…Όσο για το τρέξιμο και τον εχθρό, είτε ήταν αναβάτης είτε περπατούσε, τότε δείχνει ανυπομονησία και απληστία. Αν έβλεπε ότι στεκόταν από το τρέξιμο ή τον εχθρό του, τότε ήταν ικανοποιημένος και δεν τείνει να απληστία. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι τρέχει ή τρέχει και γνώριζε το ζήτημα που ζητούσε, θα το συνειδητοποιήσει σύντομα και θα το κερδίσει, και αν ήταν αναβάτης, αυτό σημαίνει Ανανέωση του ταξιδιού του…

…Ένα δέντρο καρυδιάς, γιατί είναι ένας τυφλός, σπάνιος, άθλιος άνθρωπος, και επίσης ο καρπός του, είναι χρήματα που δεν βγαίνουν παρά με εργασία και εξαπάτηση. Ομοίως, εάν το φεγγάρι του ιδιοκτήτη του είναι σε θέση να κερδίσει αυτό που ζήτησε, και την προέλευση όλων των απαγορευμένων και διεφθαρμένων, εάν βλέπει ότι βρίσκεται σε μια καρυδιά, τότε σχετίζεται με έναν τεράστιο τυφλό, και εάν κατεβαίνει από αυτό, τι είναι μεταξύ του και ότι ο άνθρωπος δεν θα ολοκληρωθεί . Εάν πέσει από αυτό ή πεθάνει, τότε σκοτώνεται από έναν τεράστιο άντρα ή έναν βασιλιά, και αν σπάσει από αυτόν, αυτός ο τεράστιος άνθρωπος χάνεται, και ο πεσμένος χάνεται εάν είδε ότι πέθανε όταν έπεσε, και εάν αυτός δεν πέθανε όταν έπεσε, τότε θα επιβιώσει . Ομοίως, αν δει ότι τα χέρια ή τα πόδια του είναι σπασμένα σε αυτό, τότε βρίσκεται στα πρόθυρα της καταστροφής και επιτυγχάνει μια μεγάλη ταλαιπωρία, αλλά επιβιώνει μετά από αυτό . Ομοίως, κάθε υπέροχο δέντρο τρέχει την καρυδιά και αποδίδει στην ουσία τους σαν καρύδια στο λεξι ….

Όποιος βλέπει ότι η κιβωτός περιστρέφεται, η ζωή του βελτιώνεται, και αν το βλέπει να στέκεται χωρίς να στρέφεται, είναι εναντίον αυτού ….

Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε πλοίο μαζί του στην ξηρά, τότε είναι υποκρισία στη δουλειά, απαγορεύεται ο γάμος, το ταξίδι που συμβαίνει ή η ασθένεια, και μπορεί να ήταν Χατζ ….

Και αν δει ότι οι άγγελοι βρίσκονται σε μέρος πολέμου, θα κατακτήσει τους εχθρούς

…Και ο al-Kirmani είπε ότι το να το φοράς για ένα άτομο που πηγαίνει σε πολέμους δείχνει ένα καρφί, και αν όχι για αυτό τότε δεν είναι, και αν το χρώμα του είναι πράσινο ή λευκό, τότε δείχνει αύξηση του χρέους, και αν είναι κίτρινο τότε ερμηνεύεται από την αδυναμία και την ασθένεια, και αν είναι μπλε τότε υποδηλώνει την καταστροφή, και αν είναι μαύρο τότε δείχνει θλίψη και αγωνία, και αν είναι χρωματισμένο, δείχνει την κανονικότητα των υποθέσεων του, και εάν είναι παλιά και σκισμένα, δείχνει τη θλίψη και την έλλειψη χρημάτων ….

…Και όποιος βλέπει σανό στο πρόσωπο του νερού, τότε η έκφραση αυτού του νερού, είτε πρόκειται για θάλασσα με τον βασιλιά είτε ποτάμι, είναι το όραμά του όπως αναφέρθηκε προηγουμένως ή άλλο από αυτό που αναφέραμε στο Κεφάλαιο τριάντα οκτώ, έτσι η ερμηνεία αυτού είναι ότι όποιος του αποδίδεται ότι το νερό που βρίσκεται στο πρόσωπο του αχύρου είναι μια παραπλανητική εμφάνιση που έρχεται σε αντίθεση με το εσωτερικό του όταν τρέχει ανάμεσα σε ανθρώπους Είναι σαν να ήσασταν νερό κάτω από άχυρο, και ίσως αυτός που μαζευόταν από την επιφάνεια του νερού θα έπαιρνε χρήματα για να αποδοθεί σε αυτό, και στην πρόταση δεν υπάρχει έπαινος και μίσος για το βλέμμα ….

…Όποιος βλέπει το σάλιο να τρέχει από αυτό, τότε δεν θα το πάρει και μετά θα το αφήσει . Όποιος το βλέπει να τρέχει και να μην τραυματίζει κανένα από τα μέλη του…

…Το ταξιδιωτών : μια ελεύθερη γυναίκα από το λαό της Myasir . Η ζώνη : το σύστημα εντολών . Και τα ηνία : υπακοή και αντίπαλοι . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα μαστίγιο τρυπημένο, είναι κηδεμονία και δουλειά σε ελεημοσύνη . Και αν είδε ότι χτύπησε το γαϊδουράκι του με το μαστίγιο του, τότε προσεύχεται στον Θεό για να ζήσει, και αν χτυπήσει ένα άλογο μαζί του και τον έχει οδηγήσει και τον δείξει να τρέχει, τότε προσεύχεται στον Θεό για δυσκολία . Και ειπώθηκε ότι η μπάλα είναι η καρδιά ενός ατόμου και το σκήπτρο είναι η γλώσσα του, οπότε αν παίζει μαζί τους όπως είχε προβλεφθεί, η εντολή του είναι σε διαμάχη ή συζήτηση για το τι θέλει ….

…Κομμωτής Αν επισκεφθείτε τον κομμωτή στα όνειρά σας, θα συσχετιστείτε με το ασήμαντο χαρακτήρα μιας ελκυστικής γυναίκας . Όσον αφορά τη γυναίκα, αυτό το όνειρο σημαίνει οικογενειακή δυσφορία και κριτική για την εντελώς ελαττωματική της . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να χρωματίσει τα μαλλιά της, δεν θα ξεφύγει από την περιφρόνηση της κοινωνίας παρά μόνο με δυσκολία, καθώς οι εχθροί της επιδιώκουν να καταστρέψουν τη φήμη της . Εάν αντιμετωπίζει τα μαλλιά της στο κομμωτήριο, αυτό σημαίνει ότι θα τρέχει μετά από ασήμαντα θέματα και θα χρησιμοποιήσει πολλά μέσα για να υποτάξει τους ανθρώπους στις επιθυμίες της ….

