…Εάν βλέπει σαν να έχει εισέλθει στη φωτιά, τότε αυτός που τον έχει φέρει στη φωτιά θα τον παραπλανήσει και θα τον κάνει να κάνει ανήθικη πράξη ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στη Μέκκα ενώ ασχολείται με ασκητισμό, δικαιοσύνη και λατρεία, θα κερδίσει καλό και όφελος στη θρησκεία και τον κόσμο του, και όποιος βλέπει ότι εμπλέκεται σε κακό και διαφθορά, τότε είναι εναντίον αυτού ….

…Και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε την απόκτηση της εξουσίας και την επιβολή μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και αν του έδινε ένα σπαθί, τότε δείχνει την απόκτηση της δύναμης και της διείσδυσης μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε για να αποκτήσει δύναμη και νίκη και μπορεί να γεννήσει ένα παιδί και όποιος βλέπει ότι το σπαθί Του λάμπει, και ο Άμπου Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Η Qibiya του σπαθιού θα ερμηνευθεί ως παιδί ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι το σκάφος του ταξιδεύει στο μέλλον στη θάλασσα, τότε ερμηνεύεται ως ταξίδι, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Και έχει τους γείτονες στη θάλασσα, σαν σημαίες »….

…Και όποιος βλέπει ότι λέει σε μια διασταύρωση που προήλθε από τη μύτη μου, τότε είναι η εμφάνιση χρημάτων, και αν λέει ότι βγήκε, τα χρήματα θα πάνε. Έχει παρουσιαστεί στο ευρετήριο ότι αυτός που σημαίνει μια έκφραση λαμβάνει υπόψη την έκφραση σε αυτό που εννοεί καθώς και τη διασταύρωση ….

…Και όποιος βλέπει ότι μιλάει από τη μύτη του, είναι ο θάνατος μιας ευλογίας και μιας κατάστασης, και όποιος βλέπει ότι το δέρμα της μύτης του είναι σχισμένο ή εξαφανισμένο, τότε δεν είναι Μαχμούντ ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε: ~Όποιος πιστεύει ότι η μύτη του έχει μεγαλώσει δείχνει το μεγαλείο της κατάστασης και την αύξηση της τιμής .~…

…Και όποιος βλέπει ότι η μύτη του έχει κοπεί, ερμηνεύεται σε έξι πτυχές ως περιτομή για αυτόν ή τον γιο του, υποβάθμιση της κατάστασης, επείγον θάνατο και καταστροφή που θα συνεπάγεται σκάνδαλο και θάνατο γιου ή συζύγου ….

…Όσο για τη μύτη, ο Ντάνιελ είπε ότι είναι κατάσταση, κατάσταση και ηλικία, και όποιος βλέπει σε αυτήν αύξηση ή μείωση, θα επιστρέψει σε αυτό ….

…Αν δει ότι ουρεί στη μύτη του, τότε απαγορεύεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι η μύτη του είναι ραμμένη, τα οράματά του δείχνουν ότι η γυναίκα του είναι έγκυος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ζώο ή ένα πουλί βγήκε από τη μύτη του, δείχνει ότι είχε μια αρκούδα που γεννήθηκε ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος είδε ότι δεν είχε μύτη, αυτό δείχνει το θάνατο των συγγενών του και ειπώθηκε ότι δεν έχει έλεος .~…

…Και όποιος είδε ότι η μύτη του έτρεχε και σκέφτηκε ότι θα τον ωφελούσε, έλαβε χρήματα και καλοσύνη από το αφεντικό του, και αν πίστευε ότι θα τον βλάψει, έλαβε από το αφεντικό του χρήματα που δεν θα είχε και ταλαιπωρούσε μετά από αυτό αυτό που μισεί ….

…Ο Ντάνιελ είπε, ~Όποιος βλέπει ότι το αίμα έχει βγει από τη μύτη του, τότε ερμηνεύεται ως πλούτος που προέρχεται από απαγορευμένο πρόσωπο, και εάν το αίμα ήταν λίγο και δεν λεκίασε το ένδυμά του και είδε αδυναμία μαζί του, τότε αυτό δείχνει φτώχεια και έλλειψη χρημάτων, και αν η δύναμή του επέστρεψε μετά από αδυναμία, τότε ήταν απαγορευμένα χρήματα, και αν δεν είδε αδυναμία όταν βγήκε. ~ Το αίμα είναι πολύ λίγο, γιατί είναι η ανακούφιση εκείνων που είναι στενοχωρημένοι, επειδή μερικοί από αυτούς λένε μια σταγόνα αίματος για την απόρριψη τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια μύγα έχει εισέλθει στη μύτη, τα μάτια ή το στόμα του, υποδηλώνει την καλοσύνη ενός ατόμου που αγωνίζεται χαμηλά ….

