…Και όποιος βλέπει ότι σκάβεται μια θάλασσα και οι άνθρωποι σημαίνουν ότι η ροή του νερού από την αρχαία θάλασσα προς αυτήν, συναντώνται για να αφαιρέσουν τον βασιλιά και τη διαδοχή των άλλων ….

Τι γίνεται με το να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη, είναι δυνατόν; Τι σημαίνει? Είναι πάντα αληθινό όραμα, εάν ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ήταν ένα όραμα όπως περιγράφεται στη βιογραφία του Προφήτη, ή ήταν διαφορετικός; Στο ρητό ή στην περιγραφή? Για παράδειγμα, αν ένας νεαρός άνδρας δει, ή με λευκή γενειάδα, ή φοράει ρούχα που δεν έχει συνηθίσει να φοράει, ή βλέπει να παραγγέλνει κάποια πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με την καθαρή Σαρία, όπως ο σεβασμός των τάφων, η αποκοπή της μήτρας, ή δολοφονία, … και άλλα από αυτά που έχω αποδείξει από τις ιστορίες και τους λογαριασμούς εκείνων που τον είδαν … ; Κατ ‘αρχάς, λέω ότι το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι δυνατό, και είναι ένα από τα πιο εμφανή παραδείγματα του ορθού οράματος. Οι δύο σεΐχη βγήκαν από το Χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, είπε : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο με έχει δει, Ο διάβολος δεν με μιμείται. . ] Και σε μια αφήγηση σχετικά με αυτόν : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο θα με δει όσο ξυπνά, ή σαν να με είδε ενώ ξύπνησε, ο Σατανάς δεν θα με μιμηθεί . ] Στο μυθιστόρημα : [ Όποιος με δει, είδε σωστά ]. Αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα όραμα, σύμφωνα με το χρόνο και τη βιογραφία του περιγραφές, έτσι Ιμάμ Muhammad Ibn Sirin είπε μετά τη συζήτηση πριν, [ από το δεξί δει εμένα έχει δει ] , : αν είδε στην εικόνα του . Και αυτός ο ιμάμης του έλεγε ότι είδε τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Περιγράψτε μου τι είδατε. Αν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι σωστή . Επομένως, όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο σε αντίθεση με την περιγραφή του, το όραμα δεν είναι ένα όραμα στο πρόσωπό του, ή ένα πραγματικό όραμα, αλλά ένα όραμα που χρειάζεται ερμηνεία. Αυτή η ερμηνεία σχετίζεται με τον θεατή . Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές είπαν : Όποιος τον βλέπει στην εμφάνιση και την κατάστασή του είναι απόδειξη της καλοσύνης του παρατηρητή και της τελειότητας της εξουσίας του και θριαμβεύει σε εκείνους που είναι εναντίον του και όποιος τον βλέπει σε μεταβαλλόμενη κατάσταση, συνοφρυωμένος ή έχει μια κνήμη ή μια ανεπάρκεια σε μέρος του σώματός του, είναι απόδειξη της κακής κατάστασης του παρατηρητή . Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, σε όποια ποιότητα κι αν είναι, αφήστε τον να είναι χαρούμενος, και πρέπει να γνωρίζει ότι είτε το νόημα είναι καλό να υποδεικνύεται είτε το κακό απαγορεύεται, και αυτό αποφάσισε ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ, ο Θεός να τον έλεος….

Τι σημαίνει ο ύπνος και τι είναι αλήθεια; Ύπνος όπως αναφέρεται στο λεξικό : μια περίοδος ανάπαυσης για το σώμα και το μυαλό, κατά τη διάρκεια της οποίας η θέληση και η συνειδητοποίηση απουσιάζουν εν μέρει ή εντελώς, και κατά τη διάρκεια της οποίας οι φυσικές λειτουργίες σταματούν εν μέρει . Και λέγεται σε πολλούς που κοιμούνται : Noaman και : Sleep . Ο ύπνος ονομάζεται : ύπνος; Και έτσι λέγεται : Είδε κάτι τέτοιο στο όνειρό του, δηλαδή στον ύπνο του. Ο Παντοδύναμος είπε [ Ω, γιος, βλέπω σε ένα όνειρο ότι σε σφαγιάω, οπότε δείτε τι βλέπετε …] και αυτό που βλέπω σε ένα όνειρο : δηλαδή στον ύπνο . Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων, και γι ‘αυτό ο ίδιος ο Θεός το ανακουφίζει λέγοντας : [Δεν παίρνει ούτε χρόνο ούτε ύπνο ] , και η Sunnah είναι υπνηλία, και γι’ αυτό είπε : Δεν υπάρχει ύπνος και Ο ύπνος είναι ισχυρότερος από το Σουντά, και ήρθε στο Σαχχ με την εξουσία του Αμπού Μούσα Αλ-Άσαρι που είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού σηκώθηκε σε εμάς, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη και είπε : [ Θεός δεν κοιμάται και δεν πρέπει να κοιμάται ]. Υπό αυτήν την έννοια, ο Θεός Παντοδύναμος λέει: [ Αυτός είναι που έκανε τη νυχτερινή φθορά για εσάς . Και ο ύπνος είναι ύπνος . Και έκανε την ημέρα ένα nashr ] , και την έννοια : ότι έκανε τον ύπνο να διακόψει την κίνηση. Για το υπόλοιπο σώμα, τότε η νύχτα είναι ακόμα σε κίνηση, και οι κινήσεις ξεκουράζονται και ξεκουράζονται, έτσι ώστε η ψυχή και το σώμα να κοιμούνται άνετα ….