…Το στέμμα : Το στέμμα τρέχει την πορεία, και ειπώθηκε ότι είναι επιπλέον χρήματα, γνώση και ένα παιδί που το συντηρεί, και το στέμμα για μια γυναίκα είναι ένας μη Άραβας σύζυγος, και για τους άνδρες να πάνε αυτό που του αποδίδεται , επειδή ο χρυσός δεν του αρέσει, και αν ένας έμπορος είδε να βάζει το στέμμα από το κεφάλι του ή να το κλέβει, τότε τα χρήματά του εξαφανίζονται, και αν το καθεστώς του είναι εξουσία, θα έχει ένα λάθος στη θρησκεία του Και αν ο βασιλιάς δει ότι του το στέμμα ή το στέμμα έχει τοποθετηθεί από το κεφάλι του ή έχει ληφθεί από το κεφάλι του, αφαιρείται η κατοχή του ….

…Al-Nimr : Η πορεία του λιονταριού τρέχει, και είναι επίσης ένας φαύλος, εκδικητικός και μυστικός άνθρωπος, όταν είναι από μόνος του ένας προδοτικός και προδοτικός εχθρός και ένας φαινομενικός εχθρός, και ειπώθηκε ως άδικος Σουλτάνος ​​και η τίγρη τρέχει επίσης πορεία της λιονταρίνας . Και η είσοδος της τίγρης, η είσοδος ενός λαϊκού άνδρα και η κατανάλωση της σάρκας του λέγεται ότι ήταν το κεφάλι ….

Πόλεμος Εάν ονειρευόσασταν πόλεμο, τότε αυτό προβλέπει άκαρπες καταστάσεις στον τομέα των επιχειρήσεων, και πολύ χάος και ταλαιπωρία στις οικογενειακές υποθέσεις . Αλλά αν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι ο εραστής της έχει πάει στον πόλεμο, τότε αυτό σημαίνει ότι θα ακούσει κάτι προσβλητικό για την προσωπικότητα του εραστή της . Και αν ονειρεύεστε ότι η χώρα σας ηττήθηκε στον πόλεμο, τότε αυτό δείχνει ότι θα υποφέρει από πλούτο εμπορικής και πολιτικής φύσης και τα συμφέροντά σας θα χτυπήσουν σε οποιαδήποτε από αυτές τις δύο κατευθύνσεις . Εάν ονειρεύεστε τη νίκη, θα υπάρξει γρήγορη δραστηριότητα στα σχέδια εργασίας και η οικογενειακή ζωή θα είναι αρμονική ….

…Σε ένα όνειρο, είναι ένας ξένος βασιλιάς που είναι φοβισμένος, βαρετός, μεταφέρει βαρέων βαρών και γνωρίζει πόλεμο και μάχη . Έτσι, όποιος οδηγεί έναν ελέφαντα σε ένα όνειρο, ή ο βασιλιάς του, επικοινώνησε με τον Σουλτάνο και έφτασε σε υψηλό επίπεδο και έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε δόξα και κύρος . Και όποιος οδηγεί έναν ελέφαντα κατά τη διάρκεια της ημέρας χωρίζει τη γυναίκα του, και ίσως προδοσία και εξαπάτηση, και επιστρέφει την προδοσία και τον εξαναγκασμό του εναντίον του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Δεν είδατε πώς έκανε ο Κύριος σας στους ιδιοκτήτες του ελέφαντα ). Και ένας ελέφαντας στο όνειρο είναι ένας καταραμένος άντρας . Αυτός που οδηγεί έναν ελέφαντα τη νύχτα θα ξεπεράσει έναν τεράστιο, χλωμό βασιλιά και θα τον νικήσει . Και αν έβλεπε ότι οδηγούσε σε μια σέλα ενώ τον υπακούει, τότε θα παντρευόταν την κόρη ενός τεράστιου μη-Αραβικού άνδρα, και αν ήταν έμπορος, η επιχείρησή του θα ήταν μεγαλύτερη . Αν δει ότι αρμέγει τον ελέφαντα, τότε συνωμοτεί έναν τεράστιο βασιλιά και παίρνει επιτρεπόμενα χρήματα από αυτόν . Και ειπώθηκε : Ο ελέφαντας είναι ένας βασιλιάς με μεγάλη χάρη και γενναιοδωρία, γενναιοδωρία και υπομονή, ευγένεια και απαλότητα . Αν έβλεπε ότι τον είχε χτυπήσει με τη μάνικα, θα ανταμειφθεί . Και αν το εγκατέστησε, έλαβε ένα υπουργείο και ένα κράτος . Ο ελέφαντας υποδεικνύει τους δίκαιους ανθρώπους, τους μελετητές και τους ευγενείς, και δείχνει τη δυσφορία, τη δυστυχία και την κόπωση . Αν είδε ότι ο ελέφαντας σκοτώθηκε σε μια πόλη, τότε ο βασιλιάς θα πεθάνει ή θα σκοτωθεί . Και όποιος βλέπει ότι ο ελέφαντας τον απειλεί, τότε αυτό υποδηλώνει μια ασθένεια, και αν τον πετάξει κάτω και πέσει, τότε το άτομο που ονειρεύεται θα πεθάνει . Εάν μια γυναίκα το βλέπει, τότε δεν είναι καλός οδηγός, αλλά το βλέπει . Και όποιος είδε ότι μίλησε με τον ελέφαντα, πήρε πολλά καλά από τον βασιλιά, και αν δει ότι ο ελέφαντας τον ακολούθησε να τρέχει, έβλαψε τον βασιλιά του . Και όποιος βλέπει ότι οδήγησε έναν ελέφαντα στον πόλεμο, θα χαθεί . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε το κρέας ενός ελέφαντα, θα έχει χρήματα από τον Σουλτάνο, και ομοίως αν έπαιρνε από τα όργανα, το δέρμα ή τα οστά του . Δεν υπάρχει καλό να βλέπεις τον ελέφαντα για τους ανθρώπους της δικαιοσύνης και της ευσέβειας . Εάν ο ελέφαντας φαίνεται να αναδύεται από μια χώρα που έχει πανούκλα, απομακρύνεται από αυτά . Και όποιος είδε ότι σκότωσε έναν ελέφαντα νίκησε έναν ξένο άνδρα . Και όποιος είδε ανθρώπους να οδηγούν ελέφαντες και ήταν σε πόλεμο, ηττήθηκαν . Ίσως η οδήγηση ενός ελέφαντα έδειξε αδικία και ψέματα . Και όποιος βλέπει έναν ελέφαντα να έρχεται από τη μια πόλη στην άλλη, είναι ένας κυβερνήτης που κινείται από τη μια πόλη στην άλλη ….

