Όποιος βλέπει ότι η κιβωτός περιστρέφεται, η ζωή του βελτιώνεται, και αν το βλέπει να στέκεται χωρίς να στρέφεται, είναι εναντίον αυτού ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ολοκληρώσει την προσευχή του και έπειτα ζητά συγχώρεση από τον Παντοδύναμο Θεό και τον γυρίζει προς την κατεύθυνση της qiblah, τότε το αίτημά του θα απαντηθεί, και αν το πρόσωπό του δεν βλέπει την qiblah, τότε διαπράττει αμαρτία, τότε μετανοεί απ ‘αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι αυτό που πρέπει να φάει βγαίνει από τη θάλασσα, τότε θα κερδίσει τα προς το ζην από μια λύση ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ξυρίσει τα μαλλιά της μασχάλης ή της ηβικής τρίχας, τότε δείχνει τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και ειπώθηκε ότι ξυρίζει τη μασχάλη, αν δει ότι έσπασε τη μασχάλη του, ήταν καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει σαν να μαζεύει αυτό που πέφτει από τις διάσπαρτες αιχμές σε μια συγκομιδή : μια φύτευση γνωρίζει τον ιδιοκτήτη της, τότε θα υποφέρει από τον ιδιοκτήτη της φυτείας ένα διασκορπισμένο αγαθό που θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Εάν αυτό που μαζεύεται είναι μια ομάδα μαζί του, τότε χτυπά ένα πυρομαχικό από το κέρδος των άλλων ….

…Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

…Όποιος βλέπει ότι κάτι από τη σάρκα του έχει σχιστεί, τότε θα υπάρξει μια καταστροφή σε εκείνους που του αποδίδονται ….

…Όποιος είδε ότι πήρε κάτι, απαγορεύεται να πάρει χρήματα και μερικοί από αυτούς είπαν ότι θα υποφέρουν ατυχία ….

…Και όποιος βλέπει τη γλώσσα του για μεγάλο χρονικό διάστημα όταν ασκεί δικαστικές διαφορές, τότε είναι νικητής. Και όποιος βλέπει ότι η γλώσσα του είναι δεμένη δείχνει φτώχεια και ασθένεια, και λέγεται νίκη και ατυχία, και όποιος βλέπει με τη γλώσσα του κάτι που τον βλάπτει ή αρνείται κάτι σαν αυτόν ενώ ξυπνά, δεν είναι αξιέπαινη και η ευγλωττία της γλώσσας δεν είναι σοφία, λογική και γλυκύτητα του λόγου, και όποιος πιστεύει ότι η γλώσσα του είναι μακρά, μπορεί να μιλήσει πολύ και ίσως να απλοποιήσει κάποιον Επιβλαβές και όποιος βλέπει ότι έχει δαγκώσει τη γλώσσα του, τότε λυπάται και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει τη γλώσσα του , τότε διατηρείται από την ολίσθηση, και όποιος βλέπει ότι η γλώσσα του είναι μαύρη, τότε θα είναι ποιητής ή θα δει ότι είναι κίτρινο που δείχνει ασθένεια, και για την αλλαγή της γλώσσας, δεν είναι αξιέπαινη, και όποιος βλέπει ότι είναι σιωπηλός ή βαρύς, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία του και από Είδε ότι η γλώσσα του ήταν κομμένη, επειδή είναι καλός στη θρησκεία του και μπορεί να μιλάει λίγο εκτός αν είναι σε διαμάχες, και αν είναι σε αυτήν , τότε έχει παρεκκλίνει από το αργό του ent και δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και αν είναι άρρωστος πεθαίνει ή με αγκάθι ή μια θέση που δείχνει το θάνατο του συγγραφέα ή του μεταφραστή του και ειπώθηκε ότι απομακρύνθηκε από την εξουσία του και ειπώθηκε ότι αυτό και υποταγή και ίσως Η γλώσσα ήταν η ανάμνηση του ανθρώπου, η υπερηφάνεια και η ειλικρίνειά του…

…Και όποιος βλέπει ότι καθαρίζει το αυτί του από τη βρωμιά, φτάνει σε αυτό ή ακούει καλά νέα για να πάρει καλά και να επωφεληθεί από αυτό ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι σάρωσε τη θέση του και είχε έναν ασθενή, αυτό δείχνει το θάνατό του »….

…Και όποιος βλέπει ότι διαβάζει τη Βίβλο από το βιβλίο, τότε θα τον ωφελήσει από τους Χριστιανούς, και όποιος διαβάζει χωρίς βιβλίο, εξαπατείται από το ψέμα από την αλήθεια και αγαπά τους Χριστιανούς ….

