…Και όποιος βλέπει ότι ένας τροχός βγήκε έξω από τα σπίτια και τα σπίτια, τότε είναι μια καλή ζωή εάν το νερό του είναι γλυκό και αν είναι αλμυρό, τότε είναι επιβλαβές ή κακό και εξαπλώνεται, και λέγεται ότι ο τροχός είναι γυναίκα, οπότε αυτό που βλέπει σε αυτό του Zayn ή του Shein είναι στη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του δακτυλίου του είναι σπασμένο ή πέφτει μακριά του και το γαρίφαλο παραμένει, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί και η μνήμη, τα χρήματα και η εμφάνισή του θα παραμείνουν ….

…Ο Νίσας είναι σε ένα όνειρο άντρας μικρού μυαλού, καταστρέφοντας τον εαυτό του και πέφτει από τα μάτια των ανθρώπων . Το να βλέπεις nisas υποδηλώνει την αγάπη για άτομα με καλές συμπεριφορές, και κολακευτικό για αυτούς, λόγω του οφέλους που οδηγεί, και υποδηλώνει δυσφορία και λήθη ….

…Ερμηνεία του ουρανού, του αέρα, της νύχτας και της ημέρας, ανέμων, βροχών, χείμαρρων, έκλειψης, σεισμών, αστραπής, βροντής, ουράνιων τόξων, λάσπης, ήλιου, φεγγαριού, πλανητών, σύννεφων, χαλάζι, χιονιού και παγετού, ο ουρανός δείχνει τον εαυτό του, έτσι Ό, τι κατέβηκε από αυτό ήρθε ομόλογό του από τον Θεό, δεν υπάρχει κανένας λόγος μέσα του, όπως η φωτιά πέφτει από αυτήν. Στο ρόλο, οι άνθρωποι πάσχουν από ασθένειες, πόνο, ευλογιά και θάνατο . Και αν μια φωτιά έπεσε από αυτήν στις αγορές, δοξασμένη και υπερυψωμένη είναι αυτό που πωλείται μαζί της από τις πωλήσεις . Και αν έπεφτε σε στρέμματα, λιγοστά και φυτά, θα κάνατε βλάβη στους ανθρώπους, και το φυτό κάηκε και το χτύπησε με χαλάζι ή ακρίδα, και αν προέκυψαν στοιχεία γονιμότητας, διαβίωσης και χρήματος, όπως μέλι, λάδι, σύκα και κριθάρι, τότε οι άνθρωποι θα βροχόταν ευεργετικές βροχές, το πράγμα που κατέβηκε από τον ουρανό θα ήταν επωφελές γι ‘αυτόν, και ίσως ο ουρανός έδειξε ότι η δύναμη του Σουλτάνου και του ίδιου, λόγω της υπεροχής τους έναντι της δημιουργίας και της αδυναμίας τους να φτάσουν , με το όραμά τους και τη μεταβλητότητά τους στη δύναμή του, και την αδυναμία τους να βγουν από κάτω από αυτό . Αυτό που φαίνεται από αυτό και σε αυτό ή κατέβηκε σε αυτό και πάνω του, ενδείξεις καλού και κακού, και ίσως έδειχνε το παλάτι του, το σπίτι της κατοχής του, τους αυλούς του και το σπίτι των χρημάτων του, οπότε όποιος ανεβαίνει σε αυτό με ειρήνη ή λογική, θα επιτύχει την ανύψωση με τον βασιλιά . Και έχει, και αν ανέβει σε αυτό χωρίς λόγο ή ειρήνη, θα είχε βιώσει μεγάλο φόβο για τον Σουλτάνο, και μπήκε σε μεγάλη αφθονία στη συνάντησή του ή σε αυτό που ήλπιζε γι ‘αυτόν ή από αυτόν . Αν η συνείδησή του υποκρυφακούσε, κατασκοπεύει τον Σουλτάνο ή κρυφά στο σπίτι των χρημάτων και στο παλάτι του για να το κλέψει . Και αν έφτασε στον ουρανό, έφτασε στο στόχο του θέματος, και αν επέστρεφε στη γη, θα έσωζε από αυτό που μπήκε, και αν έπεσε από τη θέση του, υπέστη ζημιά στην κατάστασή του, σύμφωνα με το έκταση της εντολής του το φθινόπωρο, και τι του έσπασαν τα όργανα του, και αν αυτός που έφτασε στον ουρανό ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, τότε δεν