…Al-Raml : Επίσης, περνάει η πορεία της βρωμιάς , υποδεικνύοντας το θάνατο, τη ζωή, τον πλούτο και την κατοίκηση, επειδή προέρχεται από τη γη, και οι Άραβες λένε : Ένας άνθρωπος γεμίζει εάν είναι φτωχός . Περιλαμβάνει επίσης τις χήρες, που είναι οι σύζυγοί τους, των οποίων οι σύζυγοι έχουν πεθάνει, και ίσως η επιδίωξή του υποδηλώνει περιορισμούς, λόγους, πολιορκία, ταραχές και εξαπάτηση, και ό, τι ζητούσε σε αυτήν την ανησυχία, τη θλίψη, τις συγκρούσεις και τα παράπονα, επειδή αυτός που περπατάει παίρνει και δεν τρέχει, περπατάει μέσα του ή ιππασία, ανάλογα με την έκταση και την έλλειψη αυτού. Και το κατέβασμα του ποδιού σε αυτό, η σημασία του είναι σε ένταση και ελαφρότητα, και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι στην άμμο, τότε παγιδεύεται σε κοσμικά ζητήματα με τη σειρά τους . Αν δει ότι έχει μαζέψει την άμμο, ή τη μαζέψει, ή τη μεταφέρει, τότε πρέπει να μαζέψει χρήματα και θα είναι καλά . Και όποιος περπατά στην άμμο, αντιμετωπίζει μια πολυάσχολη δουλειά, όσο και όσο είναι ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι τρέχει ή τρέχει και γνωρίζει το ζήτημα που ζητάει, τότε θα το συνειδητοποιήσει σύντομα και θα το κερδίσει ….

…Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες να τρώνε ό, τι του ήρθε, τότε είναι ο λόγος και το κακό και μια διαμάχη ή πόλεμος μεταξύ ενός λαού και τους βλάπτει, και το όραμα του καπνού είναι μια μεγάλη φρίκη και άγριες μάχες και πόλεμο, και αν με αυτόν τον καπνό εκεί είναι μια φλόγα, τότε είναι μια σοβαρή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν είναι χωρίς φλόγα, τότε συνδυάζεται χωρίς πόλεμο και ηθική χωρίς να σκοτώνει ….

…Ο ελέφαντας : Υπάρχει διαφωνία γι ‘αυτό, μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι ένας τεράστιος βασιλιάς, και μερικοί από αυτούς είπαν έναν καταραμένο άντρα επειδή είναι τέρας . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ήμουν ελέφαντας . Ο Ibn Sirin είπε : Ο ελέφαντας δεν είναι ένα από τα μουσουλμανικά σκάφη, φοβάμαι ότι είστε ενάντια στο Ισλάμ . Και ειπώθηκε ότι είναι ένα διάσημο, σπουδαίο πράγμα που είναι άχρηστο, επειδή το κρέας του δεν τρώγεται ή αρμέγεται . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος είδε έναν ελέφαντα και δεν τον οδήγησε, θα δει μια μείωση στον εαυτό του και την απώλεια των χρημάτων του . Εάν τα γόνατά του επιτύχουν μια τεράστια και σπάνια κατοχή, και θα επικρατήσει εάν είναι κατάλληλος για εξουσία . Αν δεν ήταν σε φόρμα, συνάντησε έναν πόλεμο και δεν κέρδισε, γιατί ο αναβάτης του δεν είναι ποτέ σε μια πλοκή, οπότε δεν κερδίζει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δεν είδατε πώς έκανε στους συντρόφους του ελέφαντα , » Και ίσως σκοτώθηκε σε αυτό . Αν γονατίσει σε σέλα ενώ τον υπακούει, παντρεύεται την κόρη ενός τεράστιου, ξένου άνδρα . Αν ήταν έμπορος, το εμπόριο του θα ήταν υπέροχο . Αν την γονατίσει κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και τον κάνει να αρρωσταίνει εξαιτίας της . Όποιος βοσκώνει μια βιόλα τότε απογοητεύει τους Πέρσες βασιλιάδες, και οδηγούνται σύμφωνα με την υπακοή του . Αν δει ότι αρμέγει έναν ελέφαντα, τότε συνωμοτεί έναν τεράστιο βασιλιά και παίρνει επιτρεπόμενα χρήματα από αυτόν . Και ο ελέφαντας έκοψε τα χρήματα του βασιλιά . Είδε έναν ελέφαντα να σκοτώνεται στη χώρα του, γιατί ο βασιλιάς αυτής της πόλης, ή ένας άντρας του αρχηγού του, πεθαίνει . Και όποιος βλέπει ότι ο ελέφαντας τον απειλεί ή τον θέλει, τότε είναι άρρωστος, και αν βλέπει σαν να τον έχει ρίξει κάτω από αυτόν και πέσει πάνω του, αυτό υποδηλώνει το θάνατο του ατόμου της όρασης . Εάν δεν τον ρίξει κάτω από αυτόν, τότε θα μπουν σε προβλήματα και θα σωθεί . Έχει ειπωθεί ότι ο ελέφαντας είναι ο βασιλιάς της κόλασης . Όσο για τις γυναίκες, δεν είναι καλός οδηγός, ωστόσο το βλέπουν . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε σαν να μιλούσε στον ελέφαντα θα λάβει πολλά καλά από τον βασιλιά . Αν είδε ότι τον ακολουθούσε ένας ελέφαντας που τρέχει, θα λάβει μια προετοιμασία από έναν βασιλιά . Και όποιος χτύπησε τον ελέφαντα με τον κορμό του, θα ήταν τυχερός . Και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις τον ελέφαντα σε χώρες εκτός της Ινδίας, ήταν σοβαρό και τρομοκρατημένο . Και στη Νούβια, ένας βασιλιάς . Και οι ελέφαντες πολεμούν δύο βασιλιάδες . Ο ελέφαντας είναι πιο ενδεικτικός του ξένου σουλτάνου, και ίσως της μεγάλης γυναίκας και του μεγάλου πλοίου, και επίσης δείχνει την καταστροφή και τον κύκλο, όταν ήρθε σε εκείνους που έφεραν τον ελέφαντα στην Κάαμπα από τα πουλιά του Αμπάιλ και πέτρες από την πέτρα . Και ίσως υποδηλώνεται από το θάνατο . Και η οδήγηση υποδηλώνει το γάμο ενός ατόμου, ή την επιβίβαση σε πλοίο ή ένα φορτίο εάν ταξιδεύει . Διαφορετικά, θα κερδίσει δύναμη ή θα αποκτήσει τον έλεγχο ενός βασιλιά, εκτός και αν βρίσκεται σε πόλεμο, γιατί είναι ανάποδα και σκοτωμένος . Και όποιος δει τον ελέφαντα έξω από μια πόλη, και ο βασιλιάς του είναι άρρωστος, θα πεθάνει, διαφορετικά ταξιδεύει από αυτήν, ή είναι απομονωμένος από αυτό, ή ένα πλοίο ταξίδεψε σε αυτήν, εάν ήταν θαλάσσια πόλη, εκτός εάν υπάρχει επιδημία ή εκμηδένιση ή αγωνία, τότε απομακρύνεται από αυτούς από τον ελέφαντα που τους αφήνει ….