…Και όποιος βλέπει ότι η μύτη του τον πονάει ή έχει κάτι που δεν τον επαινεί όπως ξύπνησε, τότε θα είναι επιβλαβής ….

…Και όποιος βλέπει ότι έπλενε τη μύτη του δείχνει ότι υπάρχει κάποιος στο σπίτι του που εξαπατά τη γυναίκα του ….

…Ο Ibn Sirin είπε: Όποιος πιστεύει ότι βγαίνει βλέννα από τη μύτη του, δείχνει ότι υπάρχει όφελος από τη μεγάλη μοίρα ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε, ~Όποιος είδε τον εγκέφαλό του να εμφανίζεται από τη μύτη του στο έδαφος, το κεφάλαιό του θα είχε φύγει .~…

…Όποιος βλέπει ιππότες να τρέχουν στον γύρο και να μπαίνει στη γη ή στο στρατόπεδο, είναι κίνδυνος για αυτούς ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Χυμός και χυμός : πολύ καλός, οπότε όποιος το αναλάβει σε ένα όνειρο, θα κοιτάξω την κατάστασή του και αν είναι φτωχός, θα είναι πλούσιος και αν τα οράματά του για το κοινό είναι σαν να πιέζουν σταφύλια ή λάδι ή άλλα πράγματα σε κάθε μέρος, και ήταν τόσο γόνιμα και απελευθερώθηκαν . Εάν βλέπει ότι είναι άρρωστος ή φυλακισμένος, τότε δραπετεύει από την κατάστασή του αφήνοντας τους πιεσμένους από τη φυλάκισή του, και αν δει ότι έχει επιστροφές ή χρέη, τότε πρέπει να το πληρώσει και να επωφεληθεί από αυτό . Και αν το δει αυτό, ο αναζητητής της γνώσης και της Sunnah θα τον καταλάβει και θα συμπιέσει τη γνώμη του από το στήθος του . Και αν το βλέπει ως άγαμο, παντρεύεται, τότε το σπέρμα του θα βγει και γονιμοποιεί τα προς το ζην . Αν ο χυμός ήταν πολύς και είχε σύκα, κρασί ή γάλα με τον σουλτάνο . Και όποιος το είδε σαν να πιέζει τα σταφύλια και να το κάνει κρασί, κέρδισε την εύνοια με τον Σουλτάνο και απέκτησε απαγορευμένα χρήματα για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνης σε αυτόν ….

Μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι δεν είναι καλό να βλέπουμε ότι μια πλήρης πρόταση, ειδικά για εκείνους που έχουν αξίωση από έναν βασιλιά, και άλλοι είπαν ότι είναι η έννοια της αδικίας ….

…Όσο για τη μύτη : λέγεται ότι είναι ομορφιά για τους άνδρες και λέγεται ότι είναι η σχέση ενός άνδρα και αν βλέπει σαν να μην έχει μύτη, τότε δεν υπάρχει έλεος γι ‘αυτόν . Εάν βλέπει σαν να έχει δύο μύτες, τότε δείχνει μια διαφορά μεταξύ αυτού και της οικογένειάς του, επειδή η μύτη δεν είναι ξένη, οπότε αν μυρίζει μια καλή μυρωδιά, αυτό υποδηλώνει ένα αιδοίο που τον επηρεάζει . Εάν η γυναίκα του οραματιστή είναι έγκυος, γεννά έναν ευτυχισμένο γιο . Και λέγεται ότι η μύτη, το αγόρι, και λέγεται ότι είναι γόητρο και σοφία . Λέγεται ότι οι γονείς, και η ερμηνεία του τι εισέρχεται στη μύτη, η πορεία της φαρμακευτικής αγωγής και ό, τι είναι κακό για αυτό μπαίνει σε αυτήν, είναι ένας αμαρτωλός που το καταστέλλει και όποιος το βλέπει σαν να έχει μάνικα, δείχνει ότι έχει έναν ισχυρό υπολογισμό ….