επέστρεψε στη γη, χάθηκε από τον σκοπό του, και η ψυχή του ανέβηκε επίσης στον ουρανό . Και αν επιστρέψει στη γη, η ζημιά έχει φτάσει στον στόχο του και οι άνθρωποι του απελπιστούν από αυτόν και τότε θα σωθούν, Θεός, εκτός κι αν είναι επίσης όταν κατεβαίνει σε ένα πηγάδι ή Χαφίρ και στη συνέχεια δεν βγήκε από αυτό , γιατί αυτός είναι ο τάφος του στον οποίο επιστρέφει μετά την επιστροφή του, και αυτό είναι μια καλή είδηση ​​για το θάνατο για το Ισλάμ, επειδή οι Άπιστοι δεν ανοίγουν τις πύλες του ουρανού για αυτούς, και οι ψυχές τους δεν ανεβαίνουν σε αυτό . Όσο για να δείτε τις πόρτες, μπορεί να υποδηλώνει ότι εάν αυξάνετε το τοκογλυφικό, εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κάποια από τα αποδεικτικά στοιχεία του, ή στο όραμα υπάρχουν μύγες, μέλισσες, πουλιά ή παρόμοια και παρόμοια, και εάν οι άνθρωποι είναι μέσα ξηρότητα, βροχή και βροχή, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έτσι ανοίξαμε τις πύλες του ουρανού με χύνοντας νερό. ~ ειδικότερα, το πανδοχείο του οποίου δείχνει συμπόνια, εύφορη, σαν σκόνη και άμμο χωρίς σκόνη και ζημιές . Αλλά αν οι άνθρωποι έριχναν βέλη από αυτούς, εάν ήταν σε κάποια απόδειξη της πανούκλας, τότε οι πόρτες της άνοιξαν σε αυτούς . Και αν τα βέλη τραυματίζουν όλους όσους έχουν χτυπηθεί και αιμορραγήσει, τότε είναι δήμευση εξουσίας πάνω σε κάθε άνθρωπο με το βέλος του, και αν η πρόθεσή τους είναι στα αυτιά και τα μάτια, τότε είναι μια δοκιμή της αδέσποτης των βελών τους, σε το χρέος όλων των οποίων η ακοή ή η όραση θα χαθεί μέσα του . Και αν τους βλάψουν, τότε τα μαζεύουν και τα παίρνουν, τότε λεηλατούν από τον Θεό, όπως ακρίδες, και ποικιλίες πουλιών όπως τα σπουργίτια, τα μοσχεύματα και το μάννα, λάφυρα και βέλη λόγω της εξουσίας στο τζιχάντ και τα παρόμοια, ή τα προς το ζην και τα δώρα για τα οποία ανοίγει τα σπίτια και τα κουτιά του, και για την εγγύτητα του ουρανού, δείχνει την εγγύτητα με τον Θεό, και αυτό είναι για τους ανθρώπους της Υπακοής και καλές πράξεις . Ίσως αυτό δείχνει τη διαφορά άτομο που έχει ανάγκη, ο καλούντος, ο οποίος αποδέχεται την αίτησή του και απαντάται, επειδή όταν κάνει ικεσία με το μάτι προς την κατεύθυνση του ουρανού, και ίσως αυτό δείχνει εγγύτητα και εγγύτητα με τον ιμάμη, τον κόσμο, τον πατέρα, τον σύζυγος και ο αφέντης, και ο καθένας που είναι πάνω σας από ένα βαθμό, η πίστωση βασίζεται στην αποφασιστικότητα κάθε ατόμου στην επαγρύπνηση και τη ζήτηση του και περισσότερο στον ύπνο του, και σε αυτό που έπεσε στη συνείδησή του . Όσον αφορά την πτώση του ουρανού στη γη εάν ταξιδεύει, αυτό μπορεί επίσης να οφείλεται στην εξουσία του ονειροπόλου και των κεφαλιών πάνω του, είτε είναι πατέρας, σύζυγος ή αφέντης και παρόμοια, και μπορεί να δηλώνει πέφτουν στην άνυδρη γη, ή οι άνθρωποι το ποδοπατούσαν με τα πόδια μετά την πτώση του ενώ ήταν Χαμίντ, και μαζεύονταν Μερικά από αυτά είναι ενδεικτικά της διαβίωσης, της γονιμότητας και του χρήματος, γιατί είναι ωφέλιμες βροχές μεγάλης σημασίας και Άραβες καλέστε τη βροχή ουρανό, γιατί κατεβαίνει από αυτό ….