…Σιτάρι : είναι επιτρεπόμενα χρήματα σε ταλαιπωρία και δυσκολίες, και η αγορά σιταριού δείχνει ότι τα χρήματα έχουν χτυπηθεί με αύξηση στα παιδιά. Η καλλιέργεια σιταριού είναι έργο στη χαρά του Παντοδύναμου Θεού και η προσπάθεια καλλιέργειάς του υποδηλώνει τζιχάντ . Εάν το βλέπει σαν να σπείρει σιτάρι και να μεγαλώσει κριθάρι, τότε δείχνει ότι είναι καλύτερο στο εξωτερικό από ότι είναι μέσα . Εάν σπέρνει κριθάρι και το σιτάρι μεγαλώνει, το θέμα είναι αντίθετο με το πρώτο . Και αν σπείρει σιτάρι και μεγαλώσει αίμα, θα έτρωγε τοκογλυφικό . Και η πράσινη ακίδα γόνιμη το sunnah, και η ξηρή ακίδα που μεγαλώνει στο πόδι της είναι η στείρα της Σουντά, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε στην ιστορία του Ιωσήφ και την ακίδα στο χέρι ενός ατόμου, ή σε ένα αλώνι ή ένα εμπορευματοκιβώτιο, χρήματα που παίρνει ο ιδιοκτήτης του από τα κέρδη άλλων, ή από γνώσεις που μαθαίνει . Αφηγήθηκε ότι μου άρεσε ο Χαντάν σαν να είχε πουλήσει σιτάρι για κριθάρι, τότε είπε στον αλ-Σαμπί για το όραμά του και είπε : Αντικατέστησε την ποίηση με το Κοράνι . Και όποιος πάρει το χάσμα Al-Sanabel από μια φυτεία που γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, θα έχει χρήματα που διαχωρίζονται από τον ιδιοκτήτη του . Αν δει ότι η σπορά συγκομίζεται σε διαφορετικό χρόνο, τότε αυτό δείχνει θάνατο σε εκείνο το στρατόπεδο ή τον πόλεμο . Εάν τα αυτιά είναι μηδενικά, τότε δείχνει το θάνατο των ηλικιωμένων . Εάν είναι πράσινο, τότε είναι ο θάνατος ή η δολοφονία των νέων . Και το σιτάρι στο κρεβάτι είναι το σχοινί της γυναίκας, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι φύτεψε καλλιέργειες είναι το σχοινί της γυναίκας του. Αν δει ότι οργώνει στη γη κάποιου άλλου και γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε παντρεύεται τη γυναίκα του . Και όποιος σπέρνει έναν σπόρο στον δικό του χρόνο, έχει κάνει καλή δουλειά . Αν ήταν ένας wali που πέτυχε μια δύναμη, αν ήταν ένας έμπορος που κέρδισε κέρδος, και αν ήταν χυδαίος, τότε έγινε μουλάρι, και αν ήταν ασκητής που πέτυχε την ευσέβεια . Εάν αυτό που σπείρει μεγαλώσει, τα νέα είναι αποδεκτά και αν τα θερίσει, θα ανταμειφθεί . Όποιος βλέπει ότι τρώει βρασμένο ή ξηρό σιτάρι, θα απογοητευτεί . Όποιος βλέπει ότι το στομάχι, το δέρμα ή το στόμα του είναι γεμάτο με ξηρό ή μαγειρεμένο σιτάρι, τότε αυτός είναι ο θάνατος της ζωής του, διαφορετικά, γιατί αυτό που μένει σε αυτόν θα είναι αυτό που απομένει από τη ζωή του . Και όποιος περπατούσε ανάμεσα σε ένα συγκεντρωμένο φυτό, περπατούσε ανάμεσα στις τάξεις των Μουτζαχεντίν . Και ειπώθηκε ότι η μεταμόσχευση είναι έργο των γιων του Αδάμ, εάν είναι γνωστό, η θέση του είναι παρόμοια με τα μέρη της μεταμόσχευσης στο μήκος της . Λέγεται στην παροιμία : «Εκείνος που σπέρνει το καλό θερίζει, και αυτός που σπέρνει το κακό, αποκτά τύψεις ». Ο ποιητής είπε : Εάν δεν σπέρνατε και είδατε έναν θεριστή … θα μετανιώσατε για την παραμέληση κατά τη στιγμή της σποράς και εάν η σπορά παραβίασε αυτό το χαρακτηριστικό, τότε είναι άνδρες που μαζεύονται στον πόλεμο . Οι θερισμένοι σκοτώθηκαν . Ο Θεός, μπορεί να δοξασθεί και να υψωθεί, είπε: « Αυτό μοιάζει με αυτούς στην Τορά και με την ομοιότητά τους στη Βίβλο, ως σπόρος που έβγαλε την ακτή του, το επαίνεσε, έτσι το εκμεταλλεύτηκε ». Αν είδε ότι έτρωγε υγρό πράσινο σιτάρι, τότε είναι καλός και είναι ερημίτης στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν γνωστό σπόρο, τότε αυτό είναι το έργο του στη θρησκεία ή στον κόσμο του . Με οποιοδήποτε από αυτά, αυτό που συνάγεται από τα λόγια του ιδιοκτήτη του οράματος και του διευθυντή του, και αν ήταν στη θρησκεία του, τότε η ανταμοιβή για το έργο του είναι στη θρησκεία του στο ποσό αυτής της φύτευσης, το ποσό και το όφελος, και αν ήταν στον κόσμο του, ήταν ένα χρηματικό ποσό που θα γινόταν σε αυτόν και μια ανταμοιβή για τη δουλειά . Αν το έργο του είναι στα κοσμικά του ζητήματα, και βλέπει το ένδυμά του σύμφωνα με αυτό που βλέπει από την κατάσταση της φύτευσης, τότε αυτά τα χρήματα παραμένουν συγκεντρωμένα έως ότου βγει η αγάπη από την ακίδα, και αν βγει, τα χρήματα χωρίζονται από την πρώτη του κατάσταση, εκτός από το ότι είναι αξιοπρεπές από τα χρήματα σε δυσκολίες ή εξαπάτηση, ειδικά αν ήταν σιτάρι, και αν ήταν κριθάρι, είναι το καλύτερο και συγχαίρει για την υγεία του σώματος και την ελαφρότητα των προμηθειών . Εάν είναι ακριβές, τότε τα χρήματα θεωρούνται δεδομένα, και είναι καλύτερα από το σιτάρι, και καλύτερα από το ψωμί, επειδή το ψωμί έχει αγγιχτεί από τη φωτιά ….

