Και όποιος βλέπει ότι βάζει την κατσαρόλα στη φωτιά για να μαγειρέψει κάτι, τότε θα έχει χρήματα και όφελος στο μέτρο του μεγέθους του δοχείου και της μικρότητάς του, και το πεπρωμένο λέγεται ότι είναι η αξία του σπιτιού ή η αξία του οπότε ό, τι βλέπει σε αυτό από ζεν ή κνήμη, θα τα βρει ….

Διαμέρισμα: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι αναδιπλώνει ένα διαμέρισμα, ή αγοράζει ένα διαμέρισμα, ή είναι δωρεός σε αυτόν, τότε θα ταξιδέψει πολύ μακριά, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Αλλά το διαμέρισμα ήρθε σε αυτούς ). Όποιος βλέπει ότι υφαίνει ένα διαμέρισμα, ή το διπλώνει, ή το διαδίδει, τότε θα ταξιδέψει ….

Και όποιος βλέπει μια μεγάλη φωτιά που δεν μοιάζει με αυτήν τη φωτιά έχει κατατεθεί και πεταχτεί σε αυτήν, τότε θα σωθεί από εκείνους που φοβούνται και προειδοποιούν ….

Και όποιος είδε μια φωτιά να καίει κάτω από μια κατσαρόλα ενώ βράζει, και δεν ήξερε τι ήταν μέσα, τότε η φωτιά σβήστηκε και το δοχείο ψύχθηκε ….

Φωτιά Εάν ονειρευτήκατε μια φωτιά, τότε αυτό σημαίνει, εάν δεν υπάρχει απώλεια ζωής, ότι οι αλλαγές στο μέλλον θα είναι επωφελείς για τα έργα σας και την ευτυχία σας ….

…Όποιος βλέπει ότι λατρεύει τη φωτιά, τότε διορίζει τον κυβερνήτη, και αν η φωτιά είναι αδρανής, τότε ζητά απαγορευμένα χρήματα, και ειπώθηκε ότι η λατρεία της φωτιάς είναι ο ύπνος ενός άδικου βασιλιά ….

…Θεωρείται ότι όταν κάθονται με ανθρώπους γύρω από τη φωτιά ο Jamon βλάπτει λαμβάνει μια ευλογία και την ευλογία του Παντοδύναμου λέγοντας ότι ο Burke στη φωτιά και γύρω ….

Και όποιος βλέπει ότι η φωτιά έχει πέσει στην κουκούλα του, αυτό δείχνει ότι ο βασιλιάς και ο κυβερνήτης τον άφησαν και ότι είχε πέσει σε μπελάδες ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα του πράσινου διαμερίσματος ερμηνεύεται με καλό ταξίδι και το κίτρινο διαμέρισμα ερμηνεύεται με ταξίδια με ασθένεια και το λευκό διαμέρισμα ερμηνεύεται με καλή και δικαιοσύνη και το μπλε και μαύρο διαμέρισμα είναι ένα ταξίδι που δεν είναι καλό ….

…Εάν βλέπει σαν να έχει εισέλθει στη φωτιά, τότε αυτός που τον έχει φέρει στη φωτιά θα τον παραπλανήσει και θα τον κάνει να κάνει ανήθικη πράξη ….

Και αν δει ότι τα στήθη της έχουν πληγεί από φωτιά, τότε ο βασιλιάς θα βλάψει τον γιο της ….

Και όποιος βλέπει ότι έριξε κάτι από αυτόν στη φωτιά, θα ερμηνεύσει τη διάδοση της μνήμης του για αυτόν με τον όμορφο έπαινο για εκείνο το μέρος ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει ρίξει φωτιά στον Παράδεισο, θα φάει κάτι απαγορευμένο από το άλσος του Ουχούντ ….

