…Το χειμώνα είναι καλύτερο από το καλοκαίρι . Και όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα, και αυτό δεν ήταν η συνήθεια του, θα έλειπε . Η επένδυση είναι αρχηγός . Είναι για τον έμπορο, τον νομικό και τον ιμάμη ως τέχνη, το οποίο είναι μια ασφάλεια για αυτόν από τη φτώχεια και για την προστασία από την ατυχία . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βρώμικα ρούχα, έχει παραπλανήσει τα προς το ζην και τον κάνει να νιώθει άσχημα . Και όποιος βλέπει έναν άνδρα να φοράει ρούχα το καλοκαίρι, είναι όμορφος και αλαζονικός, και ανησυχεί γιατί η ζέστη το καλοκαίρι είναι δική τους . Η επένδυση διαφέρει ανάλογα με τα κοσμήματα, τα χρώματα και τις φυλές της . Εάν μια γυναίκα βλέπει ένα ανδρικό ρούχο πάνω της, τότε ισχύει για αυτήν στη θρησκεία και στον κόσμο . Αν ήταν στα ρούχα του πολέμου, ήταν η ερμηνεία του για τον άντρα της ή τις αξίες της . Και αν ένας άντρας είδε ότι έπρεπε να φορέσει γυναικεία ρούχα, θα χτυπήθηκε από έντονο φόβο, υποταγή και ταπείνωση ….

Και όποιος βλέπει ότι το κάτω χείλος του έχει τραβηχτεί, είναι η εξαφάνιση μιας ευλογίας, και αν βλέπει ότι στο πάνω μέρος δείχνει το θάνατο της γυναίκας του ή του διαζυγίου της, και όποιος βλέπει στα χείλη του τι αρνείται όπως αυτός ενώ είναι ξύπνιος, δείχνει αγωνία και αγωνία, και όποιος βλέπει ότι τα χείλη του ενώνονται και δεν είναι σε θέση να τα ανοίξει, δείχνει την πολυπλοκότητα και τη δυσκολία των πραγμάτων, ακόμα κι αν βλέπει ότι η ερυθρότητα τους έχει αυξηθεί, έτσι το αποτέλεσμα μιας παραγγελίας, και αν γίνουν κίτρινα, μπορεί να εξασθενήσει, και αν γίνουν μαύρα, θα θυμωθούν και θα στενοχωρηθούν, και αν πιστεύει ότι άλλα χρώματα είναι έτσι, δεν είναι αξιέπαινη

…Air : ίσως υποδηλώνεται από το όνομά του . Όποιος βλέπει τον εαυτό του να στέκεται, να κάθεται, ή να ψάχνει, τότε βρίσκεται στην ιδιοτροπία της θρησκείας του, ή σε εξαπάτηση στον κόσμο του, και το πνεύμα του να περπατάει στο οποίο το έργο του στον αέρα ή σε κατάσταση αφύπνισης, και του ελπίζει, αν είναι στην αίρεσή του, τότε είναι αίρευσή του, και αν είναι άπιστος αρχή, τότε το χρέος του θα καταστραφεί μαζί του, διαφορετικά θα φοβάται για την ψυχή του μαζί του, και εάν βρίσκεται στο θαλάσσιο πλοίο φοβάται ζημιά . Και αν ήταν σε ταξίδι, φοβόταν . Και αν είναι άρρωστος, προεδρεύει στην καταστροφή, και αν πέσει από τη θέση του, θα υποστεί βλάβη στην κατάστασή του και θα πέσει στις πράξεις του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ή ο άνεμος φυσάει σε μια συντριπτική θέση. » Αν πεθάνει στην αποβολή του, αυτό είναι το υψηλότερο επίτευξη του στόχου αποδεικνύεται από αυτόν που πεθαίνει, αίρεση ή Kill ή έτσι . Και για τον αέρα να χτίσει μια δομή, ή να χτυπήσει μια σανίδα σε αυτό, ή να εγκαταστήσει ένα ζώο ή έναν τροχό σε αυτό, και αν ένας ασθενής πέθανε, ή μαζί του ένας ασθενής πέθανε, και αυτό είναι το φέρετρο και ο τάφος του , αν ήταν πράσινο, ήταν μάρτυρας, και αν το είδε ως κυβερνήτης ή κυβερνήτης, είναι απομονωμένος από τη δουλειά του Ή έχασε τη δύναμή του λόγω θανάτου ή ζωής, και αν είδε ότι αυτός που είχε σύμβαση γάμου ή έχτισε την οικογένειά του, τότε εξαπατήθηκε μαζί της, και χωρίς ασφάλεια από αυτήν, και αν δει ότι ποιος είναι στη θάλασσα, το πλοίο του έχει υποστεί ζημιά, ή ο εχθρός του συλλαμβάνεται, ή κάποιος επιβλέπει την καταστροφή. Τα δύο πράγματα . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια διεφθαρμένη πράξη που έκανε χωρίς γνώση ή Sunnah, εάν δεν την οικοδομούσε σε ίδρυμα, ούτε βασίστηκε σε απόφαση η σκηνή του ή η σύνταξή του . Όσον αφορά την πτήση στον αέρα, δείχνει ταξίδι στη θάλασσα ή στην ξηρά . Εάν ήταν με ένα φτερό, τότε είναι ισχυρότερο για τον ιδιοκτήτη του, και είναι ασφαλές για αυτόν και πιο εμφανές, τότε το φτερό του μπορεί να είναι χρήματα που καταλαμβάνει, ένας κυβερνήτης που ταξιδεύει στην αγκαλιά του και κάτω από το φτερό του . Το ίδιο ισχύει και για το κολύμπι στον αέρα, και μπορεί επίσης να υποδεικνύει εάν είναι χωρίς πτέρυγα, να εξαπατήσει τι εισέρχεται σε όρους τζιχάντ, υπολογισμού ή ταξιδιού εκτός από την ώρα του ταξιδιού, στην ξηρά ή στη θάλασσα, και όποιος δει ότι πετάει άνετα στον ουρανό, ταξίδεψε μακριά ή κέρδισε τιμή . Όσον αφορά το άλμα, δείχνει τη μεταφορά από αυτό που υπάρχει σε άλλους, είτε από αγορά σε άλλο, από σπίτι σε τοποθεσία, ή από εργασία σε άλλο, ανάλογα με την έκταση των δύο θέσεων. Εάν πηδήξει από το τζαμί στην αγορά, θα προτιμήσει τον κόσμο από το μέλλον, και αν είναι από την αγορά στην αγορά Ένα τζαμί, σε αντίθεση με αυτό, και η πτήση στον αέρα μπορεί να ανέλθει σε εκείνους που πολλαπλασιάζουν τις προσδοκίες και τις ελπίδες, και γίνονται ένα σωλήνα . Από τόπο σε τόπο, μετασχηματίζεται από πολιτεία σε πολιτεία . Το μακρινό άλμα είναι ένα μακρύ ταξίδι, οπότε αν το άλμα του εξαρτάται από ένα ραβδί, βασίζεται σε έναν δυνατό άνθρωπο . Όσον αφορά τα χρώματα του αέρα, εάν τα μάτια του αναζητητή έγιναν μαύρα μέχρι να μην δει τον ουρανό, τότε αν το όραμά του ήταν το πιο σκοτεινό ανάμεσα σε αυτόν και τα κεφάλια πάνω του, τότε αν δεν τον έδινε σε κεφάλι, τα μάτια του ήταν τυφλωμένα και το βλέμμα του μπλοκαρισμένο από το φως της καθοδήγησης, και αν το όραμα ήταν του κόσμου και έκλαιγαν σε ένα όνειρο ή κλαίνε ή Ζητούσαν, με ένταση που τους έπεφτε όσο το σκοτάδι, είτε η ταλαιπωρία είτε η θλίψη ή στείρα και άγονα . Το ίδιο ισχύει και για την ερυθρότητα, και οι Άραβες λένε το έτος της ξηρότητας : ένα σκονισμένο έτος, για να μου ανέβει η σκόνη από τη σοβαρότητα της ξηρότητας, έτσι ο αέρας είναι στα μάτια των πεινασμένων, και φαντάζεται ότι υπάρχει καπνός σε αυτό, λοιπόν, αν αυτός που σκουραίνει τον αέρα από αυτόν είναι καπνός, τότε είναι ένα μαρτύριο από άγονο ή κάτι άλλο, και για την ομίχλη είναι σύγχυση και καταστολή Οι άνθρωποι κατακλύζονται από σύγχυση ….

…Η τέχνη σε ένα όνειρο σημαίνει θεραπεία από ασθένειες, ασφάλεια από φόβο και ανθρωπότητα μετά από μοναξιά . Το όραμά του μπορεί να αναφέρεται στο να βλέπει όμορφα μέρη, διαφορετικά χρώματα, ρούχα ή όμορφα πρόσωπα ….