…Το χαλί : είναι μια κοσμική ζωή για τον ιδιοκτήτη του, το πλάτος του είναι το εύρος του κόσμου, το πλάτος του είναι το εύρος της διατροφής και η φιλία της είναι μακροζωία . Εάν θεωρείται σαν να ήταν τοποθετημένο σε άγνωστη τοποθεσία ή από ανθρώπους που δεν γνωρίζει, τότε το επιτυγχάνει σε ένα βιβλίο . Και το μικρό μέγεθος του χαλιού και του χαρτιού του η έλλειψη ζωής και σύντομη ζωή . Διπλώστε την ευδαιμονία και την ηλικία . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα χαλί κερδίζει ασφάλεια εάν βρίσκεται σε πόλεμο, και αν όχι στον πόλεμο, θα αγοράσει ένα αγρόκτημα . Η διάδοση του χαλιού μεταξύ γνωστών ανθρώπων ή σε μια γνωστή τοποθεσία υποδηλώνει την κατανομή της ευλογίας μεταξύ των ανθρώπων αυτού του τόπου . Και ειπώθηκε ότι το χαλί είναι αφιέρωμα στον ιδιοκτήτη του, ο οποίος απλώνεται γι ‘αυτόν και τη γη του στην οποία θα επηρεαστεί . Όλα αυτά είναι όσο το πλάτος, το πάχος, η λιχουδιά και η ουσία του χαλιού . Εάν βλέπει ότι έχει ένα νέο, αναιδές χαλί για αυτόν, τότε επιτυγχάνει στον κόσμο του την αφθονία της διατροφής και της μακροζωίας . Εάν το χαλί είναι στο σπίτι του, στη χώρα του, στην τοποθεσία του, στους ανθρώπους του, ή σε μερικές από τις συγκεντρώσεις του, ή με εκείνους που τον γνωρίζουν με την αγάπη του ή απευθυνόμενοι σε αυτόν, έτσι ώστε τίποτα από αυτό να είναι άγνωστο, τότε επιτυγχάνει αυτόν τον κοσμικό ζωή όπως περιγράφεται . Ομοίως, η ηλικία του είναι σε αυτήν στη χώρα ή στον τόπο στον οποίο είναι, ή μεταξύ των ανθρώπων του ή των μιγμάτων του . Και αν αυτό βρίσκεται σε άγνωστο μέρος και σε άγνωστους ανθρώπους, τότε απομακρύνεται και το επιτυγχάνει σε αποξένωση . Εάν το χαλί ήταν μικρό και παχύ, θα έπαιρνε άνεση στην κοσμική του ζωή και ένα μικρό χέρι . Και αν είναι λεπτός τόσο λεπτός όσο τα χαλιά είναι φαρδιά, τότε επιτυγχάνει έναν ευρύ κόσμο και η ζωή του είναι λίγη . Εάν το πάχος, το πλάτος και η ουσία συνδυάζονται, η μακροζωία και η διατροφή θα συνδυάζονται για αυτόν . Και αν δει ότι το χαλί είναι μικρού χαρακτήρα, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Εάν βλέπει το χαλί του διπλωμένο πάνω του που έχει διπλωθεί ή διπλωθεί για αυτό, το μετακινεί από μέρος σε μέρος . Αν μετακόμισε επίσης σε άγνωστη τοποθεσία, τότε η ζωή του έχει τελειώσει και η κοσμική του ζωή είναι κλειστή από αυτόν, και οι συνέπειές του είναι τέτοιες στο λαιμό του . Εάν δει στον τόπο στον οποίο έχει μετακινηθεί ένας από τους νεκρούς, τότε θα το επιτύχει . Αν είδε ένα διπλωμένο χαλί, δεν το έδινε, ούτε το είδε διπλωμένο, ούτε το είδε να δημοσιεύεται πριν από αυτό και είναι δικός του, τότε ο κόσμος του είναι διπλωμένος από αυτόν ενώ φυλάσσεται σε αυτό, και παίρνει μερικά αγωνία στην επιβίωσή του . Η επέκταση σε αυτόν επέκτεινε τα προς το ζην και τον απελευθέρωσε . Και το χαλί υποδεικνύει τη συνεδρίαση με ηγέτες και προέδρους, καθώς και όσους περπατούν στο χαλί . Όποιος διπλώνει τα χαλιά του, ο κανόνας του θα ανασταλεί, ή το ταξίδι του δεν είναι δυνατό, ή ο κόσμος του κρατείται από αυτόν . Και αν απήχθη ή κάηκε από φωτιά, ο ιδιοκτήτης του πέθανε ή δεν του επιτρεπόταν να ταξιδέψει . Και αν το ποσό του μειώθηκε στη ζωή του . Εάν το σώμα του χαλιού είναι θανάσιμο κοντά στην προθεσμία του, ή το σώμα του έχει αμβλυνθεί, ή παραβλέπεται . Και το μαξιλάρι και η συνοδεία υπηρέτρια, αυτό που συνέβη σε αυτό, είναι μέσα τους ….

