…Ένιωσε ότι αναφέροντας τη συλλογή μέχρι να γίνει Kkabh ερμήνευσε έξι πτυχές του χρήματος και απέκρυψε έτσι ώστε να μην λειτουργεί και το Παλάτι των παιδιών του και την αδυναμία του να καταλάβει τι έφτασε σε θέσεις και να ζήσει έλλειψη αναπηρίας και έλλειψη ηλικίας και δυσκολίας στις υποθέσεις του και λάσπη στην αξία, και είδε ότι ανέφερε ότι είναι αδύνατο μετά την εξουσία ….

…Η συλλογή χρημάτων σε ένα όνειρο υποδηλώνει τον καταναγκασμό για το zakat, τα δέκατα ή κάποιο ατύχημα. Εάν είναι ο συλλέκτης, αυτό μπορεί να υποδηλώνει αύξηση του ποσού του ή λόγο για τον οποίο ζητείται ιδιωτική και δημόσια άδεια, όπως περιστέρια και παρόμοια ….

…Ο αγώνας του ήλιου βγαίνει ενάντια στον βασιλιά, και η μείωση των ακτίνων του ήλιου θα υποβαθμίσει το κύρος του βασιλιά . Αν δει τον ήλιο να χωρίζεται σε δύο μισά, τότε το ήμισυ του παραμένει και το άλλο έχει φύγει, τότε βγαίνει στον βασιλιά έξω, και αν το υπόλοιπο μισό ακολουθεί το χρυσό μισό και ενωθεί και επιστρέψει σε έναν υγιή ήλιο, τότε το έξω παίρνει ολόκληρη τη χώρα, και εάν το μισό πηγαίνει πίσω στο υπόλοιπο μισό και ο ήλιος επιστρέφει όπως ήταν ο βασιλιάς του επέστρεψε σε αυτόν και κέρδισε το εξωτερικό . Εάν καθένα από τα δύο μισά γίνει ο Ήλιος μόνος του, τότε ο εξωτερικός κατέχει ό, τι είναι με τον βασιλιά από τον βασιλιά, και γίνεται ομόλογός του, και παίρνει το μισό του βασιλείου του . Αν δει τον ήλιο να πέφτει, είναι καταστροφή για τις αξίες της γης ή για τους γονείς . Αν έβλεπε ότι ο ήλιος είχε ανατέλλει σε ένα σπίτι και άναψε ολόκληρο το σπίτι, οι άνθρωποι του σπιτιού θα είχαν δόξα, αξιοπρέπεια και τροφή . Και όποιος είδε ότι είχε καταπιεί τον ήλιο, θα ζούσε σε μια βαριά ζωή . Αν το είδε, ο βασιλιάς θα πεθάνει . Και όποιος χτυπηθεί από το φως του ήλιου, ο Θεός θα του δώσει μεγάλο θησαυρό και χρήματα . Και όποιος βλέπει τον ήλιο να κατεβαίνει στο κρεβάτι του, θα αρρωστήσει και φλεγμονή του σώματός του . Αν βλέπει σαν να του κάνει καλό, δείχνει γονιμότητα και αριστερά και δείχνει σε πολλούς την υγεία . Και όποιος τον ήλιο πάρει κάτι από αυτόν ή να του δώσει κάτι, δεν είναι ο Μαχμούντ . Μία από τις ενδείξεις καλών πράξεων είναι ότι ένα άτομο βλέπει τον ήλιο στην κανονική του μορφή και συνήθεια, και μια αύξηση ή μείωση σε αυτόν μπορεί να είναι επιβλαβής . Και όποιος βρει τη θερμότητα του ήλιου και καταφύγει στη σκιά, θα σωθεί από τη θλίψη . Και όποιος βρίσκει κρύο στη σκιά και κάθεται στον ήλιο, η φτώχεια του έχει φύγει, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Και όποιος είναι σε θέση να δει τον ήλιο όταν είναι μαύρος και μπερδεμένος, ο βασιλιάς είναι υποχρεωμένος σε αυτόν για οποιοδήποτε θέμα . Και αφηγήθηκε ότι ο δικαστής της Χομς είδε σαν να σκοτώθηκαν ο ήλιος και το φεγγάρι, και οι πλανήτες χωρίστηκαν, οπότε χωρίστηκε με τον ήλιο και χωρίστηκε με το φεγγάρι . Μίλησε τα οράματά του για τον Omar bin Al-Khattab, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του . Του είπε : Με ποιον ήσασταν; Είπε : Με το φεγγάρι . Ο Umar είπε: « Έτσι σβήσαμε τον στίχο της νύχτας και μας έκανε να δούμε τον στίχο της ημέρας ». Και τον εκτόπισε από το έργο του Χομς, οπότε αποφάσισε ότι πήγε με τον Μαουβία σε δύο σειρές, και σκοτώθηκε . Και όποιος βλέπει τον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια συγκεντρωμένα σε ένα μέρος και τον βασιλιά τους, και έχουν φως και ακτίνες, τότε το ρητό είναι αποδεκτό από τον βασιλιά, τον υπουργό και τους προέδρους . Εάν δεν είναι ελαφρύ, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό για τους οραματιστές . Εάν βλέπει τον ήλιο και το φεγγάρι να κοιτάζουν προς τα κάτω, οι γονείς του είναι ικανοποιημένοι μαζί του . Εάν δεν έχουν ακτίνα, είναι θυμωμένοι μαζί του . Αν δει έναν ήλιο και ένα φεγγάρι στα δεξιά και αριστερά του, μπροστά του ή πίσω του, τότε θα πληγεί από φόβο ή καταστροφή και ήττα, και αναγκάζεται να φύγει μαζί του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και ο ήλιος και το φεγγάρι έχουν συγκεντρωθεί, και το άτομο θα πει αυτό που είναι η ημέρα διαφυγής . ~ Και το σκοτάδι του ήλιου, του φεγγαριού και των αστεριών και η περιστροφή τους, αλλάζουν τις ευλογίες σε αυτόν τον κόσμο . Και μια ηλιακή έκλειψη, συνέβη με τον βασιλιά . Και όποιος βλέπει σύννεφα να καλύπτουν τον ήλιο μέχρι το φως του να φύγει, ο βασιλιάς θα αρρωστήσει . Εάν το βλέπει να μην κινείται στα σύννεφα ή να βγαίνει από αυτό, τότε ο βασιλιάς θα πεθάνει, και ο ήλιος μπορεί να ήταν ένας επιστήμονας που ξέρει πώς τα σύννεφα εκκενώθηκαν, τότε η θλίψη θα εκκενωθεί από αυτόν . Σελήνη : Αρχικά ο υπουργός του μεγαλύτερου βασιλιά, ή ένας σουλτάνος ​​χωρίς τον μεγαλύτερο βασιλιά, και τα αστέρια γύρω του είναι στρατιώτες . Και τα σπίτια και τις κατοικίες του, ή οι γυναίκες και οι υπηρέτες του . Και ίσως δείχνει τον μελετητή και τον νομικό και όλες τις αποδείξεις που καθοδηγεί, επειδή καθοδηγείται στο σκοτάδι και λάμπει στο κοινό . Δείχνει το αγόρι, τον άντρα και τον αφέντη, και τη σύζυγο και τον γιο, για την ομορφιά και το φως του, τον παρομοιάζει με την ομορφιά γυναικών και ανδρών, έτσι λέγεται σαν η πανσέληνος να ήταν σαν να ήταν σεληνιακό φεγγάρι . Στη συνέχεια, τα ατυχήματά του ερμηνεύονται και ασκούνται ως παρόμοια με αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως στον ήλιο, και μπορεί να υποδηλώνει αύξηση ή μείωση, επειδή αυξάνεται και μειώνεται, όπως χρήματα, έργα και σώματα, μαζί με την προηγούμενη ανακοίνωση της κυκλοφορίας, όπως καθώς ένας ασθενής που βλέπει στις αρχές του μήνα τον κατέβηκε ή τον έφερε, τότε θα ξυπνήσει από το πρόβλημά του . Και αν είναι ένας μήνας μικρός, τότε η ηλικία του έχει φύγει και η προθεσμία του πλησιάζει το υπόλοιπο του μήνα, μπορεί να είναι ημέρες και μπορεί να είναι μια συλλογή, μήνες ή χρόνια, με στοιχεία που προστίθενται σε αυτό σε ένα όνειρο ή στο ξύπνημα της ζωής . Αν κατέβει στις αρχές του μήνα, ή αν εμφανιστεί απουσία από τη θέση του, έχει εγκαταλείψει τη θέση του και έχει έρθει από το ταξίδι του . Και αν αυτό ήταν στο τέλος του μήνα, αφού ταξίδευε και έφυγε από την πατρίδα του . Και όποιος τον βλέπει μαζί του ή στην αγκαλιά του ή στο χέρι του, θα παντρευτεί έναν άντρα σύμφωνα με το φως και το φως του, είτε πρόκειται για άνδρα είτε για γυναίκα . Η Aisha, η Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, είδε τρία φεγγάρια που έπεσαν στο δωμάτιό της. Αφηγήθηκε το όραμά της στον πατέρα της, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του και της είπε : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τρεις είναι θαμμένοι στο δωμάτιό σας, είναι οι καλύτεροι από τους ανθρώπους της γης ….

