…Σταύρωση : ο τόπος της ηρεμίας, η θέση του παιδιού και η δύναμη, οπότε όποιος βλέπει τη σταύρωση του είναι ισχυρός, θα έχει μυαλό, και λέγεται ισχυρό αγόρι, και ειπώθηκε ότι η σταύρωση είναι ένας ισχυρός άνθρωπος που εξαρτάται από αυτόν, και το μήκος της διάρκειας του ποσού είναι αξιέπαινο, και πάνω από το όριο είναι απόδειξη της εγγύτητας της ζωής και της αναχωρούμενης ζωής, καθώς και η βραχύτητά του είναι απόδειξη της σύντομης ζωής και της καλοσύνης . Η παχιά και η δύναμη στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης. Εάν βλέπει το σώμα του ως ζωντανό σώμα, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Εάν βλέπει ότι έχει έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού, τότε έχει έναν γιο του μυελού που ζει μετά από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το σώμα του είναι από σίδηρο ή πέτρες, θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια αύξηση στο σώμα του χωρίς βλάβη, τότε είναι μια αύξηση της ευλογίας για αυτόν, και ένας άντρας που είναι ανενεργός στη μνήμη, με λίγα χρήματα, ήρθε σε μια διασταύρωση και είπε : Έβλεπα σαν το σώμα μου να αυξάνεται και να πολλαπλασιάζεται, και είχα φως και λαμπρότητα, και σαν να ήμουν απερίσκεπτος, και περπατούσα στα βουνά και ξεπέρασα . Το πέρασμα είπε : Θα είσαι άξιος γι ‘αυτό και θα χτυπήσεις έναν βασιλιά και θα γίνεις πλούτος και υπερηφάνεια . Λίγο αργότερα, βγήκε με τους εισβολείς και ήταν γενναίος, οπότε νίκησε τους πολυθεϊστές και κέρδισε χρήματα και λεηλασίες ….

…Ήταν αφήγηση ότι Hashama είπε Ibn Sirin : είδα σε ένα όνειρο, σαν να είχα μια παρατεταμένη σπαθί στο χέρι μου, και ότι μπήκα με την άκρη του τοποθετούνται στο έδαφος ως άνθρωπος βάζει ένα ραβδί, έτσι Ibn Sirin είπε : Do έχεις έγκυο γυναίκα; Είπε ναι και είπε ότι γεννάει ένα αγόρι, που θέλει ο Θεός, και ήταν όπως διέσχισε . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε: «Είδα έναν άντρα να στέκεται στη μέση ενός τζαμιού ξετυλιγμένο με το χέρι του. Ένα σπασμένο σπαθί χτύπησε ένα βράχο μαζί του, οπότε το έσπασε. Ο Ibn Sirin είπε ότι αυτός ο άνθρωπος πρέπει να είναι ο άνθρωπος που είδα, ο Al-Hasan Al-Basri είπε ότι ο άνθρωπος είναι αυτός και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε, σκέφτηκα ότι ήταν αυτός που αφαιρέθηκε από τη θρησκεία, επειδή το τζαμί υποδηλώνει θρησκεία, ότι το σπαθί δείχνει τη γλώσσα και ότι ο βράχος δείχνει την καρδιά του υποκριτή, και αυτή είναι η απλή ομιλία του που έχει αποτέλεσμα στις καρδιές των υποκριτών ….

…Όσο για το σιδέρωμα : έχει πρόσωπα . Όποιος το βλέπει ως ίχνος μιας αντίκας ή ενός Χαντίθ που βγαίνει από το δέρμα, θα χτυπήσει έναν κόσμο θησαυρού . Εάν συνεργαστεί με αυτό σε υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό, κερδίζει . Και αν ενεργήσει μαζί του σε ανυπακοή στον Θεό, τότε θα σιδερωθεί με αυτόν τον θησαυρό που συγκεντρώθηκε στον κόσμο την Ημέρα της Ανάστασης, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, « Τότε το μέτωπό τους και ο νότος τους το απαγόρευαν .» Και ειπώθηκε ότι η επίδραση του παλαιού και του νέου σιδερώματος, εάν η κανέλα ξεφλουδίστηκε από αυτήν, δεν την έβλαψε, τότε είναι το καλύτερο φάρμακο, το πιο ενημερωτικό και το ισχυρότερο, τότε θα πραγματοποιηθεί η πορεία του φαρμάκου . Το σιδέρωμα ειπώθηκε οδυνηρά λόγια, και ειπώθηκε στρογγυλή καυτηρίαση, σταθερότητα στο θέμα του Σουλτάνου ή περιουσία διαφορετική από το Σουντά . Και το σιδέρωμα λέγεται ότι υποδηλώνει γάμο ή τοκετό . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο σαν να είχα δύο πηγούνι στο στήθος μου . Εκείνος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: « Θα ακολουθήσουν δύο χρόνια »….