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Al-Raha : Ο μύλος δηλώνει τα προς το ζην του ιδιοκτήτη και του καταστήματός του, και όποιος ζει μαζί του ή όποιος τον υπηρετεί και διορθώνει το φαγητό του και τον παντρεύεται από μια γυναίκα και έναν σκλάβο . Ίσως έδειξε ταξίδι προς την περιστροφή του, και ίσως έδειξε την επιδημία και τον πόλεμο για να την συντρίψει . Οι Άραβες και οι ποιητές το εκφράζουν συχνά από αυτούς, οπότε όποιος αγοράζει έλεος παντρεύεται εάν είναι άγαμος, ή ο σύζυγος ή ο γιος της κόρης του, ή αγοράζει έναν υπηρέτη για συνουσία ή υπηρεσία, ή ταξιδεύει εάν είναι ταξιδιώτης και εάν είναι φτωχοί, θα επωφεληθούν από αυτό είναι αρκετό, γιατί Al-Raha χρειάζεται μόνο ποιος έχει τι να αλέσει σε αυτό . Όσο για εκείνον που δημιουργεί έναν μύλο στον οποίο αλέθουν ανθρώπους σε νερό, θάλασσα ή άλλα πράγματα, ανοίγει ένα κατάστημα ή ένα κατάστημα εάν δεν έχει κατάστημα και δημιουργεί τα προς το ζην του εάν δεν μπόρεσε, ή κάθεται για ανθρώπους με τη βοήθεια ενός κυβερνήτη, οφέλους ή εμπιστοσύνης, και έχει την αίσθηση του λαού . Όσο για το άτομο που παίρνει το αλεύρι στο χέρι του, θα παντρευτεί, θα είναι άνετα ή θα κάνει σεξουαλική επαφή, γιατί οι δύο πέτρες είναι σαν το ζευγάρι και το ράμμα είναι σαν το αρσενικό και το αδύναμο . Και αν ήταν χωρίς πόλο, τότε η σεξουαλική επαφή ήταν απαγορευμένη και δύο γυναίκες μπορεί να είναι αηδιαστικές και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, τότε ίσως μεσολαβεί στη σύμβαση μεταξύ ενός ζευγαριού ή δύο συντρόφων ή ταξιδεύει αναζητώντας τροφή . Όσο για τις μεγάλες καταστροφές, εάν φαίνονται στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά, εάν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι πόλεμος, ειδικά αν λείπει φωτιά ή βράχος . Διαφορετικά, ήταν ένας μύλος, ειδικά εάν το έδαφος εξαιρέθηκε κριθάρι, ή νερό, λάσπη και άπαχο κρέας . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Αλ Ράχα πάνω στο νερό, ένας άντρας με πολλά χρήματα που ρέουν στα χέρια του, επιμελητής υποθέσεων και όποιος ζήτησε καταφύγιο σε αυτόν, ο καλός παππούς του είδε έναν άνεμο να γυρίζει, μια καλή ποσότητα αλευριού . Και το ρεύμα του νερού που εισέρχεται στην Αλ Ράχα από την κατεύθυνση αυτού που αναφέρεται . Ίσως ήταν το al-Raha αν ήταν ταξίδι . Εάν πάει χωρίς σιτάρι, τότε είναι ταραχή, και αν γίνει στραβά, το φαγητό θα βράσει . Δύο αδίστακτοι άνδρες είναι συνεργάτες που κανείς άλλος δεν είναι διατεθειμένος να διορθώσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να γυρίζει χωρίς νερό, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Η ζωή σου πλησίασε . Ο άνεμος άφησε ένα επιχείρημα που δεν επιβιώνει . Και η θραύση της Ράχα είναι διαφορετική στην ερμηνεία της, μερικά από αυτά υποδηλώνουν την ανακούφιση του ιδιοκτήτη των ανησυχιών, και μερικά από αυτά δήλωσαν ότι δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη της . Και όποιος τον βλέπει να αλέθει, θα είναι καλύτερος από τη σκληρή δουλειά των άλλων . Ο Αλ Ράχα δηλώνει πόλεμο, επειδή οι Άραβες λένε ότι υπάρχει πόλεμος ….

…Όσον αφορά τα νύχια : η ικανότητα ενός ατόμου σε αυτόν τον κόσμο . Όποιος έχει μακριά νύχια και ήταν στρατιώτης, φοράει το όπλο του, κάτι που του εκτίθεται . Και αν ήταν τεχνίτης, όπως ξυλουργός και σιδηρουργός, η δουλειά του αυξήθηκε και η βιομηχανία του ήταν αφιερωμένη σε αυτόν . Αν ήταν ιδιοκτήτης αγαθών και αποδόσεων, τα κέρδη και τα οφέλη του θα αυξάνονταν . Και όλα αυτά όσο δεν βγαίνει, και αν ξεπεράσει το όριο, θα παραμελήσει την εντολή και το αίτημά του, και ό, τι λαμβάνει είναι επιβλαβές γι ‘αυτόν . Όσο για το άτομο που έκοψε τα νύχια του, εάν οφείλει χρέος ή zakat, ή έχει κατάθεση, ή οφείλει όρκους, πλήρωσε και πλήρωσε ό, τι είχε και είχε . Εάν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, θα διερευνήσει το κέρδος του και θα φοβάται να το πάρει και να το δώσει . Και η ιστορία του από το fitrah και το Sunnah . Και αν ήταν στρατιώτης ή κάποιος που κλήθηκε σε πόλεμο και αναγκάστηκε να αφήσει το όπλο του και να πετάξει το χέρι του . Αν δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό του συντηρητισμού στην έκπλυση του, και έχει καθιερωθεί στη δουλειά του και στους ανθρώπους του, σε όλο το νοικοκυριό του, και στους τρόπους και τις γνώσεις τους, ή στα αγόρια του εάν είναι ευγενικός με αυτό που είναι χρήσιμο για από αυτά, τότε όλα αυτά είναι τα νύχια του . Όσο για εκείνο του οποίου τα νύχια επέστρεψαν νύχια ή νύχια, θα επικρατήσει στον πόλεμο του και θα υπερισχύσει του αντιπάλου του και θα τον νικήσει, και είναι ικανός για ό, τι απαιτείται . Και όλα αυτά δεν είναι καλά το χρόνο . Ομοίως, όποιος έχει τα άκρα του μετακινηθεί στο θήραμα του ζώου, εάν αυτό το ζώο είναι άδικο και τρώει το κακό, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Είδε ότι τροφοδότησε μια φωτιά για να μαγειρέψει λίγο : το φαγητό που δημιουργεί κάτι που τον επηρεάζει το όφελος των ανθρώπων του σπιτιού των αξιών . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε ενοχλεί έναν άντρα που είναι αξίες του νοικοκυριού με λόγια και τον οδηγεί σε ένα δυσάρεστο ζήτημα . Αν δει ότι η φωτιά έκαψε μερικά από τα μέρη του σώματός του, τότε θα υποστεί τόσο ζημιά όσο και το κάψιμο, εάν κάποια από τα όργανα καίγονται . Εάν το ένδυμα είναι όλο ή ολόκληρο το σώμα του, τότε θα υποστεί μια καταστροφή σε αυτό που αποδίδεται στην ερμηνεία, ή σε μέρος του εαυτού του, ή σε αυτό που είναι αγαπητό σε αυτό . Εάν η φωτιά είναι μια φλόγα ή μια γλώσσα, τότε η ζημιά που τον προκαλεί είναι στα χέρια ενός κυβερνήτη ή σε πόλεμο . Εάν δεν είχε φλόγα, τότε θα ήταν ασθένειες, πανούκλα και ζωγράφος . Αν το είδε να χτυπάει μια φωτιά στο δοχείο ή να πετύχει : είναι άχρηστο χρήμα, σαν να είδε τη φλόγα του χεριού του, επηρεάζει τους ανθρώπους του Σουλτάνου . Και αν είχε φλόγα ή καπνό, τότε θα είχε στη δύναμή του πόλεμο και τρόμο, και ο Θεός Παντοδύναμος είναι ο διάδοχος του σωστού ….

