…Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα νηπιαγωγείο που ανήκει σε κάποιον άλλο και μετά θέλει να μπει σε έναν περίπατο, τότε δείχνει τη δίκαιη συνεδρίασή του και τον Χατζ μαζί τους, και ως προς το κάψιμο, το ξερίζωμα ή το φοράει, είναι ερμηνεύεται όπως αναφέρθηκε παραπάνω αναφέροντας τους οπωρώνες, και ομοίως εάν βλέπει σε αυτό τα θηρία ή τα μαμούθ της γης, και για τον κήπο στον οποίο ο Αγγελιοφόρος του Θεού, προσεύχεται από τον Θεό, έχει παρουσιάσει την έκφρασή του στο δέκατο κεφάλαιο ….

…Οι άνθρωποι του Ουρανού ή οι άνθρωποι της Κόλασης βλέπουν οράματα ή ονειρεύονται; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα για τα οποία έχω σταματήσει πολύ, και μετά από μια μακρά έρευνα για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων του Παραδείσου και των ανθρώπων της Κόλασης, λέω : Ο Παράδεισος είναι η κατοικία της ευλογίας, και τι καλοσύνη, Θεέ Ο Παντοδύναμος λέει στο θεϊκό Χαντίθ που διηγείται ο Μπουχάρι στο Βιβλίο του Παραδείσου και την περιγραφή της ευδαιμονίας του μέσω του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : [ Έχω προετοιμάσει για τους δίκαιους υπηρέτες μου αυτό που δεν είδε κανένα μάτι, κανένα αυτί δεν άκουσε και όχι κινδυνεύει η ανθρώπινη καρδιά ]. Σύμφωνα με αυτό που κάλεσε λέγοντας ειρήνη σε αυτόν για αυτά, όπως αναφέρεται και στο Bukhari, στην ίδια θέση η πρώτη : […….. Μην ουρήσετε, ούτε αφοδεύσετε, ούτε Imitkhton, ούτε Atvlon, Omchathm χρυσός, μόσχος υποψήφιος, και Mjamram Aloe Και οι σύζυγοί τους al-hoor al-ayn, τα ήθη τους για τη δημιουργία ενός άνδρα, σύμφωνα με τον πατέρα τους Αδάμ, εξήντα κύβους στον ουρανό ]. Αυτή η ευδαιμονία είναι αιώνια, και η φωτιά είναι και η κατοικία της αιώνιας δυστυχίας. Al-Sahih έχει επίσης αποδειχθεί ποιο Al-Bukhari διηγήθηκε μέσα από το Αμπού Σαΐντ, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού να του παρέχονται, δήλωσε : […. Ο λαός του παραδείσου ! Αθανασία, δεν υπάρχει θάνατος, λαοί της κόλασης ! Η αθανασία δεν είναι θάνατος ]. Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας στα δεξιά των ανθρώπων του Παραδείσου, και ήρθε στο Χαντίθ μέσω του Abu Huraira με μια αλυσίδα μετάδοσης : [Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται. ] Αυτό το Χαντίθ διορθώθηκε από τον Αλ-Αλ-Άλμπανι, ο Θεός να τον έχει έλεος, στο Αλ-Σιλσιλά Αχ-Σαχχαχ, Ι / 1 σ. : 74 H : 1087 Αντιφάσκει επίσης τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων της κόλασης, καθώς επιθυμούν να τους απαλλάξει ο Θεός από τα βασανιστήρια τους, αλλά δεν έχουν παρά θλίψη, όπως είπε ο Παντοδύναμος. [Και προειδοποιήστε τους την ημέρα της θλίψης, καθώς το θέμα έχει περάσει ενώ είναι αμελή και δεν πιστεύουν ] Maryam : 39….

Όποιος βλέπει ότι είναι στη μέση κάποιου στη μέση του, τότε είναι σύμφωνα με εκείνους που το εκφράζουν ως δολοφονία και την απόφασή του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί ή σε άμβωνα, ένας γιος θα έρθει σε αυτόν και θα είναι ο αρχηγός του λαού ….

…Όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη σε ένα σπίτι, ή μπαίνει σε ένα τζαμί, μια πόλη ή ένα χωριό, τότε είναι απόδειξη μιας καταστροφής που συμβαίνει για τους ανθρώπους αυτών των τόπων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Εάν οι βασιλιάδες εισέλθουν σε ένα χωριό, το χαλάσουν . ~…

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει περπατήσει σε ένα βουνό πάνω σε κάτι που είναι χαρακτηριστικό μιας πολυετούς ειρήνης, τότε είναι μια επιθυμία, και αν βυθιστεί, τότε υπάρχει μια διαφορά απόψεων ….

…Και όποιος βλέπει ένα τριαντάφυλλο σε ένα δέντρο, δείχνει ευχαρίστηση στο πλάι του παιδιού του ….

…Και αν ήταν σε ένα ένδυμα ή σε ένα δοχείο, βγήκε λόγω μιας γυναίκας ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άλσος ενώ βρίσκεται σε ψηλό, ξαπλωμένο μέρος, τότε δείχνει την αφθονία των απογόνων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει σε μια εκκλησία κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τους λαούς του, το οποίο δεν παραβιάζει τη Σαρία, τότε είναι μια εξέγερση εναντίον του περιγραφέντος ανθρώπου και είναι καλό ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε πλοίο και ήταν σε τρομερό ζήτημα, τότε θα ανακουφιστεί ή θα προσκολληθεί σε έναν άνθρωπο που κινδυνεύει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ανέβηκε σε βουνό και είδε μια τρύπα σε αυτό και μπήκε σε αυτό, τότε θα δει το μυστικό του βασιλιά και τις καλυμμένες του υποθέσεις, και αν βγει κάτι από αυτόν, τότε θα έχει μια σχέση και ένα δώρο ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια εκτεταμένη έρημο και πολλά λουλούδια, άνεμοι και τριαντάφυλλα έχουν βλαστάνει σε αυτό ενώ είναι μέσα του, τότε θα συνοδεύσει έναν άνθρωπο με μεγάλη μοίρα και θα αποκτήσει από τη γνώση, το λόγο και τη γνώση του, και Μπορεί να είναι μια προσέγγιση για έναν δίκαιο βασιλιά και την απόκτηση του καλού και του οφέλους εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….

…Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε κομμάτια ή σε εικασίες; Η έκφραση των οραμάτων είναι μια αναφορά στην εικασία , και η εικασία είναι λάθος και προσβάλλεται , και ένα άτομο δεν διακόπτει την έκφραση, αλλά μάλλον να είναι στην ασφαλή πλευρά, και αυτό οφείλεται στο θέλημα του Θεού . Επομένως, είναι καλύτερο για τη διέλευση να εκδώσει μια δήλωση που να λέει : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας είναι τέτοιο-και-τέτοιο , ή να ολοκληρώσετε τα λόγια του με το ρητό : Από τον Θεό (1) Επομένως, ο Γιουσέφ, μπορεί να προσευχηθεί και ειρήνη σε αυτόν, είπε στον ερωτητή όταν ήθελε να τον περάσει : ( Και είπε σε αυτόν που νόμιζε ότι είχε δραπετεύσει από αυτούς, θυμήσου με τον Κύριό σου …) κ.λπ. Ο στίχος , μια ταινία που ισχυρίζεται ότι είναι ένας από αυτούς που εμπιστεύτηκε ο Θεός με την έκφραση των ονείρων , και συνήθιζε να εκφράζει την αποκάλυψη των προσευχών του Θεού και στον Προφήτη Μωάμεθ, τον κυβερνήτη και τους συντρόφους του και την ειρήνη . Ο Θεός ξέρει…

…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα ενώ μιλά σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο, τότε είναι διάσημος για αμαρτίες και μπορεί να σταυρωθεί ….

…Και όποιος είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο και βρήκε κάτι μέσα του που δεν μπορούσε να μπει και δεν ήταν επιτρεπτό μαζί του, και αν του άρεσε ο τύπος, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν μισούσε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το άνοιγμα της καμήλας ή της ενέργειας ή των πορτών από το μπάνιο είναι έλλειψη ανησυχίας και αγωνίας, και για το τζάκι, δεν επαινείται στο όραμα με αυτό που περνά μέσα από τον άδικο κυβερνήτη που τρώει άδικα τα χρήματα των ανθρώπων ….

Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κολύμπησε σε ένα ποτάμι ή δωμάτιο σε αυτό, τότε η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία της θάλασσας, αλλά η θέση του βασιλιά θα είναι όποιος είναι χωρίς αυτόν »….

Ατύχημα Εάν ονειρεύεστε ένα ατύχημα, αυτή είναι μια προειδοποίηση για να αποφύγετε οποιονδήποτε τρόπο να ταξιδέψετε για μικρό χρονικό διάστημα, καθώς διατρέχετε τον κίνδυνο να χάσετε ζωή . Εάν το ατύχημα συνέβη με τον κανονικό τρόπο, αυτό δείχνει ότι θα προσπαθήσετε με όλη σας τη δύναμη για να επιτύχετε έναν στόχο και, στη συνέχεια, θα δείτε έναν φίλο να χάνει τα υπάρχοντά του κάτι της ίδιας αξίας στη βοήθειά του σε εσάς στην περίπτωσή σας ….

…Πώς ονειρεύονται κωφοί άνθρωποι; Ακούνε τον ήχο στα όνειρά τους; Τους έρχεται ένας εφιάλτης; Ένα άτομο που γεννιέται κωφό διαφέρει στα όνειρα, τα βλέπει και φαντάζεται τους ήχους αυτού που βλέπει, και όποιος έγινε κωφός αργότερα; Αυτά είναι πολλά ερωτήματα που μπορεί να έρχονται στο μυαλό όσων ενδιαφέρονται, ή ειδικοί στην επιστήμη της έκφρασης των ονείρων, και εφιστά επίσης την προσοχή όλων όσων αγαπούν αυτήν την τέχνη. Πώς μπορεί ένα κωφό όνειρο; Πώς μπορούν να εξηγηθούν τα όνειρά του; Είναι η συμβολική του γλώσσα επαρκής για κατανόηση; Και όταν ένα κανονικό άτομο μεταφράζει αυτήν την κινητική γλώσσα, αφού την λάβει από αυτά, σε μια ομιλούμενη γλώσσα. Θα είναι αρκετό, και τότε μπορούν να εκφραστούν τα οράματά τους; Η γλώσσα του μεταφραστή εδώ οδηγεί στο ακριβές νόημα που θέλει ο κωφός; Στην αρχή, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που γεννήθηκε κωφός και σε αυτόν που μπορούσε να ακούσει, αλλά αργότερα έγινε κωφός … και καθένα από αυτά τα δύο τμήματα έχει τον δικό του τρόπο να ονειρεύεται … και αυτό είναι που Θα αναλύσω λεπτομερώς στο επόμενο άρθρο … Ποιος γεννιέται ικανός να ακούσει Τότε έγινε εντελώς κωφός, οπότε πιθανότατα θα δει το όνειρο, και δεν θα ακούσει τον ήχο, αλλά όταν σου λέει το όραμά του που είδε, μετά την κώφωση του, θα σας πει τι είδε, και θα μετρήσει αυτό που βλέπει για τα πράγματα που είδε, και δεν τα άκουσε, σύμφωνα με αυτό που μειώνει και διατηρεί στη μνήμη του Πριν γίνει κωφός . Όσο για αυτόν που γεννήθηκε κωφός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να ακούσουν τις φωνές, έτσι βλέπουν τις διαφορετικές σκηνές και τις σκηνές στα όνειρά τους χωρίς ήχο, και μπορεί να δει πολλές σκηνές, ανθρώπων ή άψυχων αντικειμένων, ή μπορεί να δει τους γονείς του, για παράδειγμα, ή τους συγγενείς του, ή τους φίλους του, κ.λπ., και αναμιγνύοντας μαζί τους και ακούγοντας από αυτούς, βρήκε ότι συχνά βλέπουν εκείνους που συμφωνούν μαζί τους με αυτήν την αναπηρία. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι είναι πολύ κοντά τους συναισθηματικά ή χωρικά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι επίσης κοντά στις ψυχές τους, εάν έχει αυξηθεί η κατάσταση του ύπνου και οι ψυχές, όπως αναφέρεται στο Σαχχ, είναι στρατολογημένοι στρατιώτες, οπότε δεν είναι κοντά τους, και αυτό που αποποιείται από αυτούς είναι διαφορετικό, οπότε ο κοιμισμένος συναντάται στον ύπνο γενικά, και οι δύο Και ο φίλος του είναι ένας από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου και μετριέται αυτοί οι κωφοί άνθρωποι, οπότε βλέπουν πολλούς κωφούς . Τώρα που γνωρίζουμε πώς οι κωφοί βλέπουν οράματα, τότε έχουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ποιο είναι πώς μπορεί να ερμηνεύσει τα οράματά τους; Η νοηματική γλώσσα – είτε από τον μεταφραστή είτε από τον ίδιο τον κωφό – θα είναι αρκετή για να κατανοήσει τη συμβολική γλώσσα που προέρχεται από αυτούς για τη διέλευση; Λέω, εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, γιατί η γλώσσα στην οποία αναφέρεται η έκφραση είναι η γλώσσα του ομιλητή όταν ο κωφός το διηγείται στον ακροατή, αν ο ακροατής είναι ο διασταυρούμενος και εδώ η γλώσσα είναι αυτό που κατανοεί η διάβαση στη δική του κουλτούρα, ή ο ακροατής είναι ο μεταφραστής για αυτόν που θα διασχίσει, και εδώ θα καθοδηγηθείτε από τη γλώσσα και τον πολιτισμό του μεταφραστή. Έτσι, η διέλευση πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να προσπαθεί να είναι ειλικρινής στη μεταφορά οραμάτων τέτοιων ανθρώπων , καθώς ο κωφός μπορεί να θέλει μια λέξη ή μια συγκεκριμένη πρόταση, και ο μεταφραστής των συμβόλων του εκφράζει μια λέξη ή άλλη πρόταση …. Αυτό είναι πολύ απατηλό, ειδικά όταν η λέξη υποκαθίσταται, οδηγεί σε μια εντελώς διαφορετική έννοια . … Όταν εκφράζετε, και σε αυτό το έργο πρέπει να δοθεί προσοχή από τον εκφραστή, για να βεβαιωθείτε πριν από την έκφραση του συμβόλου που ήθελε ο κωφός, και αυτό γίνεται ζητώντας του σε ποιον μεταφράστηκε για αυτόν …. ή ρωτώντας τον ίδιο τον κωφό α για αυτό που σκόπευε να του αναφέρει με τρόπο. Ακριβής, επειδή ορισμένα σημάδια στη γλώσσα των κωφών σημαίνουν πολλές λεκτικές συνθέσεις, όπως το κατάλαβα από τους μεταφραστές, και καθώς το είδα στη γραφική τους γλώσσα, και έβλεπα ένα όραμα ενός κωφού στο πρόγραμμά μου και στον αέρα ζωντανά στο κανάλι Al-Raya και όταν ο μεταφραστής εμφανίστηκε στους κωφούς μεταφράζοντας το, με εξέπληξε η λέξη που είπε, ήθελε να εκφράσει πού βγήκε το δάχτυλο στο παπούτσι, οπότε είπε: Δαχτυλίδι !! Και όταν τον ρώτησα αν αυτό εξέφρασε ο ίδιος ο κωφός; Απάντησε αρνητικά και ότι αυτό είναι από τα λόγια του: Λέει αυτό το μέρος του παπουτσιού ως δαχτυλίδι …. ενώ βρίσκετε κάποιον που καλεί αυτόν τον τύπο, για παράδειγμα, το δάκτυλο των παπουτσιών και μετρά πολλές λέξεις με ευρείες έννοιες, για παράδειγμα. Και το ξέρει ή ενδιαφέρεται να διαφοροποιήσει μεταξύ τους, μόνο τη διέλευση . . ….

