…Ο αριθμός των εκατόν χιλιάδων και πέντε χιλιάδων 100 – 1000 – 5000: δηλώνει τη νίκη επί του εχθρού στον Θεό Παντοδύναμο : (Ο Κύριός σας σε επεκτείνει με πέντε χιλιάδες φοβισμένους αγγέλους ) και οι χιλιάδες μπορεί να υποδηλώνουν προσευχή στο Τζαμί του Προφήτη ….

…Αριθμός εκατό χιλιάδων 100.000: μπορεί να υποδηλώνει αφθονία, ευλογία και προσευχή στο Μεγάλο Τζαμί στη Μέκκα…

Όσο για το εκατό, που θριάμβευσε πάνω από τους εχθρούς, και Μουράτ λαμβάνεται ο Παντοδύναμος λέγοντας, « Εκατό ασθενή, θα νικήσει διακόσια , » και ίσως η κατηγορία της μοιχείας υποδεικνύεται από το Παντοδύναμος λέγοντας: ~ Έτσι δέρνω κάθε μία από τις τους εκατό βλεφαρίδες . ~ Και όποιος νομίζει ότι είναι εκατό τα χάπια που του δόθηκε, έτσι ώστε θα λάβετε την καλοσύνη, την ευλογία, την άνεση και τα προς το ζην, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει: « Σε κάθε ακίδα εκατό χάπια , » και είχε πει ότι θα πρέπει να δοθεί μια ομάδα . Όσο για τα διακόσια, είναι αδυναμία νίκης επί του εχθρού, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~Θα νικήσουν διακόσια .~ Όσο για τα τριακόσια, είναι ένα προβλεπόμενο συμβάν μέσα σε μια μακρά περίοδο του Παντοδύναμου λέγοντας, ~Και παρέμειναν στη σπηλιά τους για τριακόσια χρόνια .~ Όσο για τους τετρακόσιους, θριάμβευσε τους εχθρούς επειδή ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Το καλύτερο από τις ταξιαρχίες είναι τετρακόσια και το καλύτερο από τους στρατούς είναι τέσσερις χιλιάδες . Όσο για τα πεντακόσια, τα πράγματα σταματούν ….

Όσον αφορά το εξήντα άλφα, δείχνει ότι ο Μουράτ κουράζεται αφού κουραστεί . Όσο για το ογδόντα άλφα, δείχνει το καρφί και τη νίκη . Όσο για τις ενενήντα χιλιάδες, θα πάρετε το καρφί για τους εχθρούς του . Όσον αφορά τις εκατό χιλιάδες ή περισσότερες, τότε η επόμενη άφιξη οφείλεται στο ρητό του Παντοδύναμου, ~Και τον έχουμε στείλει σε εκατό χιλιάδες ή περισσότερα .~…

…Λογαριασμοί Αν ονειρευτήκατε λογαριασμούς που σας παρουσιάστηκαν για πληρωμή, τότε θα βρίσκεστε σε επικίνδυνη κατάσταση και ενδέχεται να καταφύγετε στο νόμο για να διαλύσετε τον εαυτό σας . Εάν πληρώσετε τους λογαριασμούς, θα επιλύσετε σύντομα μια σοβαρή διαφωνία . Εάν διατηρείτε λογαριασμούς έναντι άλλων, αυτό προβλέπει ότι θα προκύψουν δυσάρεστα ατυχήματα στην επιχείρησή σας και θα καταστρέψουν την ομαλότητα της διαχείρισής της . Εάν ένα κορίτσι που εργάζεται σε λογιστικά βιβλία ονειρεύτηκε ότι συλλέγει λογαριασμούς, τότε αυτό σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα όσον αφορά την εργασία και τις ερωτικές υποθέσεις, αλλά κάποιος με την προσοχή του θα την παροτρύνει να εξηγήσει την ευτυχία του . Θα σεβαστεί πολύ τους σημερινούς εργοδότες για τους οποίους εργάζεστε ….

…Φυλακισμένος Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι έχει τρόφιμους, αυτό προβλέπει ότι τα ενοχλητικά μυστικά θα την επιβαρύνουν . Εάν ένας επισκέπτης φεύγει χωρίς να πληρώσει τους λογαριασμούς του, θα έχετε ένα απροσδόκητο πρόβλημα με τους άντρες . Εάν ένας επισκέπτης πληρώνει τους λογαριασμούς του, αυτό αυξάνει καλά και μια συσσώρευση χρημάτων ….