…Η καμήλα : μια γυναίκα, ένα χρόνο, ένα δέντρο, ένα πλοίο, ένας φοίνικας ή ένας κόμβος των κόμβων του κόσμου . Όποιος το κατέχει ή οδηγά θα παντρευτεί εάν είναι άγαμος, ή ταξιδεύει εάν ταξιδεύει, ή αλλιώς κατέχει ένα σπίτι ή γη ή ένα κέρδος ή μια συλλογή . Το άρμεγμα του επωφελήθηκε από ό, τι απαιτούσε από αυτό και επωφελήθηκε από αυτό που αποδείχθηκε από αυτό, εκτός αν το ρουφάει, τότε θα είχε ταπείνωση . Όσο για τους νομάδες, αγκαλιές, θόλους και μουφάφα : όλα αυτά είναι γυναίκες, επειδή έχουν τυφλωθεί και εγκατασταθεί, και όποιος βλέπει μια άγνωστη καμήλα να αποδίδει γάλα στο τζαμί, στην αποκατάσταση ή στις φυτεύσεις, είναι μια γόνιμη χρονιά, εκτός εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε πολιορκία, φόβο, καταστολή ή αίρεση, τότε αυτό αφαιρείται λόγω της εμφάνισης του ενστίκτου, επειδή το γάλα καμήλας είναι κοινό και σουντά . Η αραβική καμήλα που αποδίδεται σε μια γυναίκα είναι η αξιότιμη αραβική γυναίκα . Λέγεται ότι το κρέας καμήλας μαγειρεύτηκε ως επιτρεπόμενη διατροφή, και ειπώθηκε ότι ήταν εκπλήρωση ενός όρκου για τον Παντοδύναμο λέγοντας : « Όλα τα τρόφιμα ήταν μια λύση για τα παιδιά του Ισραήλ εκτός από αυτό που απαγόρευσε να είναι το Ισραήλ ». Λέγεται ότι είναι κρέας καρότου . Και η καμήλα για εκείνον που την οδηγεί είναι δίκαιη γυναίκα . Και η αποσύνθεση της καμήλας ταξιδεύει με δικαιοσύνη . Και το ανίσχυρο ταξίδι στο οποίο φοβάται να κόψει το δρόμο . Και ειπώθηκε ότι το άγγιγμα της φατρίας και κάθε μικρού παιδιού ήταν λυπημένο και απασχολημένο . Αφηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Sirin ότι ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια καμήλα και είπε : Θα παντρευτεί . Ένας άλλος τον ρώτησε για έναν άντρα που είδε σαν να οδηγούσε μια καμήλα και είπε : Η τάξη και η υπακοή μιας γυναίκας ….

…Το να βλέπεις το ewer σε ένα όνειρο δείχνει μετάνοια στον αμαρτωλό, και το αρσενικό παιδί σε μια έγκυο γυναίκα . Και ίσως αναφέρεται στο αγόρι που γνωρίζει τα μυστικά . Και η συλλογή των κανάτων του δείχνει τις ορθές πράξεις που οδηγούν στην είσοδο στον Παράδεισο . Και ίσως ο ewer αναφέρεται στο σπαθί επειδή είναι ένα από τα ονόματά του . Εάν η αξία του έχει αυξηθεί σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει αύξηση του ποσού αυτών που το δηλώνουν . Η στάμνα δείχνει επίσης γέλιο, γέλια και παιχνίδι . Καθώς και κρίνετε τι μοιάζει με σκεύη ….