…Γιατί μερικοί άνθρωποι βλέπουν τρομακτικά όνειρα; Ερώτηση / Γιατί μερικοί άνθρωποι βλέπουν τρομακτικά όνειρα, όχι χαρούμενα και πολλά υποσχόμενα, και αυτό έχει επιστημονική εξήγηση; Στα χέρια μου αυτή η ερώτηση, βρίσκω ότι πρέπει να επιστήσω την προσοχή σε μερικά σημαντικά σημεία : 1) Ότι το όνειρο του Σατανά είναι πραγματικότητα και όχι μεταφορά, και αυτή η γνώμη διατυπώθηκε από περισσότερους από έναν ιμάμη και την κήρυξε, συμπεριλαμβανομένου του Ιμάμ Ο Muhammad al-Saffarini εξηγώντας την τριλογία της αλυσίδας αφήγησης του Ιμάμ Αχμάντ, η οποία είναι μια πράξη του Σατανά, όπως και οι ενέργειές του. Το άλλο, όπως : waswasah, αποπλάνηση, κράτημα του ποιήματος του ύπνου, κλάμα κατά την προσκύνησή του ο γιος του Αδάμ, φεύγοντας όταν το κάλεσμα στην προσευχή, και μην ξεχνάτε εδώ ότι ο Διάβολος τρέχει την κυκλοφορία του αίματος από ένα άτομο, και κοιτάξτε για να το βεβαιωθείτε στο πρόσωπο του θυμού, πώς αλλάζει και γίνεται κόκκινο !!! 2) Αναφέρθηκε στο Σαχχί εξουσία του Abu Hurairah, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : [Ο Σατανάς πλέκει το ύφος ενός από τα κεφάλια σου , αν κοιμόταν τρεις κόμβους, χτύπησε τη θέση κάθε κόμβου πάνω σου για μια μακρά νύχτα και κοιμήθηκε . Αν ξυπνήσει, τότε η ανάμνηση του Θεού θα διαλύσει έναν κόμπο, και αν εκτελέσει πλύση, ένας κόμπος θα χαλαρώσει. Εάν προσεύχεται, ένας κόμπος θα χαλαρώσει . Ο Αλ-Μπουχάρι, ο Θεός μπορεί να τον έλεος, είχε το δικαίωμα λέγοντας : Κεφάλαιο σχετικά με το να κρατάτε τον Σατανά στο ποίημα του κεφαλιού αν δεν προσευχόταν τη νύχτα, και αυτό που εννοεί είναι η βραδινή προσευχή, όπως είπε ο Ibn Hajar. τα σχόλιά του για τον Al-Fath . Λοιπόν, κοίτα, Θεέ, να σε προσέχει, στην προσευχή, πώς προστατεύεις τον ιδιοκτήτη του, και είναι η πρώτη γραμμή άμυνας – που σημαίνει δείπνο – εναντίον του καταραμένου Σατανά και της δυσπιστίας και της εξαπάτησης του, και στη συνέχεια διαλογίστε μαζί μου τον Παντοδύναμο λέγοντας : [Οι υπηρέτες μου δεν έχουν εξουσία πάνω τους, και ο Κύριος σας αρκεί ως διαχειριστής ] Al-Isra : 65. Και ο Παντοδύναμος είπε : [Οι υπηρέτες μου δεν έχουν εξουσία πάνω τους εκτός από εκείνους που σας ακολουθούν ανάμεσα στους δελεαστές ] Al – Hijr : 42. Όποιος εγκαταλείψει αυτές τις πράξεις μνήμης, προσευχής και παραπλανητών έχει αφήσει τα φρούρια του με τη δική του επιλογή και είναι ικανοποιημένος με την εισβολή του εχθρού του, και ως εκ τούτου πρέπει να απαγγείλετε τα πνεύματα, το πιο σημαντικό από τα οποία είναι στίχος του Αγίου? Έχει αποδειχθεί ότι διατηρεί τον αναγνώστη του έως ότου γίνει, και πρέπει να τηρείτε την υπακοή, έτσι ώστε να είστε ασφαλείς από τον καταραμένο Σατανά κατά την αφύπνιση και στον ύπνο σας, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Και όποιος βλέπει έναν επιστήμονα και οι άνθρωποι εργάζονται πάνω του και επωφελούνται από αυτόν, είναι ένα ορυκτό που οι άνθρωποι σκοπεύουν και κερδίζουν από αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και οι άνθρωποι του ζητούν να πλύνει και να μην τον βρουν, αυτό δείχνει ότι ο νεκρός διέπραξε αμαρτία, και οι άνθρωποι τον παραπέμπουν σε καλό, αλλά δεν τον επηρεάζει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει λιποθυμήσει και οι άνθρωποι σκουπίζουν τα πρόσωπά τους από τα ούρα του, τότε ένα παιδί θα έρθει σε αυτόν με το οποίο οι άνθρωποι θα ευλογούνται από την καλοσύνη του ….