…Και αν δει το χέρι του να πέφτει από αυτό που θέλει να δουλέψει με αυτό και να καταπιεί ή να μαραθεί, τότε η ερμηνεία του στο ίδιο χέρι και η ικανότητα δεν αποκτά αυτό που θέλει και απογοητεύεται από εκείνους που ζητούν τη βοήθειά του . Και αν βλέπει στο χέρι του την αρετή της δύναμης και της χαλάρωσης στην καταπίεση, τότε η ερμηνεία του είναι στο χέρι του και η ικανότητά του να κάνει ό, τι θέλει, και τη βοήθεια εκείνων που ζητούν βοήθεια από αυτόν, και υπάρχει μια άλλη πτυχή σε αυτό , ότι το μήκος, η βραχύτητα, η αντοχή και η αδυναμία του είναι προϊόν του ιδιοκτήτη του, στον οποίο γίνεται το χέρι, και ένα χέρι καλών χεριών Κατά την άποψή του, όπως έλεγε ο Αμπού Μπακρ και ο Σιντάντ Μπιν Μουσάιμπ, χρησιμοποίησαν το φράση ~όραμα~ με ονόματα και τις έννοιες τους, και βασίστηκε σε αυτό το όραμα . Εάν βλέπει ότι το χέρι του έχει εξασθενίσει, ανοίξει, στεγνώσει ή ο άνεμος του βρωμίσει : εξαιρώντας άλλους από το θήραμα, τότε αυτό είναι μια διαφθορά του έργου του ιδιοκτήτη του, σε αυτό που έχει γίνει ή άφησε την ολοκλήρωσή του μαζί του , ή μια αδυναμία της δύναμής του πάνω του . Εάν βλέπει ότι το χέρι του έχει γυρίσει το χέρι ενός προφήτη μεταξύ των προφητών ή μερικών από τους δίκαιους, τότε δείτε πώς ήταν αυτός ο προφήτης ή αυτός που ήταν δίκαιος σε αυτόν που καθοδήγησε τον Θεό στα χέρια τους από παραπλανητική ή που τον έσωσε από καταστροφή, και πώς το πεπρωμένο του ήταν μεταξύ του λαού του, τι υπέφερε από αυτούς από βλάβη, και πώς ήταν η συνέπεια της εντολής και της διοίκησής τους, έτσι και ο Θεός καθοδηγεί τους ανθρώπους από το χέρι του οραματιστή, και είναι το χέρι που έχει περιγραφεί, και με το οποίο ο Θεός παραδίδει έναν λαό από παραπλανητική καθοδήγηση, και ό, τι βλάπτει προκαλεί σε αυτό, παρόμοιο με αυτό που ο Προφήτης συναντήθηκε στον Θεό, οπότε η κατάστασή του και οι πράξεις του είναι κατά συνέπεια, όπως οι χειροτεχνίες του Προφήτη και αυτό είναι ένα έντιμο όραμα που μόνο οι άνθρωποι της αρετής και συναντήθηκαν δύσκολα βλέπουν . Και όποιος βλέπει ένα τέτοιο όραμα ειδικά χωρίς τους ανθρώπους της αρετής, της ευσέβειας και της ικανότητας, και ό, τι περιγράφεται είναι αδύνατο να γίνει αποδεκτό και να απορριφθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει ένα καυτό κορδόνι στο στόμα του, αυτό δείχνει ότι πέφτει σε μια καταστροφή από τα λόγια κάποιου ….