…Το ημερολόγιο ονείρου με ένα ημερολόγιο σημαίνει διάφορες περιουσίες και παραπλανητική διασκέδαση . Εάν ονειρευόσασταν να μελετήσετε αστρολογικά σημάδια, αυτό προβλέπει ότι τα μικρά πράγματα θα σας ενοχλήσουν και θα καταλάβουν όλο το χρόνο σας . Εάν ονειρεύεστε να διατηρήσετε ένα ημερολόγιο, αυτό σημαίνει ότι θα είστε οργανωμένοι και κανονικοί στις συνήθειες κατά τη διάρκεια του έτους . Εάν δείτε ένα ημερολόγιο, αυτό σημαίνει απογοήτευση στους λογαριασμούς σας ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη, είναι δυνατόν; Τι σημαίνει? Είναι πάντα αληθινό όραμα, εάν ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ήταν ένα όραμα όπως περιγράφεται στη βιογραφία του Προφήτη, ή ήταν διαφορετικός; Στο ρητό ή στην περιγραφή? Για παράδειγμα, αν ένας νεαρός άνδρας δει, ή με λευκή γενειάδα, ή φοράει ρούχα που δεν έχει συνηθίσει να φοράει, ή βλέπει να παραγγέλνει κάποια πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με την καθαρή Σαρία, όπως ο σεβασμός των τάφων, η αποκοπή της μήτρας, ή δολοφονία, … και άλλα από αυτά που έχω αποδείξει από τις ιστορίες και τους λογαριασμούς εκείνων που τον είδαν … ; Κατ ‘αρχάς, λέω ότι το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι δυνατό, και είναι ένα από τα πιο εμφανή παραδείγματα του ορθού οράματος. Οι δύο σεΐχη βγήκαν από το Χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, είπε : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο με έχει δει, Ο διάβολος δεν με μιμείται. . ] Και σε μια αφήγηση σχετικά με αυτόν : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο θα με δει όσο ξυπνά, ή σαν να με είδε ενώ ξύπνησε, ο Σατανάς δεν θα με μιμηθεί . ] Στο μυθιστόρημα : [ Όποιος με δει, είδε σωστά ]. Αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα όραμα, σύμφωνα με το χρόνο και τη βιογραφία του περιγραφές, έτσι Ιμάμ Muhammad Ibn Sirin είπε μετά τη συζήτηση πριν, [ από το δεξί δει εμένα έχει δει ] , : αν είδε στην εικόνα του . Και αυτός ο ιμάμης του έλεγε ότι είδε τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Περιγράψτε μου τι είδατε. Αν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι σωστή . Επομένως, όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο σε αντίθεση με την περιγραφή του, το όραμα δεν είναι ένα όραμα στο πρόσωπό του, ή ένα πραγματικό όραμα, αλλά ένα όραμα που χρειάζεται ερμηνεία. Αυτή η ερμηνεία σχετίζεται με τον θεατή . Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές είπαν : Όποιος τον βλέπει στην εμφάνιση και την κατάστασή του είναι απόδειξη της καλοσύνης του παρατηρητή και της τελειότητας της εξουσίας του και θριαμβεύει σε εκείνους που είναι εναντίον του και όποιος τον βλέπει σε μεταβαλλόμενη κατάσταση, συνοφρυωμένος ή έχει μια κνήμη ή μια ανεπάρκεια σε μέρος του σώματός του, είναι απόδειξη της κακής κατάστασης του παρατηρητή . Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, σε όποια ποιότητα κι αν είναι, αφήστε τον να είναι χαρούμενος, και πρέπει να γνωρίζει ότι είτε το νόημα είναι καλό να υποδεικνύεται είτε το κακό απαγορεύεται, και αυτό αποφάσισε ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ, ο Θεός να τον έλεος….