…Μπορεί να μάθει και να διδαχθεί η επιστήμη της έκφρασης οράσεων και ονείρων; Δεν είναι μυστικό για κανέναν που ενδιαφέρεται για αυτήν την τέχνη ότι αυτή η γνώση είναι πολύ τιμητική και γι ‘αυτό ο Θεός είναι ευγνώμων στον Προφήτη Του Γιούσεφ λέγοντας τον Παντοδύναμο [και επίσης ο Κύριος σας θα σας απαντήσει και θα σας διδάξει για την ερμηνεία των hadits .. .] , και ο Προφήτης μας Μωάμεθ [ ειρήνη και ευλογίες ] ήταν για να εκφράσει οράματα και συχνά ρώτησε τους Συντρόφους όπως στο Χαντίθ της Σαμάρα Μπιν Τζούντουμπ : Όταν ο Προφήτης [ ειρήνη και ευλογίες ] προσευχήθηκε το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε : Κανείς από εσάς είδατε ένα όραμα χθες ; Στην πραγματικότητα, έχω μια άποψη για αυτό το ζήτημα. Εννοώ τη δυνατότητα εκμάθησης και διδασκαλίας αυτής της επιστήμης, δηλαδή ότι μπορεί να μάθει και να διδάξει . Και αυτή η γνώμη μπορεί να είναι περίεργη για κάποιους. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η επιστήμη μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία, και σαν να μιμείται τους αγγελιοφόρους, οπότε βρήκε αμηχανία από αυτή την άποψη, αλλά ελπίζω ότι θα θέσουμε αυτό το ζήτημα για συζήτηση, ώστε η πρότασή μας να είναι αντικειμενική . Εδώ είναι το πιο σημαντικό πράγμα που με κάνει να τείνω σε αυτήν τη γνώμη και το έχω μιλήσει αναλυτικά στο βιβλίο μου : Η έκφραση του οράματος, οι σύγχρονοι όροι, οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, σελ. 96 , και πέραν αυτού, ο εκδότης : Dar al-Tadmuriyya . Ο πυρηνικός σχολιασμός είπε σε μια συνέντευξη της πρώην Samra : πρέπει να ρωτήσουμε για το όραμα, την πρωτοβουλία να ερμηνεύσουμε και να επιταχύνουμε την πρώτη μέρα και επιτρέπεται να μιλάμε στην επιστήμη και την ερμηνεία της Αποκάλυψης, και τα παρόμοια. 15/30 Ibn Ο Χάτζαρ είπε, σχολιάζοντας την προηγούμενη ομιλία όπως στο άνοιγμα 12/437: Επαγωγή Να διδάξει την επιστήμη της όρασης και της έκφρασής της, και να παραμελήσει την ερώτηση σχετικά με αυτήν, και την προτίμησή της, διότι περιλαμβάνει πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των όντων . Ιμπν Αμπντ αλ-Barr, δήλωσε, όπως και στην αλ- Tamheed 1/313, σχολιάζοντας την προηγούμενη χαντίθ : Αυτό χαντίθ δείχνει την τιμή και την αρετή της γνώσης του οράματος, επειδή [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] ήταν μόνο ρωτώντας για να του το πει και να το μεταδώσει, έτσι ώστε οι σύντροφοί του ήξεραν πώς να μιλήσουν για την ερμηνεία του . Ο Σέιχ Μωάμεθ Αμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ είπε, όπως στη συλλογή των βιβλίων του 5/130: Η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός παραχωρεί σε όποιον θέλει από τους υπηρέτες Του . Και είπε σε άλλο μέρος 5/143: Ο όρος όραμα είναι μια αληθινή επιστήμη που αναφέρεται από τον Θεό στο Κοράνι, και για αυτό το λόγο ειπώθηκε : Μόνο όσοι είναι πεπειραμένοι μπορούν να ερμηνεύσουν το όραμα , επειδή είναι μέρος του η αποκάλυψη . Ο Al- Shatibi, ο Θεός να τον έλεος, προειδοποίησε στο Al- Muwwafaa 2/415: ότι δεν υπάρχει αξία και πέπλο που έδωσε ο Προφήτης [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] εκτός από αυτό που εξαιρέθηκε, εκτός από το ότι Ο ummah έλαβε ένα μοντέλο, και αυτό είναι γνωστό από την ενδοσκόπηση, και από αυτό του έδωσε αποκάλυψη, και στο ummah του δόθηκε το δίκαιο όραμα . Ο Ιμάμης Μαλίκ είπε και του ρωτήθηκε : Το όραμα εξηγεί κάθε Κυριακή; Είπε : Παίζει με προφητεία, τότε είπε : Μόνο το καλύτερο από το όραμα θα περάσει το όραμα . Εάν βλέπει κάτι καλό, πείτε του και αν βλέπει κάτι δυσάρεστο, αφήστε τον να πει κάτι καλό ή να μείνει σιωπηλός . Και ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε στο Tafsir του 2/442: Και μεταξύ αυτών είναι τα οφέλη του προηγούμενου στίχου : ότι έχει προέλευση για την έκφραση του οράματος, γιατί η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις σημαντικές επιστήμες που ο Θεός δίνει σε όποιον θέλει . Είπε επίσης 2/449: Η συμπερίληψη ότι η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις επιστήμες της Σαρία και ότι ένα άτομο θα ανταμειφθεί για τη μάθηση και τη διδασκαλία του . Και αυτό που δείχνει την ύπαρξη της μάθησης και της εκπαίδευσης μεταξύ των συντρόφων – Ashraf al-Khalq – είναι αυτό που αποδείχθηκε ότι ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ρωτούσε την Asma bint Umais al- Khatha’a’miya για η έκφραση του οράματος όπως στο Tahdheeb al-Tahdheeb από τον Ibn Hajar 12/399. Ο Ibn Saad ανέφερε στο al- Tabaq 7/124: Ο Said bin al-Musayyib ήταν αυτός που διέσχισε τους ανθρώπους στο όραμα, και αυτό προήλθε από την Asmaa Bint Abi Bakr, και τα ονόματα τον πήραν από τον πατέρα της Abu Bakar και τον Abu Bakr πήρε αυτή τη γνώση από τον ευγενή Αγγελιοφόρο, ο οποίος τον άφηνε μερικές φορές να διασχίζει μερικές Οράσεις, και τον διορθώνει μερικές φορές, και μπορεί να τον κάνει λάθος όπως κάθε δάσκαλος και ο μαθητής του, και αυτός ο μαθητής ήταν ικανός σε πολλές καταστάσεις στις οποίες εξεταζόταν, και επομένως τον βρίσκουμε μετά από μια φορά, και εξέφραζε ένα όραμα που είδε ο Αγγελιοφόρος, ο Αγγελιοφόρος του λέει με θαυμασμό για την έκφρασή του : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Αλλά συνέβη επίσης σε αυτόν ότι έκανα ένα λάθος στο ijtihad του, και ο Αγγελιοφόρος [ μπορεί οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] να τον συγχαρώ, μάλλον έκανε λάθος. Έτσι του είπε μια φορά αφού του πέρασε : Πες μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, του πατέρα μου, είσαι λάθος ή λάθος; Ο Προφήτης είπε : Χτυπήσατε μερικά και χάσατε το άλλο . Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, είχε επίσης εκπαιδευτικές στάσεις με τον πατέρα της, έτσι που παρουσιάζονται οράματα με τον ίδιο, και είχε κάποιες καταστάσεις με το Messenger του Θεού [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] . Ως εκ τούτου, ήταν βίαια μια φορά όταν εξέφρασε ένα όραμα σε μια γυναίκα ότι ο σύζυγός της πέθανε και γεννήθηκε ένα παιδί το οποίο αθωώθηκε λέγοντας : [ Τι, Αϊσά Αν εκφράσεις το όραμα στον πιστό, τότε να το εκφράσεις σε αυτόν στην καλοσύνη ….] Και ο μάρτυρας από το Χαντίθ ζήτησε από την Αΐσα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη προσέγγιση στην έκφραση, που είναι να το ξοδέψει στο καλό . Ο Ιμάμ Ιμπν Χαλντούν δήλωσε στην εισαγωγή του, σελ. 389, ότι αυτή η γνώση είναι μια από τις επιστήμες της Σαρία, και είναι ένα ατύχημα στη θρησκεία όταν οι επιστήμες έγιναν αντικείμενα και οι άνθρωποι έγραψαν γι ‘αυτό, και η έκφρασή του βρίσκεται στους προκατόχους και στο πίσω μέρος, και αυτή η γνώση εξακολουθεί να μεταδίδεται μεταξύ οι προκάτοχοι ….

Όσο για το ξύλο, μερικές συζητήσεις για αυτό παρουσιάστηκαν με διάφορες έννοιες σε ξεχωριστά κεφάλαια για τη συνάφεια του, και ότι ερμηνεύεται από τους υποκριτές ότι λένε τον Παντοδύναμο σαν να είναι ξύλο που αποδίδεται στον στίχο ….

…Το πίσω μέρος του ξύλου καύσης Εάν οι πλάτες του ξύλου καίγονται σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει καλή θέληση μεταξύ φίλων, εάν οι μπάρες υποστηρίζουν τα αρχεία καταγραφής του ξύλου . Εάν βρίσκεται σε άδειο φούρνο, τότε αυτό συμβολίζει την απώλεια ιδιοκτησίας και θανάτου ….