…Εάν ονειρεύεστε τον καπνό, τότε αυτό σημαίνει ότι θα πετύχετε σε έργα και δράσεις που εκτελείτε . Στο επίπεδο της καρδιάς, η δραστηριότητά σας θα είναι αδύναμη και η πρόοδός σας θα είναι περιορισμένη . Εάν χρησιμοποιήσατε καπνό σε ένα όνειρο, αυτό υποδηλώνει μια προειδοποίηση από εχθρούς και απόβλητα . Εάν δείτε τον καπνό να καλλιεργείται στον αγρό, αυτό σημαίνει επιτυχία στην επιχείρησή σας και στο εμπόριό σας . Το να βλέπεις ξηρά φύλλα καπνού δείχνει μια καλή εποχή για τους αγρότες και τα κέρδη και τα οφέλη για τους εμπόρους . Εάν καπνίζετε καπνό, αυτό σημαίνει ότι οι φίλοι σας είναι ευγενικοί και ευγενικοί ….

Το ρίχνοντάς το στη φωτιά δείχνει ότι τους καλεί

…Κρύο, αν κάποιος τον δει σε ένα όνειρο, τότε είναι η φτώχεια . Αυτός που βρίσκει το κρύο στη σκιά και κάθεται στον ήλιο έχει φύγει, η φτώχεια του έχει φύγει, ακριβώς όπως αν βρει τη θερμότητα του ήλιου και πηγαίνει στη σκιά, θα σωθεί από τη θλίψη . Εάν το όραμα ήταν το καλοκαίρι, το κρύο έδειχνε οφέλη και διατροφή . Και όποιος βλέπει ότι αισθάνεται κρύο και χτυπιέται από τον άνεμο, τότε γίνεται φτωχότερος από ό, τι στη φτώχεια, και αν θερμαίνεται από φωτιά, κάρβουνα ή καπνό, τότε δεν έχει την επιδίωξη του έργου του Σουλτάνου στο οποίο είναι επικίνδυνο και τρομερό, και αν αυτό που θερμαίνεται από μια φωτιά καίει τότε κάνει το έργο του Σουλτάνου, και αν είναι άνθρακας, αναζητά χρήματα ορφανά. Και αν ζεσταθεί με καπνό, ρίχνει τον εαυτό του σε μεγάλη φρίκη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Το υπερβολικό κρύο στο όραμα τη στιγμή δεν δείχνει τίποτα, και άλλες φορές αποτελεί απόδειξη για τον ταξιδιώτη ότι το ταξίδι του δεν έχει ολοκληρωθεί ….

Και βλέποντας τον ήλιο να βγαίνει στον σουλτάνο, όποιος βλέπει ότι τον κατέχει ή είναι σε θέση να τον κερδίσει από τον σουλτάνο τον επιτυγχάνει, και όποιος τον βλέπει χωρίς ακτίνα του, τότε μειώνεται η κατοχή του σουλτάνου και η πτώση του απομόνωση, ασθένεια ή θάνατος, και όποιος βλέπει ότι έκλεισε ή αποτράπηκε από συσσωρευμένο καπνό και πυκνά σύννεφα ή μαυρισμένο ή κιτρινισμένο ή πεσμένο από τον ουρανό, ή το έγκλημά του έγινε μεγαλύτερο, μικρότερο, πιο μακριά, πιο κοντά, φωτισμένο ή σκοτεινότερο, θεώρησε την κατάσταση του βασιλιά με τρόπο που τον ταιριάζει, και όποιος είδε ότι ο ήλιος τον προσκύνησε, ο σουλτάνος ​​τείνει προς αυτόν και υποτάσσεται σε αυτόν, ή λαμβάνει χώρα μια ευρεία δικαιοσύνη, και όποιος βλέπει ότι αυτός και ο ήλιος τον αμφισβήτησαν, ο σουλτάνος ​​τον αμφισβητεί στο βαθμό που Και όποιος βλέπει ότι δύο ήλιοι συγκρούονται, είναι δύο άγγελοι που συναντιούνται, και όποιος βλέπει ότι προσκυλάει στον ήλιο ή το φεγγάρι δείχνει ότι έχει διαπράξει μεγάλη αμαρτία, ας τον μετανοήσει από αυτόν και όποιος το βλέπει ο ήλιος έχει ανατέλλει στο σπίτι του, και αν είναι μονός παντρεύεται τους ανθρώπους του σπιτιού του Σουλτάνου και αποκτά την εξουσία του όσο είδε από το φως του και όποιος είδε ότι ο ήλιος απουσιάζει ή απουσιάζει, επειδή το θέμα στο οποίο είναι ή αναζητείται από το καλό ή το κακό έχει περάσει, και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος έχει ανέβει χωρίς την αρχή του, τότε είναι ένα σημάδι και συμβαίνει ένα γεγονός και όποιος βλέπει ότι έχει πληγεί από τη ζέστη του ήλιου , έχει μια αδικία από τον βασιλιά ή τους αναπληρωτές του, και ο ήλιος βυθίζεται επίσης στη γυναίκα αν ήταν για σουλτάνο, πρόεδρο ή όμορφη γυναίκα, και ερμηνεύεται επίσης σε χρυσό σύμφωνα με ό, τι απαιτείται από το κράτος Είναι ορατός και ο ήλιος μπορεί να εκτοξευτεί με το φεγγάρι από τους γονείς, και εάν ένας από αυτούς πέσει ή το φως του εξαφανιστεί, ένας από τους γονείς χάνεται…

