…Αριθμός Πέντε 5: Αμφιβάλλει για τη θρησκεία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και λένε πέντε, το έκτο από αυτά είναι ο σκύλος τους, λιθοστρωμένος από το αόρατο ). Μπορεί να υποδηλώνει διαχωρισμό μεταξύ των συζύγων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ( και τα πέντε είναι ότι η κατάρα του Θεού είναι πάνω του ακόμη κι αν προέρχεται από τα δύο ψέματα ) και μπορεί να υποδηλώνει τους πυλώνες του Ισλάμ…

…Ο αριθμός των εκατόν χιλιάδων και πέντε χιλιάδων 100 – 1000 – 5000: δηλώνει τη νίκη επί του εχθρού στον Θεό Παντοδύναμο : (Ο Κύριός σας σε επεκτείνει με πέντε χιλιάδες φοβισμένους αγγέλους ) και οι χιλιάδες μπορεί να υποδηλώνουν προσευχή στο Τζαμί του Προφήτη ….

…Αριθμός είκοσι πέντε – είκοσι επτά 25 – 27: Διατήρηση της ομαδικής προσευχής…

…Και το φεγγάρι μεταβιβάζεται από τον υπουργό του Σουλτάνου ή του χειριστή του, καθώς και από τα πέντε αστέρια του αυτοκινήτου: Αφροδίτη, Άρη, Ερμή, Δία και Κρόνο. Όποιος βλέπει την καλοσύνη και την προσέλευση, θα έχει δόξα και ανύψωση. Χαιρέτησε, και όποιος το είδε ότι τους μιμείται καθοδηγείται και ερμηνεύεται επίσης σύμφωνα με την επίβλεψη του λαού, και όποιος την είδε να μαζεύεται σε μια κατάσταση ηλιοφάνειας, τότε είναι καλός στην κατάσταση των αξιότιμων ανθρώπων και στη συνάντηση του τις υποθέσεις τους. Το τρώει, γιατί είναι κοροϊδία και πτώση από τον λαό, και όποιος είδε ότι πήρε ένα αστέρι από τον ουρανό, και αν η γυναίκα του ήταν έγκυος, είχε έναν γιο, και όποιος είδε τα αστέρια κτύπησε στο κεφάλι του ή την είδε στο σπίτι του, είχε μια δύναμη και έναν ανελκυστήρα, και όποιος είδε ένα αστέρι που έπεσε στο έδαφος έδειξε ότι ένας σπουδαίος άντρας είχε πέσει από τη θέση του, ακόμα κι αν είχε απουσία, παρευρεθεί σε αυτόν ή έγκυος…

…Λογαριασμοί Αν ονειρευτήκατε λογαριασμούς που σας παρουσιάστηκαν για πληρωμή, τότε θα βρίσκεστε σε επικίνδυνη κατάσταση και ενδέχεται να καταφύγετε στο νόμο για να διαλύσετε τον εαυτό σας . Εάν πληρώσετε τους λογαριασμούς, θα επιλύσετε σύντομα μια σοβαρή διαφωνία . Εάν διατηρείτε λογαριασμούς έναντι άλλων, αυτό προβλέπει ότι θα προκύψουν δυσάρεστα ατυχήματα στην επιχείρησή σας και θα καταστρέψουν την ομαλότητα της διαχείρισής της . Εάν ένα κορίτσι που εργάζεται σε λογιστικά βιβλία ονειρεύτηκε ότι συλλέγει λογαριασμούς, τότε αυτό σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα όσον αφορά την εργασία και τις ερωτικές υποθέσεις, αλλά κάποιος με την προσοχή του θα την παροτρύνει να εξηγήσει την ευτυχία του . Θα σεβαστεί πολύ τους σημερινούς εργοδότες για τους οποίους εργάζεστε ….

…Ο σπάνιος είπε ότι ο Σεΐχης Γιουσέφ αλ-Καρμπούνι, ο Θεός Παντοδύναμος να έχει έλεος. Ήταν αναπληρωτής στην Αλεξάνδρεια, και είχε πέντε παιδιά που τους εξετάστηκαν, ώστε τίποτα στον κόσμο να μην αλλάξει την αγάπη τους γι ‘αυτόν, έτσι κοιμήθηκε μια νύχτα και είδε σαν να κόβονταν τα πέντε δάχτυλά του, και έγινε υπέροχος δόξα μαζί του, οπότε ξύπνησε τρομοκρατημένος και φοβόταν για τα παιδιά του, είπε ο σεΐχης, οπότε έστειλε πίσω μου και άφησε το όραμά του για τον Αλί, έτσι ήξερα τι ήταν μέσα του και του είπα ότι δεν είναι αυτό που φαντάστηκα, αλλά εγώ χρειάζεστε για να είναι επιτρεπτό αυτό το όραμα, οπότε είπε ναι, γι ‘αυτό του είπα ότι τα πέντε δάχτυλα είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, επειδή δεν είστε επίμονοι σε αυτά, οπότε είπε ότι ήταν σωστό, έτσι είπα ζητώ συγχώρεση από τον Θεό και μετανοήστε σε αυτόν και οι προσευχές σας είναι απαραίτητες ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει χρυσό, τότε θα τους χτυπήσει και κάτι που μισεί, ή τα χρήματά του θα φτάσουν στο βαθμό που είδε ότι χτύπησε χρυσό, και ο γνωστός αριθμός είναι καλύτερος από τον άγνωστο αριθμό, και όποιος δει ότι έχει χτυπήσει γνωστά δηνάρια, θα πληγεί με ανησυχία τόσο πολύ, και αν είναι άγνωστοι δεν γνωρίζει τον αριθμό τους, τότε η ανησυχία του θα είναι ισχυρότερη και ισχυρότερη. Είδε ότι ένας άντρας του έδινε δηνάρια, ήταν ένας αδικημένος άντρας, και αν έβλεπε ότι το πλήρωσε σε κάποιον, τότε είναι άδικος και ίσως τα δηνάρια ήταν αν ήταν πέντε από τις πέντε καθημερινές προσευχές και αν κάτι χάθηκε από αυτό, τότε σπαταλά μερικές από τις πέντε προσευχές, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα δηνάριο, τότε θα χτυπήσει ένα παιδί και μπορεί να του έχει αναλάβει χρήματα, οπότε είναι προδότης. Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του έδωσε δηνάρια, τότε είναι ασφαλής από την καταπίεση και τα δηνάρια είναι λιγότερο από τη σκόνη, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει χρυσό φτιαγμένο σαν αγγείο και κοσμήματα και τα παρόμοια, τότε θα τους χτυπήσει περισσότερο από τα δηνάρια, και όποιος πιστεύει ότι λιώνει χρυσό, του λένε κακές λέξεις και είναι απαλλαγμένος από αυτό που δεν υπάρχει…