…Το καυσόξυλο κουτσομπολεύει σε ένα όνειρο . Και όποιος δει δύο ή τρία ξύλα και τα βάλει στη φωτιά για να το ανάψει, θα υπάρχουν χονδροειδείς λέξεις που μεγαλώνουν και αυξάνονται . Και ο καθένας που ανάβει μια φωτιά σε ένα ξύλο είναι η επιδίωξη ενός ατόμου από έναν κυβερνήτη, και ίσως το καυσόξυλο ήταν εκείνο που το έφερε σε ένα όνειρο με οδυνηρά λόγια και μια προσβολή για την τιμή των ανθρώπων . Εάν βλέπει ότι έχει καυσόξυλα, αυτό υποδηλώνει τα προς το ζην και την εκπλήρωση των αναγκών, και την κληρονομιά ή τα χρήματα από την αδράνεια . Εάν το καυσόξυλο ήταν κάτι που έπρεπε να σπάσει και να εξαπλωθεί, ήταν πηγή κόπωσης ή κακού, και εάν ήταν εξοπλισμένο, έδειχνε εγγύτητα με την εξουσία και την ευκολία της δυσκολίας . Και το ξύλο μπορεί να υποδηλώνει θαμπή ή αθλιότητα του όντος, γιατί λέγεται : Το ίδιο ισχύει και για τον Χατάμπα, αν είναι τσιγκούνης ή θαμπό . Και η δέσμη των καυσόξυλων είναι χρήματα διαφόρων ειδών . Αυτός που ήταν ήρωας και είδε μαζί του μια δέσμη ξύλου εξυπηρετούσε έναν υπέροχο άνθρωπο . Και η συλλογή των δασών για τον ασθενή, το φάρμακο και την αθωότητα . Και κάθε ξύλο που αποδίδεται στα φρούτα του σε ένα όνειρο δείχνει τη διαφθορά των χρημάτων αυτών των φρούτων . Και όποιος προσφέρει ξύλο στη φωτιά δηλώνει την εγγύτητα στον Κύριό του, ή την προσφορά του μικρού του σε έναν δάσκαλο, ή έναν αντίπαλο σε έναν κυβερνήτη, ή έναν άρρωστο σε έναν γιατρό, και αν το ξύλο είναι φωτισμένο με φωτιά πριν από τη θυσία του , το μικρό του θα πετύχει και θα υπερισχύσει του αντιπάλου του . Αν έτρωγε καυσόξυλα σε ένα όνειρο, έτρωγε απαγορευμένα χρήματα ή χτυπήθηκε με ξύλο ενώ ξύπνησε . Και όποιος έχει πλοίο και βλέπει σε ένα όνειρο ότι κάηκε, ή έκαψε καυσόξυλα που υποδηλώνουν τη βύθιση του πλοίου του . Το κούτσουρο του ξύλου είναι ένδειξη ανθεκτικότητας και αδράνειας . Και το κούτσουρο για ψήσιμο, χύσιμο, συγκόλληση και παρόμοια με αυτά είναι απόδειξη ενδιαφέροντος και σύνταξης, εάν τροποποιηθεί, και εάν δεν είναι, αυτό δείχνει τη στρέβλωση της γυναίκας ή του κατασκευαστή ή την αναστολή του ενδιαφέροντος ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τρώει ζάχαρη, γιατί είναι δόξα και χάρη, γιατί είναι από το φαγητό των ανθρώπων χάριτος και ζάχαρης που είναι καλό σε κάθε περίπτωση, είτε το είδε είτε το έφαγε και το φυτό είναι περισσότερο εύγλωττο και έχει μια προσθήκη στην παραγωγή του ονόματός του, και το όραμά του για το παιδί είναι η προέλευσή του, και τα δικαστήρια έχουν τη σταθερότητά του και είναι πολύ καλό, και ειπώθηκε ότι το όραμα της ζάχαρης είναι η συλλογή του χρυσού και του Λευκό είναι η συλλογή των dirham και της ζάχαρης χωρίς Χωρίς αυτό, όσο πιο συχνή ήταν, τόσο καλύτερη είναι η ποιότητα ….

…Dunghill : είναι το ελάχιστο, και η ομοιότητά του με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν όταν τους σταθεί . Η σκόνη είναι νερό, επειδή προέρχεται από το έδαφος της γης, και την περιέργεια για το τι διαθέτει και ζει η δημιουργία, συμπεριλαμβανομένων των οστών, του πηλού, των πυρήνων, του αχύρου και των παρόμοιων, που είναι σε ερμηνεία, χρήματα . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια ανεμπόδιστη ταπετσαρία, κοιτάξτε την κατάστασή του και τι είναι κατάλληλο για αυτόν στις πράξεις του, και εάν είναι άρρωστος ή φοβάται να χαθεί λόγω οποιασδήποτε από τις αιτίες, τον προαναγγέλλει για σωτηρία ή για να ανέβει στον κόσμο που είναι παρόμοιο με το χωματερή . Αν το δει αυτό, ένας φτωχός γίνεται πλούσιος μετά τη φτώχεια του, και κερδίζει χρήματα μετά από την ανάγκη του, ακόμα κι αν έχει κάποιον που ελπίζει για την κληρονομιά του, το κληρονομεί, επειδή η κοπριά προέρχεται από τη συλλογή άλλων και όχι από τα κέρδη του . Η απόρριψη σκουπιδιών μοιάζει με χρήματα που συλλέγονται από εδώ και από εδώ χωρίς ευσέβεια ή σφαγή, λόγω της αφθονίας αυτού που περιέχει από σύγχυση, βρωμιά και βρωμιά . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Τα φτυάρια ήταν γένια και άχυρο από κάθε πλευρά, και αγοράστηκαν από παντού και δανείστηκαν από κάθε σπίτι . Εάν όχι, τότε το κατάστημα σκουπιδιών είναι το κατάστημα και το κατάστημά του, και δεν είναι αμελητέο ότι είναι χρηματιστής, khimar, ή whimper, ή κάποιος που αντιμετωπίζει τους υπηρέτες και ένα επάγγελμα σαν φούρνο . Και αν είναι σκόπιμο να κρίνει, ο βασιλιάς, τη συλλογή και τη σύλληψη ανθρώπων, είναι υπεύθυνος για αυτό, και τα χρήματα του έρχονται, και τα οφέλη του δίδονται, ο υπεύθυνος και η κληρονομιά, επειδή η κοπριά δεν μεταφέρεται στην χωματερή, εκτός από το σκούπισμα . Το σκούπισμα υποδηλώνει πρόστιμο, θάνατο και θάνατο . Ίσως η χωματερή ανήκει στον βασιλιά, το σπίτι των χρημάτων του, και ο δικαστής έχει ένα αξιόπιστο σπίτι και τον ιδιοκτήτη των καταθέσεων του . Όσο για αυτόν που διαβάζει πάνω από ένα χωματόδρομο, εάν είναι κυβερνήτης, είναι απομονωμένος, αν είναι άρρωστος, πεθαίνει και αν είναι φτωχός, τότε γίνεται φτωχός ….

…Το Winepress ασχολείται με τις πτυχές και ο πριόνι μύλων συμπιέζει τι είναι ευπρόσδεκτο στην επιστήμη της έκφρασης είναι πιο κοντά στο βασιλιά του ήταν το οινοποιείο του ξύλου είναι βασιλιάς άδικο αν και το γάλα είναι δίκαιο ) αλλά από σοβάδες, θα ήταν Mhaba το έκανε να μην στριφογυρίζω όταν κάτι δεν πήρε όφελος από τον Βασιλιά ….

…Αν έβλεπε ότι φορούσε τέσσερα ξίφη, ένα σπαθί σιδήρου, ένα ξίφος μολύβδου, ένα μηδέν σπαθί και ένα ξίφος ξύλου . Έχει τέσσερις γιους, οπότε ο σίδηρος είναι ένα γενναίο αγόρι, το μηδέν είναι ένα πλούσιο αγόρι, ο μόλυβδος είναι ένα θηλυκό και το ξύλο είναι υποκριτής ….

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο φτιαγμένο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν υποκριτικό άνθρωπο, και αν είναι από σφιγκτήρα ξύλου, τότε ζητάει αυτό που φέρνει από επιχειρήματα και παρόμοια, και λέγεται ότι πλησιάζει κάποιον με κουτσομπολιά, και αν το είδωλο είναι από ασήμι, τότε έρχεται σε μια γυναίκα με κάτι που δεν το κάνει. Είναι σκόπιμο, και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή παρόμοια, τότε πλησιάζει για να αναζητήσει τον κόσμο και λέγεται ότι πλησιάζει έναν voyeuristic άνθρωπο, και αν είναι από πέτρα τότε πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο . Κεραμική και παρόμοια, πλησιάζει εκείνους που δεν έχουν κανένα όφελος, και γενικά τα οράματα των ειδώλων δεν είναι αξιέπαινα ….