…Όσο για το διαμέρισμα, είναι αποκλεισμένο από μόνο του, και όποιος βλέπει ότι αναδιπλώνει ένα διαμέρισμα ή το αγόρασε ή το έδωσε σε αυτόν, θα ταξιδέψει πολύ μακριά επειδή είπε ο Θεός Παντοδύναμος, αλλά το διαμέρισμα απομακρύνθηκε από αυτά ….

…Ο καπνός είναι σε ένα όνειρο τρόμος και βασανισμός από τον Θεό Παντοδύναμο, και τιμωρία από τον Σουλτάνο . Όποιος βλέπει καπνό να βγαίνει από το κατάστημα ή το σπίτι του, θα πέσει σε καλό και γόνιμο μετά από τρόμο, σκάνδαλο και πυρετό, και αυτό θα είναι στην εξουσία του σουλτάνου . Εάν ο καπνός είναι κάτω από μια κατσαρόλα με κρέας στο οποίο μαγειρεύεται, τότε είναι καλός, γόνιμος και χαρούμενος μετά τον τρόμο που δέχεται . Εάν ο καπνός είναι κάτι που δεν έχει άρωμα, τότε είναι φρίκη, ακολουθούμενο από ασχήμια και σκάνδαλο . Και όποιος βλέπει ότι ο καπνός μπορεί να τον σκιάσει, θα έχει πυρετό . Και όποιος έχει πληγεί από τη ζέστη του καπνού το χειμώνα και το καλοκαίρι, είναι αγωνία . Το να βλέπεις τον καπνό είναι μια μεγάλη φρίκη και έντονη μάχη, και αν καίγεται, τότε είναι μια φοβερή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν δεν είναι φλεγμονή, μαζεύεται χωρίς πόλεμο, και καταπραϋντική χωρίς μάχη . Και ο καπνός σε ένα όνειρο εάν βλάπτει τους ανθρώπους και τους τυφλώνει στα μάτια τους, ήταν απόδειξη ανησυχιών, αγωνίας και αδικίας, ή το βασανισμό του Θεού Παντοδύναμου με αφανισμό ή ξηρασία . Ίσως ο καπνός να υποδεικνύει τις ειδήσεις από όπου εμφανίστηκε ….