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να μου είχαν δοθεί πέντε βελόνες χωρίς διείσδυση και μια βελόνα στην οποία υπήρχε παραβίαση, οπότε μερικοί από τους συντρόφους του Ιμπν Σιρίν πέρασαν το όραμά του και είπαν ότι οι πέντε βελόνες στις οποίες δεν υπήρχε διείσδυση πέντε παιδιών και η βελόνα στην οποία γεννήθηκε η παραβίαση δεν ήταν πλήρης και γέννησε παιδιά σύμφωνα με την έκφρασή του ….

…Φυλακισμένος Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι έχει τρόφιμους, αυτό προβλέπει ότι τα ενοχλητικά μυστικά θα την επιβαρύνουν . Εάν ένας επισκέπτης φεύγει χωρίς να πληρώσει τους λογαριασμούς του, θα έχετε ένα απροσδόκητο πρόβλημα με τους άντρες . Εάν ένας επισκέπτης πληρώνει τους λογαριασμούς του, αυτό αυξάνει καλά και μια συσσώρευση χρημάτων ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ο υπηρέτης είδε στον ύπνο του στη ζωή του πατέρα του Al-Trackqi, σαν ένας βασιλιάς να κατέβηκε από τον ουρανό και να έγραψε στην παλάμη του τέσσερα khs να έρχονται, και όταν ξύπνησε, έφερε μια διέλευση και του είπε τι είδε, και είπε: Αφού πέρασε το χαλιφάτο σε ηλικία πενήντα πεντακόσια πέντε μηνών και πέντε ημερών ….

…Όσο για τις δύο χιλιάδες, δεν επαινούνται . Όσον αφορά τις τρεις χιλιάδες, δείχνει το θρίαμβο και τη δύναμη του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Τρεις χιλιάδες άγγελοι δηλητηριάζονται .~ Όσον αφορά τις τέσσερις χιλιάδες, δείχνει νίκη και νίκη . Όσον αφορά τις πέντε χιλιάδες, είναι μια ευλογία και χαρά για τον Παντοδύναμο λέγοντας « πέντε χιλιάδες »….

…Είναι σε ένα όνειρο η επιστήμη και η θρησκεία του Hanafi . Ένα δηνάριο γεννήθηκε από ένα καλό πρόσωπο . Τα Δηνάρια είναι θησαυρός, σοφία, εντολή και μαρτυρία . Όποιος είδε ότι έχασε ένα δηνάριο, ο γιος του πέθανε ή άφησε μια υποχρεωτική προσευχή . Τα Δηνάρια και τα Ντάραμ είναι τα δαχτυλίδια του Παντοδύναμου Θεού, το βέλος του διαβόλου και η αναγκαιότητα των παιδιών του Αδάμ . Και τα πολλά δηνάρια, αν σας πέσουν, είναι υποσχέσεις και προσευχές . Ο διαχωρισμός των δηναρίων για τους ανθρώπους είναι δάνεια στα οποία δανείζεται. Εάν βλέπει ότι έχει ένα δηνάριο στο χέρι του, τότε εμπιστεύεται ένα άτομο με κάτι, και το φέρνει . Και τα βαμμένα δηνάρια είναι έλλειψη χρέους και ψέματα και απάτες . Τα δηνάρια ήταν διάσπαρτα πάνω σε έναν άνθρωπο που άκουσε δυσάρεστα και ψευδή λόγια . Και τα δηνάρια είναι ενδεικτικά του λόγου . Και μπορεί να υποδηλώνει ανησυχίες . Τα πέντε δηνάρια είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε όποιος σπαταλήσει ένα δηνάριο θα αφήσει μια προσευχή . Και όποιος βλέπει ότι καταπιεί ένα δηνάριο, προδίδει την εμπιστοσύνη του, και με την εξουσία του Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος να έχει έλεος, ότι τα δηνάρια γράφονται στο βιβλίο επειδή είναι γραμμένο και στις δύο πλευρές . Τα Δηνάρια είναι κοντά στο καλό για τους ανθρώπους της περιφρόνησης . Ίσως το dinar αξίζει . Στις δύο πλευρές των ανθρώπων, ή στον φίλο του οποίου η φιλία με τους άλλους δεν συνεχίζεται . Και ίσως αναφερθείτε στους αγαπημένους, ή για υποστήριξη, βοήθεια και χαρούμενα νέα . Ίσως τα δηνάρια δηλώνουν γνώση και πίστη ή καθοδήγηση και εξυπηρέτηση με τον Σουλτάνο . Ο γνωστός αριθμός δηναρίων δηλώνει τη γνώση και τη διαβίωση από το έργο του χεριού, ειδικά εάν ο αριθμός είναι μεσολάβηση . Και λέγεται : Αν κάποιος πληρώσει τα δηνάρια σε άλλους, ή χάνονται από αυτό, τότε θα εξαφανιστούν και θα στενοχωρηθούν . Και αν πήρε δηνάρια σε ένα όνειρο, ανέλαβε εμπιστοσύνη . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει γνωστά δηνάρια, θα υποστεί τόσο άγχος όσο αυτό, και αν είναι άγνωστοι και δεν γνωρίζει τον αριθμό τους, τότε η ανησυχία του θα είναι όλο και πιο έντονη . Και όποιος είδε ότι ένας άντρας του έδωσε δηνάρια, τότε του αδικοπήθηκε, και αν τους βρήκε ξαπλωμένος στο έδαφος, αυτό έδειχνε μια έντονη μάχη και μια διαμάχη μεταξύ αυτού και ενός άλλου άνδρα, και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα χαραγμένο δηνάριο, σε αυτόν μερικά από αυτά που μισεί από την οικογένειά του, ή όποιον τον νοιάζεται. Από την αδικία . Και όποιος βλέπει ότι ήθελε να το δώσει και δεν πήρε τίποτα από αυτόν, ας προσέξει να αδικηθεί ή να αδικηθεί ….