…Και όποιος το βλέπει σαν τα μάτια του να είναι ξεφλουδισμένα, θα υποφέρει κάτι από αυτό που παραδέχεται το μάτι του, και για την τύφλωση, είναι μια αυταπάτη στη θρησκεία και ο τραυματισμός χρημάτων από την πλευρά ορισμένων συμμοριών . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν τυφλός, γιατί αν ήταν φτωχός, θα κέρδιζε πλούτο και η τύφλωση δείχνει να ξεχνάμε το Κοράνι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Κύριε, γιατί με έκανες τυφλό; Το στίχο . Εάν βλέπει σαν να τον έχει τυφλώσει, τότε τον παραπλανά και τον απομακρύνει από τη γνώμη του . Και το να βλέπεις έναν τυφλό καφίρι δείχνει μια απώλεια που τον βιώνει, την ανησυχία ή τη θλίψη . Και αν βλέπει σαν να είναι τυφλός, τυφλός με νέα ρούχα, τότε πεθαίνει . Και αν ένας τυφλός βλέπει ότι ένας άνθρωπος τον έχει μεταχειριστεί και δει το βλέμμα του, τότε τον καθοδηγεί σε ό, τι έχει οφέλη και την εκστρατεία για μετάνοια . Και ίσως βλέποντας την τύφλωση να υποδηλώνει τον λήθαργο του άνδρα . Εάν βλέπει το σκοτάδι του ματιού με λευκότητα, δείχνει μια ζοφερότητα και τον πλήττουν . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Jaafar al-Sadiq, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε : Είδα σαν να είχα λευκά στα μάτια μου . Είπε : Θα αντιμετωπίσετε έλλειψη χρημάτων και θα χάσετε κάτι που ελπίζετε . Και εάν κάποιοι από τους συγγενείς του απουσιάζουν από αυτόν, εάν ο απόντος ήρθε ενώ ήταν τυφλός, τότε το άτομο της όρασης πεθαίνει επειδή τα οράματά του δείχνουν ότι ο τυφλός επισκέπτης επισκέπτεται και ειπώθηκε ότι το θόλωμα των ματιών από Η λευκότητα εκτός από αυτόν δείχνει μεγάλη θλίψη που πλήττει τον οραματιστή και είναι υπομονετική με αυτήν, λόγω της ιστορίας του Ιακώβ για τον Ειρήνη . Και όποιος βλέπει σαν να πέφτει μαύρο νερό από τα μάτια του και να μην βλέπει τίποτα, τα οράματά του δείχνουν την έλλειψη μετριοφροσύνης, γιατί το μάτι είναι το αντικείμενο της ντροπής . Όσον αφορά το πρόβλημα στο πρόσωπο από την ασχήμια και το σπάσιμο, είναι μια ένδειξη μετριοφροσύνης και έλλειψης, όπως ακριβώς ένα καλό πρόσωπο είναι απόδειξη της μετριοφροσύνης στην ερμηνεία . Και ένα κίτρινο πρόσωπο, ένδειξη θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και φακίδες στο πρόσωπο, απόδειξη συχνών αμαρτιών . Όσο για τη μύτη, όποιος βλέπει ότι ένα άτομο έχει τσιμπήσει τη μύτη του, του μιλάει με λόγια που αναγκάζει τη μύτη του . Και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι της προέλευσής του, υποδεικνύοντας το θάνατο του κούτσουρου, και ειπώθηκε ότι αυτό υποδηλώνει το θάνατο μιας γυναίκας που είχε κούτσουρο, εάν είχε εγκυμοσύνη, και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι ότι υποφέρει από απώλεια, επειδή εάν η μύτη από αυτήν δείχνει ασχήμια, και ο έμπορος αν το δει σαν η μύτη του είναι κούτσουρο, χάνει στο εμπόριο Του ….