…Al-Haddad : ένας μεγαλοπρεπής βασιλιάς στο μέτρο της δύναμής του και της ευφυΐας στο έργο του, και δείχνει την ανάγκη των ανθρώπων για αυτόν, επειδή το αμόνι βρίσκεται κάτω από το χέρι του . Και το αμόνι είναι βασιλιάς . Ο Σίδηρος είναι το κεφάλι και η δύναμή του, και αν θεωρηθεί ως σιδηρουργός που παίρνει σίδερο ό, τι θέλει, τότε θα αποκτήσει έναν μεγάλο βασιλιά, σύμφωνα με την ιστορία του Δαβίδ, ειρήνη σε αυτόν : « Και ο σίδηρος είναι γι ‘αυτόν . ~ Ίσως το πένθος να αναφέρεται στον ιδιοκτήτη των στρατιωτών για πόλεμο, επειδή η φωτιά είναι πόλεμος και το όπλο της είναι σίδηρος . Ίσως ο κακός άνθρωπος που κάνει τη δουλειά του λαού της κόλασης υποδεικνύεται από τον κακό άνθρωπο, επειδή ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, παρομοίασε τον κακό που κάθισε με το πένθος, εάν δεν σας έκαψε με τη φωτιά του, τότε σε χτύπησε από το κακό του . Και αν λέγεται σε ένα όνειρο ότι κάποιος σπρώχτηκε σε έναν σιδηρουργό ή του ώθησε την εντολή του, τότε κάθεται σε έναν άνδρα χωρίς καλό, τι γίνεται λοιπόν αν κάτι τον χτύπησε από τον καπνό, τη φωτιά ή τη σπίθα του, και αυτό βλάπτει την όρασή του, τα ρούχα του ή το ένδυμά του . Όσο για εκείνο που επιστρέφει στον ύπνο του σε πένθος, θα λάβει από τις πτυχές του τι είναι κατάλληλο για αυτόν, το οποίο επιβεβαιώνεται από τα αποδεικτικά του ….

…Το θυμίαμα είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας με καλό έπαινο . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα ραβδί θυμιάματος και είναι κάποιος που έχει χάσει κάτι, πρέπει να επιστρέψει σε αυτό και να ακούσει καλά λόγια . Και όποιος μύριζε λαούτο ή είδε καπνό, θα άκουγε καλά λόγια . Και όποιος βλέπει ένα ραβδί θυμιάματος στο σπίτι του, θα έχει έναν γιο ο οποίος αργότερα θα είναι κύριος του λαού του ….

…Al-Dukhan : τρόμος και βασανισμός από τον Παντοδύναμο Θεό και τιμωρία από τον Σουλτάνο . Όποιος βλέπει καπνό να βγαίνει από το κατάστημά του, θα είναι καλό και γόνιμο μετά από τρόμο και σκάνδαλο, και αυτό θα γίνει από τον Σουλτάνο . Εάν υπάρχει καπνός κάτω από μια κατσαρόλα με ώριμο κρέας σε αυτό, τότε είναι καλό και γόνιμο και απελευθερώνεται μετά τον τρόμο που δέχεται . Και όποιος βλέπει τον καπνό τον έχει παραπλανήσει, είναι ένας πυρετός που τον παίρνει . Και όποιος χτυπηθεί από τη ζέστη του καπνού, είναι ένα σύννεφο και μια ψευδαίσθηση . Καυσόξυλα : κουτσομπολιά, και Aiviadh με φωτιά Saih στον Σουλτάνο ….