Τι πιστεύουμε εμείς οι μουσουλμάνοι στην πραγματικότητα του ύπνου; Ο ύπνος είναι ένα σημάδι του Θεού ικανότητα θαύμα λειτουργία τελειότητα και την ανάσταση του νεκρού, και ο Θεός τον έκανε να ξεκουραστεί για το σώμα και το πνεύμα μαζί, όπως ο ίδιος λέει : [ και το έλεος που κάνουν μέρα και νύχτα για να αναπαυτούν σε αυτό, και θα μπορούν να ζητούν από την γενναιοδωρία των έννοια ] ιστορίες 73. ο Παντοδύναμος λέει [ ο Θεός που έκανε την ανάπαυση νύχτα εύρημα στην ημέρα – με σοβαρά προβλήματα όρασης ] Ghafir 61 λέει ο Παντοδύναμος [ που είναι ο Θεός έρχεται σε σας σε νύχτα, ζείτε σε αυτό .. ] ιστορίες 72 και λένε ευγνώμονες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας στίχων, συμπεριλαμβανομένης της νύχτας [ ασυμφωνία της Alabbah να κάνουν διανυκτέρευση, ήλιος και φεγγάρι κεραυνός ] βοοειδή 96 , είπε ότι ο Παντοδύναμος [ και η Halna Nomkm αναπαύονται και μας έκαναν νυχτερινά ρούχα και έκαναν τη μέρα σύνταξη ] ειδήσεις 9 11 Αν ο Θεός έφτιαξε στο στίχο της νύχτας δείχνει την ικανότητά του και έπειτα τον λατρεύουν και τον μονοθεϊσμό σε αυτόν, και κάνε τη νύχτα γαλήνη, ηρεμία και ασφάλεια, και πρόοδο και είπε : [ ως Agshekm υπνηλία ασφαλής από αυτόν ] Anfal 11…

…Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες να τρώνε ό, τι του ήρθε, τότε είναι ο λόγος και το κακό και μια διαμάχη ή πόλεμος μεταξύ ενός λαού και τους βλάπτει, και το όραμα του καπνού είναι μια μεγάλη φρίκη και άγριες μάχες και πόλεμο, και αν με αυτόν τον καπνό εκεί είναι μια φλόγα, τότε είναι μια σοβαρή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν είναι χωρίς φλόγα, τότε συνδυάζεται χωρίς πόλεμο και ηθική χωρίς να σκοτώνει ….

…Και όποιος βλέπει την όρασή του χωρίς αυτό που πιστεύουν οι άνθρωποι, ή βλέπει λόγια ή αδυναμία, και οι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν, τότε η μυστικότητα του θα είναι χωρίς τη δημοσιότητά του ….