…Όσο για το κούτσουρο της μύτης και τα κρουστά του ματιού, δείχνουν ότι αυτός που είναι αυτός που είναι τυχερός και ο δικαστής εξυπηρετεί ένα χρέος για αυτόν που είναι φτωχός και αυτός που είναι φτωχός , και ανταμείβουν έναν κόσμο για τη δουλειά που έκαναν πριν . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και το αυτί είναι με το αυτί .~ Αν είδε σαν ένας άγνωστος γέρος κομμένα αυτιά του, τότε επέρχεται Dettin . Και όποιος βλέπει σαν να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να χτυπήσει το αυτί ενός άνδρα, τότε τον προδίδει στην οικογένειά του ή στον γιο του, και δείχνει την κατάρρευση της κατάστασής του . Κάποιοι από αυτούς είπε : Όποιος βλέπει σαν τα αυτιά του είναι κούτσουρο και έχει μια έγκυος γυναίκα, αυτή θα πεθάνει . Εάν δεν έχει γυναίκα, θα πεθάνει μια γυναίκα από το νοικοκυριό του ….

…Όσον αφορά τη βλέννα : όποιος το βλέπει σαν να έχει βλέννα . Επειδή εκπληρώνει το χρέος του, ή σώζει από αυτούς, ή επιτρέπει σε έναν κόσμο να κάνει κάτι που έχουν κάνει . Λέγεται ότι η βλέννα ήταν ο οδηγός του αγοριού, όπως και η απόδειξη ότι το μουνί δημιουργήθηκε από τη βλέννα του λιονταριού . Και όποιος βλέπει ότι οδηγείται στο έδαφος, θα γεννηθεί μια κόρη . Αν έβλεπε σαν να παραβίαζε τη γυναίκα του, θα μείνει έγκυος και θα γεννήσει έναν γιο . Και αν δει τη γυναίκα του να αποβάλλει, θα γεννήσει έναν γιο ή θα απογαλακτιστεί ένας νέος γιος, και όποιος κάνει σεξ στο σπίτι ενός άνδρα, παντρεύεται μια γυναίκα από αυτό το σπίτι, είτε επιτρέπεται είτε απαγορεύεται . Αν κολλήσει στο κρεβάτι ενός άνδρα, τότε προδίδει τη γυναίκα του. Αν κολλήσει στο μαντήλι του, τον προδίδει στον υπηρέτη του. Εάν βλέπει ότι πένθος, και μια γυναίκα παίρνει τον μύτη του, τότε τον εξαπατά και τον αντέχει . Εάν βλέπει σαν να πλένει τη βλέννα κάποιου άλλου, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, και προσπαθεί να τον καλύψει, και όχι να το κρύψει . Αν δει ότι έτρωγε το δικό του μύτη, τρώει τα χρήματα του γιου του . Και αν έφαγε τη βλέννα κάποιου άλλου, έφαγε τα χρήματα του γιου του άλλου . Εάν βλέπει σαν να έχει μύτη στη μύτη του, τότε τα οράματά του δείχνουν το κορδόνι της γυναίκας του . Και αν είδε σαν φτερνίζονταν και ένα ζώο βγήκε από τη μύτη του, αποδίδεται σε αυτό ένα άλλο παιδί . Αν το εξωτερικό ήταν λιοντάρι, τότε ήταν γιος ενός κλέφτη . Αν ήταν περιστέρι, τότε μια αγαπημένη κόρη . Αν δει τη βλέννα του να ρέει, χτυπάει παιδιά σαν κι αυτόν, και αν δει ένα άτομο με βελονιά στο ένδυμά του, θα το συνδέσει με έναν γάμο ….

…Και όποιος πιστεύει ότι η βρωμιά της μύτης έχει αυξηθεί, τότε δεν του αρέσει, και αν πιστεύει ότι το έχει καθαρίσει τότε είναι εναντίον του ….