…Όσο για το θρυμματισμό και τον σεισμό : όποιος είδε μια γη που κλονίστηκε και μια ομάδα της καταστράφηκε, και μια ομάδα παραδόθηκε, τότε ο Σουλτάνος ​​θα κατέβει εκείνη τη γη και θα βασανίσει τους ανθρώπους του, και λέγεται ότι ήταν μια σοβαρή ασθένεια , και αν είδε ένα βουνό από τα βουνά να κουνιέται , να τρέμει ή να εξαφανίζεται, τότε αποφάσισε την απόφασή του, τότε η εξουσία αυτού του τόπου ή των μεγάλων τους τους υπέφερε σοβαρά. Είναι σοβαρό, και αυτό θα απομακρυνθεί από αυτά όσο τους έχει πέσει, και ο σεισμός αν πέσει, επειδή ο βασιλιάς καταπιέζει τους υπηκόους του ή πέφτει σε αυτόν με μάχες ή ασθένειες, και όποιος ακούσει αυτά τα σύννεφα, θα πέσει στους ανθρώπους αυτής της περιοχής των συγκρούσεων, της εχθρότητας και της απώλειας, και Μερικοί από αυτούς είπαν : Έκλειψη και σεισμοί, μια κακή απόδειξη για όλους τους ανθρώπους και την καταστροφή και καταστροφή τους τα υπάρχοντά τους, και εάν ένα άτομο βλέπει τη Γη ως κινούμενη, τότε είναι απόδειξη της κίνησης του οραματιστή και της ζωής του . Όσο για αυτόν που βλέπει ότι έχει κρυώσει, είναι η φτώχεια . Και αν καίγεται με φωτιά ή γαλαξία ή καπνό, τότε δεν έχει την επιδίωξη του σουλτάνου και είναι επικίνδυνο και τρομερό . Και αν αυτό που χρησιμοποιείται ως φωτιά καίει, τότε κάνει το έργο του Σουλτάνου . Αν είναι άνθρακας, τότε αναζητά τα χρήματα ενός ορφανού . Και αν είναι αναμμένο με καπνό, τότε ρίχνει τον τρόμο του, και μερικοί από αυτούς είπαν : Το κρύο είναι μια κρύα αντίδραση και δείχνει στον ταξιδιώτη ότι το ταξίδι του δεν έχει ολοκληρωθεί και οι υποθέσεις του είναι κρύες . Και η ομίχλη είναι μια διφορούμενη υπόθεση και ταλαιπωρία, και μια μέρα σύννεφων είναι αγωνία και αγωνία ….

…Ο Ντάνιελ είπε, ~Όποιος βλέπει έναν καπνό χωρίς καπνό, θα πλησιάσει τους βασιλιάδες και τους σουλτάνους και θα διαλύσει τις περίπλοκες υποθέσεις του και θα διευκολύνει τις υποθέσεις του .~…

Και όποιος βλέπει ότι οργώνει γη, τότε κοιμάται με την οικογένειά του, και αν δει ότι κάποιος άλλος το οργώνει χωρίς την άδειά του, τότε είναι αντίθετος με την οικογένειά του, και όποιος βλέπει ότι έχει φυτεύσει κριθάρι, συλλέγει χρήματα , και όποιος βλέπει ότι σπέρνει και συγκομίζει καλλιέργειες, τότε θα χτυπηθεί με καλό, και αν δει ότι σπέρνει και δεν κρέμασε αυτόν τον σπόρο, τότε θα τους υποφέρει και είναι τόσο λυπημένος. Η σπορά και όποιος βλέπει ότι μολύνει σιτάρι, τότε χτυπά χρυσό. Και όποιος βλέπει ότι τρώει υγρό σιτάρι, τότε είναι ένας ερημίτης που μένει, και αν στεγνώσει ξηρό ή μαγειρεμένο σιτάρι, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Και όποιος βλέπει ότι τρώει υγρό, αποξηραμένο, τηγανητό ή μαγειρεμένο κριθάρι, τότε είναι καλό για αυτόν και καλό σε κάθε περίπτωση. Το κριθάρι του δόθηκε, επειδή βλέπει ένα μήλο με ένα μάτι και ένα υγιές σώμα, και γίνεται καλός. Και όποιος βλέπει ότι το φαγητό του επέστρεψε χάλια ή βρωμιά, είναι φθηνό ή χαλασμένο, και αν δει μια φωτιά που καίει το φαγητό, ή η τιμή του αυξάνεται, και όποιος βλέπει καπνό, φακές ή καλαμπόκι, τότε είναι χρήματα σε κάθε περίπτωση και είναι χωρίς σιτάρι και κριθάρι. Παραμένει ή ρεβίθια και cowpeas ή παρόμοια σιτάρια είναι η ανησυχία και η θλίψη εκείνων που τους χτυπούν ή τα τρώνε βρεγμένα ή στεγνά, μαγειρεμένα ή τηγανητά, και λέγεται στο σουσάμι ότι είναι υπερβολικά χρήματα και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ρύζι , θα υποφέρει λίγη επιβίωση, και τους περιέχει και τη θλίψη και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει το μαύρο σπόρο ή το χαράμ ή Υπάρχει μια θεραπεία για αυτό, επειδή επηρεάζει την υγεία και την ευεξία του σώματός του…