…Δηλώνει σε ένα όνειρο τις αιτίες του υψηλού και του υψομέτρου, και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και στο εξής, και ίσως δείχνει τα στάδια του ταξιδιού, τα σπίτια των ταξιδιωτών που παίρνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στο στάδιο της σκηνής, και Ίσως οι ημέρες της ζωής που οδηγούν στο τέλος, και μπορεί να υποδεικνύει τον υπηρέτη του σπιτιού, και τον υπηρέτη . Όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, φτάνει στο τέλος της και είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Όσον αφορά τις σκάλες, αν ήταν ταξιδιώτης, ήρθε από ένα ταξίδι, και αν ήταν πρόεδρος, παραιτήθηκε από την προεδρία του και απολύθηκε από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης που περπατούσε στα πόδια του , και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα που χάθηκε, τότε την κατέβηκε αν ήταν η ασθενής και εάν πήγαινε σε ένα γνωστό μέρος ή στην οικογένειά του. Και το σπίτι του ανακάλυψε από την ατυχία του, και αν η καταγωγή του ήταν σε άγνωστο μέρος που δεν ήξερε, ή σε νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε, τότε όπως αναφέρθηκε παραπάνω, και αν πέσει σε μια τρύπα ή σε ένα θαμμένο πηγάδι σε ένα λιοντάρι που το καταβροχθίστηκε ή σε ένα πουλί που τον απήγαγε, τότε οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του . Και το συρτάρι αν ήταν γάλα ήταν καλό και αν ήταν από την ανταμοιβή, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η κατεύθυνση είναι καλές πράξεις, η πρώτη από τις οποίες είναι η προσευχή, η δεύτερη είναι η νηστεία, η τρίτη είναι η Zakat, η τέταρτη είναι η φιλανθρωπία, η πέμπτη είναι η Χατζ, η έκτη είναι η τζιχάντ, και η έβδομη είναι το Κοράνι . Και όλες οι σταγόνες είναι σε καλές πράξεις αν είναι από πηλό ή γάλα, και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτές αν είναι από τούβλα . Και η έκρηξη στη λάσπη είναι για τον Άγιο μια ανύψωση και υπερηφάνεια με ένα χρέος, και για το εμπόριο ένα κέρδος με ένα χρέος, και αν είναι από πέτρες, τότε είναι μια ανύψωση με μια σκληρότητα της καρδιάς, και αν είναι από ξύλο, τότε είναι μια ανύψωση με υποκρισία και υποκρισία, και αν είναι από χρυσό, τότε ο ιδιοκτήτης του αποκτά την κατάσταση, τη γονιμότητα και την καλοσύνη του, και αν είναι ασήμι, θα λάβει δίπλα μου τον αριθμό κάθε υποστηρικτή, και εάν είναι μικρό, θα αποκτήσει τα αγαθά αυτού του κόσμου . Και όποιος ανέβει στη Μαρακά θα επωφεληθεί από την κατανόηση και την ευφυΐα που θα τους μεγαλώσει και οι δύο . Και ειπώθηκε : Ο βαθμός είναι ένας ασκητής που λατρεύει και όποιος τον πλησιάσει θα αποκτήσει υψηλό καθεστώς και ασκητισμό . Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι το κράτος . Και οι χτισμένες σκάλες δείχνουν ότι διευκολύνονται τα πράγματα . Και αν οι ξύλινες σκάλες έγιναν δομή, αυτό έδειχνε σταθερότητα σε θέματα, και θα αποκρύψατε τι θα ήταν . Και ανεβαίνοντας τις σκάλες είναι ένα υψόμετρο που επιτυγχάνεται σταδιακά . Και οι βαθμοί είναι σπίτια στον Παράδεισο . Και όποιος ανεβεί τις σκάλες μετά από αυτό, θα ζήσει για χρόνια πάνω από τον αριθμό τους . Και τα πέντε επίπεδα είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ό, τι συνέβη σε αυτά είναι στις προσευχές ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι ένα όραμα για τον τρελό αφηγείται σε πέντε πτυχές: έναν απατηλό βασιλιά, ένα απατηλό ζώο, ένα διεφθαρμένο άτομο στη θρησκεία του και γνωστούς άντρες χωρίς λογοτεχνία, εχθρό και αντιπάλους. Όποιος βλέπει ότι ένας τρελός μισεί κάτι σαν αυτόν κατά την αφύπνιση της ζωής του και βλάπτει ένα από τα πέντε που αναφέρονται, και αν δεν τον φτάσει με κακή ασφάλεια και ασφάλεια του Fidel On ….