…Η λυγαριά των φοινίκων μοιάζει με τα μαλλιά ενός προβάτου, και το έδαφος του ξύλου είναι σαν ένα σκουλήκι στο σώμα . Και όποιος τον χτύπησε στο σώμα του, αφήστε τον να είναι συγγένεια μαζί του…

…Μια κύστη είναι στο όνειρο το ανθρώπινο σώμα . Έτσι όποιος το βλέπει άδειο είναι απόδειξη του θανάτου του ιδιοκτήτη της τσάντας . Και όποιος βλέπει μια τσάντα στη μέση της, έχει πολλές γνώσεις που απέκτησε κατά τη διάρκεια της ζωής του, και αν υπάρχουν dirhams σε αυτήν, τότε η γνώση είναι σωστή . Και ειπώθηκε : Η τσάντα είναι το μυστικό του ιδιοκτήτη της, γιατί σπάει ό, τι υπάρχει και εμφανίζεται το μυστικό . Και όποιος βλέπει ότι η τσάντα του έχει σπάσει, η τσάντα είναι το σώμα του και τα χρήματα είναι η ψυχή του, αυτό δείχνει τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει τη γη στην τσάντα του, που είναι ο κύκλος του ξύλου, αυτό υποδηλώνει το θάνατό του, όπως και τα τζιν που έδειξαν το θάνατο του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, όταν το ραβδί του κόπηκε . Ίσως ο σάκος έδειξε τον ιδιοκτήτη του Φουάντ . Δείτε επίσης Δικαιοσύνη ….

…Ξύλινη σανίδα Εάν ονειρεύεστε σανίδα ξύλου, αυτό δείχνει πολλά δύσκολα καθήκοντα, αλλά με λίγη ανταμοιβή ή ευχαρίστηση . Εάν δείτε σωρούς σανίδων να καίγονται τότε αυτό δείχνει κέρδος από μια απροσδόκητη πηγή . Εάν ονειρεύεστε ότι είδατε ξύλινες σανίδες, τότε αυτό δείχνει απερίσκεπτες και δυστυχισμένες πράξεις . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι έχει περάσει από στάσιμο νερό πάνω από μια ξύλινη σανίδα, αυτό προβλέπει ότι επηρεάζεται βαθιά από το αίσθημα αδιαφορίας που δείχνει το άτομο που αγαπά . Ή θα μπορούσε να είναι μια πρόβλεψη ενός άλλου προβλήματος . Μπορεί να προβλέψει ότι η υπεράσπισή της για την τιμή της κινδυνεύει ή κατέρρευσε . Εάν περπατήσατε σε ένα όνειρο σε έναν ισχυρό, καλό πίνακα, τότε αυτό είναι καλό οιωνό, και αυτός που βλέπει αυτό το όνειρο πρέπει να προσέχει και να παρακολουθεί τη συμπεριφορά και τα βήματά του ….

…Οι σκάλες : Δείχνει τους λόγους για το υψηλό, την ανύψωση και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και το επόμενο, σύμφωνα με τον Maarrib λέγοντας : ο βαθμός τόσο-και-έτσι έχει αυξηθεί, και έτσι-και-έτσι είναι υψηλού βαθμού . Και αυτό δείχνει την υπαγόρευση και την πειθώ του Παντοδύναμου λέγοντας : ~Θα τους βγάλουμε από εκεί που δεν ξέρουν .~ Ίσως έδειξε τα στάδια του ταξιδιού και τα σπίτια των ταξιδιωτών ότι κατεβαίνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στη σκηνή της σκηνής . Ίσως υποδεικνύεται από τις ημέρες της ζωής που οδηγούν στο στόχο του . Το γνωστό από αυτό δείχνει τον υπηρέτη του σπιτιού και τον υπηρέτη του ιδιοκτήτη του και του ζώου του, οπότε όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, θα εξετάσω το θέμα του, και αν φτάσει στο τέλος του και είναι άρρωστος, αυτός θα πεθάνω. Εάν εισέλθει σε ένα δωμάτιο πάνω από αυτό, η ψυχή του έχει φτάσει στον παράδεισο, και εάν φυλακιστεί χωρίς αυτό θα κρατηθεί από αυτό μετά το θάνατο. Ένα ταξίδι που βγήκε στο πρόσωπό του και έφτασε τα προς το ζην αν το ταξίδι του ήταν σε χρήματα, και αν ήταν για άλλο από αυτό, συνήγαγα αυτό που οδήγησε ή συνάντησε τη στιγμή της ανάληψής του, το οποίο δείχνει το καλό και το κακό και το εκπλήρωση και ανεπάρκεια αναγκών, όπως αν συναντούσε σαράντα άνδρες ή βρήκε δηνάρια σε αυτόν τον αριθμό, τότε αυτό είναι καλό νέο Ακριβώς σε τι βγήκε, και αν ο αριθμός ήταν τριάντα, δεν το έκανε αυτό, επειδή οι τριάντα ήταν σύντομοι , και το σαράντα ήταν πλήρες, ολοκληρώθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο για τον Μωυσή με δυσκολίες, ακόμα κι αν βρήκε τρία και η αναχώρησή του ήταν σε μια υπόσχεση που του έγινε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε στα τρία : « Αυτή είναι μια υπόσχεση ότι δεν είναι ψεύτικο . ~ Ομοίως, εάν εξουσιοδοτούσε την εμφάνισή του και την αναχώρησή του για το Χατζ, το Χατζ του είχε ολοκληρωθεί γι ‘αυτόν, και αν δεν ήλπιζε για κάτι τέτοιο, και δεν το είδε ότι κατά τους μήνες του Χατζ, θα αποκτήσει εξουσία και ανύψωση, είτε μέσω μιας πολιτείας, ενός fatwa, ρητορικής, είτε της πρόσκλησης για προσευχή στο φάρο, ή ξεφεύγει από τα διάσημα θέματα υψηλού προφίλ . Όσο για να κατεβείτε τις σκάλες, αν ταξίδευε, προήλθε από ένα ταξίδι, και αν αναφερόταν ως ηγέτης, θα άφηνε την ηγεσία του . Και ήταν απομονωμένος από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης, περπατούσε με τα πόδια, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, θα χαθεί, και αν ήταν ο ασθενής κοίταξε, και αν πήγαινε σε ένα πηγάδι- γνωστό μέρος, ή στην οικογένειά του και στο σπίτι του, ή σε πολλά άχυρα ή κριθάρι, ή σε τι αποδεικνύει το παγκόσμιο χρήμα και τις προσφορές του Ανάρρωσε από την ασθένειά της . Και αν η καταγωγή του ήταν από άγνωστο μέρος που δεν γνωρίζει, ή από έρημο, ή από νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε από εκείνους που τον προηγήθηκαν, ή η πτώση του ήταν ρήξη, ή έπεσε από αυτό σε μια τρύπα ή πηγάδι ή θαμμένο, ή σε ένα λιοντάρι που το έφαγε, ή σε ένα πουλί που απήγαγε, ή σε ένα αγκυροβολημένο πλοίο που το έβγαλε Ή, σε μια συσσώρευση πάνω της, και τον περπατούσε, γιατί οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του , και το μόνο που του έστειλε από αυτούς είναι ο θάνατός του όταν ολοκληρώθηκε και οι μέρες του έληξαν . Αν ήταν άγρυπνος από την ασθένεια, και ήταν τύραννος ή άπιστος, τότε κοίταξα τι του αποκαλύφθηκε, και αν υποδηλώνει καλοσύνη όπως το τζαμί, η γονιμότητα, το νηπιαγωγείο, η πλύση και τα παρόμοια, τότε είναι ασφαλές και μετανοεί, και κατεβαίνει από αυτό που είναι και το αφήνει και τον κόβει ακόμα κι αν η κατάβαση του είναι ενάντια σε αυτό που δείχνει μεγάλο μεγαλείο και μεγάλες αμαρτίες και δυσπιστία, όπως αλαζονεία και τρομακτική μεγάλη φωτιά, λιοντάρι, φίδια και μεγάλες παγίδες , γιατί προσελκύεται σε αυτόν και δεν λαμβάνεται ξαφνικά έως ότου αυτό που χαθεί σε αυτό του επιστραφεί, και τιμωρείται μαζί του και δεν μπορεί να φύγει από αυτό . Το κτίριο των σκαλοπατιών ανανεώθηκε, καθώς τα αποδεικτικά στοιχεία για την καλοσύνη αποδεικνύονται από τη διαφθορά του, αν ήταν από γάλα, ήταν καλό και αν ήταν από τούβλα, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο βαθμός είναι να κάνουμε καλές πράξεις, το πρώτο να είναι προσευχή, το δεύτερο να είναι νηστεία, το τρίτο να είναι το Zakat, το τέταρτο είναι φιλανθρωπία, το πέμπτο είναι Χατζ, το έκτο είναι τζιχάντ, και το έβδομο είναι το Κοράνι ένα . Και όλοι οι Μαρακί είναι καλές πράξεις, επειδή αυτός, ειρήνη και ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε : Διαβάστε και μαλακώστε : Ανεβαίνοντας από αυτό αν είναι από πηλό ή γάλα, είναι καλό στη θρησκεία και το Ισλάμ, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν είναι από τούβλα, και αν βλέπει ότι είναι σε ένα δωμάτιο χωρίς μαργαρίνη και δεν υπάρχει ειρήνη σε αυτό, τότε είναι η τελειότητα της θρησκείας του και το ύψος τάξη του με τον Θεό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εμείς σηκώστε βαθμούς από αυτό που θέλουμε . ~ Οι πήλινες γλάστρες είναι φτιαγμένες από πηλό . Ο κυβερνήτης έχει ανύψωση και υπερηφάνεια με το χρέος, και οι έμποροι συναλλάσσονται με τη θρησκεία, ακόμα κι αν είναι φτιαγμένοι από πέτρες, γιατί είναι η ανύψωση της σκληρότητας της καρδιάς . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι με υποκρισία και υποκρισία . Αν είναι από χρυσό, τότε αποκτά κατάσταση, γονιμότητα και καλοσύνη . Και αν ήταν από ασήμι, τότε θα έπαιρνε την υπηρέτρια μου με τον αριθμό κάθε μαργαρίνης, και αν ήταν μηδέν, τότε θα απέκτησε τα αγαθά αυτού του κόσμου . Όποιος ανέβει στη Μάρκα θα επωφεληθεί από μια κατανόηση και πνεύμα που θα την ανυψώσει . Και ο βαθμός λέγεται ότι ήταν ένας ασκητής που λάτρευε, και όποιος ήταν κοντά του θα έπαιρνε ανύψωση και ασκητισμό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Ο Θεός ανυψώνει όσους από εσάς πιστεύουν και εκείνους που έχουν αποκτήσει γνώση βαθμούς ». Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι ένας χρόνος . Και η σκάλα του ξύλου : ένας λεπτός, υποκριτικός άνθρωπος, και ανεβαίνοντας σε αυτό είναι ένα κτίριο με πρόθεση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ή μια σκάλα στον ουρανό, και θα τους επικαλέσατε με ένα σημάδι .~ Λέγεται ότι η ανάβαση περιλαμβάνει τη βοήθεια ενός λαού με υποκρισία, και ειπώθηκε ότι είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός . Εάν ανεβαίνει σε αυτό για να ακούσει τα λόγια ενός ατόμου, τότε χτυπά την εξουσία όταν είπε : ~ Ή να έχει μια σκάλα στην οποία ακούνε, αφήστε τους ακροατές τους να έρχονται με μια σαφή εξουσία .~ Ένας άνδρας είπε στον Ibn Sirin : Είδα ότι ήμουν σε μια σκάλα, οπότε είπε : Είστε ένας άνθρωπος που ακούει ανθρώπους . Η ειρήνη στη γη είναι μια ασθένεια και η ανέγερσή της είναι υγεία . Taq : Η ευρεία ένδειξη της καλής συμπεριφοράς μιας γυναίκας, και η στενή ένδειξη των κακών συμπεριφορών της . Εάν ένας άντρας δει ότι κάθεται σε μια στενή μπάντα, τότε χωρίζει ανοιχτά τη γυναίκα του και αν η θέση του στο συγκρότημα είναι ευρύ, τότε η γυναίκα απελευθερώνεται κρυφά από τον σύζυγό της . Η ιδιότητα είναι πρόεδρος εγκεκριμένος από το νοικοκυριό ….