…Και όποιος βλέπει ένα καθαρό μάτι να τρέχει σε ένα υγρό πράγμα, τότε το εκφράζει ως έκφραση αυτού που παρουσιάστηκε στο διαχωρισμό των ποταμών ….

…Ανεμόμυλος Αν δείτε έναν ανεμόμυλο να τρέχει στα όνειρά σας, αυτό προβλέπει μια άφθονη συσσώρευση τύχης και αξιοσημείωτη ικανοποίηση . Εάν δείτε έναν σπασμένο ή αδρανές ανεμόμυλο, αυτό συμβολίζει μια ατυχία που προκαλεί έκπληξη ….

…Και ο τροχός γυρίζει στο πρόσωπό του, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί έναν τροχό ενώ τρέχει μαζί του, δείχνει την επίτευξη τιμής και ανύψωσης ….

…Αν δει ότι ένας βασιλιάς έχει χτυπήσει τους λαιμούς του κοπαδιού του, συγχωρεί τους αμαρτωλούς και ελευθερώνει τους λαιμούς τους . Και χτύπησε το λαιμό στα Mamelukes, δείχνει χειραφέτηση . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ο λαιμός του χτυπήθηκε, είτε με την απόφαση του κυβερνήτη, είτε με το κόψιμο του δρόμου, είτε σε πόλεμο ή οτιδήποτε άλλο, γιατί αυτό είναι αξιοζήλευτο για εκείνους των οποίων οι γονείς έμειναν και είχε γιος, και ότι το κεφάλι μοιάζει με τους γονείς, επειδή είναι η αιτία της ζωής, και είναι επίσης παρόμοιο με τα παιδιά για χάρη της εικόνας . Εάν βλέπει ότι φοβάται, ή όποιος καταδικάζεται σε θάνατο, τότε αξίζει τον κόπο, διότι η καταστροφή πλήττει ένα άτομο μια φορά, και δεν τον πλήττει για δεύτερη φορά . Όσον αφορά τους χρηματιστές και τους ιδιοκτήτες κεφαλαίου, αυτό δείχνει ότι το κεφάλαιό τους έχει εξαντληθεί . Και δείχνει τους ταξιδιώτες, κατά την επιστροφή τους, και στους διαδίκους, τη νίκη . Διότι αν το σώμα κοπεί, δεν θα επουλωθεί ….