Όσο για το κρέας, κερδίζει ο πλούτος του. Αν κάποιος δει μια αύξηση στο κρέας του, οι αποδόσεις και τα οφέλη του αυξάνονται, και αν δει μια μείωση σε αυτό ή μια απώλεια, τότε είναι μια μείωση στα χρήματά του και μια αδυναμία στην ικανότητά του…

…Έτσι όποιος βλέπει την αυγή έχει γίνει, αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του τελειώνει με θάνατο ή ευεξία . Εάν προσεύχεται εκείνο το πρωί με ανθρώπους, ή βόλτα σε ταξίδι, ή βγαίνει στο Χατζ, ή πηγαίνει στον Ουρανό, αυτός είναι ο θάνατός του, η καλοσύνη του τι κάνει καλό και το φως του τάφου . Και αν αντλεί νερό για φαγητό ή αγοράζει μαλλιά, τότε το πρωί είναι η ανακούφισή του από αυτό που ήταν μέσα του από την ασθένεια, και αν είδε ότι ένας φυλακισμένος έφυγε από τη φυλακή και αν είδε ότι είναι λογικό να ταξιδεύεις σε ξηρά ή θάλασσα , το μυαλό του έχει φύγει και θα απελευθερωθεί, και αν το δει από τη σύζυγό του, θα χωρίσει και θα χωριστεί από αυτόν Επειδή η ημέρα διακρίνει μεταξύ συζύγων και μονόλιθων, και αν βλέπει ότι ένας αμαρτωλός, ανυπόφορος, άκυρος ή ένας άπιστος με πάθος, θα μετανοήσει για την κατάστασή του και θα ξυπνήσει από την αμέλεια και το σκοτάδι του . Και αν δει ότι είναι στερημένος ή έμπορος του οποίου το εμπόριο έχει σταματήσει και η αγορά του έχει διαταραχθεί, οι αγορές τους θα κινηθούν και τα προς το ζην θα ενισχυθούν . Και αν κάποιος που έχει έναν άπιστο εχθρό που τον αναζητά, ή έναν άδικο αντίπαλο που τον αναζητά, το δει αυτό, θα κερδίσει τον εχθρό του και θα ζητήσει το δικαίωμα πάνω του. Σχετικά με τις πεπρωμένες των ανθρώπων, και τι είναι σε εγρήγορση . Και όποιος βλέπει ότι όλη η ηλικία είναι μια νύχτα και όχι μια μέρα, οι άνθρωποι αυτής της περιοχής θα βιώσουν τη φτώχεια, την πείνα και το θάνατο . Και αν δει ότι όλη η ηλικία είναι νύχτα, και το φεγγάρι και οι πλανήτες περιστρέφονται γύρω από τον ουρανό, τότε οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα αδικηθούν από έναν υπουργό ή συγγραφέα ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς βγαίνει από το περίπτερο του από βιασμό, αυτό δείχνει την κατάρρευση της κατοχής και του βασιλείου του ….

…Όσο για το όραμα της κατανάλωσης της σάρκας ενός από τους βασανισμένους ανθρώπους, όπως ο σταυρωμένος, ο απαγχονισμένος, το μέσο και τα παρόμοια, είναι ότι χρήματα θα ληφθούν από κάποιον που είναι επιθυμητός και λέγεται θεραπεία και εκδίκηση ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα κτίριο καταστράφηκε από τη γη και έπειτα γύρισε έτσι ώστε να μην βλέπει τίποτα από αυτό, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί μεγάλη φθορά, οι πιο ηλικιωμένοι πηγαίνουν μέχρι να μην έχουν πλέον ίχνος, και ομοίως εάν είναι πλούσια με δέντρα και φοίνικες, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει το σωστό ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα του εχθρού του, θα το κερδίσει ….

…Η σκηνή, όποιος βλέπει ότι έστησε μια σκηνή ή έστησε γι ‘αυτόν και κάθεται σε αυτήν, και αν είναι από το αγκάθι, τότε θα αποκτήσει μια κατάσταση και χρήματα, και αν είναι έμπορος, τότε θα πάρει χρήματα από τα ταξίδια του, και αν δεν αναφέρεται, εκτοξεύεται από θλίψη και θλίψη, και αν είναι βίαιο και διαλυμένο, τότε είναι επιβλαβές και χαμένο, και αν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, του μεταβιβάζεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα του, θα έχει πολλά χρήματα και μεγάλη εξουσία ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται πίσω από τη Σάφια, τότε θα πεθάνει και θα διαδεχθεί τη γυναίκα του μετά από αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βγει από τη θάλασσα, θα πληγεί με καλό από τον Σουλτάνο, και η ανησυχία και η αγωνία θα απομακρυνθούν από αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβεται μια θάλασσα και οι άνθρωποι σημαίνουν ότι η ροή του νερού από την αρχαία θάλασσα προς αυτήν, συναντώνται για να αφαιρέσουν τον βασιλιά και τη διαδοχή των άλλων ….