…Ε : Οι εικόνες και τα σύμβολα που βλέπουν οι άνθρωποι στα όνειρά τους, όταν είναι παρόμοια, έχουν μια μόνο έκφραση; Α : Αυτή η ερώτηση είναι συχνές , το ίδιο κάνει ό, τι ένα πρόσωπο που βλέπει στον ύπνο του έχει ένα έκφραση που δεν αλλάζει , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνδρας είδε τον ήλιο και το φεγγάρι, για παράδειγμα, κι έτσι θα είναι ένα σύμβολο των γονέων του , μια σκλάβος και πατέρας , ανάλογος με το όραμα του Ιωσήφ , και όποιος είδε μια αγελάδα υποδηλώνει τη Σουντά καθώς ο Ιωσήφ τη διέσχισε και ούτω καθεξής . . Η απάντηση : Όχι , τα οράματα ποικίλλουν στην έκφρασή τους από το ένα άτομο στο άλλο , και από καιρό σε καιρό, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, μέσω των οραμάτων του όταν είδε τις αγελάδες που θανατώθηκαν , σκοτώνοντας τις σύντροφοι την Κυριακή, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και ο Ιωσήφ, ειρήνη και ευλογίες να είναι επάνω του, μέσω των παχιών αγελάδων στα εύφορα χρόνια στα οποία αφθονούν. Ζωή, και άπαχες αγελάδες, σε χρόνια ξηρασίας στα οποία μειώνονται τα προς το ζην και οι βροχές . Η αναφορά στο πέρασμα σε αυτό το όραμα, και ελπίζει να προσθέσει στη διατύπωσή τους, και ελπίζει στην περίπτωση του ιδιοκτήτη και του χρόνου της Αποκάλυψης, και όλα αυτά τον τραβούν να διασχίσει την έκφραση, για παράδειγμα, ο ήλιος έχει πολλές πτυχές από την άποψη της έκφρασης και σε αυτή την αναφορά στην διάβαση . Για ένα να ειπώθηκε εκφραστές : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι μπήκε στο υπόγειων υδάτων, είπε πεθαίνουν, και διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι η Παντοδύναμος : { Αν αστραπή τα μάτια (7) και επισκιάζεται Σελήνη (8) και να συλλέγουν το ήλιο και το φεγγάρι (9 ) Ο Άνθρωπος λέει ότι η Ημέρα Πού να Φεύγει (10) ( Ανάσταση : 10 – 7). Είπε Habis bin Σαάντ αλ – Tai ήταν οι κυβερνήτες της ηλικίας του δικαστικού σώματος , Ο Διοικητής της Πιστοί : εγώ είδα τον ήλιο και το φεγγάρι Aguettlan, και τα αστέρια μεταξύ των δύο ημίχρονα . Ο Umar είπε : με όποιον κι εσύ; Είπε : Με το φεγγάρι ενάντια στον ήλιο . Ο Ομάρ είπε : Ήμουν με ένα στίχο Έπαινος, πήγα, δεν δουλεύω για μένα δουλεύω, όχι μόνο σκοτώνω όταν το φοράω . . Ήταν όπως ο Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε, έτσι σκοτώθηκε την ημέρα του Safeen (1`) , και ο Joseph όταν είδε τα οράματά του πέρα ​​από τον ήλιο και το φεγγάρι με τους γονείς του . Ο ήλιος και το φεγγάρι αν το σκεφτείτε , δεν υπήρχε κανένας με την έννοια σε αυτά τα οράματα και, ως εκ τούτου, σας δείχνει διάχυτο σφάλμα μεταξύ ανθρώπων – και ειδικά – του κοινού από αυτούς, όταν βλέπουν τους νεκρούς, για παράδειγμα, πιστεύουν ότι είναι μια μεταφορά για τον κοντινό όρο, ή δείκτης του μηνύματος ή δεν θα εφαρμοστεί, και όταν κλαίνε στα Όνειρα λένε : Είναι χαρά, και αυτό δεν είναι σωστό όπως μας φάνηκε από προηγούμενα στοιχεία ….