…Όσον αφορά τον al-Ma’idah : Αφηγήθηκε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν ένα τηλέφωνο να ακουγόταν τη φωνή του και να μην βλέπει το άτομο του να απαγγέλλει αυτόν τον στίχο : « Θεέ μου, Κύριέ μας, κατεβάστε ένα τραπέζι πάνω μας από τον ουρανό ~ Μίλησε το όραμά του για τη διέλευση και είπε : Είστε σε δυσκολία και προσεύχεστε στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση και ευκολία, και θα σας απαντήσει . Ήταν όπως είπε . Οι εκφραστές διέφεραν στην ερμηνεία του πίνακα. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι ήταν ένας έντιμος και γενναιόδωρος άνθρωπος, και καθόταν πάνω του ήταν συντροφιά του, και το φαγητό από αυτό θα επωφεληθεί από αυτό . Αν υπάρχουν άνδρες μαζί του σε αυτό το τραπέζι, τότε απογοητεύει έναν κόσμο με ευχαρίστηση, και ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς υπάρχει μια διαμάχη για ένα ζήτημα διαβίωσης για αυτόν, και τα πολλά καθαρά χνούδια και καλό φαγητό στο τραπέζι είναι απόδειξη του μεγάλη αγάπη, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι θρησκεία . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, χθες είδα ένα πράσινο γκαζόν με ένα τραπέζι και έναν άμβωνα με επτά σκαλοπάτια, και σε είδα Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, σηκώσατε το έβδομο, ζητώντας το και κάλεσε τους ανθρώπους στο τραπέζι . Αυτός, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : Όσο για το τραπέζι, το Ισλάμ και το πράσινο γρασίδι είναι παράδεισος και ο άμβωνας είναι επτά μοίρες, οπότε ο κόσμος παρέμεινε επτά χιλιάδες χρόνια, εκ των οποίων έξι χιλιάδες χρόνια πέρασαν και Έγινα επτά . Και η έκκληση, προσκαλώ τη δημιουργία στον Παράδεισο και το Ισλάμ . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Το Al-Ma’idah είναι μια συμβουλή για αυτό που χρειάζεται βοηθούς από ένα κτίριο πόλης ή ένα κτίριο χωριού . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι ανδρική γυναίκα . Και είπε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν να τρώνε σε ένα τραπέζι . Κάθε φορά που του έδινε το χέρι, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγαίνει από κάτω από το τραπέζι, και έτρωγε μαζί του . Αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα νεαρό αγόρι Saqlabah θα μοιραστεί μαζί σας με τη γυναίκα σας . Έψαξε το θέμα και το βρήκε όπως είπε . Και αν δει ψωμιά απλωμένα στο τραπέζι, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και αν έβλεπε ότι έτρωγε από αυτό, θα προέκυπτε μια διαμάχη ανάμεσα σε αυτόν και τον εχθρό του, σύμφωνα με το ρητό ορισμένων εκφραστών . Και ειπώθηκε ότι έτρωγε στο τραπέζι, έτρωγε πολύ περισσότερα από τη συνήθεια του να του αρέσει, αυτό δείχνει τη διάρκεια της ζωής του όσο έφαγε . Και αν έβλεπε ότι το τραπέζι είχε υψωθεί, θα είχε τελειώσει η ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν δει ένα ή δύο χρώματα φαγητού στο τραπέζι, τότε είναι πρόβλεψη που μπορεί να φτάσει . Και στα παιδιά του, με βάση αυτό που είπε ο Παντοδύναμος : « Φέρτε σε μας ένα τραπέζι από τον ουρανό .» Και ειπώθηκε ότι ο πίνακας είναι ένα λάθος σε κίνδυνο, και ότι το χαλάρι έχει περάσει . Λέγεται ότι ήταν το φαγητό και η διαμονή εκείνων που είχαν και έτρωγαν από αυτό . Εάν είναι μόνη της, τότε δεν αμφισβητείται . Και αν είχε κάποιον άλλον, αυτός ήταν ο αδελφός . Και το συχνό κυματισμό της αγάπης τους, και η έλλειψη έλλειψης αγάπης τους . Ένα καρβέλι αγάπης είναι Σουντά, και αν βλέπει ότι διαδίδει φαγητό, τότε είναι αγνοία του για τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και ο Mamlouk είδε σαν το τραπέζι του πλοιάρχου του να βγαίνει και να φύγει καθώς το ζώο έφυγε. Όταν ήρθε στην πόρτα, ήταν σπασμένη, οπότε του πρότεινε ότι η σύζυγος του αφεντικού του είχε πεθάνει από εκείνη την ημέρα και κατέστρεψε όλα όσα είχε, και αυτό ήταν καθήκον, επειδή είδε το τραπέζι στο οποίο σερβίρεται ήταν σπασμένο . Όσο για το ταξίδι : ένα υπέροχο ταξίδι που επιτυγχάνει χωρητικότητα σε αυτό, και ειπώθηκε ότι είναι ένα ταξίδι σε έναν βασιλιά μεγάλης σημασίας και κερδίζει ικανότητα και άνεση για όσους το βρίσκουν, επειδή είναι το ορυκτό της τροφής και της διατροφής ….