…Και όποιος είδε ότι μια μύγα ή κάτι παρόμοιο βγήκε από τη μύτη του υποδηλώνει ότι γεννιέται ένα νεογέννητο, και αν βλέπει κάτι από αυτό να μπει στη μύτη του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει με τη μύτη του μια σφίξιμο, οι υποθέσεις του είναι περίπλοκες και όχι ότι είναι ο Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι η μύτη του έχει κοπεί, τότε πρόκειται για πτώση της κατάστασης ή επείγον θάνατο ή πτώση Με το σκάνδαλο του ή τον θάνατο ενός γιου ή μιας συζύγου, και Όποιος είδε ότι η μύτη του είχε μεγαλώσει δείχνει μεγάλο ανάστημα και αύξηση της τιμής, και όποιος είδε ότι μύριζε μια καλή μυρωδιά. Εάν η σύζυγός του ήταν έγκυος, θα ερχόταν σε ένα παιδί που περπατούσε, και μπορεί να είναι ανακούφιση για όσους βρίσκονται σε κίνδυνο, και αν η μυρωδιά είναι δυσάρεστη, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού και όποιος βλέπει ότι δεν έχει μύτη, δείχνει τον θάνατο των συγγενών του με ευχαρίστηση και χαρά, και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κιτρινωπό, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές της ασθένειας, της απομόνωσης και του φόβου, και όποιος τον βλέπει μαυρισμένο, δείχνει ότι είναι πόνο και θλίψη, και αυτό ειπώθηκε ότι η κόρη του θα γεννηθεί σ ‘αυτόν, και όποιος βλέπει το πρόσωπό του είναι καλά λεύκανση, είναι μια καλή είδηση για την κατάσταση του και η δικαιοσύνη της θρησκείας του. Στο πρόσωπό του, βλέπει αυτό που μισεί από αυτόν, και αν συνοφρυώσει απέναντι σε άλλους, τότε θα συμβεί κάτι λάθος από αυτόν…

…Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

…Και όποιος πιστεύει ότι τα μαλλιά του σώματός του έχουν παραταθεί, και αν είναι άξια, τότε μια αύξηση στα χρήματά του και να μεγαλώνει στην κατάστασή του, και αν βλέπει ότι είναι φτωχό, σκληρό και στενό, και αν η γυναίκα βλέπει ότι τα μαλλιά της έχουν ξυρισμένο ή τραβηγμένο χωρίς την προέλευσή του, τότε αυτό είναι απόδειξη της κακοποίησης της ….