…Ο δεύτερος τύπος οραμάτων για το τι θα ήταν η αυτο- συζήτηση , και το έργο της επαγρύπνησης , και μπορεί να τους βοηθήσει ψυχολογικές ανησυχίες , και άγχος διανοητικό . Ένα παράδειγμα της αυτό πολλοί εμφάνιση ειδικά σε αυτή την εποχή αφθονούσαν στο οποίο αφορά και συγκλονισμένοι το άρθρο μερικές φορές , και τις πιέσεις της ζωής σε άλλες εποχές, θα βρείτε μερικά πριν σκέφτεται τον ύπνο των επιχειρήσεων Besvqath και μερικοί σκέφτονται για μια νέα καριέρα , και μερικές Bamthanh νωρίς το πρωί , μην ξεχνάτε τις γυναίκες που συχνά διανυκτέρευση με αυτόν τον τύπο επίσης Vtjd Μερικοί από αυτούς σκέφτονται για το πρόβλημά τους με τους συζύγους τους πριν κοιμηθούν , για παράδειγμα , και ο καθένας τους κοιμάται, και έπειτα αυτές οι σκέψεις και ανησυχίες ή ελπίδες και πόνοι μέσα καθένας από αυτούς μετατρέπεται σε όνειρα ή οράματα και αυτό είναι πολύ πιθανό , και στη συνέχεια ακολουθεί το ερώτημα πολλών από αυτά σχετικά με αυτά τα οράματα , τα οποία, όπως ανέφερα, δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Και πίεση στη γλώσσα , η μοναδική της : συμπίεση, που είναι όλα όσα συγκεντρώθηκαν και κατασχέθηκαν συλλέγοντας την παλάμη και τα παρόμοια, και στην αποκάλυψη : « Πάρτε μια πίεση στο χέρι σας, και θα χτυπήσω μαζί της και όχι ψευδορκία. » Λέγεται : Έφερε μας με τις πιέσεις των ειδήσεων , που είναι , με μικτή πινελιές αυτό . Σύγχυση όνειρα : Τι συγχέει σύγχυση δύσκολη ερμηνεία , και απηύθυνε έκκληση για την ανάμειξη Odgatha Vhbht Bodgat των φυτών που είναι : το πακέτο, που παίρνει ο άνθρωπος από το έδαφος όπου το μικρό πράσινο και το έδαφος και το μεγάλο και τόσο (1). Μπορεί μέσω της προηγούμενης προσφοράς να σημειωθεί ότι αυτά τα Alodgat δεν είναι πειθαρχημένα, αλλά είναι μικτά αμφιλεγόμενα , και αυτό βλέπει επίσης ορισμένους επιστήμονες να έρχονται πίσω μου για έναν από τους δύο λόγους ( φυσικούς ) ή (τον εαυτό μου ) Κάποιος μπορεί είτε να είναι σε υγιή θέση φυσική λοξή , ή με τη διάθεσή μου ταραγμένη , αυτό αντανακλάται στον άντρα και τα οράματά του Vtakhtl που ψεκάζουν και να είναι Odgato χωρισμένο σε δύο ενότητες : ενότητα Ι : ειδικά όνειρα σωλήνα ? Οποιοσδήποτε ιδιώτης ιδιοκτήτης μόνο σε αφθονία σε ορισμένες κατηγορίες σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές Kalmrdy και Kaltalbh και φοιτητές , όπως εξετάσεις ή πριν από μια προσωπική συνέντευξη με ένα από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως τα πανεπιστήμια, για παράδειγμα , και η Kalmqublan για να παντρευτούν τους επόμενους δύο υπαλλήλους για αναβάθμιση , και ούτω καθεξής , και ο Χόλα ρωτώντας τους πριν διασχίσει το Subtle διευκολύνει την ανακάλυψη του τύπου των οραμάτων τους και δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Ο Sayyid Qutb είπε στις σκιές του Κορανίου : Τα όνειρα είναι ένα μείγμα προβληματικών ονείρων και όχι ενός πλήρους οράματος που έχει ερμηνεία , καθώς δεν αναφέρεται σε τίποτα . Α . Μια απλή συμπεριφορά (2) και το παράδειγμά της είναι ο σύντροφος που είδε το κεφάλι του κομμένο , και σαν να είδε τους αγγέλους να τον διατάζουν να κάνει κάτι απαγορευμένο . . . Και άλλα παραδείγματα (3). Τμήμα II : σωλήνα Γενική όνειρα , και εννοώ την κοινή λαϊκή εδώ είναι σημαντικά για την ολόκληρο το έθνος σαν κι όπου – στη σκέψη του ιδιοκτήτη – Bishara γενικά , ή δημόσια συναγερμού ή δημόσια εκδήλωση , CA ΝΕΑ πολιτική , τον προϋπολογισμό, τους μισθούς , τις διακοπές , και πολέμους ειδικά αν αυτά τα γεγονότα ή ένα από αυτά έχει κυριαρχήσει και αντιπροσώπευαν την ατμόσφαιρα , θα βρείτε οράματα αφθονούν γι ‘αυτό , βλέπε, για παράδειγμα, τα οράματα, μετά τα γεγονότα της άθεος Σεπτέμβριο , και άφθονα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν και σημείωσε τη δύναμη της τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που κυριαρχούν και το μονοπάτι αυτής της καμπάνιας, αναρωτηθείτε : Επηρεάζετε το δυνατό ανθρώπινο Sharp ή εύκολο; Αυτά τα γεγονότα έχουν κυριαρχήσει στην αρένα, οπότε δεν υπάρχει φωνή πιο δυνατή από τη φωνή της, οπότε η δύναμή της γίνεται διαπερατή από το μυαλό , οπότε αν υποκύψει στον