κακούς ανθρώπους φυλάκιση, θλίψη και ευθύνη . Και όποιος βλέπει ένα από τα πόδια του ως πέτρα, στεγνώνει και δεν επωφελείται από αυτό . Ένιωσε ότι ο βασιλιάς του Ντας, επηρεάζει δύο άντρες δύο άντρες, περπατώντας σε μια εικόνα του βασιλιά . Και όποιος είδε ότι το πόδι του έκοψε το μισό του χρυσού . Και οι δύο άνδρες είναι πατέρες . Και όποιος έχει ίσιο πόδι ή πολλά δάχτυλα στο πόδι του, θα λάβει άνεση, αδίστακτα και δύναμη . Και όποιος είδε ότι δύο άντρες έκοψαν το χρυσό του, ίσως αυτό δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι σπασμένο, μην πλησιάζετε στον Σουλτάνο για μέρες, αφήστε τον να φύγει από τη χώρα του και να ζητήσει από τον Θεό υγεία . Είπε : Αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι ένα από τα πόδια του είναι μακρύτερο από το άλλο, θα ταξιδέψει και θα πάρει βοήθεια . Και αν είναι πλούσιος, τότε θα αρρωστήσει, γιατί οι πλούσιοι χρειάζονται κάποιον να περπατήσει στις υποθέσεις του . Και ο άντρας του βασιλιά υποδηλώνει τους άντρες του, και αν ένας βασιλιάς δει ότι έχει κόψει έναν άνδρα άλλου βασιλιά, παίρνει σκλάβους των ανδρών του . Και όποιος βλέπει ότι έχει τέσσερα πόδια, εάν είναι φτωχός, τότε ταξιδεύει και παίρνει βοήθεια, και αν είναι πλούσιος τότε αρρωσταίνει, και μπορεί να υποδηλώνει τη μακροζωία και τα γηρατειά του, και αυτό δείχνει στον ασθενή ότι είναι πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά με τρία πόδια, δεν πεθαίνει μέχρι να περπατήσει με το ραβδί, είτε λόγω του γηρατείου του, της μεγάλης διάρκειας ζωής του, είτε λόγω μιας ασθένειας που τον έρχεται . Και ο δικαστής και ο κυβερνήτης εάν βλέπει ότι έχει πολλά πόδια για να περπατήσει, τότε είναι απομονωμένος και δεν περπατά παρά μόνο με πράκτορες . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι φτιαγμένα από σίδερο, δείχνει ότι η μακροζωία του, τα καλά χρήματα στη διαβίωσή του και τα χρήματά του, και αν τα δει από γυαλί, δείχνει την έλλειψη ζωής του και την αδυναμία της ικανότητάς του . Αν τους δει χρυσό, τότε θα τους ζητήσει χρυσό, με πρόστιμο . Και αν τους δει από ασήμι, θα τους ζητήσει να αναζητούν γυναίκες . Και αν τους δει από χαλκό, τους ζήτησε σε πτώχευση . Αν τους δει από το μόλυβδο που δείχνει μούδιασμα ή παράλυση, εκτός αν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε αγωνίζεται μαζί τους στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, ή στέκεται μαζί τους για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και αν δει τη σάρκα των ποδιών του να φύγει, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη του . Και τα δάχτυλα των ποδιών του δείχνουν τις πράξεις της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι οδυνηρά, έχει κυνηγήσει ατυχίες και του επιβάλλεται τιμωρία . Και ειπώθηκε : Αυτός που υποφέρει το πόδι του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Κρατώντας έναν αστυνομικό επειδή είναι κακό στη θάλασσα, ούτε ένας φίλος ούτε ένας εχθρός μπορεί να τον ασφαλίσει, και είναι προδοτικός κλέφτης ή αξιόπιστος έμπορος ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο κόκορας, ερμηνεύοντας έναν γενναίο άνθρωπο ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, δήλωσε ότι το al-Dhahab δεν επαινεί την έκφραση για δύο έννοιες, μία εκ των οποίων είναι ότι ο όρος της βασίζεται στο να πηγαίνει

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στο δρόμο, τότε είναι δίκαιος στη θρησκεία ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Το χοιρινό είναι εχθρός ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του αετού ερμηνεύεται για όλους στη διαμάχη, και το ξύσιμο του είναι ένα μήκος ασθένειας, και ίσως όλο το σκοτάδι πάνω του, γιατί ο Σολομών, ειρήνη σε αυτόν, όλος ο αετός με πουλιά ….

Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα όραμα του Al-Bakhti υποδηλώνει έναν μη αραβικό άντρα και μια αραβική φράση αναφέρεται σε έναν αραβικό άνδρα, και αν είναι υγιής, δείχνει έναν πλούσιο εχθρό, και ειπώθηκε ότι είναι ο ενδείξεις βροχής, καθώς και μια καμήλα με καμήλες που υποδεικνύουν τη βροχή, καθώς και την ακρόαση των οπλών των ζώων που πέφτουν χωρίς να τα βλέπουν ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ο Ισκάφ, κληρονομιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο υπηρέτης του, ο σκλάβος ή ο υπηρέτης του έχει πεθάνει, δεν έχει τη δόξα του, εκτός αν έχει κάποιον άλλο, τότε σταματά κάποια πράγματα ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας Αλ Κάχαλ ζήτησε καλές πράξεις ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Αλ-Σατούρ είναι ένας άνθρωπος που διακόπτει τη διαμάχη ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

Ο ιδιοκτήτης του οπωρώνα έχει τις αξίες μιας γυναίκας . Και ο ξυλοκόπος κουτσομπολεύει . Και ο ιδιοκτήτης του κοτόπουλου και τα πουλιά Nakhas σκλάβους . Ο καρπός αποδίδεται στον καρπό που το πούλησε . Αυτός που πουλάει περιουσία είναι καλός γι ‘αυτόν και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που το αγόρασε, και όποιος πουλάει μια σκλάβια δεν υπάρχει καλό σε αυτό και είναι καλό για εκείνον που την αγόρασε . Ό, τι είναι καλό για τον πωλητή είναι κακό για αυτόν που αγοράζεται ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….

Από τους αγγέλους, ειρήνη επάνω τους . Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι μιλά σε έναν βασιλιά ή του δίνει κάτι, τότε αυτή είναι μια μαρτυρία που θα παρέχει, Θεός Παντοδύναμος πρόθυμος . Και όποιος είδε ότι οι άγγελοι κατέβαιναν σε ένα μέρος, εάν ο λαός του ήταν σε πόλεμο, θα κέρδιζαν, και αν ήταν σε αγωνία, τότε θα ανακουφίζονταν . Ίσως η κάθοδος των αγγέλων να υποδηλώνει επιδημία ή πανούκλα, ή σε πρίγκιπες, προαγωγούς ή εργάτες . Και όποιος βλέπει ότι πετά με τους αγγέλους, θα λάβει μαρτύριο και θα κερδίσει την ευχαρίστηση και την τιμή του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος βλέπει τους αγγέλους σε ένα μέρος, ενώ φοβάται τους, θα υπάρξει πόλεμος, διαμάχη, διαμάχη και εχθρότητα . Και αν δει ότι οι άγγελοι τον προσκυνήσουν ή γονατίσουν, οι ανάγκες του εκπληρώνονται, και η παροχή δικαιοσύνης και καλής μνήμης . Και αν τους δει με την εικόνα των γυναικών, ψεύδεται στον Θεό Παντοδύναμο . Και αν δει ότι οι άγγελοι κηρύττουν σε ένα αγόρι, ένας καλός, ευσεβής, μελετητής θα γεννηθεί γι ‘αυτόν . Εάν δει μια ομάδα αγγέλων σε μια πόλη, τότε ένας μελετητής ή ασκητής θα πεθάνει εκεί και ένας καταπιεσμένος άνθρωπος θα σκοτωθεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει βασιλιάς, θα λάβει τιμή και υπερηφάνεια . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει με έναν βασιλιά, θα απομακρυνθεί από τη θέση του, την υπερηφάνεια και τον βαθμό του και θα στενοχωρηθεί . Και αν είδε τους αγγέλους να μπαίνουν στο σπίτι του, ένας κλέφτης μπήκε σε αυτόν . Αν δει ότι ένας άγγελος πήρε το όπλο του από αυτόν, τότε είναι απόδειξη ότι τα χρήματα, η εξουσία και τα οφέλη του έχουν φύγει και ίσως άφησε τη γυναίκα του . Εάν ο βασιλιάς βλέπει ένα αγόρι, δείχνει το μέλλον, και αν τον δει ως νεαρό άνδρα, δείχνει το παρόν, και αν ο γέρος τον δει, δείχνει το παρελθόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει βασιλιάς, θα γίνει ιερέας, ή αφηγητής, ή τέχνασμα, και αν είναι άρρωστος, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει τους αγγέλους να ζητούν συγχώρεση γι ‘αυτόν, για ειρήνη στη θρησκεία και την κατάστασή του, και ο πλούτος του θα αυξηθεί . Και αν οι άγγελοι κατεβαίνουν στα νεκροταφεία, οι δίκαιοι θαφτούν εκεί . Εάν βλέπει τους αγγέλους στην αγορά, είναι απόδειξη υποτίμησης . Όποιος είδε ότι πολεμούσε έναν βασιλιά θα ταπεινώθηκε και θα ταπεινώθηκε μετά τη δόξα . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει με την εικόνα ενός βασιλιά, εάν ήταν σε ένταση, θα κέρδιζε ανακούφιση, και εάν ήταν σε σκλαβιά, και αν ήταν έντιμος, θα κέρδιζε μια αύξηση και μια προεδρία . Και όποιος είδε τους αγγέλους να τον χαιρετούν, ο Θεός του έδωσε μια εικόνα στη ζωή του, και τον σφράγισε καλά . Και αν ένας άπιστος βλέπει ότι οι άγγελοι προσεύχονται γι ‘αυτόν και ζητούν συγχώρεση γι’ αυτόν, γίνεται μουσουλμάνος . Ίσως το όραμα των αγγέλων να δείχνει τα παιδιά και τα άτομα με συνθήκες . Και οι άγγελοι του βασανισμού αν εισέλθουν στους νεκρούς και δεν τους φοβούνται δείχνουν ασφάλεια, ειδικά αν ταξιδεύει, τότε είναι ασφαλής από τους ληστές . Και το όραμά τους δείχνει τον αγγελιοφόρο του βασιλιά, τον αναπληρωτή του, ή τον κυβερνήτη, και αν είχε χρέος, η ευθύνη του είχε εκκαθαριστεί και αν ήταν άρρωστος θεραπεύτηκε . Ίσως το όραμά τους έδειχνε στους μεταφραστές που είναι εξοικειωμένοι με τις γλώσσες των ανθρώπων, γιατί ρωτούν τον καθένα στη δική του γλώσσα ….

…Φίδια : είναι εχθροί, επειδή ο καταραμένος Σατανάς παρακαλούσε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και η εχθρότητα κάθε φιδιού ανάλογα με την έκταση της ταλαιπωρίας του, του οστού και του σημαδιού του, και μπορεί να είναι άπιστοι, και οι ιδιοκτήτες της αίρεσης, λόγω του δηλητηρίου που έχει . Ίσως να έδειχνε τους μοιχείους, τα δαγκώματά τους και τον χαρακτήρα τους, και ίσως η ζωή προήλθε από το όνομά της, όπως το να βλέπεις στα στρέμματα ή να ρέει κάτω από δέντρα, με νερό και καταρρακτώδεις βροχές, και τους έμοιαζαν να το φυσούν στο νερό . Το φίδι μπορεί να είναι κυβερνήτης, ή μπορεί να είναι γυναίκα και παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μία από τις συζύγους σας και τα παιδιά σας είναι ο εχθρός σας, γι ‘αυτό προσέξτε τις. » Και όποιος σκοτώνει ή να μάχεται ένα φίδι, παλεύει έναν εχθρό . Και φάτε τη σάρκα του, τα χρήματα από έναν εχθρό, την ευχαρίστηση και τη χαρά . Και αν τον δαγκώσετε σε δύο μισά, πάρτε τη δικαιοσύνη από τον εχθρό του . Και από τη ζωντανή του λέξη με απαλά και ευγενικά λόγια, χτύπησε ένα καλό που θα ήθελαν οι άνθρωποι γι ‘αυτόν, και αν δει ένα νεκρό φίδι, τότε είναι εχθρός που ο Θεός αρκεί για το κακό του χωρίς δύναμη και δύναμη . Και τα αυγά της είναι οι πιο δύσκολοι εχθροί και τα μαύρα τους είναι τα πιο δύσκολα . Αν έβλεπε ότι ήταν βασιλιάς των μεγάλων μαύρων της ζωής σε μια ομάδα, θα οδηγούσε τους στρατούς και θα αποκτήσει έναν μεγάλο βασιλιά . Εάν χτυπήσει ένα ομαλό φίδι που τον υπακούει, και ούτε ένα πάνινο παπούτσι ούτε μια καλοσύνη πονάει, τότε χτυπά έναν θησαυρό των θησαυρών των βασιλιάδων, και μπορεί να ήταν ο παππούς του εάν ήταν σε αυτήν την ιδιότητα . Και όποιος φοβάται ένα φίδι και δεν το βλέπει, τότε είναι ασφάλεια για αυτόν από τον εχθρό του, και αν το δει και το φοβάται, τότε είναι φόβος, καθώς και όλος ο φόβος, και ομοίως ό, τι το φοβάται και δεν το βλέπει το βλέπεις, και γεννιέται η έξοδος του φιδιού από την ουρήθρα, και όποιος εισάγει ένα φίδι σε ένα σπίτι που εξαπατείται από τον εχθρό του, όποιος βλέπει ότι το πήρε, τότε παίρνει χρήματα από έναν εχθρό που είναι ασφαλής, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Πάρε το και μην φοβάσαι .