…Και όποιος βλέπει την όρασή του χωρίς αυτό που πιστεύουν οι άνθρωποι, ή βλέπει λόγια ή αδυναμία, και οι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν, τότε η μυστικότητα του θα είναι χωρίς τη δημοσιότητά του ….

…Ερμηνεία του ουρανού, του αέρα, της νύχτας και της ημέρας, ανέμων, βροχών, χείμαρρων, έκλειψης, σεισμών, αστραπής, βροντής, ουράνιων τόξων, λάσπης, ήλιου, φεγγαριού, πλανητών, σύννεφων, χαλάζι, χιονιού και παγετού, ο ουρανός δείχνει τον εαυτό του, έτσι Ό, τι κατέβηκε από αυτό ήρθε ομόλογό του από τον Θεό, δεν υπάρχει κανένας λόγος μέσα του, όπως η φωτιά πέφτει από αυτήν. Στο ρόλο, οι άνθρωποι πάσχουν από ασθένειες, πόνο, ευλογιά και θάνατο . Και αν μια φωτιά έπεσε από αυτήν στις αγορές, δοξασμένη και υπερυψωμένη είναι αυτό που πωλείται μαζί της από τις πωλήσεις . Και αν έπεφτε σε στρέμματα, λιγοστά και φυτά, θα κάνατε βλάβη στους ανθρώπους, και το φυτό κάηκε και το χτύπησε με χαλάζι ή ακρίδα, και αν προέκυψαν στοιχεία γονιμότητας, διαβίωσης και χρήματος, όπως μέλι, λάδι, σύκα και κριθάρι, τότε οι άνθρωποι θα βροχόταν ευεργετικές βροχές, το πράγμα που κατέβηκε από τον ουρανό θα ήταν επωφελές γι ‘αυτόν, και ίσως ο ουρανός έδειξε ότι η δύναμη του Σουλτάνου και του ίδιου, λόγω της υπεροχής τους έναντι της δημιουργίας και της αδυναμίας τους να φτάσουν , με το όραμά τους και τη μεταβλητότητά τους στη δύναμή του, και την αδυναμία τους να βγουν από κάτω από αυτό . Αυτό που φαίνεται από αυτό και σε αυτό ή κατέβηκε σε αυτό και πάνω του, ενδείξεις καλού και κακού, και ίσως έδειχνε το παλάτι του, το σπίτι της κατοχής του, τους αυλούς του και το σπίτι των χρημάτων του, οπότε όποιος ανεβαίνει σε αυτό με ειρήνη ή λογική, θα επιτύχει την ανύψωση με τον βασιλιά . Και έχει, και αν ανέβει σε αυτό χωρίς λόγο ή ειρήνη, θα είχε βιώσει μεγάλο φόβο για τον Σουλτάνο, και μπήκε σε μεγάλη αφθονία στη συνάντησή του ή σε αυτό που ήλπιζε γι ‘αυτόν ή από αυτόν . Αν η συνείδησή του υποκρυφακούσε, κατασκοπεύει τον Σουλτάνο ή κρυφά στο σπίτι των χρημάτων και στο παλάτι του για να το κλέψει . Και αν έφτασε στον ουρανό, έφτασε στο στόχο του θέματος, και αν επέστρεφε στη γη, θα έσωζε από αυτό που μπήκε, και αν έπεσε από τη θέση του, υπέστη ζημιά στην κατάστασή του, σύμφωνα με το έκταση της εντολής του το φθινόπωρο, και τι του έσπασαν τα όργανα του, και αν αυτός που έφτασε στον ουρανό ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, τότε δεν επέστρεψε στη γη, χάθηκε από τον σκοπό του, και η ψυχή του ανέβηκε επίσης στον ουρανό . Και αν επιστρέψει στη γη, η ζημιά έχει φτάσει στον στόχο του και οι άνθρωποι του απελπιστούν από αυτόν και τότε θα σωθούν, Θεός, εκτός κι αν είναι επίσης όταν κατεβαίνει σε ένα πηγάδι ή Χαφίρ και στη συνέχεια δεν βγήκε από αυτό , γιατί αυτός είναι ο τάφος του στον οποίο επιστρέφει μετά