…Τυφώνας Εάν ονειρεύεστε ότι ακούτε ένα βρυχηθμό και βλέπετε έναν ανεμοστρόβιλο που κατευθύνεται προς εσάς με όλη την τρομακτική του δύναμη, θα υποφέρετε από παραμόρφωση και υποψία και θα προσπαθήσετε να αποφύγετε την αποτυχία και την καταστροφή των επιχειρηματικών σας υποθέσεων . Εάν βρίσκεστε σε ένα σπίτι που καταστρέφεται από έναν τυφώνα και το μετατρέψει σε διάσπαρτα κομμάτια και είστε απελπισμένοι να σώσετε κάποιον από την πτώση του ξύλου, η ζωή σας θα υποστεί μια αλλαγή . Θα μετακινηθείτε και θα μετακινηθείτε σε μακρινά μέρη, αλλά δεν θα βρείτε βελτίωση σε οικογενειακές ή επιχειρηματικές υποθέσεις . Εάν ονειρευόσασταν ότι κοιτούσατε τα ερείπια και τα ερείπια ενός τυφώνα, θα πλησιάσετε προβλήματα, αλλά θα το αποφύγετε με έναν άνεμο από τις επιχειρηματικές υποθέσεις άλλων ανθρώπων . Εάν δείτε νεκρούς και τραυματίες σε έναν τυφώνα, θα είστε πολύ ατυχία λόγω των προβλημάτων των άλλων ….

…Όποιος χτυπήσει ένα καρβέλι είναι Ομάρ και το ψωμί είναι σαράντα ετών . Αυτό που ήταν μια μείωση σε αυτό είναι η μείωση αυτής της ηλικίας, και η ηρεμία της είναι η αγνότητα του κόσμου . Λέγεται ότι υπάρχει ένα καρβέλι χίλια dirham, γονιμότητα, ευλογία και διαβίωση. Άλλοι τον αναζήτησαν και η θλίψη του έφυγε επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Και είπαν : Δόξα στον Θεό που έχει απομακρυνθεί από τη θλίψη ». Οι σχολιαστές είπαν : Η θλίψη είναι ψωμί, και αν δει πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, σύντομα θα βρει τους αδελφούς του . Και αν δει ένα καρβέλι ξύλου στο χέρι του, τότε είναι καλή ζωή και μέτρια θρησκεία . Αν ήταν ποίηση, τότε είναι μια ευσεβής διάθεση . Αν ήταν φλοιώδης φραντζόλα, θα σημάδευε τα προς το ζην ….

…Το Qantara είναι σε ένα όνειρο ένα σημάδι υποψιών, και ίσως υποδηλώνει τον κόσμο λόγω αυτού που αναφέρθηκε στο Χαντίθ : (Ο κόσμος είναι μια στοά, διασχίστε τον και μην τον διασχίσετε ). Και ίσως υποδηλώνεται με την ανακούφιση των ανησυχιών και των αγγέλων . Και η οδήγηση μιας αψίδας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της ιππασίας ενός ζώου . Η Qantara δηλώνει πλούτο, μακροζωία, ασθένεια ή παραβίαση της διαθήκης . Και η Qantara είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να επιτύχουν τις υποθέσεις και τις ανάγκες τους, και αυτός ο άνθρωπος μπορεί να είναι βασιλιάς ή κυβερνήτης ή σοφός . Το άγνωστο τόξο δείχνει τον κόσμο, ειδικά αν βρίσκεται μεταξύ της πόλης και του νεκροταφείου . Ίσως έδειξε το πλοίο ή το μονοπάτι, και αν ταξιδεύει, αυτή είναι η λήξη του ταξιδιού του . Όποιος γίνει αψίδα θα αποκτήσει εξουσία και οι άνθρωποι τον χρειάζονται και την εξουσία του . Και όποιος βλέπει ότι διασχίζει μια καμάρα ξύλου, υπάρχουν υποκριτικοί άνθρωποι που μπαίνουν σε αυτά ….