~ Ένα μικρό φίδι γεννήθηκε . Και αν είδε τα φίδια να πολεμούν στην αγορά, ο πόλεμος θα γινόταν και θα κέρδιζε τους εχθρούς . Και το φίδι είναι η εξουσία μιας σιωπηλής εχθρότητας, και αν δει ότι ένα φίδι βγαίνει από τη μνήμη του μία φορά και επιστρέφει σε αυτόν μία φορά, τότε τον προδίδει . Και το φίδι είναι γυναίκα, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει ένα φίδι στο κρεβάτι του, η γυναίκα του πεθαίνει και αν δει ένα φίδι στο λαιμό του και το κόψει τρία κομμάτια, τότε χωρίζει τη γυναίκα του τρεις φορές και το φίδι τα πόδια και οι κυνόδοντες είναι η δύναμη του εχθρού και η σοβαρότητα της πονηρίας του . Και όποιος μετατρέψει ένα φίδι, τότε μεταμορφώνεται από το ένα κράτος στο άλλο, και γίνεται εχθρός των Μουσουλμάνων, και αν δει το σπίτι του γεμάτο φίδια δεν φοβάται, τότε φιλοξενεί στο σπίτι του τους εχθρούς των Μουσουλμάνων, ιδιοκτήτες πάθους, και τα υδρόβια πλάσματα με χρήματα, και αν βλέπει στην τσέπη του ή στο μανίκι του ένα μικρό λευκό φίδι δεν φοβάται. Επειδή είναι ο παππούς του, και αν δει ένα φίδι να περπατά πίσω του, τότε ο εχθρός του θέλει να τον εξαπατήσει, και αν περπατάει ανάμεσα στα χέρια του ή περιστρέφεται γύρω του, τότε είναι εχθροί που αναμιγνύονται μαζί του και δεν μπορούν να τον βλάψουν, και Αν βλέπει μια ζωή να μπαίνει στο σπίτι του και να φεύγει χωρίς κακό, τότε είναι εχθροί του από το νοικοκυριό του και τους συγγενείς του, αν δεν το βλέπει στο σπίτι του, οι εχθροί είναι ξένοι . Και η σάρκα και το λίπος του φιδιού είναι τα χρήματα ενός εχθρού, και ένα αντίδοτο από έναν εχθρό. Αν δει φίδια να πολεμούν από κάθε πλευρά, τότε σκοτώνει ένα μεγάλο φίδι από αυτούς, τότε κατέχει αυτήν την πόλη . Αν το φονευμένο φίδι ήταν σαν όλα τα άλλα φίδια, τότε ένας από τους στρατιώτες του βασιλιά σκοτώθηκε και αν το φίδι ανέβαινε σε ύψος, έγινε άνετος, χαρούμενος και χαρούμενος, και αν είδε ένα φίδι να κατεβαίνει από ύψος, ένας αρχηγός πέθανε σε αυτό το μέρος . Αν δει ένα φίδι να αναδύεται από τη γη, τότε βασανίζεται σε αυτό το μέρος . Αν δει τον κήπο του γεμάτο ζωή, τότε είναι ο κήπος που μεγαλώνει και το φυτό σε αυτό αυξάνεται και ζει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι σαν ένα φίδι το ακολουθούσε και το παρακολουθούσα, έτσι μπήκε σε ένα λαγούμι, και στο χέρι μου τοποθετήθηκε ένα καπάκι στο λαγούμι . Είπε : Είσαι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Θα την παντρευτείτε και θα την κληρονομήσετε, οπότε την παντρεύεται και πέθανε για επτά χιλιάδες dirham . Ένας άλλος είδε σαν το σπίτι του να ήταν γεμάτο ζωή, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Φοβάστε τον Θεό και μην φιλοξενείτε τον εχθρό των Μουσουλμάνων . Μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μπακρ, μια γυναίκα είδε δύο λαγούμια από τα οποία βγήκαν οι φάλαινες. Στη συνέχεια, δύο άντρες σηκώθηκαν και πήραν γάλα από το κεφάλι τους, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε : Το φίδι δεν αρμέγει γάλα, αλλά αποπνέει δηλητήριο . Και αυτή είναι μια γυναίκα με την οποία εισέρχονται δύο από τους ηγέτες των Χαριττών, που την προσκαλούν στο δόγμα τους, αλλά την καλούν να προσβάλει τους δύο σεΐχες, ο Θεός να τους ευχαριστήσει . Όσο για τη ζωή της κοιλιάς, είναι συγγενείς και η έξοδος από τον άνδρα είναι ατυχία για τον γείτονα του άνδρα ….