Οι άνθρωποι του Ουρανού ή οι άνθρωποι της Κόλασης βλέπουν οράματα ή ονειρεύονται; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα για τα οποία έχω σταματήσει πολύ, και μετά από μια μακρά έρευνα για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων του Παραδείσου και των ανθρώπων της Κόλασης, λέω : Ο Παράδεισος είναι η κατοικία της ευλογίας, και τι καλοσύνη, Θεέ Ο Παντοδύναμος λέει στο θεϊκό Χαντίθ που διηγείται ο Μπουχάρι στο Βιβλίο του Παραδείσου και την περιγραφή της ευδαιμονίας του μέσω του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : [ Έχω προετοιμάσει για τους δίκαιους υπηρέτες μου αυτό που δεν είδε κανένα μάτι, κανένα αυτί δεν άκουσε και όχι κινδυνεύει η ανθρώπινη καρδιά ]. Σύμφωνα με αυτό που κάλεσε λέγοντας ειρήνη σε αυτόν για αυτά, όπως αναφέρεται και στο Bukhari, στην ίδια θέση η πρώτη : […….. Μην ουρήσετε, ούτε αφοδεύσετε, ούτε Imitkhton, ούτε Atvlon, Omchathm χρυσός, μόσχος υποψήφιος, και Mjamram Aloe Και οι σύζυγοί τους al-hoor al-ayn, τα ήθη τους για τη δημιουργία ενός άνδρα, σύμφωνα με τον πατέρα τους Αδάμ, εξήντα κύβους στον ουρανό ]. Αυτή η ευδαιμονία είναι αιώνια, και η φωτιά είναι και η κατοικία της αιώνιας δυστυχίας. Al-Sahih έχει επίσης αποδειχθεί ποιο Al-Bukhari διηγήθηκε μέσα από το Αμπού Σαΐντ, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού να του παρέχονται, δήλωσε : […. Ο λαός του παραδείσου ! Αθανασία, δεν υπάρχει θάνατος, λαοί της κόλασης ! Η αθανασία δεν είναι θάνατος ]. Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας στα δεξιά των ανθρώπων του Παραδείσου, και ήρθε στο Χαντίθ μέσω του Abu Huraira με μια αλυσίδα μετάδοσης : [Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται. ] Αυτό το Χαντίθ διορθώθηκε από τον Αλ-Αλ-Άλμπανι, ο Θεός να τον έχει έλεος, στο Αλ-Σιλσιλά Αχ-Σαχχαχ, Ι / 1 σ. : 74 H : 1087 Αντιφάσκει επίσης τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων της κόλασης, καθώς επιθυμούν να τους απαλλάξει ο Θεός από τα βασανιστήρια τους, αλλά δεν έχουν παρά θλίψη, όπως είπε ο Παντοδύναμος. [Και προειδοποιήστε τους την ημέρα της θλίψης, καθώς το θέμα έχει περάσει ενώ είναι αμελή και δεν πιστεύουν ] Maryam : 39….

…Ποιες είναι οι περιγραφές του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, που ήρθε στη βιογραφία , και οι οποίες αν το έβλεπα σε ένα όνειρο, ξέρω μέσω του οποίου τον είδα πραγματικό . . ; Μου άρεσε να γράφω τις περιγραφές του, οπότε αν κάποιος από εσάς είδε ένα όραμα στον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ας συγκρίνει αυτό που είδε με τις περιγραφές, αν ταιριάζουν. Τον είδε, και τότε αφήστε τον να χαρεί και να μην είναι χαρούμενος, και αν δεν συμπίπτει, τότε δεν τον είδε, και εκείνη τη στιγμή το όραμα είναι ένα όραμα ερμηνείας, και σύμφωνα με την κατάσταση του παρατηρητή , και η περιγραφή του αναφέρθηκε σε πολλά hadits, όπως : το hadits του Ali bin Abi Talib, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Προφήτης , ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Θεός να είναι πάνω του, με μακρά και όχι κοντά, κεκλιμένα χέρια και πόδια – δηλαδή, χοντρά και τραχιά δάχτυλα – μεγάλα κεφάλια, τεράστιες βάσεις – δηλαδή, τα οστά και το σώμα, κάθε πλήρες οστό είναι μεγάλο – έχει διαρρεύσει πολύ – δηλαδή, τα μαλλιά που βρίσκονται μεταξύ στήθος και ο ομφαλός – . Αν περπατήσει, είναι μανσέτες, σαν να κατέβαιναν από ένα σωρό που δεν το είδα πριν ή μετά από αυτό, ειρήνη σε αυτόν . Ο Al-Tirmidhi είπε : Αυτό είναι ένα καλό και αυθεντικό χαντίθ . Ο άντρας ρώτησε τον Αλ-Μπάρα : Ήταν το πρόσωπο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, σαν σπαθί; Είπε : Όχι, όπως το φεγγάρι . Και Αλί Μπιν Abi Talib, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Θεός μαζί του, είπε σε άλλο Περιγραφή : Ήταν όχι ένα μακρύ, αφράτα ένα, ούτε αμφιταλάντευση σύντομη, και ήταν τέσσερις από τους ανθρώπους, και δεν υπήρχε σγουρά γάτα, ούτε φυλή . Κρίνω τα μάτια, περιτριγυρίζω τα χείλη, το λαμπρό μανιτάρι και τον ώμο, το γυμνό με διαρροή, τα χέρια και τα πόδια έσκυψαν. Έχει έναν τόνο, και τους απαλύνει, και τους τιμώ με δέκα. Όποιος τον δει θα του δώσει πνεύμα, και όποιος τον ανακατεύει με μια γνώση που αγαπά, λέει το όνομά του που δεν έχω δει πριν ή μετά από αυτόν, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Εξηγήστε την παράξενη ομιλία : Almmguet : εξερχόμενο μήκος AC : μέσα σε μερικά από αυτό σε μερικές γάτες παλάτι : σοβαρό Aljaudh Almthm : Albadn πολύ κρέας Almkltm : Medawar ποτό προσώπου : αυτό στο άλμπουμ κόκκινο Alodj : σοβαρό σκοτεινό μάτι Alohdb : μακρά χείλη Ketd : ώμοι κοινότητα, που διαρροή μαραίνονται Είναι η λεπτή ποίηση που μοιάζει με πέος από το στήθος μέχρι τον ομφαλό. Το λεπτό : τα χοντρά δάχτυλα από τα χέρια και τα πόδια, το μετατοπισμένο : να περπατήσει με τη δύναμη του Jalil Al- Mushash : οι αρχηγοί των πομπών η Αϊσα είπε για αυτόν : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού δεν διηγήθηκε αυτή την αφήγησή σας, αλλά Συνήθιζε να μιλάει λέξεις που το ξεκαθαρίζουν, ένα κεφάλαιο που διατηρεί από αυτόν που τον κατασκοπεύει . Και ο Αμπντουλάχ Μπιν Αλ Χάριθ είπε γι ‘αυτόν : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, συνήθιζε να γελάει εκτός από ένα χαμόγελο . Με την εξουσία του Jabir bin Samra, είπε : Υπήρχε ένα Hamousha στα πόδια του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και γελούσε μόνο με ένα χαμόγελο, και αν τον κοίταζα εγώ είπε ότι τα μάτια είναι πιο σκούρα, όχι τα πιο σκούρα . Και πάνω του είπε : Εκείνος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είχε ένα στόμα με ραβδώσεις, σχήμα σαν μάτια, εμμονή με τα τακούνια . Εξηγήστε την παράξενη ομιλία : μπερδεμένα μάτια : μια μακρά τομή manhoos Stub : λίγο κρέας ,,,,, παραθέτοντας Sunan al – Tirmidhi, Βιβλικές αρετές…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι μιλά τα λόγια των ιερέων, των καλλιγράφων και των παρόμοιων, ή τους μιλάει λέξεις που είναι κατάλληλες για αυτό, η ερμηνεία του είναι ψεύτικο και ματαιοδοξία και πιστεύοντας ότι σε ένα όνειρο και ξυπνήσει είναι η άγνοια . ~…