…Η βελόνα : Είναι ένα σημάδι για τη γυναίκα και τη γυναίκα να το τρυπήσουν, και η εισαγωγή ενός νήματος σε αυτό είναι μια καλή είδηση ​​της σεξουαλικής επαφής και η εισαγωγή ενός νήματος εκτός από αυτό είναι μια προειδοποίηση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δεν θα εισέλθουν Παράδεισος μέχρι η καμήλα να μπει στο δηλητήριο του ράφτη . ~ Όσο εάν ράβει τα ρούχα των ανθρώπων με αυτό, τότε είναι ένας άνθρωπος που τους συμβούλεψε ή αναζητά τη δικαιοσύνη ανάμεσά τους, γιατί η συμβουλή είναι το νήμα στη γλώσσα των Αράβων, η σωστή βελόνα και ο σύμβουλος ράφτης . Εάν ράβει τα ρούχα του, θα είναι πλούσιος εάν είναι φτωχός, και θα επανενωθεί εάν είναι σπατάλη και εάν είναι διεφθαρμένος . Και αν το ανακουφίζει σίγουρα, τότε μετανοεί από το χτύπημα ή ζητά συγχώρεση για αμαρτία εάν η τιμή του είναι υγιής και τέλεια. Διαφορετικά, ζητά συγγνώμη για το ψέμα και εκείνος που πουλάει μετάνοιες και δεν διαλύεται από τον ιδιοκτήτη του σκοταδιού, και από αυτό λέγεται ότι όποιος μετανοεί έχει παραβιάσει και όποιος μετανοήσει έχει συγχωρηθεί . Η βελόνα είναι ένας άντρας που είναι συγγραφέας ή μια γυναίκα που είναι συγγραφέας, και αν βλέπει σαν να τρώει μια βελόνα, οδηγεί την ψυχή του σε κάτι που τον βλάπτει . Και αν δει ότι έχει κολλήσει μια βελόνα σε ένα άτομο, μαχαιρώθηκε και κάποιος ισχυρότερος από αυτόν πέφτει σε αυτόν . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να μου δόθηκαν πέντε βελόνες χωρίς παραβίαση . Μέσα από το όραμά του, μερικοί από τους συντρόφους του Ibn Sirin είπαν : Οι πέντε βελόνες στις οποίες δεν υπάρχουν παιδιά ήταν τρυπημένες και η διάτρητη βελόνα ήταν ένα ατελές παιδί και είχε παιδιά σύμφωνα με την έκφρασή του . Οι περισσότερες από τις εκφράσεις ανέφεραν ότι η βελόνα στην ερμηνεία είναι ο λόγος για το τι απαιτεί για τη δικαιοσύνη της εντολής του, τη συλλογή της ή τη θεραπεία του, και επίσης αν ήταν δύο, τρία ή τέσσερα, και τι ήταν με αυτό ένα νήμα, η επικύρωση της επούλωσής του είναι πιο κοντά, και το ποσό αυτό είναι στο βαθμό που γράφτηκε μαζί του . Και αν υπάρχουν μερικές βελόνες με τις οποίες δουλεύει και ράβει, είναι καλύτερο από πολλές που δεν δουλεύει, και η ταχύτερη έγκριση, και αν δει ότι χτύπησε μια βελόνα με ένα νήμα ή ήταν ραμμένη με αυτήν , τότε θεραπεύεται και αυτό που ήταν της τάξης του χωρίζεται, και είναι σε φόρμα . Αν δει ότι η βελόνα του, με την οποία είναι ραμμένη, ή ότι υπάρχει ένα νήμα σε αυτήν, είναι σπασμένη ή τρυπημένη, τότε οι υποθέσεις του χωρίζονται . Ομοίως, αν βλέπει ότι είχε ληφθεί από αυτόν ή καεί, και αν χαθεί ή κλαπεί, εποπτεύει τη διασπορά αυτού του θέματος και στη συνέχεια θεραπεύει το 0 και το νήμα : Αποδεικτικά στοιχεία, οπότε όποιος βλέπει ότι πήρε ένα νήμα, είναι ένας άντρας που ζητά αποδεικτικά στοιχεία για κάτι που πρόκειται να πει : « Μέχρι να γίνει σαφές το λευκό νήμα από εσάς. Το μαύρο ~….