…Αν δει ότι ένας βασιλιάς έχει χτυπήσει τους λαιμούς του κοπαδιού του, συγχωρεί τους αμαρτωλούς και ελευθερώνει τους λαιμούς τους . Και χτύπησε το λαιμό στα Mamelukes, δείχνει χειραφέτηση . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ο λαιμός του χτυπήθηκε, είτε με την απόφαση του κυβερνήτη, είτε με το κόψιμο του δρόμου, είτε σε πόλεμο ή οτιδήποτε άλλο, γιατί αυτό είναι αξιοζήλευτο για εκείνους των οποίων οι γονείς έμειναν και είχε γιος, και ότι το κεφάλι μοιάζει με τους γονείς, επειδή είναι η αιτία της ζωής, και είναι επίσης παρόμοιο με τα παιδιά για χάρη της εικόνας . Εάν βλέπει ότι φοβάται, ή όποιος καταδικάζεται σε θάνατο, τότε αξίζει τον κόπο, διότι η καταστροφή πλήττει ένα άτομο μια φορά, και δεν τον πλήττει για δεύτερη φορά . Όσον αφορά τους χρηματιστές και τους ιδιοκτήτες κεφαλαίου, αυτό δείχνει ότι το κεφάλαιό τους έχει εξαντληθεί . Και δείχνει τους ταξιδιώτες, κατά την επιστροφή τους, και στους διαδίκους, τη νίκη . Διότι αν το σώμα κοπεί, δεν θα επουλωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι προτρέπει τους ανθρώπους, τους διατάζει και τους απαγορεύει, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και στον δρόμο της δικαιοσύνης ….

…Το τζαμί υποδηλώνει σε ένα όνειρο για τον βασιλιά λόγω των θρησκευτικών του θεμάτων και του ηγέτη που διαχωρίζει μεταξύ της υπόθεσης και του απαγορευμένου, και της αγοράς στην οποία οι άνθρωποι σκοπεύουν να κερδίσουν και κάθε άτομο βγαίνει από αυτό με ένα κέρδος με βάση το πεπρωμένο και το έργο του . Και δείχνει όλους εκείνους που πρέπει να υπακούονται από έναν πατέρα, έναν δάσκαλο, έναν ευγενικό και έναν επιστήμονα . Και δείχνει τη δικαιοσύνη για εκείνους που την εισήγαγαν σε ένα όνειρο αδικημένοι . Και δείχνει το Ιερό Κοράνι για τον μεγάλο αριθμό που περιέχεται . Δείχνει το νεκροταφείο, το οποίο είναι ένας τόπος σεβασμού, πλύσης, αρώματος, σιωπής και κατευθύνεται προς την κατεύθυνση της qiblah . Και δείχνει τι χρησιμοποιείται από τους εχθρούς ως προπύργιο για την ασφάλεια από τον φόβο . Οι στέγες του τζαμιού είναι ιδιοκτησία του βασιλιά και εκείνων που γνωρίζουν τις συνθήκες του . Και δήμαρχος, ανώτερο κράτος και οι πρίγκιπές του . Και τον περιορίζουμε στο εύρος της δικαιοσύνης και των μελετητών που είναι υπό την υπακοή του . Και οι πόρτες του είναι καλυμμένες . Ο μιναρές του είναι ο αναπληρωτής του ή ο ιδιοκτήτης των ειδήσεών του . Και αν υποδείξει τον κυβερνήτη, τότε οι πυλώνες της εποχής του, οι λαμπτήρες του, τα πλεονεκτήματα της εποχής του και η νομολογία του, και ο περιορισμός του στην απλούστευση των αποφάσεών του ή σε τι τους ρίχνει από τις επιστήμες, και το ανώτατο όριο του είναι δικό του βιβλία που τον καλύπτουν και αναφέρονται σε αυτά, και ο μιναρές του είναι αυτός που μαζεύει ανθρώπους για αυτό που τους δίνει την αξία, και τον άμβωνα του σκλάβου, και το μιχράμπ της συζύγου του, ή αυτό που δείχνει τη διατροφή Ο επιτρεπόμενος, ο φάρος είναι υπουργός και ο ιμάμης, και ίσως ο φάρος δείχνει το μουζέν του, το Κοράνιο είναι ο αναγνώστης του, ο άμβωνας είναι το κήρυγμά του, η πόρτα είναι στην πύλη του, και ο επιμελητής βρίσκεται στις λάμπες και τις βούρτσες . Όσον αφορά το τζαμί που οι βασιλιάδες του Ισλάμ συνεχίζουν τα ταξίδια τους και εκτελούν τις