…** Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η αιτία της ασθένειάς του .. Μεταξύ της υποκρισίας είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στην ασθένειά του ότι ο πόνος που Τον πληγεί προκλήθηκε από μαγεία. Σύμφωνα με τον Χισάμ Μπιν Ουρούα, με την εξουσία του πατέρα του, με την εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Η μαγεία του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να την ευλογεί. Σε αυτόν και σε αυτόν ένας Εβραίος από τους Εβραίους του Bani Zureik κάλεσε τον Lapid bin Al-Asam, ο οποίος είπε : Μέχρι τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, φανταζόταν ότι έκανε κάτι και τι έκανε, ακόμα κι αν Ήταν μια μέρα ή μια νύχτα, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, κάλεσαν, έπειτα παρακαλούσαν, έπειτα κάλεσαν και έπειτα είπαν την Αϊσα : Ένιωσα ότι ο Θεός μου είχε δώσει άδεια όταν τον ρώτησα για αυτό. Δύο άνδρες ήρθαν σε μένα, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι μου και ο άλλος στο πόδι μου, και είπε ότι αυτός στο κεφάλι μου με αυτόν στο πόδι μου ή αυτός με έναν άντρα είπε σε αυτόν στο κεφάλι μου : Τι πόνος είναι ο άντρας; Ο ίδιος είπε : Από το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Asam είπε : Στο είπε : Στο Mashtat και στο Mushatta είπε : Είναι απαραίτητο να βγεις έξω. Είπε : Πού είναι; Είπε : Στο πηγάδι του Dhi Arawan. Είπε : Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού, τον ήρθε μαζί με μερικούς από τους συντρόφους του και στη συνέχεια είπε : Ω Aisha, από τον Θεό, επειδή το νερό της είναι χέννα, και σαν το κεφάλι της κοσκινίζεται. Οι δαίμονες . «Είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν τον κάησες ; Είπε : « Όχι, όπως για μένα, ο Θεός με έχει θεραπεύσει και μισούσα να προκαλέσω κακό εναντίον ανθρώπων, οπότε το διέταξα να εξαερώσει ). Όσον αφορά την εξουσία του Χισάμ Μπιν Ουρούα, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε έξι μήνες βλέποντας ότι ήταν έρχονται και δεν έρχονται, έτσι ήρθαν δύο άγγελοι, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι του και ο άλλος στα πόδια του, και ένας από αυτούς είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Ο Matboub είπε : Ποιο είναι το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Aasem είπε : Τι; Είπε : η χτένα και ο ξυλοπόδαρος σε αποξηραμένα είδη, είπε σε ένα πηγάδι Dhiroan κάτω από τον Raovh ξύπνησε τον Προφήτη ειρήνη επάνω του από τον ύπνο του, είπε : ( δηλ. Aisha είδατε ότι ο Θεός Oftana στο Ostftith ) και έφερε το πηγάδι και τον διέταξε να πάρει έξω, είπε : ( Αυτό το πηγάδι, που του έδειξε τον Θεό σαν το νερό του. Η χέννα κλαίει, σαν τα κεφάλια κοσκινίστηκαν από τα κεφάλια των διαβόλων. ( Έτσι η Αϊσα είπε : Αν ήσουν σαν να θέλατε να εξαπλωθεί, είπε : ( Όσο για τον Θεό, ο Θεός με έσωσε και μισώ να προκαλέσω κακό σε ανθρώπους από αυτό. ~…

Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