ύπνο μετατράπηκε σε οράματα των οποίων ο ιδιοκτήτης μπορεί να πιστεύει ότι είναι καλά νέα ή καλά νέα , συγκεκριμένα σε αυτόν ή γενικά στο έθνος , και δεν είναι κρυμμένο σήμερα για όσους έχουν την κυριαρχία του πάθους, της άγνοιας και της μισαλλοδοξίας για γνώμη ή ομάδα και έλλειψη ευσέβειας, θρησκείας και ευσέβειας μεταξύ πολλών ανθρώπων , τότε το παράδειγμα κάποιου που βλέπει αυτά τα οράματα ψάχνει για κάποιον που θα τα εκφράσει με αυτόν , και αυτός μπορεί να προβλέψει την εκδήλωση και να τα στείλει πριν ζητώντας γι ‘αυτό μέσω e-mail του ή το κινητό του τηλέφωνο , έτσι ώστε να γίνεται η συζήτηση για την ώρα , και ο καρπός του συμβούλια σε σύντομο χρονικό διάστημα ! Εδώ δεν είμαι ενάντια σε μια τάξη ή μια συγκεκριμένη ομάδα, αλλά είμαι κατά της άγνοιας, ναι άγνοια που μπορεί να πάει σε μια ομάδα ή σεκτ ή άτομα Ani που διεκδικούν οράματα , και πανεπιστημιούπολη πειθαρχίας και μεταδίδουν μερικές από τις συνεντεύξεις και τις ομολογίες ορισμένων από εκείνους που εμπλέκονται από , υπέρ όσων είπα και ήταν υπό την κυριαρχία των ψευδαισθήσεων και των ονείρων , Αυτό ισχύει για ορισμένους από τους Σούφι που πάντοτε συνήγαγαν οράματα στα οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτούς, τους διέταξε και τους απαγόρευσε , ή ευνόησε μια πράξη γι ‘αυτούς , και ως εκ τούτου θα το βάλει στο βαθμό αποκάλυψη ότι οι σύντροφοι χάσει με το θάνατο του αγγελιοφόρου του Θεού , και τον βρήκαν , Ibn Hajar είπε στο (4): Αν το κρεβάτι είδε τον προφήτη, προσεύχομαι Μαΐου ο Θεός να πάνω του και να του δώσει ειρήνη, να του διατάξει να κάνει κάτι , είναι υποχρεωμένος να συμμορφωθεί με αυτό και πρέπει : ή πρέπει να το παρουσιάσει στην προφανή Σαρία , γιατί το δεύτερο είναι εγκεκριμένο . Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των πλουσίων και των πολυελαίων , ναι . Οράματα των οποίων έχουν ιεραπόστολους σε ένα άτομο ή μια ομάδα , ή ακόμη και σε ένα έθνος , αλλά αυτό εξαρτάται από δύο προϋποθέσεις : Πρώτον : υπάρχει μια αξιόπιστη έκθεση αναφοράς ότι αυτό το Alrai παρουσίασε επίσης μια ομάδα συνοδικών οραμάτων για μεγάλο μέρος της νύχτας στον Messenger του Αλλάχ , είπε : « Βλέπω το όραμά σας να συνυπάρχει στις επτά νύχτες , ήταν η Μθάριχα Φλέθρα τις νύχτες των επτά », συμφώνησε (5), ο Μπουχάρι είχε τίτλο στο Σαχέχ ( πόρτα : συμπαιγνία στο όραμα ) και Ο Hafiz Ibn Hajar είπε σχολιάζοντας την hadeth : από τη συζήτηση προκύπτει ότι η ομάδα συναίνεσης για το όραμα ενός D για την ειλικρίνεια και την υγεία του , καθώς η δύναμη των ειδήσεων ωφελείται από την αναφορά σε ειδήσεις από μια ομάδα . Από . (6) Το δεύτερο : είναι η δικαιοσύνη του παρατηρητή και της ειλικρίνειας και δεν είναι Χούι , ή στόχος , ή απερίσκεπτος , έζησε μια υπόθεση ή πεπεισμένη για την ιδέα , Vsitrt τη σκέψη του , Vtmthelt το όραμά του σε ένα όνειρο , και εδώ ξεχωρίζει μεταξύ οραμάτων πριν από την εκδήλωση , και των οραμάτων της περίπτωσης ή μετά , Και δεν είναι μυστικό ότι είναι στην περίπτωση του συμβάντος ή μετά από αυτό, ή πιο αδύναμο και πιο αδύναμο από αυτό πριν από αυτό – όπως δεν είναι κρυμμένο για όλους τους ενδιαφερόμενους σε αυτήν την τέχνη , έτσι δεν υπάρχει μάθημα στο όραμα ενός παθιασμένου , όπως και δεν υπάρχει μάθημα στην έκφραση του Χούι , οπότε πού είναι η αναφορά που εγκρίνει τα οράματα ως Αγγελιοφόρος του Θεού; Ο Γουέιν παρόμοιων συντρόφων τιμούσε τον αγνό; _________________________________________ (1 ) ( γλωσσάριο Ενδιάμεσο 540 υλικό : DGT (α ομάδα των συγγραφέων δημοσιευθεί Dar Al Dawa 1980 – Κάιρο . (2 ) Σαγίντ Qutb – op – (4 /1993 ), και Muhammad Qutb – op – . Σελ 6 . (3 ) Ibn Hajar άνοιγμα 354 \ 12, op. cit . (4 ) βλέπε Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) διηγείται από Bukhari όπως στο άνοιγμα (4 / 256 ) στην αναφορά βιβλίο Taraweeh προσευχές πόρτα για μεγάλο μέρος της νύχτας – op – – Μουσουλμάνοι, όπως στο πυρηνικό ( 8/58 ) στο βιβλίο της πόρτας νηστείας προτιμούσε τη νύχτα της προδοσίας και προτρέπουν το αίτημά τους – μια αναφορά νωρίτερα . (6) βλ. Ibn Stone – op – (12 / 380 ) ** παραθέτοντας τον Δρ Fahad Al – Osaimi…