…Al-Kirmani: Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα μαργαριτάρι με χρώμα ξυραφιού, θα ερμηνεύσει την ανάγνωση του Κορανίου ή τη διδασκαλία του, καθώς και τη γνώση . Και αν δει ότι έχει χτυπήσει ένα διάσπαρτο μαργαριτάρι, τότε θα χτυπήσει παιδιά ή νεαρούς, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει ότι θα υπάρξουν παιδιά που θα αθανατοποιηθούν . Και αν τα μαργαριτάρια είναι μέσα μας, τότε ερμηνεύεται από γυναίκες ή από καλές και όμορφες γυναίκες, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει και ο Hor Ain είναι σαν τα κρυμμένα μαργαριτάρια . Και αν τα μαργαριτάρια είναι μεγάλα, τότε δείχνει ότι θα επιτευχθεί ένα προς το ζην, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει μαργαριτάρια, κοράλλια, και το όραμα των μαργαριταριών, αν είναι φορτωμένα φορτία, βγαίνουν από αυτά, τότε ερμηνεύεται με θλίψη . Και όποιος βλέπει ότι καταπιεί ένα μαργαριτάρι, διατηρεί τη σοφία και τη γνώση . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνουν από μαργαριτάρια, τότε είναι τα λόγια της δικαιοσύνης και της ευσέβειας . Όσο για όσους βλέπουν μαργαριτάρια σκορπισμένα σε ένα σκουπιδοτενεκέ ή σε ένα μέρος που δεν το απαιτεί, χλευάζει τη σημαία . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα μαργαριτάρι και το καίει σαν φωτιά στη θέση του ξύλου, τότε ερμηνεύεται ότι μεταφέρει ένα άτομο σε μια υπόθεση και τον παροτρύνει να το κάνει από τα λόγια της δικαιοσύνης ….

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι μαζεύει καυσόξυλα από την έρημο και από το al-Nabigha και το φέρνει στην πλάτη του, θα ερμηνεύσει άσχημο, φθόνο, χλευασμό και κουτσομπολιό, αλλά θα τιμωρηθεί γρήγορα για ό, τι λέει ο Παντοδύναμος» το φορτίο του ξύλου . ~ Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει ένα ή τρία ξύλινα ραβδιά για να ανάψει τη φωτιά μέσα του, τότε θα δείξει καλά λόγια με τις ώρες ….

…Όσον αφορά το κρεμμύδι, είπε ο Al-Kirmani, ερμηνεύεται με απαγορευμένα χρήματα και άσχημα λόγια, και αν το άτομο που ονειρεύεται είναι καλό, τότε ερμηνεύεται με καλό και θρησκεία, και αν δεν είναι έγκυρο, δείχνει τη συλλογή απαγορευμένων χρημάτων ….

…Και αυτός που χτυπά το γάλα σημαίνει τη συλλογή χρημάτων, και όποιος πιστεύει ότι χτυπά το γάλα, το στεγνώνει και το μαζεύει, τότε συλλέγει χρήματα ….

…Είναι σε ένα όνειρο εύφορο και πλούσιο για όσους το αγόρασαν με κίνδυνο . Και όποιος εξαγάγει μέλι από την Αλ-Κουάρα θα λάβει επιτρεπόμενα χρήματα . Και αν πήρε μέλι και δεν άφησε τίποτα στις μέλισσες, τότε είναι ντροπή για τον λαό . Και οι μέλισσες του στρατιώτη αποτελούν ένδειξη αντιπαλότητας . Όποιος σκοτώσει τις μέλισσες θα νικήσει έναν εχθρό, και η θανάτωση των μελισσών δεν επαινεί τους αγρότες, επειδή τα προς το ζην είναι από αυτόν . Και οι μέλισσες δείχνουν τους μελετητές και τη σκληρή δουλειά και τη συλλογή . Και οι μέλισσες είναι ένας άνθρωπος ως επικίνδυνο ποτό. Μια μεγάλη ευλογία είναι ένα όφελος για όσους τον συνοδεύουν . Και αν ένας βασιλιάς δει ότι οι μέλισσες μαζεύονταν πάνω του και τον τσίμπησαν, τότε είναι ένας λαός που συνεργάζεται και θα τον βλάψει, και αν σκοτώσει τις μέλισσες, τότε τους αρνείται . Και το να βλέπεις τις μέλισσες δείχνει να κερδίσεις ηγεσία και να ωφεληθείς . Και οι μέλισσες δείχνουν τον στρατό του Ισλάμ, όπως ακριβώς και οι ακρίδες που δείχνουν τον στρατό των απίστων, καθώς και τις σφήκες, και οι μέλισσες μπορούν να αναφέρονται σε εκείνους που ανακαλύπτουν και βλέπουν . Δείτε επίσης Μύγες ….

…Βαμβάκι Αν ονειρεύεστε να καλλιεργείτε και νέους αγρούς βαμβακιού, αυτό σημαίνει εξαιρετική δουλειά και περιόδους ευημερίας. Εάν δείτε το βαμβάκι έτοιμο για συλλογή, αυτό σημαίνει πλούτο και αφθονία για τους αγρότες . Εάν οι ιδιοκτήτες εργοστασίων ονειρεύονται βαμβάκι, αυτό σημαίνει ότι επωφελούνται από τις υψηλές τιμές αυτού του υλικού . Για τους εμπόρους, αυτό σημαίνει μια αλλαγή προς το καλύτερο στο επιχειρηματικό σχέδιο . Αν δείτε βαμβάκι σε δέματα, αυτό είναι ένα θετικό σημάδι για καλύτερες στιγμές . Εάν δείτε ότι το βαμβάκι αυξάνεται στην τιμή, αυτό σημαίνει μια γρήγορη αλλαγή από χαμηλές τιμές σε υψηλότερες τιμές και όλοι θα βρίσκονται σε καλύτερες συνθήκες ….

…Ο κάλαμος είναι σε ένα όνειρο που αποθαρρύνει τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα καλάμι στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει παραμείνει τουλάχιστον στη ζωή του, και είναι φτωχός και πεθαίνει φτωχός, και ο κάλαμος είναι ένας λιτός άνθρωπος που δεν έχει θρησκεία ή πίστη και Το όραμα του περσικού καλάμου δείχνει την αναλογία, τις δοκιμασίες και την υποκρισία στις επιχειρήσεις, και ίσως υποδηλώνει άθλια χρήματα και τη συλλογή του από κακά και ατυχία . Εάν τα καλάμια έγιναν ράβδοι από ασήμι, χρυσό ή κέρατα, ήταν απόδειξη ορθών πράξεων που απαιτούν παράδεισο, λύσεις στα παλάτια τους και κάθονται κάτω από τους θόλους τους με αυτά που λαμβάνουν από αγνούς συζύγους . Ο κάλαμος είναι υποκριτικός λαός, και αν ακούσετε μια φωνή για αυτό, είναι ένα επιχείρημα . Και το ζαχαροκάλαμο δείχνει κουρασμένο προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει τον όχλο, και μπορεί να δείχνει την τιμή σε καλή γενεαλογία ή μεγάλη γνώση . Και ο κάλαμος, εάν φυτεύτηκε εκτός τόπου, μπορεί να υποδηλώνει την καταστροφή του τόπου και να αποκαλύψει την κατάσταση των ανθρώπων του . Το όραμά του που ξεφλουδίζει δείχνει τη σωτηρία του κρατουμένου, το σαγόνι του φυλακισμένου από τη δουλεία, την ασφάλεια των ασθενών και την εκταφή των νεκρών από τους τάφους τους ….