…Είδε ότι χτύπησε άγνωστα δηνάρια : ή άγνωστο αριθμό, ή τα δηνάρια είναι περισσότερα από τέσσερα, οπότε χτυπάει κάτι που μισεί και ακούει αυτό που μισεί, όλα αυτά όσο και ο μεγάλος αριθμός δηναρίων, αλλά τα δηνάρια είναι πιο αδύναμα στην ατυχία από τον χρυσό στην ερμηνεία, λόγω του βιβλίου στο οποίο ο Θεός είναι ενότητα και το όνομά του με δύο τρόπους Όλοι τους . Ο αριθμός των προσευχών από τις πέντε καθημερινές προσευχές είναι ισοδύναμος με τον αριθμό των δηναρίων, γιατί εάν λαμβάνει από αυτές με τη μορφή πράξεων δικαιοσύνης, το κάνει ανάλογα με το ποσό των δηναρίων που έλαβε . Αν είδε ότι έχασε κάτι από αυτό, τότε σπαταλούσε μία από τις πέντε καθημερινές προσευχές και μια πράξη δικαιοσύνης, και ίσως η γνωστή ομάδα των δηνίων ήταν μια γνώση της γνώσης της δικαιοσύνης, περίπου εκατό δηνάρια ή χίλια Δηνάρια, αφού ήταν μια μεσολάβηση όχι μια συμβολοσειρά, ένας σύζυγος όχι ένα άτομο, και θα ήταν μαζί του στα οράματά Του είναι λέξεις που δείχνουν ορθές πράξεις . Αν δει ότι χτύπησε από αυτά τα δηνάρια, τότε επηρεάζεται από αυτήν τη γνώση . Και ειπώθηκε ότι ένα Dinar αν είναι το ποσό του γνωστού Dinar ή λιγότερο από αυτό, τότε είναι ένα μικρό αγόρι που χτύπησε αυτό το Dinar ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι αν ο αριθμός των πέντε δηνίων δηλώνει πέντε προσευχές ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Εκείνοι που είδαν ότι μετράνε έναν αριθμό αριθμών, επειδή κάθε αριθμός έχει μια ερμηνεία. Είπαν ότι ένας είναι μονοθεϊσμός και πίστη στον Θεό Παντοδύναμο, και οι δύο είναι γονείς ή μάρτυρες που έχουν δικαιολογήσει την πίστη στο όραμα, και οι τρεις είναι μια ειλικρινή υπόσχεση επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: ~ Τρεις μέρες είναι μια υπόσχεση που δεν είναι ψεύτικη. «Και οι τέσσερις αιτήσεις απαντήθηκαν και ένα χρηματικό ποσό, και μπορεί να είναι Υπάρχει ένας γάμος, οι πέντε θα έρθουν και οι πέντε μπορεί να είναι προσευχές. Εάν κάτι λείπει, είναι μια μείωση στην προσευχή ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του λευκού αλατιού σε πέντε πτυχές των ντιρχάμ, τη ντροπή, την καλή πράξη, πολλά χρήματα, έναν καλό υπηρέτη και το πικρό αλάτι σε πέντε απόψεις των πληρωμένων dirham, κακή ομιλία, θλίψη, θλίψη και ακινησία ….

…Συνέπεια Φινίρισμα και στολίδια 89 – από τον Χάριθ Μπιν λιοντάρι λογιστική και ξαναβάφτηκε και τον Χαλλάφ Μπιν Κασμίμ, μια ομάδα από τον Sa’eed bin Muslim είπε : Ενώ μια γυναίκα στην Aisha, όπως είπε : δεσμεύτηκε να πιστέψει στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν – , αυτό δεν εμπλέκει ο Θεός τίποτα, ούτε κλέβει ούτε Οζνί, ούτε σκοτώνει όταν δεν φέρει όρκο του Οβτρέ από τα χέρια και τα πόδια και πιο ανυπόφορο στον γνωστό Πόβοτ Λόρδο μου και τον Γουάφα Λι Ρούμπα, ορκίζομαι ότι δεν με βασανίζει Θεέ, Βοτάχα σε ένα όνειρο ο βασιλιάς της είπε : Όχι, εσένα ο Τάτμπεργκαν, και τα στολίδια σου αξιαγάπητα, και ο καλός σου Τκίντιν, και ο γείτονάς σου Ταντάν, και ο σύζυγός σου ανυπάκει, έπειτα έβαλε τα δάχτυλά του Το πέμπτο ήταν στο πρόσωπό της και είπε : Πέντε για πέντε, και εάν αυξήσατε το βάρος σας, τότε τα δάχτυλα θα είναι στο πρόσωπό της ….

…Και φωτεινότητα : μια θρησκεία στην οποία υπάρχει διαφωνία και ζωγραφική είναι έλλειψη θρησκείας και ψέματα και απάτη . Και ειπώθηκε ότι ο Ibn Sirin έλεγε : Τα Δηνάρια είναι βιβλία που έρχονται ή ελέγχουν ότι παίρνει . Εάν τα πέντε δηνάρια είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές . Ίσως ένα μόνο δηνάριο ήταν παιδί . Και όλα τα ρούχα των κοσμημάτων είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες, και έχουν στολίδι και όμορφα πράγματα, και ίσως δείχνει τι είναι υπερήφανοι για τις γυναίκες και ίσως δείχνει τα παιδιά τους, το αρσενικό του οποίου είναι αρσενικό και το θηλυκό του θηλυκό, και όλα είναι για τους άντρες ένα ντροπιαστικό απαράδεκτο εκτός από αυτό που δεν αρνούνται το φόρεμά τους ….