…Οι πόρτες : Οι ανοιχτές πόρτες είναι οι πύλες του βιοπορισμού, και η πόρτα του σπιτιού είναι οι αξίες του, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτό είναι στις αξίες του σπιτιού . Αν δει μια μικρή πόρτα στη μέση του σπιτιού του, τότε δεν του αρέσει, γιατί μπαίνει στους ανθρώπους της ντροπής, και θα μπει σε αυτό το σπίτι για να προδώσει τη γυναίκα του . Το νόημα των θυρών των σπιτιών εμπίπτει στις γυναίκες, και αν είναι καινούργια, είναι παρθένες, και εάν είναι απαλλαγμένες από κλεισίματα, τότε είναι παρθένες . Και αν δει την πόρτα ενός σπιτιού να πέσει, να σκιστεί, να καεί ή να σπάσει, αυτό είναι μια καταστροφή για τις αξίες του σπιτιού . Εάν η πόρτα του σπιτιού του είναι μεγάλη ή διευρυμένη και ισχυρή, τότε είναι η καλή κατάσταση των αξιών και αν βλέπει ότι ζητά την πόρτα του σπιτιού του, τότε δεν το βρει, τότε μπερδεύεται μια κοσμική υπόθεση . Και όποιος βλέπει ότι μπήκε μέσα από μια πύλη, και αν βρίσκεται σε διαμάχη, τότε νίκησε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εισαγάγετε την πόρτα πάνω τους, και αν την εισάγετε, θα νικήσετε ». Εάν βλέπει πόρτες που έχουν ανοίξει από γνωστά ή άγνωστα μέρη, τότε οι πόρτες αυτού του κόσμου ανοίγονται για αυτόν, εκτός εάν ξεπεράσει το πεπρωμένο του, και αν προχωρήσει πέρα ​​από αυτό, τότε διακόπτει το σπίτι και το καταστρέφει . Εάν οι πύλες είναι στο δρόμο, τότε αυτό που παίρνει από αυτόν τον κόσμο πηγαίνει στους ξένους και τους κοινούς ανθρώπους . Και εάν ανοίχτηκε σε ένα σπίτι του σπιτιού, αυτό δόθηκε στους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι η πόρτα του σπιτιού του έχει επεκταθεί πέρα ​​από τον αριθμό των θυρών, τότε είναι η είσοδος ενός λαού πάνω του χωρίς άδεια σε μια καταστροφή, και ίσως η κατάρρευση της πόρτας του σπιτιού από τη θέση του ήταν ο θάνατος του ιδιοκτήτη του σπιτιού για τη δημιουργία του και την αλλαγή του από τους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι βγήκε από μια στενή πύλη σε μια ευρεία, τότε είναι η έξοδος του από στενή σε πλάτη, και εκείνων που βρίσκονται σε κόλπο . Και αν δει ότι το σπίτι του έχει δύο πόρτες, τότε η σύζυγός του είναι διεφθαρμένη, και αν δει δύο δαχτυλίδια στον πολτό του, τότε οφείλει ένα χρέος στον εαυτό του, και αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση . Και η απόφραξη της πόρτας του σπιτιού είναι μια μεγάλη ατυχία για τους ανθρώπους του σπιτιού . Το κατώφλι : μια γυναίκα : Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ αλ-Χαλίλ, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε στη γυναίκα του γιου του Ισμαήλ : Πες του ότι δεν είναι το κατώφλι της πόρτας σου και του είπε ότι, έτσι την χώρισε, και ειπώθηκε ότι το κατώφλι είναι το κράτος, και το κάλυμμα είναι η γυναίκα, και ο πυλώνας είναι το κεφάλι του σπιτιού και οι αξίες της, οπότε την ξεριζώθηκε για τις αξίες του σπιτιού μετά τη δόξα και η απουσία της Από την όψη ο θάνατος των αξιών, όπως και η απομάκρυνση των αμαρτιών της γυναίκας χωρίζει . Αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα σε ένα όνειρο το ανώτερο υπέρθυρο της πόρτας μου έπεσε στο κάτω, και είδα τις δύο πόρτες να πέφτουν, και μία έπεσε έξω από το σπίτι και η άλλη μέσα στο σπίτι . Της είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα σύζυγο και γιο; Είπε ναι . Είπε: Όσο για την πτώση των ανώτερων στρωμάτων, ο σύζυγός σας θα έρθει γρήγορα, και για το κλείστρο που πέφτει έξω, ο γιος σας παντρεύεται μια παράξενη γυναίκα . Σύντομα, μέχρι που ο σύζυγος και ο γιος της παρουσίασαν μια παράξενη συγκέντρωση ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας τροχός βγήκε έξω από τα σπίτια και τα σπίτια, τότε είναι μια καλή ζωή εάν το νερό του είναι γλυκό και αν είναι αλμυρό, τότε είναι επιβλαβές ή κακό και εξαπλώνεται, και λέγεται ότι ο τροχός είναι γυναίκα, οπότε αυτό που βλέπει σε αυτό του Zayn ή του Shein είναι στη γυναίκα ….