…Το όραμα του βασιλιά της Αιγύπτου, ο Θεός έχει αναφερθεί – ο Παντοδύναμος – η ερμηνεία της οποίας είναι η πρώτη από τον Ιωσήφ – ειρήνη σε αυτόν – είπε – ο Παντοδύναμος -: ( Και ο βασιλιάς είπε, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες θα έτρωγα επτά άπαχα Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O κοινό Παρακαλώ με συμβουλήστε με το όραμά μου, αν εσείς το όραμα Περνάτε , είπαν όνειρα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους , και είπε ότι αυτός που δραπέτευσε από αυτούς και θυμηθείτε μετά τη μητέρα του, σας λέω με την ερμηνεία του , έτσι θα στείλουν , Joseph , O φίλε, έχουμε επτά λιπαρές αγελάδες να τους τρώνε επτά άπαχες αγελάδες και επτά ακίδες πράσινου και τις άλλες ξηρές, ώστε να μπορώ να επιστρέψω στους ανθρώπους για να ξέρουν , είπε ότι θα φυτέψετε επτά χρόνια Πάντα έχετε θεριστεί, και το πασπαλίζετε με το σιτάρι του, εκτός από λίγα από αυτά που τρώτε , τότε μετά θα έρθουν επτά άντρες που θα φάνε αυτό που εσείς Τους έδωσε, εκτός από λίγα από αυτά που έχετε οχυρώσει , τότε μετά από αυτό έρχεται ένα έτος κατά το οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και στον οποίο θα συμπιέσουν ). Surah Surah στίχους 43-49. Και – το Παντοδύναμος – δήλωσε : ( Είπαν όνειρα σωλήνα ) Ιμπν Jarir είπε : Μπορούν να σημαίνει ότι είναι ένα μείγμα από ένα ψεύτικο όραμα που δεν έχει καμία αλήθεια , και αυτό είναι μια συλλογή από το στρες και το άγχος έχει τις ρίζες της σε μια δέσμη χασίς που μοιάζει με μικτά όνειρα που δεν έχουν καμία ερμηνεία . Al-Mawardi και Al-Qurtubi αναφέρεται στην αρχή του Αμπού Ubaidah ότι είπε : Al- Adghat είναι μια ανεξήγητη όραμα του οράματος , και Ιμπν Jarir διηγήθηκε επίσης από την αρχή της Qatada του λέγοντας: (μας φετβά είναι σε επτά λίπος αγελάδες που τρώγονται από επτά άπαχες . Είπε : Όσο για ορτύκια, τα χρόνια που είναι γόνιμη , και οι επτά άπαχο αυτά είναι στείρα χρόνια που δεν αναπτύσσονται τίποτα , και είπε : ( επτά αιχμές είναι το πράσινο και το άλλο είναι ξηρό .) Όσο για το πράσινο, είναι τα γόνιμα χρόνια , όπως για την ξηρή γη , τα ξηρά αυτά είναι τα μετασχηματισμένα αυτά , και οι άπαχο αυτά είναι η Almazel . Και λέγοντας : ( που σπέρνουν επτά χρόνια πιο δύσκολο ), το στίχο είπε : Όταν ξέρω το όραμα να κάνουν εξήγησε τον, είπε : επτά από τα αγελάδες, ορτύκια και Alsnblatt χόρτα επτά χρόνια, λιπάσματα , και οι αγελάδες άπαχο και Alsnblatt υψηλότερη προσγειώνεται Vsba χρόνια Magdbat λέει 🙁 καλλιεργήστε επτά χρόνια σκληρότερα ). Οποιαδήποτε διαδοχική ακολουθία . Ο Al-Qurtubi είπε : Αυτός ο στίχος βασίζεται στην εγκυρότητα της όρασης του απιστία και ότι βγαίνει σύμφωνα με όσα είδε . Και είπε : « Τότε θα έρθει ένα χρόνο μετά από αυτό, στον οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και θα πιέσουν ». Ο Ibn Jarir είπε : Αυτή είναι μια αναφορά από τον Yusef – ειρήνη σε αυτόν – προς τον λαό για το τι δεν ήταν στο όραμα του βασιλιά τους, αλλά από τη γνώση του αόρατου ότι ο Θεός έγινε ένδειξη της προφητείας του και μιας απόδειξης για την αλήθεια του , τότε διήρκεσε για την εξουσία της Qatada ότι είπε ότι ο Θεός του παρείχε γνώση για μια Σουντά για την οποία δεν τον ρωτούσαν, οπότε είπε : ( Τότε μετά θα έρθει ένας χρόνος στον οποίο οι άνθρωποι θα βρουν ανακούφιση και συμπίεση .) Μέσα που λένε : (οι άνθρωποι του Αγάτ ) βροχή και ο Γκάιθ , επίσης αφηγημένος από τον Ιμπν Γκρεγκ είπε : Ιμπν Αμπάς – ο Θεός τους ευλογεί – 🙁 και έπειτα μετά από εκείνο το έτος ), τους είπε κάτι που δεν τον ζήτησε Ο Θεός τον είχε διδάξει μια χρονιά στην οποία οι άνθρωποι του Αγάτ βροχή . Και ο Al-Qurtubi ανέφερε σχετικά με την εξουσία της Qatada ότι είπε : Ο Θεός του έδωσε μια γνώση της Sunnah, για την οποία δεν τον ζήτησαν για να δείξει την αρετή του , και να ενημερώσει τον τόπο γνώσης και τις γνώσεις του ….

…Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι η σφραγίδα ερμηνεύεται σε πέντε πτυχές: υψηλό, κύρος, εξοικονόμηση κάτι, συλλογή χρημάτων και χάρη ….

…Alambqlh : Alambqlh άντρες ανθρώπων με φιλανθρωπία, πιστεύεται ότι η συλλογή του οσπρίου του μπουκέτου στον κήπο του το συλλέγει από το κακό των συζύγων του Qrapat και της αντιπαλότητας . Εάν είναι μια δύναμη αστραπής, τότε είναι προάγγελος για να προσέχει το κακό, και αν ξέρει την ουσία του, τότε επιστρέφει στη φύση . Και η ανοησία των χρημάτων που είναι κατάλληλα για χρήματα . Οι πιο εκφραστικοί άνθρωποι κάνουν τους παλμούς να ανησυχούν και να είναι λυπημένοι, και το πλιγούρι είναι άνθρωπος αν η θέση του είναι άγνωστος καλλιεργητής . Το ίδιο ισχύει για όλα τα φυτά εάν η προέλευση και η καταγωγή βρίσκονται σε ένα σπίτι, ένα σπίτι ή ένα τζαμί, στο οποίο το φυτό μπορεί να κονσερβοποιήσει . Επειδή είναι ένας άντρας που μπήκε στους κατοίκους αυτού του τόπου με γάμο ή σύζυγο, και έχουμε ενημερωθεί ότι ένας άντρας ήρθε στον Saeed bin Al-Musayyib και είπε : Έβλεπα σαν να βγήκαν πράσινα όσπρια στο σπίτι της Aisha, μήπως ο Θεός είναι ευχαριστημένη μαζί της, και οι άνθρωποι τον κοίταζαν αναρωτιούνται, έτσι ο Abd al-Malik bin Marawan ήρθε και ξεριζόταν αυτό το όσπριο . Ο Σαιντάν Μπιν Αλ Μουσαΐμ είπε σε αυτόν : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας, ο Αλ Χατζάτζ καλεί τα ονόματα της κόρης του Χααφάρ Μπιν Αμπάι Ταλμπ . Πρότεινε ότι ο Abd al-Malik φοβόταν την κλίση των προσκυνητών προς το νοικοκυριό του Αγγελιοφόρου, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, για την Asma, οπότε τον ανέθεσε να της χωρίσει, οπότε την χώρισε ….