Και όποιος βλέπει ότι έχει μια φλόγα φωτιά στο χέρι του, τότε θα χτυπηθεί από μια ικανότητα δύναμης, και εάν έχει καπνό, τότε είναι στη δύναμή του, αυτό είναι ένα γεγονός ή μια φρίκη ….

…Μπορώ να ξέρω ότι το όραμα είναι από τον πιο ευγενικό ή από τον διάβολο; Αυτό μπορεί να αποδειχθεί με διάφορους τρόπους, συγκεκριμένα : 1 / Ό, τι ήταν σε συμφωνία με την ευχαρίστηση του Θεού, και σε συμφωνία με αυτό που ο Αγγελιοφόρος Του, μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη. Είναι από τον βασιλιά – ανοίγοντας το meme και το λαμ – και αυτό που δεν συμφωνούσε με την ευχαρίστησή του είναι από το ρίξιμο του διαβόλου . 2 / Ότι αυτό που δίνει μια στροφή προς τον Θεό, μια στροφή προς αυτόν, μια αναφορά για αυτόν και μια αύξηση της ενέργειας, είναι από τη χύτευση του βασιλιά . Και αυτό που είναι καρποφόρο είναι ότι ρίχνει τον Σατανά . 3 / Ό, τι κληροδοτεί τους άντρες και το φως στην καρδιά, και μια διακλάδωση στο στήθος, είναι από τον βασιλιά, και αυτό που κληρονομείται ενάντια σε αυτό, είναι από τον Σατανά . 4 / Αυτό που κληροδοτεί την ειρήνη και την ηρεμία είναι από τον βασιλιά . Ό, τι κληροδότησε το άγχος, η ενόχληση και η αναταραχή είναι από τον Σατανά . Η βασιλική έμπνευση αφθονούν στις αγνές, αγνές, πιστές καρδιές, γιατί ο βασιλιάς έχει μια σχέση με αυτό, και ανάμεσα σε αυτόν και αυτήν είναι μια ευκαιρία, γιατί είναι καθαρή καλοσύνη, και είναι δίπλα σε μια μόνο καρδιά που του ταιριάζει, έτσι ο περούκα του βασιλιά με αυτήν την καρδιά είναι κάτι περισσότερο από την περούκα του διαβόλου . Όσο για τη σκοτεινή καρδιά που έχει μαυριστεί με τον καπνό των επιθυμιών και των υποψιών, ο διάβολος τον ρίχνει και τον κατηγορεί περισσότερο από την ευθύνη του βασιλιά, και ο οποίος έκανε την καρδιά σκοτεινή, και οι αμαρτίες και οι αμαρτίες δεν κρύβονται από τον αναγνώστη και Αυτό αποδεικνύεται από το ρητό του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη : Εάν ένας υπηρέτης αμάρτησε, αστειεύεται στην καρδιά του. Μαύρο αστείο …. Χαντίθ, και υποδηλώνεται από το ρητό του Παντοδύναμου : « Όχι, αλλά αυτό που κέρδισαν στην καρδιά τους χτύπησε» . Βλέπε : Al- Rooh από τον Ibn Al-Qayyim : 380 σελ ….