…Η τιμωρία είναι σε ένα όνειρο ένας ισχυρός άντρας που έχει εξουσία και αδίστακτη, ούτε μακριά ούτε κοντά είναι ασφαλής . Εάν η τιμωρία πέσει στο σπίτι ενός άνδρα, είναι ο βασιλιάς του θανάτου . Όποιος βλέπει ότι έχει τιμωρηθεί, τότε αναμιγνύεται με έναν βασιλιά κατά λάθος εάν τον υπακούει και αν τον εναντιωθεί . Και η γκόμενα του είναι ένα γενναίο αγόρι που αναμιγνύεται με τον Σουλτάνο . Και όποιος είδε ότι μια τιμωρία που χτύπησε με το νύχι του θα του είχε προκαλέσει δυσκολίες στα χρήματα και την ψυχή του, και οι άνθρωποι της περιοχής θα υποφέρουν από ατυχία . Και όποιος τρώει το κρέας της τιμωρίας, είναι ένας έντονος άνθρωπος . Και η τιμωρία είναι η αδρανής μνήμη του Σουλτάνου . Και όποιος δει τιμωρία σε ένα δέντρο θα λάβει καλή, ευλογία και ευλογία, και αν το δει ως ιπτάμενο πουλί, θα νικηθεί με όλους τους εχθρούς του . Και όποιος βλέπει τιμωρία σε βράχο ή σε δέντρο ή σε ψηλό μέρος, είναι καλός οδηγός για κάποιον που θέλει να αρχίσει να κάνει κάτι και κακός οδηγός για κάποιον που φοβόταν κάτι, ή ταξίδευε . Και όποιος δει τιμωρία πέφτει στο κεφάλι του, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι πήρε μια τιμωρία, δείχνει το θάνατο ενός από τους ευγενέστερους, βασιλιάδες και πλούσιους. Όσο για τους φτωχούς, θα γίνουν πλούσιοι και όποιος ταξιδεύει δείχνει την επιστροφή του από το ταξίδι του . Και όποιος είδε ότι η τιμωρία τον απειλούσε, έδειξε ότι ένας μεγάλος άνθρωπος τον απειλούσε . Και όποιος βλέπει μια τιμωρία να τον πλησιάζει και να του δίνει κάτι ή να του μιλάει, αυτό είναι απόδειξη της καλοσύνης και του οφέλους . Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα γέννησε ως τιμωρία, γεννά έναν γιο που γίνεται στρατιώτης ή ανώτερος στον λαό του . Εάν ο υπηρέτης δει μια νεκρή τιμωρία, δηλώνει το θάνατο του κυρίου του . Και κλέφτες και απατεώνες, αν δουν τιμωρία, το παίρνουν . Και όποιος είδε ότι τιμωρήθηκε και πέταξε μαζί του, θα ήταν έντιμος, ή θα ταξίδευε μακριά . Η τιμωρία για αυτόν που βρισκόταν στον πόλεμο δείχνει τη νίκη και τη νίκη επί των εχθρών, επειδή ήταν το έμβλημα του Προφήτη, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη . Ίσως έδειχνε πολλά χρήματα για τα φτερά του για βέλη . Και το θηλυκό είναι αμαρτωλές γυναίκες ….

…Εκκλησιαστικό νεκροταφείο Εάν περπατάτε σε ένα νεκροταφείο εκκλησιών το χειμώνα, αυτό σημαίνει ότι θα σας περιμένει ένας μακρύς και επίπονος αγώνας με τη φτώχεια . Θα είστε μακριά από το σπίτι της παιδικής σας ηλικίας και οι φίλοι σας θα είναι μακριά από εσάς . Αλλά αν δείτε τα σημάδια της άνοιξης, θα ταξιδέψετε σε ευχάριστα μέρη και θα απολαύσετε μια επανένωση . Εάν οι λάτρεις ονειρεύονται ότι βρίσκονται σε νεκροταφείο της εκκλησίας, αυτό σημαίνει ότι κανένας από αυτούς δεν θα παντρευτεί τον σύντροφό του, αλλά μάλλον θα συναντήσει άλλο άτομο που παίρνει τη θέση του ….