…Ομοίως, αν βλέπει στο όνειρό του σαν να είναι χωρισμένοι οι τάφοι και οι νεκροί να βγαίνουν από αυτούς, τα οράματά του δείχνουν την εξάπλωση της δικαιοσύνης και αν βλέπει την ανάσταση, ενώ βρίσκεται σε πόλεμο . Νίκη . Αν το είδε αυτό στην Ανάσταση, τα οράματά του πραγματοποιήθηκαν με ταξίδια και αν είδε σαν να ήταν γεμάτος μόνος ή με κάποιον άλλο , τα οράματά του δείχνουν ότι είναι άδικος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Συγκεντρώστε εκείνους που αδικοποίησαν και τους συζύγους τους . ~…

…Και μερικοί από αυτούς που εκφράζουν το όραμα των χρυσών βραχιολιών, εάν τοποθετηθούν στα χέρια και γερνούν πάνω του, τότε σημαίνουν ότι θα συμβούν, και ειπώθηκε για ψέματα ανθρώπων, σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στο Sahih al- Ο Μπαχάρι σχετικά με την εξουσία του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ότι είπε : « Κοιμόμασταν όταν ήρθα με τους θησαυρούς της γης, και έβαλε δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου. Μέχρι να τους φυσήξω, τότε τους έριξα, και έφυγαν, οπότε το πρώτο από αυτά είναι οι δύο ψεύτες μεταξύ των οποίων είμαι ο ιδιοκτήτης της Sanaa και ο ιδιοκτήτης του περιστεριού ….

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει αυτό που δεν επιτρέπεται στη Σαρία, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού ….

…Και όποιος βλέπει από τους νεκρούς τι θαυμάζει, τότε συμβαίνει κάτι που οι άνθρωποι θαυμάζουν ….