Το όραμα του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Το όραμα του Ιωσήφ – ειρήνης σε αυτόν – ο Αλλάχ ανέφερε – ο Παντοδύναμος – λέγοντας : ( όπως είπε ο Ιωσήφ στον πατέρα του, Ω, πατέρα μου, είδα ένα από τα έντεκα αστέρια και ο ήλιος και το φεγγάρι τους είδαν να προσκύπτουν μπροστά μου , είπε, γιος μου, μην το βλέπεις στα αδέρφια σου, εσύ Vicdwa Kida Satan είναι να κάνεις έναν απεγνωσμένο εχθρό , και σαν αυτόν τον Ijetbik τον Κύριό σου και να σου διδάξει την ερμηνεία των συνομιλιών και είναι η χάρη Του σε αυτόν και τον Jacob ως το πιο Συμπληρώστε στους γονείς σας από τον Αβραάμ και τον Ισαάκ ότι ο Κύριος σας γνωρίζει, σοφός ) από το Surat Yusuf στίχους 4-6. Η ερμηνεία αυτού του οράματος έγινε μετά από σαράντα χρόνια, και ειπώθηκε : Μετά από ογδόντα χρόνια, το πρώτο αυθεντικό . Είναι τα λόγια του Σαλμάν του Περσικού – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαντάντ , είπε στον Θεό – τον Παντοδύναμο – για μια ερμηνεία λέγοντας : ( όταν ήρθαν στον Ιωσήφ για να πάνε και οι γονείς του είπαν Είσοδος στην Αίγυπτο, ο Θεός ασφαλής θέλησε , και μεγάλωσε τους γονείς του στην παράσταση και έπεσε προσκύνημα και είπε: Αυτή η ερμηνεία του οράματός μου δεν το είχε κάνει πραγματικά Κύριέ μου ). Surah Yusuf Al-Eitan 99-100….

…1 – Ώρα για έκφραση : Σημειώστε πότε κάποια από τα περάσματα που μετά την έκφραση ενός οράματος που λέει : θα πέσει αυτό το όραμα μετά από τέτοιες, σε ημέρες ή μήνες ή χρόνια, και μερικά από αυτά υπερβάλλουν έως ότου βρείτε μερικές φορές παρόμοιες ημερομηνίες , για παράδειγμα : θα πέσει το όραμά σας την τρίτη ημέρα του μήνα Το τρίτο είναι μετά από τρία χρόνια, και μερικοί από αυτούς λένε : Θα πέσει σε μια τέτοια ημερομηνία μήνες πριν από αυτό ή μήνες μετά από αυτό, οπότε δεν ξεκινά όπως προηγούμενο . Μετά από την έρευνά μου για αυτό το θέμα και βρήκε αρκετά σταθερά κείμενα, εγώ σας και σχόλιο για αυτό ανοίγει το Θεό και δείχνουν να πω : Το πρώτο κατάλογο : Σε την ιστορία του Ιωσήφ , ασκίτη είδε Bosevh η ειρήνη είναι επάνω σε τον Rabah και περικοπή από τον πατέρα του, είπε να του πατέρας : Όταν ο Ιωσήφ είπε στον πατέρα του Άαπτ είδα δέκα πλανήτες και τον ήλιο και το φεγγάρι τους είδα να υποκλίνονται ( Γιουσούφ : 4 ). Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όραμα επιτεύχθηκε μετά από σαράντα χρόνια , όταν ο Θεός επανένωσε τον Ιωσήφ τους γονείς του και τους αδελφούς του, έντεκα , και λάτρευε όλο τον χαιρετισμό και τον σεβασμό καθώς το Κοράνι έκοψε την ιστορία του . Ο ίδιος λέει : Οι γονείς του στο θρόνο και έπεσε κατάκοιτος και είπε: Ο πατέρας μου, αυτή η ερμηνεία του οράματος μου μπορεί να είναι πραγματικά ο Κύριος μου έχει καλύτερη μένα μου πήρε από τη φυλακή και ήρθε για να σας από το Βεδουίνων μετά από αυτό με αφαιρούμενος διάβολος ανάμεσα σε μένα και τους αδελφούς μου, Κύριέ μου ωραία αυτό που θέλει, Αυτός είναι ο Γνωρίζοντας, ο Σοφός ( Yusuf : 100 ). Εάν αυτό το όραμα του Τζόζεφ, ενός νεαρού αγοριού ηλικίας επτά ετών κυριολεκτικά έχει επιτευχθεί στην Αίγυπτο , ο Ιωσήφ κάθισε στο θρόνο του, έσκυψε τους γονείς του και τους αδελφούς του υποκλίνοντας