την επιστροφή του, και αυτό είναι μια καλή είδηση ​​για το θάνατο για το Ισλάμ, επειδή οι Άπιστοι δεν ανοίγουν τις πύλες του ουρανού για αυτούς, και οι ψυχές τους δεν ανεβαίνουν σε αυτό . Όσο για να δείτε τις πόρτες, μπορεί να υποδηλώνει ότι εάν αυξάνετε το τοκογλυφικό, εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κάποια από τα αποδεικτικά στοιχεία του, ή στο όραμα υπάρχουν μύγες, μέλισσες, πουλιά ή παρόμοια και παρόμοια, και εάν οι άνθρωποι είναι μέσα ξηρότητα, βροχή και βροχή, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έτσι ανοίξαμε τις πύλες του ουρανού με χύνοντας νερό. ~ ειδικότερα, το πανδοχείο του οποίου δείχνει συμπόνια, εύφορη, σαν σκόνη και άμμο χωρίς σκόνη και ζημιές . Αλλά αν οι άνθρωποι έριχναν βέλη από αυτούς, εάν ήταν σε κάποια απόδειξη της πανούκλας, τότε οι πόρτες της άνοιξαν σε αυτούς . Και αν τα βέλη τραυματίζουν όλους όσους έχουν χτυπηθεί και αιμορραγήσει, τότε είναι δήμευση εξουσίας πάνω σε κάθε άνθρωπο με το βέλος του, και αν η πρόθεσή τους είναι στα αυτιά και τα μάτια, τότε είναι μια δοκιμή της αδέσποτης των βελών τους, σε το χρέος όλων των οποίων η ακοή ή η όραση θα χαθεί μέσα του . Και αν τους βλάψουν, τότε τα μαζεύουν και τα παίρνουν, τότε λεηλατούν από τον Θεό, όπως ακρίδες, και ποικιλίες πουλιών όπως τα σπουργίτια, τα μοσχεύματα και το μάννα, λάφυρα και βέλη λόγω της εξουσίας στο τζιχάντ και τα παρόμοια, ή τα προς το ζην και τα δώρα για τα οποία ανοίγει τα σπίτια και τα κουτιά του, και για την εγγύτητα του ουρανού, δείχνει την εγγύτητα με τον Θεό, και αυτό είναι για τους ανθρώπους της Υπακοής και καλές πράξεις . Ίσως αυτό δείχνει τη διαφορά άτομο που έχει ανάγκη, ο καλούντος, ο οποίος αποδέχεται την αίτησή του και απαντάται, επειδή όταν κάνει ικεσία με το μάτι προς την κατεύθυνση του ουρανού, και ίσως αυτό δείχνει εγγύτητα και εγγύτητα με τον ιμάμη, τον κόσμο, τον πατέρα, τον σύζυγος και ο αφέντης, και ο καθένας που είναι πάνω σας από ένα βαθμό, η πίστωση βασίζεται στην αποφασιστικότητα κάθε ατόμου στην επαγρύπνηση και τη ζήτηση του και περισσότερο στον ύπνο του, και σε αυτό που έπεσε στη συνείδησή του . Όσον αφορά την πτώση του ουρανού στη γη εάν ταξιδεύει, αυτό μπορεί επίσης να οφείλεται στην εξουσία του ονειροπόλου και των κεφαλιών πάνω του, είτε είναι πατέρας, σύζυγος ή αφέντης και παρόμοια, και μπορεί να δηλώνει πέφτουν στην άνυδρη γη, ή οι άνθρωποι το ποδοπατούσαν με τα πόδια μετά την πτώση του ενώ ήταν Χαμίντ, και μαζεύονταν Μερικά από αυτά είναι ενδεικτικά της διαβίωσης, της γονιμότητας και του χρήματος, γιατί είναι ωφέλιμες βροχές μεγάλης σημασίας και Άραβες καλέστε τη βροχή ουρανό, γιατί κατεβαίνει από αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και όποιος βλέπει ένα ατύχημα σε αυτό, είναι ο θάνατος εκείνων που του αποδίδονται ….