Τι συμβουλή έχετε για κάποιον που ανησυχεί και φοβάται τα όνειρα που βλέπει και μπορεί να είναι υπερβολικό; Δεν είστε ο μόνος που υποφέρει. Αυτός είναι ένας από τους ευγενείς συντρόφους, που είναι : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf λέγοντας : Συνήθιζα να βλέπω το όραμα να με αρρωσταίνει μέχρι που άκουσα τον Προφήτη, την ειρήνη και τις ευλογίες του Θεού να του λένε : (Το καλό όραμα είναι από τον Θεό . Και αν δει αυτό που μισεί, ας ζητήσει καταφύγιο στον Θεό από το κακό του και από το κακό του Σατανά, και αφήστε τον να δραπετεύσει τρεις φορές, και να μην πει σε κανέναν γι ‘αυτό, γιατί δεν θα τον βλάψει .) Συμφωνήθηκε . Στο μυθιστόρημα 🙁 Θα μπορούσα να δω το όραμα Oary από αυτά αλλά δεν το Ozml ) κανένα : Προσάρτηση Oary Humazah μάτι και ακινησία, όπως ο πυρετός μου έρχεται από το φόβο της ονομαστικής μου αξίας στο μυαλό μου . Και Azmal : συνδυάζοντας το hamza και σφίγγοντας το zai και το meme, δεν θα τυλιχτώ και θα καλυφθώ με κρύο πυρετό . Και στο μυθιστόρημα ( εκτός από αυτό δεν το επαναλαμβάνω ). Και στην αφήγηση ( Αν έβλεπα το όραμα είναι βαρύτερο για μένα από ένα βουνό ). Ω, ο αδερφός μου και η αδερφή μου, για να μην πανικοβληθείτε και να φοβηθείτε, και καταφεύγοντας στην καθαρή σουντά, θα βρείτε μια χρήσιμη συνταγή για αυτό που ήρθε στο Σαχχ : ( Εάν κάποιος από εσάς δει ένα όραμα που μισεί, αφήστε τον να γυρίσει και στρίψτε αριστερά του τρεις φορές και ζητήστε από τον Θεό για το καλό του και αναζητήστε καταφύγιο με τον Θεό από το κακό του ) , και σε μια αφήγηση : ( Αφήστε τον Θεό να καταφύγει στον Θεό από τον Σατανά τρεις φορές ) , στο μυθιστόρημα ( και τους θυμίζει ένα από αυτά που μην τον βλάψετε ). Και όποιος κάνει αυτή τη συνταγή, το όνειρό του δεν πέφτει και μπορεί να πέσει σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο . Ο Θεός ξέρει…

…Όσον αφορά τα ενδύματα που κατασκευάζονται από αυτό, η έκφρασή του είχε προηγουμένως εκφραστεί στη θέση του στην ενότητα ενδυμάτων και ενδυμάτων. Όσον αφορά αυτό που χρησιμοποιείται από τις αποσκευές, έχει προηγηθεί η έκφρασή του στη θέση του στο Κεφάλαιο 48 ….

Τι είναι καλύτερο να πω ότι έχω όραμα ή όνειρο; Η διεύθυνση του Μπαχάρι είναι σωστή : η πόρτα : το όραμα του Θεού , και έτσι σημαίνει καθόλου και αναφέρεται στο Χαντίθ : ~ Αληθινά όνειρα του Θεού και το όνειρο του διαβόλου ~ και προφανές ότι λέμε : αυτό που προστίθεται στον Θεό δεν είναι λέγεται ότι έχει ένα όνειρο που προστίθεται στον διάβολο λέγεται ότι έχει ένα όραμα, μια παράνομη πράξη βασίζεται στην αισιοδοξία και δεν καλείται ο καθένας ως όραμα, ήρθε σε μια συνέντευξη τελευταία ( αποκάλυψη τρία ) και στη συνέχεια ανέφερε τους σύγχρονους πιστούς που ονομάζονται κάθε είδος όραμα του ονόματος , και υπέρ της αισιοδοξίας οι λέξεις ειρήνη σε αυτόν ~ καλή όραση του Θεού ~ στο μυθιστόρημα : ~ καλή όραση ~ Έτσι το ονόμασε Χασάν…

…Όσον αφορά το τι είναι φτιαγμένο από μαλλιά που ταιριάζει με αυτό που αναφέρθηκε προηγουμένως στο μαλλί, απαιτείται στην προαναφερθείσα ενότητα, και επίσης αυτό που φοριέται από αυτό, απαιτείται στην προηγούμενη ενότητα, όπως είπαμε για το μαλλί ….