…Όποιος βλέπει ότι τρώει ψωμί χωρίς ανθρώπινα όντα, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και ειπώθηκε : Το ψωμί που δεν μαγειρεύεται υποδηλώνει υψηλό πυρετό, γιατί συνεχίζει να μπαίνει στη φωτιά για να μαγειρευτεί . Και ειπώθηκε ο διάλογος ζεστό ψωμί, δείχνοντας το αγόρι . Και τρώγοντας το ψωμί ragg ψωμί ικανότητα να ζήσει . Λέγεται ότι η λιχουδιά του ψωμιού μείωσε τη ζωή του . Και ειπώθηκε ότι οι τορτίγιες από το ψωμί φαινόταν λίγο κέρδος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο μάρκες στο χέρι μου για να φάω ένα από αυτά και από αυτά . Είπε : Είστε ένας άνθρωπος που φέρνει μαζί τις δύο αδελφές ….

…Ο Jaafar al-Sadiq al-Hilwah είπε: Υπάρχουν πολλά χρήματα και ένα ειλικρινές χρέος, και ένα κομμάτι από αυτό δείχνει την qiblah από τον γιο του και τον φίλο ή τον σύντροφό του, και το άλογο της χαλάρωσης είναι μια ωραία λέξη και το καλύτερο γλυκό είναι ότι το χρώμα του είναι λευκό, και ειπώθηκε ότι το όραμα της ξηρής γλυκύτητας από την άποψη της φράσης είναι αυτό που έχει αποκτήσει από τη συμπεριφορά του βασιλιά σε άλλους, και αν είναι κίτρινο, υπάρχει κάποια θλίψη σε αυτό, και για το χάος και τα παρόμοια, είναι επιτρεπόμενο προς το ζην, και ίσως το φιλί μιας γυναίκας και ενός ατόμου που είναι στεγνό είναι χρήμα που είναι δύσκολο και υγρό από αυτό είναι διαφορετικό σε αυτό και κάποιοι το μισούσαν επειδή περιέχει κιτρινωπό, και ειπώθηκε ότι δείχνει ασθένεια, και ειπώθηκε ότι είναι πολλά χρήματα και ένα καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα παιδί ή έναν εραστή, και ειπώθηκε ότι η Αλ-Καμπέισα ήταν μια ωραία και καλή συζήτηση για το θέμα της σύνταξης, καθώς και το μοντέλο και μεγάλο μέρος της δείχνει πολλά μέσα διαβίωσης στην εξουσία και εξουσιοδοτημένο Εάν δεν αγγίξετε φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτό σημαίνει απαγόρευση, ομιλία ή σουλτανάτο. Όσο για το τι είναι τοποθετημένο στη γλυκύτητα δείχνει το επιτρεπτό του Hassan Mlehat, και ειπώθηκε ότι ό, τι είναι φτιαγμένο από γλυκό, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιουδήποτε είδους, είτε πρόκειται για ζάχαρη, μέλι, μελάσα ή σιρόπι χαρουπιού, είναι αξιέπαινο , διατροφή, καλό και όφελος, ειδικά για εκείνους που το τρώνε, όπως για τη μελάσα, είναι χρήμα και όφελος ….