…Είναι η βοήθεια για τον άνθρωπο στην κοσμική του βιομηχανία . Το δάχτυλο της ερμηνευτικής είναι παιδιά, σύζυγοι, πατέρες και μητέρες, χρήματα και βασιλιάς . Όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του αύξησαν μια καλή προσθήκη, αυτό δείχνει την αύξηση σε αυτό που έχουμε αναφέρει, και η έλλειψή του είναι μείωση σε εκείνους που το έδειξαν . Και ίσως έχει διακοπεί ή η χρησιμότητά του σε ένα όνειρο θα ανασταλεί λόγω της αδυναμίας να ωφεληθούν οι πατέρες, οι μητέρες ή τα παιδιά, ή εάν τα χρήματά του εξαφανιστούν, ή τα ζώα του πεθάνουν, ή η περιουσία του αναστέλλεται ή η βιομηχανία του έχει εξαντληθεί . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στους εκπροσώπους του βασιλιά, οι οποίοι διαφέρουν στις τάξεις και τα οφέλη τους . Και όποιος βλέπει ότι δαγκώνει τα δάχτυλά του σε ένα όνειρο, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του ήταν κομμένα, ή μια αίσθηση αδυναμίας τους κατέληξε στους στρατιώτες, τα παιδιά, τους συγγενείς ή τους γνωστούς του . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στις πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ο αντίχειρας είναι για προσευχή, ο δείκτης είναι για την πλάτη, ο μέσος είναι για το απόγευμα, ο δακτύλιος είναι για το Maghrib, το ροζ είναι για δείπνο και η μέση είναι για την προσευχή επειδή είναι επιθυμητό για επιμήκυνση, το δαχτυλίδι για την πλάτη και το ροζ για το απόγευμα επειδή είναι στο τέλος της ημέρας . Εάν τα δάχτυλα είναι χρήματα, τότε τα καρφιά είναι zakat και αν τα δάχτυλα είναι στρατιώτης, τα καρφιά είναι το όπλο και ο αριθμός τους . Οι κόμβοι των δακτύλων είναι το συμβόλαιο των χρημάτων, και τα δάχτυλα είναι ημέρες, μήνες ή χρόνια . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στα παιδιά του αδελφού, και αυτός που είναι ώμος είναι αδελφός, και τα δάχτυλα είναι σαν τα παιδιά, που είναι χρήματα . Και όποιος βλέπει ένα άτομο του κόβει ένα δάχτυλο, τον προσβάλλει με τα χρήματά του . Και αυτό που συνέβη στα δάχτυλα της καλοσύνης ή της διαφθοράς σχετίζεται με τις υποχρεωτικές προσευχές ή με τον αδελφό . Το μήκος των δακτύλων δείχνει αύξηση της απληστίας, και αν δει ένα δάχτυλο που έχει αυξηθεί με τα δάχτυλά του, είναι μια αύξηση στη συγγένεια του ή στην προσευχή του ή στις γνώσεις του, και εάν βλέπει ότι ένα από τα δάχτυλά του έχει μετακόμισε σε άλλη τοποθεσία και μετά καθυστερεί την προσευχή μέχρι την ώρα της άλλης . Και όποιος έβλεπε ότι ενώνει τα δάχτυλά του, μαζεύει τις προσευχές του ταυτόχρονα, και ίσως οι συγγενείς του να μαζευτούν σε ένα θέμα για διαβούλευση και συνεργασία . Και ειπώθηκε : Συνδέοντας τα δάχτυλα χωρίς να δουλεύετε με σφιχτό χέρι . Και ειπώθηκε : Δείχνει την υποτροφία ή τον γάμο και τη σύμπτωση, και ίσως αυτό δείχνει την ακύρωση των κινήσεων και την απόσπαση της προσοχής, και ειπώθηκε : Τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές και η βραχυκύκλωσή τους δείχνει ελλείψεις και τεμπελιά τους, και το μήκος τους δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη της προσευχής . Και όποιος είδε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, αυτό δείχνει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου . Και όποιος βλέπει σαν να βγαίνει γάλα από τον αντίχειρά του από τον αντίχειρά του και αίμα στον δείκτη του ενώ πίνει από αυτούς, τότε πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδελφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει την εμφάνιση άσχημων λέξεων από τους συγγενείς του . Εάν ο ιμάμης δει μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό δείχνει αύξηση της απληστίας του, της καταπίεσής του και της έλλειψης δικαιοσύνης . Και τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά του αδελφού και της αδελφής . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί ένδειξη πολλών επαίνων και η βαφή των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν ….