Τι πιστεύετε ότι διαδίδετε τα υποκριτικά νέα της Νύχτας της Δύναμης σε ένα όνειρο; Είναι κοινό μεταξύ των ανθρώπων σε τέτοιες μέρες κάθε χρόνο για τον καθορισμό του Laylat al-Qadr, και ότι είναι η νύχτα αυτού του είδους, και πέρυσι μου φημολογήθηκε ότι έβαλα τη Νύχτα της Δύναμης ως τη νύχτα των είκοσι -πέντε, και για την εκπλήρωση της ευθύνης θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής : Ερώτηση / Υπάρχει ενδιαφέρον Προσδιορίστε τη νύχτα της εξουσίας; Ποια είναι η απόφαση για το τι κάνουν ορισμένοι στην ενημέρωση ή τον περιορισμό τους – με βάση τα οράματα – και με το πρόσχημα να τους παροτρύνουν να το πράξουν ή να αγωνιστούν για αυτά; Απαντώ σε αυτήν την ερώτηση μέσω των ακόλουθων σημείων : 1 / Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε εικασίες και δεν βασίζεται στην κοπή. Προειδοποιώ επίσης να μην εισαγάγω οράματα στην πτυχή της λατρείας, γιατί η θρησκεία έχει ολοκληρωθεί . 2 / Αναγνωρίζουμε ότι το όραμα του πιστού είναι αληθινό, και ότι είναι μέρος των μερών της προφητείας, και υποστηρίζουμε επίσης το κήρυγμα του καλού με αποδείξεις : το ρητό του Προφήτη [ Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές . Είπαν : Ποια είναι τα καλά νέα; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ο πιστός ή το βλέπει ο ίδιος ], αλλά το όραμα του πιστού μπορεί επίσης να είναι λανθασμένο, και δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον αλάθητο σήμερα που μπορεί να αποφασιστεί από αυτό ή από αυτό . 3 / Ότι αυτό το ummah εξέδωσε καλύτερα λόγια και καλύτερες πράξεις από το προηγούμενο, και έζησαν ολόκληρο το μήνα, και αυτό το ummah δεν θα είναι κατάλληλο εκτός από αυτό που είναι δίκαιο στην αρχή του . 4 / Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δεν ενημέρωσε τους Συνεργάτες για μια συγκεκριμένη νύχτα, αλλά μάλλον είπε ότι ήταν τις τελευταίες δέκα ημέρες, ή τις τελευταίες επτά ημέρες, και αυτό είπε αφού έμαθε ότι Μερικοί από τους συντρόφους του, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είδαν τη Νύχτα της Δύναμης σε ένα όνειρο, οπότε είπε όπως στο Χαντίθ που διηγήθηκε. Ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : [ Βλέπω τα οράματά σας να συγκρούονται – δηλαδή, συμφώνησαν – τις τελευταίες επτά ημέρες, οπότε όποιος τα ερευνήσει θα πρέπει να τα ερευνήσει τις τελευταίες επτά ημέρες . ~ Αυτό το ζήτημα ήταν ένα από τα σημαντικά ζητήματα με τα οποία συνεργάστηκαν οι Συνεργάτες, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, έως ότου αναφέρθηκε ότι συνήθιζαν να εκτελούν Ιτικαΐφ μέσα στις δέκα ημέρες, αναζητώντας το, και αυτό είναι προτού ορίσει ο Προφήτης τις τελευταίες δέκα ημέρες . 5 / Βλέπω τον ειρήνη του Προφήτη πολλές φορές τη νύχτα, και βγήκε για να πει στους συντρόφους έξω, μετά την Ονίσσα, και είπε ότι είδε σε ένα όνειρο ότι προσκύνησε σε νερό και λάσπη, ήρθε ένα σύννεφο Vmatart μέχρι την οροφή του Sal του τζαμιού – ήταν φύλλα φοίνικα – προσευχή και κρατήθηκε, ο αφηγητής είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να προσκύνησε σε νερό και λάσπη, μέχρι που είδα ένα ίχνος λάσπης στο μέτωπό του, και αυτό είναι επιβεβαίωση του οράματός του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, άφησε την πρωινή προσευχή με το πρόσωπό του γεμάτο λάσπη και νερό . 6 / Ήρθε στο Σαχχ ότι, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : [ Βγήκα για να σας πω για τη Νύχτα του Πεπρωμένου, και κοίταξα – δηλαδή, τσακώθηκα και υποστήριξα – έτσι και έτσι, και ανατράφηκε, και ελπίζω ότι θα ήταν καλό για εσάς …….] Χαντίθ . Ο Al-Subki al-Kabeer συνήγαγε από αυτήν την ιστορία, όπως αναφέρεται στο Fath al-Bari 4/286: Είναι επιθυμητό να κρύβεται η Νύχτα της Δύναμης σε όσους την είδαν . Αυτό συμβαίνει επειδή ο Θεός αποφάσισε στον προφήτη του ότι δεν τον ενημέρωσε για αυτό . Και όλα τα καλά είναι αυτά που προορίζονται για αυτόν, οπότε είναι επιθυμητό να τον ακολουθήσουμε σε αυτό . 7 / Το νόημα του ρητού του, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού : [ Μπορεί να είναι καλό για σένα ]: Εάν η Νύχτα της Δύναμης διοριστεί σε μια συγκεκριμένη νύχτα, θα περιοριστεί σε αυτήν, τότε η λατρεία λείπει σε άλλη , και αυτό συνέβη και συμβαίνει από πολλούς ανθρώπους, έτσι ώστε να υπάρχουν μερικοί που στέκονται για τη νύχτα που φημολογείται ότι είναι Laylat al-Qadr, και αφήνουν τα υπόλοιπα , και αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος – όπως εξηγήσαμε νωρίτερα -. 8 / Είναι καλύτερο για τους μουσουλμάνους να μην μεταδίδουν τέτοια νέα σχετικά με τον καθορισμό του Laylat al-Qadr ή να δημοσιεύουν μερικά από τα λόγια εκείνων που το εκφράζουν, ως τη νύχτα αυτού του και αυτού του μήνα, όταν αποδεικνύεται από οι σωστές αφηγήσεις, ότι η απόκρυψή της ήταν για σοφία και υπάρχει καλό για την ummah, και καλό για να ακολουθήσει ό, τι προήλθε από τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . 9 / απαιτείται από τους μουσουλμάνους γενικά επιμέλεια και λατρεία και εργασία σε αυτόν τον ολόκληρο μήνα, ο τελευταίος από αυτούς και συγκεκριμένα δέκα , ήταν ο ειρήνης του Προφήτη όπως δήλωσε σε μια συνέντευξη με την Aisha : Εάν δέκα μπήκαν να σφίγγουν την ποδιά, και να ζήσουν για τη νύχτα, και ξύπνησε την οικογένειά του ] , και σε αυτή την αναφορά στο να προτρέψουμε να βελτιώσουμε το συμπέρασμα, ο Θεός σφραγίζει καλά για εμάς. Αμήν, Κύριε των κόσμων … Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι έβγαλε από το αυτί του, αυτό δείχνει τη μετάνοιά του ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που βλέπει στο ποτάμι τι αγαπάει είναι καλός για τον εργάτη ή έναν βασιλιά χωρίς την εξουσία ….