…Peacock : Το αρσενικό είναι ένας μη-αραβικός βασιλιάς, ένας Χασιέμ, και το θηλυκό είναι μια μη αραβική γυναίκα, η οποία είναι όμορφη και έχει χρήματα και ομορφιά . Και ο συλλέκτης ανάμεσα στο παγώνι και το περιστέρι, ένας άντρας με σπυράκι πάνω σε γυναίκες και άνδρες . Και το παγώνι λέγεται ότι αναφέρεται στους ανθρώπους που γελούσαν το πρωί . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι η γυναίκα μου μου έδωσε ένα παγώνι, και του είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα αγοράσεις ένα σκλάβος και θα επιστρέψει στο εσείς η τιμή αυτού του σκλάβου χρέους εβδομήντα έξι dirham, και αυτό θα γίνει με τη συγκατάθεση της γυναίκας σας . Ο άντρας είπε : Είθε ο Θεός να έχει έλεος. Χθες ήταν το ίδιο με αυτό που διασχίσατε και εξοφλήθηκαν τα χρέη όσο είπατε, το ίδιο. Είπε στον Ibn Sirin : Πού το ήξερες; Είπε : Τα τρέχοντα Ταουά και τα Ταοά από χρέη με τα λόγια των Ναμπαταίων, και ο αριθμός των ντάραμ από τα γράμματα των Ταουά ελήφθησαν από τον λογαριασμό των προτάσεων : το Τάα είναι εννέα, χίλια ένα, το Waw έξι, και ο Σενε εξήντα ….

…Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει τα σταφύλια με μια συμπίεση από πηλό και γάλα, τότε εξυπηρετεί μια δίκαιη περιουσία με χρέος ….