και σημειώνει ότι το όραμα του Ιωσήφ οράματα είναι αλήθεια ότι δεν χρειάζεται να εκφράσετε , αλλά το φθινόπωρο ήταν επίσης ορατό , και είναι σημαντικό εδώ είναι ότι η ερμηνεία του οράματος καθυστέρησε σαράντα χρόνια, όπως αποδεικνύεται από μια συνέντευξη με τον Περσικό Σαλμάν που είπε : « ανάμεσα στο όραμα του Ιωσήφ και την έκφρασή του σαράντα χρόνια » , είπε ο Ιμπν Χάτζερ . Οι αφηγητές των al-Tabari , al-Hakim και al-Bayhaqi με μια έγκυρη αλυσίδα αφηγητών (1). Δεύτερος οδηγός : Σε την ιστορία του Ιωσήφ, επίσης , αφού μπήκε στην φυλακή , ο βασιλιάς είδε ένα όραμα τον ανησυχεί και ρώτησε Aoolha του όταν οι άνδρες της επιστήμης και του κράτους γύρω του και τη διεξαγωγή συναντήσεων Ε και είπε να τους : ~Το βασιλιάς είπε , βλέπω επτά παχιές αγελάδες θα φάει επτά άπαχο και επτά Snblatt Khader και τα τελευταία, κακότροπος, ο δημόσια, παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το όραμά μου, αν είναι να δούμε το όραμα που εκφράζει (43). ( Είπαν όνειρα σωλήνα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους. »(44) ( Ιωσήφ 44 43) Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση σε αυτά είναι παρόμοια με την απάντηση κάποιων από τους πολίτες που δεν διστάζουν να απαντήσουν στην έκφραση οράματος. για παράδειγμα : ο θάνατος, η μακρά ζωή , και η κραυγή γέλασαν και αυτό μπορεί να λέει στον Θεό χωρίς γνώση , ή να τους βρει σαν αυτή την υποσημείωση Badan τον Απάντηση και στη συνέχεια τους ζήτησε να στρίψουν δεξιά και αριστερά για να ξεφύγουν, ή αναζητώντας ποιος του έστειλε το ερώτηση . τι ανησυχεί ότι ο Τζόζεφ ενώ πέρασε το όραμα απάντησε και επέλεξε να λέει το χρόνο ήταν επτά χρόνια πιο δύσκολο να καλλιεργήσει ό, τι απέκτησε η ακίδα του Vdhiroh μόνο σε λίγα από τα οποία τρώτε) 47 () μετά έπειτα επτά σκληρά τρώνε ό, τι τους δώσατε μόνο λίγο από το Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , υπενθύμισε Τ αυτό το όραμα θα επιτευχθεί μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε ετών , το όνειρο το οποίο είναι στην ευχάριστη θέση εξάγω Ιωσήφ από τα δεκατέσσερα χρόνια για να πούμε το βασιλιά των επτά παχιές αγελάδες , και επτά αγελάδες άπαχο , και οι μελετητές, δήλωσε : Τα λόγια του Ιωσήφ : ) tm έρχεται μετά από ένα χρόνο το οποίο Agat ανθρώπους και Aasron ( ( Yusuf : 49 ) δεν του δείξει το όραμα , αλλά είναι ό, τι ο Θεός δίδαξε Yusuf και καλή έκφραση (2). Τρίτον Οδηγός : Anas bin Malik, μπορεί να Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ή το κορίτσι είναι haram Milhan , Vttamh , και η μητέρα απαγορεύεται υπό σιωπηλή λατρεία bin και εισήλθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ημέρα Votamth και στη συνέχεια κάθισε Tvla επικεφαλής – επιθεωρήστε τι σκοτώνει οι ψείρες – ο Βινμ ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη πάνω του και μετά ξύπνησε γελάει , είπε : Είπα : τι Idgk O Messenger του Αλλάχ; Είπε : ~ Άνθρωποι από το έθνος μου, πρόσφεραν εισβολείς στο το όνομα του Θεού που οδηγεί Thbj σε αυτήν τη θάλασσα . Και Thbj θάλασσα κάθε βόλτα πίσω o ο μέσος – βασιλιάδες στην οικογένεια ή σαν βασιλιάδες στην οικογένεια , ~ είπε : είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό να με κάνει έναν από αυτούς, την κάλεσε, στη συνέχεια έβαλε το κεφάλι του και κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας, είπε : Είπα : τι είπε ο Idgk O Messenger of God : ~ άνθρωποι από τη χώρα μου, που προσφέρθηκαν για χάρη των εισβολέων Alte God ~ , είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : O Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό που με κάνει να τους, είπε : είσαι από τα πρώτα δύο ~ , Frckpt ή haram κορίτσι Milhan στη θάλασσα κατά τη διάρκεια του Sid Vsrat για Daptha όταν βγήκα από τη θάλασσα Vhlkt . συμφώνησε με λέξη ενός μουσουλμάνου (3). Αφού η αναζήτηση παρατεταμένη σε αυτή την ιστορία διαπίστωσε ότι το όραμα της εποχής ήταν μετά το αποχαιρετιστήριο Χατζ, και η εμφάνιση της όρασης ήταν την εποχή του Οθμάν Μπιν Άφαν, οπότε εγκατέστησαν τη θάλασσα διαδοχικά Οθμάν, κατευθυνόμενοι στην Κύπρο Βσράτ για την Ντάπθα Κάθι και θάφτηκαν εκεί, και αυτό ήταν όπως είπε ένας γιος πέτρας όταν άνοιξε το έτος είκοσι οκτώ . ο χρόνος είναι μεταξύ του οράματος και της έκφρασης δεκαοκτώ ετών, Θεέ ξέρω . Σημειώστε αυτήν τη φορά μεταξύ της εμφάνισης της όρασης και της απόστασης έκφρασης . τότε πες μου ότι νομίζεις ότι αυτός που ζητάει ένα όραμα, ο Vtakbrh είδε την έκφρασή της, και στη συνέχεια τον εξέπληξε μετά από μια περίοδο s Μια νύχτα σου λέει : Είπα : κάτι τέτοιο θα συμβεί, και τώρα ένα μήνα, δύο μήνες ή ένα έτος θα περάσει και δεν έχει εκπληρωθεί σαν να είναι η κατάστασή του : Έχετε λάθος ! ! ! Ναι . . Η γραμμή προέρχεται από τη διέλευση, αλλά το όραμα μπορεί να καθυστερήσει. ~Και αν το πράγμα αναφέρεται, το λέω εδώ : Η προσπάθεια της διέλευσης για να ορίσετε μια ώρα για την εμφάνιση της όρασης πρέπει να εξεταστεί και το έργο του νου και της κόπωσης, τι χρειάζεται ένας χρόνος να έρθει, αλλά ο οραματιστής μπορεί μερικές φορές να επιμείνει να ρωτήσει για το χρόνο, τότε αν του το είπα και του είπα : Ο Θεός ξέρει ακόμη και μακριά από εσάς την αμηχανία του λάθους, να εκπλαγείτε από τον Antqsk λέει : μου είπε τη διέλευση και δεν κατάλαβε καλά , και μερικοί από αυτούς χλευάζουν λέγοντας : τι έχει τα παραπάνω . Μετά από αυτήν την παρουσίαση, λέω : Ποιος έχει δίκιο κατά τη γνώμη σας; ________________________________________ (1 ) Βλέπε : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Αλγερίας : Acer «s μεγάλες ερμηνείες των λέξεων του Υψίστου και Bhamch ποταμό Καλή Acer εξήγηση, θ 4 /1420 της – , η βιβλιοθήκη της επιστήμης και της διακυβέρνησης . ( Σελ. 578 ). (3 ) διηγείται από Bukhari στο βιβλίο της Αποκάλυψης πόρτας έκφρασης κατά τη διάρκεια της ημέρας σε δύο σημεία (11 /72 ) , (391/12 ) – op – και διηγείται από μουσουλμανικές, όπως στην πυρηνική (13 /58 ) στο βιβλίο της πόρτας του εμιράτου Προτίμησε την εισβολή στη θάλασσα – προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Μπορεί ένα άτομο να ζήσει χωρίς όνειρα; ! Για να απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση, ένα σημαντικό ζήτημα πρέπει να είναι σαφές σε εμάς. Ποιο είναι : Πρέπει να συζητήσουμε εδώ το όραμα που προέρχεται από τον