…Γύρισμα της γυναίκας : Αναφέραμε από τον Ιμπν Σιρίν ότι μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα μια γυναίκα να γυρίζει πίσσα, και με εξέπληξε . Είπε : Τι σας αρέσει αυτό και αρνείστε ότι είναι ευκολότερο από το συμπέρασμα; Είπε, ~Αυτή είναι μια γυναίκα που είχε δικαίωμα, οπότε το άφησε στον ιδιοκτήτη της και μετά επέστρεψε .~ Είπε : Ι πιστεύεται ότι : Είχα μια προίκα για το σύζυγό μου, ώστε να μπορώ να τον αφήσει κατά τη διάρκεια της ζωής του, στη συνέχεια, όταν πέθανε, την πήρα από την κληρονομιά του . Εάν η γυναίκα βλέπει σαν να περιστρέφεται και να γυρίζει ταχύτητα, τότε προσφέρεται αυτό που απουσιάζει από αυτήν . Και αν έβλεπε ότι αργούσε να γυρίζει, θα ταξίδευε και ο σύζυγός της ταξίδευε . Εάν σπάσει η ροδέλα του άξονα . Το ταξιδιωτικό μέτρο ανακλήθηκε και απουσία μέτρου επιστροφής . Αν θεωρείται ως περιστρεφόμενο σύννεφο, τότε επιδιώκει να συγκεντρώσει σοφία . Εάν βλέπει ότι γυρίζει βαμβάκι, τότε προδίδει τον άντρα της . Και αν ένας άντρας το βλέπει σαν να γυρίζει βαμβάκι και λινό και ότι μιμείται τις γυναίκες, τότε θα πάρει ταπείνωση και θα κάνει νόμιμη δουλειά . Εάν η περιστροφή ήταν ακριβής, έγινε με φειδώ . Και αν ήταν τραχύ, είναι ένα ταξίδι σε μνημείο και εξάντληση ….

…Ο σπάνιος διηγημένος σχετικά με την εξουσία του Οθμάν, του μαθητή του Σέιχ Αλ-Σίμπλι, ο οποίος είπε ότι είχα τον Άμπου Σάββατ, και όταν είχε περάσει κάποια νύχτα, ο Ουθμάν μου φώναξε, σηκωθείτε, και σηκώθηκα και σέλα. Ότι είσαι ειλικρινής για τα βασανιστήρια σου που κανένας από τους κόσμους δεν σε βασανίζει ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, μου αρέσει να βλέπω το σανό γιατί δεν το έβλεπα εκτός αν είχα χρήματα με οποιονδήποτε τρόπο, και ο αχυρώνας σανού μεταβιβάστηκε από το θησαυροφυλάκιο ….

…Και είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα σε ένα όνειρο σαν να είχα ένα δόρυ ενώ περπατούσα στα χέρια του πρίγκιπα, οπότε είπε ότι αν πιστεύεις το όραμά σου, θα καταθέσεις στο χέρια του πρίγκιπα με αληθινή μαρτυρία ….

…Όσον αφορά τα μυρμήγκια, ερμηνεύονται σύμφωνα με όσα είπε ο μεγάλος αριθμός μυρμηγκιών ….

…Το μέλι είναι ένα ονειρικό χρήμα από κληρονομιά halal, ή χρήματα από λάφυρα ή συντροφιά . Το μέλι για τους λαούς της θρησκείας είναι η γλυκύτητα της θρησκείας, η απαγγελία του Κορανίου και οι πράξεις της δικαιοσύνης, και για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου είναι ένας χαλασμένος τραυματισμός χωρίς κόπωση . Το μέλι είναι λίγη διαβίωση από ένα πρόσωπο που είναι κουρασμένο . Αν έβλεπε ότι ο ουρανός έβρεχε μέλι, υποδεικνύει τον Σαλαντίν . Ίσως το μέλι να δείχνει τη γλυκύτητα μιας γυναίκας ή ενός άνδρα, όπως περιείχε το Χαντίθ : μέχρι να δοκιμάσετε το μέλι του και να δοκιμάσει το δικό σας. Ίσως το μέλι να δείχνει ανησυχία, θλίψη, φθόνο και προφύλαξη από τις κλοπές των ζηλότυπων, επειδή το μέλι συλλέγει μύγες, σφήκες και μυρμήγκια . Το μέλι φιλτραρίστηκε με φωτιά που απελευθερώθηκε μετά από ταλαιπωρία, γεννήθηκε μετά το τέλος των μηνών του, και μια γυναίκα μετά το τέλος του iddat της, και χρήματα που μπορεί να διογκωθούν με zakat, γνώσεις που σώζονται από αίρεση και υποψίες, και καθοδήγηση που δεν είναι ακόμα παραπλανημένος . Το καθαρό μέλι είναι χρήμα . Και ειπώθηκε : Είναι χρήματα σε κόπωση . Το μέλι είναι μια θεραπεία για ασθένειες . Και ειπώθηκε : Η κατανάλωση μελιού δείχνει το αγκάλιασμα και το φιλί ενός αγαπημένου . Και όποιος τρώει ψωμί με μέλι, θα κερδίσει τα προς το ζην από τα λάφυρα ….

…Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια σε ένα μέρος που δεν είναι συνηθισμένο στην αφθονία των μυρμηγκιών, δεν είναι αξιέπαινος σε σχέση με τους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Γη της παπαρούνας : όλα υποδηλώνουν τους κακούς των ανθρώπων και των κοινών τους και τα κακά τους, κάθε ζώο είναι για το όνομά του, τον χαρακτήρα, το έργο, τη βλάβη και τους εχθρούς του . Και τα μυρμήγκια είναι κλέφτες και αόρατα ….

…Μυρμήγκι Ένα άτομο που ονειρεύεται μυρμήγκια μπορεί να περιμένει πολλές μικρές αναστατώσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας καθώς κυνηγάει μικρές ανησυχίες και βρίσκει γενική δυσαρέσκεια σε όλα τα πράγματα ….

…Al-Firaasa Αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο που επιθεωρεί, και ονειρεύεται το αόρατο έτσι ώστε το καλό του να αυξηθεί και να μην τον αγγίζει κακό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και αν ήξερα το αόρατο, θα είχα πολλαπλασιαστεί καλό και το κακό θα δεν αγγίζουν εμένα .) και φυσιογνωμία είναι καλό και τη σωτηρία ….

…Και διήγησε ότι ένας άντρας ήρθε στον Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε, «Διοικητής των πιστών», είδα σαν να είχα ανοίξει μια τσάντα, και δεν βρήκα τίποτα σε αυτήν. Έτσι του είπε ότι η τσάντα είναι το σώμα ενός ατόμου και τα dirhams των λέξεων του και αναφέροντάς τον. Όπου δεν βρήκατε τίποτα στην τσάντα, διακόπτεται η ομιλία σας από τον κόσμο. Μια φοράδα σκοτώθηκε, και ομοίως αν δει την τσάντα του να καταρρέει ανάποδα, έτσι ώστε όλα να βγαίνουν μέσα της, τίποτα δεν έμεινε μέσα της ….

…Ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι : Salah στη θρησκεία και τον κόσμο, και επίτευξη θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι κατέχει ένα ένδυμα από μετάξι ή stabraq ή το φοράει ως στέμμα ή στεφάνι από ρουμπίνι, τότε είναι ένας ευσεβής, θρησκευτικός, κατακτητής και παρ ‘όλα αυτά κατέχει την προεδρία του . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα αγοράσει ένα διπλωμένο μπροκάρ και το απλώσαμε, και υπήρχε σάπιο στη μέση, και του είπε : Αγοράσατε μια ανδαλουσιανή δούλα; Είπε : Ναι . Είπε : Μήπως πανεπιστήμιο; Είπε : Όχι, γιατί δεν την έχω ακόμη θεραπεύσει . Είπε : Μην το κάνεις αυτό, γιατί συγχωρείται . Τότε ο άντρας πήγε και την είδε τις γυναίκες, αν γλιτώθηκε . Ένας άντρας είδε ότι φορούσε brocade, οπότε ρώτησε ένα εκφραστικό και είπε : Μια υπηρέτρια θα παντρευτεί μια όμορφη παρθένα ίσης αξίας ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας ήρθε στη διέλευση και είπε ότι είδα ότι είχα πουληθεί στη γη για κριθάρι, οπότε είπε ότι ανταλλάξατε το Κοράνι με ποίηση ….

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε ότι είχα εμπλακεί σε μια γυναίκα σε ένα όνειρο, μια μικρή μαύρη γυναίκα και του είπε: Πήγαινε και παντρευτείς, επειδή η μαυρίλατά της είναι χρήματα και η βραχύτητά της είναι μικρότερη από την ηλικία της και κληρονομεί γρήγορα, έτσι ήταν όπως είπε ….