Και η βαφή : ο ιδιοκτήτης ενός ψεύδους, οπότε όποιος βλέπει σαν μια βαφή στο σπίτι του να του βαφτεί, τότε είναι θάνατος και η βαφή μπορεί να ήταν καλή στα χέρια του . Goldsmith : Το κακό είναι ψεύτης και δεν υπάρχει καλό σε αυτό, επειδή διατυπώνει ομιλία με τον καπνό και τη φωτιά του, και αν έχει αποδείξεις καλοσύνης μαζί του, και αν βρίσκεται σε τζαμί ή ακολουθεί το Κοράνι, τότε είναι ενδεικτικό κάθε υφαντή και τσαμπί και όποιος δημιουργεί κάτι από αυτόν . Al-Saqal : Ένας μεγαλοπρεπής υπουργός που έχει διοίκηση και απαγορεύει σε όσους βλάπτουν και ωφελούνται, όπως ο Σουλτάνος ​​και τα ξίφη του είναι οι στρατιώτες του, και οι άντρες του είναι εντολές του . Και δείχνει επίσης τον δικαστή ή τον κυβερνήτη, και τα σπαθιά του είναι οι fatwas και οι αποφάσεις του και ο ιεροκήρυκας, και τα σπαθιά του είναι οι καρδιές των ανθρώπων σε αυτόν που δοξάζουν και αφαιρούν την ηχώ τους, και δείχνει τον γιατρό και τα σπαθιά του κομμένα από ασθένειες . Όποιος επιστρέψει σε ένα όνειρο με γυαλισμένο φινίρισμα θα κάνει ό, τι ταιριάζει σε αυτό . Και όποιος ήταν μεταξύ του και του Σικελίου με άγνωστη μεταχείριση ή απαγορευμένη μεταχείριση, αυτό υποδεικνύεται από την επαγρύπνηση μεταξύ αυτού και εκείνου που αποδεικνύεται από τον Σικελίου σε ερμηνεία όπως αυτός, συμπεριλαμβανομένης της διάρκειας της εξήγησής του ….

…Μπέικον Εάν ονειρεύεστε ότι τρώτε μπέικον, αυτό είναι καλό οιωνό εάν κάποιος μοιράζεται φαγητό μαζί σας και τα χέρια σας είναι καθαρά . Εάν το μπέικον είναι χαλασμένο, αυτό είναι ένα σημάδι βαρετότητας στο μυαλό και οι μη ικανοποιητικές καταστάσεις θα σας ανησυχούν . Εάν ονειρεύεστε ότι αλατίζετε και μυρίζετε χοιρινό, αυτό είναι κακό ποτό εάν δεν είναι απαλλαγμένο από αλάτι και καπνό . Αλλά αν είναι άδειο, τότε αυτό είναι καλό οιωνό ….

…Ο Λάφιτ είναι αυτός που σβήνει μια φωτιά σε ένα όνειρο, βάζει μια φιντάνα ή ακυρώνει την αίρεση του . Ίσως αυτό να δείχνει την ανάδευση του κακού όταν εκρήγνυται από στάχτη και καπνό . Και αν ο παρατηρητής ταξίδευε στη θάλασσα, πνίγηκε και επιπλέει στο πρόσωπο του νερού, και αν είχε ταξιδιώτη, ήρθε σε αυτόν ή άκουσε τα νέα του ….

Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, όποιος είδε ότι κάποιος του έδωσε ένα υφασμένο διαμέρισμα, τότε ερμήνευσε με την ύφανση της αγάπης μεταξύ τους, επειδή ορισμένοι γνώστες έλεγαν : Ύφανση του διαμερίσματος .)…

Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες να τρώνε ό, τι του ήρθε, τότε είναι ο λόγος και το κακό και μια διαμάχη ή πόλεμος μεταξύ ενός λαού και τους βλάπτει, και το όραμα του καπνού είναι μια μεγάλη φρίκη και άγριες μάχες και πόλεμο, και αν με αυτόν τον καπνό εκεί είναι μια φλόγα, τότε είναι μια σοβαρή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν είναι χωρίς φλόγα, τότε συνδυάζεται χωρίς πόλεμο και ηθική χωρίς να σκοτώνει ….