…Και όποιος βλέπει πέντε δηνάρια στην παλάμη του, τότε δείχνει ότι γίνονται πέντε προσευχές, και εάν χαθούν από την παλάμη του, τότε ερμηνεύοντάς το σε αντίθεση με αυτόν, και αν δύο από αυτά έχουν χαθεί, τότε δείχνει σπατάλη δύο φορές και μετριέται σε αυτό, και όποιος βρει πολλά δηνάρια και τα βάζει σε μια στενή τοποθεσία, δείχνει τη διατήρηση της εμπιστοσύνης των Μουσουλμάνων ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Το dirham δηλώνει σε ένα όνειρο το αγόρι που είναι έγκυος . Και ειπώθηκε : Δεν δείχνει μνήμη και τον έπαινο, και μπορεί να υποδεικνύει οδυνηρό χτύπημα . Και μερικοί από αυτούς βλέπουν ότι τα ντάραμ για εκείνον που τους χτύπησε σε ένα όνειρο θα είναι σαν τον αριθμό τους ενώ ξύπνησαν . Εάν τα dirhams είναι σε δέσμη ή σε μια τσάντα ή σακούλα, τότε θα καταθέσει ένα μυστικό που θα φυλάξει για τον ιδιοκτήτη του . Τα dirham δηλώνουν λέξεις, και αν είναι καλές, τότε είναι γνώση, καλές λέξεις και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής . Και ο αριθμός των dirham είναι ο αριθμός των ορθών πράξεων . Και τα ευρέα dirham δείχνουν έναν ευρύ κόσμο . Και όποιος βλέπει σφιχτά dirham στο πάνω μέρος του, είναι μια τέχνη που αποκτά . Και όποιος βλέπει ότι οφείλει σε ένα άτομο ένα dirham, τότε έχει ένα πιστοποιητικό αλήθειας γι ‘αυτόν, και αν του το δώσει με σπασμένο τρόπο, αποκλίνει από το πιστοποιητικό . Και όποιος είδε ότι έχασε ένα σωστό dirham, συμβούλεψε έναν ανίδεο και δεν το άκουσε γιατί έχασε τη σωστή ομιλία . Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Τα dirham που δεν είναι χαραγμένα σε αυτά δείχνουν ευσεβείς λέξεις . Και τα dirhams στα οποία οι εικόνες είναι ενδεικτικές αίρεσης για τον κομιστή και τον ιδιοκτήτη . Τα μειωμένα dirhams είναι μια διαφορά που δεν λήγει . Και το όραμα της λήψης dirham είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις . Και όποιος βλέπει ότι έχει δέκα dirham και γίνεται πέντε, τότε τα χρήματά του μειώνονται σε αυτό το σημείο, και αν τα dirham είναι πέντε, τότε γίνονται δέκα, τα χρήματά του αυξάνονται σε αυτό το βαθμό . Τα καθαρά dirhams είναι η αγνότητα της θρησκείας των οραματιστών και η καλή του μεταχείριση σε κάθε άτομο, και τα dirham που είναι διάσπαρτα σε ένα όνειρο είναι καλές λέξεις . Και όποιος είδε ένα dirham στο χέρι του και έγινε δεκάρα, έπεσε σε πτώχευση, και αν είχε μια δεκάρα στην κατοχή του, τότε έγινε ένα dirham που κέρδισε κέρδος, καλοσύνη και συμβουλές, και αν το dirham του επέστρεψε στο μισό, τότε χάνει τα μισά χρήματα στην κατοχή του, και επίσης ή επιστρέφει το ένα τέταρτο . Αν το dirham γίνει ένα dinar, τότε κερδίζει και αν το dirham γίνει ένα χρυσό, τότε θα φύγει . Και η ύπαρξη των κερμάτων και της ευχαρίστησης . Και το φανταχτερό dirham είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαλείμματα και ζει σε απαγορευμένα και διαπράττει μεγάλες αμαρτίες . Και ειπώθηκε : Σε όποιον δοθεί ντίραμ αλόγου θα κλαίει, και αν πληρώσει τα ντάραμ σε κάποιον, θα κλαίει γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει ένα dirham ή κλαπεί από αυτόν, τότε θα παραπονεθεί για τον γιο του, ή αυτό που δεν του αρέσει υποφέρει από αυτόν . Και όποιος είδε ότι τον απομακρύνθηκε από αυτόν ή από αυτόν σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο, το παιδί του πέθανε . Και όποιος έκλεψε ένα dirham και του έδινε ελεημοσύνη, θα διηγούσε αυτό που δεν μπορούσε να ακούσει . Μερικοί από αυτούς είπαν : Τα dirham στο όραμα είναι ένα σημάδι του κακού, και όλα αυτά είναι σφραγισμένα με μια ράγα, και ένα κακό dirham είναι κακά λόγια . Τα ντιρχάμ είναι αλοιφές που θεραπεύουν τις πληγές της καρδιάς και απομακρύνουν τη θλίψη και υποδηλώνουν επίσης ανησυχία . Εάν ήταν ψεύτικο, ήταν ενδεικτικό της εξαπάτησης στην ομιλία ή τη δράση, την υποκρισία και την υποκρισία στην εργασία . Ένα σαφές dirham είναι ένα κράτος, μια μπάλα, ή ένα χρηματικό ποσό, και δείχνει φυλάκιση και ξυλοδαρμούς, ή αγορά και πώληση, και είναι μια ασφάλεια από το φόβο, ή την αφθονία του προς το ζην . Εάν τα ντάραμ αναμιγνύονται με δηνάρια, αυτό δείχνει την απάντηση στην υποβολή, την εκπλήρωση των αναγκών και τη θεραπεία ασθενειών, και οι απατεώνες είναι κακές λέξεις, ή ένας υπηρέτης που δεν έχει κανένα καλό, και μπορεί να υποδεικνύει την εκπλήρωση των αναγκών σε βίαιο τρόπο ….

…Καταμέτρηση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι μετράει πέντε χιλιάδες, τότε θα είναι νικητής έναντι των εχθρών του, και οι αριθμοί της νίκης είναι είκοσι και εκατό . Και όποιος είδε ότι μετράει επτά ή οκτώ, θα πέσει σε αυτά . Και όποιος βλέπει ότι μετράει εννέα, τότε πέφτει σε ένα δύσκολο ζήτημα, και συνοδεύει έναν διεφθαρμένο λαό, και όποιος πιστεύει ότι μετράει δέκα είναι σε ένα θέμα που έχει ολοκληρωθεί και ολοκληρωθεί, ή δείχνει το προσκύνημα, και τον αριθμό των σαράντα υποδηλώνει ότι είναι σε κάτι που έχει υποσχεθεί, και όποιος υπολογίζεται τριάντα είναι σε μια ψευδή υπόσχεση . Και ένα από τα πράγματα είναι η απόδειξη της αποκλειστικότητας στη γνώση, τα χρήματα, ο γάμος ή ένα παιδί, και μπορεί να υποδηλώνει αδράνεια, ή αυτό που είναι αληθινό που δεν έχει άλλο : τα δύο είναι νίκη επί των εχθρών, τα τρία είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης , οι τέσσερις είναι ένα επιχείρημα, και οι πέντε είναι αμφιβολίες για τη θρησκεία, καθώς και για τους έξι, και μπορεί να υποδηλώνει ότι οι έξι κατά τη νίκη επί των εχθρών και η καθιέρωση ενός επιχειρήματος για τον αντίπαλο, και δεν υπάρχει κανένα καλό στον αριθμό από επτά και οκτώ . Και δέκα έξοδα για όρκο . Και όποιος βλέπει ότι ετοιμάζει ντιράμ στα οποία πρέπει να επαινείται το όνομα του Παντοδύναμου Θεού, και αν δει ότι μετράει τα δηνάρια που περιέχουν το όνομα του Θεού, τότε θα επωφεληθεί από τη γνώση . Αν μετρήσει τα μαργαριτάρια, θα απαγγέλλει τις surahs του Κορανίου . Αν μετράει κοσμήματα, τότε θυμάται τη γνώση ή μαθαίνει . Και αν μετράει χάντρες, θα ήταν απασχολημένος με ασήμαντα θέματα ή με αυτό που δεν του αφορούσε . Εάν μετρά παχιά αγελάδες, θα περάσουν εύφορα χρόνια . Και αν μετρούσε μια καμήλα με τα φορτία της και ήταν κυβερνήτης, τότε θα έβλαπτε τους εχθρούς του . Αν δει ότι μετράει βουβάλια, θα πέσει σε προβλήματα και κόπωση ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, είπε ο Ibn Sirin, τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν την πέντε προσευχή, οπότε ο αντίχειρας είναι η πρωινή προσευχή, ο δείκτης, το απόγευμα και η μεσαία προσευχή, η απογευματινή προσευχή και ο δακτύλιος, η βραδινή προσευχή, και τα δάχτυλα του αριστερού χεριού ερμηνεύονται από τα παιδιά ενός αδελφού ….