Θεό, ή το όνειρο που είναι από τον Σατανά ως πραγματικότητα, όχι μια μεταφορά, ή ένα όνειρο που είναι ένα άτομο και η σκέψη του ……. ; Η αλήθεια είναι ότι οι μελέτες που έχω δει και βρήκα δείχνουν ότι υπάρχουν φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία ορισμένων περιπτώσεων, όπως νευρικές βλάβες ή κατάθλιψη, και αυτά τα φάρμακα βοηθούν στην εξάλειψη των ονείρων !!!!!! Πράγματι, μερικές από αυτές τις περιπτώσεις καταγράφηκαν όταν κοιμόταν χωρίς όνειρα για περίοδο έξι μηνών !! Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι όταν αυτή η διαδικασία ακυρώθηκε, ο εγκέφαλος πραγματοποίησε μια διαδικασία αποζημίωσης. Την πρώτη νύχτα που ο εγκέφαλος επιστρέφει στην κανονική του θέση, ονειρεύεται 250 λεπτά, για παράδειγμα, αντί για 100 λεπτά, και στο τέλος η μελέτη αναγνώρισε την αδυναμία του να προσδιορίσει την αιτία του φαινομένου των ονείρων . Αλλά το ζήτημα που μπερδεύει αυτούς τους δυτικούς επιστήμονες μπορεί να λυθεί απλά, εάν το θέμα του οράματος αφαιρεθεί από το καλούπι βιολογικού υλικού. Επειδή το όραμα προέρχεται από τον Θεό, σχετίζεται με την ψυχή και δεν σχετίζεται με το σώμα και την ύλη, και είναι έξω από τα όρια της ανθρώπινης ή εργαστηριακής αίσθησης και ελέγχου, και ο ευγενής Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, λέει. στο συμφωνημένο χαντίθ μέσω του Abu Qatada : [Το δίκαιο όραμα είναι από τον Θεό και το όνειρο είναι από τον Σατανά ]. Όσο για τα όνειρα, είναι από τον Σατανά μια πραγματικότητα και όχι μια μεταφορά, και η εχθρότητα του είναι μόνιμη για τον άνθρωπο, και έχει δεσμευτεί να καθίσει για εμάς και να μας αποτρέψει από την ευθεία πορεία, και ο πόλεμος του είναι μόνιμος, είτε στο ξύπνημα είτε στα όνειρα , και αυτή η επίθεση μπορεί να απωθηθεί ή να μειωθεί στον ύπνο συνεχίζοντας να ακολουθεί τις νόμιμες υποθέσεις, διατηρώντας τους νόμους του Θεού, και χωρίς να απομακρυνόμαστε από τη μνήμη του Αλλάχ, και θα βρείτε επιβεβαίωση αυτού στα λόγια του Κυρίου Παντοδύναμος : [ και να τον παρουσιάσω είναι μια ζωή κακουχίας και Nhacrh η ημέρα της Ανάστασης τυφλή, ο Κύριος δεν είπε ο Hchertna blind, το έβλεπα, επίσης ( πήρατε τα σημάδια μας Vnciha καθώς και σήμερα αξέχαστα )! ( Σχέδιο 124 : 126)….

…Γραπτές προσκλήσεις στον τοίχο 100 – Ο Ιμάμης αλ-Σαμαρκάντι είπε : Ανέφερε ότι όταν το κατώφλι του αγοριού πέθανε, ένας άνδρας τον είδε στη υπηρέτρια, οπότε τον ρώτησε τι σας έκανε ο Κύριος σας; Είπε : Συγχώρεσέ με. Συνήθιζα να προσεύχομαι μαζί του, και είναι γραμμένο στον τοίχο, οπότε ο άντρας ξύπνησε, και κοίταξε τον τοίχο, και, αν ήταν γραμμένο στο κατώφλι του αγοριού – μπορεί ο Θεός Παντοδύναμος να τον κάνει έλεος -: O Θεέ, καθοδήγησε τους απατεώνες, και είσαι ελεήμων στους αμαρτωλούς, και λέτε ότι οι δεκάδες φυλακισμένοι, έχουν έλεος στον υπηρέτη σου από αυτό. Ο μεγάλος κίνδυνος και οι Μουσουλμάνοι είναι όλοι μαζί, και μας κάνουν ανάμεσα στους καλούς και τους ευημερούμενους, με εκείνους από τους οποίους ευλογηθήκατε ανάμεσα στους προφήτες, τους δίκαιους, τους μάρτυρες και τους δίκαιους, και το καλό από αυτούς είναι ο σύντροφός σας με τους έλεος, Ω πιο Ελεήμων…