εορταστικές προσευχές και άλλα πράγματα, αυτό δείχνει την καθιέρωση της θρησκείας, την υπεροχή του λόγου των Μουσουλμάνων, τη νίκη επί των εχθρών τους και την απόφαση του για ερμηνεία είναι ο κανόνας του τι δημιουργούν από τους νόμιμους διαδρόμους που εκφράζουν τα κάστρα . Και το Τζαμί της Μαντινά δείχνει τους λαούς του, τους αρχηγούς του, τους αρχηγούς του, τους κατώτερους και τους αφέντες του, τους λαούς της μνήμης, τον νονό του ιμάμη του λαού, τον άμβωνα της εξουσίας τους ή τον ιεροκήρυκα τους, και τα φανάρια του είναι οι άνθρωποι της γνώσης, της καλοσύνη, του τζιχάντ και της κηδεμονίας στο ribat. Καθοδήγηση και ακολουθώντας την καθοδήγησή του και εκτέλεση των εντολών του, και πιστεύει στο αίτημά του, και για τις πόρτες του είναι εργαζόμενοι, γραμματείς και ιδιοκτήτες της αστυνομίας ….

…Σοβαρή . Και αν είναι είκοσι εννέα, δείχνει την καλοσύνη, την ανακούφιση και την ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν στις εννέα μέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και τα καλύτερα των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει ως φυλακισμένους στο δικό του γη . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη, και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας, και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και το σιτάρι αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τον λαό του Λεβάντ και τον λαό του Γκοργκάν και του Αζερμπαϊτζάν. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και την υπερχείλιση της, και οι τιμές είναι φθηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και ξηρασίες συμβαίνουν στις αρχές του έτους, και γόνιμες στο τέλος, και οι ακρίδες θα είναι στη γη της Κούφα και των Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν το δέκατο, έδειχνε την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαγκρέμπ, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα και η απουσία Του είναι σοφότερη .. Και αν είναι είκοσι εννέα, υποδηλώνει καλοσύνη, ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν σε εννέα ημέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και το καλό των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες από αυτό, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει στη γη του ως κρατούμενοι . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και ο σίτος αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τους λαούς του Levant και τους ανθρώπους του Gorgan και του Azerbaijan. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και οι πλημμύρες του Νείλου και οι τιμές είναι φτηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και θα υπάρξει ξηρασία στην αρχή του έτους και εύφορη στο τέλος, και οι ακρίδες θα βρίσκονται στη γη της Κούφα και στις Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν στο δέκατο, δείχνει την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαρόκο, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα, και η απουσία Του είναι σοφότερη ….

…Και όποιος βλέπει ότι οι νεκροί έχουν αναστηθεί από τους τάφους τους και επέστρεψαν στο ρόλο τους, τότε όποιος είναι στη φυλακή θα αφήσει τα φυτά να απελευθερωθούν, ή ο Θεός θα αναζωογονήσει τα φυτά μετά το θάνατό τους σε αυτό το μέρος ….