…Al-Wind : δηλώνει την εξουσία από μόνη της για τη δύναμη και την εξουσία της πάνω στα πλάσματα χωρίς αυτά, με όφελος και βλάβη . Ίσως να έδειχνε τον βασιλιά του Σουλτάνου, τους στρατιώτες του, τις εντολές του, τα ατυχήματά του, τους υπηρέτες του και τους βοηθούς του, και ήταν υπηρέτης του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ίσως να υποδηλώνει βασανιστήρια, παράσιτα και παράσιτα επειδή εμφανίστηκαν όταν μαινόταν, και τα πολλά δέντρα που έπεσαν και πνίγηκαν από πλοία σε αυτά, ειδικά αν ήταν σφήκα, και επειδή ήταν ο αέρας που χάθηκε, επέστρεψε μαζί του , και επειδή είναι ένας άνεμος που δεν επικονιάζει . Και ίσως ο άνεμος έδειχνε τη γονιμότητα, τα προς το ζην, τη νίκη, τη νίκη και τις καλές ειδήσεις, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος τους στέλνει μέσω των χεριών του ελέους Του και τα ανταλλακτικά πλοία που τρέχουν με την εντολή Του, λοιπόν, τι γίνεται αν προέρχονται από άνεμους γύρης, όταν επιστρέφουν από αυτά από την καλοσύνη των φυτών και των φρούτων, που είναι η παιδική ηλικία και αυτός, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε. : ~Κέρδισα τη νεολαία και χάθηκα . Επέστρεψε με το κέρατο .~ Και οι Άραβες αποκαλούν την αποδοχή της παιδικής ηλικίας επειδή αντιστοιχεί στη σφήκα, και αν η αποδοχή και η σφήκα δεν συνήχθησαν εκτός από το όνομά της, αυτό αρκεί . Ίσως ο άνεμος να υποδηλώνει ασθένειες και ασθένειες και να μαίνεται σε ανθρώπους, όπως κρυολογήματα και πονοκεφάλους, και μεταξύ αυτών είναι αυτό που λένε οι άνθρωποι ότι αυτός είναι ένας οργισμένος άνεμος, επειδή είναι μια ασθένεια που δημιουργήθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο όταν ένας άνεμος φυσάει και αλλάζει αέρα ή χωρισμένο . Όποιος βλέπει έναν άνεμο που τον μεταφέρει και τον μεταφέρει χωρίς φόβο, φόβο, σκοτάδι ή ομίχλη, τότε κατέχει ανθρώπους αν είναι σκόπιμο να το κάνει αυτό, ή προχωράει πάνω τους και αστειεύονται την υπηρεσία του με δόξα, ή αυτός ταξιδεύει στη θάλασσα άθικτα εάν είναι από τους ανθρώπους αυτού ή που τον ελπίζει, ή η βιομηχανία του ξοδεύεται εάν ήταν αργή . Ή κάτω από αυτόν ένας άνεμος που τον κουβαλάει και τον μεγαλώνει, και παρέχει τροφή αν είναι φτωχός, και αν το σηκώσει και πάει μαζί του, τραβιέται μακριά και φοβάται και φοβερό άγχος . Ή είχε σκοτάδι, σκόνη, διαταραχές και αίσθηση, και αν ήταν σε ένα πλοίο, υπέστη ζημιές από αυτό, και αν ήταν σε μια ασθένεια αυξήθηκε από αυτό, αλλιώς θα πληγεί από σεισμούς και ατυχήματα, ή θα βγαίνετε μέσα του, ή η εντολή του σουλτάνου ή του κυβερνήτη τελειώνει σε αυτό που έφτασε σε ένα όνειρο . Αν κανένα από αυτά δεν επρόκειτο να χτυπηθεί από μια σκόνη σκόνη με ανέμους και ενοχλητικούς σεισμούς . Εάν βλέπει τον άνεμο σε αυτή την περίπτωση να ξεριζώνει τα δέντρα και να καταστρέφει τους τοίχους, ή να πετάει ανθρώπους, ζώα ή τρόφιμα, τότε είναι μια γενική ταλαιπωρία μεταξύ των ανθρώπων, είτε μάστιγας, σπαθί, καταστολή, επιδρομή, αιχμαλωσία, υπόθεση , μια αδικία και παρόμοια . Εάν ο γενικός άνεμος ήταν σιωπηλός ή ήταν από γύρους, τότε εάν οι άνθρωποι αθωωνόταν, στενοχωρούσαν, επιδημία, ή πολιορκούσαν έναν εχθρό, οι συνθήκες τους άλλαξαν, οι υποθέσεις τους μετακινήθηκαν και οι ανησυχίες τους απαλλάχθηκαν . Ο αέρας δηλητηρίου είναι ζεστές ασθένειες . Και ο άνεμος με κίτρινο είναι μια ασθένεια, και ο άνεμος με βροντή είναι άδικη δύναμη με δύναμη . Και όποιος μετέφερε τον άνεμο από το ένα μέρος στο άλλο, χτύπησε έναν κυβερνήτη ή ταξίδεψε ένα ταξίδι από το οποίο δεν επέστρεψε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ή ο άνεμος θα πέσει μαζί του σε ένα μέρος μακριά ». Η πτώση του ανέμου σε μια πόλη ή στρατό, και αν ήταν σε έναν πόλεμο, χάθηκαν, και ο μαλακός και καθαρός άνεμος είναι καλός και ευλογία, και ο θυελλώδης άνεμος είναι η καταπίεση του Σουλτάνου, και ο άνεμος με τη σκόνη είναι ένα σημάδι πολέμου ….

…Όσον αφορά το να βλέπεις τα μέλη, όποιος βλέπει ένα σπασμένο κεφάλι και έχει μια θέση και ένα αγκάθι, τότε είναι μια αύξηση στη δόξα του, και αν είναι διαφορετικό από αυτό, παίρνει χρήματα και υπερηφάνεια και το πρόσωπό του, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι από αυτό χωρίς να χτυπηθεί από το λαιμό του ή κάτι τέτοιο, τότε αφήνει το αφεντικό του, τους γονείς του ή τους δασκάλους του, και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του έχει χτυπηθεί Και αν το κεφάλι του είναι από αυτόν, εάν είναι πλούσιος , έλλειψη χρημάτων, ή φτωχός, είναι αδρανής, ή σκλάβος που έχει απελευθερωθεί ή χρέος, ο Θεός έχει εξοφλήσει το χρέος του ή ανησυχεί, τότε ο Θεός θα απαλλαγεί από την ανησυχία του, και εάν είναι άρρωστος και η ασθένειά του εκεί δεν είναι φάρμακο γι ‘αυτόν που να υποδεικνύει το θάνατό του και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του χτυπήθηκε πλήρως και ο ξυλοδαρμός είναι οδυνηρός, τότε δείχνει ότι διαπράττει αμαρτίες. Μπορεί να είναι μια μεγάλη αμοιβή και μπορεί να είναι ανταμοιβή και το κεφάλι ενός ατόμου να δείχνει προς το κεφάλαιό του. Εάν δει ότι το κεφάλι του αφαιρείται από αυτόν, τότε το κεφάλαιό του στο οποίο θα αφαιρεθεί το ανάστημά του και μπορεί να ξυρίσει το κεφάλι του ή να χωρίσει την κουκούλα ή το τουρμπάνι του στον πόλεμο ή να κατεδαφίσει το δωμάτιό του ή την οροφή του σπιτιού του και εάν είναι σκλάβος που του πούλησε τον αφέντη του και που είδε ότι το κεφάλι του είναι στο χέρι του ενώ τον κοιτάζει, γιατί αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου του και της διαβίωσής του, και όποιος βλέπει ότι πήγε με το κεφάλι του, τότε αυτός αρρωσταίνει και τα χρήματά του μπορεί να φύγουν και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του επιστρέφεται στο σώμα του είναι με τρεις τρόπους η επιστροφή των χαμένων χρημάτων ή η επιστροφή στο αφεντικό του ή η ευλογία του μαρτυρίου και όποιος πιστεύει ότι μιλάει στο κεφάλι θα είναι καλά Α παρτίδα από δέκα dirhams έως είκοσι χιλιάδες και όποιος βλέπει τα κεφάλια των ανθρώπων να κόβονται δείχνει ότι η καλοσύνη και οι ευλογίες του μαρτυρίου…

…Και όποιος βλέπει ότι ένα γνωστό άτομο έχει γίνει απερίσκεπτος, θα ερμηνεύσει σε τρεις πτυχές της καλοσύνης, της λατρείας, της γνώσης και της σοφίας, και εάν βρίσκεται σε πόλεμο, τότε θα ταπεινωθεί και θα ξεπεραστεί ….

…Όποιος βλέπει πόλεμο μεταξύ βασιλιάδων, δείχνει μια δοκιμή ή μια επιδημία ….