…Και τα μαλλιά του κεφαλιού : τα χρήματα και η μακροζωία, και το χαλινάρι διαφέρει ανάλογα με το πρόσωπο που ονειρεύεται, και αν ένα πρόσωπο της καλοσύνης το βλέπει στο κεφάλι του, τότε είναι μια αύξηση, προστασία και κύρος για αυτόν . Και αν το βλέπει ένας πλούσιος, τότε είναι τα χρήματά του . Ένας φτωχός το είδε, είναι οι αμαρτίες του . Τα καλά μαλλιά του κεφαλιού είναι τιμή και δόξα, και αν βλέπει τα μαλλιά του φρυγανιά και επίπεδα, τότε τιμάται και τιμάται . Αν δει τα σγουρά μαλλιά του μια φυλή, τότε ταπεινωμένος και γίνεται χωρίς αυτό που ήταν . Και αν μια μακρά φυλή το βλέπει διασκορπισμένο, τότε τα χρήματα του αρχηγού της είναι διασκορπισμένα, και αν είναι μαλακά και μαλακά, τότε είναι μια αύξηση στα χρήματα ενός αρχηγού και λέγεται ότι όποιος είδε ότι είχε μακριά μαλλιά και ήταν ευχαριστημένος μαζί του, τότε είναι αξιέπαινος, ειδικά στις γυναίκες, γιατί χρησιμοποιούν τα μαλλιά των άλλων στολισμός . Ο Ibn Sirin μισούσε το λευκό της τρίχας για τον νεαρό άνδρα, και τα γκρίζα μαλλιά λένε έλλειψη και ανησυχία αν τα μαλλιά είναι μακριά . Αν το δει αυτό, ένας φτωχός θα συναντήσει με τη φτώχεια του ένα χρέος και ίσως φυλάκιση . Το πριόνι : ο κόβω Shaibah, είναι αντίθετη προς τις σουνίτες και υποτιμά Balmchaakh, ο νεαρός άνδρας είδε τα λευκά της μαλλιά του στην έλευση του είναι απούσα αυτό . Λέγεται ότι τα γκρίζα μαλλιά στην ερμηνευτική είναι μια αύξηση της αξιοπρέπειας και της θρησκείας . Και ειπώθηκε ότι είναι η αύξηση του Umar, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Τότε θα γερνάτε .~ Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει το κεφάλι του γκρίζο, γεννιέται γι ‘αυτό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και το κεφάλι ανάφλεξε έναν νεαρό άνδρα.~ Αφηγήθηκε ότι ο Al-Hajjaj bin Yusuf είδε το κεφάλι και τα γένια του να γίνονται λευκά, και ο Αμπντ-Μαλίκ μπιν Μάρουαν συναντήθηκε με αγωνία και αγωνία, και άλλαξε τις υποθέσεις του . Όσον αφορά τη γυναίκα, εάν βλέπει όλο το κεφάλι του να γκριζάρει, το όραμά της δείχνει την ανήθικη συμπεριφορά του συζύγου της . Εάν ο σύζυγός της είναι καλός άντρας, την αντιπαραβάλλει με μια άλλη γυναίκα . Εάν όχι, τότε θα πληγεί με θλίψη ή θλίψη . Όσο για τον λύκο ενός άνδρα, είναι ο Ιμπν Μουμπάρακ αν είναι παντρεμένος και αν είναι άγαμος, τότε είναι μια όμορφη σκλάβια που την αγοράζει ανάλογα με τον αριθμό κάθε ανδρικής, και επίσης για τη γυναίκα, τον γιο του επικεφαλής, και δείχνει τη γονιμότητα της σουντάς, και για το σκοτάδι των μαλλιών μιας γυναίκας, δείχνει δύο πράγματα : ένα από αυτά είναι η αγάπη του συζύγου της για αυτήν και το δεύτερο είναι η ευθυμία του συζύγου του . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει αποκαλύψει τα μαλλιά της, τότε ο σύζυγός της απουσιάζει από αυτήν . Εάν είδε ότι δεν είχε αφαιρέσει το κεφάλι της, τότε ο σύζυγός της δεν θα επέστρεφε σε αυτήν . Εάν δεν έχει σύζυγο, τότε δεν έχει παντρευτεί ποτέ και αν βλέπει ότι αισθάνεται παχύ και οι άνθρωποι το βλέπουν από αυτήν, τότε γίνεται ξεκάθαρη για κάτι ….

…Όσο για το τρέξιμο και τον εχθρό, είτε ήταν αναβάτης είτε περπατούσε, τότε δείχνει ανυπομονησία και απληστία. Αν έβλεπε ότι στεκόταν από το τρέξιμο ή τον εχθρό του, τότε ήταν ικανοποιημένος και δεν τείνει να απληστία. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι τρέχει ή τρέχει και γνώριζε το ζήτημα που ζητούσε, θα το συνειδητοποιήσει σύντομα και θα το κερδίσει, και αν ήταν αναβάτης, αυτό σημαίνει Ανανέωση του ταξιδιού του…

…Όποιος βλέπει το σάλιο να τρέχει από αυτό, τότε δεν θα το πάρει και μετά θα το αφήσει . Όποιος το βλέπει να τρέχει και να μην τραυματίζει κανένα από τα μέλη του…

…Και όποιος βλέπει σανό στο πρόσωπο του νερού, τότε η έκφραση αυτού του νερού, είτε πρόκειται για θάλασσα με τον βασιλιά είτε ποτάμι, είναι το όραμά του όπως αναφέρθηκε προηγουμένως ή άλλο από αυτό που αναφέραμε στο Κεφάλαιο τριάντα οκτώ, έτσι η ερμηνεία αυτού είναι ότι όποιος του αποδίδεται ότι το νερό που βρίσκεται στο πρόσωπο του αχύρου είναι μια παραπλανητική εμφάνιση που έρχεται σε αντίθεση με το εσωτερικό του όταν τρέχει ανάμεσα σε ανθρώπους Είναι σαν να ήσασταν νερό κάτω από άχυρο, και ίσως αυτός που μαζευόταν από την επιφάνεια του νερού θα έπαιρνε χρήματα για να αποδοθεί σε αυτό, και στην πρόταση δεν υπάρχει έπαινος και μίσος για το βλέμμα ….