…Η ανακούφιση μετά από αγωνία και αγωνία 99 – – Με την εξουσία του Khalid bin Yazid Al-Azdi, μου είπε ο Abdullah bin Yaqoub bin Dawood, είπε : Ο πατέρας μου είπε ότι ο Mahdi με κλειδώνει σε ένα πηγάδι και έχτισε ένα θόλο πάνω του, και Έμεινα εκεί για δεκαπέντε προσκυνητές έως ότου πέρασε η διαδοχή του al-Rasheed, και κάθε μέρα μου δόθηκε ένα καρβέλι και ένα φλιτζάνι νερό. Έδωσε οδηγίες στις ώρες για προσευχή. Όταν το κεφάλι του κεφαλιού δεκατριών προσκυνητών ήρθε σε μένα στον ύπνο μου και είπε : Είμαστε στον Ιωσήφ, Κύριε, οπότε τον έφερε έξω από το κάτω μέρος ενός κοίλου και ένα σύννεφο γύρω του. Είπε : Ευχαρίστησα τον Θεό και είπε : Ο κόλπος έχει έρθει. Είπε : Έμεινα γύρω και δεν είδα τίποτα, οπότε όταν ήρθε ο επικεφαλής της χρονιάς, ήρθε. Ο επόμενος μου είπε : Είθε ο Θεός να τον φέρει στο Faraj ότι έχει κάτι καθημερινά στη δημιουργία του. Είπε : Τότε έστησα έναν κύκλο και δεν βλέπω τίποτα. Τότε ήρθε αυτό που έρχεται μετά το έτος και είπε : Μπορεί η αγωνία στην οποία έχω πάει να είναι μια σχετική ανακούφιση, οπότε φοβάται και έρχεται ο ξένος. : όταν έγινε Naudet, σκέφτηκα ότι ο Oozn προσεύχεται το μαύρο σχοινί Vdly Li και μου είπε : Θα σκληρύνω τη μέση του, και έκανα το Vokhrgeony όταν συνάντησα το οπτικό syncope οπτικό Vantlgulwa Pei που εισήγαγε ένα δωρεάν στο καλό και μου είπαν : ειρήνη ο Διοικητής των πιστών, είπα : Χαιρετίστε τον Διοικητή των πιστών και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω σας , ο Μαχντί είπε : Δεν είμαι σε αυτό. Είπα : Ειρήνη σε σας, Διοικητής των Πιστών, και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού να σας φέρουν, Ω, ο Αλ-Χαντί είπε : Δεν είμαι μαζί του. Είπα : Ειρήνη σε σας, ο ηγέτης των πιστών, και το έλεος και τις ευλογίες του Θεού. Είπε : Al-Rasheed, έτσι είπα : Al-Rasheed. Είπε: Ναι Ιακώβ, γιος του Δαβίδ, ο Θεός δεν μεσολάβησε για κανέναν, εκτός από το ότι μετέφερε ένα κορίτσι για μένα στο λαιμό μου απόψε, και ανέφερα να με φέρεις στο λαιμό Σου και έπεσα για σένα από το μέρος που ήμουν και σε έφερα έξω. Είπε : Με τίμησε και πλησίασε τη θέση μου. Είπε : Τότε ο Yahya bin Khaled με μεταμφιέστηκε σαν να φοβόταν ότι ξεπέρασε τον Διοικητή των Πιστών χωρίς αυτόν, έτσι τον φοβόμουν, γι ‘αυτό ζήτησα το Χατζ, οπότε μου έδωσε άδεια, και εξακολουθούσε να κατοικεί στη Μέκκα μέχρι πέθανε εκεί (1)….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός χοίρου, τότε μπορεί να είναι η τάση του για δυσπιστία, ανθρώπους αμαρτίας ή απόρριψης ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας αγελάδας, τότε θα ταπεινωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Και το κεφάλι είναι σε δόρυ ή σε ξύλο υψηλού επιπέδου αρχηγού, και όποιος το βλέπει σαν ένα από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι σε ένα δοχείο με αίμα πάνω του, τότε είναι ένας αρχηγός που του βρίσκεται . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε χτυπηθεί και το κεφάλι του απομακρύνθηκε από αυτόν, εάν ήταν άρρωστος, θα θεραπευόταν, ή είχε χρεωθεί, ή είχε εξοφλήσει το χρέος του, ή εάν ήταν απαραίτητο το Χατζ . Και αν ήταν σε κίνδυνο ή πόλεμο, θα ανακουφίστηκε, και αν ήξερε ποιος τον είχε πληγώσει, αυτό θα συνέβαινε στα χέρια εκείνου που τον χτύπησε, και αν αυτός που τον χτύπησε ήταν ένα αγόρι που δεν ακόμα έφτασε στην εφηβεία, τότε αυτή ήταν η ανακούφιση και η ανακούφισή του από αυτό που βρισκόταν από αγωνία ή ασθένεια, που είναι ο θάνατός του σε αυτήν την περίπτωση . Ομοίως, εάν βλέπει ενώ είναι άρρωστος, η ασθένειά του έχει παραταθεί, οι αμαρτίες του έχουν πέσει από αυτόν ή είναι γνωστός για την καλοσύνη του, τότε θα συναντήσει τον Θεό στην καλύτερη του κατάσταση και θα τον απελευθερώσει . Το ίδιο ισχύει και για τη γυναίκα που έχει γεννήσει, και τον ασθενή ο οποίος έχει διακοπεί, ή όποιος είναι στη θάλασσα του εχθρού, και αυτό αποδεικνύεται από τη μαρτυρία . Εάν βλέπει το λαιμό να χτυπιέται από κάποιον που δεν έχει αγωνία ή οτιδήποτε από αυτό που περιγράψατε, τότε αυτό που είναι σε αυτόν ευδαιμονία κόβεται και διαχωρίζεται από αυτόν από τη διαίρεση του ηγέτη του και η εξουσία του είναι απομακρύνθηκε από αυτόν, και η κατάστασή του αλλάζει σε όλες τις υποθέσεις του ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στέμμα του πέφτει από το κεφάλι του ή αφαιρείται, τότε χωρίζει τη σύζυγό του και το στέμμα είναι σπασμένο, ο θάνατος της γυναίκας ή κάποιου από το σπίτι του ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Οι κοριοί στο όνειρο είναι αδύναμοι εχθροί και τα σφάλματα σημαίνουν ανησυχία και θλίψη . Και το σφάλμα είναι ένας πεισματάρης, φτωχός, αδύναμος άνθρωπος . Και όποιος βλέπει ότι τα σφάλματα περιέχουν, οι άνθρωποι θα υποφέρουν από κακό, αγωνία και θλίψη . Και όποιος βλέπει ότι ένα σφάλμα έχει εισέλθει στο λαιμό του ή φτάσει στο λαιμό του, τότε ένα αδύναμο άτομο μπαίνει σε αυτό, και θα υποφέρει λίγο καλό από αυτόν ….

Δέρμα Εάν ονειρεύεστε το δέρμα, αυτό δείχνει μια επιτυχημένη επιχείρηση και κατάλληλες σχέσεις με τις γυναίκες . Θα συμμετάσχετε σε τυχερές εμπορικές εικασίες αν ονειρεύεστε ότι φοράτε δερμάτινα ρούχα . Διακοσμήσεις από δέρμα δείχνουν αφοσίωση στην αγάπη και αφοσίωση στο σπίτι . Οι σωροί του δέρματος είναι ενδεικτικοί της τύχης και της ευτυχίας . Εάν κάνετε συναλλαγές με δέρμα, αυτό σημαίνει ότι δεν θα απαιτηθούν αλλαγές στη ρύθμιση των δεσμεύσεών σας για να συγκεντρωθεί επιτυχώς πλούτος ….