…Το ημερολόγιο ονείρου με ένα ημερολόγιο σημαίνει διάφορες περιουσίες και παραπλανητική διασκέδαση . Εάν ονειρευόσασταν να μελετήσετε αστρολογικά σημάδια, αυτό προβλέπει ότι τα μικρά πράγματα θα σας ενοχλήσουν και θα καταλάβουν όλο το χρόνο σας . Εάν ονειρεύεστε να διατηρήσετε ένα ημερολόγιο, αυτό σημαίνει ότι θα είστε οργανωμένοι και κανονικοί στις συνήθειες κατά τη διάρκεια του έτους . Εάν δείτε ένα ημερολόγιο, αυτό σημαίνει απογοήτευση στους λογαριασμούς σας ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη, είναι δυνατόν; Τι σημαίνει? Είναι πάντα αληθινό όραμα, εάν ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ήταν ένα όραμα όπως περιγράφεται στη βιογραφία του Προφήτη, ή ήταν διαφορετικός; Στο ρητό ή στην περιγραφή? Για παράδειγμα, αν ένας νεαρός άνδρας δει, ή με λευκή γενειάδα, ή φοράει ρούχα που δεν έχει συνηθίσει να φοράει, ή βλέπει να παραγγέλνει κάποια πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με την καθαρή Σαρία, όπως ο σεβασμός των τάφων, η αποκοπή της μήτρας, ή δολοφονία, … και άλλα από αυτά που έχω αποδείξει από τις ιστορίες και τους λογαριασμούς εκείνων που τον είδαν … ; Κατ ‘αρχάς, λέω ότι το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι δυνατό, και είναι ένα από τα πιο εμφανή παραδείγματα του ορθού οράματος. Οι δύο σεΐχη βγήκαν από το Χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, είπε : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο με έχει δει, Ο διάβολος δεν με μιμείται. . ] Και σε μια αφήγηση σχετικά με αυτόν : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο θα με δει όσο ξυπνά, ή σαν να με είδε ενώ ξύπνησε, ο Σατανάς δεν θα με μιμηθεί . ] Στο μυθιστόρημα : [ Όποιος με δει, είδε σωστά ]. Αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα όραμα, σύμφωνα με το χρόνο και τη βιογραφία του περιγραφές, έτσι Ιμάμ Muhammad Ibn Sirin είπε μετά τη συζήτηση πριν, [ από το δεξί δει εμένα έχει δει ] , : αν είδε στην εικόνα του . Και αυτός ο ιμάμης του έλεγε ότι είδε τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Περιγράψτε μου τι είδατε. Αν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι σωστή . Επομένως, όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο σε αντίθεση με την περιγραφή του, το όραμα δεν είναι ένα όραμα στο πρόσωπό του, ή ένα πραγματικό όραμα, αλλά ένα όραμα που χρειάζεται ερμηνεία. Αυτή η ερμηνεία σχετίζεται με τον θεατή . Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές είπαν : Όποιος τον βλέπει στην εμφάνιση και την κατάστασή του είναι απόδειξη της καλοσύνης του παρατηρητή και της τελειότητας της εξουσίας του και θριαμβεύει σε εκείνους που είναι εναντίον του και όποιος τον βλέπει σε μεταβαλλόμενη κατάσταση, συνοφρυωμένος ή έχει μια κνήμη ή μια ανεπάρκεια σε μέρος του σώματός του, είναι απόδειξη της κακής κατάστασης του παρατηρητή . Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, σε όποια ποιότητα κι αν είναι, αφήστε τον να είναι χαρούμενος, και πρέπει να γνωρίζει ότι είτε το νόημα είναι καλό να υποδεικνύεται είτε το κακό απαγορεύεται, και αυτό αποφάσισε ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ, ο Θεός να τον έλεος….

…Και όποιος βλέπει ότι επαινεί τον Θεό Παντοδύναμο, θα απελευθερώσει τις ανησυχίες του και θα αποκαλύψει τη θλίψη και την ατυχία του από αυτόν για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Αν δεν ήταν επειδή ήταν μεταξύ των δοξασμένων», ο στίχος, και ειπώθηκε ότι η λατρεία βασίζεται σε πέντε πτυχές της προσέγγισης του Θεού, της διεξαγωγής ενάρετων τρόπων, της παροχής συμβουλών στους βασιλιάδες, των καλών ειδήσεων, της σωτηρίας και της νίκης επί των εχθρών ….