Το άθροισμα από το οποίο δουλεύει η φυτική ζάχαρη, η ραφιναρισμένη ζάχαρη και η ζάχαρη ντόνατ, δίνουν μια έκφραση για αυτό ….

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα έναν άντρα να καταπιεί μαργαριτάρια τόσο μικρά και να τα βγάζει μεγαλύτερα από ότι κατάπιε. Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Αυτός είναι ένας άνθρωπος που ακούει το Χαντίθ και του μιλάει περισσότερο από ό, τι άκουσε ….

…Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό για τον νηστείο, τότε έχει μειώσει τη θρησκεία του ….

…Θεωρείται ότι το μαγείρεμα σε τι είδους καλό το οδήγησε, Μαχμούντ . Και όποιος βλέπει διαφορετικά, η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι δεν πρέπει να βγαίνει από τον πρωκτό του, ή κάτι σαν αυτόν μπαίνει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Και όποιος δει κάποιο έλεος, αν φτάσει σε ένα στίχο βασανιστηρίου, και είναι δύσκολο γι ‘αυτόν να το διαβάσει, θα έχει μια ανακούφιση ….

…Όσο για κάθε είδος κρέατος του οποίου το κρέας τρώγεται, καθένας από αυτούς παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο και την ερμηνεία του, αλλά αναφέρω αυτούς τους τύπους λόγω της διαφοράς σε αυτά και της συνάφειάς τους. Όσο για όσα ανέφεραν οι περαστικοί, το οποίο εμπλουτίζει τη λεπτομέρεια κάθε ζώου και το φύλο του, και ειπώθηκε ότι όλα τα κρέατα των ζώων προέρχονται από τα έβδομα τέρατα και τα θηράματα πουλιών, αποκτώνται με απαγορευμένα χρήματα από τους βασιλιάδες ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει επεκταθεί από ό, τι στο παρελθόν, τότε θα λάβει ευλογίες, χρήματα και αύξηση του βιοπορισμού ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σε ένα από αυτά τι δεν είναι κατάλληλο να κάνει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του τζαμιού ερμηνεύεται από τον Σουλτάνο ή όποιον παίρνει τη θέση του, και το όραμα του το σχολείο ερμηνεύεται από δικαστές, μελετητές, νομικούς και το τζαμί, ερμηνευμένο από μια γυναίκα με μεγάλη μοίρα ….

Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…