…Δηλώνει σε ένα όνειρο τη μακροζωία του χωρίς τους ηλικιακούς ομολόγους του . Εάν δει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει έξω, θα ζήσει μια μακρά ζωή . Και αν δει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει έξω και δεν τα βλέπει πλέον, τότε το νοικοκυριό του θα πεθάνει μπροστά του ή θα αρρωστήσει . Και όποιος βλέπει ότι τα πάνω δόντια του έχουν πέσει στο χέρι του, τότε τα χρήματα γίνονται δικά του και αν πέσει στην αγκαλιά του, τότε είναι αρσενικό αγόρι, και αν πέσει στο έδαφος, τότε είναι μια ατυχία θάνατος . Και όποιος βλέπει ότι τα κάτω δόντια του έχουν πέσει έξω, θα υποφέρει από πόνο και πόνο, ψευδαίσθηση και αγωνία . Και όποιος οφείλει ένα χρέος εάν τα δόντια του πέσουν σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει ότι εκπληρώνει το χρέος του . Και αν δει ότι ένα από τα δόντια του έχει πέσει, θα εξοφλήσει όλα τα χρέη του ταυτόχρονα . Και αν πέσουν όλα τα δόντια του, όλοι στο σπίτι και οι φίλοι του θα χαθούν . Και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του πέφτουν ενώ τα παίρνει στο χέρι του, αυτό δείχνει το θάνατο των παιδιών . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε τα δόντια του να πέφτουν έδειξε βλάβη σε μερικούς από τους φίλους του . Αν δει ότι η πτυχή του έχει πέσει, τότε ωφελεί έναν γιο ή έναν αδελφό ή μια αδελφή . Και η απώλεια ενός δοντιού, αν δεν είχε υποβληθεί σε θεραπεία και το πήρε από το χέρι του, και αν ήταν έγκυος, ένας γιος ήρθε σε αυτόν, διαφορετικά θα ήταν υπέρ ενός αδελφού ή συγγενή που το είχε κόψει . Και ειπώθηκε : Η πτώση των δοντιών δείχνει ένα εμπόδιο που τον εμποδίζει από αυτό που θέλει . Είχε πει : Δεν είναι απόδειξη της εξάλειψης του χρέους . Και αν έπαιρνε ό, τι έπεσε από τα δόντια του, μπορεί να είχε πει ένα λάθος και να το μετανιώσει και να το κρατήσει μυστικό . Και ίσως η απώλεια των δοντιών έδειξε στους αφέντες τζιχαντιστών την αναγκαιότητα της ανυπαρξίας . Και όποιος βλέπει ότι τα δόντια του έχουν πέσει και δεν μπορεί να φάει, θα του λείπει ….

Το δέρμα των ζώων ερμηνεύεται με καλό και όφελος ανάλογα με το βαθμό στον οποίο το δέρμα του ζώου αποδίδεται σε αυτό, και το δέρμα αποκλίνει κατά τρόπους ….

…Όσον αφορά το σφάλμα, ερμηνεύεται από ένα αδύναμο, επιβλαβές και μυρωδιά άτομο, όποιος βλέπει ότι ασκεί ένα σφάλμα, τότε ασκείται με ένα άτομο, και όποιος βλέπει ένα σφάλμα που έχει εισέλθει στο στόμα ή στο αυτί του, τότε θα υποφέρει καλά ….

…Αν ονειρεύεστε ότι έχετε όμορφο δέρμα, αυτό είναι ο Μπασίρ Σαντ . Θα έχετε καλή τύχη . Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε μαύρο και κακό δέρμα, αυτό σημαίνει απογοήτευση και ασθένεια ….